Pālekt uz saturu


Foto

KE-jetronik ar T4 2.5 digifantu


  • Please log in to reply
89 atbildes uz šo tēmu

#1 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 05 March 2017 - 19:48

Lieku uz audi 100 2.3 aar. digifantu no t4 2.5 ACU, bet nonācu pie problēmas ka griežot motoru neuzsit. bet atsājot ke jeta aizdedzes bloku un pa pusei pieslēgtu digifantu vis darbojas ideāli.

Izpētiju autodatā ka T4 digifantam sadalītāja rotors griežas uz ortu pusi nekā ke jetam. Tas varētu būt pie vainas ka nevar palaist ar digifantu? Un ja jā tad kā to var labot?AAR.sized.jpg

ACU.sized.jpg


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#2 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 19:50

Vismaz ABK digifantam ir pie pakaļas kurā cilindrā kas notiek.



#3 Madars

Madars
  • Lietotājs
  • 2261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Ikviens, pēc savas iekšējās būtības, ir dzinējs: viens kandžas, cits- huiņas....

Pievienots 05 March 2017 - 20:29

Lieku uz audi 100 2.3 aar. digifantu no t4 2.5 ACU, bet nonācu pie problēmas ka griežot motoru neuzsit. bet atsājot ke jeta aizdedzes bloku un pa pusei pieslēgtu digifantu vis darbojas ideāli.

Izpētiju autodatā ka T4 digifantam sadalītāja rotors griežas uz ortu pusi nekā ke jetam. Tas varētu būt pie vainas ka nevar palaist ar digifantu? Un ja jā tad kā to var labot?http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/...

http://content32-foto.inbox.lv/albums/q/...

Skaties, kolektorā pret kuru svečvadu ir rotors un kur atrodas konkrētais cilindrs, ja nav pareizi, pārspraud svečvadus vajadzīgajā secībā

 

Kads ieplūdes kolektora un reikas risinājums?


Šo rakstu rediģēja Madars: 05 March 2017 - 20:32

Audi 200 C2 1981.

A8L d2 4.2l 40v
Audi 90Q 7A AAN

Vw transporter t4 2.5tdi

A4b5q AFN


#4 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 05 March 2017 - 20:43

Kolektors un reika ar sprauslām no tā paša vw t4 2.5 ACU. Vis plug and play.

WP-20170305-15-20-37-Pro.sized.jpg

iekš A 100 vietas pietiek, tik gofru jāatrod kādu dikti līku, bet kādā b4 vairs nepietiktu gaisa filtra kastei.

Apdomāju ar abk variantu, bet taka gala rezultāts bus darbināms ar gāzi, tad lieki sarežģī normāla MAF atrašana un novietošana. 


Šo rakstu rediģēja zedreds: 05 March 2017 - 20:47

Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#5 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 05 March 2017 - 20:53

Līdz cik RPM var aizgriezt?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#6 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 05 March 2017 - 21:01

ja aizies ar t4 digifanta aizdedzi tad droši vien līdz 5.2

bet kamer bij palaists ar ke jeta aizdedzi uzgāzēju līdz 6.5, vis norm šķita. izbraukt vēl nepaspēju jo vadi visur un gofra jāatrod lai zolīdi var vakuuma sistēmu savienot.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#7 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 21:42

Labāk tad uzreiz tur uzliec PS/RT aizdedzes blociņu. Pie tā ka tā tur ACU klucis ir paredzēts piektajam, ar to blociņu varētu būt optimālāka aizdedze. 


Apdomāju ar abk variantu, bet taka gala rezultāts bus darbināms ar gāzi, tad lieki sarežģī normāla MAF atrašana un novietošana. 

Ļoti labi ka tā neizdarīji. Diez cik labi tā kombinācija nevar darboties jau uz papīra - digifants atver sprauslas vienu reizi uz kloķenes apgriezienu, kas pieciem katliem sanāk reizi uz divarpus sadalītāja impulsiem un uz katru otro impulsu. Kas sanāk ja samaina vietām, parēķini pats :crazy: 


Ak un jā, šitā tava liksta lika aizdomāties - es savulaik arī savam piemineklim, īsi pirms tas palika par pieminekli, pamēģināju uzlikt AAF digifantu, provizoriski - beidzās tāpat kā tev, bez uzsitiena... Tas provizoriskais buntiņš kaut kur mētājas detaļu noliktavā, varbūt jāpiepluso RT aizdedzes blociņš [arī kaut kur vajadzētu būt] un jāpamēģina... :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#8 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 21:56

Un kāds sakars sprauslu atvēršanai ar sadalītāja impulsiem un cilindru skaitu? Nekāds. 80o vidus trīsburtniekiem arī uz 6 cilindriem sprauslas vēra visas uzreiz, un nekas.



#9 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 22:01

Un kāds sakars sprauslu atvēršanai ar sadalītāja impulsiem un cilindru skaitu? Nekāds. 80o vidus trīsburtniekiem arī uz 6 cilindriem sprauslas vēra visas uzreiz, un nekas.

