Pālekt uz saturu


Foto

Drulis A6 C6 ikdienas Auto


  • Please log in to reply
173 atbildes uz šo tēmu

#1 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 11 January 2016 - 21:26

Lasot un skatoties citu ikdienas Audi, izdomāju ielikt arī savējo.

 

Info par auto:

Audi A6 C6 Avant.

2006 gada.

Automāts 6 pakāpju.

2.7TDI V6

 

Apraksts:

Gadu nobraucot ar B5+ Passat, palika par mazu, neērtu katru dienu braucot vairākus KM. Passat arī nebija slikts, čipots utt, bet vēlējos ko jaudīgāku un ērtāku.

Nu tad kādu dienu rokoties par ss.lv uzskrēju uz savējā: 

 

n1nk6rzbz3vhhytt1v.jpeg

 

Sākumā nevarēja tirgotāju sazvanīt, beigās, izdevās, nākošajā dienā pilnā klapē uz Cēsīm uz norunāto vietu.Aizdomīgi, mainīts bampērs, nekas. Aplūkojos audi secināju, ka braucamais labs, nu ko, jāpielaiž, pielec maigi rūc bez nekādām liekām skaņām. Mājās stāv A4 B6, izbraucot ar A6 C6 jūtama atšķirība kluss, dinamisks, daudz ērtāks. Ņemu, ar visādiem sarežģījumiem, nākošajā dienā dabūju braukt vēlreiz uz Cēsīm, šoreiz Audi pakaļ. 

 

28.07.2015 Iegādājos šo Audi A6 C6

 

Spoiler

 

Skati izgāja pārdevējs. Ar pirmo, aizrādīts tika par to, ka ir neliels bojājums vējstiklā un pakaļējais lukturis bojāts. Nu ne kas tiks salabots sīkums.

 

Nākošajā dienā gāzēju uz Jelgavu, še nu re pazūd jauda un sāk mirgot kvēlsvece... satraukums, kas kā.. apstājos ceļmalā. noslāpēju, pielaižu, viss okey, pēc kāda laika atkal. Šitā nevar.. Vedu pie meistera.

 

Spoiler

 

 

Redzams, ka vainīgs ir DPF. Pie tā paša krūmu daktera pēc kāda laika izgrieza.

Iemetināta bundulī taisna truba. 

Cita lieta, auto var dot iekšās. 

 

Nu ko, ķēros pie pakaļēja luktura labošanas, jo lukturis deg ļoti minimāli, kā jau diodes ļoti redzams, un skats pavisam nesmuks.

Spoiler

Izrādījās, ka lukturis jau ir meisterots, vadi salodēti, nav vērts mikroshēma melna, pērku jaunu lukturi, jo salabot nekur vietu neatradu.

Ielikts jauns lukturis.

 

Karstā laika dēļ, šķiet, ka nestrādā kondicionieris, iegādājos jaunas eļļas, filtrus. Nu ko jāmaina.

Nestrādā kondicionieris. 

Spoiler

Filtri pilni ar pūkām un visādiem ķēmiem. Salieku jaunus. Cita lieta, gaiss kā gaiss.

 

Visu sadarot, gāžu atkal pa pedāļiem, pie draudzenes ciemos. Pusceļā, iemirgojas kvēlsvece. ATKAL!

Piestāju malā, nu jau pašam VCDS metu klāt, rāda ka turbocharger.

Paskatos, nekas, noņemu uzlieku stepšeli, tāpat nekas nemainās, lēnām ripoju tālāk.

Neiet, neiet...

Nākošajā dienā sāku rakties.

Turbīna nemaz negriežas. 

 

Spoiler

 

Šķiet ka mirusi. 

Atkal jāiegulda nauda.

Spoiler

Uz traļa un prom. 

Pa priekšu pie restaurātoriem, okey restaurēja, pēc 400km parādās dīvaina skaņa, domāju, ka kāda truba caura

Spoiler
,bet izrādas, ka atkal turbo. restaurātoriem nododot piz*du*ej viņi pateica, ka tā esot bijusi viņa vaina.

Labi! Pagaidām strādā, jau +/- 6000km nolidoti.

