Pālekt uz saturu


Foto

Parunāsim pa C7

a6c7 trans-misija;)

  • Please log in to reply
118 atbildes uz šo tēmu

#1 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 August 2016 - 20:52

Kā zinam, tad 2011g kopā ar a6c7 tika izgudrota 7pak S-tronic kārba.

Viņa nāk visiem 3.0Tdi 150kW un 180kW modeļiem. Un neviens C7 Tdi/quattro versijā vispār Nav pieejams ar manuālo kārbu.

Bet- no 2012.g ir pieejama 230kW Tdi motora versija, kurai (figzin kapeec..) nāk 8pak Tiptroniks.

Un tas pats 8pakTip ir arī 213kW TFsi q benzīnniekiem.

Varbūt kādam ir Viedoklis, kpc tā ir izdomāts?? 

Kas tas vispār ir- vai vecajai Tiptr versijai vnk piekombinēti vel 2 robi? Laikam kādreiz par a8 bija kkas kkur  dzirdēts, bet kas vairs atceras...

 

Varbūt ka bažas ka tas 7pak S-troniks neturētu to lielo vilkmi?

Bet tad kapeec tāds (līdzīgs ??) 8pak Tiptroniks nāk arī uz c7 priekšpiedziņas versijām?

Kas tur ir- vai "vienam" tiltam grūti pārmalt pat 180kW/hvzNm ,vai kas?

Varbūt plika ekonomija, ka ar 8to robu 100 km/h tiem motoriem ir knapi kādi 1200apgr?

 

Es saprotu- nu tur tipa tendence viņiem visiem ir, lai tagd moderni brauktu ar atļauto ātrumu uz tukšgaitas Rpm utt, bet man te gadijās izbraukt un man liekas, ka tas S-tronic tā kā drusku labāk raujās no vietas un nemanāmāk pārslēdzas, abet atkal tam 8pak tipa ir  mīkstāka reakcija uz gāzes pedāli un tipa tā kā izteiktāk jūtama starpība kad tu gribi "ekonomiski" un slinki braukt un kad dod mizā pa pilno, ta viņš protams ka uzreiz lido... 

No trešās puses- viens nupat man te kko muldeeja, ka tikkko knapi pēc 150k esot nomainijis S-tronikam kkādas "elektroniskās smadzenes"- jo tur kkas esot ne tā slēdzies, abet luuk nu tagd esot viss "super". Hvz.

Varbūt kāds var kko iekomenteet?

Jo- normāls pie pilnas tabeles esošs interesents uzreiz iedomātos, par taa drankja cenu sanāk jauns 4wd opelmazda vai vismaz kādas 2,5gab  skoda-fabia :mrgreen:

 



#2 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 12 August 2016 - 21:17

tiptronic iet tika jaudīgakai dīzeļa versijai ar 320hp.

Benzīnam nāk S-tronic, un tam ir 2 sajūgi.

Un S-tronic itkā esot ne tik uzticīgs un izturīgs, lai turētu to griezi.

Un priekšpiedziņām nak nevis tiptronic, bet s-tronic, un tie skaitās modeļi ultra un ruā tip ka pa trasi tie tērē 4.5-5 litri uz 100


Lietotajam labais, kurš nopirka jaunu A7 ar 0km nskrējienu, izbira gāzu sadales mehānisms un bij ķibeles ar detaļu neesamību, bet laikam jau viss atrisinājās, jo tēma tika dzēsta. Viņam bij laikam 245hp dīzelis


Audi, only!


#3 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 August 2016 - 21:40

Baenzīnam 3.0 TFsi 213kW/299zs nāk kāreiz tas pats 8pak Tiptronic.

Jaudīgākā Tdi versija c7 ir ar 230kW/313zs, tas ir motars ar 2 trubīnām un visām no tā izrietošajām sekām.

Par tiptronika "neuzticību" (skat.piem. 300kkm noskrējušu c6 lietotāju atsauksmes vairumā...) mums ir diezgan daudz runu, abet par S-Tronic pagaidām komentāri vēsta galvenokārt ka tas vnk "labi brauc".

Un ,ja skatīt sludinaajumus, var saredzēt ka pilna d-sa ir ar priekšpeidziņas Tdi c7, kam ir nevis 7p S-troniks, bet gan tieši 8pak Tiptroniks.

