Pālekt uz saturu


Foto

Audi jaunā balstiekārta, kas ražo elektrību


  • Please log in to reply
13 atbildes uz šo tēmu

#1 Indzhis

Indzhis
  • Lietotājs
  • 38 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja

Pievienots 12 August 2016 - 10:02

Sanāca atrast šādu info internetā, domāju, būs interesanti arī citiem palasīt, kas jau ir izdomāts, lai atgūtu enerģiju braucot ar mašīnu.

 

Tātad Audi inženieri ir radījuši balstiekārtu, kas braucot pa nelīdzeniem ceļiem, un pildot savu uzdevumu, papildus ražo elektrību. Šādā balstiekārtā vairāk nebūs izmantotas hidrauliski amortizātori, bet gan sviras, kuras caur vairāku zobratu pārvadu savienotas ar ģenerātoru.

Pēc raksta sapratu, ka sistēmu ir ļoti viegli regulēt caur mašīnas vadību un tajā nebūšot iespējama viļņošanās kā ar hidrauliskām sistēmām.

 

Te arī links, kur ir visa informācija:

https://www.audi-med...es-comfort-6551

 

Izskatās jau daudzsološi.


1986 Audi Coupé 1.8 JN FWD
1986 Audi 90 2.2 KV FWD

2002 Audi A4 Avant 2.5 AKE quattro


#2 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4333 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 12 August 2016 - 11:33

" The recuperation output is 100 to 150 watts on average during testing on German roads – from 3 watts on a freshly paved freeway to 613 watts on a rough secondary road."

Lol. Un tagad varam tikai piemest,kāds būs recuperation output pa mūsu ceļiem. It īpaši uz bedrainām gruntenēm. :hihi:
Tiesa gan-ja tas mehānisms nemirs ātrāk,kā eļļas/gāzes amortizatori. Un vai būs vispār darboties spējīgs pēc padamit kilometriem pa grunteni-dubļi 'n šit.


.

speedgang.lv


#3 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3481 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 12 August 2016 - 11:46

beidzot būs auto, kurš ražos naudu, braucot pa mūsu ceļiem))))  vajadzēs tikai pa laikam kkur to lieko energiju noliet.


A200TQ

#4 skrachs

skrachs
  • Lietotājs
  • 472 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - Rencēni

Pievienots 12 August 2016 - 12:47

Tad jau divatā aizmugures beņķī arī, mašīnai uz vietas stāvot, var elektrību saražot :D


Šo rakstu rediģēja skrachs: 12 August 2016 - 12:48

Audi 80 B4 2.0E ABK 1992

Audi A4 B5 avant facelift 1.8 ARG 2000
VAZ Forums

Virtuves iekārtas


#5 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 August 2016 - 12:51

Kaa kur noliet elektriibu- tak būs tā kā militārajā aviācijā kad gaisā pa trubu parkačā degvielu. To elektrību varēs turpat tālāk gaitā brauicot pārdot- braucot izšaut garu vadu un uzpildīt teiksim kkādu elektrisko WV vai Tojotu uttt, Uzreiz vinjam reekinu pa Waaazi nosuta uz e-pastu caur internetbanku un vakarā atbrauc mājā skaties esi krietni uzvaarjies 

Start-stop poga bij krāpšana lai ātrāk piebeigtu dzinēju un varētu klientu uzmest uz aķa iegādi pa 700,- un lai uzrādītu pasē nereālu degvielas pateerinju (kas dabā pa pusotru reizi atšķiras...), tad bij bremžu rekuperācija lai kalodkas mainīt būtu jābrauc caur epastu uz diileri par 300e gar banku ik pa 69m strauji piebremzējot, nu tagd vel kaut kas Jauns :hihi:



#6 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3731 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 August 2016 - 13:03

Tiesa gan-ja tas mehānisms nemirs ātrāk,kā eļļas/gāzes amortizatori. Un vai būs vispār darboties spējīgs pēc padamit kilometriem pa grunteni-dubļi 'n šit.


