Pālekt uz saturu


Foto

Audi A6 C7


  • Please log in to reply
82 atbildes uz šo tēmu

#61 janis8

janis8
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 25 November 2018 - 19:54

Paldies visiem! Man jau kaut kāda kopbilde līmējās  :viltigs:


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#62 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 25 November 2018 - 23:14

Es vēl te piezīmēšu, ka topošajiem pretendentiem būtu jāsaprot 3 atšķirīgas lietas- ir vispārējs Audi oem MMI programmējums (kas pats pa sevi ir mazsvarīgāks),un ir motora oem programma un ir ātrumkārbas oem programma.Tam visam ir vairākas vēsturiskas versijas,ar sekojošiem (it kā..) uzlabojumiem.Veicot manipulācijas ar dajebko- uzlabojot,apmainot,uzliekot kko citu/jaunu, katrureiz BŪS jautājums par to, kā un vai tas iespaidos kopējo bildi motora un kārbas esošajai programmversijai un šo te versiju savstarpējo saderību un (lietotājam patīkamu!!) savstarpējo "sadarbibu".Tupa ieejot pa parādes durīm Mjollerā un atjaunojot uz jaun;ako kādu (vai abas) no šīm programmversijām, NAV GARANTIJAS uz to,kā konkrētajam auto tā jauniegūtā sakarība darbosies un (!!) kā tas patiks viņa lietotājam.Ja lietotājam tas "nepatiks"- loģiski, ka lietotājs šaj gadījumā var no turienes iet vienkārši drirst, jo atpakaļceļa nav.Mjollers izpilda ražotāja idejas, viņš neko nečipo un neko nepielāgo un neko nepaskaidro kā/ko apčakarēt un utt.Ja klients izsaka neapmierinātību- tas viss izskatās pēc kasīšanās un tad jebkādi tālāki uzlabojumi vai mistisku iemeslu meklēšana tur var tikt veikti tikai un vienīgi uz Klienta personisko atbildību un par viņa naudu un lielākoties atklātā textā vienkārši eksperimentālā kārtā.Izlasiet tagad 3x, ko es šiten te uzmurgoju un  iekaliet sev galvā šo dzīves īstenību,katrs lai pēc sava prāta un saprašanas,bet padomājiet gan.

 

Es konkrēti te neko netirgoju, neko nepārdodu un man būtībā ir pofig,iesaistījos vnk emociju vadīts- lai sniegtu vispārcilvēcisku ieguldījumu šajā strīdīgajā lietā.Turklāt- kā jau te agrāk sacīju, tad konkrēti man pa lielam pietiek ar to, ka ilgu laiku pazīstu šeit 2gab tādus cienījamus cilvēkus (Paldies abiem), kuri var palīdzēt jebkurā gadījumā- jo īpaši atsevišķos īpatnējos lietota auto gadījumos,kad cerības uz tādu Mjolleri (diemžēl...) ir krietni īpatnējas un nepilnīgas.Un kokam trešais gals ir tas, ka c7 gadījumā pilnīgi bez tā Mjollera visdrīzāk ka iztikt nekādīgi neizdosies.Jāmeklē ir kaut kāds vidusceļš un katram tam esošajam vai topošajam īpašniekam pašam jābūt informētam un daudzmaz saprotošam idejiskajā līmenī.Pretējā gadījumā te viss būs slikti,ļooooti dārgi un galīgi bezjēdzīgi.



#63 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 95 raksti

Pievienots 27 November 2018 - 01:34

Viss itkā smuki apcerēts, bet izskaidro nafig ir kautkas softā jāatjauno atjaunošanas pēc. Es tomēr pieturētos pie idejas ja viss strādā labāk nelīst tur kur nav problēmu. P.S. To attiecinu tieši uz softu nevis mehāniskiem mezgliem.

#64 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 27 November 2018 - 10:54

Tāpēc, ka katram modelim ik pa laikam tiek izstrādāts softa atjaunojums- līdzīgi kā ioss ifonam.Tikko tu kaut kādu iemeslu dēl nokļusi Mojollerā, tev pateiks tava auto softa versiju.Tiko (ja) tu pasūdzēsi Mojoleram, ka te lūk tur "kaut kas" tāds no pirmā acuuzmetiena ne īaši saprotms tava auto uzvedībā sācis ir nepatikt- pirmais, uz ko viņi tev norādīs, tā būs iespēja nomainīt softu uz jaunāku. Diemžēl, lohi ir visur (...), kā arī, joprojām (arī c7) IR samērā vienkāršas lietas, kuru bojājumu vai kuru nolietot;ibu vai vnk nekorektu darbību (diemžēl) neuzrāda datordiagnostika.Pa piemēram, gaisamasas mērītājs un lambdazonde.Var kaut aizrīties kaut apdrirsites, bet bez xuexperimenta (par savu naudu..) savureiz neiztikt nekādi.   



#65 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 02 January 2019 - 15:01

Laba diena!

Ir kas jauns par C7 3.0tdi, zēni, neskopojās, padalās no ekspluatācijas pieredzes.

 

Jau iepriekš paldies.



#66 MartinsP

MartinsP
  • Lietotājs
  • 1202 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2019 - 20:54

Te topā vēl nākamos 43 gadus būs b4 un c4, tāpēc pienāc pēc gadiem 45! uberalles !!! :yo:


:oooo:

#67 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 922 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 03 January 2019 - 00:26

Laba diena!

