Pālekt uz saturu


Foto

Audi 1.9 1Z slīd jau trešais sajūgs


  • Please log in to reply
37 atbildes uz šo tēmu

#1 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:12

Sveiki.

Audi 1.9TDi 1Z čipots(standarta čips, bet pēc tam ieliktas AEL sprauslas un nav pārčipots). 

Sākums tāds, ka samainīts tika oriģinālais LUK sajūgs pret Sachs(viss komplekts), jo kratījās uzsākot(diskam atsperes), bija ok un tad tika kkad ieliktas lielās sprauslas, gāja viss super. Spiediens 1.2-1.3 ar standarta turbo. Pēc tam arī šim Sachs`am sāka iet uz beigām atsperes, bet palielam varēja vēl braukt. Tika ielikts LUK(divreiz dārgāks) komplekts, uzliekot jau pašā sākumā slidēja riktīgi, centos neslidināt. Gudrinieki man stāstija, ka vajag piebraukt to sajūgu. Likās jocīgi, bet nu ņemot vērā, ka spararats nav taisns kā galds, tika nobraukti kkādi 700km un pēc tam neslidēja. Reizēm tāds jocīgs likās, bet slidēšanu nemanīju tādu izteiktu. Tika nobraukti 3k km un piekabināju piekabi un mazliet dabuju pastumt uz atpakaļu un sāka smirdēt sajūgs. Reāli jau beidzies, tad vienu dienu piebeidzu pavisam.

Noņēmu visu nost, spararats ar piespiedēju mazliet ar zilām zīmēm, viss skaidrs. Vakar tika uzlikts jauns Sachs komplekts ar citu spararatu(ideālā stāvoklī), ir daudz labāk, bet slīd vienalg. Un slīdēšana notiek, kā iepūš pilnu boostu no 2000rpm. 

Eļļas nekādas nekur nav, virsmas bija ideālas.

Ko varat ieteikt? Jātaisa lielais(2.5TDi) sajūgs? Rodas tik jautājums, kāpēc neslidēja pirmais Sachs?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#2 zalic

zalic
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:17

Nu man ir parastais no 3B un nekas nekur neslid. Sparatats ari no 3B

Sent from my SM-G925F using Tapatalk
'99 VW Passat B5 variant 1.9TDI AHU

#3 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:19

Nu man ir parastais no 3B un nekas nekur neslid. Sparatats ari no 3B

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

A spararats der P&P? Kā ar starteri?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#4 zalic

zalic
  • Lietotājs
  • 84 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:25

Uz ahu un passat negluzi, biki japaurbj bija, ja atmina nevil

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja zalic: 25 October 2017 - 21:25

'99 VW Passat B5 variant 1.9TDI AHU

#5 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 October 2017 - 21:25

Nu man ir parastais no 3B un nekas nekur neslid. Sparatats ari no 3B

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Ņifiga sebe 3B spararatu šitā izniekot :mrgreen: jebaķ jebaķ.

Paga uz kāda dzinēja viņš Tev ir? uz 4cyl dīzeļa? Tu tur kaut ko nefantazē? 

 

100 un 1 reizi esmu teicis, ka visi mūdienu ražojuma sajūgi netur neko vairāk par pasē norādīto jaudu. Man brīžiem pat liekas, ka vēl mazāk par norādīto, jo atrēķina vēl teorētiski aizbēgušos kumeļus.  :hihi:


Šo rakstu rediģēja MXR: 25 October 2017 - 21:27

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#6 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:34

Ņifiga sebe 3B spararatu šitā izniekot :mrgreen: jebaķ jebaķ.

Paga uz kāda dzinēja viņš Tev ir? uz 4cyl dīzeļa? Tu tur kaut ko nefantazē? 