 

Parādījies ir patēriņš kas nemaz neapmierina.

Sarunāta tikšanās pie Jonix.

Jonix piestrādājot pie auto, uz testa brauciena, atvērās mute, jūtama jauda.

Viss ko viņš sacīja: Gļuko gaisa masas mērītājs, tas ir mājas darbs, bet jau bija pasūtīts jauns, jo krūmu dakteris arī teica, ka ar masas mērītāju kaut kas nav labi. Kā arī Jonix sacīja, ka turbīnai ģeometrija nedaudz gļuko, bet centās to labot, joprojām tomēr jūtams, kā jau restaurēta turbīna. Sprauslas esot ļoti labas. Viens atvieglojums.

Paldies Jonix vēlreiz par uzlabojumiem.

 

Nu ko gāzēju pie draudzenes. 

Jūtams efekts pēc Jonix apciemošanas. 

 

Spoiler

 

Tuvojās ziema.

Jaunas riepas. Diski garāžā mētājās, nopucēju būs okey.

 

Spoiler

 

Jāskatās, kas ar šķidrumiem, antifrīza vietā, brūna zapte, izskatās, ka ir bijis sarkanais, pēc kataloga, jā tā arī ir, ņemu, pie reizes kādu attīrītāju, izstīrot zapti viss okey.

Spoiler

 

Pēc pāris dienām atnāk Audi Style uzlīmes: Paldies Sir Raitis un Rudzīte par uzlīmēm.

Paldies arī stickershop par V.Uzvārds uzlīmēm. Kā arī quattro lizard.

 

Tas pagaidām arī viss, pa ziemu uzvedos "godīgi".

Pavasarī, jāskatās kas ar ķegām, jo tās ir kādas ir..

 

Spoiler

 

Ko grasos darīt:

Ķegu maiņa. (Pēc diognostikas veigšanas stāvoklis labs)

Kvēpu tīrīšana, EGR visas caurules utt. EGR dzesēšana.

Tonēt logus.

Jaunus diskus. 

Jaunu turbo.

Jaunu eļļu, filtrus. ( drīz service ) 

Noregulēt priekšējo kreiso lukturi, pēc ņemšanas ārā nedaudz pa zemu.

Logu atvēršanas pogu maiņa, nodilušas un ķeras.

Lukturu pulēšana pakaļā, var redzēt, kā jaunais izsceļās.

Nr zīmes apgaismojuma uzlabojums. 

Iespējams MMI Displeja maiņa uz lielo.

Logu tīrītāju slotiņas.

Salona paklāji (gumijas)

Jauns vāks uz dzinēja. (Nolūza gabals) :(

Priekšējo bremžu kluču maiņa.

 

 

Tas pagaidām arī viss, ļoti sīkumaini nerakstīju, bet sīki vien sanāca.

Pāris bildes vēl šeit.

Spoiler

 

 

Komentāri?! :) Ieteikumi?


Šo rakstu rediģēja Drulis: 26 February 2016 - 14:33

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#2 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 509 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 11 January 2016 - 23:39

Kāpēc bildēs jāsmērē nummuri ciet?


S4 V8.

Ziema nāk.


#3 errors

errors
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 January 2016 - 07:00

Nav slikts raksts, tikai slinkums taptalka katru bildi vērt vaļā.

Bet lai tik daudz nelūzt, kā sākumā.

Man ir pelēks AUDI  :oooo: 


#4 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 08:13

Kāpēc bildēs jāsmērē nummuri ciet?

 

Oriģinālas bildes nevarēju vairs tālrunī atrast.

Palikušas bildes kas ir liktas viedtalrunī populārā vietnē. Inst...

Pārsvarā bildēs var redzēt, ja jau tik ļoti interesē.


Nav slikts raksts, tikai slinkums taptalka katru bildi vērt vaļā.

Bet lai tik daudz nelūzt, kā sākumā.

Uzlikšu lai visas bildes redzēt var, zinu slinki mēs esam. :D

 

Nu, tā sanāca, turbīna droši vien salūza dēļ DPF. 

