Pālekt uz saturu


Foto

Audi 200 Quattro typ 44

Audi 200 Quattro MC Vems LPG

  • Please log in to reply
88 atbildes uz šo tēmu

#31 MXR

MXR
  • Foruma atbalstītājs
  • 3037 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 21 February 2016 - 19:58

ir lieka S4 AAN filtra kaste  B)


Veco Aužu pansionātsTM
MXR BARTERI (B3,B4,B5,C4,C5,Allroad C5)


#32 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 24 February 2016 - 14:42

*
POPULĀRS RAKSTS!

Par to filtra kasti mazliet vel vajag man laiku...

Bet šodien izdevās nobeigt Hela orģinālo setu  :woot:  Vel tikai ar nr jatiek pie vēlamā rezultāta.

000043981730_%23_3_%23_Redmeier.jpg


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 24 February 2016 - 14:42

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#33 Šmits

Šmits
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:kaut kas braucams un ar motoru.

Pievienots 24 February 2016 - 19:50

Man ir neliela nojausma, kas par vnz varētu būt uz šī auto. :-) Katrā ziņa Cigāriem, manuprāt tiešām vislabākais variants ir īsais vnz.

#34 dzidars

dzidars
  • Lietotājs
  • 384 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Audi quattro...

Pievienots 24 February 2016 - 20:02

C4 S4 filtra kaste der perfekti.Tik nevar uzlikt visu to trubu,kas ir aiz spārna iekšā.Bet visa nav arī vajadzīga.


VW Sharan TDI 1997 g. ZH-49

Audi 100 Avant 2.2 20VT Quattro sport exklusiv (S 743)1990 g. ZH-49 Fuck off petrol saving!!!

Audi 90 2.0 1985 g. ZH-49

Audi 90 2.2 1986 g.


#35 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 24 February 2016 - 21:26

Skan labi. Būtu labi ja derēt ari s4 gofra lidz turbo.Un man pie reizes garāžā metājas viens beigts s4 gmm. Es tik vel gribētu mazliet pameklēt vai no kka vel der S4 filtra kastes spārna daļa,jo otra daļa man ir. Pats filtrs jau cik skatijos vienu katalogu daudziem vienāds... Varbūt ari no kāda v6 vai  c4 2.5 tdi der kopā ar s4 filtra kastes otru daļu. Ir vērts pameklēt ,jo lidzekļi ir tik cik ir šomenes. :pardon:


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 25 February 2016 - 00:29

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#36 Gincha5000

Gincha5000
  • Lietotājs
  • 351 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Dunte

Pievienots 24 February 2016 - 22:04

No c4 v6 mēģināju filtra kastes apakšu iemontēt, baigi liela galīgi nelīda tanī vietā.

#37 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 24 February 2016 - 22:21

sk....paldies par info. :ok:


Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#38 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 27 March 2016 - 21:07

Tiku pie S4c4 filtra kastes. Ja ielikt var,bet gribu tomēr 3B filtra kasti  :D Vispār sākas atkal stulbas domas par 2.2 20vt :fool:  :crazy:  Būs jāsāk lēnām meklēt ABY,3B,bet gan jau tikšu galā ari ar AAN. Ja nu kādam ir uz pārdošanu PM.

P.S.

Der ari bez vadības.


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 27 March 2016 - 21:11

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#39 Āris

Āris
  • Lietotājs
  • 554 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TRANCE music, QUATTRO.

Pievienots 28 March 2016 - 12:48

Projekts  :good: Veiksmi atlikušajos darbos !!!



#40 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 28 March 2016 - 18:12

*
POPULĀRS RAKSTS!

Paldies.  :)  Negribu dzirdēt neko par projektiem. Šis būs normāls,gandriz standrta auto ar ~300 hp ikdienas vajadzībām lai tiktu no punkta A lidz B.  :D

000044014976_%23_3_%23_Redmeier.jpg


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 28 March 2016 - 18:13

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#41 skuuu

skuuu
  • Lietotājs
  • 78 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:AUDI

Pievienots 28 March 2016 - 20:49

Bet,skaists standarts. :ok:  :ok:   Zvērā vecīt.



#42 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 28 March 2016 - 20:53

10 VT un 300hp?

 

Ja tā tiešām ir, tad nekāds ikdienas auto nesanāks, bet projekts, kam dzinējs visu laiku uz galda.


Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#43 sergejs_C3

sergejs_C3
  • Lietotājs
  • 510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 28 March 2016 - 22:29

nu tavi 300 kumeli diezvai bus priecigi par tadu mini skursteni :D


Audi Q44

#44 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 28 March 2016 - 22:39

Ok. vel neesmu neko teicis ka tas obligāti būs 10VT,bet kas 10vt tur vis tik slikti tai galvai ? 

63 mm izpūtējs par mazu bus+-  300 hp ? 

Katrā ziņa daudz zaudēt nav ko.Driz varēs testēt uz ko tas dzinējs būs spējigs uz benzīnu.  :crazy: Nu uz benzīnu točna nebūs 300 hp,bet tuvu 250 gan gribētos.


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 28 March 2016 - 22:46

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#45 Mairiz

Mairiz
  • Lietotājs
  • 8043 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Vecpiebalgas Novads
  • Intereses:R5
    20VT
    quattro

Pievienots 28 March 2016 - 22:40

nu tavi 300 kumeli diezvai bus priecigi par tadu mini skursteni :D

Tu neesi vēl izaudzis laikam.

63 tur pietiek atliektiem galiem


Toyota LC120 3.0

Audi S8 quattro 4.2

Audi Cabrio 2.2 20VT

Audi B3 quattro 2.2 20VT

Audi B2 quattro 2.5 20VT


#46 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 28 March 2016 - 22:52

76mm laikam pietiekot 600 hp...tad pieņemu ka 63mm rupji reķinot varētu būt ok lidz 400 hp.Te jau tantes vispār runā ka kkādu pretestību ari turbiniekiem vajagot,lai labāk ceļot no zemākiem rpm,takā jebkurā gadījumā man 63 deres.


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 28 March 2016 - 23:06

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#47 Jankac230k

Jankac230k
  • Lietotājs
  • 723 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 March 2016 - 23:02

Tiesi taa ari ir. Ar 76mm var dabut 600+hp

Facebook: AudiSParts

Facebook Project Car: Audi B2 Coupe Quattro 2.5 20vt

Rezerves dalas no Audi S6 C4


#48 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 29 March 2016 - 01:20

Tam 10vt 60mm ir vairāk kā zajebis.

Ne jau jauda būs atkarīga no izplūdes diametra. pff. Atkal viss balstās uz viena tante teica.

 

Nav jēgas taisīt lielaku rori par turbīnas karstā gala ieejas laukumu! Tieši tā pat kā ar zirnekli. Liekam izvadu laukumu forumlā uz rēķinam caurplūdes.

 

A moška ar 152mm pietiek 1200hp? :hihi:

 

Pa lielam nepārveidojot ieplūdi motoram izpūtējs ir dziļi pie kājas. skaņa būs i biļdes nava!


Šo rakstu rediģēja Ronaldo: 29 March 2016 - 01:22

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 27111097

                                                                                                                                                                                                                                                   


#49 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 29 March 2016 - 02:10

Daļēji piekritu,bet atkal rodas jautājumi  :D.Un kka negribas ticēt ka var vienādot turbines karstā gala ieeju (kur ir diezgan spiediens) ar izpūtēja diametru ,kur ja ir liels spiediens tad nav vairs labi. Vispār būtu par šo intresanti parunāt vairāk,bet ne te  :ok:

 

Drizāk par ko te varbūt varētu parunāt ir > Kas ar to 10vt ir ka netur ilgtermiņā tādas jaudus ka 300 hp ? 

 

Ko es zinu ir tas ka 10vt galvām ir sliktāka plūstamība+ grib ātrāk detonēt ka 20vt. Tāpat ka 20vt samērā sliktas plūstamības standarta izplūdes kolektors. Vel dzirdēts ka mocoties ar galvas blīvēm. Par izturību jaatzīstas diezgan maz zinu,bet domāju par bloku un tā ķidām nebūtu jauztraucas.


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 29 March 2016 - 02:21

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#50 kalkuns

kalkuns
  • Lietotājs
  • 212 raksti

Pievienots 29 March 2016 - 08:41

Pagājušo gadu biju Lietuvā dragreisā, tur bija viena kupeja ar 10Vt motoru. 400m brauca 11.xx sekundēs.

Aprunājos ar īpašnieku, kas darīts motoram? Atbilde vienkārša - pareizs regulējums, iekšā motorā viss stock, vadība VEMS.



#51 kakjis

kakjis
  • Foruma atbalstītājs
  • 1868 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 29 March 2016 - 09:07

*
POPULĀRS RAKSTS!

Pagājušo gadu biju Lietuvā dragreisā, tur bija viena kupeja ar 10Vt motoru. 400m brauca 11.xx sekundēs.

