Pālekt uz saturu


Foto

Audi A6 C7


  • Please log in to reply
112 atbildes uz šo tēmu

#91 andzhi

andzhi
  • Lietotājs
  • 92 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 December 2019 - 22:16

Vai tad nebija "mazjaudigiem" un neQ - multitronik (8atrumu variators)
Jaudigiem 4.0tfsi, 3.0Dbiturbo - tiptronik (8atrumu hidroautomats)
Parejiem - stronic (7atrumu dsg)

#92 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6314 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 16 December 2019 - 08:41

8 pakāpju variators, nevis hidro
7 pakāpju stronic neieiet tikai mazjaudīgajiem


Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

Quattro nav variatora, tikai S-tronic un Tiptronic.
Mazajiem dzinējiem var būt arī FWD S-tronic.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#93 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 December 2019 - 15:57

Mazs info update par c7 3.0 BiTDI.

Tātad atstiepjot autiņu no fričiem, tika nomainītas bremzes priekša + pakaļa (diki + kluči). Diski zimerman un kluči trw. Par šo laiku nobraukti ap 40 k. Pēc  30000k priekšas diskiem iestājās ola. Principā  sanāca izskriet uz DE, un normāli pavelkot pa bāni, zimeri vienā rāvienā aizgāja olā, diemžēl. Secinājums - zimermanam vairs nav kvalitātes. 

Vēl priekšējiem suportiem sāka ķīlēt vadīklas, attiecīgi nomainītas gumijas + pirksti. 

Pēc iepriekšējās ziemas sāka gļučīt pneimas priekšējie augstuma sensori, iztīrīju un pārsmērēju, bet pēc laika viens tomēr nomira. Sensoram noķīlē kustīgās vietas (abolīšu savienojums), kā arī noķīlē pati autiņa, kas kustās uz augšu/leju. Ābolīšu savienojumus var iztīrīt un pārsmērēt, bet plastmasas ausi nevar izjaukt, var tik iekustināt.  

OEM piedāvāja par 95 eur, bet bija jāgaida ilgi. Audi centrā, laikam, ap 150eur. Beigās paņēmu ķīnieti par 40 eur ar visu sūtīšanu (2 darba dienas) un viss kalpo godam.

Par šo laiku vēl samainītas priekšas stabilizatoru atsaites un agrēgātsiksna ar ruļļiem, pumpi.

 

Vēl konstatēts, ka aizmugurei amjiem atsitēji pabrukuši, būs jāmaina. Vēl mieru neliek priekšējie amji, tāda sajūta, ka sit cauri, dīvaini, ka tiešu uz maziem un asiem nelīdzenumiem. Pneima strādā čotka, baloni gaisu nelaiž nost. Moš kādam kāda pieredze padalās.  

Visādi citādi autiņš baigi  :ok: . Taisam tik apkopes ik pa 10 k (eļļas + filtri).



#94 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 743 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 20 January 2020 - 12:15

Mazs info update par c7 3.0 BiTDI.

Tātad atstiepjot autiņu no fričiem, tika nomainītas bremzes priekša + pakaļa (diki + kluči). Diski zimerman un kluči trw. Par šo laiku nobraukti ap 40 k. Pēc  30000k priekšas diskiem iestājās ola. Principā  sanāca izskriet uz DE, un normāli pavelkot pa bāni, zimeri vienā rāvienā aizgāja olā, diemžēl. Secinājums - zimermanam vairs nav kvalitātes. 

Vēl priekšējiem suportiem sāka ķīlēt vadīklas, attiecīgi nomainītas gumijas + pirksti. 

Pēc iepriekšējās ziemas sāka gļučīt pneimas priekšējie augstuma sensori, iztīrīju un pārsmērēju, bet pēc laika viens tomēr nomira. Sensoram noķīlē kustīgās vietas (abolīšu savienojums), kā arī noķīlē pati autiņa, kas kustās uz augšu/leju. Ābolīšu savienojumus var iztīrīt un pārsmērēt, bet plastmasas ausi nevar izjaukt, var tik iekustināt.  

OEM piedāvāja par 95 eur, bet bija jāgaida ilgi. Audi centrā, laikam, ap 150eur. Beigās paņēmu ķīnieti par 40 eur ar visu sūtīšanu (2 darba dienas) un viss kalpo godam.

Par šo laiku vēl samainītas priekšas stabilizatoru atsaites un agrēgātsiksna ar ruļļiem, pumpi.

