Pālekt uz saturu


Foto

kilometra B5 FL avants

a4 b5 facelift FL

  • Please log in to reply
86 atbildes uz šo tēmu

#31 garais229

garais229
  • Lietotājs
  • 62 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saldus
  • Intereses:AUDI

Pievienots 08 December 2017 - 20:57

Nja.....Esi šeit viens no pāris cilvēkiem,kas soli pa solim izklāsta kā,ko un kāpēc dara RESPECT :hi:  

Arī man šeit ir kur smelties iedvesmu :rock:


   AUDI A6 C5 2.8L Quattro  :greyrs4:

  AUDI 80 B4 2.0 1992g ABK  :redrs4:


#32 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 08 December 2017 - 21:54

Nja.....Esi šeit viens no pāris cilvēkiem,kas soli pa solim izklāsta kā,ko un kāpēc dara RESPECT :hi:  

Arī man šeit ir kur smelties iedvesmu :rock:

 

:) kādam jau tā info var noderēt


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#33 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 15 December 2017 - 20:01

*
POPULĀRS RAKSTS!

Tomēr uzliku oem sirēnu, skan tā kā ir jābūt.

 

Izdomāju uztaisīt "peļķu" apgaismojumu zem durvju apšivkām kā c5. Sadabūju lukturīšus. Četrus vienādus, no B5 sedana bagāžniekiem, tie der perfekti zem apšuvumiem. Tad čupiņu warm white led lampiņas un sāku griezt/bojāt apšivkas.

 

qvakWPT.jpg

 

Lai gan neredzu tajā neko sliktu, ja to izdara smuki un precīzi un vadus savelk, tad izskatās gluži kā oem. Un ļoti patīkami un noderīgi slapjā laikā. Vislabāk abām apšivkām to lampu izvietot netālu no sarkanās brīdinājuma gaismas, tā lai tā ir pret zemi un nevar īsti pamanīt.

Nekur salonā nav lampiņas ar kvēldiegu, izmantoju normālas ledinieces ar 2700k gaismu.

Beigās kaut kā šitā izskatās, izlien tā lampa kādi 3-4mm, bet tas durvis aizvērt netraucē.

 

80axzpj.jpg

 

Laiciņš gan paiet kamēr to visām 4 durvīm izdara  :mrgreen: Strāvu var paņemt no sarkanās gaismeles, tā kā vienkāršs mods, tik cik caurumus izgriezt, vadus salodēt un sataisīt jaunajai lampai štekerus. Pie reizes drusku pieregulēju vēl durvju rāmjus pēc el. logu instaļļa. Konstatēju, ka priekšas durvīm ručkām bija aplauztas atsperes. Paņēmu no citām ručkām, jāizņem ručkas, jāapmaina atsperes un gatavs.

 

vMCyfJr.jpg

 

Beigās izskatās kaut kā tā:

yqG2BT4.jpg

Vēl izveicu nelielu modu aizmugures logiem. Besīja tas, ka aizmugures logus atvērt var ar vienu pogas klikšķi, bet lai aizvērtu jātur poga kamēr logi aizveras. Savukārt priekšējie pie ieslēgtas aizdedzes veras ciet normāli. Laikam kaut kāda vāciešu drošības fīča. Lai nu kā jāsavieno 5 un 7 pini un viss strādā, nekādu gļuku nav. Štekerī 5 pinam vispār nav pienākošs vads, tad izdarīju šādi. Nav jāgriež nekādi vadi un jālodē.

JCPc5sk.jpg

 

Ak jā, izdomāju sataisīt arī lai panelis brīdina, ka logu šķidrums jāpielej. Citam kaitinoši, citam noderīgi. Biju noņēmis plastmasu virs riteņa, tad pie reizes apmainīju bačoku uz bačoku no b5 ar xenonu. Lai gan var izurbt caurumu vecajā, negribēju čakarēties, bija otrs bačoks un vienkārši apmainīju. 

 

7XKNsGo.jpg

 

Šitam var pielikt arī lukturu mazgātāju motoriņu, to vietu gan aiztaisīju ciet. Varbūt kādreiz :mrgreen: Sensors principā sastāv no diviem kontaktiem un mēra pretestību šķidrumā. Sensors 7M0919376 + štekeris + blīvīte.

 

EX45reH.jpg

 

Identisks kaudzei audi/vw. Tad atliek aizvilkt vadu priekš FIS un attiecīgi sakodēt paneli. Pievienoju vēl vienu vadu savai custom vadu buntei uz paneli. Immo3 tas warnings nāk jau defaultā un to nevar mainīt ar kodējumu. Tad var likvidēt piemetot to vadu pie masas. Un kārtējais nedarbs gatavs.

 

Otujuvi.jpg

 

Gribējās vēl sataisīt, lai rāda arī atvērtās durvis/bagāžnieku, bet konkrētajam panelim tāda fīča laikam nenāk no dzimšanas, nevarēju dabūt mašīnīti arī pamainot paneļa dampu. C5 immo2 paneļiem gan tas ir jau defaultā.


Šo rakstu rediģēja km_: 15 December 2017 - 20:07

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#34 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 03 January 2018 - 23:32

*
POPULĀRS RAKSTS!

