Pālekt uz saturu


Foto

Atsauksmes par Audi A4 B8, plusi un mīnusi

Audi B8

  • Please log in to reply
71 atbildes uz šo tēmu

#1 revan1

revan1
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 30 October 2014 - 20:44

Kādas atsauksmes par šo audi? vai arī ir alumīnija piekare? kuru motoru labak izvēlēties, cik zinu 2.0 dīzeļi nēsot labi, beet kā piemēram ar 1.8 un 2.0 tfsi ? cik saprotu vini ir ar turbīnām? bieži neplīst nost?


Šo rakstu rediģēja revan1: 30 October 2014 - 20:50


#2 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 30 October 2014 - 20:52

kas tas pa 2.0 rfsi dzinēju ? piekare jau atkal ir kā c4 var neremontēt,tikai jāmin grīdā... :crazy:



#3 revan1

revan1
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 30 October 2014 - 20:59

sorry sajaucu, tfsi :) , nopietni,piekare atkal viars nav alumīnija? un kādu motoru labāk iesakat?



#4 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 30 October 2014 - 21:03

Kas vainas alumīnijas piekarei?


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#5 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 30 October 2014 - 21:16

*
POPULĀRS RAKSTS!

Kas vainas alumīnijas piekarei?

tas japrasa tiem kas vēl joprojām pārvietojas ar C dinozauriem un ir sajūsmā par piekari utt. :roll:

p.s kā man patīk tie kas dziedāja pirms 2 gadi un vairāk,nekad B5/C5 utt,redz tur esot sūda piekare...tikai tgd klusē,vai arī alumīnījs ir palicis izturīgāks... :hihi:



#6 Metox

Metox
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:TDI
    quattro

Pievienots 30 October 2014 - 21:18

dzirdets ka 2.0 TFSI - esot liela eļļas apetite
konforts - Aluminija piekarei ar c4 ir daudz reiz lielaaaks (personisks viedoklis)


Šo rakstu rediģēja Metox: 30 October 2014 - 21:20

Audi AFN B5 Avant Euro3

Audi AVG C5 Sedan Euro3
Mercedes-Benz Sprinter CDI 906W Euro5

Mercedes-Benz Sprinter CDI 903W Euro3 individual  powered by Jonix

 


#7 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 30 October 2014 - 21:33

Piekares sviras priekšā 

36797-SET-MS.jpg


Šo rakstu rediģēja Intars23: 30 October 2014 - 21:33

Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#8 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 October 2014 - 21:54

*
POPULĀRS RAKSTS!

Bļin, ja tu taisies pirkt B8, tad teoretiski nevajadzētu satraukties par piekares izmaksām.
Vai arī ir sakrāta pirmā iemaksa un ikmēneša maksājumu domāsi pēc tam?
speedgang.lv

#9 revan1

revan1
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 30 October 2014 - 21:58

nu labi, nejau piekre man tik daudz uztrauc,tomēr neliela nozīme tam ir. 

Visvaairāk jau ineteresē dzinēji,kuru izvēlēties,kurš izturīgāks,un kādas problēmas.



#10 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 30 October 2014 - 22:04

Manuprāt, tieši 2.0tdi ir labākais variants, tālāk 3.0tdi. Protams, ja netiek pirkts Rumbulā.


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#11 revan1

revan1
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 30 October 2014 - 22:15

cik dzirdēju,ka iekš b7 2.0tdi esot liela katastrofa, b8 ir tieši tas pats dzinējs?



#12 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 30 October 2014 - 22:24

cik dzirdēju,ka iekš b7 2.0tdi esot liela katastrofa, b8 ir tieši tas pats dzinējs?

 

B8 jau iekšā jau mājo CR jeb Common Rail dzinēji..pilns nets ir ar atsauksmēn par CR dzinējiem.

p.s un nēkādas lielās katastrofas tajos 2.0 PD dzinējos nav,janovērš ir tikai eļļas sūkņa piedziņas prob.


