Pālekt uz saturu


Foto

Coupe typ85 10vt (daži soļi no tolmeta)

quattro coupe b2 10vt

  • Please log in to reply
92 atbildes uz šo tēmu

#1 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 December 2015 - 16:14

*
POPULĀRS RAKSTS!

nu tad tā!

tā kā šis ir otrā plāna projekts, tad pieķeros šim kad sanāk....vai kad ir luste

objekts: typ85 coupe, 1985. gada,  motors..laikam bijis kaut kas ar pieciem cilindriem

stāvoklis: njā laikam labāk nevajadzēja šo iegādāties, jo nu te tiešam sākums ir tuvāk tolmetam kā transportlīdzeklim: tas ir-

redzams ka auto ir dzīvojis trasē, vai arī ir kādam par krūmgonku vāģi bijis- purns pārmetināts, bukte šofera pusē aiz durvīm, tumbu plaukts izvarots ar metāla šķērēm un liekas ka ir bijis uzstādīts kāds 10,000 kw Alien vai līdzīgas top tjūneru firmas skaņas aparāts, grīda mistiski pazudusi..

lūka.. varbūt strādā, buferi ar nekas prātīgs, rumbu gultņi laikam tā notriekti ka lodītes izbirušas...aaa un motora pārsegs taisns, tik ar kaut kādu stiklašķiedras izbīdījumu subaru stilā...un tā var turpināt...

 

.....auto starp citu nācis no kāda audi style lietotāja, kurš jau it kā bija sācis šo to darīt, bet nu labāk lai klusē.....

 

..turbo quattro protams gribas visiem arī man, bet ja tas vēl ir b2 un ar divām durvīm- vispār ideāli... un tā mirkļa vājums, nevis pērku pusštuku vērtu spoguļkameru ar ko fočēt un likt te superkvalitatīvas bildes, bet gan ......- zvans, braucu, skatos- ir..šis ir priekš manis- un tā uz treli virsū un braucam mājās

 

auto virsbūve bija var teikt pilnā komplektā, atskaitot buferus tie švaki,un ja neskaita vizuālās traumas, pat ar taisnām līnijām, ritošais arī pa lielam ir...motors njā nav.. salons būtībā ir pat teiktu teju divi, bet nu daudzkrāsu..un ar iztrūkstošām quattro vērtībām-slēdžieā..

 

plāns- auto ikdienai, bet nu ja būs ļoti slikti tad paša priekam..

 

sākam tad pa tēmu:

 auto jau atjaukts un novērtēts teiksim 2/10

kā redzams iekša jau ir bijis turbo motors, par ko liecina izgriezums apakšā labajā stūrī

15032015253.sized.jpg

 

te ir lieta ko nemaz negribēju, un redzams ka vadītāja puse ir bijusi sista, jau pārmetināti bleķi, liekta riba, un super caurums durvīs

15032015256.sized.jpg

 

priekša labais lanžerons drusku caurs

15032015254.sized.jpg

 

2015-05-31-046.sized.jpg

 salabots

2015-05-31-048.sized.jpg

 

2015-05-31-047.sized.jpg

 

te būs labākā bilde, kas man ir,  kas parāda kā ir tikusi pārmetināta mistiski pazudusī grīda.... :rofl: :ok:

2015-04-12-019.sized.jpg

 

redzams ka jau esmu amputējis tumbu plauktu..

 

2015-04-12-010.sized.jpg

 

..un te jau..

mēram, griežam, salabojam

2015-04-06-005.sized.jpg

.. iestellējam..

2015-04-11-006.sized.jpg

 

un tā pārmetinām visu grīdu...neteikšu ka izcili paveicu, bet centos... un pat neslikti sanāca, krēsli ir vietā un liekas pat vienādi abās pusēs..

2015-05-03-028.sized.jpg

 

te viens home made variants kā tikt zem auto sametināt šuvi no apakšas

2015-05-04-032.sized.jpg

 

 

Tas pagaidām arī ir viss kas ir padarīts..nav daudz, bet vispirms ir otrs projekts B2 fwd

 

un te dvēsele..

2015-07-11-064.sized.jpg

2.2 10vt kg pamatklucis- nečīkstiet par to ka vajag 2,5 20vt...