Beigās atradās, vecais īpašnieks bijusi sieviete. Tas arī liecina, ka logu atvēršanas poga noskrāpēta, ar nagiem uz MMI paneļa arī ar nagiem. Droši vien kāda dāmīte, nobijās un pārdeva, iepirka protams LV. Galvenais, ka pārsvarā viss darbojās un rūc ļoti skaidri, bez liekām skaņām.

 

Paldies Tev, pašlaik, iet ideāli, cerams arī nelūzīs..  :oooo:


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#5 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 12 January 2016 - 08:15

Varēji jau arī padalīties ar salona bildēm. 

Kurā vietā restaurēji turbīnu?

 

Kāds tad ir patēriņš kurš neapmierina? 



#6 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 08:56

Varēji jau arī padalīties ar salona bildēm. 

Kurā vietā restaurēji turbīnu?

 

Kāds tad ir patēriņš kurš neapmierina? 

 

Salona bildes neatradu, bija, safočēšu ielikšu,kad kaut kur braukšu, vienu gan atradās, bet pirksts puse priekšā, bet ar to pašu padalīšos :D

Turbīnu restaurēju, pie reklamizētā Nerings, pēc restaurācijas, arī prasīju atsauksmes, sapratu, ka nekas labs nav, LV šķiet, ka vispār nekā īpaša ar restaurāciju nav. 

Neiesaku vairs arī citiem tur braukt, okey, viņš tur whatsapa sūtīja bildes kā kas tur ir, bet virpotājs, un licēji vienkārši šausmas, mērot eļļas spiedienu, virpotājs, pat tapā kas skrūvējas eļļošanās vietā neieurba caurumu, "ķipa gadiem strādājot" šausmīgi, bet paveicās, ka garantijā sataisīja vēlreiz, un pagaidām jau tūkstošus KM iet labi, bet vēlme pirkt jaunu tomēr ir, jo kā domā par turbo, tad bail vien kaut kur braukt, ka atkal nenojūk.

Pēc DPF izgriešanas, patēriņš sniedzās virs 8-9L 

Pēc ciemošanās pie Jonix tie ir 7-8L uz gara gabala dabuju 6.1L vidējo patēriņu, bez kruīza. 

Tagad ziemas laikā protams, braukt īsus gabalus Audi tik pabrauc, bet tak līkumā vēl pa sniegu jāieiet. Pašlaik stāv 10,2L 7km turp un atpakaļ, vēl līkumā paslidinies, tomēr jāpasilda vēl pirms braukšanas. Tikai normāli.

Bildē un vēl kādā blakus A4 B7 2.0TDI Sline @Drulis1 Audārs. Brāļa.  :greyrs4:

ljjejydcp2ic0zlv8xi.jpeg


Šo rakstu rediģēja Drulis: 12 January 2016 - 08:57

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#7 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 12 January 2016 - 09:09

Salona bildes neatradu, bija, safočēšu ielikšu,kad kaut kur braukšu, vienu gan atradās, bet pirksts puse priekšā, bet ar to pašu padalīšos :D

Turbīnu restaurēju, pie reklamizētā Nerings, pēc restaurācijas, arī prasīju atsauksmes, sapratu, ka nekas labs nav, LV šķiet, ka vispār nekā īpaša ar restaurāciju nav. 

Neiesaku vairs arī citiem tur braukt, okey, viņš tur whatsapa sūtīja bildes kā kas tur ir, bet virpotājs, un licēji vienkārši šausmas, mērot eļļas spiedienu, virpotājs, pat tapā kas skrūvējas eļļošanās vietā neieurba caurumu, "ķipa gadiem strādājot" šausmīgi, bet paveicās, ka garantijā sataisīja vēlreiz, un pagaidām jau tūkstošus KM iet labi, bet vēlme pirkt jaunu tomēr ir, jo kā domā par turbo, tad bail vien kaut kur braukt, ka atkal nenojūk.

Pēc DPF izgriešanas, patēriņš sniedzās virs 8-9L 

Pēc ciemošanās pie Jonix tie ir 7-8L uz gara gabala dabuju 6.1L vidējo patēriņu, bez kruīza. 

