Pālekt uz saturu


Foto

Instigater's C5 Allroad Quattro 2.7t

ar6 c5 quattro allroad 2.7t biturbo swap maiņa tfsi ecm delete

  • Please log in to reply
60 atbildes uz šo tēmu

#1 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 28 February 2016 - 20:25

*
POPULĀRS RAKSTS!

Beidzot ir pienācis laiks sākt veidot topiku par ikdienas pārvietotāju, jo beidzot ir kaut kas paveikts, kas varētu noderēt arī citiem.

 

Bet nu visu palēnām. Jau labu laiku ar sievu plānojam sīci, bet šis kā nepiesakās, tā nepiesakās. Pie sevis biju nosolījies, ka līdz ar sīča uzrašanos BMW 1.sērija tiks mainīta uz ko ģimeniskāku. Noteicošais faktors - universālis un pakaļpiedziņa vai pilnpiedziņa. Sekundārais - pienācīgs lopiņu skaits zem haubes, tīri tā, savam priekam, jo BMW ar savu cāļa dvēseli kartinga šasijā bija stipri par īsu. Krāmēt trasē un līkumos vari, bet paātrināties ne visai. Pirms diviem gadiem iekrita sirdī Dodge Magnum RT pakaļpiedziņas versijā. Nosolījos, ka šito vilkšu no štatiem, kad pietieksies sīcis. A šis kā nepiesakās, tā nepiesakās, rudenī kaut kā stiprāk uznāca nostaļģija pēc zirgiem, papētīju tirgu. Vasarā nolūkoju, cik jauks tomēr ir IvarsV C5 lopvagons, kad satikāmies vienā ballītē. Izrādījās, ka C5 cenas ir nokritušas kā saka, daļše ņekuda. Skatījos, ka nifiga C5 Quattro ar nopietniem motoriem nav. Atvēru arī Allroad sadaļu, a tur jau bija kur izvērsties - normāli motori, komplektācijas bez ādas praktiski nav, utt, vienīgais mīnuss - automātkārbas. Vienu brīdi paskatījos arī S4, bet nu nafig, prasa vairāk  naudas, bet tomēr jau novecojis ir B5. Izbraucu ar vairākiem Allroadiem, jā, jauki auto, bet cenas (3000 - 6000 Eur) absolūti nekorelē ar stāvokli un pārsvarā visi tādi, ka raudāt gribas - sisti, svilpojošas turbīnas, nevienmērīga darbība, nodriskāts salons, utt.

Un vienu piektdienu pusdienlaikā iebrienu SSkā - pirms 15 minūtēm ielikts nu jau mans auto pa 3400Eur. AR6 2.7t zaļš ar zaļu salonu, automāts un gāze. Zvanu, saku, ka gribu apskatīt. Izrādās, ka nevarēs, lai arī sludeklī ar skati, tomēr nav izgājis - auto servisā, iziešot skati, lai tad braucot. Nu neko, sestdienā tas auto skati iziet, svētdienu braucu apskatīt. Bildēs zaļš salons nu tā, bet dzīvē, kad iekāpu, secināju, ka ir stilīgi forši. Viss forši, ja neskaita nopuvušās durvju apakšas, bet Ivars saka, ka tas C5 norm. Vienīgais defekts, ko izdodas atrast - nestrādājošs (joprojām) eļļas temperatūras rādītājs. Saku, ka man patīk, tikai vajag vēl pie kompja pieslēgt, ja nu tur brīnumi. Pirmdien 8 no rīta jau esmu klāt norunātajā servisā un arī pa motorcehu viss norms, vienīgais, kas atrodas ir tas, ka panelis kaut kad ir pazaudējis saikni ar motora vadības bloku, bet citādi viss čotka.

Karoč, saprasts, ka šitais ir jāņem. Kā nekā normālas ziemenes virsū, vasaras ļitaki arī līdzi, cena pie zemākās robežas, jau ir gāzes iekārta. Karoč, man skaidrs, ka no noliktā 5k budžeta 1.5k Eur paliek konvertācijai uz manuāli.

