Pālekt uz saturu


Foto

A4B6 spiediena sensora maiņa


  • Please log in to reply
23 atbildes uz šo tēmu

#1 Bkk

Bkk
  • Foruma atbalstītājs
  • 114 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baloži - Bauska

Pievienots 22 May 2017 - 15:40

A4 B6 jau no iegādes brīža (Ziemā) klimai visu laiku dega ECON lampiņa attiecīgi kondicionieris nestrādā, tagad paliekot siltākam laikam aktualizēju problēmu, lai savestu kārtībā klimu.

Šis vairāk informatīvs raksts, nevis padoma jautāšana, lai citiem vieglāk salabot savus aukstuma pūtējus.

 

Tatad deg ECON, kuru izlsēgt nevar, pirmais ar VCDS jāsaprot kļūda, man bija šāda:

ce737ddb-0d0d-42c5-a63b-a6b989af4ad4.siz

 

Skatoties kondicioniera sistēmas spiedienu rādīja 1BAR, kas lika domāt par to ka vienkārši sistēma tukša.

Aizbraucot uzpildīt kondicioniera sistēmu, izrādījās, ka sistēma nav tukša, bet gan miris sensors, jo sistēmā spiediens un "freona" daudzums bija pietiekams. Drosības labad piegrūda pilnu līdz lūpai, ja jau reiz ir pieslēgts pie aparāta.

 

Tālāk spiediena sensors pasūtīts un atlika tikai nomainīt, pozitīvais, ka viņu var nomainīt neizlaižot ārā visu sistēmu jo ir starpvārsts, pieļauju ka tā ir visiem audi, ja nav tad būs jāveic atkārtota uzpilde.

 

Spiediena sensora atrašanās vieta, kondicioniera radiatoram labajā pusē, izņemot lukturi var viegli tikt klāt (24 atslēga, ja pareizi atceros) sensoram štekeris ar 3 kontaktiem. Izņemot sensoru konstatēju, ka nav īstais devējs iegādāts, bilde lai nenopērkat neīsto un nebūtu lampa 2x jaņem ārā. Neder jo nav tik gara vītne kur uzskrūvēt:

c303199a-bc5f-4139-90bc-85ae3dd34f74.siz

 

Sensors tika samainīts pret nepieciešamo, nebija tāds pats kā vecais jo tādus vairāk neražojot, bet bija īsāks un derēja vietā kā vajag, nomainīts un viss bumbās, saldē uz nebēdu.

Noteikti jaatceras par gumijas gredzenu, kuru būtu vēlams mainīt pie Sensora maiņas, lai nav pēc tam nopūde sistēmā, interesanti, ka jaunajam sensoram nenāca līdzi gumijas gredzens (Sensors tika OEM iepirkts) Savukārt tam, kurš nederēja bija komplektā.

 

Ceru, ka šis kādam noderēs!

 

P.S.

Sistēmas uzpildi veicu pie Mola, kur džeki to nojumē dara, samaksāju 25 EUR, ātri un bez sāpēm papīpēju un bija visu sadarījuši.

Spiediena devēja veikala plaukta cena bija 89 EUR laikam tapēc ka OEM (protams, pa tādu cenu nepirku, bet lai ir aptuveni orientieri)

Tas devējs kurš manā gadījumā nederēja maksāja nedaudz virs 30 EUR


Turbo, quattro, vē-veidnieks! :D

#2 HalfAudio

HalfAudio
  • Lietotājs
  • 312 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 09 June 2017 - 01:34

Ja interese gumijas gredzena nr :7H0 820 896 

Izmeri: 7,6x1,8

 

Sensors: 8E0 959 126

 

Starpcitu pie nomainjas nav nepieciesam uzpildit un atgaisot sistemu jo princips ir tads pats ka ritena ventilam skruvejot valja un ciet notiek noplude tas ari viss. 

 

Edit/Labots:  Bildes vieglak visu saprast..

 

000045943798_%23_3_%23_Halfaudio.jpg

 

000045943797_%23_3_%23_Halfaudio.jpg


Šo rakstu rediģēja HalfAudio: 05 July 2017 - 14:29

Saku ar
Audi 90 2.3E (1989)
Audi A4 1.8 (1995)
Audi A4 1.8 (1996)
Audi a4 b6 avant 1.9Tdi (2003)

#3 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 16 August 2018 - 21:26

Ja interese gumijas gredzena nr :7H0 820 896 
Izmeri: 7,6x1,8
 
Sensors: 8E0 959 126
 
Starpcitu pie nomainjas nav nepieciesam uzpildit un atgaisot sistemu jo princips ir tads pats ka ritena ventilam skruvejot valja un ciet notiek noplude tas ari viss. 
 