 

Vēl konstatēts, ka aizmugurei amjiem atsitēji pabrukuši, būs jāmaina. Vēl mieru neliek priekšējie amji, tāda sajūta, ka sit cauri, dīvaini, ka tiešu uz maziem un asiem nelīdzenumiem. Pneima strādā čotka, baloni gaisu nelaiž nost. Moš kādam kāda pieredze padalās.  

Visādi citādi autiņš baigi  :ok: . Taisam tik apkopes ik pa 10 k (eļļas + filtri).

Vecit cik tavam Auto ir km? Manejais 3.0bitd bija ar 340.000km (nopirku ar 180.000), man neviena no tam problemam nebija bijusi. Diskus prieksejos gan biezi nacas mainit, pec agresivakas bremzesanas paliek liiki.


Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4


#95 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 22 January 2020 - 16:07

Vecit cik tavam Auto ir km? Manejais 3.0bitd bija ar 340.000km (nopirku ar 180.000), man neviena no tam problemam nebija bijusi. Diskus prieksejos gan biezi nacas mainit, pec agresivakas bremzesanas paliek liiki.

Cik Tu pa LV noripoji?

Reāli 260k km (pa LV 40k km). 

Vēl nāk moments, ka priekšas pneimas jāmaina. Interesantākais, ka parasti plīst baloni, bet man otrādi - baloni ok, bet paši amji uz beigām. Moška izsitu pa LV ceļiem.

Nezin kā labāk darīt. Loģiski, ka jaunus ņemt pa 1000 k eur gabalā ir kuriozs, atjaunoti LT nāk 450 eur, LT šrotos 250-300 eur. Mēsējie čaļi kā parasti - komercdarbības masterclass - par lietotu ap 400 eur prasa:) 



#96 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 23 January 2020 - 16:47

par bremzēm- paņem ATE un aizmirsti...

par amīšiem- nu nezin, ex C6 pneIma un amīši bija OEM,  nav dzirdēts ka amīši atņirgtos it sevišķi tik svaigam kā C7... Meklē vainu citur


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#97 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 January 2020 - 17:16

par bremzēm- paņem ATE un aizmirsti...
par amīšiem- nu nezin, ex C6 pneIma un amīši bija OEM, nav dzirdēts ka amīši atņirgtos it sevišķi tik svaigam kā C7... Meklē vainu citur

Principā par diskiem skaidrs, pats vainīgs, ka neņēmu uReiz ate.
Par amjiem- hadene pārskatīta nav kur piesieties.
Iesākumā nobruka stabilizatora atsaite (sāka skanēt), no mainīju abas puses, jo otra ar uz beigām. Pēcāk tajā pašā pusē amis sāka krakšķēt. Uztaisīju testu ar citu ami un secināju ka amim pi..... testa laikā arī konstatēju, ka otrā pusē amis ar vairs nav ok salīdzinot ar svaigo. Lūk tā.
Bedrēs arī gadījies iešaut ka amis dabon izsist, pie kam ar 45 gumiju. Hvz, ir tā kā ir.

#98 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 23 January 2020 - 17:25

nu jā, lietots ir lietos- varbūt pēc dienas varēs izmest...  jauns nopietni paku maksā?


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#99 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 23 January 2020 - 19:32

nu jā, lietots ir lietos- varbūt pēc dienas varēs izmest... jauns nopietni paku maksā?

Jauns Bilstein - 1k, oem mollerā 1,5 k eur

#100 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 24 January 2020 - 09:41

normāli par katru vienu nieri..  :rofl:  

Intercar skatījos Vemo  ir ap 700 gb...

 

Tīti interesei- cik disku diametrs Tev ir?


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#101 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 January 2020 - 11:11

normāli par katru vienu nieri..  :rofl:  

Intercar skatījos Vemo  ir ap 700 gb...

 

Tīti interesei- cik disku diametrs Tev ir?

Tā viņš ir.

Diskiem, ja nemaldos 356mm.

Vispār, apzvanot vietējos šrotus, secināms, ka priekšējie pneimas amīši diezgan normāli iet. A6, A7, Betlijam tādi paši, laikam.:).

Ņemšu vai nu leišu atjaunotos, ja tas kantoris beigs mudīties vai arī lietotus no kāda nobliezta angļa ar mazu km. 

Visādi citādi jau grēks sūdzēties.