Tēmu viņš acīmredzot dzēsa gan jau ka citu globālāku iemeslu dēļ, nevis vnk delj bazara pa detaljaam.

Sorri, es tos jautajumus biju domājis nevis par to, kas vikipeedija vai sludinajumā rakstīts, bet vairāk ta ka no personiskas pieredzes



#4 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 13 August 2016 - 10:35

Nav viņiem tiptroniks, bet s-tronic. Lasiet Audi oficiālos avotus, nevis ss.lv sludinājumus, kur pieraksta visādus sūdus. Benzīnam nāk s-tronic un tiptronic nāk tikai BiTDI dzinējiem un RS versijām. Pat S versijām ir s-tronic.

S-tronic ir kārba ar diviem sājūgiem, bet tiptronic ir vienkāršs īsts automāts.Palasiet krievu forumus-tur ir ļoti daudz sūdzību par s-tronic, daži pat maina 3-5 kārbas pie smieklīgiem noskrējieniem.

Jaudīgākā TDI versijai ir nevis 313, bet 346hp, saucas competition.

Tiptroniks ir uzticīgāks un laidenāks gaitā, bet s-tronic ātrāks un ekonomiskāks.


Audi, only!


#5 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 August 2016 - 12:16

Tu nu gan tāds nesavaldīgs tēvainis- es tak speciaali Tev piekodinaju, ka man neinteresē tas,ko tu kkadā fakin vikipzdogoglepeedijā esi izlasijis, domādams ka te visi jautājumu uzdevēji ir p/dari kas vnk internetu nemaak.Es tos krievu forumus pietiekoši  daudz esmu vērojis-- jautājums bija par personisko pieredzi un viedokli.

346 hp Tdi versija ir kkādiem ši gada audi modeļiem, bet nevis 2012g, par ko te tiek runāts, nevajg te visādu -ujņu iepīt..

2012g bija tikai VIENS "jaudīgākais" variants- un tas ir 313hp.

Jautājums bija par to, ar ko reāli/praktiski atšķiras 8pak tiptronic un 7pak S-tronic , kā arī Sludinājum tika pieminēti kā vieglāk sasniedzamais Piemērs, kur var pārliecināties ka 2012-13 modeļu gadiem  8pk kārba saucas "Tiptronic", bet 7pak kārba saucas "S-tronic"- lasi no kura gala gribi, ir divi šie varianti, ja "T", tad ir 8pak un ja "S"- tad ir 7pak.

 

Un stock 213kW benzīna TFsi quattro 2012g modelim ir tieši šis te mistiskais 8pakTiptronic, kā arī tas ir pilnīga dr-šana, ka Tiptroniks ir laidenāks gaitā un ka S-troniks ir "ekonomiskāks"- gluži otrādi- tas S-troniks tika izdomāts, lai pārslēgšanās momentu padarītu pēc iespējas nemanāmākus un pats par sevi ir absurds 7pak kārbu nosaukt "ekonomiskāku" par 8pak- turklāt ja zinams ka šie 2 mistiskie papildu robi tika "piekombinēti" vecajai 6pak Tiptronika versijai tieši degvielas ekonomijas nolūkā.

Tas 313hp Tdi motors ikdienas lietotājam pierastos režīmos 100km/h brauc praktiski ar tukšgaitas Rpm un jebkurā brīdi gatavs paātrināties, jo tur ir 650Nm jau knapi pie pusotra K apgriezienu un pat pie max ātruma pie 260km/h viņam ir zem 4k Rpm, tapēc arī tika ilgi gudrots un muhļots, lai šim izstrādātu  pienācīgu  transmisju.

 

Un krievu forumos notiekas itin bieži nepamatota pljuutišana, kad kāds ir aizvainots un ar savu garantijas probēmu piepļūta pilnu forumu.Krievijā vispār tas 313hp Tdi motors nebija oficiālā 2012g Audi modeļu klāstā- ja tur kāds kko pļuta, tas ir viņu jau nojaatu no kkurienes ievedis..Mums arī te NAV pietiekošas informācijas parS-tronic, jo viņu lietotāji šjā forumā ir uz pirkstiem saskaitāmi un nav arī nekur citur lasīts ka kāds būtu Latviski  rakstījis par kādām problēmām ar šo. Kur nu vel par to 8pak Tiptroniku, kas vispār ir retums.