Ir kas jauns par C7 3.0tdi, zēni, neskopojās, padalās no ekspluatācijas pieredzes.

 

Jau iepriekš paldies.

 

Neticeesi, nemaz taa vinjsh nepliist! Nav ko daudz staastiit! :D :D

Patika man mans A7 gan vakar, gan shodien un patiks arii riit. 

"Piesieshanaas" peec pa briivdienaam jaaiecheko sprauslas, jo ir aizdoma, ka viena pa skalju straadaa, paareejaas pie atveertas haubes iipashi dzirdeet nevar. Aaa, un pa reizei muuziku klausos uz pilnu, jo skan vinja ljoti labi prieksh standarta - ne boses (nez, varbuut A6 standarts ir savaadaaks) un tagad shofera durviis tumba nedaudz piegrab. Laikam buus jaamaina.

Nu un veel jaalej degviela un jaamazgaa taa mashiina katru nedeelju :D


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#68 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 03 January 2019 - 09:07

Kas ar pneimām tiem 230kw eksemplāriem, nav baigais gemars? 



#69 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 03 January 2019 - 16:38

Ja tur kādam "liekās" ka kāda sprausla ir skaļāka par citām- vispirms pie/ap 200k gandrīz vai obligātā kārtā vajadzīgs izskrūvēt sprauslas un nočekot blīvējošos gredzenus.Gredzeni ir metāla un (sevišķi 230kW) viņi mēdz ar laiku vnk izkūpēt gaisā.Sākumā tas paliek ovāls un plāns, bet pie veiksmīgākas sagadīšanās to var vnk izpūst un tad ir slikti.Protams, jauns jebkāds ir "labāks" par izdilušu, bet 230Kw motoram tos štruntus ir jāņem oem, jo īstenībā viņi atšķiras no parastajām 180kW sprauslām domātajiem.

Ar pneimo tur nekāda gemara nav, ja vien ikdienā nebraukt pa suudīgu zemesceļu (tā piekare noteikti nav tam domāta). 



#70 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 922 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 05 January 2019 - 01:04

Ja tur kādam "liekās" ka kāda sprausla ir skaļāka par citām- vispirms pie/ap 200k gandrīz vai obligātā kārtā vajadzīgs izskrūvēt sprauslas un nočekot blīvējošos gredzenus.Gredzeni ir metāla un (sevišķi 230kW) viņi mēdz ar laiku vnk izkūpēt gaisā.Sākumā tas paliek ovāls un plāns, bet pie veiksmīgākas sagadīšanās to var vnk izpūst un tad ir slikti.Protams, jauns jebkāds ir "labāks" par izdilušu, bet 230Kw motoram tos štruntus ir jāņem oem, jo īstenībā viņi atšķiras no parastajām 180kW sprauslām domātajiem.

Ar pneimo tur nekāda gemara nav, ja vien ikdienā nebraukt pa suudīgu zemesceļu (tā piekare noteikti nav tam domāta). 

 

Jaa, bija pieredze ar gredzenu. Bet pirmaa noklaajaas sprausla un tad izpuuta gredzenu. Tas viss dienas laikaa. Bet tas taa, jauna sprausla vietaa un braucam. 

Paareejaas sprauslas aaraa neesmu njeemis, bet to var nochekot pameegjinot pievilkt sprauslu. Ja gredzens saak beigties, buus juutama "pievilkshana".

Es ar sprauslas skaljumu domaaju tikshkjeeshanu - sorry, ne taa izteicos.

Kaadam ir zinaams, kaada fiziski ir atshkjiriiba starp 245 un 272Zs? Sprauslas, turba, softs?


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#71 janis8

janis8
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 10 April 2019 - 18:01

Kur jūs ieteiktu mainīt kārbai eļļu? Kurā katrā kantorī laikam nebūs prātīgi...

Un vēlreiz paldies visiem par sniegto info, ļoti noderēja, Un sorry, ka sākumā nenovērtēju.


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#72 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 April 2019 - 09:45

Kur jūs ieteiktu mainīt kārbai eļļu? Kurā katrā kantorī laikam nebūs prātīgi...

Un vēlreiz paldies visiem par sniegto info, ļoti noderēja, Un sorry, ka sākumā nenovērtēju.

Ko beigās paņēmi?


Lai būtu kaut kāda info apmaiņa, ielikšu arī savas kapeikas par C7 4G 3.0 Bitdi.

 

Iepriekš bijuši dažādi, lielākoties 1,9 un 2.0 tdi vag grupas izstrādājumi, pa vidam arī slavenais 2,5 tdi, tas kurš AKE . Pēdējais bija A4 alrods 2.0 Cr čipots ar mešalku.  Visu laiku bija doma par trijnieku, bet vienmēr kaut kā tika palikts pie 2.0.

Kādu brīdi, intereses pēc, meklēju LV, izskatīju dažādus, gan švakāko 205zs, gan 245, gan aplūrēju arī vienu Bitdi (kurš bija ar izgriestiem dpf un nopuņķojušos bloku. Tobrīd vispār tikai 2 gab bija pārdošanā). Principā rezultāts bija diezgan skumīgs. 

Laiku pameklējot DE, sanāca tikt pie laba eksemplāra.

