Pālekt uz saturu


Foto

CED jaunais A4

B7 3.0 TDI quattro

  • Please log in to reply
29 atbildes uz šo tēmu

#1 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 17 August 2017 - 22:34

Labsvakars visiem.

Beidzot esu saņēmies arī šejēniešiem atrādīt savu jauno lolojumu - 2006 gada A4 sedanu ar 3.0 TDI dvēseli.

Pāris mēnēsus pabiju Vācijā un sanāca iepelnīt dažus peso, par cik bezpiedziņa bija apnikusi tika meklēts klasiskās piedziņas vai pilnpiedizņas auto. e46 arī tika izskatīts kā variants, bet nu par labu e46 maksāt 5k eiro netaisījos, tik laba tā mašīna arī nav. Par cik arī gribēju jaudīgu dīzeļdzinēju daudz nekas bez Audi vairs neatlika. Tika apskatīti arī vairāki C6 ,bet nu C6 priekša man kautkā nepatīk. Tagad, kad vairāk kā mēnesi esmu nobraucis ar B7 iespējams C6 nemaz nebūtu bijusi tik slikta izvēle, bet par izvēlēto B7 nevienā brīdī neesmu juties vīlies. Diezgan neticami veiksmīgi sagāja dīls jo veco A4 iemainīju pret šo ar visai saprātīgu piemaksu. Auto ,Latvijā dzīvojas jau kopš 2015 gada septembra un pirms manis tam bijuši 3 īpašnieki, kas itkā neliecina neparko labu. Auto saminīju no perkupa Kuldīgā, bet škiet pirmstam tas dzīvojies pa Liepājas pusi. Varbūt kāds Liepājnieks atpazīs?

Tātad par pašu auto: Kā jau minēju 2006 gada Sedans ar 171kw 3.0 Tēdējī matoru, noskrējiens 310kkm.

Komplektācija manuprāt diezgan pieklājīga:

RNS E

Servo reika

Itkā kautkādi UV vai saules aizsargājošie stikli, bet salons tāpat piekarst saulē stāvot

Alkantaras salons

Trīspieķu perforētās ādas multifuknciju stūre ar F1 funkciju

6 Robu tomātiskā kārba par kuru man vēl pašlaik ir dalītas jūtas

Apsildāmi priekšejie padirseņi , bet ne elektriski bīdāmie

CD čendžeris bardačokā

Parkingi aizmugurē

Krāsainais borta kompis

Kruīza kontrole

Lietussensors

pašaptumšojošie spoguļi

Automātiskās, adaptīvās bixenon gaismas

Homecoming gaismas

Alumīnija disks zapaskā ar pilnīgi jaunu Dunlop riepu :D

Oriģinālā bluetooth handsfree sistēma

Telefona turētājs rokubalstā

Divi isofix fiksatori

4X elektro logi laikam arī skaitās ekstra , jo ir manīti daži ,kam tikai divi :D

Tas laikam no ekstrām tākā būtu viss, turpinājumā saraksts ar lietām ,kas jau bija izdarītas ,kad nopirku mašīnu:

- diezgan labi notonēti logi, no ārpuses neko neredz, no iekšpuses nav dikti tumši,

- uzlikta rlm panna

- ši gada sākumā recro restaurēta kārba

- pie Ozoliņa izgriests dpfs par ko gan es neesmu lielā sajūsmā. Darbs izdarīts diezgan nekvalitatīvi, izgriezts ne tikai kvēpu fiktrs, bet arī apakšējais katalizators, šuve ir diezgan redzama un pēc metināšanas nekā nav apstrādāta, un izprogrammēts arī diezgan ļevi spriežot pēc tā, ka met kļūdu par lamdu.

- Auto vēl esot Vācijā tam tikusi mainīta turbīna vai aktuātors īsti nevarēju saprast, bet nu gala summa tai servisa tāmei bija 1.4k eiro.

