Pālekt uz saturu


Foto

Temperatura nekapj vairak par 60*...


  • Please log in to reply
88 atbildes uz šo tēmu

#61 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3040 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 January 2017 - 12:19

Neuztver visu personīgi. Tu te vienīgais šajā topikā ar b8, texts vairāk pārējiem domāts. B8 īpašniekam ir pie dīlera jābrauc. Ar arbilstošu auto, atbilstošas apkopes un izmaksas, trīsgadīgam auto nav forumā defekti jāmeklē.

#62 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 January 2017 - 13:58

Vaina ir arī pašā Forumā- ka ar 3g vecu auto labākā gad. te var padižoties ka "man viss ok".Te pat Vecgada vakarā vai Zsvētkos ieejot, vienīgais "dzīvais" topiks ir "peerku/pārdodu lietotu" un otrā rītā uz pohām attiecīgi pēc gaisa T*= -1 negriež, -5 nelec, -10 nesilst, -15 nedeg un -20 pzdaa pilnīgā ;))

Tur Mollerā jau pa durīm ieejot ar dajebkādu lietotu auto (kur nu vel ar kād Dārgu utt) tu Vienmēr būsi locha un slaucamas govs līmenī.

Tev vienmēr pateiks tipa "a ko ta tu iedomājies" & "a ko ta tu cerēji", "tas tā maksā" uttttt

 

Tas ka tev 3g vec līzinga auto- tas Neko neizsaka, vinjš tikpat var būt ar ielaistu (vai tīši noslēptu!) vainu. Tas ka viņam uz B8 reku te novembrī salons nesilda un decembrī jau eļļa tek gar korķīti- nu tas ir "likumsakarīgs" scenārijs.Un tam ir Pareizas rekomendācijas- sākumā iebaaz kartonu un tad aizbrauc pie diilera uz "korķīša nomainju pa 8e" un atstāj tur 500,- un tev vel pastāstīs Tāmi uz nākamajiem vel 3x tik, jo "ko ta tu domaaji pirkdams šādu pajaunu lux-auto".

Ja tu gribi būt pārliecināts ka termostats ok- panjem viņu nomaini uz jaunu, jo tas ir meesls pa nieka pacmit eur, kurš tāpat 3-4-5g un ne vairāk dzīvo un var nodarīt vel kādu skādi, ja turpināsi braukt ar nepareizu temperatūru. Un ka tev tek eļļa pa visiem cohumiem, ta zvani nevis diilerim, bet atrodi normālu specu, kas tev izmazgās to motoru ar visu to aizdristo kartera ventilāciju un salies tiur jaunus/normālus šķidrumus visos caurumos 



#63 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 08 January 2017 - 15:14

Audi un VW ir komfortablas mašīnas, kas sagādā baudu braukt, bet arī visai bieži plīstošas, pērkot viņu ar to arī rēķinājos. Latvijā vienkārši pasvaigu Audi īpašnieki izskatās nav īpaši tendēti socializēties, ja palasa ārvalstu forumus 1-5 gadīgiem Audi ir līdz kaklam problēmu, gan līdzīgi, gan savādāku.

Es savu mašīnu Mollerā apkopju visu laiku, būs jau gandrīz gads. Man jau šķiet, ka to iedomību no viņu puses utt. ir izdomājuši pavecu auto īpašnieki, kuri tur reāli neko netaisa. Es par klientu servisu Mollerā varu teikt tikai to labāko - ļoti pieklājīgi, ja sola vienmēr atzvana, piedāvā maiņas auto, kamēr gaidu auto var iedzert kafiju uzēst cepumus tīrā, labi ventilētā telpā, vai aiziet pa brīvu uz motormuzeju, ar nekādu iedomību attieksmē nekad mūžā neesmu saskāries, ļoti patīkama apkalpošana. Jā tas viss protams maksā un tā ir katra izvēle maksāt vai nemaksāt, bet sliktus vārdu LV dīlera virzienā veltīt nav ne mazākā pamata.

