Pālekt uz saturu


Foto

A4 B5 stūres pastiprinātājs

a4 b5 stūre pastiprinātājs steuergerat sūknis reika

  • Please log in to reply
9 atbildes uz šo tēmu

#1 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 26 April 2016 - 22:22

Sveiki. Kopš man ir b5 (1.8 ADR 1996. g. )ik pa laikam ir licies ka stūre paliek nedaudz vieglāka, smagāka. Parasti tikko pielaižot griežas viegli, pēc laiciņa paliek nedaudz smagāka.

Un pagrozoties tā ņipri ar stūri uz vietas (parkojoties utt...), reizēm griežot no paša gala uz kreiso pusi, sākumā nedaudz aizķeras ātri griežot. Pa ceļu braucot var just nelielas izmaiņas, ka šad tad paliek par kripatiņu vieglāka vai smagāka. Bet tas galīgi netraucē. Citreiz nekā slikta nejūt.

 

Eļļa ir brūna, bet gaiša, sūknis negaudo, trokšņus nemana, ja nu vienīgi nedaudz sīc, kad līdz pašam galam sagriez, bet tā jau gandrīz viņiem visiem ir. Reikā ir maza brīvkustība, bet tas jau arī nekas nebūtu.

Neesmu mēģinājis eļļu mainīt, tikko kā nopirku autiņu, tā pielēju klāt, jo bija uz zemākā līmeņa, zudis līdz šim nekas nav.

 

Tas tā, standarta problēma :D Bet jaucoties pa salonu uzgāju kastīti uz kuras rakstīts Steuergerät, precīzāk neatceros tagad, VAG kods arī bija virsū. Tad viņam ir tipa tas servotronics, kas regulē sūkņa plūsmu pie dažāda ātruma? 96. gada B5 tāds varētu būt? Man tā kastīte karājās uz līdz galam nepievilktas skrūves zem stūres vairāk labajā pusē. Ar VCDS šķiet nekas ar stūres past. saistīts neskenējās (vismaz ne ar auto skenēšanu, ja uzliek A4 B5). Vai arī kas cits? Airbagu bloks tas nevar būt, ABS arī ne....

 

offtopics (topiks par šo tēmu šeit):

Tas ir 4D0 907 305. Značit kruīzam. Bet man nav slēdža. No kurienes tur tāds bloks?

 

 

Parasti jau līdz eļļas nomainīšana, ja nē tad sūknis vai reika.

 

Ar ko lai sāk? :D


Šo rakstu rediģēja km_: 26 April 2016 - 22:33

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#2 Ainārs1984

Ainārs1984
  • Lietotājs
  • 32 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 27 April 2016 - 09:23

Tas ir 4D0 907 305. Značit kruīzam. Bet man nav slēdža. No kurienes tur tāds bloks?


Tas ir kruizam. Man tik bija otrādāk bija ručka a nebija tas bloks Iespējams ka iepriekšējais saimnieks bija gatavojies likt kruīzu

#3 metenis88

metenis88
  • Lietotājs
  • 50 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 27 April 2016 - 10:45

gribu to bloku!



#4 km_

km_
  • Lietotājs
  • 519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Audi B5/C5 instrumentu paneļi, VCDS

Pievienots 27 April 2016 - 13:24

 

gribu to bloku!

 

A es gribu kruīzu :D

 

Par kruīza tēmu te http://audi-style.lv...5-kruīza-bloks/

Neesmu vel rakājies, bet varētu sazīmēt ko vajag tam 1.8 motoram kruīzam. Tad arī varētu sākt pētīt, kas ir un kas trūkst.


Šo rakstu rediģēja km_: 27 April 2016 - 13:26

A4 B5 FL 1.9 TDI AFN 150bhp/330nm

:greyrs4:


#5 sandris89

sandris89
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:saldus

Pievienots 03 June 2016 - 22:05

Sveiki!
Varbut kāds var palidzet!!!
Mainiju savam a6 c5 2.5 tdi galvas, biju atvienojis stures pastiprinātājam divas trubiņas, lai priekšu noņemtu,,, kad saliku visu atpkaļ, stures pastiprinātājā ielēju jaunu eļļu, kamér atgaisoju pagroziju stūri dažas reizes un viss bija ok, putas pazuda un nepatīkamā skaņa arī...biju priecīgs ka viss ir ok, šaize sākās otrā dienā kad braucu uz darbu pamaniju ka stures pastiprinātājs lēnām paliek ar vien skaļāks un skaļāks, attaisiju bačoku tur viss bija vienās putās.
nu jau dažas dienas esmu pabraucis saprotu to ka, kad eļļa uzsilst tad sāk veidoties putas un sūknis gaudo ka traks, ja ir kāds zinoš cilveks, varbut var padalities ar informaciju.