Izveicu pāreju no immo2 uz immo3 instrumentu paneli. Vēl tikai jātiek galā ar eļļas temp./līm. sensoru. Nav jauki, ja A4 feisliftā vēl jāatrodas iepriekšējās paaudzes instrumentu panelim.
Pirms mēģinam to paši, vajag aizmirst tos, kuri saka - neies tas, neies šitas. Var arī veikt immo1->immo3 pāreju, bet tad var gatavoties pilnīgai vadu revīzijai aiz instrumentu paneļa, signālu invertēšanai ar relejiem utt. Bet arī tas nav neizdarāms.
 
Plusi B5/C5 immo3 swapam:
  • var ielikt jaunākās paaudzes instrumentu paneli no B5 (2000.g. - 2001.g.) vai C5 (2000.g. - 2005. g.)
  • digitālais pulkstenis ar datumu un pašregulāciju, baltais skalu apgaismojums, u. c. nākošās immobilaizera paaudzes funkcijas
  • nākotnē var pāriet no uz jaunākas paaudzes radio - Concert II vai RNS-E, kas atbalsta CAN protokolu un panelis visu sapratīs, bet ir arī savietojams ar Concert I, RNS-D utt...
  • netiek zaudēta nekāda paneļa funkcionalitāte, mašīnā viss darbosies arī ar immo3 paneli, panelis un pārējie moduļi mašīnā necels brēku un nemetīs n kļūdas
Mīnusi sarežģījumi B5/C5 immo3 swapam:
  • parasto motora karteri var nākties aizvietot ar alumīnija karteri ar vietu eļļas līmeņa/temeratūras sensoram (laikam tikai tad, ja liek paneli ar pilno lcd ekrānu) vai arī taisīt impulsa signāla emulatoru, lai paneli apklusinātu, nākošais variants eļļas temp. signāla emulators -  tinytog. Visi varianti ir reāli. Atšķirībā no VW immo3 paneļiem, Audi paneļos sensoru nevar izkodēt ar kodējuma maiņu caur VCDS/VAG-COM, nedz arī modificējot softu
Pirms:
09gRlcG.jpg
Pēc:
iUC9xku.jpg
 
Te var arī redzēt kā atšķiras OEM lcd no ķīnas lcd. Varbūt neizdevusies bilde, bet ķīnietis parasti ir spožāks. Varbūt to var atrisināt ar kādu filtru, nezinu.
 
Ir B5 immo3 paneļu deficīts, pat par pusbeigtu lcd paneli reizēm prasa kosmiskas summas, tāpēc paņēmu paneli no C5, bija daudz pieejamāk un C5 paneli var pārveidot par B5 paneli, nedaudz jāiejaucās gan programmatoriski, gan paneļa iekšās. Rezultātā paneli var likt gan C5, gan B5 pamainot tikai soft coding caur VCDS/VAG-COM.
 
Plusi paneļa ņemšanai no C5:
  • daudz pieejamāki paneļi ar pilno lcd ekrānu
  • var ielikt vdo paneli pat līdz 2005. g. ražojumam, jaunāka programmatūra - vairāk funkciju
  • saprogrammēt paneli var mājās vai mašīnā ar parasto ftdi kline kabeli
Mīnusi paneļa ņemšanai no C5:
  • nerādīs brīdinājumu par atvērtajām durvīm, jo C5 to lasa ļoti mistiskā veidā atšķirībā no B5 tagad var sataisīt arī durvis, jāiejaucas panelī nedaudz ar lodāmuru...
Immo2->Immo3:
Vajag:
  • instrumentu paneli immo3 no A4 (8D0920xxx) vai A6 (4B0920xxx)

744VIxz.jpg

  • 32pin pelēko štekeri kompim, zilais 32pin un zaļais 32pin mašīnā jau būs un derēs (ja liek paneli ar pus-lcd, tad nav nepieciešams)
3LoUc23.jpg
  • Dators, kline kabelis un atbilstošs softs
  • Ērtības labad provodka un 12V barošanas avots, lai ieslēgtu paneli pie galda (ja ir daudz ņemšanās ar tiem paneļiem), to var saveidot pats ar atgrieztiem A4/A6 štekeriem, nogrieztu OBD ligzdu, izoleni un lodāmuru

aEtXzWr.jpg

 

zils 1,23 -> +12V
zils 9,24 -> GROUND
zaļš 28 -> K līnija uz OBD konektora 7. pinu
OBD 16 -> +12V
OBD 4,5 -> GROUND

Darba gaita:

96781370.jpg

Nav slikta ideja (bilde zagta)

  1. Pieslēdzam paneli pie datora un nomainām noskrējienu. Kā neteikšu.
  2. Tālākā darba tik vien kā sašķirot vadus pa štekeriem aiz instrumentu paneļa. Nekas nav jāgriež, jo pini ļoti viegli nāk ārā no mašīnas štekeriem, vienīgi var nākties pāris vadus pagarināt pēc vadu vietām mainīšanas. Saveidoju savas tabulas, kas kur jāpārmet, beigu beigās man sanāca šādi:
qmu92VN.jpg
j2L3tfm.jpg
JskvIXN.jpg

A4 immo3 un A6 immo3 paneļiem pinouti ir praktiski identiski, tas nekas, ka tabulās esmu pierakstījis A4 un A6, pēc izmaiņām ies gan A4 gan A6 panelis. Kādām pēc mainīšanas jābūt vadu krāsām štekeros.

