Pālekt uz saturu


Foto

Drulis A6 C6 ikdienas Auto


  • Please log in to reply
173 atbildes uz šo tēmu

#31 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 09 April 2016 - 11:57

Izbesija pīkstēšana no parking sensora. Okey, atradu informāciju AS , kā testēt kurš ir miris. Ieslēdzu aizdedzi ielieku R un skatos. Pirms šī visa, ar draudzeni saderējām kurš ir beigts :D
1. Tikšķ 2. Tikšķ 3. Tikšķ 4. Klusums.. Uzsitu nedaudz, klusums. Un derībās esmu zaudējis...
Okey, ņemu bampēru nost, skatos, ka jau pirms manis kāds ir paspējis viņu mainīt un tizli sabojājis stepšelim fiksatoru, noņemu notīru.. Tāpat nejiet, beigts.
Tagad, doma, kāds kādus no ebaya ķīnas ir sūtijis, ir vērts, darbojās? Vai labāk ņemt no šrota, vai interesēties pa jaunu.. un vai no kāda Audi A4 derētu?
 
Bildītes:
Spoiler

Šo rakstu rediģēja Drulis: 09 April 2016 - 11:58

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#32 Bandit

Bandit
  • Lietotājs
  • 417 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 09 April 2016 - 13:57

Man Volvo s60 vajadzēja mainīt vienu sensoru, jo "meistars" ņemot bamperi nost to bija salauzis. Nopirku jaunu pa 30E un uzliku. Lietotus pa 20 piedāvāja :D


Volvo s60 d5 '07

Audi 100 2.5tdi '93
Audi S4 2.2tq '93


#33 astris

astris
  • Lietotājs
  • 139 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:Quattro.

Pievienots 11 April 2016 - 12:16

jauns maksaa 30 eiro. :)


Gribēju, kā vienmēr...sanāca labāk! 


#34 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 11 April 2016 - 15:59

Okey, uz brīvdienām lieku iekšā jauno sensoru. ;)
Pavasarīga bildīte, jau vasaras apavos. Puslīdz arī nomazgājies.
Spoiler

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#35 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 16 April 2016 - 10:21

Iegādājos jauno sensoru, liekot virsū izmēģinot, tāds ..... NEJIET! Jauns?!
ņemu nost, skatos, pašā stepšeļa iekšā vadiņš ir noplīsis.. nekas, pielodēju kaut ko dumju klāt pie vada..
Adatu iespraudu vada plīšanas vietā, jo tur vairs nav nekas glābjams, izolēju, pielodēju vadu izolēju. Mēģinu.
Viss iet. pielieku veco sensoru, tas diemžēl arī strādā. 34 eiro pa pi*el*m kaut kā tā, bet rezervē noderēs. :D
ieliku veco, visu saliku, beidzot viss pa smuko, un bez liekas pīkstēšanas.
Nomazgāšu, tad sanāks varbūt kāda bildīte :)
Nu tāda neuzmanības kļūda..
Ja kādam ļoti vajag A6 C6 pakaļējo sensoru, varu pārdot jauns paciņā, ar visiem parametriem melnā krāsā. Droši vien der arī priekšā, īsti nezinu.
Sīkāk, ja kas PM.

Šo rakstu rediģēja Drulis: 16 April 2016 - 10:46

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#36 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 16 April 2016 - 14:16

Nu jā, parasti jau šādas lietas pārbauda kaut vai piespraužot to pašu sensoru citā vietā. ;) Bet nu ko darīt - uz priekšdienām zināsi. :P


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#37 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 16 April 2016 - 17:01

Nu jā, parasti jau šādas lietas pārbauda kaut vai piespraužot to pašu sensoru citā vietā. ;) Bet nu ko darīt - uz priekšdienām zināsi. :P


Nebiju manījis, ka pašā stepšelī iekšā vadiņš noplīsis, tāds sapuvis vien bija, iepriekš viss gāja, tāpēc tomēr biju pārliecināts, ka sensors beigts, beigās sanāca, ka esmu neuzmanīgs. Nekas :D

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#38 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 18 April 2016 - 12:01

  • Tuvākie plāni:

Ko grasos darīt sākot ar jauno mēnesi:
Kvēpu tīrīšana, EGR visas caurules utt. EGR dzesēšana. Katalizatoru cut.

