Pālekt uz saturu


Foto

KE-jetronik ar T4 2.5 digifantu


  • Please log in to reply
89 atbildes uz šo tēmu

#31 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 10:17

A pēc būtības - kur ir problēma ar digifant aizdedzi? Teorētiski, viņam vajag tikai holla devēju, lai darbotos - tātad ar dzimto aar sadalītaju, ja vien der štekeris, vajadzētu strādāt. Liec svečvadus tāpat, kā būtu priekš aar. Ja neiet, tad jāskatās, kas cits tur notiek, vismaz man tā liekas.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#32 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 10:41

Tur jau tā lieta, ka digifanta vadības bloks ir pieslēgts pie aar aizdedzes sistēmas, bet griežot nemaz neuzsit. No hola signāls pienāk, jo sprauslas strādā, bet kaut kas nešancē ar aizdedzes pastiprinātāju un to kantaino spoli,  Tā man ir atstāta no aar. vienīgi varbūt jāpamēģina uzlikt no t4. jo ir nelielas atšķirības pretestībās.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#33 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 10:56

A kas vainas ir t4 aizdedzes vadībai ? Sadalītāja griešanās virzienam itkā nebūtu nozīmes.



#34 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 11:09

Vainas nekādas, tik tas ka tā nezināmu iemeslu dēļ neiet. Kad savienoju visu, startējot motors griežas pa tukšo, nereizi neuzsitot.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#35 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 11:10

Nu a reāli dzirkstele ir ? Moš sadalītājs sagrozīts galīgi nepareizi.

Nu jā, kāreizi iespējams, ka tie hollam paredzētie logi atrodas citā vietā t4 un āram, tā ka vienkārši jāsagroza tā kā tam vajag.


Šo rakstu rediģēja Aig: 06 March 2017 - 11:11


#36 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 11:45

Sadalitāju vēl neesmu mēģinājis grozīt


Šī varētu būt tā problēma, ka audi un vw ir savādāki sadalītāji, tas ir ka viens izmanto loga sākumu bet otrs loga bigas,  vēl tik jāsalīdzina griešanas virzienu atšķirības problēma.

http://www.timbox.ne...s-falling-edge/

rotation.sized.jpg


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#37 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 11:48

Spole var būt pie vainas - kad mainīju savā auto no 1,8 mono uz digifant, bija vajadzīga cita spole, kāds cilvēks teica, ka viena vadās ar plusu, otra ar masu laikam

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#38 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 March 2017 - 11:58

Spolei atškirība varētu but tikai komutatora esamībā


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#39 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 March 2017 - 13:02

Vai tad ir daudz tādu kam nav ?

 

Pieciem katliem elektroniskā aizdedze ar MAPu bija tikai PS/RT


A pēc būtības - kur ir problēma ar digifant aizdedzi? Teorētiski, viņam vajag tikai holla devēju, lai darbotos - tātad ar dzimto aar sadalītaju, ja vien der štekeris, vajadzētu strādāt. Liec svečvadus tāpat, kā būtu priekš aar. Ja neiet, tad jāskatās, kas cits tur notiek, vismaz man tā liekas.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

Nu, teorētiski - tas 2.5 no kura tā vadība nāk, ir pavisam savādāks motors nekā 2.3. Tas ir busa motors, un kā visi T4 benzīnnieki, darba zirga konfigurācijā - zemāka kompresijas pakāpe, droši vien vēl šaurāka sadalene, garāks kolektors, viss tas ir nokonfigurēts darbībai ar piekto un tāpēc nemaz nav detonācijas devēja - un tā nu mana golfa 2E busa versijai ir 85 zs, 2.5 benzīnnieks, kam normāli vajadzētu būt uz 150 zs, ir ar 110 zs, un VR6 tur ir ar 140 zs. 

 

Kā tas izpaužas praksē - nu ja zedreds dabūs to visu darboties, varēs atskaitīties. Lietotājs skolnieks savulaik eksperimentēja, bet viņam tur kaut kas galīgi negāja, rīstījās, lējās ciet, bet nu tur vispār radās iespaids ka viņam ir kaut kāds lāsts uzlikts, jo nekas viņam tur īsti negāja... :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#40 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3121 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 06 March 2017 - 13:04

Sadalitāju vēl neesmu mēģinājis grozīt


Šī varētu būt tā problēma, ka audi un vw ir savādāki sadalītāji, tas ir ka viens izmanto loga sākumu bet otrs loga bigas,  vēl tik jāsalīdzina griešanas virzienu atšķirības problēma.

http://www.timbox.ne...s-falling-edge/

http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/...