 

        3. Kad viss paveikts, liekam paneli mašīnā un standarta procedūra immo un atslēgu piekodēšanai - tāda pati kā immo2 panelim. Ja viss būs pareizi, tad paliks pāri viens vads, to var droši likvidēt. Un visam vajadzētu iet.

        4. Jāatceras uzlikt pareizu kodējumu panelim (soft coding A4 / A6 / A6 adaptācija) un adaptācijas 60, 61 un 62 kanālos visu salikt pa 0 (atslēgt CAN).

        5. Jāpieslēdz eļļas temperatūras/līmeņa sensora signāla vads pie zaļā štekera 15. pina (ja ir ielikts panelis ar pus-lcd, tad tas nav nepieciešams), pēc tam nenāks par skādi nodzēst kļūdas, it īpaši, ja tas panelis tika slēgts istabā uz galda

b25f126s-240.jpg

Vienīgais īstais un pareizais eļļas sensora pinouts:

Pin1 - switched 12v
Pin2 - gnd
Pin3 - uz paneli.

A6 panelis->iekš A4/A6:

Vajag:
  • 10KOhm potenciometrs (der no jebkura A4 B5 paneļa)

uJKrK8D.jpg

  • Dators, kline kabelis un atbilstošs softs
  1. Vispirms vajag pārmainīt degvielas karti paneļa eeprom dampā, lai iemācītu panelim kas ir A4 degvielas bāka (A6 paneļos tādas ir divas un mainās ar kodējumu - viena standarta, otra priekš 80l bākas, tad nu mainam to otru, lai nepieciešamības gadījumā var izmantot arī oriģinālo A6 degvielas karti). Soft kodējuma pirmajiem diviem cipariem vajadzēs pielikt +01 (tā būs A4 tvertne), -01 (A6 tvertne). To var izveikt ar jebkuru A6 paneli, ir paneļi ar kriptētu softu, kuros viss ir mazliet savādāk, bet tāpat tas ir izdarāms ar jebkuru A6 paneli.
  2. A6 panelim, lai varētu regulēt pogu/paneļa apgaismojumu, jāielodē potenciometrs uz 10K, vieta panelī ir paredzēta - regulēsies tāpat kā A4 immo3 panelis. Ja negribas lodēt, var arī zaļā štekera 30pinu pielikt pie masas - būs max apgaismojums, bet nebūs regulācijas iespēju.
  3. Runājot par apgaismojumu, pēc poča ielodēšanas spilgtums regulēsies pretējā virzienā - to var labot modificējot paneļa softu, un būs tāpat kā a4
Kriptētie paneļi:
XXX XXX 933 
XXX XXX 981
XXX XXX 935 
XXX XXX 983

Ceru, kādam noderēs. Veco paneli var nopirkt. Ja interesē - kādi immo3 paneļi man der? Ja mašīna supportē CAN, tad jebkurš XXX 920 XXX, ja nav CAN, tad jāuzmanās, ja ņem kriptoto (var nebūt analogo signālu atbalsts - var noteikt uzmetot aci uz paneļa plates)


Šo rakstu rediģēja km_: 15 March 2018 - 12:21

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#35 Ralfs_

Ralfs_
  • Lietotājs
  • 174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:IT, cycling, photography,car enthusiast.

Pievienots 03 January 2018 - 23:51

Apraksts pa pirmo!  :ok:  
Ja vel kāds uztaisītu aprakstu kā a3 8l ielikt paneli ar pilno ekrānu, vispār lieliski būtu  :viltigs:


 A3 8L 4-door 1.9 TDI VE/PD chip


#36 riha77

riha77
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 January 2018 - 23:52

Wow, nav ko teikt.

Sent from my D6603 using Tapatalk

#37 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 05 January 2018 - 20:53

:mrgreen: Palika tikai tikt galā ar eļļas līmeņa/temperatūras sensoru. Cik izpētīju, tad AFNam der alumīnija karteris, precīzi detaļas kodu nepateikšu, bet apmainīt bleķa karteri uz alumīnija karteri ar sensora vietu ir iespējams.

Uztaisīju gana garu vadu eļļas sensoram, lai varētu aizvilkt līdz motora apakšai.

 

Bet domāju, ka diezgan daudziem interesē vairāk novākt to brīdinājumu nekā mērīt kaut kādus eļļas līmeņus un temperatūras - tāpat kā pirms tam, kad audi/vw izdomāja to impulsa sensoru. VW paneļus var adaptēt tā, ka tas uzskata, ka sensors nav auto paredzēts, ar audi paneļiem tā nevar.

Tātad ieķēru sensoru. Kā izrādās, tam sensoram obligāti nav jāatrodas karterī, var nosprostot sensora apakšējo mazo caurumu un iespiest mazliet eļļas pa augšējo caurumu, un nolikt vertikāli. Panelī kļūdu vairs nav un brīdinājuma par zemu eļļas līmeni arī nav. Lūk rezultāts:

WqHkvWH.jpg

 

Vēl ir variants TinyTOG. Tas ļaus novākt eļļas līmeņa brīdinājumu un dot impulsu priekš eļļas temperatūras. Itkā jau uz plates uzlodētu variantu var dabūt te, bet nav vēl pārbaudīts.

