Pālekt uz saturu


Foto

1.9 TDI PD


  • Please log in to reply
135 atbildes uz šo tēmu

#121 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 585 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 27 April 2021 - 16:06

Tad saliki visu ar speciālajiem instrumentiem? Domāju ar kloķenes bloķētāju un augšā arī?

#122 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3195 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 27 April 2021 - 16:08

Atzīmēm  :hihi:

Nu sitiet mani nost, kādēļ cilvēki visu laiku mokās, meklē vainas, kamēr auto nav bijis pie VAGa? Nu kādēļ? Ja Tu iemestu jau screenus, būtu jau cits bazars. Tagad var atbildēt apmēram: "Kaut kas nav labi". Mazohisms. 

Forumā vajadzētu ieviest gandrīz vai kā botu testu, atzīmē ar ķeksi vai auto ir piemests pie kompja pirms publicēt konkrēto postiņu.  :kasp:

 

Paļubomu jāsāk ar leņķa sakārtošanu pēc šitādiem darbiem. Viņš nav pareizs ne tagad, ne arī iepriekš pirms pieķēries. Ar garantiju. 


Šo rakstu rediģēja MXR: 27 April 2021 - 16:13

Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#123 -Kangars-

-Kangars-
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 4 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 27 April 2021 - 16:19

Jap, mainiju ar spec instrumentiem.

Par to otro daļu ar vcds, ne vienmēr ir pie viņa iespējams tikt, par cik skruvet patīk un pēc noteikta laika būs personīgais vcds, neredzu iemeslu, kāpēc laicīgi nenonākt pie 3-4 iespējamajām problēmām, kuras pēctam salīdzinoši ātri apstiprināt vai noraidīt.

Kompresiju domāju izmerisu rīt.
Par vcds, kādus konkrētas parametru grupas skatīties? Vai standarta atbilde google?

#124 Audists3

Audists3
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauskas novads
  • Intereses:A6 C5 1.9TDi 96kw

Pievienots 27 August 2021 - 14:24

Kāds zin ar ko atšķiraas 1.9TDi AVF motors no AWX. Zinu to ka AWX ir 280nm grieze un AVF 310nm. Kādas vēl atšķirības?



#125 Akermanis

Akermanis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 01 February 2022 - 19:39

Sveiki. Pašam ir Audi A4B5 1,9tdi 2000 85kw, sedans. Nobeidzas turbīna. Vai drīkst vecas turbīnas vietā ielikt volkswagen sharan 85kw turbīni?



#126 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9910 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 01 February 2022 - 21:26

Fiziski tas nebūs tik vienkārši


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#127 JevgeN1js

JevgeN1js
  • Lietotājs
  • 1361 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dagda(kautkur starp nikaragvu un carnikavu )
  • Intereses:Dīzeli, quattro un alus

Pievienots 07 February 2022 - 11:34

Sveiki. Pašam ir Audi A4B5 1,9tdi 2000 85kw, sedans. Nobeidzas turbīna. Vai drīkst vecas turbīnas vietā ielikt volkswagen sharan 85kw turbīni?

Būs jāizjauc sharan turbīna, karstais gals jāliek no Audi. Vakuuma sēne  skatīsies uz leju.


Coupe quattro 1.9 TDI eksperimentālais modelis ...Powered by Jonix
A6 C5 1.9TDI  quattro tomāts, jau kustās....Powered by Kaross

Audi-Life.lv

 

 


#128 nedarata

nedarata
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Dobele

Pievienots 16 March 2022 - 08:59

Sveiki

1.9tdi AWX motors. Ir maza vibrācija visu laiku, bet paātrinoties 1500-2000 apgr. 4/5 ātrumā kratās viss auto, ļoti var just uz stūres un pedāļiem. Tad vēl liekas jo pilnāks auto, jo lielāka vibrācija. Ļoti reti arī nenokratās tajā paātrinājumā.

Ir čips, EGR atslēgts, kompis kļūdas neuzrāda, torson value -1.65, injection quantity sliktākais -0.45

Spararats, sadalene, motora spilveni, sprauslas?



#129 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 1076 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 16 March 2022 - 10:31

Laikam jau divmasu spararats beidzies.

Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#130 ursis

ursis
  • Lietotājs
  • 2563 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga(Vecmīlgrāvis),Baldone(observatorija),Priekuļi
  • Intereses:auto

Pievienots 16 March 2022 - 11:12

Divmasnieks ir -jauki-dzirdams,īpaši jau ar šādiem -efektiem-.


Šņiku šņaku šuju lellei jaku

#131 Kilo

Kilo
  • Lietotājs
  • 369 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsis Valmiera
  • Intereses:auto A-Z

Pievienots 16 March 2022 - 16:06

1500-2000 ir RPM diapazons, kur turbīna vēl ir knapi pūtiena sākumā, motoram vnk nav griezes momenta pie tik zemiem apgriezieniem. Pamēģini pārslēgties pie teiksim 2500rpm kad turbo ir jau pūtienā. zemo apgriezienu diapazonu mēģini lietot kad esi jau uzņemis gaitu nevis kad mēģini paātrināties.


Gadās, ka vadītājs, kurš pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu gala mērķi
sasniedz 40 gadus ātrāk.

#132 audi80quattro20vt

audi80quattro20vt
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madonas raj.

Pievienots 21 May 2022 - 15:28

1.9tdi 74kw motoram sprauslu kods jameklē identisks vai var atšķirties beigu burti? piemēram man ir 038130073AJ un šrotā ir 038130073AK?

#133 muhax

muhax
  • Lietotājs
  • 20 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kurzeme

Pievienots 12 June 2022 - 08:23

Sveiki. 1.9tdi pd 96kw, problēma ir tāda, kā aukstu iedarbinot, nestrādā trešā sprausla, apskatoties ar datoru piedarbinot uzkāpj uz 2.99 un motors krātās, nedaudz izgazejot vai pabraucot minutes divas, motors sāk darboties pareizi un sprauslai rādītāji paliek vienādi ar citām. Vai tiešām vaina sprauslā? Jo tā notiek tikai aukstam dzinējam, ja ir nedaudz silts dzinējs tad nekas tāds nav.
Kļūdas arī nevienas neuzrāda.

Šo rakstu rediģēja muhax: 12 June 2022 - 08:23


#134 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2720 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 12 June 2022 - 10:22

samaini remkomplektus, saregulē atstarpes, un ieliec citā cilindrā to sprauslu un tad apskaties kas notiek.


Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#135 Akermanis

Akermanis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 12 June 2022 - 21:17

Sveiki! Man ir A4 B5 2000 1,9tdi 85kw, man viņš ir čipots, un laiku atpakaļ nomira orģinalais turbo, ieliku vietā 96kw B6 turbo, pareizāk sakot man nomainija paziņa, vai kāds ir spējīgs pateikt kāpēc, pie 180km/h atsledzas turbo taka ar nazi nogriezsts? Nāv tā ka ikdiena braucu tos 180km/h, bet interesanti ir zināt. Un vai ir iespēja kautkā arī uzzināt cik ir ZS ja ir 85kw + čips + b6 turbo? Jo nu uz dyno stendu braukt un maksāt 50euro Liepāja skan smieklīgi. 


Šo rakstu rediģēja Akermanis: 12 June 2022 - 21:18


#136 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9964 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 18 June 2022 - 23:59

Sveiki. 1.9tdi pd 96kw, problēma ir tāda, kā aukstu iedarbinot, nestrādā trešā sprausla, apskatoties ar datoru piedarbinot uzkāpj uz 2.99 un motors krātās, nedaudz izgazejot vai pabraucot minutes divas, motors sāk darboties pareizi un sprauslai rādītāji paliek vienādi ar citām. Vai tiešām vaina sprauslā? Jo tā notiek tikai aukstam dzinējam, ja ir nedaudz silts dzinējs tad nekas tāds nav.
Kļūdas arī nevienas neuzrāda.

 

Sūkņsprauslniekiem viena tipiska problēma ir netīri un izļurkāti sprauslu štekeri, nu tie kas pašās sprauslās saspraužas - un kā reiz parasti tas izpaužas tā ka aukstam motoram kāds katls nedarbojas. Jānoņem vārstu vāks, jāiztīra štekeri [bremžu tīrītājs + gaiss], jāsaspiež ciešāk kontakti - varbūt ar to arī pietiks. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)