 

Tas, kas mani šajā forumā vis vairāk fascinē - muļķis, ka pārmaksā dīlerim utt, aizved taču pie laba meha, normāla speca utt. Acīmredzot tādi speci ir, ja viņus piemin. Kā paprasu konkrētus kontaktus alternatīvai dīlerim, kur mašīnu nesalauzīs vēl vairāk. - tā klusums totāls  :ok:  :ok:  :ok:



#64 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 January 2017 - 16:20

Protams, ir attiecīgi auto modeļi un ir attiecīgas vainas un lietas, kuras būtu "pelnijušas" dīlera iejaukšanos.Bet neba jau tur ikdienas apkopi veikt vai eļļu mianīt vai celt augšā vecu auto ar pilnīgi tradicionāliem bojājumu simptomiem. Ja jau nebūtu šeit nekādu pretrunu un šaubu- a par ko tad konsultēties šeit te lietotu detaļu tirdzniecības vietnē, kad tak var vnk samaksāt un uzticēt visu savu saimniecību laipnam diilerim;)

 

Tur tur reku "veselu Gadu" (!!!) jau laipni "apkop" kko ,abet nezkapc tevi neviens nav pabrīdinājis vai nav "saskatījis", ka tam tavam auto draud briesmas no visām pusēm.Un, ka tikko būs pirmais aukstums, tā tev būs jameklē pa pasauli visādas konsultāacijas un jāgatavojas lieliem izdevumiem.

Ja reiz ir tā kartera ventilācija ciet- nu tad laikam ka ir jāmāk saskatīt "iemeslu" un pienjemt attiecīgus mērus, nevis ka vnk uzlikt pa 400e motaram jaunu vāku ar 2g diilera garantiju- jo ši te mistiskā garantija vairāk attiecas uz to, ka tev tas Vāks nesarūsēs un nepālūzīs uz pusēm, nevis uz to "iemeslu" ,kura dēļ varbūt jau pēc mēneša tev tas ventilācijas vārsts atkal var kļūt nelietojams



#65 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 08 January 2017 - 17:08

Nu idejiski Tu gan jau pareizi runā, bet vienkārši runāt nav liela māksla, ja Tev ir kontakti, kad padalies, kurš ir tas saprātīgais servis, kas pateiks tos cēloņus. Tāpēc jau piereģistrējos sājā forumā. Neprasīšu jau dīlerim - vai nezināt, kur var lētāk un labāk sataisīt :D 



#66 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 January 2017 - 17:39

Mani gan neviens nav Pilnvarojis te kko lieku publicēt vai reklamēt, bet pa to "idejisko" pusi ir tā, ka ja Tu esi kļuvis jebkura "pajauna" auto īpašnieks, tad tev jau pašā lietošanas sākumā ir veselā saprāta cienīgs gājiens "atrādīt" viņu visupirms uzticamam elektronikas specam un tad jau bez stresa tālāk izdomāt, kur tu ko mainīsi ritošajai vai kādus izejmateriālus kur ņemsi , tas viss pec tam laika gaitā.

Te katrā otrajā postā par elektronikas un dīzeļmotoru jautājumiem ir minēts, kur un kāpēc tieši šī te Foruma lietotājs varētu griezties profesionāli noskaidrot sava auto stāvokli un saņemt kādu Padomu par tālāko rīcību.

Nav te nekāda maģija- man piem ir šis numurs un vel kādi pāris- vairāk i nafig nevajag, es varu jebkurā brīdī uzzvanīt un sanjemt  Morālu Atbastu bez jebkādiem makaronu karinājumiem vai citāda "abjebona"- ar to pilnīgi pietiek, lai ar dajebkura svaiguma auto audi diileri apmeklētu tikai logu slotinju nopirkšanai vai reizi piecgadē kādu tur īpašu ekskluzīvu jautājumu izrisināt.