#6 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 13 August 2016 - 16:16

Ko tik agresīvs esi!?

Ja jau tu visu zini, ko tad jautā?

Un 3.0tfsi dzinējiem ar kompresoru nāk s-tronic. Tikai tagad ar jauno a4/s4 ar 3.0biturbo dzinēju sāka likt tiptronic.

Un tur nav vienkarši piekombinēti divi robi, tā ir jauna kārba, no nulles izstrādāta.

S-tronic ir izstrādāts, lai pārslēgšanās laiks būtu ļoti īss un pat ultra modeļiem nāk viņš, jo pēc būtības s-tronic ir 2 mehāniskās karbas vienā ar automatisko pārslegšanas mehānismu.


Audi, only!


#7 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 August 2016 - 18:18

Jautājums pamatā bija ar zemtextu "vai Tu esi tādu lietojis & kāds Tavs viedoklis". 

Es ar šiem abiem pabraukājos un man lūk uzradās tāds Jautājums. Tak laikam ne tāpat vien aiz ņeher darīt sadūšojos pajautaat...

 

Tā 8pak Tiptronic kārba 2012.g  uz benzīna Tfsi 3.0 quattro ir "standarta" aprīkojums ASV tirgum domātajiem modeļiem, kā arī iekš DE ir sastopami tādi paši EU modeļi , kam "krutāka" komplektācija- acīmredzot 1mais saimnieks par dārgu naudu 90k/eur varēja no nulles sev sakombinēt dajebko..

Tas, ka viņi nav (2012g nebija...) Audi/DE oficiālajos preislistos un iekš LV masveidā nebrauc pa ielu, tas nebūt nenozīmē ka nav vispār.

 

Tātad tas S-troniks aciimredzot patiesībā ir vārīgs meesls (es piem neredzu citu iemeslu nafig 150k mašinai jāmaina Stronika smadzenes utttt.)

Izskatās, ka tas c7q tātad ir jāņem ar 313zs motoru un 8pakTip kārbu- vel jo vairāk, ja mūsu izpratnē kko "ņemt" nozīmē =ņemt ar 200k noskrējienu un par savu naudu pec tam viņam visu svarīgāko piebūvēt no jauna.



#8 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 477 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 13 August 2016 - 20:05

Beidzot ESPoff sadūšojies un uzcepis C7 topoku :)
Pašlaik pašam derīgi viedokļa par C7 vēl nav. Tik vien kā smeļos INFO.
Bet nez kā ar vērtības kritumu ... ko vieglāk būs notirgot (tā diena vienmēr pienāk). 3.0TDI vai 3.0BTDI? :D Domājāms, ka tāds BTDI arī pilnāks atrodams iekš DE.
Pats gan laikam skatītos 3.0BTID ... lai gan kur to jaudu te LV likt ...

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99', ex ...
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06', ex ...

530ix


#9 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 August 2016 - 20:27

:mrgreen: būtu jau lab, ja vnk uzcep Topiku un visu tur varētu izlikt.

Stāvoklis at "jaunu/citu" audi  šobrīd ir nu vnk katastrofisks. Apslēptā inflācija iet kalnā un pie mums tas (pagaidaam) atbalsojas tikai kā progresējošs piedāvājuma variantu trūkums.Tāds "ciešams" c6q nu jau 10-11g iet par/ap 20e un virs. Un tas ir 90% meesls bez nekā un vel ar tiem pašiem ap 200k.  Ja ir 120k, tad vel 5k klaat. Un tas ir c6...

Par c7 vispār kritiski- jo tie,kurus kāds pat pa kosmosu tirgo, ir apdalītā komplektācijaa, ar 200+kkm un 4/5 sludinājumu liecina par klaju noklusēšanas vai pat krāpšanas mēģinājumu. Tos neviens nepeerk, bet, tikko kāds labs uzrodas, tā pec 3d vinjš vairs nav. Ja tiešām ir extra komplektācija, tas fiksi aizies arī ar visiem 350kmk. Bet Vērtības kritums te ne par ko labu neliecina- tā ka nāksies kā jau parasti pašam remontēt un vilkt lidz kliņķim

Tas BiTd ir labs ja nav sabojāts.Ja negrib skriet, var ekonomiski ļurināt- es biju dikti izbrīnijies, viņam uz kkur 1200km ilgtermiņa kompis kkur knapi 6l rādija videeejo.



