Pālekt uz saturu


Foto

Audi 80 B3 vadu pīnes maiņa

Audi Audi 80 B3 Vadi Provodka

  • Please log in to reply
11 atbildes uz šo tēmu

#1 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 178 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils, Latvija

Pievienots 20 March 2016 - 21:24

Sveiki,

Vēlētos pajautāt vai varbūt kāds ir mainījis bočkai vadu pīni, kas nāk no ECU un varētu padalīties pieredzē? Esmu sadzinis vados gremlinu, bet tas viss ir aiz paneļa un nāksies jaukt ārā pa Lieldienām, iespējams mainīšu visu pīni no donorauto.

Galvenais jautājums ir tāds - vai tas pasākums ir dabonams gatavs 2 dienu laikā? Ar ko ir jārēķinās papildus? (Varbūt no dzinēja kas jānojauc, lai tiktu kādai vietai klāt)

Būšu pateicīgs par jebkādu info, paldies :)


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:


#2 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 March 2016 - 21:27

Ir darīts, ir izdarāms 2 dienu laikā.



#3 Gacha87

Gacha87
  • Lietotājs
  • 559 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vaļakrāni

Pievienots 20 March 2016 - 21:31

Par B3 nemācēšu teikt, bet darot šādu darbu ar B2 Coupe, donora pravodka diezgan atšķīrās. Daudzus konektorus nācās pārlodēt, no vecās pravodkas.

Gateristiem vienmēr ir skanošais kaziķim, pērkamām sievietēm un audi. Tajā nozarē grozās piķis, tikai tur nevar strādāt fiziski atpalikuši tirliņi, kas nejaudā brusas grēdā ar vienu roku krāmēt  :hihi:

 

Speedgang.lv - laba vietne, labiem cilvēkiem  :ok:


#4 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5537 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 20 March 2016 - 21:40

Ir izdarāms pat dienas laikā, jālodē nekas nav ja dzineja vadi ir no ta paša motora. Darbu atvieglo, ja izpogā laukā arī pečku (4 skrūves un 2 trubas), pie viena var ielikt jaunu radiatoru. Izvilkt vadus caur ugunssienu vienkāršāk būs divatā, viens velk vadus iekša salonā otrs no motortelpas puses baksta cauri.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#5 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9414 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 21 March 2016 - 08:13

..galvenais pieraksti/nobildē/piefiksē kur katrs štekeris bija pievienots..


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#6 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9392 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 21 March 2016 - 11:42

Izvilkt vadus caur ugunssienu vienkāršāk būs divatā, viens velk vadus iekša salonā otrs no motortelpas puses baksta cauri.

 

Vienkāršāk būs izņemt drošinātāju kārbu un stāvot blakus mašīnai, ar kreiso roku darboties motortelpas pusē, bet ar labo, izbāztu cauri kastes caurumam, salonā.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#7 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 March 2016 - 11:48

Ja tiešām ir vēlme vienkāršāk, tad jānoņem vakuumņiks.



#8 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 21 March 2016 - 14:08

Lai samainītu vadāžu, elektrosadales kaste ir jāizņem šā vai tā, savādāk tas ir kā cīņa ar hemoroīdiem, izmantojot zobubirsti - ļoti sāpīgi un jēgas nekādas. Es parasti to kasti nedaudz piepaceļu, sagriežu sāniski un iebāžu atpakaļ salonā uz grīdas, vairāk vadi ar viņu izdarīt neko neļauj. Ar to visu gan uzmanīgi - raustot tos vadus var izdoties noraut/atštekerēt kaut ko neparedzētu, tā ka rupji ar to kasti apieties nevajadzētu.

 

Tālākais jau ir roku veiklība - 1.8S bija kas? K-jetroniks? Motortelpā tur šausmīgi daudz vadiem būt nevajadzētu, galvenais viņus godīgi un kārtīgi atvienot un izvilkt gar motoru (interesantā vieta varētu būt zem aķa pamatnes, ja K-jetam tur kaut kas iet, KE-Jetam tur iet vesels pitons, kuru civili noņemt no savilcēm ir visai neērti, it sevišķi ja priekšā ir motors), tikpat uzmanīgi un kārtīgi saguldīt motortelpā jaunos, papūloties vismaz tik daudz, lai jaunie vadi par 90% iet pa vecajām vietām un (ļoti vēlams) nelīstu virsū izplūdes kolektoram, vai nebūtu ietīti siksnās :crazy: Salona pusē arī būtu nevēlami to visu vadu čupu izārdīt tā, ka pēc tam tā jāstumj ar kāju vietā, lai saliktu vietā paneli, tā ka procesā vēlams vismaz lielos vilcienos fiksēt kur kas gājis.