 

2r4l6o8.jpg oasydh.jpg

 

 

 

Kā vēlāk izrādījās, tad auto tepat visu mūžu nodzīvojis pa Latviju, piederējis bijušajam Saeimas deputātam, vizinājies pa Jūrmalu jau iepriekš un pirms manis aizceļojis uz laukiem, kur laikam nav iepatikušās uzturēšanas izmaksas. Odometrā godīgs 271 tūkstotis km.

Tā nu pēc iegādes nokoptas durvju apakšas, izmaksāja 120 Eur. Meistars labs - man BMW sudraba metāliku tā sakopa pa 45 Eur, ka nevarēja nemaz i redzēt salaiduma vietas. Diemžēl, šoreiz meistaram kaut kas negāja, gan nepareizo krāsu bija sākotnēji pagādājis, gan arī ilgāk gāja un arī rezultāts švaks - pēc 5 mēnešiem no vienām durvīm ar karčeru noleca nost daļa no sadarītā. Nu nekas, pavasarī kārtīgi salabos.

Nākamais lielā apkope un transformācija uz manuāli. Man pat transformācijas ideja patika labāk nekā uzreiz gatavs manuālis, jo benzīna Allroadam paredzēti ir diezgan īsi robi - 2500 rpm pie 100 km/h. Zvanījos pa visu LV, atradu vienu kārbu Rēzeknē, otru Cēsīs. Cēsu kārbu ar reduktoru arī paņēmu - 2003.gada C5 Quattro 180Hp versija. Pati garākā 6.robu kārba, kas pieejama (ar to gan arī vēlāk atklājās problēmas). Īsumā - Allroadam ir cita izmēra tripodi nekā visiem citiem C5 modeļiem un tur nav iespējams plug and play. Veiksmes formula ir Allroad pusasis ar dīzeļa tripodiem un 15mm starpliku. Par laimi draugam mājās ir normāls metālcehs, kur arī attiecīgās detaļas tika uzvirpotas un saurbtas (varu iedot kontaktus - pārsvarā sīkās precīzās detaļas un anodēšana).

Dabūju savu Allroad atpakaļ, bet, tavu nelaimi, neizdodas man pārkodēt ecu uz manuālo kodu. Tā kā paredzēts čipot jebkurā gadījumā, tad sazvanu Kaross un norunājam, ka pie čipošanas arī nokodēs pareizi. Kā vēlāk izrādījās, tad stūres stāvokļa devējs bija pa 360 grādiem nepareizi uzlikts un tas arī neļāva iziet kalibrāciju, līdz ar to arī neņēma pretim manuālās kārbas kodu. Laimīgs saņemu auto, vizinos, bet kaut kā uz šosejas neizdodas iedarbināt kruīzu, bet nu labi, atlieku uz vēlāku laiku.

Noservicēju gāzes iekārtu, pasūdzos par uzvedību gāzenieku kantora īpašniekam. Izrādās, viņam pašam savulaik bijis 2.7t Allroad. Izbraucam, šis saka, ka kaut kas nav labi ar aizdedzi - brīvgaita tāda drebelīga, kaut gan bija palikusi krietni labāka pēc gāzes iekārtas apkopes. Nu ko, tā kā tas bija plānos, tad aiziet - ECM delete. Biju domājis pats pavasarī, bet nu, ko vajag, to vajag un nolemju pie reizes Deadmorozam uzticēt arī sajūga slēdža jautājuma sakārtošanu kruīzam. Karoč, viss forši, ECM delete, TFSI spoles, kruīzs iet, bet ne 6.robā. Fāk! Nu kas atkal?!! Roku internetu, izrādās, amerikānijā esot populāri VAGiem 5.robu kārbas aizvietot ar 6.robu kārbām un tur dažiem ikurāt tāda pati problēma uzrodoties. Problēmas būtība tāda, ka motora vadības bloks balstoties uz motora apgriezieniem un auto ātrumu aprēķina kurā robā tiek braukts. Ja nesakrīt, tātad auto ir neitrālajā robā un kruīzu ieslēgt nevar. S4wiki daudz palīdzēja. http://s4wiki.com/wi...#Gear_detection