Aprunājos ar īpašnieku, kas darīts motoram? Atbilde vienkārša - pareizs regulējums, iekšā motorā viss stock, vadība VEMS.

 

Visi sevi cienoši speci tieši tā arī pateiks... :hihi:

viņiem 404x dienā uzdod šo jautājumu un sen jau ir apnicis atbildēt.


Čaks Muriss

 


#52 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9624 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 29 March 2016 - 11:56

Turēt noteikti tur, jautajums vai īpašnieks ilgtermiņā turēs tādu motoru, ja jau reiz mašīna domāta ikdienas vajadzībām - baigais kaifs pārvietot pakaļu ar rijīgu nīkuli un pāris reižu dienā ilgāk ieminot, sagaidīt pūtienu, ņūtonus un zirgspēkus :hihi: 10vt standarta izplūdnieks kļūst par pudeles kaklu kaut kur pirms 300 zs robežas, lasīts kaut kas ap 260-270 vecajam viengabala čuguna kluciferam, un ka divgabalnieks esot ar 10% lielāku caurplūdi, un tālāk jāprasa ar ko tu taisies pūst tos zirgspēkus - K24 bija līdz kaut kādiem nepilniem 300...

 

Vienvārdsakot, ja tiešām gribas ikdienas bonusa punktu un fotogrāfiju pelnītāju, tad var sākt slīpēt kanālus, kolektorus, mainīt vārstus, un nodarboties ar citām perversijām. 10vt dizains kolektoru dizains ir primitīvs un tizls, ar sākotnējo mērķi dabūt no piecu katlu motora 165 zs, un beigās pat 200 zs - tam tas prikolīgais izplūdnieks der - nu un fabrīķa komandas spieda laukā līdz 350, bet ar tādām metodēm, kādas tu neizmantotu.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#53 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 29 March 2016 - 13:29

Ikdienā gribu auto,kuram nevajag katru gadu celt nost kārbu vai motoru/turbo.Domāju kārba to izturēs un lidzšim domāju ka labs 10vt ari to varētu.Un 300 hp man nav obligātais mērķis. Man pietiktu ikdienai kaut vai ar  nosauktiem 260-270hp, gribētākie mērķi pat īstenība nav Hp,bet gan NM,bet tos nesaukšu savādāk sāks atkal kāds teikt ka esmu nosaucis par 20 vairāk neka varēs un ātrāk nekā varēs. :D  Ja kas man ir MC2 ar divdaļigo izpludnieku un k26.

Netaisos to jaudu izmantot katru dienu un auto jau dabūju ar iesāktiem darbiem,visu priekš lielākas jaudas,takā kapēc ne? Man atliek tikai tos darbu pabeigt(ko gandriz esmu jau izdarījis) un pielikt vel gāzi. ;)


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 29 March 2016 - 13:38

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#54 Val

Val
  • Administrators
  • 11849 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 29 March 2016 - 13:36

Ja tagad kāds sāks komentēt par ^^^ patēriņu, tad tam būs nedēļa readonly režīmā.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#55 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 29 March 2016 - 13:40

Paliecināji   :D Labāk pastāstiet kur labāk paršūt stūri un cik tās prieks.  ;)

 

000044098642_%23_3_%23_Redmeier.jpg


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 29 March 2016 - 14:20

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#56 PASSATizhi

PASSATizhi
  • Lietotājs
  • 3541 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala

Pievienots 29 March 2016 - 15:50

manuprāt ir jocīci runāt par lielām jaudām tādā aizvēsturē kā 10vt un tādā galertā kā cigārs... 


A200TQ

#57 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 29 March 2016 - 16:31

Tad jau manis,pamēģināsu 10vt izdosies labi, ja neizdosies varbūt paņemšu 20vt. Un ja jau v8 un 20vt nākuši vecajos cigāros ar jaudām 220 lidz v8 280 hp,tad domāju šitam normalai ielas braukšanai ari bus labi.

Nav man tas auto paredzēts trasēm takā vnk. ikdienā mazliet lai uzspiestu un justu ka tā kaste ari mazliet iet,domāju bus ok.


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 29 March 2016 - 16:40

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 


#58 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 29 March 2016 - 16:37

Nepiekrītu, pasāt!

Cigārs ir miris, lai dzīvo Cigārs! :wheelchair:

 

Ierosinu turpmāk forumā vārdu Cigārs lietot ar lielo burtu!

 

300 zirgus dabūt nav baigā problēma, nav pat jāiespringst uz kaut kādām niansēm. Tas ir elementārs fizikas uzdavums. Dabū tajā motorā daudz degvielas un gaisa un viss notiks.