Tagad ziemas laikā protams, braukt īsus gabalus Audi tik pabrauc, bet tak līkumā vēl pa sniegu jāieiet. Pašlaik stāv 10,2L 7km turp un atpakaļ, vēl līkumā paslidinies, tomēr jāpasilda vēl pirms braukšanas. Tikai normāli.

Bildē un vēl kādā blakus A4 B7 2.0TDI Sline @Drulis1 Audārs. Brāļa.  :greyrs4:

http://www.bildites.lv/images/ljjejydcp2...

Patēriņš jau priekš šī dzinēja ir OK. 

Vel pie tam tagad ir ziema, ko var gribēt. Kad nāks pavasaris tad sāc domāt.. 

Draugam ar tādu motoru patēriņš 9-10l tagad ziemā, + vel čipots ir. DPF gan nav izgriezts.. ā + viņam ir manuālis.



#8 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 09:13

Patēriņš jau priekš šī dzinēja ir OK. 

Vel pie tam tagad ir ziema, ko var gribēt. Kad nāks pavasaris tad sāc domāt.. 

Draugam ar tādu motoru patēriņš 9-10l tagad ziemā, + vel čipots ir. DPF gan nav izgriezts.. ā + viņam ir manuālis.

 

Runa gāja, par vasaru, ka virs 8-9L

Pēc čipošanas 7-8L

Pa štrāsi dabūju 6.1L

Tagad jā ir tie 10L jo tomēr ziema un tas ir saprotams. :)

 

Tagad varēsiet apskatīt bildes savādāk.  =@


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#9 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 379 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 12 January 2016 - 11:15

Varēji piemest arī klāt ciparus, cik jau līdz šim esi ieguldījis, novēršot šos kasjakus, domāju, daudziem būtu interesanti. Vienmēr esmu brīnījies, kā tiem tirgoņiem tas izdodas...kamēr notiek testa brauciens, tikmēr viss kulē, tiklīdz auto izbraukts no plačā, tā sākas... kā viņi nesāk jukt ārā jau testa braucienā? Bet, nu šis jau arī izsaktās pēc "Rumbulas tipiskā" . Lai veicas!


Šo rakstu rediģēja krauklis: 12 January 2016 - 11:16

A4 B5 AFN

Santa Fe II

XRV 750 Africa Twin

Scania R440
 


#10 chankers

chankers
  • Lietotājs
  • 78 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 12 January 2016 - 12:07

Vai tavējais A6 iet labāk par brāļa A4?

Divas nedēļas atpakaļ biju skatīties arī A6 2.7 TDI, bet neteikšu ka baigi dinamiskāk gāja, salīdzinot ar manu A4.

 

P.S. Iedosi izbraukt? :D


Šo rakstu rediģēja chankers: 12 January 2016 - 12:07

Škoda Superb Combi II 2.0 TDI

Audi Q7 3.0 TDI

Audi A4 Avant 2.0 TDI B7


#11 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 13:07

Varēji piemest arī klāt ciparus, cik jau līdz šim esi ieguldījis, novēršot šos kasjakus, domāju, daudziem būtu interesanti. Vienmēr esmu brīnījies, kā tiem tirgoņiem tas izdodas...kamēr notiek testa brauciens, tikmēr viss kulē, tiklīdz auto izbraukts no plačā, tā sākas... kā viņi nesāk jukt ārā jau testa braucienā? Bet, nu šis jau arī izsaktās pēc "Rumbulas tipiskā" . Lai veicas!

 

Vot pirmais arī bija doma, braukt ciemos pie viņiem, kā tā, nopērku nākošajā dienā problēmas jau... 

Bet, beigās domāju, nu ko tur vairs, kurš Tev naudu vairs atgriezis, un būs teikšana ka pats esmu salauzis.

Auto bijis Nīderlandē, cik zinu, baigi labi auto tur neesot, bet nu auto vajadzēja, un iet pašlaik ļoti labi, pēc visa pārdzīvotā.

Auto arī tika atrast zem pakaļējā sēdekļa vēstule uz sievietes vārda.

Kā arī aiz paneļa bija stavvietas čeks.

Ciparu ielikšu.