Nu neko, tā kā Kaross tikai nosmējās, ka šito jau nevajag, kad viņam pie čipošanas iedevu lapiņu ar kārbas pārnesumskaitļiem, tad nolēmu, ka fpizdu šitos pisnesmeņus - darīšu pats. Izstudēju, ka veiksmes formula šeit varētu būt Nefmoto + TunerPro. Pirmais iespaids bēdīgs - Nefmoto no VAL dabūto VCDS kabeli atpazīst, bet pieslēgties un nolasīt nevar. Sarunāju, ka pa ceļam ieskriešu pamēģināt pie viņa. To arī piektdien vakarā izdodas un pēc neilgas Val iepazīstināšanas ar Nefmoto, izdodas pieslēgties ar KKL kabeli. Skaidrs, vajag dabūt pašam KKL kabeli. Ēbrejā piedāvājums plašs, redzu, ka Igaunijas pārdevējs raksta, ka KKL kabelis derīgs VAG, Subaru un BMW automašīnām. Hmm, interesanti, man taču ir BMW kabelis tieši no vajadzīgajiem (1996.-2007.) gadiem. Paķeru to, paķeru noti un tavu prieku - pēc 5 minūtēm man jau ir sava auto ECU dumps.

Sestdienu pavadu iekš TunerPro un internetā meklējot XDFus. Allroad E revīzijas kompim neatrodu, bet parastā A6 G revīzijas XDFs ir gandrīz ideāli saderīgs - pagaidām tikai viena karte neprecīzi definēta. Apskatos, ka man vajadzīgie reizinātāji robiem ir, apskatos, ka Kaross čips ir pilnīgā dirsā (pedāļa atsaucība uzlikta nenormāla, lai liktos, ka auto veras lopā; turbīnas spiedienu attiecības par 20% pārsniedz mehāniski pieļaujamās; turbīnas pārspiediena aizsardzības tabula vienkārši maksimizēta, lai neizmestos check engine panelī; aizdedzes tabula kruīza diapazonā vienkārši nenormāla - aizdedze stipri par vēlu, kas palielina degvielas patēriņu, bet arī tēlo antilagu un griež turbīnu). Par bazaru atbildu, varu iedot skrīnšotus! Nu nekas, ne tāpēc es te nācu, gan jau vēlāk pieķeršos. Tā nu atrodu robiem nepieciešamos reizinātājus, uzkalkulēju, cik tos vajag dīzeļa kārbai un nomainu. Pēc tam salaboju čeksummu un iepūšu atpakaļ motora vadības blokā. Liekas, ka elpu aizturēju visas 3 minūtes, jo, ja ieraksta brīdī kaut kas noraustīsies, tad pesec - ECU jārauj no auto ārā, jāliek uz galda un jāflašo jau ar rīkiem un softu, kas man nav. Bet nu veiksmīgi - pirms stundas veiktajā testa braucienā kruīzs iet arī 6.robā, vot tagad varēšu kruīzēt savus regulāros braucienus uz laukiem, motoru praktiski nedzird, 1750rpm pie 100km/h un jaudas rezerve vēl 60% tā, ka pat nevajag zemāk mesties normālos apdzīšanas manevros. Tas 2.7t tomēr ir ar diezgan labu griezi.

 

282jes2.png

ou04jm.png

 

 

Plānotais:

1. salabot TFSI spoļu taimingus (strādājot ar veco spoļu parametriem, TFSI spoles tiek lieki karsētas, Ķīnas spoles jau sen būtu izkusušas)

2. salabot čipu, lai netiktu pārkāpti mehāniskie darba režīmi turbīnai un lai atkal ir motora aizsardzības režīms pieejams

3. optimizēt ECU parametrus gāzei, kas gan samazinātu patēriņu par ~2 litriem un paceltu jaudu nebojājot motoru

 

PS. nu var komentēt, ievadrakstu pabeidzu.