 

 

 

 

 


Plāns:

auto ikdienai, ar motora vadību Vems, un pat ja paveicas tad A/C


Šo rakstu rediģēja Durbenieks: 31 December 2015 - 17:15

Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#2 Andzhus

Andzhus
  • Lietotājs
  • 295 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 31 December 2015 - 16:28

Prieks ka restaurē B2 quattro, lai veicas darbos.

               3M Auto Pulēšana - Talsos 

VW Polo 98' 1.9D                                     Audi 90 fwd 85' 2.2kv

Audi A4 /Facelift/ 1.9 TDi                         Audi 90 Quattro 85' 2.2kv

Audi 80 Quattro 1983 2.2 10VT               Audi 80 Quattro 84'' 2.2 10vt

Audi A4 97' 1.9TDi                                   Audi A4 '07 TDi Quattro


#3 Remus4

Remus4
  • Lietotājs
  • 36 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 31 December 2015 - 16:43

Ja liek tad like ieksa 2.5 20v + MOTEC ta ir dvesele :)



#4 Cossack

Cossack
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Lielvārde

Pievienots 31 December 2015 - 17:05

Nu nav ko B2 sūtīt uz tolmetu. Pareizi dari, ka cel viņu augšā. Un arī tas, ka 2.2 arī nav slikti, nav jau brīvdienu auto.

 

Vēlu veiksmi un izturību. :)


Audi B2 Coupe '86

Audi B2 80 GL '83


#5 fleksis

fleksis
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Netālu no Ogres
  • Intereses:Dzin;eju izjaukšana un salikšana
    Pēc 22:00 labāk nezvanīt sieva dusmīga un tad es īgns ar palieku un negribīgi atbildu
    28819923

Pievienots 31 December 2015 - 19:31

Kas vainas 2,2  tiri labs klucis tikai labi jaapietas ar viņu, bija man pašam agrāk deviņdesmitniekā gāja ļoti labi. 


Nedari ne vienam neko labu, un nekas slikts tev par to nebūs.


#6 Šmits

Šmits
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:kaut kas braucams un ar motoru.

Pievienots 31 December 2015 - 23:20

Cilvēki laikam agrāk tādi ačgārni bijuši. Visādus mk2 golfus un citas ikdienišķas mašīnas taupījuši un sargājuši, bet quattro b2 coupes lauza uz nebēdu. :D

Par tēmu: lai veicas uzcelt!
Brīnos, ka cel priekš ikdienas. :)

#7 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 January 2016 - 17:55

*
POPULĀRS RAKSTS!

Brīnos, ka cel priekš ikdienas. :)

es vispār sevi nevaru iedomāties braucam mašīnā kurā jau par bremzēšanu domā ABS, nevis mana paša lēmumi..taka samērā ierobežota man izvēle :) un pasargdies vēl visādi esp, tcs un pārējie prieka bojātāji :wacko: ... man patīk braukt ar AUTO nevis cpu..


Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#8 sergejs_C3

sergejs_C3
  • Lietotājs
  • 510 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 01 January 2016 - 23:29

dumja iedoma, tas vis ir izdomats lai pasargatu cilveka dzivibu kuri nav parliecinati par savam prasmem, 


Audi Q44

#9 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9624 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 January 2016 - 00:13

Koks ar diviem galiem. ABS un ESP ir vērtīgas lietas, kamēr pār tām valda vadītājs - elektroniski palīgi, kas palīdz neuzmanībās un tamlīdzīgās situācijās, bet tajās, kurās traucē, tos jāvar atslēgt. Es personīgi nesaprotu kādi šumaheri un pārcilvēki ir visi tie, kas to ar putām uz lūpām noliedz - vienmēr sakoncentrējušies uz ceļu, nekad nerunā pa telefonu, nekad braucot neļuļķē, nedzer kafiju, neēd, vienvārdsakot, nekad negadās situācijas, kurās instinktīvi jāmet pa nažiem vai kaut kur jārauj stūre [ESP]...