Jaunu turbo. (Esošā iet uz beigām, manīta eļļa izspūtējā. diezgan :( ) Jauda itkā vēl nav pazudusi, bet eļļa dīvaini daudz izspūtējā, bet līmenis ir nesaprotams aizdomīgi. Tādēļ... Turpinājumā.

Pie jauna turbo, jauna eļļa dzinējā.

Jauns vāks uz dzinēja, tas plastmasas dekoratīvais :D

 

Cik nopratu, šiem modeļiem NAV  jāizsprogrammē katalizators?! Kaut kur par šo tēmu tika runāts. bet EGR gan.

 

Un joprojām nezinu, kādas atsauksmes ar turbīnām no EBAY.DE


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#39 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 26 April 2016 - 10:36

Dzinēja vāks pie Rinalda 3.0 tdi - 45 eiro. Nez, vai viņam arī 2.7 ir.  

 

Varbūt jau kaut kur Jelgavā esi skatījies? Kādas te cenas, kur varētu meklēt?



#40 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 26 April 2016 - 14:34

Dzinēja vāks pie Rinalda 3.0 tdi - 45 eiro. Nez, vai viņam arī 2.7 ir.  

 

Varbūt jau kaut kur Jelgavā esi skatījies? Kādas te cenas, kur varētu meklēt?

 

Vēl neesmu skatījies, laika īsti nesanāk. Pašlaik ņemos ar lielākām vajadzībām, kā turbinas aktivatoru utt. Vāks pagaidām lai ir kāds ir :D bet, cik ssā skatījos ap 30 var dabūt šrotos .


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#41 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 29 May 2016 - 20:47

Tuvojās vasara, nu praktiski jau ir :D
Ķeros klāt pie kondicioniera problēmām kuras joprojām risinu, ir kļūdas, arī par Air Quality sensoru kurš parastajā vietā kur jābūt zem pārsega plastmasa, nav! WTF! es nezinu kur meklēt. Kaut kas nav kā vajag.
Otrais ķēros pie virsbūves uzbužināšanas, nedaudz saskādēts slieksnis, bet nav īpaši pamanām, bet tiks labots.
Iedevu draudzenei nomazgāt auto, iznākums ir ļoti labs + vasks.

Braucot pa mūsu ceļiem auto virsbūve bija ar melniem punktiem no piķa.

Pirms un pēc:
Tomēr vajadzēja fotogrāfēt abus attēlus saulē, tādēļ nevar īsti saprast, bet redzams ir :D

Spoiler


No malas kaut kā tā.
Nr zīme aizsklāta, jo bildes arī metu instagramā, labāk tā, nevis beigās sastapties ar ļaundariem un nevēlamiem viesiem kas nodarbojas ar auto zagšanu un skādēšanu.
 
Spoiler

 
Ir vēl šis tas ieplānots, vairāk sakarā ar ritošo daļu!

Šo rakstu rediģēja Drulis: 29 May 2016 - 20:47

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#42 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 07 June 2016 - 18:39

Papozējām Jelgavas Tehnikuma pagalmā.

Satikts Zeps' ar pelēko C4

A6C4 2.5TDI  A4B5 1.8T  A6C6 2.7TDI V6

 

b8m2skzck52dv3ez7wyw.jpg


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#43 Zeps`

Zeps`
  • Lietotājs
  • 44 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:180 HP

Pievienots 07 June 2016 - 23:08

Nu baigie skaistuļi.

Audi A4 B5 Quattro.


#44 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 02 July 2016 - 20:00

Nu ko laiks kaut ko atdzīvināt savā topikā.
Tātad, vienu rītu braucu, lēnām... dzirdu kaut kas sitās motortelpā, no šoka aši apstājos, noslāpēju atrauju kaputu, skaidrs, agregāt siksna beigta sākusi izārdīties. Okey, netālu no mājām, lēnām atvilkām uz estikādes virsū un aiziet, jaucam purnu nost. 
Sapirktas jaunas siksnas no labām firmām un cenām, lētās nav ieteikts, pēc mēnešiem pāris atkal varēs skrūvēt :D  + rullītis zobene augstspiediena.
Nomainot agregāt siksnu, nācās arī pie reizes mainīt zobeni, tomēr stāvēja virsu OOOO šos entos gadus..
Skatoties rullīša stāvokli, secināju, ka mehānisms ar atsperi nedarbojas un ir neliela brīvkustība, okey paņēmu jaunu labas firmas, arī no made in canada kāda bija esošā.
Visu saliekot, nācās arī skriet uzspildīt kondicionieri, kurš jau bija šaubīgs un pierādījās, ka ir tukšs. Tagad ledusskapis :D
 