Šo rakstu rediģēja Mākonis: 30 October 2014 - 22:24


#13 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2583 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 30 October 2014 - 22:48

No benzīnmotoriem vislabākais manuprāt 1,8TFSI vai 2,0TFSI.

Par pārlieku eļļas patēriņu pirmā dzirdēšana.


Šo rakstu rediģēja quattro79: 30 October 2014 - 22:50

BBT


#14 Dzans

Dzans
  • Lietotājs
  • 1051 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ir
  • Intereses:Ir

Pievienots 31 October 2014 - 00:27

http://www.audi-club...highlight=

Arī


#15 quattro79

quattro79
  • Lietotājs
  • 2583 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīgas rajons
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 31 October 2014 - 00:38

Turbomotori vienmēr kaut mazliet ,bet ēdīs eļļu.

Vispār tajā krievu saitā bija interesanti jautājumi,cik ko katrs uzskata par eļļas ēšanu?

Vai 300grami uz 5000km,vai 1l uz 2000km/

Tātad, cik ir ''normāli'' un cik ''nenormāli''?

Cik % motoriem šis ''defekts'' ir konstatēts?

Kādos apstākļos,režīmos motori ir ekspluatēti? Bieži,īsi nobraukumi? Ilga un gara ''gāšana'' pa šoseju?

Pilsēta,ārpus pilsētas,mierīga/sportiska braukšana?


BBT


#16 peecis

peecis
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 October 2014 - 08:41

dzirdets ka 2.0 TFSI - esot liela eļļas apetite
konforts - Aluminija piekarei ar c4 ir daudz reiz lielaaaks (personisks viedoklis)

Pašam ir 2.0 tfsi tikai B7 bundžā, braucu gandrīz divus gadus, nav novērots eļļas līmeņa kritums!


Audi A3 1.8T

:oooo: A4 Avant  (B7) 2.0 TFSI

 

 


#17 Metox

Metox
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska
  • Intereses:TDI
    quattro

Pievienots 02 November 2014 - 11:39

labs exemplars


Audi AFN B5 Avant Euro3

Audi AVG C5 Sedan Euro3
Mercedes-Benz Sprinter CDI 906W Euro5

Mercedes-Benz Sprinter CDI 903W Euro3 individual  powered by Jonix

 


#18 revan1

revan1
  • Lietotājs
  • 30 raksti

Pievienots 02 November 2014 - 22:05

vairāk neviens neko nevar ieteikt? gribētu zināt,kādu motoru tad labāk izvēlēties 1.8t fsi 2.0t fsi vai 2.0tdi .  Vai vēl ir tās pašas problēmas 2.0tdi kas bija b7 bundžā?



#19 Dzans

Dzans
  • Lietotājs
  • 1051 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ir
  • Intereses:Ir

Pievienots 05 November 2014 - 21:20

Saimniecībā ir 2.0 tfsiq skrien labi, vairāk neko nevaru nekomentēt, noskrējiens pagaidām tam auto ir tikai 3k... Lasu visādu info par tādiem, cik rakstītāju tik versiju. Braukšu, tad redzēs kas tur būs  :crazy:


Arī


#20 Agris112

Agris112
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cesis

Pievienots 11 November 2014 - 21:03

tas japrasa tiem kas vēl joprojām pārvietojas ar C dinozauriem un ir sajūsmā par piekari utt. :roll:

p.s kā man patīk tie kas dziedāja pirms 2 gadi un vairāk,nekad B5/C5 utt,redz tur esot sūda piekare...tikai tgd klusē,vai arī alumīnījs ir palicis izturīgāks... :hihi:

viss atkarigs no ta vai kegas perk veikala letaas-dargaas kalpo vienadi, vai ari restaure. Tie kas perk veikala un brauc nezelojot hadeni tos tiesam zel. Tiem kam zel naudu par sudiem izmest tie restaure. Protams restauracija vel cits gars stasts par kuru var diskutet. Man B5 patik un par kegam neuztraucos, kad pirku man ari boreja ka labak nevajaga.  ;)



#21 panks

panks
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 December 2014 - 22:21

Kopš maija braucu ar B8 1.8 tfsi quattro, nu jau kādi 10k aiz muguras, esmu 2x pielējis pa litram eļļas, taisni šodien paprasīja, lai vēl litriņu pieleju.