PPS. Kā rādās, sīcis pieteicās aptuveni mēnesi pēc Allroad iegādes. Būtu uzreiz ģimenes vāgenu pagādājis, varbūt nevajadzētu tik ilgi gaidīt.  :D


Šo rakstu rediģēja Instigater: 03 March 2016 - 09:13

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#2 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 February 2016 - 20:31

Kurš ir tas Ivars, dēļ kura Tu nopirki auto ar ZAĻU salonu ?


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#3 Ivo

Ivo
  • Lietotājs
  • 504 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Auto

Pievienots 28 February 2016 - 21:41

Atdzīvini čipošanas topiku powerā,lai ir ko parēkt vakarā,kā kaross plosīsies :-)

#4 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 28 February 2016 - 21:54

Kam man tas, es ļaunu prātu neturu - viņš pats nopisās līks, kamēr atrada, ka tas stūres leņķa devējs atpakaļ nepareizi bija uzlikts. Man svarīgākās lietas sakodēja, čips bija sekundāri.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#5 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 28 February 2016 - 21:57

rēcīgs stāsts, man patika))))   pārkāpt no kapeikas vecā c5, un tad ar to jāties līz nelabumam. nu dīvaini tie jūrmalnieki  :D


A200TQ

#6 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5540 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 28 February 2016 - 22:07

Beidzot kautkas interesants kam pasekot līdzi  B)

Starp citu šķībi saflešotu ecu var pacelt ar to pašu KKL kabeli iestartējot ecu boot modē. Es gan lietoju Galleto softu, bet Nefmoto softs šķiet, arī spēja rakstīt boot modē. Pirms ecu ieslēgšanas flash čipa 24. pins jāsavieno ar masu lai iestartētu viņu boot modē.

http://s4wiki.com/wiki/Bootmode


1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#7 NHLFANS

NHLFANS
  • Foruma atbalstītājs
  • 827 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 28 February 2016 - 22:54

Es saprotu ka salons ir zaļš , tāpēc bildes negribas rādīt ... bet nu ārpusi vismaz varēji parādīt :D

 

P.S.

 

Stāsts interesants ;)


Šo rakstu rediģēja NHLFANS: 28 February 2016 - 22:56

Pārdošanā dažādas Audi a6c5 un a4b6 detaļas !!! 

 


#8 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 28 February 2016 - 22:55

rēcīgs stāsts, man patika))))   pārkāpt no kapeikas vecā c5, un tad ar to jāties līz nelabumam. nu dīvaini tie jūrmalnieki  :D

A par ko ne? Veiksminieku degvielas piķis kabatu spiež!  :rofl:

 

NHLFANS, speciāli bildējis neesmu, rekur no plača pāris uzlādēju.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 28 February 2016 - 23:00

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#9 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 29 February 2016 - 18:18

Palaid tikai ITšņiku pie mašīnas. Tipiski :hihi:

 

p.s. nezināju, ka "triks" ar pedāļa jūtību vēl ir aktuāls :hihi:


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#10 Brand

Brand
  • Lietotājs
  • 875 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogresgals

Pievienots 29 February 2016 - 22:01

un atkal aiziet vecais bazars jonix vs kaross  :hihi:

 

allurods tā neko. bet vaitad jūrmalniekam neklātos novērtēt komforta (domāts- automāta) priekšrocības?  :ninja:



#11 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 01 March 2016 - 08:36

Brand,

Jonix netika pieminēts ne ar pus vārdiņu, tāpēc nav nekāda vs.

Stāsti ir dzirdēti ne viens vien par negodprātīgi paveiktu darbu.

 

Allroad projekts interesants. Tikai tiešām interesanti, ka maiņa notika uz vecu Allroad. Bet lai veicas un auto labi kalpo! :)


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#12 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 01 March 2016 - 08:45

Gribu tik piebilst, ka maiņa jau nav bijusi. BMW arī ir, tikai lietots tiek stipri retāk tagad, pārsvarā, kad sieva nedodas uz darbu, bet paliek mājās vai dodas pa veikaliem.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#13 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 01 March 2016 - 14:31

a nu tad ok. tas visu maina  :hihi:  :D


A200TQ

#14 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 04 April 2016 - 07:09

Plānu izpilde:

1. TFSI spoļu dweli salikti, prasiet bildes, ja interesē konkrēti cipari.

2. pressure ratio arī tā kā nolikts līdz saprātīgiem limitiem.