 

Pārmērīgs visādu figņu daudzums ir 5-10 gadus vecās mašīnās, kur jau sāk likt visādas lietas, kuras nevis glābj ārkārtas situācijās , bet gan iejaucas ikdienā, aizvietojot vadītāja prasmi - visādi parkošanās palīgi un citi brīnumi. Pagājušā gadsimtā ražotajās viss ir normāli, vienīgi var gribēties 1-2 izslēgšanas slēdžus vairāk.

 

Bet pati tā doma lietot ikdienā vecu kvatru ir diezgan nepareiza. Pie maniem nobraukumiem visu samainot varbūt arī kādu laiku ietu, bet es diezgan maz ar mašīnu braucu :hihi: Tikmēr te ir runa par mašīnu, kurai pamazām vien sāk izbeigt visādu vajadzīgu detaļu ražošanu - pārāk labi to zinu, par cik pašam ir tikai bik jaunāka, un ar bik lielāku detaļu pieejamību esoša mašīna, tb mans piemineklis. Manu golfu gan jau vēl ilgus gadus varēs noturēt uz ceļa, ja būs tāda vajadzība, jo gan mk2 daudz saražoja, attiecīgi uzlabojot pieprasījumu pēc aftermarketa detaļām, gan mk3 ir vispārēji tāds pats, to vēl palielinot, gan, visbeidzot, arī vēl jaunākiem modeļiem viss tur ir daudzmaz tāds pats, palielinot iespējas kaut ko pielāgot. A ko kaut kādai astoņdesmito gadu kvatrai, kur pakaļas amartus drīz jau varēs censties pielāgot no kaut kā cita, difera blīvslēgus tāpat, pakaļas pusrāmji drīz būs visi sapuvuši utt... :(


Ja liek tad like ieksa 2.5 20v + MOTEC ta ir dvesele :)

 

Latvijas apstākļos diez vai ir labāka vadība par GintsK saregulētu VEMSi.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#10 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1643 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 02 January 2016 - 01:20

msh', kur problēma to aizmugurējo pusrāmi laicīgi saglābt nostrūklojot un nopulverojot? Tāpat vēl citus daudzus mezglus var iekonservēt. Un ja neiet runa par virsbūves daļām, tad nav tik traki, viss ir nopērkams un tiek ražots. 


 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#11 Cossack

Cossack
  • Lietotājs
  • 35 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Lielvārde

Pievienots 02 January 2016 - 01:57

Tas gan, priekš 90ieka vēl lietas var atrast un nemaksā galīgi tādu kosmosu, kā dažam labam no deviņdesmito gadu beigām, divitūkstošo sākuma. Jā, virsbūve ir problēma, tur neko diemžēl neizdarīt. 

 

Kursa biedrs brauc ar 4. golfu, man ir B2 kupeja. Tikko nomainīju visu sajūga komplektu pilnīgi jaunu, atdevu 75 eiro par pašu komplektu, viņš saka ka tas prieks viņam 400 eiro. Cik tur liela taisnība tur ir, es nemāku atbildēt, bet vienu zinu tiešām - kaut ko neatradīsi priekš B2, nekas, B3 vēl ir apritē un šo to var piedzīt.


Audi B2 Coupe '86

Audi B2 80 GL '83


#12 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1643 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 02 January 2016 - 02:18

Cik Tu ietaupīji uz sajūgu, tik tu iztērēsi citos mezglos. Dzīves gudrība. Ar vecu auto braukāt ikdienā ir kā skabarga pakaļā  :mrgreen:


 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#13 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1930 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 January 2016 - 08:54

Cik Tu ietaupīji uz sajūgu, tik tu iztērēsi citos mezglos. Dzīves gudrība. Ar vecu auto braukāt ikdienā ir kā skabarga pakaļā  :mrgreen:

tā nu gan gluži nav.vecie auto ir ļoti vienkārši savā uzbūvē un detaļas viņiem ir krietni lētākas nekā gados jaunākiem,ja protams viņos nesagrūž iekšā nezkādus dzinējus ar pārgudrām vadībām.

Šo rakstu rediģēja karo: 02 January 2016 - 08:59

karo

#14 Šmits

Šmits
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:kaut kas braucams un ar motoru.