Pirmais iespaids - mašīna liela un smaga, tāds gludekļa fīlings. Ālrods, salīdzinot, likās tāds gaisīgs.

Atbraucot uz LV, samainīju dzinējam eļļu (liqui moly top tec 4200) un filtrus. Moš kāds var oponēt par eļļas izvēli. Tad vēl nomainīju visus bremžu diskus un klučus, kaut gan priekša vēl bija braucama. Protams, maiņas procesā kārtējais kuriozs ar atslēgām, priekšējam suportam heksagons uz nr.9, kura komplektos NAV (atkal zvans draugam :rofl: ). Ilgi domāju par bremžu diskiem, ņemt ATE vai nē. Beigās izdomāju, ka 2x nemaksāšu, paņēmu zimera diskus + trw klučus. Ālrodam biju mainījis bremzes un liku TRW (diski + kluči = nekāda vaina). Jā, cipari detaļām lielāki kā bija A4.

Laiku pabraucu un ienāca doma, ka vajag visu ekoloģiju nahrenizēt + programmēt, bet konstatējot, ka dpefi ir top zustand, tika atstāti. Pēc čipa, patēriņš nav audzis (ja akseleratoru glauda :hihi: ), varbūt pat samazinājies par kādiem tur dažiem procentiem. Principā, pa pilsētu mierīgi velkoties sanāk +- 8,5, ārpus pilsētas normāli braucot (110-120) ar visu famīliju sanāk vidēji 7. Starpcitu, pirms čipa  E režīms bija galīgi garām, ne gāja normāli, ne tur kāda ekonomija. Tad pēc čipa normāls variants pa pilsētu priekš vilkšanās ekonomiski.

Aparāts S režīmā sniedz emocijas. Šī, manuprāt, ir tā atšķirība starp 3.0TDI un 3.0Bitdi.

Vai aparāts ir vajadzīgs braucot pa LV ceļiem, tipa, ka nav kur potenciālu grūst un pietiek ar to pašu 3.0TDI, ir jāizdomā katram individuāli. 

 

Sorry par memuāriem.



#73 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 April 2019 - 17:37

Par ēlļas izvēli ir ok, un nav ko tur diži oponēt- jo LM mums ir sen zināms rīgā un meeslu tas te neizplata.Es domāt, ka tas Bitdi pozītīvi atšķiras tieši ar to 8-kārbu.Joprojām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu tur pats no savas iniciiatīvas līdis eļļu mainīt vai kādam būtu kāda tipiska vaina radusies.Pārprogrammēt kārbu un motoru pēc dīlera "ieteikuma" uz jaunāko versiju- točna un atkārtoti uzsverot neiesaku nevienam to darīt.Tad jau labāk čips uzreiz.Man savulaik shitais draņķis garīgo pabojāja,jo pēc tās jaunākās ekosuudversijas tas auto paliek krietni kuslāks..Par bremzēm tas ar pašsaprotami, ja iespēja atļauj, var un vajag viņas turēt pēc iesp jaunākā stāvoklī.Man bija kuriozs, kad pirms pusotra gada pie vizuāli laba bremžu stavokļa uz līdzenas vietas griežot stūri,peekšņi konstanti iedegās br.kluču dzeltenā lampa- vēlāk izrādījās, ka sačakarējies ir vads.Viņš ir priekšpusē tikai viens tāds,saikšķis kopā ar abs un utt.Kreisajā pusē,pāris metru garš un figzin uz kurieni pa motortelpu ejošs.Jonix nomainija to vadu,kādu gadu viss bij perfekti,bet te ziemā biju auto uz nedeļu nolicis mierā un atkal lampa.Domāju ka atkal tas štrunts vainīgs.Palūdzu Jonixam paskatīties, atklājās ka pats esmu nolohojies un vienai aizmugures kalodkai gar diska aso apmali datčiks pārstrīķējies;).Vizuāli nenoņemot tas nebija redzams.Jonix-a speci to apmali pielaboja un vnk uzlika jaunus Ate klučus (tādi tur arī bija iepriekš) un visu sataisīja, paldiess viņiem.Tagad tur izskatās smuki un diskus atstāju kā ir,kaut gan viņus biju 16jā gadā licis jaunus zimmer.Nebūtu mainījis, drošvien ka auzas būtu ātrāk.Tā ka manuprāt ir pareizi, ja sākot to auto lietot, uzreiz liec visu jaunu un tad pats zini kur tev kas notiek.Ja kādam ir pneimopiekare, ieteiktu pievērst uzmanību priekšējajiem piekares augstuma sensoriem.Kurus ik pa laikam vajag izvingrināt un sasmērēt,jo pa sāli un suudiem braukājot, tā plastmasas kājiņa tiem nav īpaši pārliecinoša un ar laiku mēdz grūti kustēties un tad uz līdzenas vietas var pneimopiekares kļūdu izmest.Tad tur uzreiz atslēdzas viss pārējais ar to saistītais- adaptīvo gaismu regulācija,acc un utt.Restartējot motoru tas gan pazūd uz kādu laiku, bet patīkami nav.Pirmais ko domā, ka nupat te ir kāds kirdiks pa lielam un utt..Dīleris to simptomu drošvien gan jau ka labi zin, bet fig jau tev kāds ies lieki teikt.



#74 janis8

janis8
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 12 April 2019 - 19:17

Ko beigās paņēmi?


