Pālekt uz saturu


Foto

Audi A6 C7


  • Please log in to reply
63 atbildes uz šo tēmu

#1 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 28 January 2016 - 09:03

Labs rīts, saprotu ka lielai daļai  maza saskarsme ar C7 modeli, bet nu tomēr...

 

Ir plānos iegādāties tādu zvēru. Varbūt kāds var padalīties pieredzē kas šai paaudzei ir slimības lapā ( piem kā C6- sprauslas, ventilatoru motori, gaismas, ...)

Saprotams pamatlietas nenojātu, bal bla bla bet tieši kā ir ar izteiktajiem defektiem?

 

Vēl jautājums viennozīmīgi motors 3,0 tdi, bet ir jēga ieciklēties uz jaudīgo versiju vai dzinēji neatšķiras tikai progammatūra.

Kārba- 8 robi vai 6 kura labāk... 

 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#2 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1652 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 28 January 2016 - 11:04

Jaudīgākai versijai arī turbīna ir jaudīgāka, šie nav busi.



#3 montavits45

montavits45
  • Lietotājs
  • 102 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Auto, celojumi, mūzika, un daudz kas cits.

Pievienots 28 January 2016 - 11:09

Jaudīgai versijai iet 8 pakāpju parasts automāts ar hidrotransformatoru, mazjaudīgajiem iet 7 pakāpju S-tronic ar diviem sajūgiem-robots. Robots ir mazāk izturīgs


Audi, only!


#4 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1390 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 28 January 2016 - 11:30

Kādēļ neizvēlies nākamāa paaudzes a6, aiz c6?
Kādam varbūt ir info kā biedram Labais beidzās ar to c7

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#5 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 28 January 2016 - 11:41

dragij es domāju Tev šeit neviens nevarēs palīdzēt.. 

paziņam fāters tiko paņēma A6C7 3.0 TDI quattro - bet ar manuālo kārbu.. 2013 gada. Pagaidām braukā viss ir okei, pārsēdās pēc A6C6, teica protams komforts, dinamika un braukšana ir labāka.. 

Par kārbām vari šeit palasīt.. - http://www.audi-club...t=330182&page=4



#6 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 January 2016 - 11:55

Kādēļ neizvēlies nākamāa paaudzes a6, aiz c6?
Kādam varbūt ir info kā biedram Labais beidzās ar to c7

1. Jautājums ir par nākamās paaudzes A6, kas ir ariz C6. Respektīvi, jautājums ir par A6C7
2. Labaiis likstas bija ar Audi A7, nevis A6C7
speedgang.lv

#7 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 28 January 2016 - 12:31

Mja...

Tam "drauga fāterim" ir ārkārtīgi paveicies- acīmredzot, viņš ir paspējis ieķert pasaulē Vienīgo 13-tā g C7 3.0Tdi ar manuālo kārbu.

 

Mirstīgajiem pilsoņiem ap 12-13 g ir 3 versijas 3.0TdiQ- 150kW, 180kW un 230kW(apm.viens no katriem 200 piedāvājumā esošajiem)

Kura no viņiem ir tā "jaudīgā versija" ar 8-pak automātu??



#8 labaiis

labaiis
  • Lietotājs
  • 411 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2016 - 12:44

Kādēļ neizvēlies nākamāa paaudzes a6, aiz c6?
Kādam varbūt ir info kā biedram Labais beidzās ar to c7

 

Beidzās ar to, Mollers atpirka atpakaļ. Varbūt ne gluži tā kā man gribējās, bet beigās, kad tajā pašā laikā paņēmu Q7, tad abus dealus saliekot kopā, paliku apmierināts. Kad tas viss deals notika uz to brīdi jau A7 bija sataisīts, bet man jau viņu vairs principa pēc negribējās vairs ņemt. Un šobrīd, par to, vai es vairs gribu pirkt jaunu mašīnu, tagad smagi domāju. 


Audi A8

Audi RS7 

VW Passat CC

CAN AM Renegade XMR

Un vēl visādas grabažas...


#9 schiizo

schiizo
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2016 - 12:46

mazjaudīgākā versija ir ar manuālo, tiesa gan, tikai priekšpiedziņas versijā


a6 c6 3.0tdi


#10 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 28 January 2016 - 13:11

Es tā sapratu,ka saRunas apsēptais zemtexts ir pa to par to vai ir vērts pirkt c6 vietā c7.

