Pālekt uz saturu


Foto

Instigater's C5 Allroad Quattro 2.7t

ar6 c5 quattro allroad 2.7t biturbo swap maiņa tfsi ecm delete

  • Please log in to reply
60 atbildes uz šo tēmu

#31 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3183 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 27 April 2016 - 18:32

"Nelekšanas slimību" un to jocīgo misfire counteru uzvedību vienā pusē kāds nav paskatījis? Moš ir kaut kāds verdikts vai vismaz virziens - interesanti, ar ko tas viss rezultēsies...


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#32 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 27 April 2016 - 19:06

Vēl neesmu, meistars šitās lietas pusotru nedēļu palēnām taisīja.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#33 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9680 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 27 April 2016 - 22:12

Uz cik tu brauc pa šoseju ka tev ir aktuāla tik gara sešu robu kārba?


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#34 greenone

greenone
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:nenosmērēt kardānu

Pievienots 27 April 2016 - 22:32

ja ir sešiniece, tas nozīmē, ka uzreiz ir jāmet sestajā, ja? :mrgreen:


audi 80 b4 quattro rwd avant

 

virpoju poli bukses. pm 

Nav viegli būt vienam un zaļam ...


#35 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9680 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 28 April 2016 - 00:31

Izlasi topika pirmo postu uzmanīgi un līdz galam.

 

Man ir tāda mazā aizdoma ka lielajā patēriņā ir vainojama neadekvāti garā kārba - ja tiešām tas sestais tiek lietots parastos, nelidojošos šosejas ātrumos, tad tur labākajā gadījumā varētu būt tā situācija, kas ceškai ar standarta AELi kruīzā uz sotaku, kur sestais ir beztolka robs, un vari priecāties ka patērē tikpat, cik piektajā, nevis vairāk - ar pilnu mašīnu varbūt arī būtu vairāk. Ražotāja inženieri nav muļķi, oriģinālo kārbu pārnesuma skaitļi ir izvēlēti ar nolūku - alrauds nav S-mašīna, ar kuru paredzēts mīt grīdā un tāpēc var gadīties īsāka kārba lai mazāk sekunžu līdz simtam [piemēram varam skatīties uz UrS4/UrS6, kur sešiniece ir tikpat gara cik pieciniece] - atliek secināt ka oriģinālajai sešiniecei tie pārnesuma skaitļi ir izvēlēti tā lai būtu adekvāti tam ļurbo benzīnam.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#36 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5638 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 28 April 2016 - 00:33

Kādēļ te vispār tiek pieminētas ceškas? :mrgreen:


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#37 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1096 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 28 April 2016 - 00:55

Msh, goda vārds, tev dzīvē nav svarīgākas lietas, par ko uztraukties?  :crazy:


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#38 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 28 April 2016 - 09:31

Zinu lietotāju, kam diagnostikas lapā pie sadaļas "virsbūve" bija ieraksts- stīga!

Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#39 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 April 2016 - 09:56

Arī Instigater viņu zin :mrgreen:


speedgang.lv

#40 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 07 May 2016 - 00:57

"Nelekšanas slimību" un to jocīgo misfire counteru uzvedību vienā pusē kāds nav paskatījis? Moš ir kaut kāds verdikts vai vismaz virziens - interesanti, ar ko tas viss rezultēsies...

Nu tagad ielogoju un ar nopietnāku datasetu paskatījos. Efekts ir gan uz benžas, gan gāzes, bet, skatoties datos, liekas, ka kāds dačiks gļuko - /me rāda uz kloķenes stāvokļa vai apgriezienu devēju. Logfailā atradu misfire vietu, uzgrafēju. Ja tas būtu reāls misfire, tad pēc viņa apgriezieni nelektu auzreiz augstāk par iepriekšējiem un arī aizdedzes apsteidzes leņķis tieši tajā pašā brīdī nekristu zemē, kas man liek domāt, ka motora vadības blokā tiek padots kaut kas, kas reāli dabā nenotiek.