Paldies! Veiksme noderēs.


Vai tavējais A6 iet labāk par brāļa A4?

Divas nedēļas atpakaļ biju skatīties arī A6 2.7 TDI, bet neteikšu ka baigi dinamiskāk gāja, salīdzinot ar manu A4.

 

P.S. Iedosi izbraukt? :D

Tomēr jā, A4 2.0TDI ar 7 pakāpju automāts, kārba kaput. daudz problēmas, un šķiet, ka 2x vairāk ieguldīts. 

A6 tomēr man ērtāk, bet tas arī kā kuram, gaume utt.. A4 šaurāks un saspiestāks, aizmugurē mazāk vietas. Es padomāju arī par pasažieriem :D uz hoķi braucot, A6 bagāžniekā somu ērtāk ielikt. 

 

 

 

:D


Pagaidu remontu summas:

 

Kvēpu filtra izgriešana programmēšana - +/- 150eiro

Turbo remonts - +/-340eiro

Jauns pakaļējais lukturis - 96eiro

Eļļas, filtri - +/-140eiro

Jonix - Nepublicēšu, lai nerastos konflikti par cenām ja mainījušās.

Gaisa masas mērītājs - 110eiro

Riepas - R16 ziemas Ja nemaldos bija 210eiro

Antifrīzs - kaut kur pie 36eiro  ( daudz lien iekšā tāpat kā eļļa)

Uzlīmes - Cenas var atrast šeit, gan stickershop.

+Ceļš protams

 

Tie ir pagaidu aptuvenie izdevumi, precīzi nu vairs neatceros, bet kaut kā tā.

Kā sāksies atkal kādi darbi, maiņa, centīšos precizēt izdevumus uz A6 C6 2.7TDI V6


Šo rakstu rediģēja Drulis: 12 January 2016 - 12:50

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#12 KP-84

KP-84
  • Lietotājs
  • 884 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 January 2016 - 13:23

Vajadzeeja njemt ruupnieciski restaureeto turbiinu,ar visu garantiju divu gadu garumaa...lv veel nav piedziimis taads kantoris kurs kaut ko vispaar sajeegtu no restauraacijas.


Šo rakstu rediģēja KP-84: 12 January 2016 - 13:25

Audi A4 S line--1.9TDI
Audi B4,--1.9TDI-Powered by INC

#13 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 13:27

Vajadzeeja njemt ruupnieciski restaureeto turbiinu,ar visu garantiju divu gadu garumaa...lv veel nav piedziimis taads kantoris kurs kaut ko vispaar sajeegtu no restauraacijas.

Nu vot, itkā varot ķipa pārdot savējo viņiem un nometīs cenu rūpnieciski restaurētajai.

Tā vismaz bračka dabūja savam A4

Būs nauda ņemšu.


Šo rakstu rediģēja Drulis: 12 January 2016 - 13:31

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#14 chankers

chankers
  • Lietotājs
  • 78 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mārupe

Pievienots 12 January 2016 - 13:59

 


Tomēr jā, A4 2.0TDI ar 7 pakāpju automāts, kārba kaput. daudz problēmas, un šķiet, ka 2x vairāk ieguldīts. 

A6 tomēr man ērtāk, bet tas arī kā kuram, gaume utt.. A4 šaurāks un saspiestāks, aizmugurē mazāk vietas. Es padomāju arī par pasažieriem :D uz hoķi braucot, A6 bagāžniekā somu ērtāk ielikt. 

 

Nē, jautājums vairāk par jaudu un dinamiku. Es biju vīlies tajā 2.7 TDI. Domāju, ka viņš iet stipri labāk, bet nē.


Škoda Superb Combi II 2.0 TDI

Audi Q7 3.0 TDI

Audi A4 Avant 2.0 TDI B7


#15 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1038 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 12 January 2016 - 14:39

Takš ko tur var salīdzināt ar 2.0tdi ar beigtu multitronicu? Gan 2.7, gan 3.0 iet ļoti labi, ja autiņš ir pareizi apkopts un uzturēts. Bet, ja beigtas sprauslas, turbīna, EGR's, DPF's ciet un vēl simts un pieci štrunti, tad ko var gribēt? 