Šo rakstu rediģēja wth: 21 March 2016 - 14:09

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#9 Val

Val
  • Administrators
  • 11511 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 March 2016 - 14:48

Kas gan tur grūts var būt.
2.0 3A vadi. Motortelpas gals un ECU apšņikāts, jo nebija vajadzības ko saglābt. Jāuzceļ ECU vadu bunte no grīdas paklāja skaņas izolācijas apakšas. Var apvienot ar tuvo/tālo gaismu "aprelejošanu" zempaneļa pravodkā.

patient.sized.jpg

Šo likvidēju :mrgreen:
useless.sized.jpg
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#10 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9392 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 21 March 2016 - 17:05

Ja tiešām ir vēlme vienkāršāk, tad jānoņem vakuumņiks.

 

To vajag tad, ja ir ABS - jo tad tiešām rodas dilemma, ko ņemt nost, galveno cilindru un pastiprinātāju, vai ABS hidrobloku - A90q gadījumā visas reizes ir bijis pirmais variants. Ja ABS nav, tad tur klāt tajā stūrī kaut cik tikt var.


Lai samainītu vadāžu, elektrosadales kaste ir jāizņem šā vai tā, savādāk tas ir kā cīņa ar hemoroīdiem, izmantojot zobubirsti - ļoti sāpīgi un jēgas nekādas. Es parasti to kasti nedaudz piepaceļu, sagriežu sāniski un iebāžu atpakaļ salonā uz grīdas, vairāk vadi ar viņu izdarīt neko neļauj. Ar to visu gan uzmanīgi - raustot tos vadus var izdoties noraut/atštekerēt kaut ko neparedzētu, tā ka rupji ar to kasti apieties nevajadzētu.

 

Tālākais jau ir roku veiklība - 1.8S bija kas? K-jetroniks? Motortelpā tur šausmīgi daudz vadiem būt nevajadzētu, galvenais viņus godīgi un kārtīgi atvienot un izvilkt gar motoru (interesantā vieta varētu būt zem aķa pamatnes, ja K-jetam tur kaut kas iet, KE-Jetam tur iet vesels pitons, kuru civili noņemt no savilcēm ir visai neērti, it sevišķi ja priekšā ir motors), tikpat uzmanīgi un kārtīgi saguldīt motortelpā jaunos, papūloties vismaz tik daudz, lai jaunie vadi par 90% iet pa vecajām vietām un (ļoti vēlams) nelīstu virsū izplūdes kolektoram, vai nebūtu ietīti siksnās :crazy: Salona pusē arī būtu nevēlami to visu vadu čupu izārdīt tā, ka pēc tam tā jāstumj ar kāju vietā, lai saliktu vietā paneli, tā ka procesā vēlams vismaz lielos vilcienos fiksēt kur kas gājis.

 

Pareizi, varēja arī izkabināt un nomest lejā. Bet nu tikpat labi var arī ņemt pavisam ārā, lielie štekeri pēc tam pa krāsām, un mazie štekerīši ir nesvarīgai šņagai - aprīkojumam, kurus pēc tam var pēc krāsām pēc shēmām sameklēt kur spraust, bet topika autoram tāpat nekā tāda tur daudz noteikti nav :mrgreen:

 

B3 bundžā zem burtiem "1.8S" varēja slēpties daudz kas - karbulis, mono un vājais KE-jeta motoriņš ar kodu JN.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#11 Vanvidd

Vanvidd
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rūjiena

Pievienots 21 March 2016 - 20:58

Iekš B4 2.0 ABK izskatījās šādi. Man, protams, krietni vieglāk bija, jo viss ir nojaukts.
Pečka jāņem nost, jo tepiķi nedabū augšā citādi. Čakars būs arī tā vieta zem akumulatora kastes, jo vadi iet zem degvielas maģistrāles.

IMG-1350.sized.jpg?1458586293

IMG-1345.sized.jpg?1458586294

IMG-1337.sized.jpg?1458583842


The devil resides in the details


#12 kaiminu Martins

kaiminu Martins
  • Lietotājs
  • 178 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Daugavpils, Latvija

Pievienots 21 March 2016 - 22:35

Paldies par info, ļoti noderīgi :)
P.S Mans 1.8S ir ar monošprici


1990 Audi 80 B3 1.8S Type 8A2   :blackrs4:






Also tagged with one or more of these keywords: Audi, Audi 80, B3, Vadi, Provodka

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)