#10 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 13 August 2016 - 22:03

S-Tronic ir izturīga kārba, tomēr vadības bloki tur ir problēma, līdzīgi kā vw ar 7pakāpju DSG. Pie tam, tie nebeidzas tiešā veidā dēļ tā kā automašīna tiek lietota, bet drīzāk dēļ motorstundām.
Citādāk uz S-Tronic 700Nm nav problēma ;)

Dzinēji ir ekonomiski dēļ augstā degvielas spiediena un īpašās konstrukcijas augstspiediena sūkņiem. Diemžēl, arī te resurss ir zudis.

usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#11 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 August 2016 - 22:25

Paldies pa info par vadības bloku- nu tad jau moška tas ir tipa kā papildu Extra, ja kāds ir to uzlicis jaunu;)

Nu kur jau 580 vai 650, ta gan jau ka pec pāris mēnešiem ierodas domas kko uzlabot un taa :mrgreen:

 

Diezin vai tam 8-Tiptronikam ar tiem 650stock tas tā ir ok, kad liekas ka gāzes pedāļa pretestība it kā tā pakāpienveidīgi "informē" braucēju par to, kad viņš vnk normāli brauc un kad nospiež tā riktīgi?

Gan jau ka no iestatītā MMi režima arī ir  atkarīgs, bet man kko tā izlikās, ka S-tronikam tas tik izteikti nebija..



#12 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 15 August 2016 - 12:28

Atradu to meklēto info pa S-tronic , pievienoju šeit linku- iepējams, pec gadiem 3-4 kādiem interesentiem tas noderēs.

http://www.audi-club....330182/page-60

---> tur itr pāri pa 100 lapas tam topikam, bet aptuveni no 60-tajam lpp var sākt lasīt, jo tur tā infa ir  "mūsdienīga" un attiecas uz 11-12g izlaiduma auto, kam šobrīd ir kritiskie nobraukumi un ir nesen beigusies garantija.Tas ir šodienas C7 interesentiem Obilgāti izlasāms.

Kāds ir tas secinājums- nu Ļooooti skarbs.

Max 150kkm........

Par to 11-12g c7 naudu stipri jau izskatās, ka kkāds 2015g izlaiduma skyactiveMazda6awd vai insigniaCountryTourer4x ar 15-20-30k nobraukumu un esošu 3g garantiju būtu par kādiem 200% loģiskāks līdzekļu izšķērdēšanas veids. Turklāt par 2013g izlaiduma c7 cenu jau var nopirkt augstākminētos abus hlamus ar 0km un pilnu aprīkojumu un tas vairs nav nekāds tur nemaz ne golfs/astra/corolla/huidajs....

Tā aka vai nu 200+kkm nogājis c7 313zs ar sekojošiem neizbēgamajiem komentiem par Turbīnām,Dpfiem un cerībām uz 8-Tiptronika sirdsapziņu, vai nu pilniigs ddm



#13 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 477 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 15 August 2016 - 12:53

ESPoff, par BiTD turbīnām.
Man te Muxa teica, ka tieši BiTD gadījumā turbīnās ir lētākas, nekā TID variantā. Sanāk, ka turbīnas nav tik kritiski. Varbūt ;)

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99', ex ...
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06', ex ...

530ix


#14 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 15 August 2016 - 13:37

Tas labi, bat vienalga esu sašutis- apnika jau iedziļināties- ko tik tālāk paroc ta tik arvien lielāki meesli jālasa :mrgreen:

Krieviem tak  tur tādi auto kas knapi 50-60-100k un i tad netiek galā.Hvz, kur to S-Troniku remontēt Rīgā.

 

Ja pat Jonix sacija, ka tam svarīgas motorstundas- nu tad tak 200% ka būs vajadzība pec remonta.

Iedomajies- sastrēgumos stāvēt viņš karst, šķidrums tek laukā pa kkādiem vārstiem gar kkādiem blīvslēgiem uz kkādiem kontaktiem un tapc elektroniskā plate sadeg- bet tad ja to plati nomaina, vai ir garantija ka Atkal netecēs?? Izrādās, ka Nav Garantija nekur un ne uz ko. Ņemt "langštrekenfārcoig" -  i ta nezin, mož vinjš katru dienu kkur pie minhenes 15km sastrēgumos pa 3st uz bānja pavada.Tas krieviem ideja braukt sporta režimā sastrēgumā lai retāk robi slēdzas- gan jau ka vāciešiem tas ir pie d un viņi to nezin un i negrib dzirdeet.

