Pālekt uz saturu


Foto

Audi A6 C7


  • Please log in to reply
69 atbildes uz šo tēmu

#61 janis8

janis8
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 25 November 2018 - 19:54

Paldies visiem! Man jau kaut kāda kopbilde līmējās  :viltigs:


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#62 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 25 November 2018 - 23:14

Es vēl te piezīmēšu, ka topošajiem pretendentiem būtu jāsaprot 3 atšķirīgas lietas- ir vispārējs Audi oem MMI programmējums (kas pats pa sevi ir mazsvarīgāks),un ir motora oem programma un ir ātrumkārbas oem programma.Tam visam ir vairākas vēsturiskas versijas,ar sekojošiem (it kā..) uzlabojumiem.Veicot manipulācijas ar dajebko- uzlabojot,apmainot,uzliekot kko citu/jaunu, katrureiz BŪS jautājums par to, kā un vai tas iespaidos kopējo bildi motora un kārbas esošajai programmversijai un šo te versiju savstarpējo saderību un (lietotājam patīkamu!!) savstarpējo "sadarbibu".Tupa ieejot pa parādes durīm Mjollerā un atjaunojot uz jaun;ako kādu (vai abas) no šīm programmversijām, NAV GARANTIJAS uz to,kā konkrētajam auto tā jauniegūtā sakarība darbosies un (!!) kā tas patiks viņa lietotājam.Ja lietotājam tas "nepatiks"- loģiski, ka lietotājs šaj gadījumā var no turienes iet vienkārši drirst, jo atpakaļceļa nav.Mjollers izpilda ražotāja idejas, viņš neko nečipo un neko nepielāgo un neko nepaskaidro kā/ko apčakarēt un utt.Ja klients izsaka neapmierinātību- tas viss izskatās pēc kasīšanās un tad jebkādi tālāki uzlabojumi vai mistisku iemeslu meklēšana tur var tikt veikti tikai un vienīgi uz Klienta personisko atbildību un par viņa naudu un lielākoties atklātā textā vienkārši eksperimentālā kārtā.Izlasiet tagad 3x, ko es šiten te uzmurgoju un  iekaliet sev galvā šo dzīves īstenību,katrs lai pēc sava prāta un saprašanas,bet padomājiet gan.

 

Es konkrēti te neko netirgoju, neko nepārdodu un man būtībā ir pofig,iesaistījos vnk emociju vadīts- lai sniegtu vispārcilvēcisku ieguldījumu šajā strīdīgajā lietā.Turklāt- kā jau te agrāk sacīju, tad konkrēti man pa lielam pietiek ar to, ka ilgu laiku pazīstu šeit 2gab tādus cienījamus cilvēkus (Paldies abiem), kuri var palīdzēt jebkurā gadījumā- jo īpaši atsevišķos īpatnējos lietota auto gadījumos,kad cerības uz tādu Mjolleri (diemžēl...) ir krietni īpatnējas un nepilnīgas.Un kokam trešais gals ir tas, ka c7 gadījumā pilnīgi bez tā Mjollera visdrīzāk ka iztikt nekādīgi neizdosies.Jāmeklē ir kaut kāds vidusceļš un katram tam esošajam vai topošajam īpašniekam pašam jābūt informētam un daudzmaz saprotošam idejiskajā līmenī.Pretējā gadījumā te viss būs slikti,ļooooti dārgi un galīgi bezjēdzīgi.



#63 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 94 raksti

Pievienots 27 November 2018 - 01:34

Viss itkā smuki apcerēts, bet izskaidro nafig ir kautkas softā jāatjauno atjaunošanas pēc. Es tomēr pieturētos pie idejas ja viss strādā labāk nelīst tur kur nav problēmu. P.S. To attiecinu tieši uz softu nevis mehāniskiem mezgliem.

#64 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 27 November 2018 - 10:54

Tāpēc, ka katram modelim ik pa laikam tiek izstrādāts softa atjaunojums- līdzīgi kā ioss ifonam.Tikko tu kaut kādu iemeslu dēl nokļusi Mojollerā, tev pateiks tava auto softa versiju.Tiko (ja) tu pasūdzēsi Mojoleram, ka te lūk tur "kaut kas" tāds no pirmā acuuzmetiena ne īaši saprotms tava auto uzvedībā sācis ir nepatikt- pirmais, uz ko viņi tev norādīs, tā būs iespēja nomainīt softu uz jaunāku. Diemžēl, lohi ir visur (...), kā arī, joprojām (arī c7) IR samērā vienkāršas lietas, kuru bojājumu vai kuru nolietot;ibu vai vnk nekorektu darbību (diemžēl) neuzrāda datordiagnostika.Pa piemēram, gaisamasas mērītājs un lambdazonde.Var kaut aizrīties kaut apdrirsites, bet bez xuexperimenta (par savu naudu..) savureiz neiztikt nekādi.   



