Pālekt uz saturu


Foto

Temperatura nekapj vairak par 60*...


  • Please log in to reply
85 atbildes uz šo tēmu

#1 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 November 2015 - 08:40

Sveiki visiem.

Sekojosa problema, autinam nekapj vispar temperatura max 60*, un salona tikpat auksts kaa araa. Veel pamaniju ka ventilators visu laiku griezas pat tad kad noslape autinu vel kadu laicinu griezas. Kas varetu buut par vainu? Termostats vai ventilators?! Audi A8 D3 3.0tdiq.

Paldies.



#2 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 26 November 2015 - 08:56

Es teiktu, ka abi.

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#3 Ridiks

Ridiks
  • Lietotājs
  • 802 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:iecava
  • Intereses:Audi.

Pievienots 26 November 2015 - 08:59

Es teiktu ka termostats.

Jo ventilators pectam atdzese motoru vel kad noslape.

Protams par A8 neesu parliecinats.


A6 C5 2.5 tdi 


#4 matins

matins
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 26 November 2015 - 09:08

Vienkarsi tas ventilators iesledzas jau tikko kaa piestarte autinu un iet pilnaa gaitaa... Kads zin kaa caur vagcom var noslegt to ventilatoru, gribeetu parbaudit vai tad kapj temperatura?!



#5 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4197 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 26 November 2015 - 09:18

*
POPULĀRS RAKSTS!

Vagcomā programmas galvenajā logā augšējā labajā stūrī nospied krustiņu un izslēdz kompi. Pēctam izrauj ventilatora drošinātāju vai atvieno ventilatoru,atvienojot tā štekeri vadu buntē.

speedgang.lv


#6 igavenno

igavenno
  • Lietotājs
  • 183 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2015 - 09:48

Pečkas radiators teiktu ka ir aizdirsies. Ņem ārā un baudi. Ja ir kapput tad liec jaunu, kapeikas maksā. :) Un brauc siltumā.

Man tas pats bija, nomainīju vēl pie reizes ūdenssūkni, termostatu, šķita ka tas pie vainas, beigās izrādās pečkas radiators.


Šo rakstu rediģēja igavenno: 26 November 2015 - 09:49


#7 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 07 November 2016 - 11:12

Es šeit nevaru uzsākt jaunu topiku, atradu piemērotāko, kurā uzjautāt par savu problēmu.

 

Man ir sākušās dīvainības ar motora silšanu. Kad ir mīnusos, tad ripinoties lēnām pa pilsētu motors kādas pus stundas laikā knapi uzsilst līdz 70 grādiem. Braucot pa šoseju uzsilst līdz 90, bet tikai ja brauc uz kāda 100 un vairāk, ja samazina ātrumu, tad nedaudz nokrīt temperatūra. Ja iebrauc pilsētā un pastāv korķos, tad kādu 20 minūšu laikā nokrīt no 90 līdz kādi 70. Un tas pie šāda maza mīnusa, nez kas būs pie liela...

Neizskatās pēc termostata, jo tad pa šoseju braucot uz 100 toč temperatūra neuzkāptu līdz normālai.

 

Pagooglēju ārzemju forumos, viennozīmīgas atbildes nav. Daži pat saka, ka tas esot normāli, citi saka, ka pilnīgi noteikti nav normāli. Lasīju, ka citi ir mainījuši termostatus  un nekas nemainās, tad vienā forumā atradu, ka šiem motoriem esot 2 termostati - lielais uz radiatoru un vēl kaut kāds mazais, kas regulē plūsmu pirms radiatora. Vēl vienā forumā atradu, ka šiem motoriem itkā ūdens sūknis esot ar kaut kādu sensoru un atkarībā no temperatūras regulējoties, cik daudz šķidrums tiek dzenāts.....bet nu katrā vietā, katrs runā kaut ko citu.

 

Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu? Vai ir kāds profesionāls viedoklis? Negribas aizvest uz servisu, kur vnk bezēgā samaina termostatu un nekas nemainās...

Auto ir Audi A4 2.0 TDI, 2013 gada.