Edit/Labots:  Bildes vieglak visu saprast..
 
http://pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004595/00...
 
http://pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004595/00...


Var kāds palīdzēt? Nopirku IC precīzi to pašu devēju, kāds bildē un vecais devējs arī tāds pats kā melnais, bet kompresors vienalga neslēdzas iekšā, sistēma uzpildīta, 1. Un 6. abi drošinātāji kārtībā....

#4 EmilsM

EmilsM
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:Programmēšana

Pievienots 17 August 2018 - 14:54

Var kāds palīdzēt? Nopirku IC precīzi to pašu devēju, kāds bildē un vecais devējs arī tāds pats kā melnais, bet kompresors vienalga neslēdzas iekšā, sistēma uzpildīta, 1. Un 6. abi drošinātāji kārtībā....

skaties vcds, redzesi, kas liek kompresoram negriezties. ir PID ar 0 un 1, uzbraucot virsu redzesi kas ir kas, tad ari sapratisi kur sakt.


Audi 80 B3 1.8

Audi A6 C4 2.6

Pašlaik: A4 B6 1.8T


#5 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 21 August 2018 - 12:19

Help! Tātad gāze uzpildīta, pie Rinalda paņēmu oriģinālo spiediena devēju, tas arī itkā strādā, tagad vismaz ECON izslēdzas... bet aukstu nepūš vienalga... Rinalds kaukto izteicās, ka tur kautkas varētu būt nobiris pašam kompresoram, īsti nesapratu kas... bet kādi varētu būt varianti? No aukšas paskatoties siksna griež skriemeli, kas tur dziļāk notiek un kam būtu jānotiek man nav skaidrs...Kādi varianti?

 

P.S. Kļūdas par to nekādas nav, iemetīšu bildi, ko rāda vcds, nezinu kādiem tiem cipariem jābūt, kad viss strādā. Varbūt kāds var pateikt kādas tās vērtības ir viņam, kad viss šancē... baigi negribētos mainīt kompresoru un atkal pildīt sistēmu, varbūt iespējams iztikt bez tā?

 

kondis.png



#6 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5280 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 21 August 2018 - 13:36

3 bar stipri par maz


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#7 KasparsN

KasparsN
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķengarags

Pievienots 21 August 2018 - 14:46

Labdien,

Ļoti līdzīga problēma, tikai kļūda 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground

Vadi līdz sensoram (cik nu varēju apskatīt) izskatās ok, zaļais kontaktā arī nebija.

Pašu sensoru noskrūvēju, vizuāli no ārpuses drupa nost metāla gabali, pieņemu ka tas sensors arī iekšpusē no vecuma nobeidzies - izskatās identiski kā 2. postā vecais sensors ar apdrupušām malām.

Atradu arī pašas detaļas kodu - http://www.oemepc.co...7/lang/e#sec_23

 

Jautājums kur to sensoru labāk pirkt, jo kā jau augstāk minēts, tos vairs neražo, cik meklēju eBay visi izskatās par garu - variet ieteikt kādu saitu/kantori kur meklēt?

 

Edit: atradu divus variantus iekš ebay, labāk ņemt lietotu vai jaunu ķīnieti?

OEM: https://www.ebay.com...sgAAOSwMAtbdp2~

CHINA: https://www.ebay.com...P0AAOSwyadZlpoP


Šo rakstu rediģēja KasparsN: 21 August 2018 - 14:49


#8 Andzejss

Andzejss
  • Lietotājs
  • 292 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga Naukšēni

Pievienots 21 August 2018 - 15:38

aftermarket joprojām ražo, sev uzliku Hella, bija virs 30e, jau pusgadu strādā.

Dizains gan savādāks, bet viss der, izskatās tikai par garu.


Šo rakstu rediģēja Andzejss: 21 August 2018 - 15:39

20L/100km  :blackrs4:


#9 R31N15.

R31N15.
  • Lietotājs
  • 15 raksti

Pievienots 21 August 2018 - 15:58

Mēdz nobeigties arī šis magnetiskais vārsts sūknim.b574794af16a6b222f49dfc7ebf20fe3.jpg

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

#10 KasparsN

KasparsN
  • Lietotājs
  • 15 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķengarags

Pievienots 21 August 2018 - 18:05

aftermarket joprojām ražo, sev uzliku Hella, bija virs 30e, jau pusgadu strādā.