Sazvanījos ar veco auto īpašnieku (ne perekupu no kura iegādajos) un šis teica ,ka mašīnu nebūtu pārdevis ja toreiz baigi nauda neesot bijusi vajadzīga cik ļoti tā bijusi patiesība nezinu, bet nu pēcpirkšanas kasjaks atklāts tikai viens - šofera pusē statne ,kur augšējās ķegas stiprinās bija salauzta un salimeta. Kopā gan turējās, bet drošibas labad tika iepirkta cita ,kas tagad gaida jaunu gultni ,lai var likt virsū uz auto. Sprauslas tika nočekotas un secināts, ka trīs ir ok stāvklī ,bet trīs kautkad tuvākā vai nedaudz tālākā laikā vajadzētu samainīt. Pirmajā nedēļā jau tika piebraukts pie Jonixa nolasīt programmu, kas bija diezgan problemātiski - ecu bija nobloķēts un nolasīt varēja tikai liekot uz galda. Tas ,ka virs viņa vēl bija orīginālā filsējošā skava liek domāt ,ka nav tītenis, servisa vēsture arī daudzmaz sakrīt līdz laikam kad ieradās Latvijā ar līdzigu nobraukumu kā pēdēja servisa apmeklējumā doičlandē.

Pašlaik esmu nobraucis nedaudz virs 4k km un esmu tikai apmierināts.

Tuvākie ieplānotie darbi: uzlikt jauno statni, samainīt eļļu, noregulēt gaismas (profilakses pēc), novērst nelielo eļļas noplūdi no galvām, samainīt stūres pastiprinātāja eļļu, un iziet apskati.

Tālākā nākotnē ieplānotie darbi: Melnie griesti, samainīt trīs sprauslas, uzlikt, uzlikt S line bampēri, durvju moldingus un bagāžnieka vāku, nočipot nosēdināt un tikt pie r18.

Tā nu daļa ,kas intetresē visus visvairāk - bildes. :D

original.jpg

original.jpgoriginal.jpg

Tika pabūts arī megamītā

 

original.jpg

Un lūk ,kur arī audi inženieru sasniegums - alumīnija statne

original.jpg

P.S. Tiem, kam arī ir B7 jums arī  šķiet, ka instrumnetu panelis ir diezgan blāvi apgaismots?


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#2 kikens

kikens
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, Futbols, IT.

Pievienots 17 August 2017 - 23:21

Paspaidot +(poga zem tahometra) viņam vajadzētu palikt spilgtākam. Vismaz manējais tā dara.

Lai labi ripo!
Ja ripo pa Rīgu varam kaut kad saskrieties, papļāpāt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi 80 B4, 1993, 2.0.-Pārdots.

Audi A4 B7, 2007, 2.0tdi


#3 Zass

Zass
  • Lietotājs
  • 37 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils, Kuldīga, Jelgava

Pievienots 18 August 2017 - 16:46

Cik sapratu, tad skatījies RWD vai quattro, bet tomēr beigu beigās paņēmi FWD, ja?

Sent from my F3111 using Tapatalk

#4 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 18 August 2017 - 17:25

Nē. Ir ir quattro. Pietika ar vienu fwd lai saprastu ,ka fwd lol nav verc.
Un paneļa apgaismojums ir uzlikts uz maksimālo spilgutumu, bet tāpat diezgan tumšs liekas ,salidzinot ar veco b5.
Tagad pa Rīgu retāk sanāk paripot, tagad gan dzivoju gan stradaju Ventspilī.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#5 henis

henis
  • Lietotājs
  • 531 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 18 August 2017 - 18:34

B5 spilgtums vēl piegulējas automātiski, skatoties cik spoži spīd saule. Par B7 nezināšu.

Šo rakstu rediģēja henis: 18 August 2017 - 18:39

Astra H un Saab 9-3

 


#6 kikens

kikens
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Auto, Futbols, IT.

Pievienots 18 August 2017 - 18:39

Nē. Ir ir quattro. Pietika ar vienu fwd lai saprastu ,ka fwd lol nav verc.
Un paneļa apgaismojums ir uzlikts uz maksimālo spilgutumu, bet tāpat diezgan tumšs liekas ,salidzinot ar veco b5.
Tagad pa Rīgu retāk sanāk paripot, tagad gan dzivoju gan stradaju Ventspilī.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Ā nu sk, čābīgi.
Man spīd normāli. Tumsā griežu nost, dedzina acis ārā.

B5 spilgtums regulējas automātiski, skatoties cik spoži spīd saule. Par B7 nezināšu.


B7 arī ir tāda štelle. Protams vai komplektācijā tāda ir salikta. Man konkrēti nav.

Audi 80 B4, 1993, 2.0.-Pārdots.

Audi A4 B7, 2007, 2.0tdi


#7 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 18 August 2017 - 20:17

4K nobraukts, un cik jau ir ielikts. Un vel liksi..
Ja doma braukt ilgi, maini labāk uzreiz visas sprauslas.