#102 wufijs

wufijs
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Valmiera

Pievienots 24 January 2020 - 11:31

Sorry, ka C7 topikā iesperšos par C6, bet pieņemu, ka pneimas amīšu tēma abiem vienlīdz aktuāla un līdzīga.

 

Man ir tā, ka visi 4 baloni ir nomainīti Garkalnē kādu pusotru gadu atpakaļ, taču braukšana nav tik komfortabla, kā gribētos ar pneimu komforta režīmā. Sajūta, ka izsit pa Rīgas ielām braukājot.

Pneima strādā perfekti, visi režīmi regulējas, uz Dynamic paliek ciets, uz Comfort mīkstāks, gaisu nelaiž vispār.

 

Un tagad pats dīvainākais - reizēm, pilnīgā randomā (vai arī es neesmu vēl atkodis to cēloņsakarību - ne tur temperatūra ietekmē (ne āra, ne dzinēja, ne tas cik piekrauts auto, ne ātrums) zvaigznes sastājas un brauciens ir mīksts un līgans, bez jebkādiem sitieniem, sajūta kā pa mākoņiem braukt. Kaitinoši, ka zini, ka autiņš ir uz to spējīgs, bet ikdienā ir jāpiecieš neērtības.

 

Īsti nezinu arī pie kā aizvest, lai šo defektētu - vai ir kāds īsts pneimo meistars Latvijā, kas tiešām saprot problēmu, nevis vienkārši nomaina balonus?



#103 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 January 2020 - 11:37

Sorry, ka C7 topikā iesperšos par C6, bet pieņemu, ka pneimas amīšu tēma abiem vienlīdz aktuāla un līdzīga.

 

Man ir tā, ka visi 4 baloni ir nomainīti Garkalnē kādu pusotru gadu atpakaļ, taču braukšana nav tik komfortabla, kā gribētos ar pneimu komforta režīmā. Sajūta, ka izsit pa Rīgas ielām braukājot.

Pneima strādā perfekti, visi režīmi regulējas, uz Dynamic paliek ciets, uz Comfort mīkstāks, gaisu nelaiž vispār.

 

Un tagad pats dīvainākais - reizēm, pilnīgā randomā (vai arī es neesmu vēl atkodis to cēloņsakarību - ne tur temperatūra ietekmē (ne āra, ne dzinēja, ne tas cik piekrauts auto, ne ātrums) zvaigznes sastājas un brauciens ir mīksts un līgans, bez jebkādiem sitieniem, sajūta kā pa mākoņiem braukt. Kaitinoši, ka zini, ka autiņš ir uz to spējīgs, bet ikdienā ir jāpiecieš neērtības.

 

Īsti nezinu arī pie kā aizvest, lai šo defektētu - vai ir kāds īsts pneimo meistars Latvijā, kas tiešām saprot problēmu, nevis vienkārši nomaina balonus?

 

Nezinu kā ir C6, bet C7 ir sekojoši: priekšā amis un balons ir sborā, aizmugurē amis un balons stāv nošķirti. Mainīji pilnīgi visu, t.sk. amīšus?

Man, piem., sit cauri, jo pats amītis ir p.....



#104 wufijs

wufijs
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga/Valmiera

Pievienots 24 January 2020 - 11:44

Nezinu kā ir C6, bet C7 ir sekojoši: priekšā amis un balons ir sborā, aizmugurē amis un balons stāv nošķirti. Mainīji pilnīgi visu, t.sk. amīšus?

Man, piem., sit cauri, jo pats amītis ir p.....

 

 

 

Tur ir tā, ka amītis ir iekš balona, bija izdilusi gumija balonam pašam, to nomauca nost no amīša un nomainīja.



#105 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 January 2020 - 11:49

Vēl jau paliek atklāts jautājums par to pneimas restaurāciju. Labi, skaidrs ir par baloniem, bet ko viņi tur īsti izdara ar amortiņu tajā restaurācijas procesā un cik kvalitatīvi - hvz. Tā kā nav brīnums, ka tie restaurētie izpilda savu funkciju, tomēr  nestrādā tā kā  OEM. Manuprāt, par to caursišanu atbild tieši amīts nevis balons.

 

Par tiem servjiem, cik zināms, tad sakarīgākais ir tā pati Garkalne, vēl bija Barona ielā, ja nemaldos.


Tur ir tā, ka amītis ir iekš balona, bija izdilusi gumija balonam pašam, to nomauca nost no amīša un nomainīja.

