Pālekt uz saturu


Foto

Temperatura nekapj vairak par 60*...


  • Please log in to reply
84 atbildes uz šo tēmu

#31 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 November 2016 - 12:43

FonOskars:  var but ka vnk temp. devejs nestrada ka pienak! Nomaini maksa paris euro tacu :)

Un neaizmirst uzliek kartons prieksa radiatoram  ;)


http://audi-style.lv...i/?p=1267949886

Liqui -Moly ellas un piedavas par vairuma cenas!

 


#32 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 12:46

Es identiskā situācijā rīkotos sekojoši:
Pārbaudītu tos termostatus, vajadzības gadījumā nomainītu
Ja nepalīdz (esmu par 99% pārliecināts, ka tā arī būs), tad webastoo.
Dārgi - a ko darīt.


Tad būtu kļūda - nav jau Audi 80.

FonOskars: var but ka vnk temp. devejs nestrada ka pienak! Nomaini maksa paris euro tacu :)
Un neaizmirst uzliek kartons prieksa radiatoram ;)


Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 12:48

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#33 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 12:59

Nu vienīgais variants, braukt uz Molleru un teikt, lai diagnosticē neskatoties uz to, ka viņiem izklausās, ka viss ir kā nākas.

 

To arī pamanīju, ka iepriekšējam bija teikuši, ka 3.0 dīzelim esot normāli nesilt....man savukārt teica, ka visiem jaunajiem dīzeļiem, arī 2.0. Kad pieminēju, ka vienam kolēģim ir tāds pats, tāda paša gada tikai bik jaudīgāks un viņam stāv nekustīgi 90 grādi, tad teica, ka atsevišķām motoru modifikācijām  varot būt arī tā, ka siltums turas konstanti, vienkārši savādāk motors uzkonstruēts, dažādu HP motori neesot vienādi.  Bik izklausās pēc bulšita dzīšanas...

 

Teorētiski jau ja neskatās uz temperatūras bultiņu...viss darbojas, mašīnā silti...


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 16 November 2016 - 13:01


#34 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 1983 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 16 November 2016 - 13:09

Kā var "nodiagnosticēt" agdijumu, kad termostatā ir iekļuvusi 1mm bieza un 4mm gara ļēpata gabaliņš no kkāda hermētiķa vai piedeguma vai dajebkas cits? Izņemt termostatu pa Mjollera darba cenu & ielikt atpakaļ "jaunu" arī par  Mjollera cenu un tavu naudu,pec tam ka viņi tev pazvanīs un pateiks ka vo reku ir tagd izjaukts.bat "neko citu" neredz, uzliksim jaunu un ta paskatiisimies kā buus (par tavu naudu un uz tavu atbildiibu;)



#35 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 13:12

Nezinu. Neizskatās, ka šeit ir kāda problēma. Bet pārbaudīt var. Neesi iepircis kādu silto zemju variantu? Visādi stāsti dzirdēti par mazākiem salona radiatoriem, neeksistējošām tosola kvēlsvecēm utt.

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#36 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 November 2016 - 13:17

Neviemer ta kluda radas diemzel.

Manam Passat nebija kluda tad kad man T raditaja neradija vairak pa 70 gradi.

Tad ari  vispirms nomainiju Termostatu un vel projam T bija 70 gradi.

Pectam nomainiju devejs un walla :)

 

 

Es identiskā situācijā rīkotos sekojoši:
Pārbaudītu tos termostatus, vajadzības gadījumā nomainītu
Ja nepalīdz (esmu par 99% pārliecināts, ka tā arī būs), tad webastoo.
Dārgi - a ko darīt.


Tad būtu kļūda - nav jau Audi 80.
 


Šo rakstu rediģēja iv4o: 16 November 2016 - 13:24

http://audi-style.lv...i/?p=1267949886

Liqui -Moly ellas un piedavas par vairuma cenas!