Lai būtu kaut kāda info apmaiņa, ielikšu arī savas kapeikas par C7 4G 3.0 Bitdi.

 

Iepriekš bijuši dažādi, lielākoties 1,9 un 2.0 tdi vag grupas izstrādājumi, pa vidam arī slavenais 2,5 tdi, tas kurš AKE . Pēdējais bija A4 alrods 2.0 Cr čipots ar mešalku.  Visu laiku bija doma par trijnieku, bet vienmēr kaut kā tika palikts pie 2.0.

Kādu brīdi, intereses pēc, meklēju LV, izskatīju dažādus, gan švakāko 205zs, gan 245, gan aplūrēju arī vienu Bitdi (kurš bija ar izgriestiem dpf un nopuņķojušos bloku. Tobrīd vispār tikai 2 gab bija pārdošanā). Principā rezultāts bija diezgan skumīgs. 

Laiku pameklējot DE, sanāca tikt pie laba eksemplāra.

Pirmais iespaids - mašīna liela un smaga, tāds gludekļa fīlings. Ālrods, salīdzinot, likās tāds gaisīgs.

Atbraucot uz LV, samainīju dzinējam eļļu (liqui moly top tec 4200) un filtrus. Moš kāds var oponēt par eļļas izvēli. Tad vēl nomainīju visus bremžu diskus un klučus, kaut gan priekša vēl bija braucama. Protams, maiņas procesā kārtējais kuriozs ar atslēgām, priekšējam suportam heksagons uz nr.9, kura komplektos NAV (atkal zvans draugam :rofl: ). Ilgi domāju par bremžu diskiem, ņemt ATE vai nē. Beigās izdomāju, ka 2x nemaksāšu, paņēmu zimera diskus + trw klučus. Ālrodam biju mainījis bremzes un liku TRW (diski + kluči = nekāda vaina). Jā, cipari detaļām lielāki kā bija A4.

Laiku pabraucu un ienāca doma, ka vajag visu ekoloģiju nahrenizēt + programmēt, bet konstatējot, ka dpefi ir top zustand, tika atstāti. Pēc čipa, patēriņš nav audzis (ja akseleratoru glauda :hihi: ), varbūt pat samazinājies par kādiem tur dažiem procentiem. Principā, pa pilsētu mierīgi velkoties sanāk +- 8,5, ārpus pilsētas normāli braucot (110-120) ar visu famīliju sanāk vidēji 7. Starpcitu, pirms čipa  E režīms bija galīgi garām, ne gāja normāli, ne tur kāda ekonomija. Tad pēc čipa normāls variants pa pilsētu priekš vilkšanās ekonomiski.

Aparāts S režīmā sniedz emocijas. Šī, manuprāt, ir tā atšķirība starp 3.0TDI un 3.0Bitdi.

Vai aparāts ir vajadzīgs braucot pa LV ceļiem, tipa, ka nav kur potenciālu grūst un pietiek ar to pašu 3.0TDI, ir jāizdomā katram individuāli. 

 

Sorry par memuāriem.

3.0 TDI ar S-tronic, bet mazjaudīgāko. Salūza mugurkauls - palielināju budžetu un mobilē atradu pieņemamu variantu ar S-line. Skatījos arī pāris BiTDI, bet tie ar S-line vispār kosmosu maksāja. Un vēl mani centās biedēt, ka viņam 3 turbīnas un varot būt baigi dārgs pasākums. Man gan pofig - šitai mašīnai daudz lietu, kas tāpat var būt dārgs pasākums, sliktāk jau vairs īpaši nebūtu :D Nenoliegšu, ja būtu bijis kaut kas manā budžetā, būtu paņēmis BiTDI nedomājot.

 

Lasīts, ka S-tronic'am jāmainot eļļa ik pēc ~50 tkm, tāpēc meklēju variantus, kur to izdarīt. Citi atkal saka, ka nevajag līst kārbā, kamēr nav problēmu... Man pirmais automāts, tāpēc es vispār bez poņas :D

 

Man vēl iedeva pazīstams numuru kaut kādam servisam Artilērijas ielā, kas ar to it kā gadiem ņemoties. Ir idejas, par ko ir runa?

 

p.s.

Espoff - kas tas par LM un kur tāds atrodas?


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#75 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 April 2019 - 19:54