Veiksmi uzturēšana!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#8 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 30 August 2017 - 20:31

Pagaidām nekas daudz nav ielikts - statne 25 eiro, gultnis 48 eiro, stūres pirksts 11 eiro. Būtībā apkopes detaļas nekas nopietns.
Vakar tika nomainīta eļļa 8l Motul ar 505.01 speceni jo dpfa man vairs nav un mainīšu eļļu ik pa 10k km. +vēl pielēju GAT oil booster eļļas piedevu ,kas plauktiņā labu laiku krāja putekļus.
Šodien tika izieta apskate, bez aizrādījumiem. Ņemot vērā ,ka man izplūdes sistēmā ir palicis tikai viens katalizators dūmainības koeficents 0.29 ir gana labs. Dzīvē dūmiņš knapi ,knapi manāms. fb0654ce677629bfbea1418340456bbd.jpg

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#9 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 30 August 2017 - 20:43

Kas tā pa piedevu ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#10 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 31 August 2017 - 16:48

Ražotājs GAT ( laikam tas pats kas pirms kāda laika bija pro tec) un nosaukums oil booster. Darbības princips tāds pats kā lielākajai daļai pārejo piedevu. Veido kautkadu tur slāni, samazina dilšanu, degvielas patēriņu, uzslabo virsmu ilgmūžību utt. Pirms kāda gada šito pirku pie Jonixa, bet tad bija plānots viņu liet vecajā a4 ar afn motoru.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#11 vesmins2

vesmins2
  • Lietotājs
  • 410 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Durbe, Rīga, Ķekava
  • Intereses:Audi...

Pievienots 31 August 2017 - 21:34

Nav gat tas pats kas pro tec. ;) firmas ipasnieki sadalijas. Un gat ir kjip uzlabota pro tec versija. Joprojam pastav abi razotaji. Paris produkti notesteti un nekada vaina!

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Audi A6, C4 2,5TDI Powered by Jonix


#12 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 21 December 2017 - 21:47

Ir pagājis pus gads kopš manā īpašumā un noripināts jau virs 10k km. Bez jau minētajām lietām tika nomainīts arī otrs priekšējais gultnis. Pirku FAG ne tikai tāpēc ,ka lētāks par SKF ,bet arī tāpēc ,ka kautka nav ticības SKFam. Par nožēlu paciņā bija SKF gultnis. Kā arī pagājušo piektdien uz peļķes tika atrauts un salauzts šofera puses plastmasas grīdas sargs. Varbūt kāds var piedāvāt vietā?
Vienā sniegainā rītā tika izmēģināts kā tas quattro automāts vadās sniegā un biju patīkami pārsteigts. Pašlaik visvairāk neapmierina tas cik lēni motors sasniedz darba temperatūru. Pa šoseju braucot vajag ap 16km lai dabūtu 90 grādus ar pečku pirmajā ātrumā. 1af1cdeb02dba3024eec2b7223f04bbb.jpg

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#13 AWD

AWD
  • Lietotājs
  • 186 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas raj.

Pievienots 21 December 2017 - 22:02

Nesilšanas iemesls ir beigts termostats vai tur kaut kas jautrāks? 


"Ziliņam arī ir astoņi stobri, bet viss ko tas motors spēj ir izpūst galvas blīvi!"

                                                                                                        (Ronaldo)


#14 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 21 December 2017 - 22:07

Labs jautājums. Darba temperatūru jau tomēr sasniedz tākā pilnīgi beigts viņš nav. Tiesa ,ka par to ,kad mainīts arī ziņu nav. Pie zobenes maiņas profilakses pēc drošvien nomainīšu pret oem termostatu.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#15 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 21 December 2017 - 22:25

Skaists auto! Veiksmi darbos un uzturēšanā!

 

Par to apgaismojumu, mož kaut kur plusa vadā nekontakts iemeties. Man tā bija iepriekšējam b5, bet tad voltmetrs uzreiz rādīja mazāk nekā jābūt, īpaši siltam auto.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#16 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 22 December 2017 - 06:20

Tā rupji rēķinot 10 min. un ir 90 grādi. Ilgi? Nu nezinu.



#17 AWD

AWD
  • Lietotājs
  • 186 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas raj.

Pievienots 22 December 2017 - 17:28

Dīzeļu problēmas. V6 benzīns uzsilst līdz 90 pa kādiem 3-4km uz šosejas. 


Šo rakstu rediģēja AWD: 22 December 2017 - 17:30

"Ziliņam arī ir astoņi stobri, bet viss ko tas motors spēj ir izpūst galvas blīvi!"