 

Tagad vismaz var braukt un nekas nepīkst un nerādās kanniņa. Pie eļļas maiņas apmainīšu arī karteri, atliks tikai pieskrūvēt klāt sensoru.


Šo rakstu rediģēja km_: 05 January 2018 - 21:00

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#38 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 788 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība

Pievienots 05 January 2018 - 21:13

Par odometra rādijumu nomainīšanu viss ir skaidrs, bet cik lasiju, tad neko nemaniju par immo piekodēšanu. Vai to procesu ar veici vai sen jau immo off?

 

Pats entās reizes esu mainijis krustām šķērsām to paneļus visādiem A3, A4, A6, bet nekad nav sanācis nolasīt no FL C5 paneļiem immo.


Apraksts pa pirmo!  :ok:  
Ja vel kāds uztaisītu aprakstu kā a3 8l ielikt paneli ar pilno ekrānu, vispār lieliski būtu  :viltigs:

Esu mainiji ar 8l. Nekā sarežģita tur nav. Japamaini tikai pini un jāpāršuj immo vai jāatslēdz.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 05 January 2018 - 21:11

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas lauku grabažas

Auto elektrība PM


#39 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 05 January 2018 - 21:21

Par odometra rādijumu nomainīšanu viss ir skaidrs, bet cik lasiju, tad neko nemaniju par immo piekodēšanu. Vai to procesu ar veici vai sen jau immo off?

 

Pats entās reizes esu mainijis krustām šķērsām to paneļus visādiem A3, A4, A6, bet nekad nav sanācis nolasīt no FL C5 paneļiem immo.


Esu mainiji ar 8l. Nekā sarežģita tur nav. Japamaini tikai pini un jāpāršuj immo vai jāatslēdz.

 

Immo piekodēju pēc šī:

1) Адаптация к ЕБУ - 

 

никаких особых сложностей нет, никаких паролей не нужно, и для проведения процедуры достаточно обычной диагностической проги 
(17-10-000, 25-10-000):
17 - instruments (либо 25 - immobilizer),
10 - adaptation, вводим канал 000, "Read", жмем "Test", "Save". 
"Done, Go Back", "Close Controller, Go Back".

 

2) Итак, сначала делается адаптация ключа к Иммобилайзеру (ее надо делать, если ключ ранее не использовался с машиной):
Вставляем новый ключ в замок зажигания и включаем зажигание. Открываем блок Приборной панели -> Вход/Login). Он представляет собой четырехзначное число с нулем в роли 5го знака (в начале). Вытащить его можно при помощи адаптеров Vag Tacho, K+CAN Commander или взять у дилера (немецкие дилеры дают 7-значный код, дату генерации этого ключа и код мастерской-WSC. Всё это вводится в спец. поле меню "Вход/Login") -> После ввода Логина жмем "Выполнить"/"Сохранить".
Далее, "Адаптация" -> Канал 21 -> Читать -> Видим кол-во прописанных ключей -> Вводим нужное количество ключей (должны быть при себе и работать), при этом старые ключи стираются из памяти -> Cохранить -> Выходим из блока -> Вытаскиваем ключ из замка зажигания и вставляем следующий (включив зажигание) -> Ждем 2-3 секунды пока не погаснет лампочка иммобилайзера, вынимаем ключ. Так делаем со всеми ключами которые есть.

 

Lai gan esmu kaut ko manījis tajos pašos krievu forumos, ka maina immo kapsulas, izdzēš no paneļa ārā veco VIN utt... Neko no tā nevajadzēja. Ir tā, ka man ir immo off, taču pie tā ecu nevarēju piekodēt (jo immo ir off, protams, mašīna rūc, bet immo lampiņa mirgo).

Tad paņēmu stock oriģinālo ecu , piespraudu un pa soļiem visu izdarīju un mašīna rūc, immo lampiņa izdziest, viss okey. Immo veiksmīgi piekodēts un strādā

TAD atpakaļ savu čipoto ecu ar immo off un aidā - panelis redz, ka atslēgas ir ok un lampiņa nodziest tā kā vajag.

 

Viņš piekodēšanas brīdī sakomunicē ar dzinēja ecu pa k-līniju, ja nemaldos. K-līnijas vadam jābūt pareizajā vietā.


Šo rakstu rediģēja km_: 05 January 2018 - 21:38

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#40 alibaba

alibaba
  • Lietotājs
  • 152 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 07 January 2018 - 00:59

Pilnam komplektam būtu vēl paneļa softā jāieraksta paneļa numurs lai pieslēdzot vadu nosakās kā A4/S4, kā arī ierakstīt savu šasijas numeri.



#41 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 18 January 2018 - 12:14

Beidzot novācu mazos diskus, domāju, ka ziemai būs ok ar oem fat five diskiem. Turklāt dabūju pa labu ciparu, ar visiem vidiņiem un praktiski bez skrāpējumiem.
fB4nh14.jpg
Tagad vismaz mašīna izskatās pēc a4. :roll:  Vecos r15 var dabūt, bet riepas gan der vairs tikai nobraukt pa vasaru.
McfUILe.jpg

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#42 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4566 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 18 January 2018 - 12:22

Šie gan nav FAT FIVE :)
Šie ir oem standarta R16 DISKI
 
fat five
http://www.myturbodi...00/ttpolish.jpg

Šo rakstu rediģēja Val: 18 January 2018 - 16:08


#43 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 18 January 2018 - 12:35

Tāpēc jau saku, ka izskatās pēc a4. :) B5 oriģinālie R16.