Man viens P tepat no tuvējām ārzemēm pašlaik jau vairākas ned ļečī mozgas- sākumā uzzināju ka "viss ok", bat "tikai" trūkst 2gab plastmasas aizsargi zem motora :hihi: , mašina stav audiservisā un gaida pasutijumu (190,- eur par abiem...), tad izraadas ka vnk "staav" , bat ne audi bet vnk "labā" servisaa,bet nekas "Vel pagaidam nav pasutits, bet ja dikti vajg, ta varot... pasutiit" ,pec tam vinjš raskoļijaas,ka esot to sTronika plati nomainijis, pzc pledj vieni ritiigi p-asi visur. Noteikti vnk  kko bij parkarsejis vai uzsitis vai vispar noraavis to aizsargu nost lai veedinas un tagd hvz cik ilgi tā jaunā plate tur dzīvos, ja reiz šāda saruna un ja tāda problēma. Reku tur paaris maskavieši sacija- jauna plate 1000km ok un tad atkal viss tas pats ebatorijs no jauna



#15 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 15 August 2016 - 14:30

Turbīnas varbūt lētākas, jo kad ir 1 turbīna, tad tā ir ar maināmo ģeometriju, bet kad ir BiTDI, tad viņas ir parastas un dažādu izmēru.

8-pakāpju tiptroniks ies tikpat cik iet tiptroniks C6, tur jau nav kādu jauno izgudrojumu, varbūt būs bišku labāks un izturīgāks.

S-tronic, kā jau minēju nav ilgdzīvotājs.

Un to es neesmu izdomājis. Ir cilvēki, paziņas Anglijā, tie braukā ar s-tronic kārbām. Man piemēram vairāk patīk tiptronic, nekā s-tronic (esmu braukājis uz c7 ar s-tronic, bet ar tiptronic braukāju ikdienā uz vecāka auto.)

Lietotiem auto remonti jau ir normāla lieta. Negribi remontēt, tad jāpērk mazlietotus auto. Un ja kādam ir 20 pakas uz automašīnu, tad nevajdzētu būt problēmu ar vēl 3-4eiro, lai to savestu perfektā stāvoklī.


Audi, only!


#16 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 15 August 2016 - 15:20

Turbīnas varbūt lētākas, jo kad ir 1 turbīna, tad tā ir ar maināmo ģeometriju, bet kad ir BiTDI, tad viņas ir parastas un dažādu izmēru.

 

Audi BiTDI viena turbo ir WG, otra VNT.

Tas nav BMW ar 7 gadus ātrāk palaistu, bet ne tik advancētu tehnoloģiju.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#17 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 15 August 2016 - 17:35

Tad jau tās turbīnas nemaz nevar būt lētākas par parastā TDI turbīnu, vai ne?


Un vēl, varbūt tu zini- arī RS versijām nak 8 pakapju tiptronic, vai viņi atšķiras no A versijām tikai ar pārnesumu attiecībām, vai tur viss ir dikti pastiprināts?

Jo paskatoties, pašlaik jau ir RS kuriem ir 1000hp un stock kārbas.

Kā tad īsti ir?


Audi, only!


#18 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 15 August 2016 - 18:48

montavits45, ok, tev info ir, es ne visu apstrīdu, bat te neiet runa vnk par iegādi pa 20k un "atlikšanu" remontam- runa iet par vnk apkāšanu un par varbūtējo reālo iespēju ieknāabt suudā un sev garastāvokļa sabojāšanu ilgam laikam.Turklāt 20k vērts c7 ir pilnīgs pliks meesls un suuds ar 200kkm.Tas nav c6 pa 7k- kas ja nu  neiet, tad saspraud reku lietotas sprauslas un parīt atdod tālāk nākamajam p -asam.Nevienam šāda auto pretendentam vai izskatītājam neder razklads, kad paņem "jaunu/citu" auto un  sāc visu veco ebatoriju ar būvēšanu no jauna.Tur ar parasto godīgo hidrotransformātora Tiptronika automātu pie Rix kārbu speciem var būt problēmas- kur nu vel ar šo te dolbanno robotu, ar ko viņiem vnk Nav nedz pieredzes nedz statisktikas. Te ir LV pilni sludinānjumi ar visvisādiem c7q, abet 95% no viņiem tur karājas kopš ziemas un viņi vnk Naf-uj nav nevienam vajadzīgi, tapc ka tie cilvēki kas izskata šio te iespēju, tie nekad neņems šo te 220kkm draņķi ar pliku salonu un nesaprotamu vēsturi, tas nekas ka tas ir c7.