Par ēlļas izvēli ir ok, un nav ko tur diži oponēt- jo LM mums ir sen zināms rīgā un meeslu tas te neizplata.Es domāt, ka tas Bitdi pozītīvi atšķiras tieši ar to 8-kārbu.Joprojām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu tur pats no savas iniciiatīvas līdis eļļu mainīt vai kādam būtu kāda tipiska vaina radusies.Pārprogrammēt kārbu un motoru pēc dīlera "ieteikuma" uz jaunāko versiju- točna un atkārtoti uzsverot neiesaku nevienam to darīt.Tad jau labāk čips uzreiz.Man savulaik shitais draņķis garīgo pabojāja,jo pēc tās jaunākās ekosuudversijas tas auto paliek krietni kuslāks..Par bremzēm tas ar pašsaprotami, ja iespēja atļauj, var un vajag viņas turēt pēc iesp jaunākā stāvoklī.Man bija kuriozs, kad pirms pusotra gada pie vizuāli laba bremžu stavokļa uz līdzenas vietas griežot stūri,peekšņi konstanti iedegās br.kluču dzeltenā lampa- vēlāk izrādījās, ka sačakarējies ir vads.Viņš ir priekšpusē tikai viens tāds,saikšķis kopā ar abs un utt.Kreisajā pusē,pāris metru garš un figzin uz kurieni pa motortelpu ejošs.Jonix nomainija to vadu,kādu gadu viss bij perfekti,bet te ziemā biju auto uz nedeļu nolicis mierā un atkal lampa.Domāju ka atkal tas štrunts vainīgs.Palūdzu Jonixam paskatīties, atklājās ka pats esmu nolohojies un vienai aizmugures kalodkai gar diska aso apmali datčiks pārstrīķējies;).Vizuāli nenoņemot tas nebija redzams.Jonix-a speci to apmali pielaboja un vnk uzlika jaunus Ate klučus (tādi tur arī bija iepriekš) un visu sataisīja, paldiess viņiem.Tagad tur izskatās smuki un diskus atstāju kā ir,kaut gan viņus biju 16jā gadā licis jaunus zimmer.Nebūtu mainījis, drošvien ka auzas būtu ātrāk.Tā ka manuprāt ir pareizi, ja sākot to auto lietot, uzreiz liec visu jaunu un tad pats zini kur tev kas notiek.Ja kādam ir pneimopiekare, ieteiktu pievērst uzmanību priekšējajiem piekares augstuma sensoriem.Kurus ik pa laikam vajag izvingrināt un sasmērēt,jo pa sāli un suudiem braukājot, tā plastmasas kājiņa tiem nav īpaši pārliecinoša un ar laiku mēdz grūti kustēties un tad uz līdzenas vietas var pneimopiekares kļūdu izmest.Tad tur uzreiz atslēdzas viss pārējais ar to saistītais- adaptīvo gaismu regulācija,acc un utt.Restartējot motoru tas gan pazūd uz kādu laiku, bet patīkami nav.Pirmais ko domā, ka nupat te ir kāds kirdiks pa lielam un utt..Dīleris to simptomu drošvien gan jau ka labi zin, bet fig jau tev kāds ies lieki teikt.

Par eļļu uzjautāju, jo vācietim pirms tam audi bija lējis castrolu. Pie mums castrols, laikam, nav tas labākais variants.

Jā, nu kārba + abi turbo = grieze visā diapazonā! 

Pirms tam biju molerī bazarējis par šiem te eksemplāriem, tad šamie ar teica, ka tādu izteiktu gemaroju nav. Teica, ka mēdzot bloks sulot, tip abas daļas tur kopā kaut kādas alumīnija skrūves, kas ar laiku atslābstot un tad svīst savienojuma vietā. Tad vēl mēdzot kāds no aizmugurējiem spilveniem aiziet, priekša gan esot krepaks. Vienam bija veikuši arī kārbas adaptāciju. Bet nu, mums jau viņu maz. Kaut gan šie minēja, ka tās dsg kārbas, kas 245zs nāk ar nekādas tur ūber plīstošās nav, tip jāmaina eļļas un tad jau iet...

Par tiem apdeitiem, hu..zin, ālrodam ar tur piedāvāja kautkādu softa apdeitu, tad vēl pečkai spirāli mainīt, bet par cik bija čipots, tad tā arī tie apdeiti kopā ar spirāli pie viņiem palika :) . Šamajam ar nedomāju nekādus tur apdeitus taisīt. Vēl jo vairāk palasot Tavu pieredzi, tad nafig. Vienīgi piemirsu Pēterim pajautāt, lai to  start/stopu iestata otrādi, proti, defaltā ir izslēgts un ieslēgt var pats, ja ir vēlme. Jo šitais reāli besī, citreiz piemirsti izslēgt un tad pie luksofora izslēdzās... :kasp: . Vēl baigi uz nerviem krīt tā funkcija, kad motors slēdzās ārā pie durvju atvēršanas... No rīta piedarbini, izbrauc no sētas, taisi vārtus ciet/vaļā un psc. Nu jā, fričiem jau viss uz pulti:).

Biju kaut kur lasījis, ka šiem dzinējiem ir jākustās, tipa sūdīgi, ka daudz stāv, tāpat jādod pa pakaļu ar bez stresa.

Bļin, šofera puses aizmugurējām durvīm tumba neskan. Būs ārā siltāks, vajadzēs apšifku pajaukt palūrēt.

Kur tas augstuma sensors īsti ir, būs jāpalūr? Citādi tie mūsu ceļi ar sāļiem....

Visādi citādi autiņs baigi labs, un matriks gaismas :hi:


3.0 TDI ar S-tronic, bet mazjaudīgāko. Salūza mugurkauls - palielināju budžetu un mobilē atradu pieņemamu variantu ar S-line. Skatījos arī pāris BiTDI, bet tie ar S-line vispār kosmosu maksāja. Un vēl mani centās biedēt, ka viņam 3 turbīnas un varot būt baigi dārgs pasākums. Man gan pofig - šitai mašīnai daudz lietu, kas tāpat var būt dārgs pasākums, sliktāk jau vairs īpaši nebūtu :D Nenoliegšu, ja būtu bijis kaut kas manā budžetā, būtu paņēmis BiTDI nedomājot.