Turklāt esmu pārliecināts, ka labi uzturēts 2.0tdi 170zs ies krietni labāk nekā galīgi nolaists 2.7tdi 179zs. Diezgan loģiski, protams. Katram tilpumam ir savas priekšrocības - izvēle atkarīga vien no paša šofera prasībām un vēlmēm. 


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#16 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 14:49

Nē, jautājums vairāk par jaudu un dinamiku. Es biju vīlies tajā 2.7 TDI. Domāju, ka viņš iet stipri labāk, bet nē.

Nu tad trāpījās Tev kāds grabulis. :D


Takš ko tur var salīdzināt ar 2.0tdi ar beigtu multitronicu? Gan 2.7, gan 3.0 iet ļoti labi, ja autiņš ir pareizi apkopts un uzturēts. Bet, ja beigtas sprauslas, turbīna, EGR's, DPF's ciet un vēl simts un pieci štrunti, tad ko var gribēt? 

Turklāt esmu pārliecināts, ka labi uzturēts 2.0tdi 170zs ies krietni labāk nekā galīgi nolaists 2.7tdi 179zs. Diezgan loģiski, protams. Katram tilpumam ir savas priekšrocības - izvēle atkarīga vien no paša šofera prasībām un vēlmēm. 

Pareizi, jebkurš auto kurš labi uzturēts utt. ir ļoti labs.

2.0TDI arī nav slikts, bet daudz vairāk kaites tomēr esot.

2.7tdi un 3.0tdi detaļas un remonts laikam tomēr nedaudz dārgāks, bet braucams ir ļoti labi.

Atkarīgs arī no cilvēka gaumes un naudas maka. 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#17 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 12 January 2016 - 14:50

Kas ar kreiso sānu bijis? Izskatās traki raibs.


Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#18 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 14:55

Kas ar kreiso sānu bijis? Izskatās traki raibs.

Kurā foto Tu to redzi.

Itkā nekas, blakus stāvot arī nekā nav, viss pa smuko. 


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#19 ArcheRz

ArcheRz
  • Lietotājs
  • 427 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:eņņ, eņņ...

Pievienots 12 January 2016 - 15:02

Šajā. Pakaļējā arka/pak.durvis.


Audi Coupe typ81 (JN)
Audi Coupe typ81 (DS)
Audi 80 B3 2.0l DOHC (6A)
Audi 100 C4 2.6l (ABC)
Audi 100 C4 2.8l (AAH)

#20 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 15:10

Salona fotogrāfijas:

 

Salons kaut kā tā. Piemirsu pieminēt, ka MMI vadības paneli draudzene aplīmēja ar karbon plēvi, neskatoties, ka virzienus nepamanīja. Nekas nākošo reizi izdosies.

Kādēļ pārlīmēja? bija apskrāpēts, kā jau minēju, agrāk piederējis kādai sievietei.

Spoiler

Šajā. Pakaļējā arka/pak.durvis.

Pa grants ceļiem braukāts, nekas tur nav, putekļains un ar telefonu fotogrāfēts.

Bet, kad laiks atļausies tagad, nomazgāšu un apskatīšos, pats neesmu tur neko manījis, visu apskatījos kārtīgi jau pirms pirkšanas.


Šo rakstu rediģēja Drulis: 12 January 2016 - 15:17

  • RC atbalsta

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#21 xobers

xobers
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 January 2016 - 21:32

Sudrabu ir grūti piekrāsot pat profiem, iespējams, autora kastei kaut kas piekrāsots bet tā būtu mazākā bēda. Ka tik pēc kāda laika nesanāk standarta c6 dīzeļu dziesma: nopirktu, investēju, beigtas sprauslas, investēju, pārdodu.... Man nav nekas pret c6 vai dīzeļiem kā tādiem, bet katrā c6 topikā visu laiku atkartojās gandrīz viens un tas pats.