Reku luudzu jauna mazda6awd par to pašu cenu- da ar Visu- ar el.sēdekļiem,ar klimatu, ar sēdekļuapsildi un (!) ar ventilāciju, ar HUD displeju, ar Bose audio,ar Led lukturiem priekšā un dsā un pie tam ar mūsdienīgu izskatu, 3g garantiju un labām atsauksmēm- jautaajums stāv par to, kur un pie kāda cipara un pie kāda razklada beidzas jēdziens "audi entiuziasts" un rodas aizdomas ka "vnk muļkis" vai vel kāds cits trāpīgāks epitets



#19 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 477 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 15 August 2016 - 19:17

NU jā, iečekoju tiko mobile ... Godīgi skatīju tikai BiTD un ar kožas salonu .. dīvaini vai ne :) .. bet kaut kā daudz lupatnieku tur. Ipaši daudz neteiktu ka piedāvājumu robežās līdz 150tkm.
Bija viens pat ar 39tkm ... bet pēc šofera beņka baigi savādi ... manam >300tkm par uz pusi nav tā sa[censored]ts :)
Bez maz kā tu saki, cits jauns garantijas auto no cita brenda. Pašlaik sirdsapziņa vēl ļauj uz VW pasat B8 skatīties :)

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99', ex ...
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06', ex ...

530ix


#20 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 15 August 2016 - 19:45

Jap, un vel pasties cik par viņiem grib. Tur reku viens smuks balts 313-allroads kopš ziemas karaajas- tik hvz kapc italijas teritorija abet ar vācu briifu;)- tam vel demokratiska cena, abet 240kkm un knapi 5 foto- un kritiskie punkti ir "aiz kadra"- sedekļu elektronika nav redzama,  aizmugures sēdeklis nav redzams, spidometrs nav redzams- nekaa nav, vnk dod itālim naudu uz Godavārda un tipa "sēdi i važoji". Es skatiju vw Tuaregu- atkal toč tā pati storija- tiko daudzmaz ok tā cena kosmoss, plus vel tikko tur labs auto, tā obligāti ar V8Tdi. Atkal tas pats fotoshops- sēdekļu malas līdz ar bildes malu, dauzdziem nav pneimopiekare (kas nikluseets un uz fofo uz tā tukšā cauruma viduskonsolē kkāds suuds speciāli uzlikts, pusei tur ir R-Line bet dabā nav ne vēsts no tā utt utjp. 

Man ir kādi 4-5 auto bijuši ko redzēju un ko nesadūšojos Uzreiz zvanīt- un tie tur pagaisa pa 2dienām. Viens bij parastais 12g c7q avants BiT ar 317kkm un beidzamo diilera atziimi uz 310, bet Otru Tādu komplektaciju es neesmu redzejis nekad un nekur.Vot tur točna bija Viss, izņemot nightvision.Tādu es būt ar mieru remonteet. Viens vel bij benzinnieks ar Tfsi un 240kkm - ari ar 8tiptroniku un brinumainu komplektaciju, tam pat bija Bang&Olufsen skaņa uttt. Bet tā principā ja mobilē ir teikts ka ir "Full" un "All", tad tas ir vnk meesls un ja ir sacits ka "pardod diileris", tad tas buus vel 3x lielaks meesls ar pliku apdriskaatu salonu un pa superkosmosa cenu.



#21 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 744 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 September 2016 - 17:08

Ja nu kāds ir nobriedis iegādāties C7 3,0bit droši varu pastāstīt gan plusus gan mīnusus. Katrā ziņā par normālu komplektāciju un auto tehnisko stāvokli arī ir attiecīgi $.

 

Kādu brīdi jau vizinos ar šo skaistuli :)

 

20160908-173024-resized-1.sized.jpg?1473


Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4


#22 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 477 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 11 September 2016 - 17:42

Tad liec kārtis galdā. Reālo interesentu skaits nebūs visai liels :)

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99', ex ...
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06', ex ...