 


#37 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 13:20

Un vispār man gan šķiet, ka Molleris šeit ir izpildījies korekti pasakot, ka tā var būt, nevis mainot visu pēc kārtas bezjēgā.

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#38 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 13:28

Nē nav silto zemju variants, viss kārtībā. Mašīna ir ražota Beļģijas tirgum un nāk no Beļģijas. Apkopta tikai pie dīlera un nopirkta no dīlera uzreiz pēc op līzinga beigām.



#39 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 13:39

Lētais variants - paskaties pie cik grādiem atveras lielais loks. To var izdarīt pieliekot roku pie radiatora (ja to var izdarīt). Ja līdz 85-90 grādiem radiators ir auksts, tad viss ir ok.
Ja negribi smērēties - nopērc lāzertermometru - viņi maksā neko. Ar to varēsi pārbaudīt reālo temperatūru arī pārējās trubās.

Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 14:00

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#40 nordano

nordano
  • Lietotājs
  • 272 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 16 November 2016 - 13:53

Pamēģiniet pečku uzlikt manuālajā režīmā uz minimālu ātrumu,līdz kamēr motors uzsilst līdz tiem 90° Man tas palīdz. Pēc 10-12 km ir 90°,tad ieslēdzu pečku uz automātisko un motora t° vairs nekrītas.


A6 C6 3.0 tdi Q meh./sedan


#41 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 14:02

Līdz radiatoram var iebāzt vienu pirkstu. Un jā pēc paneļa rādītāja pie 75-80 grādiem radiators ir viegli, viegli remdens. Šo teicu Molleram, viņi teica, ka tas nav nekāds atskaites punkts, jo paneļa temperatūras rādītāja patiesums esot +/- 5 līdz 10 grādi.

 

Atskaites punkts būtu, ja te būtu kāds useris ar precīzi tādu pašu motoru kā man :)


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 16 November 2016 - 14:03


#42 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 14:05

Viss tev tur ir kārtībā.

Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 14:32

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#43 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 14:32

Jā protams priekšā, lielais dzeses radiators. Pēc paneļa rādījuma viegli remdens sāk kļūt pie 75 - 80 grādiem. Mollers teica, ka rādītājums no reālās dzesēšanas šķidruma temperatūras var atšķirties pat pa 10 grādiem. Panelī 80, kkur pie termostata tajā brīdī varbūt ir arī visi 87.

Bet nu pie 60 grādiem radiators ir pilnīgi auksts.

 

Līdz salona radiatoram jau pirkstu nav iespējams aizbāzt :D


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 16 November 2016 - 14:34


#44 henis

henis
  • Lietotājs
  • 455 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 14:39

Jā man sajuka. Viss tev tur ir kārtībā. Nemeklē problēmu tur, kur viņu nav. Cik man zināms, tad temperatūras rādītājus speciāli taisa tā, lai viņi no 80-100 grādiem stāv konstanti uz 90. Tas ir darīts, lai cilvēki nesatrauktos pie jebkurām svārstībām. Iespējams, ka vairs tādus neražo. Iesaku izmēğināt nordano ieteikumu.
Kā jau redzi, tad varianti kā to visu pārbaudīt un iztestēt ir daudz.

Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 14:40

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#45 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4239 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 16 November 2016 - 15:02

Viss vieglāk noskaidrot patieso motora temperatūru ir vainu caur klimas paneli  vai vag com.

Instrumentu paneļa dzesēšanas šķidruma rādītājs ir muļķu drošs un jau pie 70 grādiem rāda 90. Tā kā to vispār var neskatīties. 