Eu, šis varētu būt iemesls, jā - beigās izrādīsies, ka dzirkstele, patiesībā, ir, bet par agru vai par vēlu, kad sadalītājs atrodas tieši STARP cilindriem. Ja tic tai bildei, tad galīgi neizklausās nereālistiski.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#41 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 13:04

Visiem turbīnniekiem bija elektroniskā aizdedze. Neatceros īsti par KV, bet kaut kā liekas, ka tam arī nebija vakuuma sadalītājs.



#42 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 13:16

Abiem gan ACU gan AAR ir kantainās, jaunās spoles, kas ir praktiski vienādas. kur atšķiras nedaudz iekšējās pretestības, bet to "cipa" komutatoru atstāju to pašu aar. 

Abiem tiek pievadīts +  un -, 0 ir signāls no ecu.  Nekā jauna un gudrāka tur nav.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#43 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 March 2017 - 14:18

Visiem turbīnniekiem bija elektroniskā aizdedze. Neatceros īsti par KV, bet kaut kā liekas, ka tam arī nebija vakuuma sadalītājs.

Bija gan.. Vecajiem k-Jet gudrākā detaļa bija tas tukšgaitas relejs


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#44 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 15:13

Bija gan.. Vecajiem k-Jet gudrākā detaļa bija tas tukšgaitas relejs

 

Ak pareizi, tas dubultais relejs bija tukšgaitai, nevis aizdedzei.



#45 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 March 2017 - 17:07

Visiem turbīnniekiem bija elektroniskā aizdedze. Neatceros īsti par KV, bet kaut kā liekas, ka tam arī nebija vakuuma sadalītājs.

 

Tā jau ir pavisam cita opera, ar lietām, kuras parastai elektroniskajai aizdedzei nevajag, jo tur realitātē tā kastīte izveic funkcijas, kuras parasti uztic šprices vadībai. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#46 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 17:42

Piemēram, KG vadība veic šprices funkcijas ? Kādas tieši ?

Tas ir tīrākais aizdedzes bloks, kas papildus vēl māk izrubīt degvielas sūkni, ja spiediens kolektorā pārsniedz uzstādīto vērtību.



#47 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 March 2017 - 18:06

Nezinu par KG - MC vadībai vienīgā motora vadības funkcija, kas nav tajā kastītē iebāzta, ir brīvgaitas regulācija, savādāk tur ir gan turbīnas vadība [kuru volgo LH2.3-jetam vada šprices vadības bloks], gan degvielas padeves kontrole - lambda lai bloks zinātu kas tur notiek, un vadības spiediena regulācijas vārsts, lai tas varētu kaut ko ietekmēt - var gadīties ka tas bloks šim nolūkam pat gaisa masu rēķina. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#48 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 18:23

Interesanti par to AAR modernizāciju ir padomāts arī par motora un tā vadības savstarpēju sadarbību.....liesais..treknais... max kw pie kādiem rpm....max rpm....aizdedzes apsteidzes leņķis..gan jau ka vēl citi parametri...jo man jau liekas ka nebūs problēmu lai motors rūc, bet lai tas darbotos tuvu rūpnīcas paredzētajam.... :wacko:

vismaz kad es meklēju priekš NG donoru no kā modernizēties.....centos atrast daudz maz līdzīgu motoru.....skatījos skandināvu virzienā....12000 ir norullēti, bet nu šis tas klibo.....var būt ka vajag tik apkopīti un būs atkal labi kā sākumā..a varbūt motors mirst dēļ vadības..


Šo rakstu rediģēja Durbenieks: 06 March 2017 - 18:27

Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#49 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 21:52

MSH: ACU motora vadība ir aprīkota ar diviem detonācijas devējiem. Tam ir lielāka grieze jau pie zemiem apgriezieniem. Brīvdienās mēgināšu pabakstīt digifantu vēl.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#50 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 23:34

Abiem gan ACU gan AAR ir kantainās, jaunās spoles, kas ir praktiski vienādas. kur atšķiras nedaudz iekšējās pretestības, bet to "cipa" komutatoru atstāju to pašu aar. 