 

Ecuxplot bildītes šite:

https://drive.google...R0U&usp=sharing


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#41 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 20 May 2016 - 11:16

Vakar labu Allroad specifisku gļuku noķēru - braucot pa absolūti gludu šoseju (kas tomēr Latvijā ir liels retums) nolaistam uz 1.līmeni 2 reizes uz 5 sekundēm ieslēdzās nivelēšanas sistēmas kļūda. Lieki galvu nelauzu. Tā kā bija piekares remonts un priekšējie līmeņa devēji tika atvienoti no svirām, tad atkaļ pielikti uz jaunajām svirām nav tieši precīzi kā iepriekš. Tà kā pirmais un ceturtais ir galējie stāvokļi, kas līmeņa devējos izraisa viskrasākās vērtību maiņas, nākas secināt, ka pēc datora domām auto riteņi nestāv vienā plaknē, kas fiziski nav iespējams. Kļūda pazūd līdzko kaut nedaudz pakustina auto.
Risinājums būs vienkāršs - javeic līmeņa kalibrācija caur VCDS ņemot talkā mērlentu. Pie reizes domāju piesēdināt priekšējo asi par 1 cm.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#42 kakjis

kakjis
  • Foruma atbalstītājs
  • 1868 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 16 June 2016 - 18:42

Vienmēr kad braucu uz Pērnavu, nostrādā tas lampu augstuma devējs un vienmēr vienā taisnā gludā posmā. Kad braucu pa mūsu ceļiem, tad kaut 200km uz vienu galu - nenostrādās ne reizi... :crazy:


Čaks Muriss

 


#43 rralfs9

rralfs9
  • Lietotājs
  • 716 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Imanta
  • Intereses:rallijs

Pievienots 16 June 2016 - 21:25

  :shock:  :rofl:  apburtā vietiņa.Man pa trim gadiem vienu reizi ir panelī iedegusies šī ikona. Un kā domā kur?Igaunijā,pa ceļam uz Pērnavu :hihi: .Nobraucu malā  pārbaudīt,vis strādā.HVZ kas par gļuku bij.


Kāda māte saka dēlam lidotājam:lido dēliņ labi zemu un labi lēni.

AUDI A4 B6 AVANT 1.9TDI

ŠKODA OCTAVIA A7 2.0TDI 4x4


#44 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 18 October 2016 - 11:39

Nu ko, pirmā paša vestā Tehniskā apskate izieta! Nācās vienīgi pa fikso uz Lukoil aizbraukt lampiņu nomainīt. Figu vienīti pats notestēsi, ka viena bremžu lampiņa bija pārdegusi. Kopumā ļoti labi tik vecam auto - divi vieninieki, abi par nelielām brīvkustībām sailentblokos. Atnāca uz šo brīnumu paskatīties pat no blakus līnijas. Divatā pētīja gan apakšu, gan motortelpu. Pienāca vēl trešais no otras puses un teica "Lauri, lien ārā no motortelpas - auto prom jābrauc!" Lauris laikam sen nebija redzējis pilnībā sausu 2.7t. To viņš varēja pārbaudīt caur to tukšo vietu, kur kādreiz SAI pumpis stāvēja - nedabisks tukšums ar plašām iespējām redzēt sadaleņu gala korķus. Bet varbūt viņam sarkanās spoles iepatikās un tāpēc izdomāja iepazīties ar aparātu tuvāk. :smartass:


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#45 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3183 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 October 2016 - 12:49

Ščupu neizrāva paskatīties vai vispār eļļa iekšā ir? :mrgreen:


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#46 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 18 October 2016 - 13:01

Nope, nav jau traktors.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#47 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1552 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 18 October 2016 - 20:17

Nope, nav jau traktors.


Ir lidmašīna? :mrgreen:

Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#48 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3183 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 18 October 2016 - 20:57

Nope, nav jau traktors.

Bet ir V6. Ja V6 ir sauss - vai nu nav eļļas, vai nedarbojas eļļas sūknis :mrgreen: Zobojos, protams. 

 

Anyway, kādi ar visām regulēšanām un whatnot ir CO/HC cipari? 


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#49 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 19 October 2016 - 07:47

Brīvgaitā jau visi parametri pa vecam + atlikušo nesadegušo jau katalizators nostrādā līdz Greenpeace līmenim, bet nu cipari iznāca šādi:

CO brīvgaitā = 0.030

CO paaugstināti = 0.000

HC (ppm) = 61

 

Salīdzinājumam BMW 116i:

CO brīvgaitā = 0.01
CO paaugstināti = 0.01
HC (ppm) = 94
 
Salīdzinot ciparus nākas secināt, ka brīvgaitā BMW aizdedze ir agrāka. Uz šosejas vispār ārprāts, kruīzā pie 90 km/h tiek viņam aizgriezta līdz 47 apsteidzes grādiem, Audim tikai līdz kādiem 30, bet nu tas tāpēc, ka Audim nav EGR un darbojas zemākos apgriezienos pie lielākas relatīvās slodzes.
 