Pievienots 02 January 2016 - 09:08

Ne jau par elektroniku biju domājis. Brīnos, ka ikdienai, jo b2 quattro kupejas pēdējos gados ceļ priekš trases vai svētdienas izbraucieniem (pārsvarā).

#15 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9624 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 January 2016 - 10:22

msh', kur problēma to aizmugurējo pusrāmi laicīgi saglābt nostrūklojot un nopulverojot? Tāpat vēl citus daudzus mezglus var iekonservēt. Un ja neiet runa par virsbūves daļām, tad nav tik traki, viss ir nopērkams un tiek ražots. 

 

Daļēji piekrītu. DAĻĒJI, pamatā par to pusrāmi. Un tagad par tiem, kas ražo detaļas - pastāsti man, kas vēl ražo pakaļas amartus priekš B2q, B3q un abu paaudžu CQ - es neesmu diži pētījis, tik zinu ka Bilstein B4 kad man sāka palikt aktuāli amarti, bija pieejami tikai priekšai, un Boge Turbo/Sachs Advantage aizmugurējie neilgi pēc tam kad nopirku savējos, pazuda no viņu tiešsaistes kataloga. Kas tur vēl paliek, kaut kādi sportinieki un varbūt vēl kaut kādi lētie sūdi? Nē nu var jau provēt kādiem C sērijas priekšējajiem amartiem štokiem vītnes apvirpot vai kombinēt kaut kādus augšējos atbalstus [man stāvēja C2/C3/C4 priekšas amarti un B sērijas q pakaļas amarti blakus, vienīgā ārējā atšķirība ir vītne štoka galā], vai arī uztaisīt tādu gat0ru kā žoklis, nofleksēt dalīto priekšas statņu augšām stūres ķegu stiprinājumus un likt aizmugurē, bet nu tas viss jau ir kombinēšana. Vēl tu varētu pastāstīt, kur var nopirkt B2q pakaļas diferim priekšējo blīvslēgu :crazy: Vēlākajiem, kuri nāca B3q, pēdējajām mk1 CQ un mk2 CQ, palēnām velk uz to pašu - kreisās puses blīvslēgu pirms pāris gadiem nācās pirkt ar Mihas starpniecību, vietējais autodetaļu veikals pēc oriģināldetaļas koda iedošanas piedāvāja tikai kaut ko par elpu aizraujošiem, neatceros, 30 vai 60 latiem + 2 ned gaidīšana. Potenciālā pielāgošana - visādi gultņu veikalos pieejami veidojumi, ar vai bez visādām starplikām, vai arī atteikties no bloķa un iekombinēt aizmugurē citu diferi, cerot ka CSDD rūķīši nepamanīs.

 

Tā, kas vēl. Pakaļējās stūres ķegas gan jau ir izmirstoša detaļa, bet nu labi, bembija stūres pirksti noteikti vēl būs labu laiku pieejami. Nebūtu diži pārsteigts ja vecā tipa ārējās granātas īpaši nekur nevarētu dabūt, bet nu labi, ir iespējami vairāki veidi kā likt jaunā tipa, ar kādām nāca vēl vismaz B5. Uz sitienu vairāk nekas prātā nenāk, bet gan jau ir vēl.

 

Kursa biedrs brauc ar 4. golfu, man ir B2 kupeja. Tikko nomainīju visu sajūga komplektu pilnīgi jaunu, atdevu 75 eiro par pašu komplektu, viņš saka ka tas prieks viņam 400 eiro. Cik tur liela taisnība tur ir, es nemāku atbildēt, bet vienu zinu tiešām - kaut ko neatradīsi priekš B2, nekas, B3 vēl ir apritē un šo to var piedzīt.