Tev links salūzis.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#44 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 379 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 18 January 2018 - 16:07

Man arī jālikvidē pretīgās R15 romaškas, vienīgi tur galīgi jauna ziemene virsū stāv :XD:  Tik nevar saprast, ko ņemt, 16" vai 17" . Nebūs baigie koka rati ar R17 uz 45 augstuma riepeli? Tā jau viņš nekāds baigi mīkstais nav pat ar balonriepām. Ar 17" jau izskatītos glaunāk, tik kā ar to braukšanu...


A4 B5 AFN

Santa Fe II

XRV 750 Africa Twin

Scania R440
 


#45 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 18 January 2018 - 16:26

Man arī jālikvidē pretīgās R15 romaškas, vienīgi tur galīgi jauna ziemene virsū stāv :XD:  Tik nevar saprast, ko ņemt, 16" vai 17" . Nebūs baigie koka rati ar R17 uz 45 augstuma riepeli? Tā jau viņš nekāds baigi mīkstais nav pat ar balonriepām. Ar 17" jau izskatītos glaunāk, tik kā ar to braukšanu...

 

Man pienāca laiks mainīt ziemas riepas, baigi negribēju pirkt uz R15, saņēmos un sāku meklēt normālus diskus. Šitos oem jau nav grūti atrast, pasēdēju ssā un iekrita ļoti labs piedāvājums tuvu man, un daudz nedomāju. Un ziemai negribēju neko platāku par 205, tad standarta 205/55R16 būs okey. Lai gan, ja būtu tikuši 17'', tad es liktu 205/50R17, kaut ko tādu, ne platāku. Bet lai ir šitie, vasarā būs atpakaļ R17 diski.

 

Ja būtu dabūjis R17, tad liktu tik virsū. No R15 uz R16 cietuma ziņā vispār gandrīz atšķirības nav, uz R17, tur jau sāk mazliet just, ka paliek cietāks. Kad man bija sarkanais B5 ar oem sēdinājumu, tad bija paciets ar 17'', a uz šitā liekas pilnīgi normāli.


Šo rakstu rediģēja km_: 18 January 2018 - 16:28

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#46 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4566 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 18 January 2018 - 16:59

X2 ziemas intensīvi slidinoties nobraukāju ar R17 Bolero 225/45/17.

Vispār nekādu problēmu. Tik cik auto vairāk slīd, dēļ 225 platuma. Man gan tas patika.

Tagad 195/65 mašīnu grūtāk samest. 



#47 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 January 2018 - 17:30

Audio līdz šim:

  • standarta Concert I radio ar diviem pasīvajiem un diviem aktīvajiem skaļruņiem, nu kā jau visiem.
  • izravēts oem subwoofers, aizstāts ar suba pastiprinātāju un atbrīvota vieta sānu kabatā (oriģinālais pastiprinātājs turpat darbina aizmugures tumbas)
  • +12V, RCA, remote kabeļi uz aizmuguri
  • YATOURs

 

Skanēja itkā diezgan normāli, bet gribēju kaut ko pamainīt.

Kā oem apgreidu fanam ienāca stulba ideja salikt boses sistēmu, neskatoties uz to, ka visi parasti to ravē laukā, tad ieķēru vienu izravētu, visu, kas nepieciešams, ieskaitot tumbu sietiņus, provodku, tumbas, bose pastiprinātāju utt... Tas viss pa divu jaunu tumbu cenu.

s2LtQzx.jpg

 

Savelkot bose sistēmas trūkstošos vadus aizmugurē tiek iegūtas gan priekšas, gan aizmugures lineārās audio izejas. OEM skaņas provodkai nav ne vainas, bet RCA kabeļi uz aizmuguri būtu labāk.

Un, ja nākotnē kaut ko mainīšu, kas visticamāk arī notiks :mrgreen: tad tumbas jāsaliek aftermārketa un bose pastiprinātājs jāaizvieto ar citu 4 kanālu pastiprinātāju. Provodku varēs atstāt to pašu. Ja būs problēmas ar fonu, tad jāieliek signālam starpā t. s. ground loop isolators un vajadzētu būt ok. Starp YATOURu un maģi jau viens tāds ir un dikti palīdz. Maģi mainīt spītīgi netaisos :mrgreen: . Ja nu vienīgi uz Concert II.

 

Sākumā pielaidu visu iegūto istabā, priekšas tumbas dzīvas, aizmugurējās ne tik. Labi, ar aizmugurējām kaut ko izdomāšu, tas sīkums. Visai bose sistēmas skaļruņi ir ar 2Ω pretestību, internetā var tādas nopirkt, bet var arī likt 4Ω skaļruņus, pastiprinātājam tas nekaitēs, bet skaļrunis spēlēs ar uz pusi mazāku jaudu. Realitātē – pielikta 4Ω tumba skan klusāk nekā jābūt.

Bose subwoofera skaļrunim pretestība ir 0,5Ω, to suba kasti gan es iekšā netaisos likt. Pīkstuļiem starp bose un ne-bose nav nekādas atšķirības, liec kurus gribi. Arī jauniem vajadzētu skanēt ok.