                                                                                                                                                                                                                                           The power of Diesel is Black Smoke
Audi A4 B5 Quattro 1.9TDI @Jonix & TDR.LV


#46 INGUSVII

INGUSVII
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 3 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 21 November 2016 - 16:05

3.0 ccva motoriem esot ta kad nesilst ,bet salons silts jau ir pec minutes
Vienam valmiera nomainija visu ko var nomainit visus varstus visus mezglus visu ko vareja un izmainu nekadu.
Man neliekas pienemami kad nav 90 gradi

#47 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 22 November 2016 - 20:51

Man arī nāk momentā silts gaiss, bet tas neesot dēļ tā ka motors silts, bet sākot ar 2013. gadu visiem esot iebūvēts elektriskais gaisa sildītājs, kurš darbojas līdz motors iesilst līdz 70 grādiem un tad atslēdzas....



#48 edza33

edza33
  • Lietotājs
  • 25 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 January 2017 - 18:19

Man ar šī pati problēma Audi A6 C6 2.7 TDI pilsētā pabraucot ilgāk uzsilst līdz 90 grādiem, bet šodien kad ārā bija -18 braucu no Valmieras uz Rīgu (100km) un līdz 90 tā arī neuzsila.. 65-80 grādi un ne vairāk.. salons uzsilst ātri.. arī īsti nezinu ko darīt un vai vispār darīt kautko, jo salons uzsilst patēriņš nav izmainījies.. Ja būtu termostats tad jau salons ar manuprāt nesiltu, vismaz vecākiem auto tā bija..

#49 Kapots

Kapots
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:TDI

Pievienots 07 January 2017 - 18:22

Kartons ,kartons,kartons
Audi Coupe B4 2.3
A4 B6 2.5 TDI S-line. WoodSpeed chiptuning.

#50 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8735 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 January 2017 - 19:57

Paslēdz apsildi mierīgākā režīmā lai uzsilst dzinējs un tad piecepini salonu, uz 1.9 C5 šāda shēma strādā, kamēr eļļa nav uzsilusi, pečka auto režīmā neļauj līdz 90 pacelties dzeses rādījumam


Šo rakstu rediģēja andzha: 07 January 2017 - 20:01

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#51 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 359 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 07 January 2017 - 20:00

Iesaku nomainīt uz auto ar benzīna dzinēju, tiem šādu problēmu nav.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs

 

Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater)
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

 


#52 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8735 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 January 2017 - 20:29

jā, tur ir citas..

P.S. Neizvēršam šādas diskusijas


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#53 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2235 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 January 2017 - 20:32

Paslēdz apsildi mierīgākā režīmā lai uzsilst dzinējs un tad piecepini salonu, uz 1.9 C5 šāda shēma strādā, kamēr eļļa nav uzsilusi, pečka auto režīmā neļauj līdz 90 pacelties dzeses rādījumam

 

tieši tā-samazinam komforta režimu salonam-un notiks brīnums(motors dabūs savu siltumu).



#54 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 07 January 2017 - 20:57

Un lai tas termostats tur turpina stāvēt pusatvērts!  :ok:


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#55 Source

Source
  • Moderators
  • 3850 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 07 January 2017 - 23:55

Iesaku nomainīt uz auto ar benzīna dzinēju, tiem šādu problēmu nav.

 

Tiešām? Man šodien pa šoseju nokritās līdz aptuveni 80 grādiem. Iedevu grīdā, izgriezu dzinēju, 90 grādi, ieņem mierīgāku režīmu, nokrītās līdz teju 70 grādiem, bet pēc mirkļa atkāpa atpakaļ līdz 85. Bet tas viss tiki braucot ārpus pilsētas ar vismaz 90km/h un salona apsildi līdz galam. Samazinot ātrumu, viss atgriežas normas robežās.

Tā kā temperatūra staigāja šurpu, turpu, mēģinu ticēt, ka termostats strādā, bet nespēj izsekot tik strauji temperatūras izmaiņām, kādas notiek šajos mīnusos.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#56 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1519 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 08 January 2017 - 00:08

Un lai tas termostats tur turpina stāvēt pusatvērts!  :ok:

Nepareizi, tā viņš vienkārši notiek tādā salā.