Dizains gan savādāks, bet viss der, izskatās tikai par garu.

Kur ņēmi Hella?

 

Reinis - tur nebūtu cits kļūdas kods? Man bija konkrēti par G65 sensoru.



#11 Andzejss

Andzejss
  • Lietotājs
  • 292 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga Naukšēni

Pievienots 21 August 2018 - 18:08

Hvz, sen bij, varbūt intercars

20L/100km  :blackrs4:


#12 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 21 August 2018 - 18:44

3 bar stipri par maz

 

 

Nezinu, pagāšnedēļ Uzpildīju servisā, es saprotu, ja būtu spiediens par mazu tad mestu kļūdu un atkal nevarētu izslēgt ECON, vai vismaz pūstu nedaudz vēsu gaisu, bet nē. Varbūt kāds zin kādam jābūt minimālajam spiedienam?

 

Labdien,

Ļoti līdzīga problēma, tikai kļūda 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground

Vadi līdz sensoram (cik nu varēju apskatīt) izskatās ok, zaļais kontaktā arī nebija.

Pašu sensoru noskrūvēju, vizuāli no ārpuses drupa nost metāla gabali, pieņemu ka tas sensors arī iekšpusē no vecuma nobeidzies - izskatās identiski kā 2. postā vecais sensors ar apdrupušām malām.

Atradu arī pašas detaļas kodu - http://www.oemepc.co...7/lang/e#sec_23

 

Jautājums kur to sensoru labāk pirkt, jo kā jau augstāk minēts, tos vairs neražo, cik meklēju eBay visi izskatās par garu - variet ieteikt kādu saitu/kantori kur meklēt?

 

Edit: atradu divus variantus iekš ebay, labāk ņemt lietotu vai jaunu ķīnieti?

OEM: https://www.ebay.com...sgAAOSwMAtbdp2~

CHINA: https://www.ebay.com...P0AAOSwyadZlpoP

 

 

100% devējs. Un noteikti pērc tikai oriģinālo!!! Jauns būs padārgi ap 70 - 90 EUR, bet pakaļdarinājums.... mhhh paņēmu Inter Cars Pašu labāko un dārgāko Shell, tas nestrādāja, nopietni! Aizbraucu Pie Rinalda paņēmu pa 30Eur oriģinālo - viss aizgāja, nu respektīvi devējs strādā un rāda, bet kondiška nestrādā, kam nav sakara ar devēju, bet laikam ar pašu kompresoru... bet nesaprotu, kas pa vainu... Rinalds ieminējās, kal aikam jāmaina kompresors, ka tam gals klāt... iesakat kā to varētu noteikt mājas apstākļos, ja nē tad vismaz, kur...

 

Mēdz nobeigties arī šis magnetiskais vārsts sūknim.https://uploads.tapatalk-cdn.com/2018082...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

Cik saprotu šiem modeļiem esot divi varianti, ka kompresors atrodas kreisajā motora pusē un otrādi, man sanāk kreisajā, kas itkā esot retais variants p.s. man a4b6 1.9 tdi Quattro AWX dzinējs... 2003. gads. Vai tavs variants pastāv abiem? Varbūt kāds detaļas kods vai tamlīdzīgi?


Šo rakstu rediģēja Rihijs: 21 August 2018 - 18:46


#13 R31N15.

R31N15.
  • Lietotājs
  • 15 raksti

Pievienots 21 August 2018 - 21:25

Man tas pats awx 1.9tdi tikai fwd.. kļūdu rādija G65.. nomainiju deveju- izmaiņu nav.. nomainot konkrēto vārstu sūknī- viss darbojas..

Plai zinātu kurš tieši variants ir virsū- diemžēl nākas zīlēt sūkņa kodu.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

#14 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 22 August 2018 - 19:24

Man tas pats awx 1.9tdi tikai fwd.. kļūdu rādija G65.. nomainiju deveju- izmaiņu nav.. nomainot konkrēto vārstu sūknī- viss darbojas..

Plai zinātu kurš tieši variants ir virsū- diemžēl nākas zīlēt sūkņa kodu.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

Varbūt vari pastāstīt, kā to vārstu atrast? Kur pirki? Pa cik? Kurā pusē tev sanāk kompresors skatoties no priekšas? Cik sarežģīti bija nomainīt?