                                                                                                        (Ronaldo)


#18 olijs

olijs
  • Lietotājs
  • 108 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 22 December 2017 - 18:24

domāju 10 min normāls laiks braucot lai uzsiltu dīzelis līdz 90 grādiem, galvenais lai pečka pūs siltu, man ael pie -20 ātri dabū 90 grādus, 5 min tukšgaitā uzsilst un pēc nobrauktiem 8 - 10km ir jau tie 90 grādi, siltu gaisu pūš jau ēc tām 5 min tukšgaitā parūcot un uzsākot braukšanu, jo papildus pie pie pečkas radiatora ir 600w sildītājs, otram a6 aelam tāda nav un mašīnā diezgan dubaks, bet iespējams jālabo pečka



#19 RaiviS4

RaiviS4
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 December 2017 - 19:22

Labs jautājums. Darba temperatūru jau tomēr sasniedz tākā pilnīgi beigts viņš nav. Tiesa ,ka par to ,kad mainīts arī ziņu nav. Pie zobenes maiņas profilakses pēc drošvien nomainīšu pret oem termostatu.


Šim motoram nav taču zobsiksna.

A6 2.7biturbo powered by Jonix


#20 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 22 December 2017 - 19:35

Tad jau laikam ar silšanu nav problēmu. Pat trīslitru dīzelis tomēr ir un paliek dīzelis.

Šim motoram nav taču zobsiksna.

Nuja. Augstspiediena sūknis piedzenas ar sapņiem un cerībām. Audi laikam iesaka mainīt ik pa 250k km ,bet servisa vēsturē nekur nevarēju atrast punktu ,kas apliecinātu maiņas faktu tāpēc šaubos ,ka vispār ir mainīta.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#21 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 22 December 2017 - 21:08

Vispār jau eksistē tāda lieta kā ķēde. :D Nez vai vispār ir paredzēts mainīt. Un atrodas motora aizmugurē.
Un par silšanu runājot - jo neefektīvāks motors, jo ātrak uzsilst. :)

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#22 RaiviS4

RaiviS4
  • Lietotājs
  • 110 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 December 2017 - 23:46

Tad jau laikam ar silšanu nav problēmu. Pat trīslitru dīzelis tomēr ir un paliek dīzelis. Nuja. Augstspiediena sūknis piedzenas ar sapņiem un cerībām. Audi laikam iesaka mainīt ik pa 250k km ,bet servisa vēsturē nekur nevarēju atrast punktu ,kas apliecinātu maiņas faktu tāpēc šaubos ,ka vispār ir mainīta.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Zobsiksna un celiņsiksna nav viens un tas pats.

A6 2.7biturbo powered by Jonix


#23 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 22 December 2017 - 23:51

Jā eksistē gan ķēde gan celiņsiksna. Ķēde piedzen balansēšanas vārpstu un abas galvas kā arī eļļas sūkni ,savukārt celiņsiksna ģeneratoru, kondicionieri, stūres pastiprinātāja sūkni, ūdenssūkni un varbūt vēl kautko. Bet augstpiediena sūkni piedzen vēl atsevišķa zobene. Ķēde jau itkā ir mūžīga ,bet domāju ,ka sirdsmieram tāpat samainīšu visas ķēdes ar spriegotājiem jo 300k km tomēr ir 300k km un esmu bijis klāt brīdī ,kad tieši šādam motoram pārlec ķēde.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#24 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 17 February 2018 - 20:27

Kādu laiciņu atpakaļ tika aizvietots pirmais katalizators ar downpipe. IMG_20180113_155945_104.jpg

Un vakar tika apciemots Jonix. Tika uzlikts čips ,kas vairāk tendēts uz degvielas ekonomiju jo jauda priekš Latvijas jau bez čipa pietika. Un kā izrādās esošā kļūda par Lamdu bija nevis Ozoliņa līki izprogrammētais DPF/EGR un klapes ,bet vienkārši tā zonde bija beigusies. Jonix lamdas problēmu softiski varēja atrisināt.  Pēc tam tika aizbraukts uz kā izrādās itkā apšaubāmu jaudas stendu un nomērīts cik tad poniji tagad zem kapota dzīvo.

2018_02_17_20_03_43.png

Pieņemot ,ka pirms tam bija kā no rūpnicas tad pēc vizītes pie Jonixa ir +30hp un 100Nm. Kā tas atsauksies uz degvielas patēriņu varēs spriest kad vairāk tiks pabraukts.

