Pālekt uz saturu


Foto

OCC jeb oil catch can

occ oil catch can eļļa ieplūde

  • Please log in to reply
19 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 January 2016 - 14:46

Tātad jau kādu laiku sarakstos ar Vikingu tā kā forumā informācija diezgan izmētāta - kā uzstādīt occ ( jeb eļļas ķērāja kannu..).

Varbūt visi varētu padalīties par paveikto :) Biju pamanijis ka pie Y caurule kur ienāk kartera ventilācija viss ir eļļains iekšpusē un caurulēs sakondensējusies eļļa + protams degvielas/gaisa maisījums nav tīrs un tiek bojāts motors :)

Nospriedu pēc konsultācijas ar Vikingu noglušīt pie Y caurules un pievienot 3 gab. 20mm (labāk 22mm) caurules kas iet uz occ u ntad atmosfērā caur gaisa filtriņu.

F hose cauruli izmetu miskastē. Pievienošu foto :) 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 29 January 2016 - 21:18

Ka jau teicu, ieliec boost puljsteni un apskaties cik puss turabasi, noteikti nebus vairak par 0.5 bar.
Cik zinu, ka tev stock, vajadzetu but 0.7 bar.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#3 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 30 January 2016 - 15:28

process

 

MG_0526.jpg

 

MG_0519.jpg

 

MG_0537.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#4 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 January 2016 - 11:31

Tātad mazās caurulītes ir 20x1 =. id 18mm, izvads ~34x2 =. id ~30mm, sanāk trīs mazo caurumu laukums līdzīgs izejai, mazāka pretestība (teorijā).

34mm cauruli ņēmu jo 35mm gaisa filtriņi ir arī lētāki un pieejamāki, protams var pāris reizes arī izmazgāt veco..

eļļas noliešanai nt skrūve 6mm, bet var lielāku lai labāk lejas nost :) vissu kārtējo reizi sataisiju no atgriezumiem un lūžņiem tāpēc izmaksas ir apaļa nulle.

 

 

rezultāt tuvu nav ideāls, bet labāk nekā nekā :) tālāk jamontē virsū.

 

MG_0500.jpg

 

MG_0506.jpg

 

MG_0509.jpg

 

jānotīra vēl šuves ar ķīmīju, apakšu nepulēšu neviens neredz :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 01 February 2016 - 21:33

Piemēram kannu.. nedaudz grūti bija izliekt gumijas shlangu, spiedas kopaa viena vieta, uzliku apkart savilceju lai nav kur izspiesties :) augsha uzliku 90 gradu likumu (ta pasha iemesla del).

 

2uj1dhk.jpg

 

stiprinajums pie galvas

 

2dvpqoj.jpg

 

2iudmj8.jpg

 

šī tikai pagaidu zaglushka, buus silikona :) + jau iesakts metinat y-cauruli, nav tik laika


Šo rakstu rediģēja JG27: 01 February 2016 - 21:37

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#6 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 07 February 2016 - 17:24

wtf - pēc nedēļas braukšanas kannā šķidrums ~ 0,1-0,2 litri - šķidrs kā ūdems, nokrāsa kā ar ūdeni atšķaidīta tēja + caurules margarīna nokrāsas un konsistences pasta? 

Tik ātri un daudz varētu būt kondensāts? Braucu katru darba dienu 80km minimums.


Šo rakstu rediģēja JG27: 07 February 2016 - 17:34

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#7 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 07 February 2016 - 20:37

Par to , ko jautaji Pm, ieliec beidzot to pretvarstu!
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#8 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 February 2016 - 21:59

- kadam nolūkam sieti iekš OCC?

- kā nosaka līmeni, vnk regulāra apkope?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#9 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 07 February 2016 - 22:04

-siets lai neiekrīt iekšā švamme (papildus tvaiku izfiltrēšanai), bet var jau iztikt.

- jā :D var jau protams ielikt caurspīdīgo skalu ja gribas, bet es pierakstu kad un kādā nobraukumā kas ir darīts drošībai :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#10 microp

microp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Allroad 2.7T 6man APB

Pievienots 24 July 2016 - 14:04

Sveiki!

