Pālekt uz saturu


Foto

Audi elSUV

Elektro

  • Please log in to reply
1 atbilde šai tēmai

#1 dendys

dendys
  • Lietotājs
  • 419 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Norway, Jessheim

Pievienots 11 July 2017 - 16:03

Audi e-tron quattro koncepta Audi pirmais elektriskais transportlīdzeklis elektriskais apvidus
Audi elektriskā automašīna e-Tron Quattro koncepts ir vērts gaidīt. Vilinoša indekss ir quattro pilnpiedziņas un elektriskais diapazons pārsniedz 500 km.
 
 
2018. ieiet Audi tirgus pilna elektrisko SUV
2018. ieiet Audi tirgus pilna elektrisko SUV. Jau tagad varat uzzināt daudz par to, kas mums ir veikalā.
 
Ar tipisku Audi dizainu, ar asu versiju vienrāmja režģis kā skaidru ģerboņa un ar izmēru starp Audi Q5 un Audi Q7, Audi e-tron quattro koncepta intriģējošas pavedienus par to, ko mēs varam sagaidīt nākotnē elektriskā SUV no Audi. Un mēs varam sagaidīt visai daudz.
 
Ar akumulatora jaudu 95 kWh ir Konceptauto klāstu vairāk nekā 500 kilometri. Ar ātru uzlādi ar uzlādes staciju ar jaudu 150 kW uzlādes laiks ir aptuveni 50 minūtes. Ar ietekmi atradu Norvēģijas uzlādes staciju šodien, uzlādes laiks var būt ilgāks.
 
Liels litija jonu akumulators ir integrēts salona grīdas. Tas nodrošina līdzsvarotu svara sadalījumu un zemu smaguma centru? nosacījumi dinamiskās braukšanas īpašībām. Adaptīvā pneimatiskā piekare un četru riteņu stūres kalpo, lai nostiprinātu to.
 
 
Trīs dzinēji Audi e-Tron Quattro koncepciju
Par Audi e-Tron Quattro koncepciju progress nodrošina trīs elektromotori. Priekšējā ass, bet otras divas vadītāja aizmugurējās ass. Jaudas sadale starp trim elektromotoriem ir pamats e-Tron quattro pilnpiedziņu.
 
Spēki automātiski sadalītas starp motoru un asīm, braukšanas situācijai. Laikā aktīvās braukšanas apstākļiem, piemēram, lielākā daļa spēku starp aizmugurējiem riteņiem, lai maksimāli dinamiku un stabilitāti.
 
Par koncepcijas auto dzinēji ir pavisam milzīgu efektu. Tie sniedz pavisam 320 kW (435 ZS), bet ir arī atsevišķa palielināšanas funkciju, kas palielina jaudu virs īsākiem periodiem, līdz brīdim, kad visi 370 kW (503 zs) un griezes momentu vairāk nekā 800 Nm. 0? 100 km / h tiks pabeigta 4,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums regulē ar 210 km / h.
 
 
Skaidra Audi dizains
Audi e-Tron Quattro koncepts ir plati pleci un asas līnijas, kas izstaro dinamismu, un tas ir redzams Audi tās izpausmes. Konceptauto ir 4,88 metrus garš, 1,93 metrus plats un 1,54 metrus augsts, kas nozīmē, ka plašs salons un bagāžas par 615 litriem.
 
Interjers ir veidots ap OLED displeju ar dažādiem displeja un darbības funkcijas. Digitālā instrumentu panelis, Audi virtuālā kabīne, ir zināms no pašreizējiem ražošanas modeļiem. Jo konceptauto jūs atradīsiet vairākus skārienjūtīgi, tostarp kalpojot transportlīdzekli pat palaist lietojumprogrammas, medijus un navigāciju. Gaidāmās ražošanas modeļi piedāvās vairākas interjera dizainu, bet kopīgs visiem ir augsts komforta un zems trokšņu pasažieru nodalījumā.
 
 
aerodinamiskās elementi
Zemā velciet Audi e-Tron Quattro koncepciju (Cw 0.25), ir svarīgs faktors, lai gan ilgi elektriskā diapazona un zemo iekšējo troksni.
 
Tas ir sasniegts daļēji, jo tas paātrina virs 80 km / h aktivizēts aerodinamikas elementus automašīnas pārsega, sānu un aizmugures, lai kontrolētu gaisa plūsmu caur un ap transportlīdzekli visefektīvākajā veidā.
 
Sānu spoguļi tiek aizstāts ar kamerām, kas bieži braucot, arī palīdz, lai samazinātu gaisa pretestību.
 