Abiem tiek pievadīts +  un -, 0 ir signāls no ecu.  Nekā jauna un gudrāka tur nav.

Kura veida spole ir uz tava AAR? Šāda?

$_1.JPG


Šo rakstu rediģēja mc22: 06 March 2017 - 23:37

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#51 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 07 March 2017 - 00:21

Jā. ACU tāda pati.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#52 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 07 March 2017 - 21:58

Sadalitāju vēl neesmu mēģinājis grozīt


Šī varētu būt tā problēma, ka audi un vw ir savādāki sadalītāji, tas ir ka viens izmanto loga sākumu bet otrs loga bigas,  vēl tik jāsalīdzina griešanas virzienu atšķirības problēma.

http://www.timbox.ne...s-falling-edge/

http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/...

 

Es te tā aizdomājos - ja jau tā, tad droši vien digifants ar audī sadalītāju nestrādās - ko līdz aizdedzes pagriešana, ja pareizajā momentā rotors neatrodas pret kontaktu...


Man vairāk interesē vai var salikt zobratus NG kārbā.

 

Gan jau - 01A kārba pēc idejas ir 012. kārba ar torsenu galā. 

 

Dīzeli liksi? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#53 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 08 March 2017 - 07:17

Radās jautājums vai tas logu gedzens ir atdalāms no sadalitāja ass vai nav. Ja būtu, to noņemtu un piekombinētu tādā pozīcijā kā vajag.

Bet paštukoju nedaudz. Ja jau aar griežas vienā virzienā, bet acu otrā, un ja aar izmanto loga sakumu bet acu beigas, tad teorētiski visam būtu jādarbojas.


Šo rakstu rediģēja zedreds: 08 March 2017 - 07:22

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#54 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 March 2017 - 08:01

aha. Kā izskatās sadalītāja pozīcija dzinēja AMP?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#55 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2017 - 08:43

Rotoru tak var izņemt un pagriezt kā vajag.



#56 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2017 - 12:39

Rotoru tak var izņemt un pagriezt kā vajag.

 

Izņemtu tu viņu vari hoķ mētāt pa gaisu, bet izcilnis pieļauj viņam atrasties uz ass tikai vienā pozīcijā :crazy: 


Radās jautājums vai tas logu gedzens ir atdalāms no sadalitāja ass vai nav. Ja būtu, to noņemtu un piekombinētu tādā pozīcijā kā vajag.

 

Nav. Bet noteikti vajadzības gadījumā var sadalīt reizinātājos sadalītāju [ja izurbj zobratā esošo tapu, tad ass kopā ar to gredzenu izvelkas ārā] un skatīties iespējas pārurbt holla devēja skrūvēm caurumus citur. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#57 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 March 2017 - 12:48

Izgriežot ar roku katru sadalītāju tam paredzētajā virzienā un sarēķinot "fāzes", nesanāk tā ka beigās var atstāt AAR sadalītāju ar tam paredzēto vadu izkārtojumu?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#58 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3786 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 08 March 2017 - 12:49

Sadalītāju var izņemt, pagriezt rotoru ar visu asi, un ielikt atpakaļ citā pozīcijā.

Nu jā, bet no tā nav jēgas, jo tie logi jau arī griežas līdz.


Šo rakstu rediģēja Aig: 08 March 2017 - 12:51


#59 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9341 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 March 2017 - 12:52

Pēc bildes iepriekšējā lapā būs biški cita problēma- logu novietojums attiecībā pret rotoru, bet vajag konkrētas bildes no katra eksemplāra


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#60 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9299 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 08 March 2017 - 12:52

Sadalītāju var izņemt, pagriezt rotoru ar visu asi, un ielikt atpakaļ citā pozīcijā.

 

Tu, acīmredzot, nesaprati - stāsts ir ne jau par sadalītāja attiecību pret motoru, bet gan par to ka fofāgena vadība, iespējams, ņem vērā sadalītāja loga otru pusi, līdz ar to tu vari aizgriezt sadalītāju lai dzirkstele tiktu šķilta pareizā momentā, bet ko tas dod, ja tajā brīdī rotors neskatās uz nevienu vāka kontaktu...

 

Tas, protams, ir tāds teorētisks pieņēmums, bet ja tā ir, tad tā ir pilnīgi reāla iespējamība. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)