 

Lasīts, ka S-tronic'am jāmainot eļļa ik pēc ~50 tkm, tāpēc meklēju variantus, kur to izdarīt. Citi atkal saka, ka nevajag līst kārbā, kamēr nav problēmu... Man pirmais automāts, tāpēc es vispār bez poņas :D

 

Man vēl iedeva pazīstams numuru kaut kādam servisam Artilērijas ielā, kas ar to it kā gadiem ņemoties. Ir idejas, par ko ir runa?

 

p.s.

Espoff - kas tas par LM un kur tāds atrodas?

Par tām trīs turbīnām :hihi: , būs sajaukuši ar M50D!

LM - tipa eļļa Liqui moly.

Par tiem servisiem, ar to ieteikšanu jau ir kā ir, citreiz normāls serviss ar sūdus sataisa :oops:!

Ja negribi mjoleri, pirmais, kas nāk prātā: Jonix, Valters, Aldonis! 



#76 svits

svits
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 April 2019 - 19:55

Par ēlļas izvēli ir ok, un nav ko tur diži oponēt- jo LM mums ir sen zināms rīgā un meeslu tas te neizplata.Es domāt, ka tas Bitdi pozītīvi atšķiras tieši ar to 8-kārbu.Joprojām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu tur pats no savas iniciiatīvas līdis eļļu mainīt vai kādam būtu kāda tipiska vaina radusies.Pārprogrammēt kārbu un motoru pēc dīlera "ieteikuma" uz jaunāko versiju- točna un atkārtoti uzsverot neiesaku nevienam to darīt.Tad jau labāk čips uzreiz.Man savulaik shitais draņķis garīgo pabojāja,jo pēc tās jaunākās ekosuudversijas tas auto paliek krietni kuslāks..Par bremzēm tas ar pašsaprotami, ja iespēja atļauj, var un vajag viņas turēt pēc iesp jaunākā stāvoklī.Man bija kuriozs, kad pirms pusotra gada pie vizuāli laba bremžu stavokļa uz līdzenas vietas griežot stūri,peekšņi konstanti iedegās br.kluču dzeltenā lampa- vēlāk izrādījās, ka sačakarējies ir vads.Viņš ir priekšpusē tikai viens tāds,saikšķis kopā ar abs un utt.Kreisajā pusē,pāris metru garš un figzin uz kurieni pa motortelpu ejošs.Jonix nomainija to vadu,kādu gadu viss bij perfekti,bet te ziemā biju auto uz nedeļu nolicis mierā un atkal lampa.Domāju ka atkal tas štrunts vainīgs.Palūdzu Jonixam paskatīties, atklājās ka pats esmu nolohojies un vienai aizmugures kalodkai gar diska aso apmali datčiks pārstrīķējies;).Vizuāli nenoņemot tas nebija redzams.Jonix-a speci to apmali pielaboja un vnk uzlika jaunus Ate klučus (tādi tur arī bija iepriekš) un visu sataisīja, paldiess viņiem.Tagad tur izskatās smuki un diskus atstāju kā ir,kaut gan viņus biju 16jā gadā licis jaunus zimmer.Nebūtu mainījis, drošvien ka auzas būtu ātrāk.Tā ka manuprāt ir pareizi, ja sākot to auto lietot, uzreiz liec visu jaunu un tad pats zini kur tev kas notiek.Ja kādam ir pneimopiekare, ieteiktu pievērst uzmanību priekšējajiem piekares augstuma sensoriem.Kurus ik pa laikam vajag izvingrināt un sasmērēt,jo pa sāli un suudiem braukājot, tā plastmasas kājiņa tiem nav īpaši pārliecinoša un ar laiku mēdz grūti kustēties un tad uz līdzenas vietas var pneimopiekares kļūdu izmest.Tad tur uzreiz atslēdzas viss pārējais ar to saistītais- adaptīvo gaismu regulācija,acc un utt.Restartējot motoru tas gan pazūd uz kādu laiku, bet patīkami nav.Pirmais ko domā, ka nupat te ir kāds kirdiks pa lielam un utt..Dīleris to simptomu drošvien gan jau ka labi zin, bet fig jau tev kāds ies lieki teikt.

 

principā visu pareizi pateici, kluču vadi ir bieža problēma



#77 janis8

janis8
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 12 April 2019 - 21:19

Par eļļu uzjautāju, jo vācietim pirms tam audi bija lējis castrolu. Pie mums castrols, laikam, nav tas labākais variants.

Jā, nu kārba + abi turbo = grieze visā diapazonā! 

Pirms tam biju molerī bazarējis par šiem te eksemplāriem, tad šamie ar teica, ka tādu izteiktu gemaroju nav. Teica, ka mēdzot bloks sulot, tip abas daļas tur kopā kaut kādas alumīnija skrūves, kas ar laiku atslābstot un tad svīst savienojuma vietā. Tad vēl mēdzot kāds no aizmugurējiem spilveniem aiziet, priekša gan esot krepaks. Vienam bija veikuši arī kārbas adaptāciju. Bet nu, mums jau viņu maz. Kaut gan šie minēja, ka tās dsg kārbas, kas 245zs nāk ar nekādas tur ūber plīstošās nav, tip jāmaina eļļas un tad jau iet...