Vēl tika izsecināts, ka S line bamperis nav nekas tik mega kruts ,lai investētu tik naudiņas cik par viņu pašlaik vidēji prasa. Bet ja pie apvāršana parādītos DTM bamperis tad par to gan būtu vērts padomāt. Jo kā izrādās manas mašīnas krāsa ir diezgan līdzīga tai kādā nāca DTM edišan B7. Pašlaik tiek meklēti smuki R18 diski priekš vasaras, ja nu kādam ir kas interesants ko piedāvāt droši varat ieslidināt savus piedāvājumus manās vēstuļu kastē.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#25 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 16 September 2018 - 23:20

Šovasar šis tas padarīts - samainīta pilnīgi visa priekšējā piekare, ne viss bija beigts ,bet 90% detaļu tur bija 2005 gada ražojuma, vietā saliktas jaunas TRW ķegas, Koni srt amīši un Eibach -30mm atsperes. Aizmugurē samainītas augšējās ķegas jo tām bukses gāja uz beigām kā arī tāds pats amortizatoru/atsperu kombo kāds priekšā. Pie viena tika noņemts tilts un iekustinātas/ sasmērētas ekscentra skrūves ,lai savirzi varētu uzgriezt. Priekšējās piekares skrūvēšanas laikā arī otra statne parādija plaisu. 
IMG_20180427_204020_061.jpg
IMG_20180428_WA0008.jpg
20180504_150859.jpg
20180608_203142.jpg

Pēctam nāca kārta izplūdei tika izveidota 2.5 collu caurule sākot no kvēpu filtra bunduļa līdz galam un galos Rondell uzgaļi. Ar skaņu esmu apmierināts, bet tukšgaitā ir diezgan kaitinoša šņākoņa. To domāju mazināt DPF bundulī ievietojot rezonātoru. Visādi citādi ar toni un skaļumu esmu apmierināts. Uz šosejas braucot ar 100kmh skaņa apmēram kā ar stock izplūdi ,bet pēc 2k rpm jau parādās patīkams rēciens. Ar metinātāja veikumu gan neesmu apmierināts un tur vairs nekad nevedīšu metināt.
IMG_20180720_WA0016.jpg
20180719_170405.jpg


Par labu ciparu tika iegādāti s line durvju moldingi auto krāsā. Ņemot nost vecos biju diezgan pārsteigts atrodot rūsas perēkli tikai zem viena no četriem. Nolemts vēl šo ziemu nobraukt un pēctam meklēt angļa durvis tādā pat krāsa ,bet bez rūsas.
20180816_193511.jpg

Auto kopskats pagaidām šāds

20180818_164217_01.jpg
Pagājušo nedēļ tika izieta TA jau otro gadu bez aizrādījumiem.

Tuvākie darbi varētu būt eļļas noplūdes motortelpā (kautkur starp karteri un galvu jo ģeneratora korpuss bija diezgan eļļains) atrašana un novēršana. Kā arī termostata maiņa, vecais nav beigts, bet profilakses pēc no Muxa jau tika iepikrts jauns oem.

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#26 A38L

A38L
  • Lietotājs
  • 97 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga.

Pievienots 17 September 2018 - 13:26

Njā, tas metinājums izskatās pašvaks cerams, ka nesamaksāji lielas naudas.
Kā ir ar skati, ja ir taisnā? Dzirdēju, ka skati nevar iziet, bet tas laikam sanāk tad kad viss ir taisns no turbo un visi kvēpu filtri ir pazuduši?

#27 Brand

Brand
  • Lietotājs
  • 875 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogresgals

Pievienots 17 September 2018 - 14:26

atrast tādā pat tonī būs diezgan unreal. nezinu, cik krāsas toņi ir esošajam krāsas kodam, bet noteikti, ne viens, divi vai trīs :D



#28 Āris

Āris
  • Lietotājs
  • 532 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TRANCE music, QUATTRO.

Pievienots 24 September 2018 - 11:22

Sēdinājums perfekts, skaņa arī :good: diski galīgi neiet klāt šim smukajam auto.



#29 EJ15

EJ15
  • Lietotājs
  • 218 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 24 September 2018 - 20:30

Starpcitu, neesi vienīgais kam tās statnes lūzt. Čoms arī bija tādu nopircis tikai 2.0tdi, viņam ar bija salūzusi. Man rajonā laikam labi ceļi, pagaidām vēl nav bijusi vajadzība pēc maiņas. Tfu tru tfu.