Noklapēja nesen mainīts ūdenssūknis. Biš iekarstu un izrāvu motoru )).

2.7t APB motors. Ir doma novākt daudz nevajadzīgā. Šim motoram man liekas pusi var novarēt ))

Sākšu ar atgāzu ventilāciju. Catch can izskatās labs variants.

Tos divus vakuuma vārstus, kuri pie auksta starta atverās deletēt un caurumus noglušīt?

Šo rakstu rediģēja microp: 24 July 2016 - 14:06


#11 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 July 2016 - 16:08

Kurus varstus tu doma? Es pagaidam izgiezu visus vienvirziena varstus, n80, ogles filtru. Tagad sanak tikai tira degviela kolektora bez eljas un kondensata tvaikiem un atsgalejyshiem degvielas tvaikiem.

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#12 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 24 July 2016 - 17:34

Jā, SAI sistēmu droši var ravēt nost, bet bez attiecīgām izmaiņām čipā ja ne pirmajā, tad 5.startā jau noteikti būs iededzies oranžais Čeks.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#13 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 July 2016 - 13:54

Man piem jau originali bez sai naak, amerikani gudri :)

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#14 microp

microp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Allroad 2.7T 6man APB

Pievienots 26 July 2016 - 16:46

Paldies. Cik noprotu nekādu pārsteigumu tur nebūs... Divi vāciņi, catchcan, trīs šļaukas, filtrs un smadzenes palabot.

Ir kāds, kurš var izdzēst EVAP un SAI kā arī aizmugurējās zondes? Un pārregulēt no K03 uz K04 turbīnām?

#15 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 26 July 2016 - 21:53

Vislabāk būtu šitos divos saitos biš palasīt un pēc tam jau pats kā dievs čiposi!
http://s4wiki.com/wiki/Tuning

http://nefariousmotorsports.com/forum/

 

Starp citu, lai arī offtopiks, bet bez ražīgākām sprauslām vai pacelta degvielas spiediena + ražīgāka benzīna sūkņa nav absolūti nekādas jēgas no K04, jo pat ar K03 standarta setups ierobežojas ar degvielas padeves iespējām.


Šo rakstu rediģēja Instigater: 26 July 2016 - 21:58

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#16 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 27 July 2016 - 18:48

Cik lasīts forumos tad ap 550cc met virsū optimāli? Cik vispār ir oem sprauslu ražība?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#17 microp

microp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Allroad 2.7T 6man APB

Pievienots 27 July 2016 - 19:34

Paldies par info.

 

Stock sprauslas - 349cc/min. Par 550cc piekrītu.

 

Sūknis būs Bosch 044 (bračkam viens lieks no Nissana, kur tādi stāv TRĪS!!! ar visu surge tanku bagažniekā), bet par sprauslām vēl nezinu, jāskatās, ja spiediens par vienu bar lielāks, jāmeklē 5 bar regulators, bet var izmantot mazākas ražības sprauslas. Atstāt 4 bar, tad var meklēt 630cc.  Būtu naudas kā spaļi, tad jau neceptos... kaut 1000cc iebāstu xD. 


Šo rakstu rediģēja microp: 27 July 2016 - 20:12


#18 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 28 July 2016 - 07:08

Klau, kāds moders pārmetat šito uz kādu no čiptopikiem, lai OCC topiks būtu tīrāks!


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#19 microp

microp
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 5 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Allroad 2.7T 6man APB

Pievienots 28 July 2016 - 09:42

Kā beidzās ar eļļu traukā? Daudz krājās?

#20 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 July 2016 - 15:27

Sākumā bija vairāk kondensāts, tā kā vairs nekas neieplūda pa vienvirziena vārstu un y-cauruli dzinējā. Nav tā ka krājas litriem :D labi ja 50g. Katrā ziņā visas ieplūdes caurules ideāli tīras, bez piesārņojuma :)

Vēl tikai uzlīmi vajag uz occ: 

dead_bird.png


Šo rakstu rediģēja JG27: 28 July 2016 - 15:27

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: occ, oil catch can, eļļa, ieplūde

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)