#65 KRT

KRT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 January 2019 - 15:01

Laba diena!

Ir kas jauns par C7 3.0tdi, zēni, neskopojās, padalās no ekspluatācijas pieredzes.

 

Jau iepriekš paldies.



#66 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1196 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2019 - 20:54

Te topā vēl nākamos 43 gadus būs b4 un c4, tāpēc pienāc pēc gadiem 45! uberalles !!! :yo:


:oooo:

#67 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 919 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 03 January 2019 - 00:26

Laba diena!

Ir kas jauns par C7 3.0tdi, zēni, neskopojās, padalās no ekspluatācijas pieredzes.

 

Jau iepriekš paldies.

 

Neticeesi, nemaz taa vinjsh nepliist! Nav ko daudz staastiit! :D :D

Patika man mans A7 gan vakar, gan shodien un patiks arii riit. 

"Piesieshanaas" peec pa briivdienaam jaaiecheko sprauslas, jo ir aizdoma, ka viena pa skalju straadaa, paareejaas pie atveertas haubes iipashi dzirdeet nevar. Aaa, un pa reizei muuziku klausos uz pilnu, jo skan vinja ljoti labi prieksh standarta - ne boses (nez, varbuut A6 standarts ir savaadaaks) un tagad shofera durviis tumba nedaudz piegrab. Laikam buus jaamaina.

Nu un veel jaalej degviela un jaamazgaa taa mashiina katru nedeelju :D


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#68 KRT

KRT
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 January 2019 - 09:07

Kas ar pneimām tiem 230kw eksemplāriem, nav baigais gemars? 



#69 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2175 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 03 January 2019 - 16:38

Ja tur kādam "liekās" ka kāda sprausla ir skaļāka par citām- vispirms pie/ap 200k gandrīz vai obligātā kārtā vajadzīgs izskrūvēt sprauslas un nočekot blīvējošos gredzenus.Gredzeni ir metāla un (sevišķi 230kW) viņi mēdz ar laiku vnk izkūpēt gaisā.Sākumā tas paliek ovāls un plāns, bet pie veiksmīgākas sagadīšanās to var vnk izpūst un tad ir slikti.Protams, jauns jebkāds ir "labāks" par izdilušu, bet 230Kw motoram tos štruntus ir jāņem oem, jo īstenībā viņi atšķiras no parastajām 180kW sprauslām domātajiem.

Ar pneimo tur nekāda gemara nav, ja vien ikdienā nebraukt pa suudīgu zemesceļu (tā piekare noteikti nav tam domāta). 



#70 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 919 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 January 2019 - 01:04

Ja tur kādam "liekās" ka kāda sprausla ir skaļāka par citām- vispirms pie/ap 200k gandrīz vai obligātā kārtā vajadzīgs izskrūvēt sprauslas un nočekot blīvējošos gredzenus.Gredzeni ir metāla un (sevišķi 230kW) viņi mēdz ar laiku vnk izkūpēt gaisā.Sākumā tas paliek ovāls un plāns, bet pie veiksmīgākas sagadīšanās to var vnk izpūst un tad ir slikti.Protams, jauns jebkāds ir "labāks" par izdilušu, bet 230Kw motoram tos štruntus ir jāņem oem, jo īstenībā viņi atšķiras no parastajām 180kW sprauslām domātajiem.

Ar pneimo tur nekāda gemara nav, ja vien ikdienā nebraukt pa suudīgu zemesceļu (tā piekare noteikti nav tam domāta). 

 

Jaa, bija pieredze ar gredzenu. Bet pirmaa noklaajaas sprausla un tad izpuuta gredzenu. Tas viss dienas laikaa. Bet tas taa, jauna sprausla vietaa un braucam. 

Paareejaas sprauslas aaraa neesmu njeemis, bet to var nochekot pameegjinot pievilkt sprauslu. Ja gredzens saak beigties, buus juutama "pievilkshana".

Es ar sprauslas skaljumu domaaju tikshkjeeshanu - sorry, ne taa izteicos.

Kaadam ir zinaams, kaada fiziski ir atshkjiriiba starp 245 un 272Zs? Sprauslas, turba, softs?


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)