 

Kursabiedrs noteikti lika normālu sajūga komplektu un izmantoja servisa pakalpojumus, bet tu pašrocīgi liki kaut kādu lētu pī - Sachs 228mm komplektiņš jau n gadus atpakaļ maksāja kādus 100 latus, tagad noteikti vismaz 150 eiras. Tā arī tās starpības rodas. mk4 ir pēdējā VAG būvētā vienkāršā mašīna.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#16 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1930 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 January 2016 - 10:43

mshathlonxp tu labāk palasi krievu forumus ja nevari tepat atrast un tad tev būs skaidrs ko no kā var pielāgot.
karo

#17 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 02 January 2016 - 12:07

Mk4 ir divmasnieks, tapēc arī ceņņiks tads

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#18 quattroAu80b2

quattroAu80b2
  • Lietotājs
  • 1623 raksti
  • Intereses:Audi

Pievienots 02 January 2016 - 12:16

Pilnībā atbalstu autoru,ja auto ir,tad ar viņu ir jābrauc,pašam ir typ85,katru dienu urbju uz darbu,ja visu sataisa,pāris gadu pie saprātīga nobraukuma ir tik sīkumi jāpamaina


20VT typ85 quattro..........neviens auto nepiedzimst par lūzni,bet mēs protam to labot :D


#19 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9624 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 02 January 2016 - 13:25

Problēma ir tāda, ka tev patīk jāties un piedevām tu atrodies dižajā pilsētā, dēļ kā tu arī te nodarbojies ar dezinformēšanu :hihi: Normāli ir - ieej tuvākajā veicī, nosauc modeli, gadu un citas īpatnības un paņem vai pasūti detaļu. Dižajā pilsētā gan jau vēl ir kādi veikali, kas pietiekami koncentrējas uz 20+ vecām mašīnām, es tikmēr tepat liepājā nesen dabūju savam mk2 pirkt kārbas blīvslēgus, pirms tam skatoties etkā izmērus, jo veikalā tikai noplātīja rokas. Labi, šitas bija mīnuss veikalam, jo blīvslēgi, domāti šim pielietojumam atradās, bet kad vajadzēja pirms pāris gadiem A90q pakaļas pusrāmim bukses - vienā veikalā tik noplātīja rokas, jo katalogā nekā nav - vienā citā, paldies dievam, bija aizķēries izdrukāts mērkaķmotora katalogs, pēc tā kaut kas atradās, lai arī divas nācās sūtīt. Šī situācija nemaz nepārsteidz, jo tā atspoguļo situāciju uz ceļiem - tas tāpat kā pāris gadus atpakaļ apbraukājot klaipēdas puses šrotus, meklējot B3/B4 detaļas, gandrīz visos pateica "pārāk veca mašīna" - mūsējos vēl tā nesaka, bet drīz tā arī būs te - labi, meklējot mk2 detaļas, pāris liepājas šrotos tā jau pateica, lai arī kudiž izplatītāka mašīna par vecu kvatru. Ak, nemaz nerunājot par to ka ja mani kāds sakontaktē ar vēlmi lai es uzmetu aci NG, man viņam ir jāpiesaka lai uzsūta blīvi kas nāk starp kolektora pusēm - jo nevienā liepājas veicī tāda uz plaukta nestāv, kāpēc lai kāds veikals turētu kaut ko, ko paprasa kādu reizi mēnesī vai retāk?

 

Ā, un ko tu dari kad tev vajag kādu detaļu, kas bija pieejama tikai kā oriģināldetaļa, un ko ražotājs jau ir izbeidzis?

 

Aig, protams, kaut kas vēl ir pieejams - uzsvars uz vārdiņu "vēl". Arī tie paši Boge Turbo pakaļas amarti gan jau kādā noliktavā vēl guļ. Bet detaļu pieejamība ir diezgan tieši saistīta ar to, kad pēdējoreiz un cik plaši izplatītam modelim attiecīgās detaļas pēdējoreiz izmantoja. Nejutīšos sevišķi pārsteigts ja vēl pēc 1-2 gadiem kreiso blīvslēgu vairs neražos, tieši tāpat kā tam pašam bloķējamajam diferim jau vairs neražo to prezi, kas nāk ap bloķa sviriņu, jo pēdējoreiz izmantots RS2, ko pārtrauca ražot 1996. gadā un aftermarketa tam nebija. Kad es šeiboju savu diferi, tad vienīgais iemesls, kāpēc es neuzrāvos uz hronisku detaļu trūkumu - gultņu šeibes ir pirms kādiem gadiem izbeigtas, un vienīgās alternatīvas varētu būt kādi dārgi, uz entuziastiem orientēti internetveikali - bija mana vēlme jāties ar bundžu skārdu.