#6 marchello4035

marchello4035
  • Lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 30 August 2016 - 22:05

vai nav vieglāk pieslēgties ar VAG un tad precīzāk zināsi kam tas bloks



#7 mc22

mc22
  • Lietotājs
  • 260 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 August 2016 - 09:05

Sveiki!
Varbut kāds var palidzet!!!
Mainiju savam a6 c5 2.5 tdi galvas, biju atvienojis stures pastiprinātājam divas trubiņas, lai priekšu noņemtu,,, kad saliku visu atpkaļ, stures pastiprinātājā ielēju jaunu eļļu, kamér atgaisoju pagroziju stūri dažas reizes un viss bija ok, putas pazuda un nepatīkamā skaņa arī...biju priecīgs ka viss ir ok, šaize sākās otrā dienā kad braucu uz darbu pamaniju ka stures pastiprinātājs lēnām paliek ar vien skaļāks un skaļāks, attaisiju bačoku tur viss bija vienās putās.
nu jau dažas dienas esmu pabraucis saprotu to ka, kad eļļa uzsilst tad sāk veidoties putas un sūknis gaudo ka traks, ja ir kāds zinoš cilveks, varbut var padalities ar informaciju.

Kādu eļļu ielēji? Visdrīzāk, ka puto tāpēc, ka nepareiza eļļa. Vislabāk būtu ieliet orģinālo, vai vismaz pēc specifikācijas G004000M2.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Audi 80 B3 1991. gads 2.0 3A ar ABK vadību


#8 Traktorists

Traktorists
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Piebalga
  • Intereses:VAG

Pievienots 31 August 2016 - 23:02

Paturpināšu tepat. Vārdsakot nobira sūknis un tika nomainīts. Pie maiņas tika nolieta smuki sarkana eļļa ko kāds labu gribot bija iegāzis tur velnszin cik sen atpakaļ. Dabūju lietotu sūkni, zaļu eļļu, salieku un priecīgs palaižu, bet vēlās naktīs darbojoties biju sev "kompī ierāvis kļūdu", un palaidis uz kādu minūti bez eļļas. :wacko: Stūri netiku grozījis, ne arī gāzējis. Nu neko- no kļūdām mācās. Itkā baigi negaudoja, pabraucu bet pēc laika sapratu ka nebūs aršana, tukšgaitā uz vietas ar vienu roku būs pa grūtu. Nu neko, beidzot biju iemācījies meklēt forumā un izskatījis praktiski visu kas te ir par šito tēmu. :crazy:   Iepirku jaunu bačoku, aizbraucu uz VW centru iepirkt eļļu pēc VIN - džeks iedeva G0040blablabla. Starp citu - prasu šim to, ko te tā arī netiku noskaidrojis - vai viņa oficiāli aizstāj G0020blabla, kas manam AFNam pat uz jaunā ķīniešu bačoka uzdrukāta? Konkrētu atbildi nedabuju - šitā esot man :pardon:. Nu ok. Sadabūju citu sūkni, pielīmēju lapiņu "negriez pa sauso" un šovakar lēnā garā visu samainīju - veco zampu kas vēl ar sarkanās paliekām drošvien bija sajaukusies maksimāli ārā, jauno iekšā izgriežu cik var bez motora palīdzības un tad jau šķiļam. Neko izgriežu - itkā viss ok, bet tā skaņa... Var jau būt paranoja. Izbraukāju drusku pilsētu šovakar - nu līkumos pie ~ 1,2k  apgr tas sūknis man drusku pārkviec to 1,9tēdēī. Itkā vēl bačokā ļooti minimāli putojās, bet nu nevar saprast. Jautājums paliek atklāts - tai sistēmai tiešām var vajadzēt diezgan laika lai atgaisotos? Tas otrs sūknis itkā negaudoja ļoti, bet cik ievēroju kādas trīs dienas pagāja un drusku vieglāka stūre tomēr bija palikusi. Vai nav ko cerēt - pagriezt skaļāk radio Skonto un dziedāt līdzi :rock: Un pēcāk likt šito sūkni plauktā pie brāļiem :friends: Vai varbūt es vainu ne tur meklēju?


Šo rakstu rediģēja Traktorists: 31 August 2016 - 23:04

B3 [1Y] Ātrgaitas traktors
C4 [AAR] Gāzes kantoris

B5 AVANT [AFN]  Acīmredzot diagnoze. 

B3 [SD] LPG kaplis / v70 II [D5244T5] sorrī

Autostikli Valmiera 


#9 Dzans

Dzans
  • Lietotājs
  • 1051 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ir
  • Intereses:Ir

Pievienots 31 August 2016 - 23:43

Bija piedzīvota tā gaudošana no caurules,  kas iet no sūkņa uz reiku. Caurule ir ar vārstu, varsts nestrādā un tad skaņa tipa no sūkņa. Cauruli nomainot skaņa pazuda.

 

Kādu sūkni liki?

Čainai no trijiem viens varbūt negaudo...


Arī


#10 Traktorists

Traktorists
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera, Piebalga
  • Intereses:VAG

Pievienots 01 September 2016 - 06:54

Lietots oem


B3 [1Y] Ātrgaitas traktors
C4 [AAR] Gāzes kantoris

B5 AVANT [AFN]  Acīmredzot diagnoze. 

B3 [SD] LPG kaplis / v70 II [D5244T5] sorrī

Autostikli Valmiera 






Also tagged with one or more of these keywords: a4, b5, stūre, pastiprinātājs, steuergerat, sūknis, reika

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)