Varbūt tas ir šitais? ws_serve_pic_php.jpg


Ja tas ir šitais tad varbūt ir kādi varianti kā es varu pārliecināties vai tas ir pie vainas?

 

Un varbūt kāds var pateikt cik viņam rāda spiedienu sistēmā, pie normāli strādājoša stāvokļa.



#15 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 24 August 2018 - 18:27

Nopietni? Tiešām neviens nevar atbildēt, kādam būtu jābūt normālam spiedienam?

 

P.S. Šodien no rīta takal ieslēdzās ECON, ko nevarēju izslēgt... vakarā braucot mājās tā nebija... pieslēdzu pie kompja un rādīja 1 BAR saprotu, ka tas pa maz un ir baigā noplūde kautkur..., bet kāpēc no rīta viņam nepatika, bet vakarā itkā ok? (protams aukstu gaisu nepūš vienalga...)

Var kāds pateikt kādam būtu jābūt tam spiedienam normālos apstākļos pie strādājoša kondicioniera?



#16 EmilsM

EmilsM
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums
  • Intereses:Programmēšana

Pievienots 25 August 2018 - 21:51

Nopietni? Tiešām neviens nevar atbildēt, kādam būtu jābūt normālam spiedienam?

P.S. Šodien no rīta takal ieslēdzās ECON, ko nevarēju izslēgt... vakarā braucot mājās tā nebija... pieslēdzu pie kompja un rādīja 1 BAR saprotu, ka tas pa maz un ir baigā noplūde kautkur..., bet kāpēc no rīta viņam nepatika, bet vakarā itkā ok? (protams aukstu gaisu nepūš vienalga...)
Var kāds pateikt kādam būtu jābūt tam spiedienam normālos apstākļos pie strādājoša kondicioniera?

Tak aizbrauc pie kāda kas var nolasīt ar normālu AC aparātu. Man rāda starp 12 un 14 bar.

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Audi 80 B3 1.8

Audi A6 C4 2.6

Pašlaik: A4 B6 1.8T


#17 Rihijs

Rihijs
  • Lietotājs
  • 271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala/Rīga

Pievienots 31 August 2018 - 10:13

Gadījumā nav tā, ka tie 3 Bar ir normāli, ja nestrādā kondicionieris un kad kondicionieris strādā, tad tikai tas spiediens uzkāpj uz tiem patsmit bāriem? es vienkārši nevaru saprast, ko darīt vai vest lai pārbauda, kur pazudis spiediens, vai tomēr spiedienam nemaz nav nekāda vaina un uzreiz jāķeras pie paša kompresora remonta.... tas viss maksā naudu un laiku un tādas liekas braukšanas sit pa kabatu... varbūtās man atkal nosprāga nu jau pie Rinalda paņemtais spiediena devējs... jo atkal deg ECON, kuru nevar izslēgt...


Vai tie padsmit bar spiediens tev rādās arī kad kondiška izslēgta?

#18 sentisk

sentisk
  • Lietotājs
  • 300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis

Pievienots 16 May 2019 - 16:57

Help! Tātad gāze uzpildīta, pie Rinalda paņēmu oriģinālo spiediena devēju, tas arī itkā strādā, tagad vismaz ECON izslēdzas... bet aukstu nepūš vienalga... Rinalds kaukto izteicās, ka tur kautkas varētu būt nobiris pašam kompresoram, īsti nesapratu kas... bet kādi varētu būt varianti? No aukšas paskatoties siksna griež skriemeli, kas tur dziļāk notiek un kam būtu jānotiek man nav skaidrs...Kādi varianti?

 

P.S. Kļūdas par to nekādas nav, iemetīšu bildi, ko rāda vcds, nezinu kādiem tiem cipariem jābūt, kad viss strādā. Varbūt kāds var pateikt kādas tās vērtības ir viņam, kad viss šancē... baigi negribētos mainīt kompresoru un atkal pildīt sistēmu, varbūt iespējams iztikt bez tā?

 

https://image.ibb.co/i8U5kz/kondis.png...

 

Tu tiki galā ar kondicionieri? Izskatās, ka man ir līdzīgi. Sistēma pilna, kļūdu nav. Aizdomas par kompresoru, vai solenoīdu, kas atrodas sūknī. Ieslēdzot/izslēdzot EKON a/c valve pirmajā logā mainās no 0,00A uz 0,652A. Kāds varbūt var pakomentēt, kā pārbaudīt to sūkni vai pašu vārstu, vai vnk ar ko sākt?