#67 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1582 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 08 January 2017 - 17:58

Nu stāv b8 ar 2,0 dīzeli - kas notika lielajā salā nezinu, mamma stūrē kad vajag un nav ne vainas. Kādas vainas tu tur gribi? Paskaties cik autiņus nopērk Latvijā un Eiropā, protams būs kaut kāds defektīvs %, bez uz Latvijas auto tas būs smieklīgs daudzums. Zinu tikai to, ka tie mazie kluči sūdīgi silst tādā salā un nav runas par termostatiem kā tādiem. Jaunām mašīnām ir tāds pats stāsts. Ko tu gribi ja viņas tērē mazāk, tātad arī izdalītais siltums būs mazāks. Pūtīs vējš -10 grādi, tas bloks tāpat labi dzisīs bez radiatoriem.



#68 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 08 January 2017 - 18:08

Tev ir 0,0000xuj% iespēja nopirkt tādu/jebkādu auto, kur nebūtu vismaz kaut kāda aktuāla problēma. 

Ja pie "labiem" saimniekiem ir vel maza cerība, ka auzas nebūs lielas, tad nu pie tādām "ierindas" mašinām cerību nav. Jo- pamatā visa tagadējā ejropa ir vieni vienīgi kapeikujājēji un kraapnieki. Pajaunam auto katrs mazākais meesls ir ar elektronisku vadiibu un tu nekad nezini kādas sekas tev buus un kaa reaģēs citi saistītie mezgli, ka tu pus-gadu braukāsi ar elektroniskām kļūdām kompī vai ar nestrādājošām kvēlsvecēm vai defektīvu termostatu.



#69 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3040 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 January 2017 - 19:28

Liela daļa vainas jau nav saimniekos, bet servisos. Nav jau kas skrūvē, strādā lohi vairumā servisu. Tiko kaimiņienei. Mirgo sarkana izsaukuma zīme. Serviss pieslēdz kompi un saka, ka jāmaina elektriskais stūres pastiprinātājs - 800 eiro. Par diagnostiku 30 eiro. Reāli bij jāpielej bremžu šķidrums. Kādam loham ir jāstrādā servisā par elektriķi, ka elementāras lietas nevar saprast?

Arī dīleris izvērtē pēc problēmas apraksta, vai ir jēga ko darīt, vai uzkārt makaronu un pasūtīt. Grūti raču vēlāk no klienta paņemt 1500euro par termostata maiņu, jo pie reizes tak arī siksnas jāmaina, spriegotāji utt. Pohh, pasūtīs un nākamajā apkopē visu tāpat tak samainīs

#70 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 08 January 2017 - 19:56

nez ka butu ja samainitu pastiprinataju un sarkanais turpinatu degt


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#71 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3040 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 January 2017 - 20:17

Nekas nebūtu, pielietu škidrumu, paņemtu no meitenes piki un palaistu... laigan šaubos ka viņi mācētu korķīti pareizo atrast...

Pilns tak ar gadījumiem, kad uzvelk tādā veidā, serviss jau savu vainu neatzīs, saminīs, problēma nepazudīs, paraksies, novērsīs defektu kamēr saimnieks neredz , bet iepriekš mainīto tak nost neņems un naudu atpakaļ nedos. Atdos mašīnu ar nopietnu sejas izteiksmi....

#72 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 11 January 2017 - 18:35

Man pārbaudīja termostatu un dzeses sistēmu, viss darbojas korekti. 

Šis neesot rets jautājums, tāpēc Mollers ir paprasījis rakstiski skaidrojumu no Audi rūpnīcas - tur ir teikts, ka jaunie 2.0 Tdi motori ir energoefektīvi, pie maziem apgriezieniem sadedzinātās degvielas daudzums nav pietiekošs, lai apsildītu salonu un uzturētu karstu motoru, tāpēc, ja tiek lietota salona apsilde, tad motora temperatūra pie maziem apgriezieniem nekad nesasniedz 90 grādus, kā arī, ja ir pirms tam sasniegti 90 grādi, tad pie maziem apgriezieniem temperatūra nokrīt. Motors esot uzkonstruēts tā, ka tam nav noteiktas ''darba temperatūras'', zema temperatūra neietekmējot ne motora resursu, ne degvielas patēriņu. Tā ir jābūt. Motors ir uzkonstruēts tā, ka primāri viss siltums tiek atdots salona apsildei.

