Pālekt uz saturu


Foto

KE-jetronik ar T4 2.5 digifantu


  • Please log in to reply
89 atbildes uz šo tēmu

#61 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2017 - 13:54

Par tiem logiem te ir daudz teorijas sarunāts, bet vai procesa virzītājs ir pamēģinājis to sadalītāju pagrozīt un paskatīties kas notiek? Ja nē, tad ar to jāsāk.



#62 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 March 2017 - 14:00

Būtu jāsāk ar to, ka jāpārbauda vai dzirksteles nav tā ka tiešām galīgi nav, vai arī tomēr centrālajā svečvadā ir, bet līdz cilindram netiek. Ja ir otrais gadījums, tad visticamāk, ka vainīgs ir sadalītājs/holls a vot ja tomēr dzirksteles nav galīgi, tad drīzāk komutators/spole.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#63 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2017 - 14:49

Nu ja holls ir galīgi beigts, tad jau dzirkstele arī galīgi nebūs, ne tā ?



#64 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 08 March 2017 - 15:06

Ja holls būtu galīgi beigts, tad nekas nestrādātu arī ar oriģinālo aizdedzes vadību.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#65 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 08 March 2017 - 18:22

Slinkums visu lasīt. Samaini sadalītājam zarniņas. Logi ir spogulī, dēļ sadalītāja giešanās viziena. Un vispār, būtu uzmetis šprici no BMW M20 motora un atstājis VAG aizdedzi. Būtu grerai! Gāzei pieriktu

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#66 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2017 - 19:16

Arts, BMW M20 motoram ir viena jau agrāk apspriesta problēma - pāra cilindru skaits - mums ir nepāra. Vot ja tam AAR piemetinātu galā vēl vienu katlu, varētu par to padomāt :crazy:

 

Šī iemesla dēļ uz BMW nav pat vērts skatīties, jo tur visiem motoriem ir nepareizs cilindru skaits, vai nu viens par daudz, vai viens par maz :crazy: Jāskatās uz volgo, sevišķi 850-to, kam visi motori bija ar pieciem katliem. Tur noteikti lietotājs Durbenieks varētu padalīties ar pieredzi. 

 

Ja man nejauši radīsies luste tur jāties, eksistē vēl viens variants, kurš man pat stāv sakrāmēts vienā kastē - volgo LH2.4-jets no B230hvz 2.3 8v motora ar līdzīgu jaudu un darba tilpumu kā NG/NF/AAR - stieples MAFs, entuziasti netā savulaik bija sabāzuši daudz infas par to bloku, lapa gan ir pazudusi, bet gan jau to infu vēl var samedīt - tehniskās problēmas lai uzliktu audī - nepieciešamība pēc vēl viena holla devēja [jo te jau atkal ir bloks nācis no motora ar nepareizu cilindru skaitu] un droseles slēdži volgo darbojas uz masu, nevis plusu kā audī. 


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 08 March 2017 - 19:17

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#67 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 08 March 2017 - 19:32

Nav ko tur tajos sadalītājos mainīt, hols tik vien ir, asis atšķiras viena gara viena īsa, tas arī vis.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#68 skolnieks

skolnieks
  • Lietotājs
  • 772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Murjāņi, Loja

Pievienots 08 March 2017 - 20:08

Sadalītājs vienalga iet ar jebkuru 5 logu bez centrbēdzes, ja drosele nebūs no T4 nekas neies. 

Vēl ir tāda sistēma kā 2.3 VR5 golfs 5 cilindri, kā arī jaunāki T4 2.5 busi, kur kompis runā ar vagcom. Tas digifants nekam neder jauda daudz mazāka kā k-jetam.



#69 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1589 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 08 March 2017 - 21:19

Cik saprotu,tad te projekts biidaas,lai gaazi uzstaadiitu taa, lai neloka k-jeta laapstu,taa ka  laikam jauda ar to digifantu po..........ja nee tad, tas ir sex laika nosisaai


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#70 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2017 - 21:54

Sadalītājs vienalga iet ar jebkuru 5 logu bez centrbēdzes, ja drosele nebūs no T4 nekas neies. 