2x esmu mainījis sprauslu blīves vārstu vākos, noplūdes nav, bet raso joprojām. Esmu mainījis gultni uz MAHLE, tas pats gultnis nobeidzās nedēļas laikā un nācās mainīt vēlreiz uz mahle, cena 40eur.

2x ir sačakarējušies logu tīrītāji, tieši mehānisms ieķīlēja, abos kāds bija līdis pirms manis un pakāsis Oringu, tpc no ūdens viņi izkalst, šrotos mehānisms ir deficīts.

Nopirku ar 235k, tgd esmu nobraucis 40k, tāfelē kaut kas ap 275k. 2.5tdi, 120kw, S-line, nav quattro.


Audi Coupe quattro 7A typ89

Audi A3 1.9TDI

Audi A4 B7 2.5TDI

 


#30 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 11 October 2018 - 21:36

Njā, tas metinājums izskatās pašvaks cerams, ka nesamaksāji lielas naudas.
Kā ir ar skati, ja ir taisnā? Dzirdēju, ka skati nevar iziet, bet tas laikam sanāk tad kad viss ir taisns no turbo un visi kvēpu filtri ir pazuduši?

Man neko par izplūdi neteica, arī baigi nepētija, varbūt tāpēc, ka tajā dienā Rīgas csdd bija pārpildīts līdz malām un džekiem nebija diži laika izplūst sarunās. No apakšas skatoties var redzēt tikai to ,ka jaunā izplūde sākas tikai aiz dpf bunduļa tātad nekādu videi nedraudzīgi pasākumi itkā nav veikti. Ja nav bunduļi tad drošvien var arī neiziet.
Diski jau pārdoti, nebija no tiem nesmukākajiem, pašam ļoti patīk BBSi, bet vajag kautko jaunu. Vēl nevaru izlemt par labu izmēram palikt pie 17 vai pāriet uz 18. Vajadzētu no kāda aizņemties setu ar 18niekiem ,lai pabraukātu un varētu saprast kā ir.

Starpcitu, neesi vienīgais kam tās statnes lūzt. Čoms arī bija tādu nopircis tikai 2.0tdi, viņam ar bija salūzusi. Man rajonā laikam labi ceļi, pagaidām vēl nav bijusi vajadzība pēc maiņas. Tfu tru tfu.
2x esmu mainījis sprauslu blīves vārstu vākos, noplūdes nav, bet raso joprojām. Esmu mainījis gultni uz MAHLE, tas pats gultnis nobeidzās nedēļas laikā un nācās mainīt vēlreiz uz mahle, cena 40eur.
2x ir sačakarējušies logu tīrītāji, tieši mehānisms ieķīlēja, abos kāds bija līdis pirms manis un pakāsis Oringu, tpc no ūdens viņi izkalst, šrotos mehānisms ir deficīts.
Nopirku ar 235k, tgd esmu nobraucis 40k, tāfelē kaut kas ap 275k. 2.5tdi, 120kw, S-line, nav quattro.

Alumīnijs ,laikam sagurst. :D
Gultņi parasti izbeidzas tieši dēļ tā, ka statne ir alumīnija - ļoti laba siltumvadītspēja. Aktīvi sadzēšoties bremžudisks/suports uzkarst līdz ar to arī alu statne kas savukārt padara gultņa smērvielu tik šķidru ,ka tā iztek. Nezinu cik daudz taisnības, bet kopš samainīju abus gultņus neesmu pārāk neprātīgi bremzējis un gultņi vēl dzīvi.
Bremzes ,starpcitu ,iespējams, būs nākamis apgreids šim auto. Tiek apsvērta iespēja par brembo 6 cilindru suportiem ar 330mm bremžu disku. Rupji rēķinot nesanāk kosmiski dārgāk kā nopirkt jaunus 320mm ate powerdisc diskus un labus klučus tāpēc varbūt taps, kas interesants.
Par apgreidiem runājot pirms 3 nedēļām tika uzstādīts RS4 aizmugurējais stabilizator stienis. Iegādāts tika tepat stylā par labu ciparu, kurš gan būtu domājis, ka te kāds detaļās tirgo RS4 B7. :D Auto patiešām daudz vairāk tiecas uz aizmugures izslidēšanu, bet priekša nu škiet ļurīga. Likt arī priekšā ņiprāku stabilizatoru mīžu, jo tad visticamāk palielināsies pis taisni effekts.

99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi






Also tagged with one or more of these keywords: B7, 3.0 TDI, quattro

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)