Par tiem apdeitiem, hu..zin, ālrodam ar tur piedāvāja kautkādu softa apdeitu, tad vēl pečkai spirāli mainīt, bet par cik bija čipots, tad tā arī tie apdeiti kopā ar spirāli pie viņiem palika :) . Šamajam ar nedomāju nekādus tur apdeitus taisīt. Vēl jo vairāk palasot Tavu pieredzi, tad nafig. Vienīgi piemirsu Pēterim pajautāt, lai to  start/stopu iestata otrādi, proti, defaltā ir izslēgts un ieslēgt var pats, ja ir vēlme. Jo šitais reāli besī, citreiz piemirsti izslēgt un tad pie luksofora izslēdzās... :kasp: . Vēl baigi uz nerviem krīt tā funkcija, kad motors slēdzās ārā pie durvju atvēršanas... No rīta piedarbini, izbrauc no sētas, taisi vārtus ciet/vaļā un psc. Nu jā, fričiem jau viss uz pulti:).

Biju kaut kur lasījis, ka šiem dzinējiem ir jākustās, tipa sūdīgi, ka daudz stāv, tāpat jādod pa pakaļu ar bez stresa.

Bļin, šofera puses aizmugurējām durvīm tumba neskan. Būs ārā siltāks, vajadzēs apšifku pajaukt palūrēt.

Kur tas augstuma sensors īsti ir, būs jāpalūr? Citādi tie mūsu ceļi ar sāļiem....

Visādi citādi autiņs baigi labs, un matriks gaismas :hi:


Par tām trīs turbīnām :hihi: , būs sajaukuši ar M50D!

LM - tipa eļļa Liqui moly.

Par tiem servisiem, ar to ieteikšanu jau ir kā ir, citreiz normāls serviss ar sūdus sataisa :oops:!

Ja negribi mjoleri, pirmais, kas nāk prātā: Jonix, Valters, Aldonis! 

Man arī ir matrix gaismas, bet tas nebija uzstādījums - ja godīgi, pat nezinu, vai man viņas īpaši labāk patīk par parastajām... :ok:

Un jā - start / stop ir kaitinošs


Šo rakstu rediģēja janis8: 12 April 2019 - 21:20

When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#78 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 922 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 12 April 2019 - 23:38

Manam A7 S-tronic saaka sajuugs sliideet. Visvaraak pie 3, 5 un 7 aatruma. Mazaak pie 4 un 6taa. Logjiski uzreiz izmet "ekraanaa" kljuudu un nogriezh motora griezi. Noslaapeejot kljuuda pazuud.

Bet, nu taa kaa S-tronic IR sajuuga disks un es braucu ikdienaa daudz tad tas nekas negaidiits nav. Tagad tik jaaatrod, kur to sajuuga disku samainiit, jo jaabuut mehaanikjim ar smadzeneem un instrumentiem, lai to uzstaadiitu. 

Bet taa, joprojaam staraa par auto.


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#79 Val

Val
  • Administrators
  • 11754 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 13 April 2019 - 08:14



Pārprogrammēt kārbu un motoru pēc dīlera "ieteikuma" uz jaunāko versiju- točna un atkārtoti uzsverot neiesaku nevienam to darīt.

Viņi par savu kļūdu labošanu naudu prasa?
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#80 KRT

KRT
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 April 2019 - 08:35

Manam A7 S-tronic saaka sajuugs sliideet. Visvaraak pie 3, 5 un 7 aatruma. Mazaak pie 4 un 6taa. Logjiski uzreiz izmet "ekraanaa" kljuudu un nogriezh motora griezi. Noslaapeejot kljuuda pazuud.
Bet, nu taa kaa S-tronic IR sajuuga disks un es braucu ikdienaa daudz tad tas nekas negaidiits nav. Tagad tik jaaatrod, kur to sajuuga disku samainiit, jo jaabuut mehaanikjim ar smadzeneem un instrumentiem, lai to uzstaadiitu.
Bet taa, joprojaam staraa par auto.

Pie kāda noskrējiena sākās epopeja ar sajūgu?

#81 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2180 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 13 April 2019 - 15:58

Jā, tā eļļa LiqMoly ir laba un viņas izcelsme ir ticama.Es pats te jau kādus vairākus gadus lietoju to šveices motorex eļļu, jo tā ir zaļā krāsā un tādu polijas siltumnīcā diezin vai var izvārīt.

Par startstopu- man Jonix viņu pirms 2gadiem veiksmīgi pārprogrammēja otrādi un tas tur tā joprojām viss perfekti darbojas.Man tas startsstops riebjas un es viņu nekad neizmantoju.Uz nerviem krīt- jā, vo, tas toč, to viņš dara.Kas vēl ir pozitīvi šim auto, ka (manuprāt) startera, aķa un generatora resurss ir milzīgs.iespējams, ka st-stopa nelietošana to krānu vēl drisku pagarina.Kaut gan INC kādreiz teica, ka viņš domā ka no mehānisko resursu taupības viedokļa tur neesot dižas starpības.

Ko viņš/INC vēl teica- ka (izrādās!) tām suuda audi-oem programmversijām katrs tas jauninājums jaudas un žiperīguma ziņā ir pa kādi 5-6% arvien uz ekoloģijas un demagoģijas pusi orientēts.Tur par to pus-vācija spļaudās, ka tas ir vienkārši klienta appsipšana.Turklāt, nav nekādu tur oficiālu experimentēšanas vai downgrādēšanas opciju, ja nu kādam kas "nepatīk".Es tik vēlreiz/piektoreiz varu to visu nu jau no personīgās pieredzes apstiprināt.Viņš man beigu beigās atlika atpakaļ sākotnēji 13tajā gadā paredzēto, un tā mašīna pēkšņi sāka braukt.