Vēl ir tāda sistēma kā 2.3 VR5 golfs 5 cilindri, kā arī jaunāki T4 2.5 busi, kur kompis runā ar vagcom. Tas digifants nekam neder jauda daudz mazāka kā k-jetam.

 

Tavs akmenslaikmeta AAF vadības bloks arī ar kompi runājas. Tā tik mana golfa vadības bloks nerunājas... :mrgreen: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#71 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 March 2017 - 21:55

Sadalītājs vienalga iet ar jebkuru 5 logu bez centrbēdzes, ja drosele nebūs no T4 nekas neies. 

Vēl ir tāda sistēma kā 2.3 VR5 golfs 5 cilindri, kā arī jaunāki T4 2.5 busi, kur kompis runā ar vagcom. Tas digifants nekam neder jauda daudz mazāka kā k-jetam.

 

Ok, kā VR5 uzkombinēt, ir reāli?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#72 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 08 March 2017 - 23:02

no t4 ir viss izņemot sadalītāju un spoli. Kā teicu motors jau bijis palaists ar digifantu, tikai bez aizdedzes no viņa, tā palika ke jeta. Divas reizes pagriezu aizdedzi lai piepumpē reiku un pieleca uz sitiena. Labprāt atstātu ke jeta aizdedzes bloku, ja vien tas neaizietu safe mode, jo nav šprices poča signāla.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#73 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2017 - 23:29

Ja apmierina vadāt divas kastes, tad tiešām var mēģināt KG un tā līdzinieku aizdedzes bloku ieimplantēt, vienīgi vajadzēs tapu spararatā + spararata sensorus. Nezinu gan cik pieejami mūsdienās šie bloki.

Vai arī no tiem citiem šeit pieminētajiem .


Šo rakstu rediģēja Aig: 08 March 2017 - 23:34


#74 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2017 - 23:45

Ok, kā VR5 uzkombinēt, ir reāli?

 

Pēc idejas jā, jo fiziski jau tur visas piecas darba taktis ir ar to 144 vai cik tur grādu atstarpi kā R5. Cita lieta ka tur tad sanāk jebatorijs ar attiecīgajiem atribūtiem - 60-2 impulsrats vēl tā, bet, ja nemaldos, tad SSP bija minēts ka sadalenes pozīcijai tur bija tāds īberīgs dubults holla devējs; respektīvi kaut kas jābūvē no sadalītāja - tā kā dzirksteles tāpat pados VR5 spoļu paka, tad vēl iespējams - nu tad vēl savādaka drosele, ar brīvgaitas regulācijas motoriņu, nu tas pats par sevi. 

 

Jebkurā gadījumā, cits sarežģītības līmenis un nepieciešamība aplasīt ceturto golfu, piedevām diezgan retu - ā, nu vai passātu - un ļoti vēlams 10v, nevis 20v. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#75 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 09 March 2017 - 00:19

msh, vienalga cik bmw ir cilindri, galvenais lai vismaz vienm cilindram ir atskaite. Tiem vecajiem hlamiem tā pat visas sprausas iet reizē un gan uz atvērta vārsta, gan aizverta. Motroniks jau ir cita lieta, bet vispār man pohuj. :crazy:

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un diviem plusiem

 

 


#76 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 09 March 2017 - 08:35

Pēc idejas jā, jo fiziski jau tur visas piecas darba taktis ir ar to 144 vai cik tur grādu atstarpi kā R5. Cita lieta ka tur tad sanāk jebatorijs ar attiecīgajiem atribūtiem - 60-2 impulsrats vēl tā, bet, ja nemaldos, tad SSP bija minēts ka sadalenes pozīcijai tur bija tāds īberīgs dubults holla devējs; respektīvi kaut kas jābūvē no sadalītāja - tā kā dzirksteles tāpat pados VR5 spoļu paka, tad vēl iespējams - nu tad vēl savādaka drosele, ar brīvgaitas regulācijas motoriņu, nu tas pats par sevi. 

 

Jebkurā gadījumā, cits sarežģītības līmenis un nepieciešamība aplasīt ceturto golfu, piedevām diezgan retu - ā, nu vai passātu - un ļoti vēlams 10v, nevis 20v. 