Drošvien ka q un laikam ka 3.0Tdi.

Drošvien pa 19-25k un ar +/- 200k nobraukumu.

Laikam ka ar bixenon gaismu (jautājums vai viņas klātbūtne ir tumsā pamanāma).

varbūt labāk ar halogen,jo tur vismaz miglas lukturos ir pacentušies bamperī ieskrūvēt.

Vai vel labāk pa 23k ar Led lukturiem, ar jautājumu cik ilgi tie dzīvo un kur tos var rīgā nopirkt vai noregulēt.

Resp. cik ir jāpieliek pie pirkšanas brīdī izliktiem 20k, lai to auto atjaunotu līdz braukšanai pienācīgam stāvoklim?



#11 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 28 January 2016 - 13:12

Mja...

Tam "drauga fāterim" ir ārkārtīgi paveicies- acīmredzot, viņš ir paspējis ieķert pasaulē Vienīgo 13-tā g C7 3.0Tdi ar manuālo kārbu.

 

Mirstīgajiem pilsoņiem ap 12-13 g ir 3 versijas 3.0TdiQ- 150kW, 180kW un 230kW(apm.viens no katriem 200 piedāvājumā esošajiem)

Kura no viņiem ir tā "jaudīgā versija" ar 8-pak automātu?

Kāpēc paveicies? 
Labi, 12 gada beigas.. 

Viņam ir  150 KW. 



#12 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 28 January 2016 - 13:15

Tapec ka JA kko publiski te ieraksta, ta vajg par savu bazaru nest vismaz daļēju atbildību



#13 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 05 February 2016 - 12:05

Kā jau arī gaidīju- maz pagaidām šeit kādam saskarsme ar C7

 

Tā kā patīk atzīmēt katru spuldzīti pa cik pirkta u.t.t- saliekot ieguldīto summu pa 3 gadiem-  sanāk gandrīz otrs C6 - izdalot auto nolietojumu (cenu kritumu gadā) +  uzturēšanas izmaksas un izdalot izmaksas  uz vienu mēnesi...

Kolēģis savu  Tiguan aizdzina uz lielo teh apkopi- 660 EUR   :hihi:  - bezkauņa vēl sūdzas ka 3 ādas Mollers noplēsis...  ibio  manai lamaitai  kārbas eļļa vien 50% sastāda no  660 EUR...

 

 

Pats sliktākais, prasības   jaudīgs + pilnpiedziņa  paliek ļoti maz variantu no kā izvēlēties...  ( Kruzakus, X6 un ML neizskatu) - doma vēl bija BMW GT :woot:


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#14 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 05 February 2016 - 13:35

Varu derēt, ka Tu būsi Pirmais, kas te par c7 uzrakstīs

Bet, ja tev nav pie rokas vismaz 26k, labāk šogad vēl nopauzē- kamēr iekš c6 tev nupat svaiga eļļa un taa;)



#15 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 466 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 05 February 2016 - 15:02

Nu vai arī gaidīt C8 iznākšanu un cenukriti C7.

Pats arī acis metu ... bet C6 viss sačiņīts ... žaba glušī... :)

Vienīgi *.ru tur baigi izsakās par tām kārbām un līdz ar to motora neatsaucību .... gan jau pienāks laiks un būs kāds viedoklis ;)


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#16 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 05 February 2016 - 18:23

;) Un ta ka tu gribi tikt vaļā no sava sačiņītā c6, tad īsti nav kam viņu pa pienācīgu cenu iesmērēt un ka tu gribi paņemt vietā to ko tev patīk, ta tu redzi ka tas maksā tik cik 2gab tavējie sačiņītie c6.

Pat ja mainīt savu c6 pret tādu c6, kas točna Labāk patīk par savējo - nu figu, viss ir cenā 1:2.

Un nezkapēc "labs" c6 maksā krietni vairāk, nekā pirmie/zemākie no pašlaik pieejamajiem 12-tā gada c7...



#17 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 466 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 05 February 2016 - 19:03

Nu tas būs vienmēr ielikto back nedabūsi. Un ja par to satrauksies, tad citu nenopirksi nekad.