Tāpat ir skaidrs ka ja es turpināšu jāties ar vecām mašīnām, ilgākā termiņā būs jāapgādājas ar kādu 3D printeri un kādu nelielu CNC galdiņu lai uztaisītu to, ko vairs nevar dabūt :hihi:

 

mshathlonxp tu labāk palasi krievu forumus ja nevari tepat atrast un tad tev būs skaidrs ko no kā var pielāgot.

 

Ar krievu forumiem ir tāda problēma ka tajos raksta krieviski, un piedevām kirilicā :crazy: Bet, protams, kad citu variantu nav, tur kaut ko pameklēt var. Galvenā problēma ka latvijā šādas tādas pielāgošanas var kļūt par iemeslu nevarēšanai iziet TA. Varu tik apskaust britus, ar kādām modifikācijām, reizēm šokējošām, šie drīkst pārvietoties pa ceļiem.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#20 Oss

Oss
  • Lietotājs
  • 1643 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Valmiera
  • Intereses:pārkāpt noteikumus :crazy:

Pievienots 02 January 2016 - 14:03

Ne jau problēma ir daļu pieejamībā, bet gan veikalu un to darbinieku neprofesionalitātē. Gan kā arī kā Tu pats pasniedz pārdevējam to ko tev vajag. 

 

Par piekari un to daļām vismazāk ko uztraukties. Ja tev ir tāda mašīna, tad noteikti gribēsi braukt ar baudu, nevis galertu. Tāpat noteikti piedalīsies Youngtimer pasākumos. Tātad viennozīmīgi poliuretāna bukses - PowerFlex, StrongFlex vai vnk pasūtīt virpotājam, lai izgatavo. Amortizatori - KONI, KW, H&R utt. Sviras un šarnīri no Lemforder. 

 

Par blīvslēgiem - OEM, 034 Motorsport, Kerr-Tuning, Audi-Tradition u.c. vietas. 

 

Vispār reizē ar Audi Tradition parādīšanos šiem jautājumiem būtu jāatkrīt kā tādiem. Dārgi? Ja gribi braukt ar vecu auto tad tev ar to ir jārēķinās. 

 

Ak, jā šeit nerunāju par nekādām daļu pielāgošanām.


 .

Low Happens

 

FACEBOOKINSTAGRAM


#21 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2016 - 15:36

*
POPULĀRS RAKSTS!

Tā vispirms.. par to ko jūs te tagad muldat ir citi topiki. šis tomēr ir projektu topiks. Man un noteikti lielai daļai te neinteresē cik ilgi vai dārgi ir braukt ar vecu auto kam nav elektrisko palīgu, kam viskautko redz esot grūti dabūt, kam viss jau ir izmiris un veikalos atrunājas- tieši tam vairs neko neražo. ŠEIT MUMS VAIRĀK INTERESĒ KO KUR VAR DABŪT/AIZSTĀT/PIEMEKLĒT. un ja arī ir kas tāds kas ir jāaizstāj no cita auto markas , modeļa- tad tā arī darīsim un turpināsim braukt, kamēr oriģinālās daļas liktsim kastēs un plauktos.

Otrais- NEGRIBU TE VAIRS DZIRDĒT JŪSU SAVSTARPĒJĀS LAIPNĪBAS REJOT VIENAM UZ OTRA- JA BŪS NEPIECIEŠAMĪBA GRIEZĪŠOS PIE MODERATORIEM AR LŪGUMU AR SANKCIJĀM...

Trešais ja kādam ir vēlme dot kādus padomus, aizrādījumus, ieteikumus- PM, un tad ja vajadzēs un tas būs tiešām citiem lietotājiem noderīgi iepostēšu te!

 

CIENĪSIM TOS KAS CENŠAS KO DARĪT, TURĒSIM SAITU TĪRU, UN IEDROŠINĀSIM TOS, KAS VARBŪT GRIB, BET NEVAR SAŅEMTIES SĀKT!

CERĪBĀ UZ SAPRATNI!

