Pālekt uz saturu


Foto

A4 B5 paneļa modi

a4 b5 cluster panelis led

  • Please log in to reply
106 atbildes uz šo tēmu

#91 Val

Val
  • Administrators
  • 11352 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 12 February 2018 - 00:28

RNS-D/E navigācijā? Sk, tad tas izpaliks.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#92 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 12 February 2018 - 10:10

Šāda izvēlne B5-C5 konstruktoriem ir aktuāla? Tad vajag stūri ar "pogām"?

http://pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004417/00...

 

https://www.drive2.ru/l/5401660/

Man liekas viņu var ieslēgt ar VCDS un tas ir saistīts ar auxillary heating nevis navigāciju. 

Bet neesmu tādu dzīvē redzējis vai mēģinājis iegūt :mrgreen:


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#93 Ralfs_

Ralfs_
  • Lietotājs
  • 169 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:IT, cycling, photography,car enthusiast.

Pievienots 12 February 2018 - 12:06

Čomam uz C5 ir tāda fīča, webasto kontrolē. Pogas priekš viņa blakus rokas bremzei


 A3 8L 4-door 1.9 TDASV/PD chip


#94 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 12 February 2018 - 19:55

Navigācija ir cita izvēlne.

Tas droši vien ir kaut kas vēl švakāks par rns-d.

s-l225.jpg


A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#95 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils

Pievienots 24 April 2018 - 18:38

Beidzot ir laiks pieķerties savam paneļa projektam (esmu uz slimības lapas  :D). Panelis lamājas uz ABS un Airbagu.

Viena lieta būtu nolodēt lampas, bet pa visu displeju metas kauna simboli. Par airbagiem esmu lasījis, ka 'jādžampo' vadi ar rezistoru.

Tas būtu ok, bet vāģim nav ne bagu, ne bagu moduļa, līdz ar to ir tikai vads, kas karājas no instrumentu paneļa. Tā pati situācija ar ABS.

Vai tie vadi gaida konkrētus signālus no saviem moduļiem vai arī tikai pliku voltāžu/zemi?

Elektroniķis esmu hobija līmenī, šo to rubīju. Neticu, ka neviens nav retrofitojis A6C5 paneli cūkai un nav ar šo saskāries.

 

P.S panelis ir '98 gada ar pilno displeju un analogo dzegužpulksteni.


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:


#96 3dB

3dB
  • Lietotājs
  • 471 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone
  • Intereses:Elektronika, mūzika & cope.

Pievienots 24 April 2018 - 20:05

Kas tas par auto bez spilveniem un abs?... Moš ar VCDS var izkodēt ārā, ka nav tādas lietas, bet nu hz...



#97 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils

Pievienots 24 April 2018 - 20:23

Kas tas par auto bez spilveniem un abs?... Moš ar VCDS var izkodēt ārā, ka nav tādas lietas, bet nu hz...

 

A80 B3.

A.K.A Cūka. Bočka. Muciņa, Burbulis.

 

Biju pieslēdzies pie paneļa ar Vagcom, caur adaptāciju varēju salikt valodu, cilindrus u.tml, bet tur ABS/Airbag opciju nav.

Ir jau variants ņemties ar dump, bet esmu izracis pusi neta un nekādu jēdzīgu info par to, kuros bitos glabājas info, nevaru atrast...


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:


#98 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1594 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 24 April 2018 - 21:11

pie massas jaasleedz


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#99 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 25 April 2018 - 21:24

ABS/Airbagu lampas dampā nav iespējams atslēgt. Vienīgā lieta bija bremžu izsaukuma zīme uz lcd, to gan var novākt, to immo3 esmu izmēģinājis.

Ja nav patēriņa info, tad patēriņa displeju var atslēgt dampā.

Tas viss ar immo3 izdarāms, ar immo2 itkā vajadzētu varēt izdarīt to pašu, tikai adreses noteikti būs citur.

 

Ja ir normāls spido un taho signāls, tad domāju, ka nav problēmu piejūgt to paneli. Ja vajag dzinēja temp. rādījumus var koriģēt (un arī spido/taho/voltus). Īsti nezinu pa degvielas rādījumiem:

  • ideāli droši vien ielikt bākā dačiku no B5 vai C5
  • konstruēt http://www.alm.hk/tiny/tinytank.php vai ko līdzīgu
  • pieregulēt degvielas karti aptuveni, lai vismaz rāda pareizi pilnu un tukšu bāku (pa vidu būs sviestā)

Taho var koriģēt kā jau mdz saka ar reizinātāju kodējumā, var arī pārkalibrēt taho pavisam dampā.