Nu man kautkā vairāk gribas ticēt oficiālajai rūpnīcas informācijai, nevis ''kartona licējiem''...


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 11 January 2017 - 18:36


#73 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1582 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 11 January 2017 - 19:03

Tas ir tieši tas pats par ko runāju. 



#74 El_Camino

El_Camino
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 12 January 2017 - 14:18

Visi diizelji tukshgaitaa dziest...

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

#75 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3040 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 12 January 2017 - 19:19

Līdz brīdim. Kad salons silts, tad nedziest. Vecs dīzelis nedziest jo salons tur siltumu, jaunam tapsējums ir mēsls, salonu piesildīt ir grūti.

#76 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 12 January 2017 - 19:56

Šodien paskatījos, tukšgaitā stāvot man pie patēriņa, rāda 0.7 litri/stundā. Tiešām šķiet pamaz, lai piekarsētu salonu un turētu motoru siltu :) Cik šis rādītājs ir vecākiem auto? 

Tas ir pie motora temperatūras ~ 55 grādi, pieļauju domu, kad uzkarst ir mazāk.

 

Izlēdzu klimu, tad 0.3 - 0.4 litri stundā :o Reāli uz gaisa rūc.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 12 January 2017 - 21:04


#77 henis

henis
  • Lietotājs
  • 482 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 12 January 2017 - 21:49

Astra ar 1.9 dīzeli siltam motoram kompis rāda 0.9 l/h. Tas tā - salīdzināšanai. Ar siltumu un temperatūru problēmu nav. Pie lieliem mīnusiem pilsētā gan nedaudz nokrīt.

Šo rakstu rediģēja henis: 12 January 2017 - 21:50

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#78 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 479 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 12 January 2017 - 22:52

3.0 TDI C6 0.7l/h


Sent from my iPhone using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja MMMax: 12 January 2017 - 22:52


#79 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 400 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 January 2017 - 08:16

1.9 PD 85kw   2000gada

0.4 l/h 


http://audi-style.lv...i/?p=1267949886

Liqui -Moly ellas un piedavas par vairuma cenas!

 


#80 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9034 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 13 January 2017 - 08:31

Tāpēc jaunākiem auto ir tāda vai savādāka dzeses piesildīšanas sistēma, tik nereti kāds uz šo mezglu ietaupa nelietojot vai vsp neierīkojot


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#81 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 889 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 January 2017 - 09:13

Nez cik šie rādījumi patiesi, jo vismaz C6 3.0tdi tukšgaitā kompis rādīja varbūt tos 1l/h, bet reāli pēc stundas sildīšanās degvielas dačiks rāda pretējo un ne jau, ka litrs patērēts, bet vismaz kādi 5!:)


VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#82 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2026 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 14 January 2017 - 00:08

Interesanti, es sev iekš 3.0Tdi neatrodu tādu rādijumu l/h, bet te vienreiz ar darbojošos motoru kādas 20 min tīriju sniegu visapkārt un tad man brauciena sākumā lepni uzrādijās vidējais kkādi 44 litri uz 100km :mrgreen:



#83 edgars j

edgars j
  • Lietotājs
  • 208 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 14 January 2017 - 08:26

Taču piekariet autiņam bākas vietā puslitra pudeli ar soļķi un stundai -viņam ar to ir jāpietiek bubinot tukšgaitā- tad kad izslēgs klimatu - nu tad būtu gandrīz ar mazo kolas pudelīti japietiek.Tā taču rāda borta info sistēma- jebšu es kļūdos?