DURBENIEKS


Šo rakstu rediģēja Durbenieks: 02 January 2016 - 16:21

Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#22 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2016 - 16:19

mazlietiņ oftopikā par visu to ko Jūs tur esat sarakstijuši:

Par drošības sistēmām-tās ir radītas mūsu pašu vadītāju un apkārtējo drošībai, un to ka es personīgi būtu ļoti atbildīgs vadītājs...nē neesmu gan, bet nu apzinoties to braucu ar auto ko nošķilt nebūs žēl! piekrītu ka pilnīgi visas sistēmas būtu jāvar 100% atslēgt, bet tajā brīdī tā sistēma kļūst lieka-tad kāda velna pēc tev viņu?.aa nu ja vienīgi lai varam lauzt dažu desmitu tūkstošus vērtus transportlīdzekļus,kas tērē 4l/100km un raujas uz priekšu kā raķetes, kam rezerves daļas ir pilni plaukti..bet tiklīdz jāiebrauc servisā tā buksējam cik nu kas viss izmaksā..un te nu izlīdzinās tava ekonomija un jauda ar vecas mašīnas ēstgribu un jaudu, un remontu.. visiem tak ir jādzīvo!

Tie, kam grūti piemeklēt detaļas, visticamāk ar nekad rokās nav bijusi uzgriežņu atslēga!

Tad vēl tie, kas tīšuprāt lauž savas ikdienas auto ir stipri apdalīti ar prātu..tam ir citi auto, kas tev ir pa kabatai un kuru nošķilšana tev neradīs ikdienas apgrūtinājumu

par ārzemju forumiem- nemāki lasīt tos, ej kursos apgūsti valodu- tev ir iespējas- nevis nodzer vienā vakarā 200e bet vienu tādu vakaru pasēdi mājās un atrodi tuvākos kursus, tad jau pēc tam pats varēsi spriest kas tev no tiem forumiem ir noderīgs un kas ne..

detaļu pieejamība- katram auto reiz pienāks brīdis kad to vairs nebūs....un ko tad, aizmirsīsim par b2, b3, b4, nebūs vairs neviens e30...nebūs vairs mk sērijas....nu nebūs un tad jau arī sen vairs mēs nebūsim..piemērs- kariete- kurš no jums mājās sapņo par karieti un zirgu ar ko uz tirgu braukt..bet mūsu vecvecvectēvi noteikti sapņoja un darija. un mūsu mazmazmazbērni gan jau ka cels augša kaut kādus r8 kā mēs tagad b2... un tad gan varēs satraukties ka nav detaļu. bet tagad par b2.. vēl ir par agru..vienu paaudzi par agru

 

un par to kas ir piemērots kas nav piemērots ikdienai- es vēl tagad redzu uz ceļa moskviču, žiguli- cilvēks viena vecuma ar auto, bet brauc un neparko nemainīs pret citu, jo savu auto pazīst, kopj un uztur kārtība, un gan jau ka ir plauktā detaļas kas gaida kad pienāks to kārta- taka problēma ir nevis automašīnās, bet mūsos pašos.

 un te par to ka kāds kaut ko var vispār pārmest to kā kur ko kurš dara-kauns tiem, jo ne visi ir pilni ar naudu..un var maksāt citam lai dara to viņu vietā, ne visi var atļauties lepnus aparātus un plašus angārus kur ko darīt..un ne visi te citus sauc par čomiem, jo redz abus saista viens apsūkāts pudeles kakls...

..atvainojos Jums, ja kādu aizskāru, bet paši izprovocējāt - arī man te saitā ir raksti kuriem nav jēga, bet pateicoties tiem esmu šo to uzbūvējis, kas man palīdzēs turpmākos darbos..un cerams arī citiem neliks kāpt uz grābekli un ietaupīs kādu kapeiku

 

SAGAIDU NO JUMS VISIEM, KA PĒC ŠĪ POSTA RUNĀSIM PA TĒMU!

DURBENIEKS


Šo rakstu rediģēja Durbenieks: 02 January 2016 - 16:44

Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#23 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1930 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 January 2016 - 16:44

man ir jautājums pa tēmu.redzu ka ir metināts priekšējais lanžerons,kā tu viņu domā pastiprināt?es runāju tieši par vertikālo sānu šuvi.vai pieslīpēsi un atstāsi kā ir?
karo

#24 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2016 - 16:55

man ir jautājums pa tēmu.redzu ka ir metināts priekšējais lanžerons,kā tu viņu domā pastiprināt?es runāju tieši par vertikālo sānu šuvi.vai pieslīpēsi un atstāsi kā ir?