 

Diodes būs jāaizsedz vai jālikvidē, citu variantu nav. Es bočkā liktu uzreiz immo3, daudz interesantāks panelis, vairāk iespēju. Vajadzēs tikai konstruēt tinytog, ja gribēsies eļļas temp. skatīties.

Veiksmi!


Šo rakstu rediģēja km_: 25 April 2018 - 21:26

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#100 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils

Pievienots 25 April 2018 - 23:04

ABS/Airbagu lampas dampā nav iespējams atslēgt. Vienīgā lieta bija bremžu izsaukuma zīme uz lcd, to gan var novākt, to immo3 esmu izmēģinājis.

Ja nav patēriņa info, tad patēriņa displeju var atslēgt dampā.

Tas viss ar immo3 izdarāms, ar immo2 itkā vajadzētu varēt izdarīt to pašu, tikai adreses noteikti būs citur.

 

Ja ir normāls spido un taho signāls, tad domāju, ka nav problēmu piejūgt to paneli. Ja vajag dzinēja temp. rādījumus var koriģēt (un arī spido/taho/voltus). Īsti nezinu pa degvielas rādījumiem:

  • ideāli droši vien ielikt bākā dačiku no B5 vai C5
  • konstruēt http://www.alm.hk/tiny/tinytank.php vai ko līdzīgu
  • pieregulēt degvielas karti aptuveni, lai vismaz rāda pareizi pilnu un tukšu bāku (pa vidu būs sviestā)

Taho var koriģēt kā jau mdz saka ar reizinātāju kodējumā, var arī pārkalibrēt taho pavisam dampā.

 

Diodes būs jāaizsedz vai jālikvidē, citu variantu nav. Es bočkā liktu uzreiz immo3, daudz interesantāks panelis, vairāk iespēju. Vajadzēs tikai konstruēt tinytog, ja gribēsies eļļas temp. skatīties.

Veiksmi!

 

Tiešām no ABS un Airbagu lampām tiku vaļā, sazemējot attiecīgos vadus. Biju iedomājies, ka panelis grib signālu. Laikam vajadzēja vispirms pamēģināt, nevis gudroties  :D

Panelim ir immo2. Netā pāris vietās skatījos varbūt no dampa var izravēt viņu ārā, bet ar info ir kā ir, izlēmu vienkārši likvidēt attiecīgo diodi un nokniebt pīkstuli, lai nebesī.

Par signālu atšķirībām, bākas tilpumu utt domāju uztaisīt tādu kā konvertācijas bloku, ko var uzspraust uz oriģinālajiem štekeriem (paštaisītu platīti ar ATmel mk). Tādā veidā vismaz, ja panelis nojūdzas, var iesviest oriģinālo paneli un nekādi dačiki nav jāravē ārā.


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:


#101 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 25 April 2018 - 23:35

Jā. Immo var tikai piekodēt pie kāda ecu ar kuru ir patstāvīgs savienojums, tad lampa apklust. Citādi diodi laukā.

Sent from my XT1572 using Tapatalk

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#102 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 165 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils

Pievienots 25 April 2018 - 23:51

Jā. Immo var tikai piekodēt pie kāda ecu ar kuru ir patstāvīgs savienojums, tad lampa apklust. Citādi diodi laukā.

Sent from my XT1572 using Tapatalk

 

Ironiskā kārtā B3-ijniekam bija ražotāja immo, visticamāk kaut kāds arhaisks immo1 vai tamlīdzīgi kā atsevišķs modulis ar tādu kā fleškai līdzīgu štruntu, kas jāsprauž pie stūres. Bet tā kā šamējais bija neejošs, tika ātri vien izravēts. Domāju, dabūt viņu pie dzīvības un sapārot ar paneli būtu milzu čakars un maza jēga.


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:


#103 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 April 2018 - 09:59

Immo2/immo3 paneļi kodējas klāt pie savas paaudzes ecu. Nav jēga tur to vēsturisko immo atstāt, vienīgi var sapārot ar ecu un iemācīt atslēgas, ja mašīnā ir ielikts motors no B5 vai C5 ar visu oriģinālo vadību.