 

100 un 1 reizi esmu teicis, ka visi mūdienu ražojuma sajūgi netur neko vairāk par pasē norādīto jaudu. Man brīžiem pat liekas, ka vēl mazāk par norādīto, jo atrēķina vēl teorētiski aizbēgušos kumeļus.  :hihi:

Tam varētu piekrist, jo pēc pirmā Sachs uzlikšanas, man likās, ka pedālis pats skrien grīdā un tad jau domāju, ka slīdēs, bet viss bija kārtībā. Bet nu tas bija gadus atpakaļ, varbūt bija vēl tomēr cita kvalitāte, jo tagad kvalitātes vnk nav..

Tirgo vēl to super kitu uz 1.9?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#7 Val

Val
  • Administrators
  • 11565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 25 October 2017 - 21:36

Droši vien sajauca ar B3 nevis 3B. :hihi: Tas būtu ticamāk.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#8 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 25 October 2017 - 21:41

Tā arī varētu būt, jo diezvai 3B spararats der uz 1Z.

Varbūt tikai man slīd ar tādu chipu, varbūt sprauslas vainīgas, ka nav čipots par jaunu ar lielām sprauslām un rodas kkāda mistiskā grieze pie kkādiem apgriezieniem un vnk izslid? Tā nevar būt?

Te, Liepājā, diezvai kāds var vispār uzbūvēt uz 1Z 240mm sajūgu, tāpēc diezgan nereāla lieta liekas un meklēju vēl visādus variantus, kāpēc tādi sūdi notiekās :D


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#9 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 25 October 2017 - 21:44

 

Tirgo vēl to super kitu uz 1.9? 

Ir vēl, jā! Es aktīvi sekoju savām gaitām un pa lielam viss, kas ir redzams, tas ir arī pieejams  B) Varu omnivēt, vai rītā iedot cilvēkam uz Liepāju ;) Vai es neesmu viens riktīgi labs cilvēks? :mrgreen: 


Šo rakstu rediģēja MXR: 25 October 2017 - 21:46

Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#10 RST

RST
  • Lietotājs
  • 127 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vispasaule...

Pievienots 25 October 2017 - 23:25

:rofl: ..reizeem jau esi...



#11 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 274 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 October 2017 - 05:53

Eksistē vēl arī tāda lieta kā sajūga pedāļa brīvgājiens- pēc sajūga komplekta nomaiņas protams ka tas ir jāpārbauda un jābūt drošaam ka sajūga kurvis un disks pilnībā saspiežas. jo biezāku disku ieliek jo brīvgājiens mazāks vai arī nav nemaz- un tad sajūgs pilnībā nav ieslēgts un ar garantiju slīdēs.



#12 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 26 October 2017 - 11:18

Eksistē vēl arī tāda lieta kā sajūga pedāļa brīvgājiens- pēc sajūga komplekta nomaiņas protams ka tas ir jāpārbauda un jābūt drošaam ka sajūga kurvis un disks pilnībā saspiežas. jo biezāku disku ieliek jo brīvgājiens mazāks vai arī nav nemaz- un tad sajūgs pilnībā nav ieslēgts un ar garantiju slīdēs.

It kā nekad tur nekādas probēmas nav bijis, bet arī sāku aizdomāties. Pirmoreiz, kad mainīju LUK, kad slīdēja, arī samainīju gultni, protams, un ari atbalsta plastmasus dakšai. Un arī sajūgs ir pašā augšā. Varbūt gultnis čut savādāks, dakša arī tuvāk dēļ atbalstu maiņas un beigās kkādi sūdi. Šodien nočekošu, izņemšu cilindru.


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#13 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1601 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 26 October 2017 - 12:04

man kautkā sanāk otrādi,jo biezāks disks,jo pedālis tuvāk grīdai


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#14 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 2905 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 26 October 2017 - 12:18

Tieši tā. Biezāks disks = kurvis jau nedaudz, nedaudz nospiests, līdz ar to pedālis zemāk. 