The same story par mob. telefoniem - pērkot nākamo pa 500EUR (piemēram) , takš par veco 500EUR back nedabūsi.

Vnk zinu ka ar laiku būs C8, un C6 aizies par ātro cenu, lai nav uz kakla. Ideālā C8 apmaiņā pret C6 ar piemaksu, lai no grāmatvedībā neparādās vēl +1 auto ar visiem nodokļiem :)


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#18 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 05 February 2016 - 19:21

Nu ja, bet tur visur priekšā rēgojas Pamatojums priekš sevis. Ja es zinu,ka man nav pamatojuma iztērērēt 20k par 200+k noskrējušu c7 un pec tam ar līdzīgiem kolēģiem te spriest par viņa "pacelšanu" līdz pašlaik man esošā c6 līmenim- ta es labāk nopērku telefonu un otru štuku kkur nodzeru.

Mož vismaz jutīšos atpūties un vismaz drusku kas labs notiek;)  



#19 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 466 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 05 February 2016 - 19:47

:rofl:  :rofl: :rofl:  

Nu visu naudu kapā līdzi nepaņemsi. Bet jā. Līdzīgi man nav pamatojuma paņemt mint C7(C8)  no salona, pat ja naudas ir kā spaļi. Nav pamatojuma samaksāt 60kEUR, ja to pašu pēc gadiem trim var pa puscenu :)

Un štuku var arī notriek braucienam uz Austriju ar ļoti + nomas auto ... ja sniegs tur gana ;)

Bet šā kā tā visi zinam, agrāk vai vēlāk pie C7 tiksim, tieši tā pat ka no c5 pārsēdāmies uz C6 :)


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#20 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2422 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zolitude
  • Intereses:quattro

Pievienots 28 June 2017 - 18:41

Tikko ieraudzīju sludinājumu BMW forumā - https://www.ss.lv/ms...i/a6/fpoje.html


> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#21 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 29 June 2017 - 08:34

šitas sen tirgojas,  vismaz 3-4 mēnešus 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#22 janis8

janis8
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI un saudzēt dabu

Pievienots 26 September 2018 - 02:19

Sveiki! Skatos, ka te nekā daudz nav bijis un pēdējā laikā vispār nekā... Bet varbūt kādam uz šo brīdi jau ir pieredze ar C7?


When you have to shoot...Shoot! Don't talk!


#23 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 October 2018 - 17:42

Sen te nav iepjuutīts, bet pa lielam jau viss tas pats;)"Pieredze" ir tā, ka šobrīd c7 tīkotājs ir principiālas izvēles priekšā- jo par to plānoto izdodamo summu viņam aizgūtnēm tiek veikalos piedāvāti jauni spīdīgi auto par daudzsološu ciparu, ar piebildi ka sākot/no.Kā vēlāk izrādās, tad sākot ar to,ka reāli bez motora un bez salona.Bet ar krāsainu displeju.Otra ziņa ir tā, ka "pirmie pieejamie" c7 jau sen ir izlīdzinājušies cenā ar "augstākajiem labākajiem atlikušajiem" c6.Trešā- ka tieši tie c7 būs iespējams ar kādu problēmu un bez komplektācijas.Ceturtā- ka reti kuram (pagaidām) masveidā interesēs audi par cenu padsmit k, kur nu vēl tie labākie exemplāri par virs 20.Desmitā ziņa, ka arī par 25 ne uzreiz tev tur kāds piedāvās elektriskos krēslus un citus kosmosus...Un 15tā ziņa, ka bez tiem kosmosiem tas dzelzsgabals vispār nevienam nav vajadzīgs, jūtu uzplūdā nopirksi- būs pašam ilgi jābrauc un jākrāj pieredze;).Ja grib kādu plašāku info, tad ir jālasa audi-club ru un motortalk de.