Nezinu vai tas ir daudz vai maz. Pirms tam braucu ar C5 2.4 quattro, arī tas uz 3-4k km apēda kādu litru eļļas



#22 aarturix55

aarturix55
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 7 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 08 September 2015 - 10:02

HELP  guru kungi  AUDI A4 (B8) 2.0TDI /2008 manual 6 gear  (gultnis, pussas, mirongalva vai mistika ?...

 

Man jau kadus 2 menesus sak kkas vibret tricet gaudot -  braucot ar vien skana lielaka  jo atrak brauc. 

 

biju servisa -  teica gultnis nav, pusasis nav, mirongalva nav beigta. neviens neko nesaprot ....

 

tada  skana ka itka ka ar  vibroblieti 

piespiezot sajugu braucot nekas nemainas     - nav vainigs k-kads reduktors ja tads ir vispar manualim priekspiedzinai .? 

 

pacelu uz dankrata- griezu  riteni skana nav  :((

uzliku citas riepas - skana nepazud 

 

varbut kads labs serviss Riga  kadam ir kas atklatu  so problemu par ne audi centra cenam  .? 

 

 

 

p.s.nemaku ielikt temu jaunu  - sorry ka ieliku šeit   :(



#23 PICOVSKIS

PICOVSKIS
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 May 2016 - 11:35

Varbūt kāds var nokomentēt par B7 2.0 TDI, kādu labāk izvēlēties 140hp vai 170hp + quattro? un kādas ir par to atsauksmes?

 

Cik sapratu no ierakstiem, tad tam 2.0 TDI - 125 KW/170 PS - (06/2006 - 06/2008) - BRD - ir siemens sprauslas, kuras mēdz bieži nobrukt, bet 2.0 TDI - 103 KW/140 PS - (11/2004 - 06/2008) - BWP ir bosch, kuras visi rekomendē?

 

p.s no lietām sajēga maza, gribās iegādāties quattro B7 vēlams sedanu, jo viņam vēl nāk normālais ručņiks, gribās saprast, kas ir dīzeļdzinēju izturību vai tomēr ņemt benzīnu un likt gāzīti, pats šobrīd rullēju ar 1.9 TDI Octavia, 105hp, sūdzību nav, bet prasās 4x4 :)


Šo rakstu rediģēja PICOVSKIS: 17 May 2016 - 11:47


#24 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 May 2016 - 12:41

Izmanto meklētāju, ļoti daudz informācijas forumā par šo tēmu ir.
2.0 TDI vājā vieta ir eļļas sūkņa piedziņas seškante, kas māk sagādāt lielas problēmas (lasīt - vajadzēs pavairāk ieguldīt mašīnā)
speedgang.lv

#25 PICOVSKIS

PICOVSKIS
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 May 2016 - 15:07

Izmanto meklētāju, ļoti daudz informācijas forumā par šo tēmu ir.
2.0 TDI vājā vieta ir eļļas sūkņa piedziņas seškante, kas māk sagādāt lielas problēmas (lasīt - vajadzēs pavairāk ieguldīt mašīnā)

 

jau meklējos, secinājumu, ka ir ļoti daudz informācijas, bet pārsvarā par B6 nevis B7, bet tā kā man sajēga maza, tad visu grūti uztvert, cik sapratu, lai pārbaudītu to seškanti, tad ir jājauc puspurns nost, lai tikai noņemtu karteri.. citu veidu kā to pārbaudīt nav? un kā var zināt vai tam 2.0 ir PD (pumpe duse?) un kāpēc visi tik ļoti bīstās no viņa.. vai arī tas tomēr jau ir common rail dzinējs? jo ja ņemtu to 170hp, tad vēlētos arī viņu nočipot.. cik noprotu, tad viņam arī jāpārbauda DPF, jo tas arī var brīnumus taisīt..