Paldies :)


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 07 November 2016 - 11:13


#8 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8826 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 07 November 2016 - 13:03

Tas ir normāli un termostatu var pārbaudīt


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#9 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 07 November 2016 - 13:11

Cik es citiem ar līdzīgām mašīnām esmu prasījis, daudziem silst lēnu, bet, kad uzsilst līdz tiem 90, tad turas 90 un pie lēnas braukšanas krist temperatūra nevienam nesāk......kautkā neizskatās normāli.

Pašam grūti pārbaudīt, ar roku nekur klāt pataustīt ne pie vienas trubas, ne pie radiatora netiek, jāskrūvē kaut kas nost. Baigi nopakotā tā motortelpa.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 07 November 2016 - 13:12


#10 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 888 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 November 2016 - 13:16

Domāju, ka termostats man bija tieši tas pats, tiesa man Passat 2.0tdi 2012.g. man no sākuma samainīja neīsto, tad pēc otra maiņas viss normāli.

Arī pa pilsētu pirms maiņas kritās temp, pēc maiņas 90 stāv visu laiku neatkarīgi no āra temp.


Šo rakstu rediģēja jaspers: 07 November 2016 - 13:17

VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#11 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 07 November 2016 - 20:39

Nupat atbraucu uz mājām, motors iesila aptuveni līdz kādi 75 varbūt 80 grādiem. Izdevās pa vienu spraugu aizbāzt pirkstu līdz radiatoram - viegli remdens. Tas jau laikam ar garantiju, ka beigts termostats. Viņam jāveras vaļā tikai, ja mēģina iet virs 90, ja? Vai pie cik grādiem viņš veras vaļā?

 

Šīm mašīnām jau pēc salona apsildes vairs nevar pateikt, motors karsts vai remdens, jo silts gaiss nāk uzreiz ierarbinot, kamēr nepietiek motora siltuma, tikmēr klimai siltumu padod elektriskais sildītājs :)


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 07 November 2016 - 20:46


#12 dzejnieks

dzejnieks
  • Lietotājs
  • 1873 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:TDi,Auto,
    Sievietes

Pievienots 07 November 2016 - 20:44

Nupat atbraucu uz mājām, motors iesila aptuveni līdz kādi 75 varbūt 80 grādiem. Izdevās pa vienu spraugu aizbāzt pirkstu līdz radiatoram - viegli remdens. Tas jau laikam ar garantiju, ka beigts termostats. Viņam jāveras vaļā tikai, ja mēģina iet virs 90, ja? Vai pie cik grādiem viņš veras vaļā?

Cik atmiņa strādā, tad 87 grādi..

Šorīt vecs B4 dīzelis, Matīsa iela- Lidosta, pusceļā jau 90 uz spieķa..

B4 TDR powered by Jonix and Valdlauči garage teem, http://srsauto.lv... tdr.lv


#13 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 408 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 07 November 2016 - 21:20

Nupat atbraucu uz mājām, motors iesila aptuveni līdz kādi 75 varbūt 80 grādiem. Izdevās pa vienu spraugu aizbāzt pirkstu līdz radiatoram - viegli remdens. Tas jau laikam ar garantiju, ka beigts termostats. Viņam jāveras vaļā tikai, ja mēģina iet virs 90, ja? Vai pie cik grādiem viņš veras vaļā?

 

Šīm mašīnām jau pēc salona apsildes vairs nevar pateikt, motors karsts vai remdens, jo silts gaiss nāk uzreiz ierarbinot, kamēr nepietiek motora siltuma, tikmēr klimai siltumu padod elektriskais sildītājs :)

Maini termostatu



#14 INGUSVII

INGUSVII
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 10 November 2016 - 14:22

Pirmais posts un jautājums par problēmu
Servisi nemāk atbildēt un atrast vainu mainīs tik nost kaut ko, bet atbildēt nemāk kādu funkciju pilda

Problēma tāda, ka auto grūti dabūt darba temperatūru
Lielais termostats samainits, udensuknis ari un rādās, kad citu nav ir tikai kautkads pupmits vai kas tads ar trim vadiem

Kautkas ir dzirdets vai kadam bijis ta?