Šo rakstu rediģēja xobers: 12 January 2016 - 21:34


#22 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 12 January 2016 - 22:14

Tas gan, bet krāsots itkā neredzās, tik bampērs priekšā cits.
Par C6 slimibam tam piekrītu visiem vienas. Bet, sprauslas gan ķēdes pašlaik labas un cerams būs arī turpmāk, nekas nav mūžīgs, bet nu tad jau manīs.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#23 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 12 January 2016 - 22:41

Tas viss ir vnk cīņa ar iepriekšējā īpašnieka atstāto mantojumu.

Būtu piem tā holandes bāba iebraukusi pie Jonix pirms gada pusotra- varbūt i nebūtu to auto pārdevusi;)

Tas vnk ne fiziski ne teorētiski nav iespējams to c6 nopirkt tādu,lai tur neko nevajadzētu uzlabot vai ieguldīt.

Jautājums vienīgi ,cik piekasīgs ir jaunais lietotājs un cik ilgi un cik tālu plāno ar viņu braukt.

Kā arī, kas tas pa sviestu beidzamā laikā- ja reiz cilvēli lasa Forumu, ta kapc būtu jābrauc pie kaktu dakteriem vai uz Molleru??

Mollers piem piefiksēs ka tev "trūkst" Dpf vai Egr un piedāvās pa Oem cenu tos nopirkt un uzstādīt Autirizētā servisā ar 1g Garantiju;)



#24 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 13 January 2016 - 08:36

Tas viss ir vnk cīņa ar iepriekšējā īpašnieka atstāto mantojumu.

Būtu piem tā holandes bāba iebraukusi pie Jonix pirms gada pusotra- varbūt i nebūtu to auto pārdevusi;)

Tas vnk ne fiziski ne teorētiski nav iespējams to c6 nopirkt tādu,lai tur neko nevajadzētu uzlabot vai ieguldīt.

Jautājums vienīgi ,cik piekasīgs ir jaunais lietotājs un cik ilgi un cik tālu plāno ar viņu braukt.

Kā arī, kas tas pa sviestu beidzamā laikā- ja reiz cilvēli lasa Forumu, ta kapc būtu jābrauc pie kaktu dakteriem vai uz Molleru?

Mollers piem piefiksēs ka tev "trūkst" Dpf vai Egr un piedāvās pa Oem cenu tos nopirkt un uzstādīt Autirizētā servisā ar 1g Garantiju;)

Pareizi.

Arī cilvēki, tagad ir negodīgi, kurš Tev muļķis teiks, ka tur tas un tas un tas, un kurš pēc tam gribēs pirkt. 

Varbūt pārdevējs pats pabraukāja un nojāja, vai nu tādu nopirka pa lēto un uzsita cenas LV ar cerību, ka kāds muļķis paņems, un tā ir mūžīgi, ar visiem auto plačiem jau.

Ar manu pats pārdevējs nebija braucis, nu ja vienīgais, bez nr zīmēm, vai ar ārzemju.. 

Nu kaut kā tā tas arī ir piekrītu ESPoff


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#25 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5214 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 13 January 2016 - 09:11

Sveiciens C6 pulciņā...

 

KO pamanīju:

no S6 tur vairāk par priekšas resti nekā nav, nezin kas LV notiek ss.lv 90% S-line tirgojas  :hihi:

 

Par loga pogām- slimība, sūti jaunas un miers, tas pats ar MMI, visi dilst tik pēc FL jau ir stock melns- nedilst... 

 

Numura apgaismojumu ņem OEM - man jau otro gadu- stipri atšķiras no ķīnas- labā ziņā

 

Iesaku ksenonos ielikt Osram Nigt braiker spuldzes...

 

Ar savu Rīga-  Madona ziemā 110-1210 km/h  zem 7 L nevaru dabūt.... 7,2-7,4 pēc Jonix ieteikuma esmu pārgājis no Statoil uz Nesti... īsumā nenožēloju... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#26 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 13 January 2016 - 09:58

Sveiciens C6 pulciņā...

 

KO pamanīju:

no S6 tur vairāk par priekšas resti nekā nav, nezin kas LV notiek ss.lv 90% S-line tirgojas  :hihi:

 

Par loga pogām- slimība, sūti jaunas un miers, tas pats ar MMI, visi dilst tik pēc FL jau ir stock melns- nedilst... 