 

ikdienā nebraucu lielus gabalus no rīta ~ 15km pēc darba tas pats, kāja diez gan pasmaga, patīk iedot iz[censored]ies :D bet gadā tāpat sanāk savus 15k km nobraukt..


Šo rakstu rediģēja PICOVSKIS: 17 May 2016 - 15:46


#26 woodog123

woodog123
  • Lietotājs
  • 172 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Alūksne, Minhene
  • Intereses:skatīt dabu ar fotoaparātu.
    kalni un kāpt tajos.
    labs ēdiens un daudz.

Pievienots 05 June 2016 - 21:30

15k gadā, tad nemaz nav jēgas skatīties uz dīzeļa pusi.

ņem benzīnu un brauc.


Passat B5 1.9TDI                   Pārdots

Passat B4 1.6    šujmašīna       Pārdots

Mazda 6 GH 2.2

 


#27 iPad

iPad
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 November 2016 - 22:22

Sveiki forumieši!

Esmu auto meklējumos - viens ir skaidrs, gribu A4 B8.

Sedans, avants - īpaši nav nozīmes, automātu gan ne visai, dzinējs - viennozīmīgi dīzelis. Gribētos jau quattro, bet tas nebūtu tik svarīgi, vēl, jo vairāk, ka viņš ir tik elektrificēts, ka ESP un visus citus hui..kus nemaz nevar pilnībā atslēgt, lai krāmētu plakanslīdēs pa biešu laukiem. Var jau būt, ka Kaross, Joinx vai kāds cits var kompi apmānīt ? 

Jautājums zinošajiem - cik labi ir tie common rail 2.0 tdi dzinēji, kā ar 2,7 un 3.0 tdi. Kam pievērst uzmanību iegādājoties šo modeli? Viens gan ir skaidrs - pirms pirkšanas dzīšu uz Moller pārbaudīt. 

Gaidu kādas sakarīgas atbildes, paldies!


Šo rakstu rediģēja iPad: 28 November 2016 - 22:25


#28 iPad

iPad
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2016 - 22:18

Tiešām nevienam nav info, vismaz no tantēm pieturā kaut kas dzirdēts, vecāsmammas, lasīts avīzē?

#29 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6287 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 29 November 2016 - 22:47

2.7 un 3.0TDI ir galvas tiesu pārāki par 2.0TDI CR.
Visbiežākās problēmas ir sprauslas, augstspiediena sūkņi un kompresijas trūkums.
Ar DPF pagaidām Audi 2.0TDI CR problēmas ir daudz mazāk kā VW, laikam tādēļ, la ar VW daudz vairāk mierīgi/as braucēji/as, bet Audi daudz biežāk dinamiski/as, kuri grib palielināt jaudu utt. Pareizi sačipojot kvēpu filtra resurss jūtami nesamazināsies.

Nevajadzētu ņemt priekšpiedziņu ar automātisko pārnesumkārbu. Quattro automāts ir ļoti patīkams - daudz ērtāk kā manuālā pārnesumkārba. Forši ir A4/A5 8K 3.0TDI Quattro automāts - kārba mierīgi spēj izturēt ap 700Nm griezi, līdz ar to var iegūt izcilu dinamiku.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#30 iPad

iPad
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 29 November 2016 - 23:18

Ir radiniekam B8 Allroad 3.0 tdi quattro. Viss skaisti un jauki, tikai tā pilnpiedziņa tāda tīri nosacīta, kā jau rakstīju sākumā - pretslīdes sistema nav pilnībā atslēdzama. Jonix - vai tam ir kāds risinājums?
Cik ir lasīts, tad 2.0 cr vairs nav tik vājā izpildījumā kā iepriekšējās paaudzes 2.0 tdi. Turbīna arī esot bez vnt, vai tiesa? Kāds ir resurss sprauslām un kādas aptuvenās izmaksas?




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)