#24 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 21 October 2018 - 01:20

C7 ir forshs auto :D


Ok, ok. Pa teemu. Par kaadaam 6 un 8 robu kaarbaam iet runa? Vismaz A7 3.0tdi nemeedz buut manuaalja. Ir tikai 8 robu automaats priekshpiedzinjai ar 201 poniju zem haubes un 7 robu s-tronic kvatrai kura, manaa uzskatiijumaa ir viena no labakajaam kaarbaam. Auto jaakopj un apkopes jaataisa - t.b. nauda jaateeree. Ja viss ripo un straadaa kaa naakas, tad auto ir lielisks un braukt kaifs. Ja nejuutamies paarliecinaats par iespeejaam ieliet labaako pieejamo ellju gan motoraa, gan kaarbaa un nomainiit sprauslu, kad taa beidzas - labak paliekam pie C5 vai C6 kuri arii principaa ir ljoti labi auto un veel paliks paari naudinjas lai smuki sapuleetu un uzliktu labas riepas :)


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#25 efexs

efexs
  • Lietotājs
  • 201 raksti
  • Dzīvesvieta:Ventspils, Jelgava

Pievienots 21 October 2018 - 17:26

Vai kādam ir reāla pieredze ar 3.0 D BiT degvielas patēriņu? Neticu rūpnīcas datiem. Šobrid esmu dilēmas priekšā, kuru versiju izveleties 245 vai 313hp.

Audi a4 b6 2.5TDi quattro

Audi Coupe Quattro 2.5 20VT - sale
 


#26 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 21 October 2018 - 17:36

Podu skaits un paaudze identiska. Patēriņiem jābūt stipri līdzīgiem, ja vislaik netopī grīdā.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#27 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2174 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 21 October 2018 - 21:25

Par BiTdi patēriņu ir tā,ka ārpusē var pat 6arpus litros iekļauties.Bet pilsētā, sastrēgumā maisoties, būs protams vairāk.Vidējais,tā  ja nedzīvo vislaik Rīgā un ja ir ikdienā drusku pilsētā jāiebrauc, būtu kādi 8,drusku.Visekonomiskāk ir ar standarta 235/18 riepām.Katrā ziņā, ļoti normāli un nav gandrīz nekādi sirdsapziņas pārmetumi, ka būtu pārāk daudz.Detalizēti dati ir redzami aptuveni šeit: http://www.automobil.../auta_perf1.php

Tur var papētīt,ka manuālās kārbas ir tikai vājākiem gan benzīnniekiem gan dieseļiem.Benzīiniekus neesmu smalkāk pētījis, bet tie manuālie dīzeļi laikam ka nemēdz būt quattro, q sākas no 204hp un nāk ar 7pak automātu s-troniku.Un 8pak-Tiptronic ir sērijveidā tikai uz 3,0 BiTdi, par 3.0Tfsi nemāku teikt.Iespējams, ka 15tā gada feisliftam tur kas mainās.Kaut kur te agrāk gan bija sacīts, ka kaut kādos tur ļooti retos īpašos gadijumos tas 8ZF varot būt uzlikts gan uz 3.0Tfsi gan uz parastā 3.0Tdi.

Tas 8pak automāts priekšpiedziņas variantam ir multitroniks un to nu gan nafig nevajag.Par S-troniku esmu drusku skeptisks, jo, ja ilgāku laiku to lietot, tad būs ebatorija gan ar eļļas maiņu, gan ir stāsti par visādiem cimperlīgiem pārkaršanas simptomiem pa sastrēgumiem stumdoties.To saka gan audi-club ru, gan motortalk de.Bet te pie mums pa lielam visi saka, ka esot ok,iespējams ka katram sava taisnība un Maskavas korķu režīms tam ir kaitīgāks, nekā Rīgas.

Tajā Motortalkā de var ļoti daudzko izlasīt par BiTdi.Galvenais trūkums ir bieža sūdzība par slinku ātrumkārbas/motora sadarbību pie maziem apgriezieniem (mazs= šim tas būtu tipa lidz/ap 1500rpm, jo jebkurā ne-S režīmā tur visa pamatbraukšanas darbība uzbāzīgi notiek diapazonā ap 1200-1300rpm.).Bet tam lieti noder lāpstiņas uz stūres.Un itin bieži (izrādās, ka...) jocīgu sūdzību (vai kasīšanās...)gadījumā pie vainas var būt pat Mjollerī nekonstatējamas lietas- aka gaisamasas mērītājs un lambdazonde (kas nekas nav mūžīgs).Jo, kas interesanti, tur vairāki tie štrunti ne vienmēr uzrāda saredzamu diagnostikas kļūdu un pat Mjollers var teikt ka viss esot štokos arī tad, kad klients piekasās.Un piedāvāt tikai kādus tādus samērā eksotiskus xuejxperimentus (protams, ka par klienta naudu).