Kā tas ir- 2 logi uz sadalenes apgriezienu?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#77 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 09 March 2017 - 10:14

Jā, VR5 sadalenes pozīcijai ir ir 2 logi uz sadalenes apgriezienu, turklāt ja mani atmiņa neviļ - logi bija dažāda platuma un vēl sadalenes logam, pret kuru mēra pozīciju, pret kloķvārpstu bija kaut kāda mistifying 15 grādu nobīde. Pozīcijas devējs arī kaut kāds rektāls un vispār tā visa vadība ir ārprātīgi kašķīga. Tā spoļu 5-paka vispār ir kaut kas smieklīgs un wtf cienīgs. Principā VISS atstāj iespaidu, ka VR5 ir piesmiets VR6 un rezultātā neviens nav pat īsti padomājis, kā to visu izdarīt pareizi. 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#78 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1522 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 14 March 2017 - 08:48

Drive2.ru ir bijuši daudz ieberzieni ar šo . No Digifanta obligāti vajag droseli, sadalītāju, spoli, savādāk nekas tur NEDARBOSIES.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#79 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 16 March 2017 - 12:48

Kāds varbūt var padalīties ar 2.0 PS RT aizdedzes vadības bloka piniem vai shēmu? Bloks ir, nav shēmas!


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#80 skolnieks

skolnieks
  • Lietotājs
  • 772 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Murjāņi, Loja

Pievienots 16 March 2017 - 22:43

Kā izpaužās KE aizdedze bloka aiziešana safe modā ?



#81 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 March 2017 - 23:00

Kāds varbūt var padalīties ar 2.0 PS RT aizdedzes vadības bloka piniem vai shēmu? Bloks ir, nav shēmas!

 

http://files.inbox.l...s B3 manual.pdf pie shēmām ir PS vadība. 


Drive2.ru ir bijuši daudz ieberzieni ar šo . No Digifanta obligāti vajag droseli, sadalītāju, spoli, savādāk nekas tur NEDARBOSIES.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Tieši droseli vai tikai droseles potenciometru? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#82 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 17 March 2017 - 14:01

Pieļauju, ka aizdedze tiek nogriezta vēlāka priekš domas, ka tiek braukts ar švakāku degvielu, lai nepieļautu detonāciju, un tā netiek pielāgota. Līdzīgi tiek novērots tagad. Uz gāzes pabraucot lielākus gabalus, respektīvi motors paliek tups. Braucot uz gāzes, šprices lāpsta aiziet pastāvīgi gaisā, jo nav pretspiediena no benzīna šprices galvā. Tāda ir mana teorija, citu izskaidrojumu man nav motora atsaucības samazināšanās gāzes dēļ.


Šo rakstu rediģēja zedreds: 20 March 2017 - 07:57

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#83 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 20 April 2017 - 11:05

update: Digifants ir uzinstalēts jau kādu nedzēļu. Motors daudz žiperīgāks tikai nav tāds asums no tukšgaitas līdz 2 k.. Tālāk ir pavisam cita dziesma salidzinot ar ke. ( varbut man bija sačakarēts). Aidzedze no 2.0 RT iesmidzināšana no digifanta. Tagad kādu laiku testēšiu, lai saprot patēriņu, tad domāsim par 4. Gāzes paaudzi.

PS. Gāzes iekārtu var ņemt lietotu no kāda

v6?


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#84 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 20 April 2017 - 11:12

Jā, mierīgi - "lieko" zilindru atstāt karāties gaisā un, protams, pareizi saregulēt.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#85 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 258 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 April 2017 - 11:17

Piedabūt pie dziesmas digi aizdedzi nesanāca vai nemēģināji?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#86 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 22 April 2017 - 17:22

t4 digifants nedraudzējās ar aar sadalītāju. Lai ekspermentētu sadalītāju nevarēju atrast, gāju vieglāko variantu un atradu 2.0 rt aizdedzes bloku. Iespejams tas ari bij labākais variants un lētākais, jo digifantam vajadzēja divus knok sensorus.

Jautājums par digifanta diagnostiku. Ir tā ka nepieciešams palaist bassic settings ar vag com. Taču imo emulatora dēļ nevaru pieslēgties kad motors strādā. Vai to var izdarīt caur 2x2 štekeri ar lampeli un peremičku?