Mollers, savukārt, par to programsuudu (protams)ņem normālu naudu, cik atceros drusku virs sotaka bija.Toreiz kad es kasījos un meklēju iemeslu kapc sācis sliktāk braukt, sākotnēji bija grūti kko konstatēt.Vajadzīga kāda pieredze, tipa izdarīju to/shito, tas nelīdzēja, skatamies tālāk un utt.Molleram es prasīju pārbaudīt- tas teica itin nekādu noviržu nav.Tad aizbraucu pie Jonixa, tas man adaptēja kārbu- stuācija drusku uzlabojās, bet vienalga nebija "kā kādreiz".Jonix arī sacija, ka būtu jāiet labāk,kaut kas viņam tur īsti nepatika ar turbo spiedienu utt..

Tad es aizbraucu uz Molleri, saku man autoritatīvs specs teica to un šito,meklējiet kas tur īsti ir.Viņi "meklēja" kādu stundu, neko neatklāja, iznāca managieris, saka vienīgais ko varot- pāršūt uz jaunāko versiju.Ko es- padrirsis jau tā laiku un garīgo, saku jā, loģiski,davaj uztaisiet.Pec burtiski maza laiciņa atkal iznāk- jā, esot tagd ok, viss jaunākais, būtu jābūt labi.To ka NAV labi- a kā tu uzreiz kko konstatēsi.Jonix piem godprātīgi kārbu adaptēja- a ko mollers, pa kuru laiku- ne viņi izbrauca ne tur neko, vnk redz ka Lohs atbraucis,nezin pats tipa ko grib, nu ta taisam viņam pēc lohu algoritma.Tas suuds "labi" izpaudās taa, aka pa šoseju braucot ar 105km/h viņš neturēja ātrumu un nemitīgi slēgājās starp 7-8 robu, piem naktī pa tukšu apvedceļu no jelgavas lidz jūrmaļas šosejai kādas reizes 9/10 pārslēdzās.Uzdot cuku arī nebij iespējams-kā tik pedāli drusku uzspied, uzreiz 7jā iemet.Jau Zb konkrēti.Zvanu INCam, saku lai glābj un lai sit tam suudam kaut ar āmuru, bet šis man neder.Protams, pats 1-mais, ko mēs tur atklājām- ka plus visam pie pilnas laimes arīdzan nestrādā gaisa masas mērītājs.Pletj,a tas mollers to suudu nevarēja pārbaudīt?? Nu kā tā- klients sūdzās,tu iesaki kaut kādas suuda programmas ar neprognozējamu rezultātu, bet shito draņķi ij nedomā "pārbaudīt".Viņš, plet,tas suuds maksā 2x mazāk nekā tā programmēšana...

 

Jā, sorrī par palagu, bet tā bija.Un te tagad ir daudz tiešām labas informācijas.

Emocijas, protams ir,bet Nekas nav nepatiesi sadrists.Kas cierē uz c7, noteikti lai uzmanīgi palasa.

 

Āa, tas piekares augstuma sensors pneimas gadijumā- viņi ir 4gab, pakaļā īsti nav saredzami (tur kkur augšā,tālu roka jabāž), bet priekšā tie ir atklātā tekstā sālsūdenim un dubļiem šaubīgā vietā tieši apakšējās resnās sviras vidū.Tur ir tāda cimperlīga/gara divdaīga plastmasas kājiņa uz kustīgiem ābolīšiem, turklāt tai būtu brīvi jāstaigā arī pašas tās devēja kastītes iekšpusē- kur visur viņa parasti ir sakaltusi.

Vēl ko- bixenona versijai tur priekšas lampās ir adaptīvo pagrieziengaismu spuldzes H7.Mums visiem "patīk" naitbreikeri,Plusprocenti, xenonblū un utt, bet nu i nah tos visus suudus.Lieta tā, ka viņi visi kā viens ik pa pusgadam izdeg- un tur ir grūti tikt klāt...Ja tas izdeg- vsjo, čau, adaptive light fault- ej nu tad sipies, kamēr sameklēsi spuldzi, kamēr pa gaismu to nomainīsi, turklāt gaisafiltrs traucē un utt. Vienu nomainīsi- pec nedēlas otra būs gatava.Zb jau.Tā ka tikai un vienīgi Osram Longlife speciālās spuldzes ar pagarināto krānu/resursu- bet tās ne visur ir, tāda zaļa kastīte, 2gab iekšā, kādi 12,- maksāja laikam.



#82 janis8

janis8
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 14 April 2019 - 11:07

Man vēl viens jautājums - tas apšuvums audi apakšā man viss ir no tā materiāla, ko iepriekš biju redzējis tikai arkās (atgādina plastmasu/kartonu). Man ieprekšējam audi tas materiāls arkās ar laiku saplīsa / izjuka. Nebūs tagad tas pats ar visu apakšu šitam C7 sakarā ar sāli uz ceļiem ziemā?


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#83 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 922 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 14 April 2019 - 22:39

Pie kāda noskrējiena sākās epopeja ar sajūgu?

 

270k km


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)