Optimisms = nepietiekams informācijas daudzums :mrgreen:
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5)


#15 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 26 October 2017 - 18:57

jā, tā arī ir, jo biezāks disks, jo ar lielāku gājienu jāizspiež. Šovakar samērīju, tur ar cilindra gājieniem viss ok. Gājiens cilindram ~50mm, bet ieliekot kārbā līdz dakšai, viņš iespiežās 23-25mm. Tā kā rezerve tur ir. 

Visu laiku cīnos ar vibrācījām kopumā uz mašīnas, netīk riskēt ar paštaisītu spararatu :/ 

Bet, cik izskatās, citu variantu nebūs laikam. Vēl ir kkāds Sachs Race Performance, bet nu 600 naudas par komplektu..


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#16 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 26 October 2017 - 20:05

Tev tur ir kaut kāda mistika, jo mans 1Z ar 240hp un 522Nm ir stock sajūgs ar pārkniedētu (biezāku) disku..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#17 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 October 2017 - 21:10

Man uz kvatrika tas superkomplekts netur ja nemt vala no 6k rpm, slodze tur. 1,9tdi 293hp un 544nm. Ir viens vel krutaks komplekts no 3.0tdi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ar to gribeju teikt ka superkomplektu uz fwd var likt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ar to gribeju teikt ka mxr komplektu uz fwd var likt


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#18 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 26 October 2017 - 21:20

VR6 būtu uz fwd ok..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#19 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 26 October 2017 - 21:54

Es te tagad lasos tieši par to VR6 sajūgu.. Visur raksta, ka liek G60 spararatu un VR6 komplektu. Kaut kur raksta(AS), ka var uz 1Z spararata uzlitk VR6 sajūgu.. tā ir taisnība? 

Jā, mistika gan.. nekad nav bijušas problēmas ar slīdēšanu un tagad sākās.. Sajūga disks nesaspiestā veidā bija LUK 9,4mm, Sachs 9,1mm. Pa plānu varētu būt?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#20 Val

Val
  • Administrators
  • 11565 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 26 October 2017 - 23:05

Vēlu veiksmi uzstumt sajūga disku ar 28 šlicēm uz kārbas, kurai ir 23 šlices.
Sameklē garas kārbas skrūves, tad tas ir izdarāms.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#21 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 27 October 2017 - 13:19

diezvai sanāks tad :D

bet vēl ko piefiksēju pirmoreiz, kad slīdēja, slid apmēram no 2-3k rpm, tālāk pat neslid(paprovēju, kad bija piebesījis :D)


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#22 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 October 2017 - 14:33

Nu ja uz 2-3k rpm ari ir vislielakais griezes moments


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#23 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 27 October 2017 - 15:42

a ko iesakat darīt? Var likt 2E spararatu, VR6 piespiedējdisku un standarta disku? Ir tāds variants?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#24 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 28 October 2017 - 21:51

Vr6 kitu uz gareniska motora neliek, liec mxr superkomplektu fwd pietiks ar vinu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Un disku liec orginala biezumu, kniedetie tur svakak, gan jau tapec ka biezaki un kurvis neatlaizas lidz galam kur vinam vislielakais piespiedejspeks


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#25 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 29 October 2017 - 17:55

Vr6 kitu uz gareniska motora neliek, liec mxr superkomplektu fwd pietiks ar vinu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Un disku liec orginala biezumu, kniedetie tur svakak, gan jau tapec ka biezaki un kurvis neatlaizas lidz galam kur vinam vislielakais piespiedejspeks


Sent from my iPhone using Tapatalk

Šovakar tika dabūts vecs oriģinālais piespiedējdisks un tika salīdzināti piespiedējspēki ar LUK pirkto. Reāli kurvja piespiedējvirsma uzspriegojas 3.2-3,4mm ar oriģinālo LUK disku(9,4mm nesaspiestā veidā)