3. procesā, ātri uzņemot apgriezienus nedabūš tik, cik pasūtīts, kamēr augstākos robos atkal pieprasa mazāk nekā es vēlētos, vienlaicīgi arī ar aizdedzi vēl līdz galam nav - pašlaik stāv drošas apsteidzes, gaidu kabelīti, lai varētu ātrāk logot un tad bakstīt tālāk. Vidējais patēriņš jauktajā režīmā jau ir labs - 13 litri gāzes uz simtu, kamēr uz šosejas zem 10.7 palīst nevaru. Tagad liekas, ka šosejas patēriņu varētu iespaidot zemāk redzamās bildes, t.i. aizkakājusies kartera ventilācija.

 

 

Ziema pagājusi, pie riteņu maiņas atklājās kas ne pārāk patīkams. Sākotnēji eļļas zudumu norakstīju uz ne pārāk dzīvo turbu, tagad liekas, ka vaina būs citur. Ziema arī citur nedarbus paveikusi. Krāsotājs rudenī teica, ka nākamo reizi krāsojot vajadzēs citas durvis. Negaidīju, ka tas "citas durvis" pienāks martā. Vienām visa apakšējā mala jau nopuvusi tā, ka knapi turas ar pārējām durvīm un ūdens brīvi šļakstās iekšā. Vot cik ļauns ir sāls. Plānos iekļautas 4 citas durvis no kāda UK auto, pie krāsotāja jau laiki aizrunāti, diemžēl, brīvs bija tikai maijs.

 

2i1jb6v.jpg

 

jkhhl0.jpg


Šo rakstu rediģēja Instigater: 04 April 2016 - 07:13

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#15 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 April 2016 - 07:52

Durvis, jā. Nomazgāju savu C5, rūsa ir :D


speedgang.lv

#16 greenone

greenone
  • Lietotājs
  • 897 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda
  • Intereses:nenosmērēt kardānu

Pievienots 04 April 2016 - 15:01

reāli interesants topiks! latvijā vispār ir reāls pipars, kas māk darboties ar kompi tā, ka pieķerās tam visam normāli, katrai mašīnai pieiet un saprot, ko dara, nevis ķep ļep - nākamais, ķep ļep - nākamais?

audi 80 b4 quattro rwd avant

 

virpoju poli bukses. pm 

Nav viegli būt vienam un zaļam ...


#17 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 04 April 2016 - 15:03

Sliecos teikt, jā!


Nevienu nereklamējot....


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#18 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 04 April 2016 - 16:00

Turbo jāčipo... :hihi:

 

Ir viens stāsts, kāpēc arī to nevajadzētu uztvert nopietni. Un tad atbilde uz jautājumu kļūst "nē".


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#19 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 04 April 2016 - 18:43

*
POPULĀRS RAKSTS!

Es domāju, ka katram pa kādam tādam kāšu stāstam būtu. Te gan morāle ir cita - labāki rezultāti ir tiem, kas var atļauties sev to greznību specializēties - uz konkrētu marku, konkrētu degvielas tipu, pavisam skaisti, ja konkrētu motoru/vismaz motoru grupu. Nu nevar visu par visu visiem visos gadījumos zināt, abet katram gadījumam domāt un pētīt nav laika, pat ja gribētos - vot i sanāk kāši. Gāziniekiem ir precīzi tas pats, ja kas. Un arī "parastajiem" servisiem ir tas pats. 