Kopumā izmaksas:
Grosauto klients zobsiksna siksna : 22eiro
Armanduauto klients agregātsiksna : ja nemaldos bija ap 20eiro
LT: Rullītis 42eiro
Antifrīzs: 5L 5.80eiro
+Bija daudz maz esošais saglabāts cik nu garām neaizlija.
 
Tagad auto iet daudz labāk, jau nedēļu iepriekš taisījos pirkt un mainīt, bet nopirku filtrus un par siksnām kaut kā piemirsu, bet ir doma skatīt sprauslas, Jonix nosūtītie mērījumi viņu šauba. :/
Spoiler

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#45 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 03 July 2016 - 12:10

Kas skaitās labās firmas?


Sent from my iPhone

#46 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 03 July 2016 - 12:17

Kas skaitās labās firmas?


Sent from my iPhone


0000 nu tas nav, bet paskatīšos vēlreiz uz iepakojuma šķiet, ka INA.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#47 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 04 July 2016 - 08:31

Labas firmas tiek lietots divreiz aprakstā. par siksnām un par rullīti, kā redzams bildēs, celiņsiskna ir Dayco, zobsiksna Contitech (par kuru forumā raksta, ka plīst biežāk nekā prezervatīvi. Man paveicās un nomainīju pirms saplīsa. Zobsiksna.) :D

OOOO nenozīmē, ka nav mainīta, doooh.... Tad jau manam auto arī nav mainīta siksna 23 gadus. Turklāt no rūpnīcas jau nākusi RS2 siksna. :o:D


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#48 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 04 July 2016 - 08:38

Labas firmas tiek lietots divreiz aprakstā. par siksnām un par rullīti, kā redzams bildēs, celiņsiskna ir Dayco, zobsiksna Contitech (par kuru forumā raksta, ka plīst biežāk nekā prezervatīvi. Man paveicās un nomainīju pirms saplīsa. Zobsiksna.)  :D
OOOO nenozīmē, ka nav mainīta, doooh.... Tad jau manam auto arī nav mainīta siksna 23 gadus. Turklāt no rūpnīcas jau nākusi RS2 siksna. :o:D

Rullītis ir Ina. pārējie jā, kā jau teici. Bildē jau ir uzliktas jaunās. Iepriekšējās bija OOOO vismaz zobene.
Tad jau manīs, pagaidām viss ir okey bez problēmām, siksnas abas bija pasvaigi ievestas, nav nostāvējušas noliktavā gadus :D

Šo rakstu rediģēja Drulis: 04 July 2016 - 08:41

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#49 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 04 July 2016 - 10:32

No bildēm saprotams, ka jaunās, šaubu nav, bet es vnk teicu, ka VAG siksna nenozīmē, ka tā tur no dzimšanas stāv.

Un Par Contitech diez vai tā pieredze lietotājiem veidojas, jo siksnas vecas. Man pašam nav bijušas problēmas ar Contitech. Pētījumus veicis neesmu, bet saku, kas tepat forumā lasīts.

Es izvēlējos nopirkt VAG siksnu, kas varbūt bija mazliet dārgāka, bet, iespējams, vismaz maldīga kvalitātes sajūta ir radusies.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#50 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 04 July 2016 - 11:03

Pateikšu pa kluso- aizmugurē lai parkingus nomainīt nav jārauj bampers nost   B)


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#51 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 05 July 2016 - 07:54

Visu rakstu izlasīt nebija laiks, bet no tā cik izlasiju, sapratu, ka nākamais auto viennozīmīgi jāņem tubo dīzelis, un vēlams no kāda plača vai pārpircēja :D


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#52 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 05 July 2016 - 08:52

Visu rakstu izlasīt nebija laiks, bet no tā cik izlasiju, sapratu, ka nākamais auto viennozīmīgi jāņem tubo dīzelis, un vēlams no kāda plača vai pārpircēja :D

 