Sent from my XT1572 using Tapatalk

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#104 Val

Val
  • Administrators
  • 11352 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 08 May 2018 - 22:13

Šāda izvēlne B5-C5 konstruktoriem ir aktuāla? Tad vajag stūri ar "pogām"?

Tagad pats varu atbildēt, ka šie 7 vadi attēlā no C5 immo3 pelēkā štepseļa nebūs vajadzīgi.
Līdzīgi arī pārējie 3 priekš papildus apsildes.

a6-c5-e272.png
a6-c5-e272-2.jpg
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#105 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 09 May 2018 - 12:00

Ironiskā kārtā B3-ijniekam bija ražotāja immo, visticamāk kaut kāds arhaisks immo1 vai tamlīdzīgi kā atsevišķs modulis ar tādu kā fleškai līdzīgu štruntu, kas jāsprauž pie stūres. Bet tā kā šamējais bija neejošs, tika ātri vien izravēts. Domāju, dabūt viņu pie dzīvības un sapārot ar paneli būtu milzu čakars un maza jēga.

 

Izklausās pēc aftermarketa, jo nav dzirdēts vai redzēts ka būtu kāds cits immo pirms Immo1, kurš parādījās B4 vidusposmā, kā jau immo, ar spoli slēdzenē un kapsulu atslēgā. 


Par signālu atšķirībām, bākas tilpumu utt domāju uztaisīt tādu kā konvertācijas bloku, ko var uzspraust uz oriģinālajiem štekeriem (paštaisītu platīti ar ATmel mk). Tādā veidā vismaz, ja panelis nojūdzas, var iesviest oriģinālo paneli un nekādi dačiki nav jāravē ārā.

 

Tu sarežģī dzīvi - kaut kādus blokus pa vidu varētu mest ja akurāt nebūtu ne infas, ne cilvēki, kas var pārveidot B5 spidometra firmwari. Spidometrs ir jāpielāgo mašīnai, nevis pa vidu iemest vēl kādu ierīci kam nosprāgt vai gļukot. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#106 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 09 May 2018 - 12:44

TinyTank jākonstruē un jāprogrammē. Tur jau viss softs ir gatavs un lejupielādējams, tikai jāsaprogrammē tiny15 vai tiny25 mikrokontrolierī un jāsalodē tas viss uz plates. Tas gan tiem, kuri negrib aiztikt paneļa softu.

 

Bet es domāju, ka diezgan precīzu karti varētu izveidot un aizstāt tajā pašā paneļa softā, jo viņai nav obligāti jābūt lineārai. Vajadzētu zināt precīzus bākas dačika datus - cik liela pretestība pie cik litriem. Oriģinālajā softā ir 6 dalījuma punkti, neieskaitot pilnu un tukšu bāku. Tik precīzu arī varētu saveidot.

Vajag tikai dačika atkarības datus, bočku, paneli un sākt eksperimentēt. Sāktu ar to cik omi ir pie pilnas, cik pie tukšas bākas. Tad dati pa vidu. Jāpievērš lielāka uzmanība pie tukšas bākas, jo tieši tur tā linearitāte pazūd.


Šo rakstu rediģēja km_: 09 May 2018 - 12:47

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#107 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 June 2018 - 00:28

Kas izlasīja šeit, tad pabeidzu ņemties ar TinyTOG būvēšanu, līdz ar to uzveidot TinyTank vairs nav grūti, bet..

 

fuellevelsensors_small.jpg

ideja pārmainīt degvielas karti atbilstoši bočkas sensoram arī nav peļama, var mēģināt ņemt datus no TinyTank pirmkoda, sanāks +- pareiza degvielas karte. Kā strādās, nezinu, bet varēt var.

TinyTank pēc noklusējuma pārtaisīs B4 signālu uz C5 bāku. Respektīvi - paneļa softā jābūt C5 bākas kartei.

 

Salodēju vienu komplektu p&p pārejas no immo2 uz immo3 ar iebūvētu TOGu, vēl jāpieslīpē, bet nu, manuprāt, labāk vienreiz sabojāt vadus - immo2->immo3. Jēga atpakaļ pāriet nav. Baigi liela ņemšanās lodēt pārejas, pāris vadus paswapot un vienu štekeri pievienot 10x mazāk darba. Nu vēl togu iestarpināt starp vadiem un paneli..

CAKW0Nw.jpg


Šo rakstu rediģēja km_: 26 June 2018 - 00:32

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:






Also tagged with one or more of these keywords: a4, b5, cluster, panelis, led

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)