 

Tālāk liekam iekšā:

Izravēju no provodkas visu, kas trūkst. Uzlodēju arī pie maģa parastā melnā štekera vietā krāsaino dalīto, lai ērtāk visu saspraust.

S3ziilB.jpg

Savelku to visu mašīnā. Pārāk daudz to vadu nav. Priekšas tumbām štekerus sastiprinu tur kur paredzēts, pie kājām.

Tad atliek pārlodēt boses pastiprinātāja štekerus. Oriģināli tur nāk viens štekeris, tagad ir divi. Viss kas saistīts ar skaņu pienāk tur.

GFw2xOW.jpg

Sākumā var atstāt oriģinālās tumbas, viss skanēs arī ar tām. Pārbaudu vai sakrīt L un R izejas, priekša/aizmugure un vai polaritāte visiem skaļruņiem ir pareiza. Boses tumba ir smagāka un masīvāka par oriģinālajiem skaļruņiem.

Iegūtie sietiņi bija pamocīti, toties bose logo veseli, pārliku tikai logo. Lai gan sietiņi arī ņemas nost – jāatkniebj vecie stiprinājumi, pēc tam gan atpakaļ tikai ar līmi..

fiBId7R.jpg

Principā vairāk nekā tur nav, tikai jānojauc pus plastmasi pa mašīnu un jāsavelk vadi.

 

Tad jāsakodē maģis, ka tam tagad klāt būs bose audiosistēma. Man patīk, ka tad no maģa ārā nāk tīrāks lineārais signāls, ko pēc tam var palaist kādā 4ch pastiprinātājā gribas.

Soft kodējuma tabulas Chorus I, Concert I

 

Country ID (0 = standard)

Sound Coordination (0 = standard)

Number of passive speakers

0 = No passive speakers (Bose)
1 = Front left (Bose with hands-free phone)
2 = Fronts passive, rears active
5 = Fronts passive, rears non-active

4 Sound System

0 = standard
1 = Bose

5 Radio Configuration

1 = No CD changer
3 = With CD changer
5 = With secondary display
7 = With CD changer and secondary display

00217 - Would give you Bose equalisation and Fader control. (Useful if you wanted to use the radio Rear output to power an additional subwoofer.)
00205 - Would be a standard equalisation with Fader and no CD Changer.

00517 - Should be a default Bose setting

00207 - Should be the default for Standard setting.

 

 

Mums jāliek 00207 vietā 00017. Ja uzliek 00517, tad nestrādās faderis. Pārmainot kodējumu uzreiz pamanīju, ka mans suba pastiprinātājs taisa paukšķi pie ieslēgšanās. Saspraudu vienu ground loop isolatoru pa vidu RCA kabelim – viss atrisinājās (tāpēc domāju, ka jebkuram citam pastiprinātājam te jāiet).

Q6XeFwa.jpg

Beigās viss skan, aizmugurē atstāju pagaidām citas 4Ω tumbas, bet rezultātā tāpat skan labāk gan subwoofers dēļ tīrākām maģa izejām, gan arī skaļruņi. Bose ekvalaizers dod ārā patīkamāku skaņu nekā stock.

Lai arī rezultāts ir pozitīvs, te vairāk uzzināju par bose un audi skaņu sistēmām. Tagad aizvietot pastiprinātāju un tumbas vairs nav problēmu, jo visi vadi jau ir vietās un maģis attiecīgi sakodēts. Kādu 4ch pastiprinātāju un 4 labas tumbas un Concerts bliezīs kā nelabais. Bet nu nevar teikt ka skan slikti tā bose, uzgriezt var skaļāk un skaņa ir kaut kā patīkamāka. Par boses subwoofera likšanu gan nedomāju, bet arī to var, subwooferim ir atsevišķs 100W pastiprinātājs, kas kabinās klāt boses melnajai kastei.

 

Avantam un sedanam pastiprinātāji atšķiras. Re galvenais amps un subja amps:

fOe5Snm.jpg

L5zZ3Lv.jpg

Čoms pasvieda ideju, par apgaismojumu durvju ručkās, redz C5 tāds esot. Ja jau visas apšivkas nost ir jāņem, tad darīts, durvju apšivkas tagad būs pamatīgi uztūnētas. Saliku vēl kaut kādus oem štekerus, lai var saspraust un atspraust tās diodes. Pieslēdzu pie logu pogu apgaismojuma.

vg28QbG.jpg

AxCqkDg.jpg

Pāri palika dažādi gabali, kurus var dabūt:

  • veselas standarta 4Ω priekšas tumbas un 4Ω aizmugures tumbas, mazliet pie basiem čarkst viena priekšējā
  • bose avanta subwoofera skaļrunis ar avanta 100W pastiprinātāju
  • standarta avanta subwoofera skaļrunis ar standarta pastiprinātāju
  • avanta subja kaste
  • 2 priekšējo durvju pīkstuļi
  • Chorus maģis ar skaļuma gļuku pa retam (citādi labs, ir kods)
  • Concert maģis patecējušu ekrānu (ir kods)

 

Gan jau atkal kādam noderēs info.

Nākotnē varētu samainīt tumbas/pastiprinātāju. Un pāriet uz Concert II, kas būtu gandrīz plug and play, jo CAN man panelī jau ir. Jāaizvelk tikai can-hi un can-lo vadi.

