Pālekt uz saturu


Foto

Drulis A6 C6 ikdienas Auto


  • Please log in to reply
173 atbildes uz šo tēmu

#151 rml9

rml9
  • Lietotājs
  • 347 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 28 January 2018 - 19:33

Druli, kādu gultni biji uzlicis, ja jau tik ātri izbeidzās?


Powered by ABT Kaross

#152 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 28 January 2018 - 21:15

Druli, kādu gultni biji uzlicis, ja jau tik ātri izbeidzās?


Neatceros firmu, bet aptuvenās summa bija ap 50eiro.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#153 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 31 January 2018 - 16:15

Tātad. Iegādājos SKF gultni un beigu beigās lēnā garā 4 stundu laikā paša spēkiem noņēmu visu stupicu noņēmu gultni, sapresēju ko vien tur vajag, un uzstādīju atpakaļ, nav nemaz tik sarežģīti, tā kā skrūves ķegām kustinātas un nav iekodušās, viss okey un veiksmīgi. Vecajam gultnim iekšējā mala bija beigta, griežot ar roku jau ķērās un krakšķēja, nezinu kādēļ tā.
Pāris bildes no darba procesa. Pusasi iepriekš biju noņēmis un pārbaudījis, tur viss okey, iekšējo tik pacienāju ar jaunu smēri. Piļņiks tāds bēdīgs izskatījās, bet nav nekā traka, tik no ārpuses.

Spoiler


Plānos tuvākajā laikā ir nomainīt sprauslu kapara gredzenus, kuri jau ir iegādāti un gaida tik darbu.

Spoiler


Un pāris bildes, vēlāk ielikšu video ziemas priekus baudot.

Spoiler


Šo rakstu rediģēja Drulis: 31 January 2018 - 16:16

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#154 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 31 January 2018 - 16:34

Gultnis mainās daudz vienkāršāk, sviras nav jāaiztiek...



#155 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 31 January 2018 - 17:02

Gultnis mainās daudz vienkāršāk, sviras nav jāaiztiek...


Jā, pēc tam tik to sapratu. Bet, nu profilaksei apčamdīju sviras un to pirkstus.

Šo rakstu rediģēja Drulis: 31 January 2018 - 17:02

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#156 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 01 February 2018 - 15:36

cerams ka sviras pievilki pie nospriegota riteņa...


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#157 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 01 February 2018 - 20:52

cerams ka sviras pievilki pie nospriegota riteņa...


Ja nemaldos, tad sviras 3-4 reizes pārvilku un pārbaudīju vai viss ok. Ar tām nav joki...

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#158 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 01 February 2018 - 20:59

Galvenais sviras ir pievilkt noslogotā stāvoklī, stāvot uz ratiem nevis paceltam uz pacēlāja vai dankrata.

Ja tā netika izdarīts tad drīzumā visas sviru bukses būs saplēstas un būs jāmaina.


Šo rakstu rediģēja Mākonis: 01 February 2018 - 21:00


#159 CED

CED
  • Lietotājs
  • 397 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga-Ventspils
  • Intereses:Kvēp spēk

Pievienots 01 February 2018 - 22:40

Pats savam B7 arī abās pusēs mainīju gultņus priekšā. Tur pietika tikai ar to, ka izkabina no statnes ārā visus pirkstus un otrjā reizē vai pat neiemanījos apašējo ķegu pirkstus atstāt vietās. Es izmantoju FAG gultņus jo negribēju iegrābties uz viltotu SKF, lieki piebilst, ka FAG paciņā iekšā bija SKF. :D

Esmu dzirdējis, nostāstu, ka šie gultņi mēdzot izbeigties pēc spēcīgas bremzēšanas tipa bremžu disks tā uzsilis ,ka gultņa smērviela iztekot vai kautkā tā. Šķiet pat relatīvi ticami.


99 A4 B5 1.9 TDi

06 A4 B7 3.0 TDi


#160 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 01 February 2018 - 22:49

Pirkstiem/svirām nav jāķeras klāt, pietiek atskrūvēt pusass skrūvi,sagriež strūri uz vienu vai otru pusi,izmakarē ārā granātu no stupicas,pat pilnīgi neizņemot ārā granātu no stupicas var  tas 4 gultņa skrūves  atskrūvēt, bremžu suportu/disku nost,4 gultņa skrūves vaļā un gultnis ir laukā .


Šo rakstu rediģēja Mākonis: 01 February 2018 - 22:55


#161 RL.

RL.
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums/Rīga
  • Intereses:Autokrāsošana

Pievienots 02 February 2018 - 03:24

Pirkstiem/svirām nav jāķeras klāt, pietiek atskrūvēt pusass skrūvi,sagriež strūri uz vienu vai otru pusi,izmakarē ārā granātu no stupicas,pat pilnīgi neizņemot ārā granātu no stupicas var tas 4 gultņa skrūves atskrūvēt, bremžu suportu/disku nost,4 gultņa skrūves vaļā un gultnis ir laukā .