Tad presē liku, mērīju un skatījos bārus(tika pārskrūvēts pulkstenis līdz 20bar).. un izrādās, ka pēc 3,5mm sprieguma ļooti strauji krītas piespiedējvirsmas spriegums pret disku. No sākuma likās, ka spriegojās vismaz 4,4mm, bet disks saspiežas ~1mm.Nu uz robežas ir, bet vecais, oriģinālais piespiedējdisks spieda max kkādi 17bar, jaunais LUK tikai kkādi 14bar. Tā jau tas maz ko izsaka, bet nu salīdzināšanai der. Arī mērīju spriegumus pa pakāpēm, Oriģinālais tur jau vismaz pa 2-3bar vairāk arī no paša sākuma,  bet oriģinālam prasās mazliet plānāks disks, tad būtu vēl labāk, jo sāk krist bāri no 3mm sprieguma, bet vienalg ir labāks, kā jaunais. Kā labāk pašu disku dabūt plānāku? Likt virpā?

Secinājums, ka tagad pirktie veikala sajūgi ir draņķi.. man pat skrūvējot vairākas reizes klāt pie spararata, sāka birt jau skaidas. A oriģinālam nekas, kārtīgs metāls.

Raiti, par to pārliecinājos, ka 6d vandījos pa šrotēm un atradu visu un saliku uz galda, starteris neder.


Šo rakstu rediģēja arwolc: 29 October 2017 - 18:02

Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#26 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 31 October 2017 - 19:34

Varbūt kādam mētājas mājās oriģinālais piespiedējdisks no Audi 1Z?


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#27 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 31 October 2017 - 19:56

Varbūt kādam mētājas mājās oriģinālais piespiedējdisks no Audi 1Z?

Drīz mētāsies ;)

Vr6 kitu uz gareniska motora neliek, liec mxr superkomplektu fwd pietiks ar vinu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Un disku liec orginala biezumu, kniedetie tur svakak, gan jau tapec ka biezaki un kurvis neatlaizas lidz galam kur vinam vislielakais piespiedejspeks


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uz kāda rēķina tad mans stock sajūgs tur tos 522Nm, ja ne uz kniedētā diska?

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#28 arwolc

arwolc
  • Lietotājs
  • 196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:TDI

Pievienots 31 October 2017 - 20:13

Drīz mētāsies ;)
Uz kāda rēķina tad mans stock sajūgs tur tos 522Nm, ja ne uz kniedētā diska?

Bet Tev ir tieši oriģinālais Audi LUKs? A kas par piespiedējdisku, kas tur 522Nm? Oriģinālais?


Un visiem audistiem ir tā, ka sajūga pedālis ir baigi baigi augšā jau? Braucot uzliek kāju uz sajūga un jau gandrīz slid, it kā disks būtu nodilis. Cik zinu, vairumam B4 ir tā.. 


Audi B4 Avant 1.9TDI AFN, GT1749VA 0,24mm, 11mm, 240mm Sachs, 60mm izplūde

VW Passat B6 2.0TDI CR stock


#29 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 31 October 2017 - 20:35

Drīz mētāsies ;)
Uz kāda rēķina tad mans stock sajūgs tur tos 522Nm, ja ne uz kniedētā diska?

man kniedētais neturēja, nopirku jaunu stock tur


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#30 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 2109 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 31 October 2017 - 20:36

Bet Tev ir tieši oriģinālais Audi LUKs? A kas par piespiedējdisku, kas tur 522Nm? Oriģinālais?

Un visiem audistiem ir tā, ka sajūga pedālis ir baigi baigi augšā jau? Braucot uzliek kāju uz sajūga un jau gandrīz slid, it kā disks būtu nodilis. Cik zinu, vairumam B4 ir tā..

Cik atminos, tad bija Luk kurvis oem.. un oem disks pārkniedēts biezāks.. nesaspiests 12mm

man kniedētais neturēja, nopirku jaunu stock tur

Jelgavā, vai Rīgā sīmaņa ielā kniedēts?

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)