Saproti, C6 pa 6-7 000 tirgo  tādus kuriem 2-3 000 jāieliek- sprauslas, u.t.t  Nevar nopirkt  koptu luksus klases auto  pa lietota golfa cenu. Savam man par 90% viss nomainīts, principā palika ķēdes spriegotāju -  un ja vajadzētu savu tirgot zem 8500 neatdotu- neredzu jēgu. Plačos piedāvā pa C6 max 4 000- un viņiem neinteresē stāvoklis- galvenais lai iet uz priekšu. 90% SS.LV  C6 ir ar beigtām sprauslām- jo padomā loģiski- jaunas sprauslas rupji 2000 maksā... jēga mainīt , ja plānots uz pārdošanu.. Nejau problēma ir Audi vai C6 modelī- visi viņi ir ar 300 000 + km nobraukumu -  domā viss kalpo mūžīgi... šis ir tas nobraukuma slieksnis- kad ir jāiegulda vairāk kā eļļas maiņa vai filtri.. Ar mazu nobrauku Vācijā C6 būs ap 10 000 EUR ... 


Turbīnu šiem motoriem  90% gadījuMU nokauj aizdirs....  DPF


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#53 Gachaans

Gachaans
  • Lietotājs
  • 1487 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ne-Rīga
  • Intereses:NG+LPG, KE-Jetronic, FWD

Pievienots 05 July 2016 - 09:20

Es jau nesaku ka C6 ir sūdi, bet ir jābūt apņēmīgam cilvēkam lai pirktu padārgu auto ar nobruktu dīzeļmotoru. Tieši šī iemesla pēc mans kolēģis, kad meklēja C6, iespringa, kamēr atrada 2,4l atmosfērisko benzīnnieku bez FSI, sagāzēja pa kādi 600eur, un tagad brauc bēdu nezinādams.  Protams ja pats brauc uz fūres vai fāters uz traktora, un soļķi var dabūt par velti, tad atmaksājas arī dīzelīs. tas protams mans personīgais viedoklis, ar dīzeli nekad neesmu braucis :)


Fanot par dīzeļa kvēpiem ir apmēram ta pats, kas tīksmināties par savu pirdienu aromātu - itkā jau saproti ,ka visiem apkārt tas riebjas, bet tomēr patīkami :)


#54 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 05 July 2016 - 09:59

Man pirmais dīzelmobīlis -nenožēloju- ne jau  jautājums ir ekonomijā, man svarīgāk ir  Nm... 

Esmu atejits- uzskatu ka gāzes iekārta ir citplanētiešu tehnoloģijas, lai iznīdētu auto industriju... neesmu un neatbalstu gāzi... ikdienā saskaros ar gāzes dzinējiem kuri projektēti  darbam ar LPG- ir atšķirība... ja nac $$$ priekš benžas ir velo industrija... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#55 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 05 July 2016 - 10:17

Topikam neatbilstošas sarunas. Vienam vajadzēja iekomentēt, neizlasot topiku, otram noteikti jāatspēko viedoklis. Atklāšu noslēpumu - to var darīt arī atbilstošākos topikos!


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#56 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 05 July 2016 - 11:03

Eueu vīri negružojiet mana topikā kkādus LPG un benzīniekus kam te sakara ne maz.
Noskrējiens ir 267k dpf kad nopirku nojāja arī turbo jo rotors bija pārlūzis dēļ kāda svešķermeņa virsū jau ir jauns. Sprauslas pie čipošanas bija Ok, pagaidām arī vēl ciešamas, viena paniķojās, bet attīrītājs savāca +/- ķedes negrab šķiet ka ir mainīti spriegotāji vismaz durvīs ir uzlīme par ķēdēm. Eļļas leju labas kādas forumā ir ieteiktas. Eļļu nerij nemaz. Muftā gļukains 3 uz 4 robs minimāli, pagaidām netraucē. Siksnas tagad svaigas kādam laikam ok.
Tas tā sīkumos par manu C6. Nezinu par ko jūs strīdaties :D + iejaucat LPG un benzīnu.
Protams pirkts ar domu, ka 90% būs kāds defekts un tas nebija dzinējs, jo 1x pieleca kā bitīte un rūc klusu bez liekiem tirkšķiem graboņām. Tālāk jau sacīju kas atklājās ar dpf un sekas
Eueu vīri negružojiet mana topikā kkādus LPG un benzīniekus kam te sakara ne maz.
Noskrējiens ir 267k dpf kad nopirku nojāja arī turbo jo rotors bija pārlūzis dēļ kāda svešķermeņa virsū jau ir jauns. Sprauslas pie čipošanas bija Ok, pagaidām arī vēl ciešamas, viena paniķojās, bet attīrītājs savāca +/- ķedes negrab šķiet ka ir mainīti spriegotāji vismaz durvīs ir uzlīme par ķēdēm. Eļļas leju labas kādas forumā ir ieteiktas. Eļļu nerij nemaz. Muftā gļukains 3 uz 4 robs minimāli, pagaidām netraucē. Siksnas tagad svaigas kādam laikam ok.
Tas tā sīkumos par manu C6. Nezinu par ko jūs strīdaties :D + iejaucat LPG un benzīnu.
Protams pirkts ar domu, ka 90% būs kāds defekts un tas nebija dzinējs, jo 1x pieleca kā bitīte un rūc klusu bez liekiem tirkšķiem graboņām. Tālāk jau sacīju kas atklājās ar dpf un sekas