530ix


#23 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 11 September 2016 - 18:03

Pastāsti, interse ir jebkurā gadijumā.


Audi, only!


#24 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 584 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 11 September 2016 - 18:19

Jā, 

Padalies pieredzē!



#25 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 744 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 September 2016 - 18:21

Kas Jums visvairāk interesē? Tehniskajās lietās baigi iedziļināties negribētu, pilni forumi ar info, bet zinu ka paslīdēja gandrīz kāja uz 535 F11 Bmw kas ir maktenīt lētāks  :D , bet beigās savācos  B)

 

Mašīnu meklēju 2 mēnešus līdz iegādājos, atripoja no DE. 

 

Pirmais kas pārsteidz ir piekare, neskatoties uz R20 255/35 pa šoseju iet labi un pa risēm ļoti nepeld. Pa grunteni baigais kaifs braukt nav, max 80km/h. 

 

Uz ziemu jāiepērk R18 ar riepām un domāju ka būs vēl komfortablāk.

 

Salons paliels, sline ķebļi ērti, multimedija nepārsteidz.

 

Iešanas ziņā ļoti daudz neatpaliek no S6 C7, bet protams bez chip variantu nav...


Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4


#26 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 11 September 2016 - 18:42

Tev auto uz pneimo piekares? Kā ir ar LED lukturiem, laba gaisma? Kā ar klusumu salonā? 


Audi, only!


#27 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 744 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 September 2016 - 18:53

Tev auto uz pneimo piekares? Kā ir ar LED lukturiem, laba gaisma? Kā ar klusumu salonā? 

 

Jā mašīnai ir pneimo piekare, braucot medībās forši pacelt pirms kāda nelīdzenuma. Gaismas, pilnie Led, spīd labi - gaisma balta, gribētu teikt ka Mersim šajā ziņā tomēr ir labākas gaismas, vakar sanāca vēlu braukt mājās un pa BIEZU miglu - ja liekas ka šīs gaismas kaut ko palīdz, tad varu teikt ka tā nav.

Salons kluss, patīk melnie griesti un piano lack līstes, led apgaismojums un Ambient light apgaismojums, lieluma ziņā Škodai Superb šajā kategorijā konkurentu nav.

aaa jā, Bose skan fantastiski :)

Iemetīšu arī kādu salona bildi:

20160908-115458-resized.sized.jpg?147361


Šo rakstu rediģēja Jankac230k: 11 September 2016 - 18:54

Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4


#28 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 584 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 11 September 2016 - 19:13

Cik nobraukums?
Cik esi jau nobraucis ar auto?
Ka kārba slēdzas?


Sent from my iPhone
Kāpēc tieši 3.0 bit?
Ar ko salīdzināji kad iegādājies?


Sent from my iPhone

#29 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 11 September 2016 - 19:23

A, vēl, a kas notiek ar kupeju, citādi tēma kautkur pazuda?


Audi, only!


#30 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 744 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 September 2016 - 19:29

Cik nobraukums?
Cik esi jau nobraucis ar auto?
Ka kārba slēdzas?


Sent from my iPhone
Kāpēc tieši 3.0 bit?
Ar ko salīdzināji kad iegādājies?


Sent from my iPhone

 

Automašīnai 180 000km nobraukums 2013.gada vidus, meklēju tikai ar oriģinālo nobraukumu un priekš 3.gadīga dīzeļa kas nāk no Valsts kur ir autobāņi tas ir tikai normāli, jo ja grib auto  ap 100 000km tad jērēķinās ar 35-40k.

Ar mašīnu veikti kādi 3000km.

Kārba slēdzas labi, liekas tā maigi protams ir iespējas arī izmantot F1 pārslēdzējus

3,0bit bija vienīgais variants ko izskatīju, jaudas ziņā un uzticamības ziņā dzinējs, un tikai šim nāk Tiptroniks, (204 un 245 esmu braucis arī ar šiem) versijām šīs kārbas nav. 

Kā jau rakstīju iepriekš doma bija arī par BMW F11 535D Xdrive.


A, vēl, a kas notiek ar kupeju, citādi tēma kautkur pazuda?

Kupeja nekur nav pazudusi, ik pa laikam kaut ko piečubinu, bet pašlaik nav tā īsti laika rokas pielikt.


Šo rakstu rediģēja Jankac230k: 11 September 2016 - 19:28

Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)