 

Nekāds? Nu tad parēķini kas notiks ja pieciem katliem atvērs sprauslas uz katru otro dzirksteli. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#10 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 05 March 2017 - 22:02

MSH: ja nevajag tad varbūt tirgo to bloku?

 

Teorētiski tur vajadzētu visam sapasēt tas, ka griežas otrādāk neko nemaina, jo vadi sasprausti ir pareizi jebkurā gadījumā. Vienīgā iespēja ka kaut kas nekomunicē pareizi.


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#11 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 22:04

Negribu, var noderēt :crazy: Ja būtu divi, tad gan. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#12 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 05 March 2017 - 22:22

Kas notiek ja atstāj ke3 jeta aizdedzes blociņu. teoretiski vienīgi neredz viņs motora slodzi ko parāda šprices pocis. 


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#13 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 22:22

Nekāds? Nu tad parēķini kas notiks ja pieciem katliem atvērs sprauslas uz katru otro dzirksteli. 

 

No kurienes izrāvi, ka sprauslu atvēršanai ir kāds sakars ar dzirksteli ?



#14 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 22:26

No kurienes izrāvi, ka sprauslu atvēršanai ir kāds sakars ar dzirksteli ?

 

Nu labi, speciāli priekš tevis - uz katru otro sadalītāja impulsu [tb to pašu lietu]. 


Kas notiek ja atstāj ke3 jeta aizdedzes blociņu. teoretiski vienīgi neredz viņs motora slodzi ko parāda šprices pocis. 

 

Jā, un tieši tā arī ir galvenā problēma. Kāda jēga no aizdedzes kura darbojas avārijas režīmā... 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#15 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 22:26

Varbūt tomēr vienreiz (vai divreiz?) uz katru holla impulsu ?


Šo rakstu rediģēja Aig: 05 March 2017 - 22:27


#16 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 22:29

Žēl, bet man nav iemesla neticēt GintsK apgalvojumam ka vienreiz uz katru impulsu virina tikai mono sprauslu, bet visādiem D/L/LH jetiem un digifantiem vienreiz uz kloķenes apgriezienu :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#17 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 22:59

Tātad ja virina vienreiz uz kloķenes apgriezienu, nav nekādu problēmu ar cilindru skaitu. Tieši tāpēc es vaicāju - no kurienes infa, ka sprauslu impulss ir kaut kādā veidā saistīts ar dzirksteli, nevis vienkārši holla signālu ?


Jebkurā gadījumā - gan aizdedzes gan sprauslu impulsus abk ecu rēķina pats, un vienīgais timinga atskaites punkts tam ir holls. Tā ka sprauslas tas virinās pareizi neatkarīgi no tā vai tām timingu izrēķina no holla vai no paša iepriekš izrēķinātas aizdedzes, kura, savukārt, ir izrēķināta no holla.

Protams cita lieta, ka četru cilindru aizdedzi nevarēs lietot 5 cilindru motoram, tā ka aizdedzes bloku vajadzēs citu.

 

Bet vispār sprauslu timingu rēķināt no aizdedzes ir stulbi, jo vienīgais , kam ir vērts to pieskaņot, ir vārstu atvēršanās/aizvēršanās moments, kas ir tieši atkarīgs no motora pozīcijas, nevis aizdedzes. Protams, tas neattiecās uz digifantu, kas visas sprauslas virina reizē, tātad tam ir pilnīgi pofig kādā pozīcijā atrodas motors.


Šo rakstu rediģēja Aig: 05 March 2017 - 23:02


#18 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 23:05

[smaga nopūta]

 

ABK digifants kloķenes apgriezienu nosaka pēc tā, ka tas notiek uz katru otro sadalītāja signālu. AAF/ACU to nosaka pēc tā, ka tas vienu reizi notiek uz signālu, un pēc tam nākamreiz tas notiek pusceļā starp otro un trešo signālu. Un kas notiek ja uz pieciem katliem uzliks vadības bloku, kurš domās ka kloķenes apgreziens ir noticis ik pēc diviem signāliem? Pareizi, tas arī ik pēc diviem signāliem atvērs sprauslas. Tātad, katrs cilindrs uz vienu darba takti dabūs divas porcijas degvielas, uz otro trīs - un tā visi pieci, tikai pārmaiņus secībā. Tātad, ja kompis būs pamanījies izrēķināt ka pareiza degvielas porcija ir 1x, tad vienu reizi cilindrā būs 0,8x [šausmīgi liess], otru reizi 1,2x [šausmīgi trekns]. Pie kā, tavuprāt, vēl šī situācija var novest, kā tikai līdz auzām ar nepareizu degvielas maisījumu, sūdīgu iešanu, sūdīgu degvielas patēriņu un sūdīgām atgāzēm? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#19 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 March 2017 - 23:10

Digigantam ir tikai viens sensors, kas nosaka motora pozīciju - holls. Kurš dod vienu impulsu uz katru sadalītāja apgriezienu. Tā kompis neskaita dzirksteles, tas pats tās taisa. Un ABK kompis taisīs 4 dirksteles uz 1 sadalītāja apgriezienu neatkarīgi no tā uz cik cilindru motora tas būs uzlikts. Jo tas nemaz nezin cik ir cilindru.