#57 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 08 January 2017 - 00:48

Formums ir domāts tam, lai kaut ko pajautātu, izteiktu savu viedokli un uzklausītu nebeidzamo, galveno kārt negatīvo kritiku, bet....
Atgriežoties pie manis iekriekš rakstītā!
Ir ļoti daudz nerakstītu likumu!! Un manuprāt, nepilnvērtīgi funkcionējošai dzeses sistēmai, kad nevar noturēt, saprāta robežās, stabilu dzeses darba temperatūru, pie vainas ir tieši termostats.
Piekritīšu, ka lielu ietekmi uz temperatūras kritumiem rada motora pannas neesamība!
Bet līdz šim, visi, kas ir cīnijušies ar slikti silstošiem, vai nesilstošiem motoriem, pie vainas ir bijis tieši termostats.
Pat vizuāli, šķietami labs termostats, ne vienmēr tāds ir!
Precizēšu gan, ka neviena no mašīnām kurām termostati atrisinājuši problēmu, nav bijusi kā augstāk minētā automašīna.
Mainot termostatu, priekšroka vienmēr jadod OEM termostatam, bet pāris termostati ir pierādijuši sevi ari no MAHLE ražotāja!
Nevienam nekas netiek uzspiests, lai nav pārpratumu!  :ok:


Šo rakstu rediģēja Gz-Unit: 08 January 2017 - 00:49

A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#58 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 08 January 2017 - 09:21

Nu es vakardien pie -18 grādiem nobraucu 40 km un mors pēc paneļa rādījuma iesila labi ja līdz 55 grādiem - knapi, knapi kādas vienas bultiņas platumā virs 50.

Iebraucot pilsētā, stāvot pie luksoforiem vispār nokritās līdz pašam, pašam minimumam. Salonā gan silti, jā...

Man nākam nedēļ pie dīlera pieraksts par citu remontu, kaut gan viņi saka, ka tas ir normāli, paprasīšu, lai tāpat pie reizes pārbauda termostatu. Padalīšos ar info, kas pa rezultātiem.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 08 January 2017 - 09:27


#59 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3004 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 08 January 2017 - 10:18

Katru gadu atdzims šie topiki. :D

Jāatzīst, ka arī katru gadu autodaļu tirgū kvalitāte zūd. Ir gadijies pat 3 reizes mainīt termostatus, kamēr iegūsti vēlamo rezultātu. Nekad nav bijusi problēma noturēt darba temperatūru, ja termostats strādā adekvāti. Puse ķerās, kā rezultātā temperatūra svārstās lielākā diapazonā, puse veras vaļā pārāk ātri.

Un tā atruna "nesen mainīts" ... Nu nevajag, nu samini vēlreiz, maksā 7 eiro

#60 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 08 January 2017 - 10:45

Nevajag tikai vispārināt, iet laiks un viss mainās 3 gadus vecam auto ir arī 3 gadus vecs termostats un oriģiāls protams :D

Dīleris cenšas apgalvot, ka jaunie dīzeļi netur temperatūru, viņi tā speciāli esot uzkonstruēti - siltuma maz un visu to pašu atdod salona apsildei...bet to gan viņi saka par modeļiem sākot no B8.5 (jeb B8 facelifta) un arī ne visiem motoriem....tā kā pēc dīlera teiktā, saprotu, ka vecākiem auto tas tiešām ir defekts, kurš jāmeklē, bet jaunajiem termostatu mainīšana vis ticamāk ir naudas izsviešana miskastē, jo nekas nemainīsies.

Man arī šķiet dīvaini tāpēc pie reizes pārbaudīšu vai nav tā ka pavisam pa maz tur. Cerēju, ka te ir vēl kādi B8.5 īpašnieki, tad varētu salīdzināties, bet nevienu tā arī nav izdevies sastapt...

Un termostati vairs sen nemaksā 7 eur, man cik saprotu vispār ir 2 gab un abus samainīt tie ir simti. Dezešanas sistēmas kļūst arvien komplicētākas.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 08 January 2017 - 10:53





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)