 


Par to dotajā brīdī pat neesmu aizdomājies, kaut gan man abiem projektiem tā ir bēda :), runājot tieši par šo auto- neesmu iedziļinājies pat kā tas ir izdarīts, tik kad iegādājos auto novērtēju, ka pamatlīnijas ir taisnas, bet nu tu man liec domāt...un pirmais kas nāk prātā ir metināt pa ārpusi virs šuves kādu 2mm bleķa loksni, bet ja kādam ir ieteikums sarosamies..vēlams pat argumentēti no ieteicēja

bet tu jau notikti par to ko es jau pats pārmetināju- tur ir salabots caurums, lanžerons turās klāt labi, :)  tur ir laba šuve domāju ka ārpusi jau jāapstrādā kā pēc metināšanas. un iekšpusē kur ir redzamā daļa tur saslīpēt tā lai nesmukumu nemana

es no sākuma sapratu ka jautā par to kur jau sen purns pārmetināts :D


Šo rakstu rediģēja Durbenieks: 02 January 2016 - 17:01

Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#25 bahmuc

bahmuc
  • Lietotājs
  • 2951 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:pa vidu

Pievienots 02 January 2016 - 17:08

Ik pa gabalam uz šuves pārliec pāri plāksnītes un apmetini. Onkuļi tā dara, saka, ka šuves laukums palielinās un mezgls kļūst izturīgāks

Opel Ascona 1,6 automatic `88 (silver) - tolmetized,
Audi 80 B3 2.0i 3A + LPG Lovato (cherry red - LZ3U) - sold,
Audi 80 B4 2.0i ABK+LPG (black) - crashed

Volvo s80 2.4d automatic (gray)


#26 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1930 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 02 January 2016 - 17:16

es domāju par bildē redzamo šuvi,tur tieši apakšas daļā varētu uzlikt kautkādu papildus bleķi stiprībai.parasti kad metina un stiķē klāt kautko šādās vietās-uz kurām ir slodze, tad tur vis labāk ir stiķējuma vietu slīpi nogriezt,un savukārt stiķējamo gabalu arī slīpi piegriezt un sametināt slīpu šuvi,taisnās šuves var viegli atplīst.tavā variantā kā jau minēju lejas daļā nelielu pastiprinājumu jāuzliek. 2015-05-31-048.sized.jpg
karo

#27 Durbenieks

Durbenieks
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 January 2016 - 17:42

Ņemšu vērā!


Garāžā lamājas pat ieturētākie cilvēki, bez šīm burvestībām, jūs neko neatskrūvēsiet.

Atceries- kad Tu vairs neko nesaproti- apstājies un sēdies pie grāmatām, nevis sa-is līdz galam!

Es braucu ar NG kluci, kam ir sekvenciālā iesmidze + 4. paaudzes LPG ! :blackrs4:

beidzot quattro- b4 v6......Iekāpu quattro un sapratu ka nemāku braukt!


#28 wrc

wrc
  • Lietotājs
  • 278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valka
  • Intereses:Audi. Audi quattro. WRC. autorallijs

Pievienots 02 January 2016 - 19:30

parasti uz metinātām šuvēm kā papildus stiprinājumus metina rombveida papildloksnes, jo slodzi tur vairāk.



#29 karo

karo
  • Lietotājs
  • 1930 raksti
  • Intereses:quattro

Pievienots 03 January 2016 - 09:22

šadi kā lejasdaļā var uztaisīt. 2015-05-31-048-sized.sized.jpg?145180575
karo

#30 Cigārs

Cigārs
  • Lietotājs
  • 300 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava
  • Intereses:Mototehnika

Pievienots 03 January 2016 - 20:26

@karo,tev tas bija jāsūta viņam uz PM  :hihi:







Also tagged with one or more of these keywords: quattro, coupe, b2, 10vt

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)