Vēl novēroju, ka braucot nospiežot pilnu pedāli taka aizrijas un un trūkst degvielas. Pie nedaudz atlaisa vis notiek kā vajag Iespējams tas no tā ka nav vēl līdz galam savienots gaisa caiurule ar filtru un vēl ir neliela sprauga. Vai ari droseles pocī kaut kas netā.. Vēlāk pārbaudīšu to.


Šo rakstu rediģēja zedreds: 22 April 2017 - 17:24

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#87 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 April 2017 - 22:07

Manuprāt IMMO emulatoru tu vari atslēgt, kad motors jau darbojas - vismaz modernie bloki IMMO vērā tikai pirmās pārdesmit sekundes pēc palaišanas - drošības pēc, lai nesanāk tā, ka sakaru kļūdas vai kā tāda dēļ mašīna izbrauc priekšā fūrei un noslāpst, radot daudz mirušus cilvēkus.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#88 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 24 April 2017 - 11:01

būs jāmēgina.. Biju atradis arī info, ka to pašu var veikt ari caur lampeli, bet drošāk šķiet ka caur kabeli būtu.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#89 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 25 June 2017 - 20:24

Atskaite par paveikto. Uzlikta ceturtā gāzes paaudze stag 300 isa2 vadības bloks, shark 1500 reduktors, valtek 3.0 indžektori. 

WP-20170610-13-13-08-Pro.jpg

sprauslām labākā un vienīgā vieta pēc iespējas tuvāk benzīna sprauslām, tuvāk nevar jo traucē kopējā degvielas rampa.

WP-20170610-16-51-33-Pro.jpg

ar gāzes sprauslām ir tā ka valtek 3.0 ir par lēnu priekš aar motora, pie normāla reizinātāja un sprauslu diametra, kas šim motoram ir 2.5 mm, sprauslas neatveras līdz galam un motors nedaudz raustas un nestabili strādā tukšgaitā. Pārurbu spraslas uz 1.5 mm, kas jau ir ievērojami par mazu motoram, tad tikai varēju dabūt stabilu tukšgaitu, bet reizē tiku pie tā ka pie lielas slodzes un rpm sprauslas nespēj piepūst neepieciešamo gāzes daudzumu. Tātad kaut kad būs jāmaina gāzes sprauslas uz ātrākām. Pagaidām pabraukšu ar šīm pašām. Patērīņš gāzei  34l uz 320 km no kuriem 40 bija pa Rīgu pirms Jāņu sastrēgumos, 10,5 l/100km. 

WP-20170623-17-08-23-Pro.jpg

Gāze pagaidām uzmesta pa virsu, vēl jāsakārto vadi. 

Izmaksas visam pasākumam. 

Gāzes iekārta 230 EUR, (bija beigts map sensors 53E, reduktoram jaunas memrānas 19E, diagnostikas kabelis 20E)

Digifants no t4 180 EUR (kolektors, rampa ar sprauslām, drosele, rukšģaitas reg, gaisa gofra, vadības bloks, gabals vadu un štekeru, 2.5TDI R5 gaisa filtra kaste un gumijas gofra līdz turbīnai) 

+savs darbs pa brīvajiem vakariem


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#90 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 03 March 2018 - 08:02

Neliels update par konstrukciju. Nobraukti nu jau 30 tūkst, šis tas uzlabots, bet tā nekādu problēmu nav. Motors griežas un rūc kā traks.
Vienīgā lieta, kas ir nomainīta ir degvielas spiediena regulators. Auto bij sācis tiko piedarbināts raustīt apgriecienus, pec 10s nostabilizējas, izrādījas, ka degvielas spiediens visu laiku bij 3,7 bar. 3 bar vietā un uz vakuumu nereaģēja. To nomainot apgriezieni ir savā vietā.
Vēl ir nomainītas gāzes sprauslas no valtek un lpgtech dragon. Uz gāzes ari ekanomija ir uzlabojusies, ar to pašu bāku var nobraukt pa 30 km vairāk.


Sent from my Nokia 2 using Tapatalk

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)