#84 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 67 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 14 January 2017 - 09:31

Interesanti, es sev iekš 3.0Tdi neatrodu tādu rādijumu l/h

 

Es atradu netīšām :D vismaz man ir tā, ja uzliek momentāno viņš rāda litri /100km, bet, ja pilnībā apstājas un kādu sekundi pastāv, tad viņš pārvēršas par litri/h, kad sāk kustēties atkal pats atpakaļ uz litri/100km. Braucot nekad neatradīsi :D


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 14 January 2017 - 09:35


#85 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 17 January 2017 - 22:34

Lai stundas laikā, 4cilindru dīzelis pie tukšgaitas apgriezieniem 820apgr/min sadedzinātu 1litru, jeb ~0.83kg degvielas, tad takta laikā jaiesmidzina ~8.4mg dīzeļa.
6cilindru pie 760apgr/min aptuveni 6mg uz takti. Pus litrs, attiecīgu uz pusi mazāka degvielas padeve! Secinājumus izdara paši, vai tas ir, vai nav reāli.


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#86 INGUSVII

INGUSVII
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 14 February 2017 - 22:57

Nu es vakardien pie -18 grādiem nobraucu 40 km un mors pēc paneļa rādījuma iesila labi ja līdz 55 grādiem - knapi, knapi kādas vienas bultiņas platumā virs 50.
Iebraucot pilsētā, stāvot pie luksoforiem vispār nokritās līdz pašam, pašam minimumam. Salonā gan silti, jā...
Man nākam nedēļ pie dīlera pieraksts par citu remontu, kaut gan viņi saka, ka tas ir normāli, paprasīšu, lai tāpat pie reizes pārbauda termostatu. Padalīšos ar info, kas pa rezultātiem.


Viss ok tam tā jābūt b8 dīzeļiem 2.0d 3.0d
Viens dzeks 3.0d samainija visu dzesēšanas sistēmu kopā samaksāja pāri 1500€ rezultāts 0 beigās aizbrauca uz moller un pateica vis ok tam tā jābūt ziemā

#87 EJ15

EJ15
  • Lietotājs
  • 216 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre

Pievienots 16 March 2017 - 11:39

Man A3 1.9 tdi agrāk sila un turēja 90°, pēc tam samainīju zobeni, ūdenssūkni un termostatu + uztaisīju aizdedzi par 1° agrāku pēc standarta regulācijas uz 0 atzīmi. Un pēc visām šīm manipulācijām silst tik braucot, stāvot dziest. Pa lielam man pie kājas, 5w40 un regulāra eļļas maiņa ik pa 10k un vispār neiespringstu, pat kartonu nelieku. Mega mīnusos slēgāju webasto (palīdz).

 

+ Tagad iegādāts A4 B7, stāvot smuki silst, veikšu manipulācijas ar aizdedzi un ziņošu, vai ir izmaiņas...


Šo rakstu rediģēja EJ15: 16 March 2017 - 11:41

Audi Coupe quattro 7A typ89

Audi A3 1.9TDI

Audi A4 B7 2.5TDI

 


#88 Hugo Boss

Hugo Boss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Tukums

Pievienots 09 April 2017 - 08:04

Jā jā,tas 2.0tdi b7 brf tiešām ja uzsilst tad uzsilst un turās ,bet kad ir aukstāks jau nu tā pāri -10 tad var arī neuzsilt pat braucot,un pat var vēl kristies,nerunāsim pat par sildīšanu uz vietas,viņš tad minimāli uzsilst.

#89 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jaunjelgava / Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 09 April 2017 - 12:41

Jā jā,tas 2.0tdi b7 brf tiešām ja uzsilst tad uzsilst un turās ,bet kad ir aukstāks jau nu tā pāri -10 tad var arī neuzsilt pat braucot,un pat var vēl kristies,nerunāsim pat par sildīšanu uz vietas,viņš tad minimāli uzsilst.

Normāla parādība ja nav dzinēja papildus sildītāja! :smartass:


Vadības bloku kodēšana, Xenona, klimas, ABS, u,c. bloku remonts.  Servisa pakalpojumi Valdlaučos, pie Dienvidu tilta!

Diennakts tel. 26154986  :D

AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWD - stock

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

VW Golf 4 1,9SDI, FWD- stock - SOLD AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWD - powered by jonix  -SOLD  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,-stock - SOLD





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)