#19 ks.kaspars

ks.kaspars
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 10 June 2019 - 17:14

Tu tiki galā ar kondicionieri? Izskatās, ka man ir līdzīgi. Sistēma pilna, kļūdu nav. Aizdomas par kompresoru, vai solenoīdu, kas atrodas sūknī. Ieslēdzot/izslēdzot EKON a/c valve pirmajā logā mainās no 0,00A uz 0,652A. Kāds varbūt var pakomentēt, kā pārbaudīt to sūkni vai pašu vārstu, vai vnk ar ko sākt?

Man ir TIESI TAS PATS. Nav kludu. Iesledzot kondisku, kompis rada 5.0BAR un tos pasus 0,652A. Izsledzot uzlec uz 0.00. Audi a4 b6 1.9tdi awx. Freonu uzpildijam pilnu. Nekur nelaiz garam.
Man teica ka tas varetu but varsts kas regule fazem padevi.
Kads zin kur dabut prieks kondicioniera kompresora regulesanas fazes varstu? Vins cik saprotu nak ar stekeri kopaa. Grosa nav, teica ka detalas kods varetu but 671099(neesot drosi). Kompresora detalas kods: 447220-8424.
Uz stekera kas sledzas kompresoraa.
1J0 973 802
964857
ZSB1-966-701
PBT-GF20

Jau 2 gadus bez kondiskas :/

Šo rakstu rediģēja ks.kaspars: 10 June 2019 - 17:17

Black B6


#20 A_J

A_J
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 10 June 2019 - 22:29

Kā ar drošības sajūgu, vesels? Siksnas  skriemelis jau griežas, bet vidū ass arī griežas?



#21 ks.kaspars

ks.kaspars
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 June 2019 - 18:05

griežās.

nomainot vārstu , nemet arī.

https://i.ibb.co/SXNt3sZ/Untitled.png
Untitled.png

Nomainijam kompresoram vārstu un pārpildija freonu.
High-Pressure tagad ir iestrēdzis nevis uz 21%, bet uz 12% (saja gadijuma ja izslēdz kondišku tapat rada 12%) un Refrigerant Circuit Pressure, tagad iestrēdzis uz 1.0 bar (ja izslēdz kondišku ari tapat paliek).

Iepriekš, ar iepriekšējo vārstu izslēdzot/ieslēdzot kondisku abi pēdēji 2 lodziņi mainija datus: (G65 rādija iestrēdzis 21.0% ieslegtai kondiškai vislaik, izsledzot 0,00) UN (Refrigerant Circuit Pressure 5.0 bar, izslēgtai kondiškai 0.0 bar)

Idejas?


Šo rakstu rediģēja ks.kaspars: 18 June 2019 - 00:04

Black B6


#22 svits

svits
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 June 2019 - 21:20

pie izslēgtas sistēmas jabūt ap 5bar, atkarībā no sistēmas temperatūras (jo augstāka temperatūra, augstāks spiediens)



#23 ks.kaspars

ks.kaspars
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 June 2019 - 12:28

Man sanāca, viss strādā!

Vaina nebija vārstā,bet pašā klimas blokā, A4 2002.gads vēl skaitās pārejas modelis, ja slēdz klāt 2003+ klimata bloku vai jaunāku (tas kas salonā sledzas klāt), tad klimas bloks štekerim nedos īsto signālu, jaunākā klimas blokā vadi /kājiņas samainītas vietām, nebija laika pārbaudīt kas tur tieši, bet Tas Izpaužās tā, ieslēdzot kondišku kompis nekādas kļūdas nemetīs, būs 5.0bar konstanti(vismaz man) pie ieslēgta un pie izslēgta 0.00.

Tā kā jāpārbauda variants ar vecāku klimas bloku.


Šo rakstu rediģēja ks.kaspars: 18 June 2019 - 00:05

Black B6


#24 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Lietotājs
  • 19 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 23 June 2019 - 09:06

Sveiki.Varbūt kads zin ko nozīmē: please check dtc memory of ac controller P 1641 intermittent.Ventilators tad griežas tad negriežas,un tad pekšni klima sāk saldēt.Viss ir uzpildīts ,spiediena sensors nomainīta,ventilatora relejs pārbaudīts(pieslēdzu citu),econ poga tad iedegas tad izdziest,bet tāpat klima nesaldē?!




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)