Jā, izklausās jau pasaka. Bet dažreiz ne viss ir tik vienkārši.
Aluminijs + dzelzs = labi iekorodejis gultnis sežā
Tikko izgāju šitam cauri. Skrūvējot aizvadīju 15min... Bet dauzot gultni ārā 1h :D

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Autokrāsotājs! 

 

daily Audi A6 C6 3.0 TDI Q & BMW e46 320d 

ex Audi A4 B5 2.8 30v Q


#162 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 719 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 02 February 2018 - 18:08

Nu jauTu  tā normāli pārspīlē vai ari nepareizie instrumenti Tev bija pa rokai.. saka kad Hektors palīdzot tādas situācijās.. :)



#163 VuskansDavis

VuskansDavis
  • Lietotājs
  • 172 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Dalbe

Pievienots 04 February 2018 - 10:55

nezinu, kā pavicas. es savam 20gadīgajam auto mainot vēl oem gultņus dabūju ļoti pamocīties, lai dabūtu granātu ārā no stupicas. labi ka ir rezaks un kuvalda kārtīga



#164 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 07 May 2018 - 09:59

Heyhey. Nesen biju atradis tēmu, kur kāds no lietotājiem bija atradis uz C6 šķiet, 3.0tdi, ka ir kaut kas tamlīdzīgs kā kārbas termostatam, jau vairāk kā stundu šo temu vairs nevaru atrast, varbūt kāds zin un var pacienāt ar detaļas nr?

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#165 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 03 September 2018 - 22:23

Sveiki! Ļoti sen šeit nekas nav rakstīts. C6 rūc un dūc, nekur nav pazudis. Tika izvilktas sprauslas, tur viss čotka, pārbaudītas, iztīrītas sēžas, nomainīti kapara gredzeni, gan O ringi. Sulojās augšējās plāksnes vārsta vākam kurā ir sprausla, gan kāds sapratīs, varbūt var nosaukt detaļas kodu un aptuveno cenu, neiedomājos tos pie reizes mainīt, un sulo eļļu mazliet tik vienā pusē. 

Pēc tam tika nocelts turbo, pēc aptuvenu 3,5 gadu braukšanas, nedaudz piekvēpusi, bet nekas traks, mazliet tomēr ķērās, pēc tīrīšanas iet labāk, un patēriņš arī nedaudz nokritās, bet varbūt tik tā šķiet. C6 arī tika pie taisnās izplūdes, gan kaut kad iemetīšu kādu video, skaņa tikai agresīvi braucot, braucot mierīgi, klusums.  Tad nu nu laiks ķerties piekarei, 4 gadi nekas nav darīts, ķegas sākušas klabēt, un arī kustās, braukšanai nav ok, un savirze arī jau galīgi slikti.. tāpēc tuvākajās dienās tiek mainīts nost un vests saregulēt savirzi. Kā arī, putekļu sargi amīšiem aizmugurē, beigti. Pārējais, kalpo ok, sūdzību nav. 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#166 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 61 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 September 2018 - 07:34

Ķegas klab uz nelīdzenas virsmas tikai bremzējot vai visu laiku braucot?
Kāda brenda ķegas tiks liktas virsū?



#167 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 04 September 2018 - 07:48

Sveiki! Ļoti sen šeit nekas nav rakstīts. C6 rūc un dūc, nekur nav pazudis. Tika izvilktas sprauslas, tur viss čotka, pārbaudītas, iztīrītas sēžas, nomainīti kapara gredzeni, gan O ringi. Sulojās augšējās plāksnes vārsta vākam kurā ir sprausla, gan kāds sapratīs, varbūt var nosaukt detaļas kodu un aptuveno cenu, neiedomājos tos pie reizes mainīt, un sulo eļļu mazliet tik vienā pusē. 

Pēc tam tika nocelts turbo, pēc aptuvenu 3,5 gadu braukšanas, nedaudz piekvēpusi, bet nekas traks, mazliet tomēr ķērās, pēc tīrīšanas iet labāk, un patēriņš arī nedaudz nokritās, bet varbūt tik tā šķiet. C6 arī tika pie taisnās izplūdes, gan kaut kad iemetīšu kādu video, skaņa tikai agresīvi braucot, braucot mierīgi, klusums.  Tad nu nu laiks ķerties piekarei, 4 gadi nekas nav darīts, ķegas sākušas klabēt, un arī kustās, braukšanai nav ok, un savirze arī jau galīgi slikti.. tāpēc tuvākajās dienās tiek mainīts nost un vests saregulēt savirzi. Kā arī, putekļu sargi amīšiem aizmugurē, beigti. Pārējais, kalpo ok, sūdzību nav. 