Būtu interesanti salīdzināt šos parametrus pirms katalizatoriem, kas tad arī parādītu īsto izmešu līmeni.

Ir lidmašīna? :mrgreen:

 

Nope, nu jau liekas atkal stipri par īsu.  :devil: Vasarā vēl domāju no čipa izslēgt lēno ESP darbības algoritmu caur droseļvārstu, lai paliek tikai jaudas nomešana caur aizdedzes aizkavi. Tagad pirms nedēļas, kad bija tās pāris lietainās dienas, secināju, ka nu i nafig - izrādās, ka brauc augšā uz Vantenieka, tad uz slapja asfalta otrajā robā grib spolēties un ESP midžinās panelī, un tas ir nevis ametot sajūgu, bet jau gaitā pie 3500 rpm, kad turbas iegriezušās.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 19 October 2016 - 07:51

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#50 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3183 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 19 October 2016 - 08:20

A kas bembukam par motoru? Tas 1.6 tak ir atmo? Aizdedzes apsteidze - vai, precīzāk, tas, cik tuvu vai tālu no "optimālās" to var dabūt dabā, kā arī tas, cik grādi vispār ir tā "optimālā" - vairāk atkarājas no gaisa padeves veida (turbo vai atmo), kompresijas pakāpes, degkameras tilpuma un formas, virzuļa formas un miljons dažādiem parametriem - pārsvarā ģeometriskiem, EGR esamība vai neesamība to ietekmē stipri mazāk, kā varētu šķist.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#51 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 19 October 2016 - 10:38

Jā, ir atmo. Kompresijas pakāpe 10.2, pentaroof forma. Anyway, nu jau aiziet offtopikā.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#52 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 13 December 2016 - 15:04

Nu ko, pirmā paša vestā Tehniskā apskate izieta! Nācās vienīgi pa fikso uz Lukoil aizbraukt lampiņu nomainīt. Figu vienīti pats notestēsi, ka viena bremžu lampiņa bija pārdegusi. Kopumā ļoti labi tik vecam auto - divi vieninieki, abi par nelielām brīvkustībām sailentblokos. Atnāca uz šo brīnumu paskatīties pat no blakus līnijas. Divatā pētīja gan apakšu, gan motortelpu. Pienāca vēl trešais no otras puses un teica "Lauri, lien ārā no motortelpas - auto prom jābrauc!" Lauris laikam sen nebija redzējis pilnībā sausu 2.7t. To viņš varēja pārbaudīt caur to tukšo vietu, kur kādreiz SAI pumpis stāvēja - nedabisks tukšums ar plašām iespējām redzēt sadaleņu gala korķus. Bet varbūt viņam sarkanās spoles iepatikās un tāpēc izdomāja iepazīties ar aparātu tuvāk. :smartass:

HE! tas Lauris biju es! man tač ar ir 2.7BiT :)



#53 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 14 December 2016 - 00:11

Nav slikti. :-)
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#54 chubijs

chubijs
  • Lietotājs
  • 896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cēsu rajons - Straupe
  • Intereses:Intereses pēc, kāpēc tevi interesē, kas mani interesē

Pievienots 14 December 2016 - 01:33

Izlasi topika pirmo postu uzmanīgi un līdz galam.
 
Man ir tāda mazā aizdoma ka lielajā patēriņā ir vainojama neadekvāti garā kārba - ja tiešām tas sestais tiek lietots parastos, nelidojošos šosejas ātrumos, tad tur labākajā gadījumā varētu būt tā situācija, kas ceškai ar standarta AELi kruīzā uz sotaku, kur sestais ir beztolka robs, un vari priecāties ka patērē tikpat, cik piektajā, nevis vairāk - ar pilnu mašīnu varbūt arī būtu vairāk. Ražotāja inženieri nav muļķi, oriģinālo kārbu pārnesuma skaitļi ir izvēlēti ar nolūku - alrauds nav S-mašīna, ar kuru paredzēts mīt grīdā un tāpēc var gadīties īsāka kārba lai mazāk sekunžu līdz simtam [piemēram varam skatīties uz UrS4/UrS6, kur sešiniece ir tikpat gara cik pieciniece] - atliek secināt ka oriģinālajai sešiniecei tie pārnesuma skaitļi ir izvēlēti tā lai būtu adekvāti tam ļurbo benzīnam.