Tad jau visticamāk, ka šoreiz amīts būs beidzies. Paceļot uz padjomņika autiņu tā, ka riteņi atslogojas, no apakšas paspiežot riteni uz augšu, amīts var krašķēt, ja ir beigts. Tas pats krašķis ir tiko uzsākot braukt, ja ir kādi nelīdzenumi/bedres, ieskrienoties krašķu vairs nav, bet ir caursitieni. Tas par priekšu runājot.



#106 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 25 January 2020 - 13:15

Nu no personīgās pieredzes neiesaku restaurētos, netur viņi ne nieka, ir testēts uz Meršiem, Lexusies, WV, AUDI, gan LV gan LT restaurētie, visiem pēc pus gada RIP, Ja tikai balonu nomainīt tad vel iet, bet amortizatoru restaurācija ir pilnīgi garām! Iesaku vien meklēt vai labus lietotus vai Jaunus!


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#107 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 28 January 2020 - 09:23

par amīšiem nezinu, bet Garkalnē mainīju uz ex C6  aizmugures balonus, gadu pats nobraucu viss bija ok, tālāk nezinu kā veicās jaunajam saimniekam...  


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#108 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 47 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2020 - 15:01

Nu no personīgās pieredzes neiesaku restaurētos, netur viņi ne nieka, ir testēts uz Meršiem, Lexusies, WV, AUDI, gan LV gan LT restaurētie, visiem pēc pus gada RIP, Ja tikai balonu nomainīt tad vel iet, bet amortizatoru restaurācija ir pilnīgi garām! Iesaku vien meklēt vai labus lietotus vai Jaunus!

Moška šī iemesla pēc arī Garkalne dod garantiju 6 mēneši (amis + balons).



#109 morffius

morffius
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 10 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvia

Pievienots 02 February 2020 - 18:53

Sveiki,

Esmu fināltaisnē lai iespējams upgreiddotos no c6 uz c7.

Jautājums par c7 kārbām,  esošajam modelim ir 8 pakāpju kārbā, - tātad variātors? Ja jā cik no tā ir jauzmanās...?

Pārējais it kā viss ok..



#110 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 03 February 2020 - 09:26

Sveiki,

Esmu fināltaisnē lai iespējams upgreiddotos no c6 uz c7.

Jautājums par c7 kārbām,  esošajam modelim ir 8 pakāpju kārbā, - tātad variātors? Ja jā cik no tā ir jauzmanās...?

Pārējais it kā viss ok..

 

cik zinu Audi vispār nav variatora... 


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#111 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 475 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 03 February 2020 - 19:30

Jep, pērkam C7, kamēr vēl pilnpiedziņa ir pastāvigā.

C8  mazmotoriem tur jau parādās Qvatra+ :( Ar pieslēdzamu pakaļu. Labi, ka vismaz 3.0TDi vēl neapdala ;)


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99', ex ...
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06', ex ...

530ix


#112 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 04 February 2020 - 09:27

Jep, pērkam C7, kamēr vēl pilnpiedziņa ir pastāvigā.

C8  mazmotoriem tur jau parādās Qvatra+ :( Ar pieslēdzamu pakaļu. Labi, ka vismaz 3.0TDi vēl neapdala ;)

 

ņemot vērā tendenci, domāju ka drīz būs 1,2 biturbo un milzīgs akumulators grabažniekā


Audi Q7 3.0 TDI powered by Jonix ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 1 80 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#113 Source

Source
  • Moderators
  • 4416 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 February 2020 - 21:23

Un tagad pats dīvainākais - reizēm, pilnīgā randomā (vai arī es neesmu vēl atkodis to cēloņsakarību - ne tur temperatūra ietekmē (ne āra, ne dzinēja, ne tas cik piekrauts auto, ne ātrums) zvaigznes sastājas un brauciens ir mīksts un līgans, bez jebkādiem sitieniem, sajūta kā pa mākoņiem braukt. Kaitinoši, ka zini, ka autiņš ir uz to spējīgs, bet ikdienā ir jāpiecieš neērtības.

 

Akselerācijas sensors? Vai nu kā viņu tur sauc... Tantes runā, ka pat tad, ja kļūdas izmet reti vai nemet vispār kādā brīdī, ietekmē auto piekares uzvedību, kur paciets comfort režīms aizvietojams ar patīkamu auto režīmu.


S4 = 2226cm3 20V turbo quattro


Source





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)