Ja kādam ir otrais Concerts ar pareizo rāmi, tad var droši piedāvāt.


Šo rakstu rediģēja km_: 27 January 2018 - 11:03

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#48 janceks

janceks
  • Lietotājs
  • 103 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 27 January 2018 - 09:41

Cepuri nost, galva strādā. Es savam nevaru pieslēgt oem subi, lai skan, ko ieliku,bet Tu jau te ar izvirtībām nodarbojies

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Audi A4 B5 Red Avant 1.9TD


#49 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 January 2018 - 11:03

Mazliet :mrgreen:

Man stāv arī oem subis ar visu pastiprinātāju. Neuzrakstīju pa vadu krāsām, jo subja galā viss ir ļoti vienkārši. Var kabināt ko gribi klāt.

Bija resnais sarkanais patstāvīgais +12V vads, resnais brūnais masa un baltais remote ieslēgšana. Gan bose gan ne-bose tās pašas krāsas.

Tievie savītie vadi ir lineārās maģa izejas un resnākie- uz tumbām aizejošie vadi.

Bose sistēmai pienāk visas 4 izejas savītas pa pāriem, standartam viena zeme un aizmugures L un R.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#50 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1578 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 27 January 2018 - 11:41

Sākumā vajag izdomāt ko vēlies - Bose vai neBose. Tu savilki Boses vadus ar domu nākotnē aizstāt to sistēmu ar aftermarketa stuffu izmantojot tos pašus vadus, tas ir tas pats kas makrofleksu sapūst sliekšņos - kkāda funkcija būs un pat strādās, bet tas ir pilnīgi aplami un nepareizi


Sent from my iPhone using Tapatalk

 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#51 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 January 2018 - 11:52

OEM skaņas provodkai nav ne vainas, bet RCA kabeļi uz aizmuguri būtu labāk.

 

Runājot par uz skaļruņiem aizejošajiem vadiem, tad tur ir jābūt tiešām labai sistēmai lai viņus mainītu. Nelielam ampam pietiks tikai pievilkt vēl otru RCA kabeli, pa tiem savītajiem vadiem nav diez kas jā, tur piekrītu.

Bet lielam audio fanam, protams, ka nekas no tā nederēs.


Šo rakstu rediģēja km_: 27 January 2018 - 12:04

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#52 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 January 2018 - 20:11

Negribēju likt tos TYC lukturus, likās ka Valeo oriģinālie ir ok. Saņēmos, ieliku, gaisma liekas uzreiz kā vilcienam. 

 

Vecais Valeo

vmfykFA.jpg

 

TYC

7eoAxGQ.jpg

 

Mans spotiņš gaismu regulēšanai :mrgreen:

BhbbliL.jpg

 

Tomēr jauni ir jauni, var jau iztīrīt un nopulēt tos vecos, bet vai tas kaut ko dos, nezinu. Dodu uz pārdošanu.


Šo rakstu rediģēja km_: 27 January 2018 - 20:19

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#53 Koni4jo

Koni4jo
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 27 January 2018 - 22:18

Ja tiem lukturiem virmas ir gludas bez kādām svītrām no ārpuses ideālā variantā pārlīmēt viņiem kaut kādu aizsargplēvi pāri, jo jauniem baigi ātri savācas visādi sīkie punkti no mēsliem ko paceļ citi. Tā tīŗi var paildzināt to dzīvi viņiem.



#54 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9392 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 28 January 2018 - 00:23

Tas ir ksenons ka ksenona stars?


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#55 Val

Val
  • Administrators
  • 11512 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 28 January 2018 - 00:56

Oem halogēns lēcu lukturī.
Stars pret sienu gan izskatās šķībs.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#56 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 28 January 2018 - 01:10

Jā Nigthbreaker spuldzes. Uzregulēju tikai augstumu pret sienu. Uz sāniem regulēšana līdzētu?

Sent from my XT1572 using Tapatalk

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#57 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9392 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 28 January 2018 - 02:00

 

 
Mīnusi paneļa ņemšanai no C5:
  • nerādīs brīdinājumu par atvērtajām durvīm, jo C5 to lasa ļoti mistiskā veidā atšķirībā no B5
 

 

 

No komforta bloka?

 

Kā tur ir ar tām firmwares modifikācijām - temp rādītāja un degvielas rādītāja kartes ir viegli rediģējamas? C5 panelis ar kaut kādu kodējumu atbalstīs check engine un apgriezienu signālus pa attiecīgiem vadiem, nevis CAN kopni? Diez kodējumu ar cilindru skaitu 5 ņems pretī? :mrgreen:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#58 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 28 January 2018 - 13:49

No komforta bloka?

 

Kā tur ir ar tām firmwares modifikācijām - temp rādītāja un degvielas rādītāja kartes ir viegli rediģējamas? C5 panelis ar kaut kādu kodējumu atbalstīs check engine un apgriezienu signālus pa attiecīgiem vadiem, nevis CAN kopni? Diez kodējumu ar cilindru skaitu 5 ņems pretī? :mrgreen:

 

Jā, kaut kā no komforta bloka. B5 vajadzētu būt katrām durvīm signāla vads, viss vienkārši, ir signāls, rāda durvis vaļā. Tāpat kapotam un bagāžniekam. Man tas netraucē, salona gaismas nodziest un zini, ka viss ir ciet. Bet tad gan jāliek panelis no B5 un arī durvis rādīs.