 Rēķināt nepieciešams ja iziet uz maksimumu!


100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 27111097

                                                                                                                                                                                                                                                   


#59 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9624 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 29 March 2016 - 23:12

Ikdienā gribu auto,kuram nevajag katru gadu celt nost kārbu vai motoru/turbo.Domāju kārba to izturēs un lidzšim domāju ka labs 10vt ari to varētu.Un 300 hp man nav obligātais mērķis. Man pietiktu ikdienai kaut vai ar  nosauktiem 260-270hp, gribētākie mērķi pat īstenība nav Hp,bet gan NM,bet tos nesaukšu savādāk sāks atkal kāds teikt ka esmu nosaucis par 20 vairāk neka varēs un ātrāk nekā varēs. :D  Ja kas man ir MC2 ar divdaļigo izpludnieku un k26.

Netaisos to jaudu izmantot katru dienu un auto jau dabūju ar iesāktiem darbiem,visu priekš lielākas jaudas,takā kapēc ne? Man atliek tikai tos darbu pabeigt(ko gandriz esmu jau izdarījis) un pielikt vel gāzi. ;)

 

Nu tad to K26 kāds - tu vai kāds pirms tevis - ir pieskrūvējis. MC2 nāca ar K24, divdaļīgais kolektors nezinu kurā brīdī parādījās - mans turbiķis, kurš man te jau pāris gadus apkārt mētājas ir vēlīns MC1 ar divdaļīgo kolektoru un K26.

 

Bet attiecībā par ikdienas lietošanu - piekrītu par uzticamību, bet ir vēl viens faktors - vismaz man patīk sajust atdevi no ieguldījumiem - kāda jēga ikdienai no motora, kam gliemezis sāk pūst pie 3k? Tur jau sanāk svētdienas turbiķis - mironīga piecu katlu atmosfēra ikdienai, par kuru kaut kāds NG ir kādu strēķīti labāks, un svētdienā ilgāk paturot gāzes pedāli, divas reizes, pa 10 sekundēm, var sajust ka tomēr tas ir turbiķis... :mrgreen: Var vēl saprast tos, kas būvē mašīnu priekš dragreisa, bet pēc tam ar tādu vēl pārvietojas, bet ja primārais ir ikdiena, tad priekš kam tādu? Ja es kādreiz kaut kur to savu MC1 arī ielikšu, būs tur vai nu jāuzliek kāds mazs gliemezis - K14, K16, K03, K04 - poksuj ka regulējot lai spēj vienmērīgi sapūst līdz ierobežotājam, tur būtu kādi 0,4-0,5 bāri, zato tur vismaz būtu kādi 250 ņūtoni no 1,5-1,7, nevis 160-170, un vienīgi uz šosejas ejot uz apdzīšanu iemetot trešajā 400+ - vai arī jāpaeksperimentē ar kādu VNT gliemezi. Ja tev standarta AEĻa darbības īpaš[t]ības liekas normālas, tb pūtiens pie 2k, tad K24 ir priekš tevis, dabūsi tos 260-270 zs, un pārvietojot pakaļu arī sajutīsi savus 400 ņūtonus - man savulaik izbraukšana ar labu standarta AELi atsita apetīti uz turbiķi :mrgreen:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#60 Redmeier

Redmeier
  • Lietotājs
  • 209 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils
  • Intereses:Veci Audi,vw

Pievienots 30 March 2016 - 00:22

Tas iztenībā skatoties ari kāda kārba. Īsāka kārba mazāk jutīsi turbo bedres ilgumu un smagumu,bet tam protams ari savi mīnusi. Domāju pagaidām neko nemainīšu ka ir,tā lai paliek.

Ja kkas nobruks tad drizāk neieguldīšu vairs 10vt,bet gan mēgināsu iecelt 20vt,bet ari pašu dzineju atstāšu standartiņu neko būtiski nemainot ka tikai regulējumu un sikumus ap dzinēju. 20vt gribētos kaut vai tapēc ka tas dzinējs vnk ir vizuāli skaistāks un A200 motortelpā labāk sadzīvo ar moderno pasauli ka 10vt.  :D


Šo rakstu rediģēja Redmeier: 30 March 2016 - 00:28

Audi Coupe Quattro 1985 typ 85
Audi 200 Quattro 1989 typ 44

Audi 80 Quattro 1989 typ 89(Trases auto)
Audi 100 Quattro 1993 c4 






Also tagged with one or more of these keywords: Audi 200, Quattro, MC, Vems, LPG

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)