Audi a4 quattro 3.0d ccwa 176kw 2009 gada
s-l1000.jpg
Viņš nāk pie termostata
Šādi
eng-pl-ADDITIONAL-WATER-PUMP-TOUAREG-VW-

#15 INGUSVII

INGUSVII
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 14 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 11 November 2016 - 21:12

Moller auto atbildeja "viss ok ta esot audi no 2008 gada kad ziema 90 gradu temperaturu gruti dabut 3.0 dizelim" Kautka tapat neliekas tas viss ritigi pazinam vis ok ar tadu pasu motoru a man ne

#16 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 12 November 2016 - 12:53

Es biju domājis savu arī aizvest līdz dīlerim, bet saslimu un neaizvedu. Šodien izbraucu līdz veikalam un viss kā nākas 10 minūtēs motors 90 grādi un nekrītas. Nesilšana pati no sevis pārgāja. Bet reizē parādījās jauns gļuks - jau pie kādiem 60 grādiem slēdzas iekšā un nonstopā darbojas radiatora ventilators, neskatoties uz to, ka visas trubas uz radeatoru aukstas, līdz šim nekad tā nav bijis. Kaut vai pabraucot 5 minūtes ventilators ieslēdzas un darbojas vēl visai ilgu laiku pēc mašīnas izslēgšanas, itkā ārā būtu +40....



#17 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 15 November 2016 - 23:51

Atkal nesilst. Pazvanīju dīlerim pieteikties servisā....viņi pateica, ka tā esot normāli un tā jābūt. Šie jaunie motori esot uzbūvēti tā, ka ziemā motors pirmām kārtām visu siltumu atdodot salona apsildei, tāpēc temperatūra atkarībā no apgriezieniem ziemā staigājot  60 - 90 - 60 grādu robežās uz augšu uz leju....pa pilsētu līdz 90 praktiski neiesilstot vispār. Izklausās crazy....bet to saka Mollers.

 

Par kautkādu mega efektivitāti ir bulšits. Jā pa šoseju ar karstu motoru viņš tiešām tērē 5 litri uz 100. Bet uz īsiem gabaliem 10 km līdz darbam, sēžot korķos ap pus stundu kamēr motors nav iesilis vidēji sanāk 10 - 13 litri uz 100 kāda tur faking mega efektivitāte.


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 15 November 2016 - 23:59


#18 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8826 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 16 November 2016 - 08:40

Uzkāra tev makaronu, jocīgi ka negribēja termostatu mainīt.. par ventilatoru- tas neieslēdzās no klimata kontroles? Ja reizēm silst, reizēm nesilst un rādījums panelī ir reāls, iespējams kaut kas peld dzeses sistēmā un ieķeras termostatā


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#19 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 09:20

Labi sila tikai 2 dienas un tieši tad visu laiku griezās ventilators. Varbūt tas bija kkāds elektronikas gļuks...

Kas tad tur var peldēt...mašīna faktiski svaiga, tikko pēc garantijas, nekur citur kā pie oficiāļiem nav apkopta.

Pēdējā apkopē pirms pāris mēnešiem vēl pateica, ka nevienas kļūdas, viss perfektā kārtībā.

 

NU man arī šķiet, ka makaronus karina. Bet kam tad ticēt, ja ne oficiālajam dīlerim ?



#20 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 09:23

Viņiem arī teici par to ventilatoru? Tāpat atteica servisu?

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#21 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 09:38

Par ventilatoru neteicu, ventilators vairs negriežas, tas bija tikai 2 dienas tā, pēc tam, kad mašīna nedēļu bija nostāvējusi.

Viņš uzreiz sāka ar to, ka temperatūra var būt stabila, temperatūra var būt nestabila, silt var ātri, silt var lēnu, rādītājs var staigāt no augšas uz leju, tā jaunie dīzeļi esot uztaisīti un tas esot normāli.

Galvenais rādītājs esot vai salonā ir normāls siltums, ja siltums ir tad viss ir korekti....man pat nebija vairs ko piebilst...

 

Viss esot atkarīgs no laika apstākļiem. Vasarā temperatūra esot stabila. Ja ziemā apsildi nogriežot uz minimumu, tad arī temperatūra paliekot stabila....