 

 

pie Muxa ņēmu jaunas  tās plāksnes, negribu sameloties, bet kaut kas ap 7 eur gb 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#168 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 13 September 2018 - 12:47

Ķegas klab uz nelīdzenas virsmas tikai bremzējot vai visu laiku braucot?
Kāda brenda ķegas tiks liktas virsū?

klab uz nelīdzenas virsmas, bremzējot, nedaudz, kustās un ir saplaisājušas bukses. Skrūves bija protams kārtīgi iekodušās, servisos rindas, vienā pat uzreiz pateica sāksim par skrūves izņemšanu vien 50e. 

Tā kā savirze jebkurā gadījumā jāregulē, apņēmos darīt pats. Skrūvi sakarsēju un sanāca izsist ārā, nebija nemaz tik sarežģīti, bet pus dienu aizņēma, jo viss tika ņemts nost. pie reizes visu sakopu, un nedaudz ar tizlumu, nolauzu abs dačiku, kuru tuvākajās dienās aizvietošu, konstatēts, ka bremžu kluči ar diskiem arī iet uz beigām, tā kā tos arī plānoju aizstāt. Atgriežoties pie svirām, viss beigtākā šķiet, pat OOOO virsū, ja pareizi saskatu vai izprotu ciparus, kas virsū, ir gadaskaitlis ? vai tomēr maldos? 

 

Pēc kompja drīz kārtējā eļļas maiņa, un sadzirdēju aukstam ķēžu graboņu, varētu būt dēļ eļļas? vai tomēr, sākt ātri domāt, par spriegotāju maiņu? Varbūt kāds var padalīties ar detaļas kodu un cenām?  Sapratu, ka augšējos var pats diez gan viegli nomainīt, ja rokas no pareizās vietas aug. 


Šo rakstu rediģēja Drulis: 13 September 2018 - 12:49

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#169 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 13 September 2018 - 20:30

Kad manam šopavasar sāka grabināties ķēdes, man piedāvāja 3 variantus - pa 40 eiro, pa 450 eiro vai pa 1000.

 

Nemācēšu pareizi atstāstīt, bet 40 eiro bija par kaut kādu piedevu sauktu par Nano, ja nu gadījumā eļļa (vai ja nesen mainīta - eļļas spiediens) pie vainas. Ar to tā kā ieteica sākt, varbūt, ka paliks labāk (manā gadījumā eļļa bij nesen mainīta un palika labāk un izteiktā grabināšanās vienā pusē nomazinājās uz ierasto mazo grabināšanos. un bija ielieta Valvoline eļļa, iepriekš bija Castrol un Motul un tad negrabinājās tik izteikti).

 

450 bija par daļu komplekta (ko it kā neesot tik viegli dabūt), 1000 par visu kopā.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 13 September 2018 - 20:33


#170 dieselpower

dieselpower
  • Lietotājs
  • 45 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:salacgrīva

Pievienots 13 September 2018 - 21:39

tas cenas jau nav vairs tik kosmiskas,un ieteiktu vissu pilno komplektu ar zobratiem.


a6c6 07 2.7tdi-------a6c6 11 3.0tdi


#171 A38L

A38L
  • Lietotājs
  • 96 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga.

Pievienots 13 September 2018 - 22:01

Cik daudz sadārdzina zobrati? Līdz 1,5K?

#172 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 September 2018 - 05:53

Nano,tas no Protec? Laba manta,tikkai lietot viņu ir par vēlu.

Mainīt tikkai spriegotājus un atstāt sadilušus zobratus un izstiepušos ķēdi ar īsti prātīgi nebūtu,ja nevēlas pie šī mezgla atgriezties.

Krājat naudu draugi !



#173 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 14 September 2018 - 07:43

Par ķēdi- ielej liqu Molly eļļu- apklusīs, tās  super mega piedevas uzskatu ir derīgas ja taisies auto pārdot - lai uz pārdošanas brīdi būtu ok- kā var šķidrums kompensēt ja mehāniski ķēde ir vaļīga- tur nano cilvēciņi iekšpusē viņu nospriegos vai 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#174 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 14 September 2018 - 08:00

A es leju piedevu klāt katrai eļļai, kad mainu, jo ticu, ka konkurences apstākļos ražotāji cenšas eļļu padarīt iespējami lētu un nelej klāt visus labumus, kas tiem ir. Tos pārdod atsevišķi tiem, kas grib uzlabot to eļļu.

Nekas negrab, nekādi vārsti nesāk kārties, želejas neveidojas dzinējā. Degvielas patēriņš labs. Dzinējs kluss un laimīgs.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)