.

 

Teorētiski nevajadzētu mirt, jo kustības slāpēs magnētiskais lauks, un tas nedilst. Kā būs praksē - redzēsim :)



#7 Val

Val
  • Administrators
  • 11234 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 12 August 2016 - 13:26

Pirmie slīcēni tāpat jākucina jeb "uztaisam eksperimentu uz lietotāju rēķina".
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#8 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 12 August 2016 - 15:27

Teorētiski nevajadzētu mirt, jo kustības slāpēs magnētiskais lauks, un tas nedilst. Kā būs praksē - redzēsim :)

Es izsaku versiju, ka tas sviru-zobratu mehānisms, kuram pie tam galā ir papildus slodze (ģenerātōrs), būs samērā, well, remontējama detaļa, teiksim tā.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#9 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9247 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 12 August 2016 - 19:47

Wraith, mošk uzreiz vajag parastajiem amartiem pielikt termopārus, lai tie ražo elektrību uz temperatūras starpības rēķina? :mrgreen:

 

Es par šito jau sasmējos - vācu premiuma izstrādātāji tak domā par rietumeiropas un jeņķu ceļiem, kādu enerģiju šie tur taisās atgūt, un kas tad notiks uz mūsu ceļiem? :mrgreen:


Pirmie slīcēni tāpat jākucina jeb "uztaisam eksperimentu uz lietotāju rēķina".

 

Viss ir normāli - tas notiek jau kādus 20 gadus - ja nenotiek, tad tikai tāpēc, ka turpina izmantot 20 gadus vecu dzelzi, vienīgi ārējo veidolu izlabojot atbilstoši jaunākās modes tendencēm :hihi:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS & me feat. Wth - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#10 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3731 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 August 2016 - 20:09

Ja amītim štoku uztaisītu magnētisku un čaulā iebāztu spoli, tur ieguvums būtu vismaz 90x lielāks par termopāri, bet ja eļļas vietā ielietu šķidru vadītāju (piemēram, dzīvsudrabu vai gallistānu), un ļautu amītim to pumpēt caur MHD ģeneratoru, tad arī ieguvums būtu vismaz 30x lielāks.



#11 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2123 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 August 2016 - 21:48

Tak aizjuuras imperiaalisti jau sen magnētus mēģina, kā arī Audi tur bij pa kluso piedalījies :mrgreen:

https://en.wikipedia.../wiki/MagneRide

Un kā tur bija ar to Kastroll Magnatec eļļu ar tām resnajām gudrajām Molekulām?



#12 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 12 August 2016 - 21:50

Jebkurā gadījumā principā es šo ideju atbalstu - es vairāk uztraucos par to, vai realizācija nebūs caur pakaļu un neizturīga, nepārdomāta un pārāk-ekonomiski-būvēta (80% ka būs viss no tā, vismaz pirmos 5 modeļgadus).


Šo rakstu rediģēja wth: 12 August 2016 - 22:05

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#13 Brand

Brand
  • Lietotājs
  • 860 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogresgals

Pievienots 12 August 2016 - 22:37

elektrība ir kā neizlaista vēdergāze- Tu vēl nezini, bet tā tur ir :)

 

 

pa lielam ideja laba, viss ok, bet līdzko pieliec kaut kam kādu pretestību.... pieņemsim upei uzliek dambi/HES. straume lēnāka... respektīvi amortizācija lēnāka, kas no tehniskā viedokļa vajadzētu atsoguļoties kā mīkstāka/labāk apslāpēta piekare...

 

karoče manuprāt funkcija laba. viss atkarīg no realizācijas kuras nešaubos ir/būs vairākas.


Sellparts


#14 markunaitis

markunaitis
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 11 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pāce
  • Intereses:Kaķi un suņi!

Pievienots 19 September 2016 - 08:39

ja šito lietu ieviesīs reālajā dzīvē, tad audi monopols LV garantēts!






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)