 

Ar temperatūru viss ir kārtībā, problēma ir ar degvielas karti. C5 ir divas degvielas kartes, viena paredzēta 63l bākai un 80l bākai. Maini kuru gribi un kā gribi. Pārslēgt var caur VCDS. Jāsameklē kur eeprom dampā karte atrodas, tur glabājas dačika pretestība Ω un atbilstošais degvielas daudzums bākā litros. Jārēķina no HEX uz decimālo formātu un otrādi. Piem 00AA -> 170Ω atbilst 01E0 -> 480 / 8 = 60 litri. Immo2/immo2/audi/vw paneļiem dampu vietas atšķirsies, bet jāmeklē konkrēts "patterns" iekš tā dampa.

 

Par check engine lampu, tā laikam rādas, ja dzinēja ECU ir patstāvīgas kļūdas. Pirms 2000g ecu (piem. 018) tādas izejas nav - tā lampa klusēs mūžīgi, jo nepadosies 12V pinā uz paneli.

Par cilindriem arī - jāskatās jāeksperimentē, gan jau ka jāmaina taho kartes (jo nav 5 cilindru kodējuma iespējas ne B5 ne C5 paneļos) un gan jau ka 4cyl/6cyl/dīzelim viņas kaut kur dampā ir. Nav nācies viņas nekad mainīt. Spidometra kartes arī var pārlabot. Bet ja kādam ienāks prātā uzlikt softu no EU paneļa iekš angļu paneļa, tad rezultātā būs jālodē ārā eeprom čips un jāprogrammē ar programmatoru (jo panelis būs nokauts :mrgreen:).

 

Ja godīgi nezinu cik labi B5/C5 paneli var fiziski iestumt iekš B3/B4. Ja gribi samainīt degvielas pretestību karti priekš B3/B4 bākas sensora, nezinu vai tas ir izdarāms ar bočkas sensoru, un kā darbojas tas līmeņa sensors.

C5 panelim visus CAN signālus var noslēgt un viss darbojas pa vecam, radio, taho/spido, kārbas ekrāns utt. Man ir doma ielikt Concert II un tad varēšu paneļa kodējumā CAN ieslēgt priekš radio.

Vakarā vēl jāparegulē tās lampas ar to sānisko skrūvi.


Šo rakstu rediģēja km_: 28 January 2018 - 13:56

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:


#59 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9392 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 28 January 2018 - 15:13

Ar temperatūras rādītāju NAV nekas kārtībā kopš audī sāka lietot paneļus ar mikroprocesoru, respektīvi B5 un C4 A6 - ja vecajām mašīnām rādītājs rāda temperatūru, tad sākot ar tām tas rādītājs ir uztaisīts lai idioti nesūdzētos dīlerim par to ka ziemā braucot pa šoseju nav 90 grādi - un tā nu tev ir spidometrs, kas rāda 90 ja temperatūra ir diapazonā starp 80 un 95. Cik dzirdēts, tam tāpat ir karte, kuru var koriģēt. 

 

Tahometram ir karte, nevis vienkāršs aprēķins cik impulsi sekundē ir kādi apgriezieni? Nu ja tā, un ja fofāgena paneļi ir radniecīgi, no tiem var izvilkt tādu karti - mk4 un B5 passātā nāca VR5 motors. 

 

Vecajiem modeļiem, nepārsteidzošā kārtā tāpat ir bākā potenciometrs :mrgreen: , vienīgi to darbības parametri bik atšķiras, kā to uzzīmējuši tie paši čaļi, kas TinyTOG uztaisījuši

 

fuellevelsensors_small.jpg

 

B5 spidometrs iekš B3/B4 paneļa ielien mierīgi, vienīgi apakšā paliek šķirba, jo tas ir kādu centimetru zemāks.

 

Karoč jautājums ir - ja tev iedotu C5 paneli un bākas līmeņa devēja mērījumus - tu varētu uztaisīt lai tas darbotos kā B5 panelis, rādītu pareizi tahometru piecu katlu motoram un rādītu pareizu degvielas līmeni, ā, un pareizu temperatūru - ? 


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 28 January 2018 - 15:15

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#60 km_

km_
  • Lietotājs
  • 562 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 28 January 2018 - 15:29

Tā jau likās, ka B4 nav lineārs signāls. Varētu jau sarēķināt savu karti, bet pie tukšas bākas nezinu cik precīzs viņs būs..

B5 <-> C5 ar temperatūru viss ir kārtībā. Degvielas kartes pārlikt uz B5 jā. Potenciometru spilgtumam vajadzēs ielodēt spilgtuma regulēšanai.

Tahometram domāju, ka visu pēc kartes rēķina tāpat kā spidometram. Jāpameklē par to kāda info, pārējo ir zināms kā izdarīt.

 

Dampu nolasīt un rakstīt var ar parasto zilo kabeli un eeprom programmer 1.19. Vari nolasīt un atsūtīt failu man, papētītu adreses. Labāk ieķer immo3 paneli, ja plāno likt jaunu paneli. Tikai labāk ne kriptoto.


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 148bhp/330nm, tuned by km

:greyrs4:






Also tagged with one or more of these keywords: a4, b5, facelift, FL

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)