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#57 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 495 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 28 September 2016 - 13:35

Sveiki! Sen nekas, nav rakstīts, pasacīts, kas notiek ar manu C6.

Pēc siksnu maiņas, neilgi pēc tās auto beidzās skate un pāris nedēļas pastāvēja, nebija īsti laika iziet skati, kā arī īpaši nebija vajadzības.

Pienāca diena skatei, pārbaudot visu, konstatēju, ka nedeg nr zīmes apgaismojums, tika salabots, un aiziet. 

CSDD Jelgava sestdienā, trāpīju, ka rinda ir ļoti maza, samaksāju kopā par visu + dienas atļauju +/- 189 eiro. Nu ko braucu iekšā, izejot skati, beigās pie atgāzēm, pasaka, viss pa smuko. Prieks! Aizrādīja tikai par tuvajām gaismām, nedaudz pa zemu, bet tomēr tika ņemtas ārā pie siksnu maiņām, un precīzi netika ieliktas un protams par punktiņu vējstiklā. Paskatoties lapā, neliels šoks, bremzes ideālas.

 

Foto: http://prnt.sc/cnbku6

 

Nākošajā dienā vizinoties, kārtējais defekts atklājās, pusceļa uz mājām auto apstājas,  kaut kas nav īsti kārtībā ar degvielas sūkni bākā. Tika 5x izņemtas abas puses un sakārtotas, beigās tika salikts pa savam, un brīnumi, viss iet, jo tomēr sūknītis ir ielikts jauns, bet no otras puses bākas izsūkt nespēja, bet nu jau spēj. Iepriekšējais saimnieks no ārzemēm, pats tur bija iepriekš līdis un salicis nepareizi, liekot tā pat kā bija, viss atkārtojās un atkārtojās. Paldies dievam viss tagad strādā.

Izdega viens xenons šofera pusē, iegādājos un aizvietoju, pašlaik vēl pa vakaru nav sanācis braukt un izmēģināt, kā jaunās deg, bet nu paskatoties dienas laikā un salīdzinot, daudz labāk. 

Pēc visiem defektiem, C6 atpakaļ ierindā.

Diemžēl uz megameet nesanāca aizbraukt, bet nākošgad tiešām centīšos.


Šo rakstu rediģēja Drulis: 28 September 2016 - 13:36

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#58 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 28 September 2016 - 13:53

Kā pa dienu var pārbaudīt ksenonus - kurš labāk deg? 



#59 999KrS

999KrS
  • Lietotājs
  • 1795 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga un tās apkārtne
  • Intereses:Viss, bet tajā pašā laikā nekas.

Pievienots 28 September 2016 - 14:14

Kā pa dienu var pārbaudīt ksenonus - kurš labāk deg? 

Skaties virsū, un tas kurš vairāk tevi apžilbina :D  nu vnk vizuāli viņi izskatās gaišāki/foršāki


Auto audio... hobija līmenī.
65535 kļūda: varu nodzēst.


#60 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1039 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 28 September 2016 - 14:14

Labus ksenonus arī dienas laikā var redzēt spīdam uz asfalta. Un ja iepriekšējais izdega (nezinu, kā tik ilgi var iztikt ar tādu, jo gaisma vairs nav nekāda), tad arī krāsa ir pilnīgi cita tai gaismai. 


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)