Vakar pamēģināju nogriezt, itkā kāpa ārtāk siltums, bet nosalu, ieslēdzu atpakaļ :D


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 16 November 2016 - 09:53


#22 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 10:12

Gan jau būs viņiem taisnība. Par tiem 10-13 litriem. Ja tu braukā īsus gabalus + korķi, tad patēriņš būs kosmosā, jo dzinējs ir auksts visu laiku. Un auksts dzinējs tērē ievērojami vairāk degvielas.
Sirdsmieram vari nomainīt tos termostatus, bet nedomāju, ka trīs gadus jaunai mašīnai tie būs beigti. Bet gadīties var visādi.

Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 10:15

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#23 FonOskars

FonOskars
  • Lietotājs
  • 48 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:R'iga

Pievienots 16 November 2016 - 10:36

Būtu labāk benzīnu pircis, no tiem dīzeļiem nekādas jēgas.

Nu termostats te nav kā vecajiem audi pāris eur. Nomainīt termostatu tie ir simti, cik uzgooglēju...


Šo rakstu rediģēja FonOskars: 16 November 2016 - 10:38


#24 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 11:05

Pārbaudīt jau arī var gan jau.

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#25 iv4o

iv4o
  • Lietotājs
  • 391 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 November 2016 - 11:06

Mans 1.9 TDI ziema majas-darba-majas(5km 1 virziena) ari tere 10litri :)

 

Liek prieksa radiatoram kartons lai veja nebus virsu , tad bus labak !


Šo rakstu rediģēja iv4o: 16 November 2016 - 11:07

http://audi-style.lv...i/?p=1267949886

Liqui -Moly ellas un piedavas par vairuma cenas!

 


#26 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 11:35

Par dīzeli ir vecā patiesība, ka atmaksājas tikai, ja daudz braukā. Ja tur 20 km dienā abos virzienos, tad purkšķis vien sanāk.

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos


#27 andzha

andzha
  • Moderators
  • 8826 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 16 November 2016 - 12:11

Būtu labāk benzīnu pircis, no tiem dīzeļiem nekādas jēgas.

Nu termostats te nav kā vecajiem audi pāris eur. Nomainīt termostatu tie ir simti, cik uzgooglēju...

muļķis arī baznīcā dabūs pērienu, jeb ar benzīnauto lētāka dzīve nepaliks ja pats būs bez sapratnes... 03L121111AD zem 50 naudām OEM cik man sanāca atrast, varbūt darbs prasa 10 augsti kvalificētus inženierus, bet gan jau ka realitātē nav kosmoss


Šo rakstu rediģēja andzha: 16 November 2016 - 12:14

Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI


#28 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 933 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 16 November 2016 - 12:15

Nav bijusi pieredze ar jauniem audi dīzeļiem, bet man tas šķiet kaut kā neloģiski, ka 3.0 dīzelis ziemā (un tagad esošo slapjdraņķi nedrīkstētu saukt par ziemu) nevar normāli uzsilt. Kādu laiku vizinājos ar pajaunu 1.4 TDI ne-audi. Tas arī -18 grādos varēja uzsilt. Protams tikai gaitā, jo stāvot pie sarkanā luksafora varēja redzēt, kā krīt temperatūra. Bet braucienā gan nelēkājoši 90 grādi.


Atradu kvatru!
A6 C4 AAH

#29 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 1995 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 16 November 2016 - 12:28

3,0Tdi motoram Nav jābūt tā ka viņš "ziemā nesilst", tur pec 12min brauciena temperatūrai jabūt 90, pljuuta viņi visi, jo tak ir čakars īsto iemeslu atrast...

Vēl tur ir slavenais "komforta bloks" vai kā viņu tur zinātniski nosaukt (nezinu kur tas ir a4, bet a6 ir zem kapota pa vidam zem logutīrītāju plastmasas aizsarga)- tas arī var būt pie vainas (vnk jāizjauc/jāiztīra) un pats termostats var būt labs un strādājošs, bet viņā var būt vnk iestrēdzis kāds mazs meeslu gabalinjš un tas draņķis vairs neveras korekti (var vnk iznjemt/ iztīrīt to termostatu bez jauna pirkšanas)



#30 henis

henis
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Saulkrasti

Pievienots 16 November 2016 - 12:36

Topika sākumā ir 3.0, bet šim konkrēti ir 2.0. Cits auto.

Šo rakstu rediģēja henis: 16 November 2016 - 12:38

A4 un Astra H

Pieejams VAG COM un OPCOM Saulkrastos





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)