 

Šajā pašā kontekstā - šodien mani gandrīz nosita Subaru Legacy. Pierasts, ka Audi kapotam ir gāzes atspere, vot i pacēlu kapotu un vienkārši palaidu vaļā. Labi, ka ne augstu un rokas paspēju izraut no apakšas :crazy:

Smieklīgi, bet patiesībā nesmieklīgi - pieradums, kas noved pie nepareiziem pieņēmumiem, ir stulbi labākajā gadījumā. Sliktākajā - bīstami.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#20 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 April 2016 - 19:00

Pilnīgi piekrītu wth :) Nav tas reāli pārzināt visas markas un visu motoru īpatnības.



#21 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 04 April 2016 - 22:25

Pilnīgi piekrītu wth :) Nav tas reāli pārzināt visas markas un visu motoru īpatnības.

mašīnu un dzinēju  protams ir daudz. bet dzinēju barošanas sistēmu ražotāji ir mazāk kā vienas rokas pirkstu. 


A200TQ

#22 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 April 2016 - 00:17

Bosch, Siemens, Visteon, Delpy, Marelli, Denso, Lucas, Motorola.  Ja kāds zina visas šīs rūpnīcas vadības utt. cepums. Ražotāji var būt maz, bet īpatnības ir 101. Piemēram, vienādi dzinēji vienam 228mm otram 240mm sajūgs un vēl 101 sīkums. Ja gribi izdarīt perfekti, tad jāiedziļinās ir kārtīgi.



#23 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 05 April 2016 - 13:16

ja mēs te runājam par vāciešiem, a bet par ko citu gan mēs te varētu runāt, tad pamatā ir tikai bosch un siemens. pie tam liela daļa ir pat vienas paaudzes sistēmas)))) 


A200TQ

#24 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 05 April 2016 - 15:57

Speciālists absolūti neesmu, naudu pelnu ar IT un, domājams, tā arī paliks. Cita lieta, ka man patīk ķimerēties un censties sistēmas izprast līdz galam kas un kā strādā un tad jau domāt ir vai nav iespējams to pietjūnēt atbilstši tam kā lietoju to es. Protams, cenšos arī pastāstīt un parādīt citiem, ibo pats 95% tieši tā arī esmu ko iemācījies.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#25 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 09 April 2016 - 18:30

Gribas lamāties! Šodien tiku līdz kartera ventilācijas sistēmas pārbaudei. Visus pirkstus sev aplauzu, kamēr dabūju nost, Plastmasas pa gadiem tomēr cietas. Nelaime gan dzinēja ārējai eļļošanai noteikti nav kartera ventilācija, jo aizdirsusies nebija. Toties atradu citu defektu - zirneklim īsā truba, kas uz bloku savienota, precīzi uz pusēm bija pārlūzusi. Tas izraisīja to, ka motors kopš ziemas lielajiem mīnusiem neleca no pusabarota, jo caur to piesūca gaisu tieši tajā kritiskajā brīdī, kamēr lambda zondes vēl neko nespēj piekoriģēt. Visu izmazgāju, vienvirziena vārstus pārbaudīju un defektu salaboju ar 19mm diametra elektrovadu termocauruli. Tagad lec kā suns pie kājas. Korekti gan būtu pasūtīt jaunu svaigu zirnekli.

 

Tas gan nozīmē, ka būs jābrauc uz servisu, jāņem nost panna un jāskatās no apakšas kārtīgi, bet jebkurā gadījumā, visticamākais defekts ir vainu tiešām pati kreisā turbīna vai arī izpūsta galvas blīve un pašā labākajā variantā vārstu vāka blīve vai sadalenes gala blīvējošā šaiba.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 09 April 2016 - 18:34

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#26 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 10 April 2016 - 19:19

Tu ar tiem sadaleņu galu eļļas korķiem uzmanīgi - savādāk beigsies kā man, ka viens maita izkrita (jā! IZKRITA!), pa ~100km lielāko daļu kartera saturu izgāza zemē un norāva sadalenei kakliņu. Nē, eļļas spiediena devējam par to vienalga, ja nav līmeņa devēja, tad eļļas lampa iedegsies jau tad, kad būs pamatīgi par vēlu - man neiedegās vispār. Ja būtu pabraucis vēl drusciņ - būtu palicis ceļā ar izārdītu motoru, tad jau droši vien arī eļļas lampa beidzot iedegtos...