Bezvadu pārlādēšana
Par "Audi bezvadu uzlādes" ir jēdziens auto gatavs indukcijas uzlādi. Tas ļauj ērtu un vienkāršu uzlādes procesu, autostāvvieta sistēma pati par sevi nodrošina, ka automašīna ir novietota pareizā stāvoklī virs uzlādes plāksnes zemē tā, ka uzlāde notiek bez vadiem.
F15_60EXT_041_info.jpg

Tel. +47 93934848
Audi A4 avant 1.9tdi 1997.g. (aizlaists konservu bundžās)              Audi A4 avant quattro1,9tdi  1997.g.  chips +INC 
Chrysler Grand Voyager 2.5td 1998.g. (powered by INC +R20)(aizlaists konservu bundžās)

Audi A4 avant 1,6  2000.g.  ( aizlaists konservu bundžās )

Audi 80 2,0 avant 1995.g.+LPG PĀRDOTS


#2 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 523 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 11 July 2017 - 18:28

:puke:  Google Translate !

 

Labāk nebūtu rakstījis vispār!


Saturs brutāli nozagts no: https://bilkjop.audi...ion/audi-e-tron   Audi e-tron quattro concept Audis første elbil er en el-SUV

 

Audi elbil e-tron quattro concept er verdt å vente på. Fristende stikkord er quattro firehjulstrekk og elektrisk rekkevidde på over 500 km.

F15_60EXT_041_info.jpg

I 2018 entrer Audi markedet for hel-elektriske SUV-er

I 2018 entrer Audi markedet for hel-elektriske SUV-er. Allerede nå kan du få vite mye om hva vi har i vente. 

Med et utpreget Audi-design, med en skarp utgave av single frame-grillen som et tydelig våpenskjold, og med en størrelse mellom Audi Q5 og Audi Q7, gir Audi e-tron quattro concept spennende hint om hva vi kan forvente oss av fremtidens elektriske SUV fra Audi. Og vi kan forvente oss en hel del. 

Med en batterikapasitet på 95 kWh har konseptbilen en rekkevidde på mer enn 500 kilometer. Ved hurtiglading på ladestasjoner med en effekt på 150 kW er ladetiden cirka 50 minutter. Med den effekten som finnes på norske ladestasjoner i dag, kan ladetiden bli noe lengre. 

Den store lithium-ion batteriet er integrert i gulvet i kupeen. Det gir en balansert vektfordeling og et lavt tyngdepunkt forutsetninger for dynamiske kjøreegenskaper. Den adaptive luftfjæringen og firehjulstyringen sørger for å forsterke dette.

F15_100EXT_038_info.jpg

Tre motorer i Audi e-tron quattro concept

Fremdriften til Audi e-tron quattro concept blir sørget for av tre elektriske motorer. En på forakselen, mens de to andre driver bakakselen. Kraftfordelingen mellom de tre elektriske motorene er grunnlaget for e-tron quattro firehjulsdrift. 

Kreftene fordeles automatisk mellom motorene og akslene, avhengig av kjøresituasjonen. Ved aktiv kjøring fordeles eksempelvis majoriteten av kreftene mellom bakhjulene for maksimal dynamikk og stabilitet. 

Motorene i konseptbilen har til sammen en enorm effekt. De leverer totalt 320 kW (435 hk), men det finnes også en egen boostfunksjon som øker effekten over kortere perioder, til hele 370 kW (503 hk) og dreiemomentet til over 800 Nm. 0100 km/t gjøres unna på 4,6 sekunder, mens toppfarten er regulert til 210 km/t.

F15_100EXT_005_info.jpg

Et tydelig Audi-design

Audi e-tron quattro concept har brede skuldre og skarpe linjer som utstråler dynamikk, og som er tydelig Audi i sitt uttrykk. Konseptbilen er 4,88 meter lang, 1,93 meter bred og 1,54 meter høy, noe som betyr en romslig kupe og et bagasjerom på 615 liter. 

Interiøret er designet rundt OLED-skjermer med ulike visnings- og betjeningsfunksjoner. Det digitale instrumentpanelet, Audi virtual cockpit, er kjent fra dagens produksjonsmodeller. I konseptbilen finner du flere berøringsskjermer som blant annet betjener bilens selvkjøringsprogrammer, media og navigasjon. De kommende produksjonsmodellene vil by på flere interiørløsninger, men felles for alle er høy komfort og lavt støynivå i kupeen.

F15_60EXT_044_info.jpg

Aerodynamiske elementer

Den lave luftmotstanden på Audi e-tron quattro concept (Cw 0,25) er en viktig faktor både for den lange elektriske rekkevidden og den lave innvendige støyen. 

Det har man fått til blant annet ved at det i hastigheter over 80 km/t aktiveres aerodynamiske elementer på bilens panser, side og bakende, for å styre luftstrømmen gjennom og rundt bilen på en mest mulig effektiv måte. 

Sidespeilene, erstattet av kameraer som felles ut under kjøring, er også med på å minske luftmotstanden.

Trådløs lading av batteriet

Med «Audi Wireless Charging» er konseptbilen klar for induksjonslading. Det muliggjør en praktisk og enkel ladeprosess, hvor bilens parkeringssystem selv sørger for at bilen parkeres i riktig posisjon over en ladeplate i bakken, slik at ladingen skjer trådløst.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs

 

Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater)
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)