 

Numura apgaismojumu ņem OEM - man jau otro gadu- stipri atšķiras no ķīnas- labā ziņā

 

Iesaku ksenonos ielikt Osram Nigt braiker spuldzes...

 

Ar savu Rīga-  Madona ziemā 110-1210 km/h  zem 7 L nevaru dabūt.... 7,2-7,4 pēc Jonix ieteikuma esmu pārgājis no Statoil uz Nesti... īsumā nenožēloju... 

Paldies! Paldies! 

Okey, ņemšu vērā Tavus ieteikumus :)  :oooo:


AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#27 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 23 January 2016 - 14:36

Nu ko, Serviss nelaicīgi, jāmaina eļļu un filtrus. 

Ārā sals, bet neko darīt jābrauc nākošajā dienā.

Skrējiens šoreiz uz Lietuvu, Jonišķī nopērku eļļu, okey, filtri arī ir, 2 dažāda veida, pēc ilgas domāšanas, labi ņemu vienu, ja kas aizvedīšu samainīt.

Aši mājās, ņemu skatos kāds filtrs, hops vākam gabals nolūst :(

Spoiler

Nu ir šaize.. Škrobi pavilka uz visu dienu...

Atskrūvēju, jā filtrs tāds pats, nekur nebūs jāskrien, ņemu nost pannu, skrūves apsalušas, bet noņēmu.

Skrūvēju vaļā eļļas caurumu, 6kante 6mm apraujās un skrūvei arī vāks... Neko ņemu roreni, atvelku, un eju garažā meklēt, kaut ko piemērotu, itkā atradu..Turpinājums nedaudz vēlāk, jo pašlaik eļļiņa tek  :?:

Bildē ādas sēdekļi nav mana audi, tie ir Grand Cherokee Jeep..


Šo rakstu rediģēja Drulis: 23 January 2016 - 14:41

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#28 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 23 January 2016 - 17:27

1. Darbs paveikts. Eļļa nomainita ar eļļas filtru. Uz siltāku laiku arī tiks mainits degvielas filtrs.

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 


#29 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 April 2016 - 10:56

Kā es šo tēmu biju palaidusi garām :o Paldies par tik detalizētu stāstījumu, pilnīg prieks lasīt :). Varbūt neredzu - neatradu rakstītajā, kāds ir nobraukums? Un vai nomainīji dzinēja vāku? Man ar tā ir mazā iecere. Manējam norauts Audi simbols, pats vāks ieplaisājis un kārtīgi izplīsis tas polsterējums. Jauns oriģinālais maksā 300 eiro. Tagad interesējos par cenām labiem lietotiem.



#30 Drulis

Drulis
  • Lietotājs
  • 494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava/Bauska
  • Intereses:AUDI QUATTRO

Pievienots 01 April 2016 - 11:35

Kā es šo tēmu biju palaidusi garām :o Paldies par tik detalizētu stāstījumu, pilnīg prieks lasīt :). Varbūt neredzu - neatradu rakstītajā, kāds ir nobraukums? Un vai nomainīji dzinēja vāku? Man ar tā ir mazā iecere. Manējam norauts Audi simbols, pats vāks ieplaisājis un kārtīgi izplīsis tas polsterējums. Jauns oriģinālais maksā 300 eiro. Tagad interesējos par cenām labiem lietotiem.


Nezinu nezinu kā palaidi garām :o
Nobraukums nu jau diezgan 260k dienu dienā dabonu daudz braukāt, auto kalpo ideāli, tikai nu parādījās ķibele ar degvielas spiedienu, bet tas pa retam vēl iemeslu neesmu sācis meklēt.
Vāku vēl nenomainīju, man arī audi simbols nost, šķiet, ka no vibrācijas viņi noplīst. Doma ir pameklēt kaut kur šrotos galvenais lai vesels. :) Pagaidām daudz un dažādu ideju ir, bet gaidu siltāku laiku lai ārā saulītē var darboties..

Šo rakstu rediģēja Drulis: 01 April 2016 - 11:37

AUDI A6 Avant quattro 2006 2.7TDI V6 163hp / Powered By Jonix 

 





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)