Ja braukt ar to BiTdi pa lielceļu pofigā/bezlimitā, tad tur jautājumu nav.Ja uzrodas vēlme, tad tas vnk aizbrauc prom no praktiski lielākās daļas kustīgu objektu un no jebkura ātruma.Virs 150 braucot, patēriņš ir pat mazāks nekā c6q.Īsāk sakot,es principā atbalstītu ka skatīties BiTdi ar ZF8-tiptroniku.Kas būtu izvērtējot ļoti jāņem vērā- ka neapmierinātības gadijumā tikt no viņa vaļā būs pagrūti un pašam vien būs kādu laiku jābrauc.Nekādā gadījumā nepaņemt nekādu hlamu ar apdalītu komplektāciju,iepriekš nenoskaidrotu vēsturi, vai ar sākotnēji kaut nedaudz aizdomīgu tehnisko uzvedību. 



#28 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 898 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 21 October 2018 - 23:16

Pilniigi piekriitu, ka priekshpiedzinj ar Multitroniku laikam vajadzeetu izvairiities. Bet atkal, ja ljoti noveicas nopirkt labi koptu eksemplaaru ar nelielu noskreejienu - laikam buus ok.

Par TDI vai BiTDI .... Hmmmmmm.... pat nezinu. Es esmu S-tronic fans, jo kaarbas darbiiba ir fantastiska. Meedz buut, ka jaanomaina ellja, filts un filtra korpuss laikaa :D Pat dazhi Bi-T un RS6/7 iipashnieki jautaa, kaapeec uz shiem auto nav S-tronic. Laikam 8ZF ir pietiekami "atstraadaata" kaarba un uz vinju var paljauties.

Taapeec uzreiz jautaa sev, vai Tev tas BiT ir vajadziigs LV. Man pat UK ar nesachipotu TDI A7 ir pietiekami, jo celj vinjsh ljoti patiikami. Un sachipots un labi "piestraadaats" TDI sarazhos paari pa 300zirgiem. 

Es laikam izveeleetos komplektaaciju un staavokli paar TDI vai BiTd.

Man galvenie nosaciijumi bija S-Line, diski, quattro un black piano salon aapdare, jo ciest nevaru alumiinija apdari. Shis tas cits A7 naak jau standartaa, taapeec uzdevums vieglaaks :)


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#29 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5219 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 October 2018 - 08:21

Vai kādam ir reāla pieredze ar 3.0 D BiT degvielas patēriņu? Neticu rūpnīcas datiem. Šobrid esmu dilēmas priekšā, kuru versiju izveleties 245 vai 313hp.

 

 

Ja interesējies par  degvielas patēriņu, pērc 2,0 tdi ...


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#30 audihp

audihp
  • Lietotājs
  • 158 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Ape
  • Intereses:SIA "DL motors" autoserviss

    Auto diagnostika un remonts

    A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

    Strenču iela 5, Rīga. 25619574

Pievienots 22 October 2018 - 09:45

Vai kādam ir reāla pieredze ar 3.0 D BiT degvielas patēriņu? Neticu rūpnīcas datiem. Šobrid esmu dilēmas priekšā, kuru versiju izveleties 245 vai 313

Lietošanā nedaudz vairāk kā gadu ir 3.0 BiTDI. Vidējais patēriņš pilsētā ar agresīvu braukšanu ir ap 8.5l, šoseja ap 7l. Auto superīgs visās jomās, nesalīdzināms ar parastu 3.0tdi jaudas ziņā. Kā arī personīgi priekšroku dodu 8. ātrumu tiprtonic. 

 

Runa iet konkrēti par šo auto: https://www.ss.com/m...html?1540194618

 

Ja kādam ir interese, par cenu vienosimies. Autiņš ļoti labā stāvoklī.


Šo rakstu rediģēja audihp: 22 October 2018 - 09:52

SIA "DL motors" autoserviss

A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

Strenču iela 5, Rīga. 25619574




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)