Nebiju lasījis šo topiku. Autoram cepuri nost... Athlonam droši varu teikt ka teikt ka tavs teksts ir pilnīgs murgs. Neesi braucis nerunā.

A100 C3 2.2T Q --> A90 B3 2.3 FWD --> kriize -> kriizmobilis (lancer 1.5) --> Impreza 1.8 4WD ->

A100 C3 2.5 TDI FWD --> A6 C4 2.5 TDI Q --->VW Touran 1.9TDI --> Volvo S80 2.4 powered by LPG
Es vispār nedzeru, ja nu vienīgi uz pohām kādu aliņu :)

Šodien ir lieliska diena. Kapēc? - Tapēc, ka es pats tā nolēmu!

90% manu dienu beidzas ar domu - ai pohuj, rīt no rīta.


#55 EJ15

EJ15
  • Lietotājs
  • 218 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 07 January 2017 - 01:25

Šobrīd esmu allroad meklējumos, plānoju apskatīties zaļo 2.7 bit / gāze no ss.lv
No lasītā šeit un citur +/- esmu sapratis sāpīgās vietas un to nav mazums. Ja kādam ir komentāri par to allroad kurš jau pus gadu marinējas pa ss, tad welcome man uz PM, jo pārdevējs teica ka esot bijuši 5 skatītāji un visi kā viens mīžot no zaļā salona.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Audi Coupe quattro 7A typ89

Audi A3 1.9TDI

Audi A4 B7 2.5TDI

 


#56 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 07 January 2017 - 19:58

Varbūt man vēl uz PM naudu pirmajai līzinga iemaksai aizmest?  :rofl:

 

Zaļam salonam nav ne vainas, parasti bildē izskatās stipri sliktāk nekā dabā. Realitātē viņš ir tāds tumši pelēki zaļš ©sieva. Aizbrauc apskati, izbrauc un tad jau sapratīsi, vai tev tas salons der.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 07 January 2017 - 19:58

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#57 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 07 January 2017 - 20:08

2,7 BiT motortelpā jebkurā gadījumā būs jābāž iekša rokas, ja vien kāds jau nav viņas tur iebāzis.


Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#58 Andzejss

Andzejss
  • Lietotājs
  • 292 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga Naukšēni

Pievienots 07 January 2017 - 20:27

Tikai vajag tievas un garas rokas :)

20L/100km  :blackrs4:


#59 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 04 March 2017 - 14:19

Gribas lamāties, cik lēnām viss notiek. Biju atvaļinājumā, izdomāju, ka kamēr es atpūšos, varētu kārbu iedot servisā, lai 2. un 3. roba sinhras nomaina uz svaigākām un pie reizes luftes nočeko. No atvaļinājuma ceļojuma jau 2 nedēļas esmu kā mājās un bez Audi. Iemesls vienkāršs - kārbai totāla pizda - torsens sadilis, sekundārajai vārpstai gultnis nobloķējies un vārpstu nograuzis, tas vēl bez pašu sinhru problēmām. Bonusā tam visam meistars apslimis un tikai tagad dabūja citu kārbu no šrota. Šrotā arī viltīgie - tjiap nelien tajā kārbā, pēc tam būs problēmas, mēs 100 gabalas notirgojuši, nevienai nekad problēmu nav bijis.  :hihi:

Tā nu vakar šrota kārba tika ievesta pie kārbiniekiem, lai atjauc un paskata cik nākamajai kārbai dzīvībiņas atlicis.

 

Ir gan viens labums - pa 2 nedēļām ar BMW es pilnībā sapratu kāpēc nopirku Allroad. Likās, ka Latvijā ceļi normāli, bet nē, izrādās, Allroad piekare laba. :D


Šo rakstu rediģēja Instigater: 04 March 2017 - 14:21

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#60 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1096 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 04 March 2017 - 15:23

Ja tu runā par 1. sērijas BMW, tad tas ir tieši NEkomfortablākais autiņs, ar kādu esmu braucis. :D Pat uz standarta R16 bruģis bija pilnīgi neciešams un katra bedre bija kā krāteris. Man ar sēdinātu B4 ir mīkstāka braukšana. Ja ar viņu brauc tava sieva, tad jūtu līdzi. :hihi:


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.






Also tagged with one or more of these keywords: ar6, c5, quattro, allroad, 2.7t, biturbo, swap, maiņa, tfsi, ecm delete

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)