#20 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 05 March 2017 - 23:14

Tu vispār kādreiz esi redzējis digifantu? :rofl: Praktiski visas dabā sastopamās digifanta versijas par vienīgo kloķenes pozīcijas devēju izmanto sadalītāju ar logiem - vienīgie motori kam ir digifants ar 60-2 impulsratu ir mk3 2.0 16v ar kodu ABF - neesmu pārliecināts par G60 digifantu, vai tam pietiek tikai ar sadalītāju, vai tur ir kas vēl. 

 

Fofāgena 8v motoriem, kam jau bija 60-2 impulsrats, tas vairs nav digifants - tas ir SIMOS. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#21 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 05 March 2017 - 23:50

Nav gadījumā tā, ka abi pēdējie posti pasaka vienu un to pašu?

 

 

Digigantam ir tikai viens sensors, kas nosaka motora pozīciju - holls. 

 

 

Tu vispār kādreiz esi redzējis digifantu? :rofl: Praktiski visas dabā sastopamās digifanta versijas par vienīgo kloķenes pozīcijas devēju izmanto sadalītāju ar logiem... 

 

Šeit nav ieviesusies atbalss? :mrgreen:


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#22 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9249 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 March 2017 - 00:03

Diez vai, jo tālākais liek domāt ka šim hollam jālasa 60-2 impulsrats :hihi: Spēj iedomāties vadību kas ar viena loga sadalītāju gan nomētātu motoru ar dzirkstelēm, gan degvielu, un to visu adekvāti? 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#23 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 00:09

msh, beidz gvelzt par 60-2, nekas tāds netika minēts.

 

Jā, sameklēju autoritatīvu informācijas avotu, kas saka, ka no holla nāk impulss katram cilindram, nevis 1 uz sadalītāja apgriezienu. Tātad es kļūdījos.



#24 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 06 March 2017 - 00:21

Diez vai, jo tālākais liek domāt ka šim hollam jālasa 60-2 impulsrats :hihi: Spēj iedomāties vadību kas ar viena loga sadalītāju gan nomētātu motoru ar dzirkstelēm, gan degvielu, un to visu adekvāti? 

Ja ir pietiekami precīzs aprēķins un pietiekami ātrs procesors, principā (līdz ar nagiem gan) pietiek pat ar vienu logu. Katrā ziņā perioda-bāzētam aprēķinam pat nav būtiski, cik logu ir, mainās tikai dalītājs attiecīgi - tikai tas, ka jo lielāks to skaits, jo lielāka sagaidāmā precizitāte (līdz skaitļošanas veiktspējas "griestu" sasniegšanai, protams). To, ka Aig sagaida 60-2, tas ir, kloķvārpstas-sinhronizētu apgriezienu skaitītāju - kas ir pilnīgi un absolūti cita tēma - gan es nekur nemanīju.

 

Principā vienīgā atšķirība jūsu abu viedokļos ir pieņemtais logu skaits sadalītāja impulsratā, kam, kā jau teicu, nav nozīmes. Un jā, es vispār nezkāpēc biju ieņēmis galvā, ka ABK ir divi lol.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#25 zedreds

zedreds
  • Lietotājs
  • 261 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Preiļi

Pievienots 06 March 2017 - 07:21

Tad kādi varētu būt reāli lietojamie aizdedzes bloki priekš 2.3.

Vai arī kāda vaina varetu but ka šis pats digifants neiet kā nākas?


Audi 100 C4 2.3 Q ar T4 2.5 digifanta iesmidzi. LPG 4 gen

Audi 80 B3 1.8S mono

Audi A4 B5 1.9 tdi

 


#26 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 March 2017 - 08:16

Kas notiek ja aizdedzei liek veco sadalītāju ar vakuumu?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#27 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 08:45

Nav precizitātes, nav detonācijas vadības.

Aizdedzes bloku var likt no jebkura trubainā, kurš nu pieejamāks un labāk patīk.


Šo rakstu rediģēja Aig: 06 March 2017 - 09:12


#28 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 March 2017 - 08:50

Uz kā ar potenciometra iztrūkumu, ko aprunāja iepr lapā?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#29 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3732 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 March 2017 - 09:15

Nu jā, no pilnīgi jebkura trubainā nevarēs tomēr. No K-jetiem jāņem, kam tā poča nemaz nav.



#30 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9302 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 March 2017 - 10:06

Kuram k-Jet ir aizdedzes apsteidze caur "kastīti"?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)