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#27 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 10 April 2016 - 19:46

Eļļas līmenim es tagad sekoju ļoti bieži - vismaz reizi nedēļā. Liekas gan, ka eļļas korķis varētu nebūt pie vainas, ielogoju braucienu no laukiem uz mājām un liekas, ka šaize ir nopietnāka. Apstrādāšu datus, padalīšos šite.

 

Apstrādāju, nevaru saprast da galam. Karoč, 1 stundas un 25 minūšu braucienā skaitīju misfires pa cilindriem. Zinu, ka tā nedrīkst skaitīt kopā, jo skaitītājs kādu laiku tur iepriekšējo vērtību un tad nomet pa nullēm, bet nu ieskatu var gūt - sasummēju katram cilindram misfires skaitu. Žēl, ka misfires tiek uzskaitīti diezgan ierobežotā motora darbības diapazonā un brauciena laikā tiek apstrādāti tikai 77% no nobrauktā laika. Rezultāti, lai arī stipri pārspīlēti dēļ uzskaites īpatnības:

1.cil. = 0

2.cil. = 88

3.cil. = 54

4.cil. = 1087

5.cil. = 529

6.cil. = 365

 

Kāreiz nopuņķojusies ir tieši vadītāja puse (cilindri 4.-6.). Ja padala ar pusi no vērtību nonullēšanās, tad sanāk, ka visa brauciena laikā kāds cilindrs pirmajā bankā ir izlaidis pa 2 reizēm, bet otrajā vidēji pa 14 reizēm. Neizklausās traģiski, motora kļūda šajā tēmā arī nav.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 10 April 2016 - 20:12

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#28 Lasītājs

Lasītājs
  • Lietotājs
  • 2657 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 11 April 2016 - 12:33

Tas vairs nav ne smieklīgi ne interesanti. Varu tikai pievienoties zandaļniekam- ikdienai nopērc mašīnu. Šito atstāj svētdienai, lai sieva neliek sūkt istabas...

 

P.S. Labots.

Ā, nu labi, izlasīju blauks topikā:

 

Neuztrauc, varu braukt arī ar BMW,   :devil:

 

:hihi:


Šo rakstu rediģēja Lasītājs: 11 April 2016 - 12:54


#29 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 11 April 2016 - 15:57

Izdari to pašu mērījumu uz benzīna. Varētu gadīties, ka būsi pārsteigts... vai arī nē :mrgreen:

 

Jebkurā gadījumā - nekāda sakara ar eļļošanas problēmām tur točna nav - savādāk tas motors būtu jau sen aizlidojis pa gaisu (vairāku atsevišķu sastāvdaļu paskatā). Lai kaut kas ar ĀRĒJU eļļas noplūdi būtu saistīts ar aizdedzes izlaišanām, būtu jābūt kā minimums caurumam blokā. 

 

Turobaskas arī tās nav, jo aiz Y-veida trubas kolektors ir kopējs.

 

Es gribētu likt uz gāzes sprauslām vai sliktākajā gadījumā uz šķību ķēdes spriegotāju vienā galvā.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#30 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 27 April 2016 - 18:10

Liekam jaunu bildi iekšā! Tātad, tikts skaidrībā ar eļļas noplūdi - garantijas gadījums, aizmugurējais sadales vārpstas blīvslēgs, kurš tika mainīts pie pirmās motora apkopes, bet šis, polimērnieks pats nesavilkās tik cieši, cik vajadzēja. Nu ta pie reizes arī piekarei  un bremžu sistēmai apkope. Nu varēs ne tikai ieskrieties, bet arī labi apstāties, jo bremžu sistēma, principā, visa ir jauna. Izskalota stūres pastiprinātāja sistēma, tur baigā zampa bija iekšā. Patīk meistara anotācija sadaļā, kas neskar detaļas.  :rofl:

 

2urw7qr.jpg


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv





Also tagged with one or more of these keywords: ar6, c5, quattro, allroad, 2.7t, biturbo, swap, maiņa, tfsi, ecm delete

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)