Pālekt uz saturu


Foto

Pneimo piekare 4F.


  • Please log in to reply
10 atbildes uz šo tēmu

#1 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 740 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 September 2015 - 20:49

Ir jau pagājis labs laiciņš, bet te vēl nav nekas parādījies par pirmspēdējās paudzes allroud'iem. Gan jau kāds braukā, kāds rezumē ir kaut ko uzlabojuši pneimo piekārē vai nē?

Es te par nelaimi izbraucu ar vienu 4F A6 ar adaptīvo piekari...labāk nebūtu braucis...tagad vislaik domāju par to ka man arī gribas to komfortu pa bedrēm.:D



#2 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 04 September 2015 - 22:05

Piekarei tur īsti nav ko uzlabot. Viss atkarīgs no tā,kādā stāvoklī viņa pie tevis nonāk.Un cik piekasīgi vērtēt.Jauni amortizatori ir labāki par jebkuriem veciem.Tas, ka ir ok ar pašu piekares darbību, nenozīmē ka amortizatori dzīvos tikpat ilgi.Cenas ir labāk nezināt :mrgreen:

Lēni braucot pa stipri grubuļainu ceļu, sevišķas priešrocības nav novērojamas.Toties pa "vidēji sliktu" asfaltu pie kkāda ātruma iestājas sajūta, ka viņš ir "kļuvis" diezgan gluds. Tikko iekāpjot no parastās piekares, tas varētu likties neparasti.Bet jāņem vērā- ja allroāds, tam ir pa izmēru lielākas riepas. Ja kāds ikdienā brauc ar c6 245/40, tam varēut būt izbrīns lielāks.

Komforta režīmā viņš ir diegan gāzelīgs straujākos pagriezienos, dynamic režīms LV nav īsti derīgs (vairāk drebina zobus,nekā rada prieku.)Toties citur kkur tālāk dodoties- pie liela ātruma un pie gluda līkumaina ceļa ar to dynamic var jebkādus varoņdarbus izveikt.

Es reiz maskavas forumā izlasīju,ka automatic režīms kko maina arī pie mazāka ātruma- tā man kādu gadu viņš ieslēgts un esmu pieradis/aizmirsis tur kko grozīt. Ka braucot tur kkas jūtami cilājas atkarībā no ātruma- hvz, man liekas ka neko īpaši nejūtu.

A, un tak pati Galvenā extra- sasēdini/saliec tur dajebkādu svaru,viņš visu laiku ir vienā augstumā



#3 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 740 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 September 2015 - 22:13

Nu nez tam A6 bija R18, kas zin tukuma apli, braucot ārā uz rīgas pusi, tur ir tāda trepe...nejutu ka tur vispār kas būtu.

Bet vispār es esmu salidzinoši vīlies 4F, ja brauc ar parastu piekari 3.0 TDI tad teikšu ka bez skrupulozas salīdzināšanas nejutu baigo atšķirību no sava 2.5TDI B6 235/45/r17 ar sporta piekari, ne dinamika jutami labāka, ne piekare. Atskaitot salona izmērus un pribambasus, nav tā sajūtu ka cita mašina...

 

Bet vispār es vairāk tēmu cepu ar domu vai ir kas piekārē uzlabojies ar tiem gaisa spilveniem, tik pat bieži mirst vai nē?

 

Pie reizes par to pašu A6, cik saprotu tiem adaptīvā piekare atšķiras no Allroud un vispār nav tie spilveni?


Šo rakstu rediģēja Sems: 04 September 2015 - 22:24


#4 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 04 September 2015 - 22:34

Tie, gaisa spilveni kāreiz tur ir ok uzlaboti un parasti neko nedod par sevi zināt.

Sūkņa, augstuma līmeņa "neturēšanas" un visādu kļudu sakarā žēlojas galvenokārt tie,kam jācīnās ar -30 aukstumu. Kā arī par īpaši sūdainiem/bedrainiem ceļiem tā piekare nepriecājas. 

Es ar nesaprotu pa ko slavē c6 salīdzinot piem ar c5- man tāds bij ar labiem amortizatoriem un tiem pašiem235/45/17,kā arī tas 2.5tdi v6 attiecīgi sagrozīts iet ne sliktāk par parastu c6 3.0tdi ja ne labāk.Uzgrozīts 3.0 protams ka iet krietni labāk, bet ta ka uzgriezt lai ārprātā iet ar manuālo kārbu neviens sajūgs to neturēs- automāts tādā ziņā ir pateicīgāka lieta


  • RC atbalsta

#5 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4993 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 07 September 2015 - 07:55

Par pneimo-  nu jau trešais gads  tfu tfu  bet viss čikiniekā...

Par DYNAMIC- nepiekritīšu-  ļoti labāka vadāmība, līkos nešķobās,  es parasti comfort - Rīga, Dynamic- ārpus, protams laukos  comfort un mežā Lift


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#6 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 September 2015 - 09:39

Pa ko tu nepiekritīisi par dybnamic- par to ka es arī Apstiprināju ka ir Labāka Vadāmība ,bet ka pa LV tas dynamic ir praktiski nelietojams sūdīga asfalta dēļ? Kur tu viņu ikdienā lieto? Tas ir kā- tu tiešām Katrreiz viņu slēdz ārpus pilsētas vai vnk pārreiz ieslēdzi/izmēģināji? Es gan nezinu kā uz Dpili,lai gan katram savas izjūtas.Kādreiz tur braucu katru otro ned,tagd paldies Dievam gadus 3 neesu tur līdis,hvz vai tur vispār ceļš ir.Mož autosrāde tgd uzbūvēta..Bet nu piem pa jūrmalas  ceļu no tā dynamic jēgas nav itin nekādas



#7 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4993 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 07 September 2015 - 15:53

Pa ko tu nepiekritīisi par dybnamic- par to ka es arī Apstiprināju ka ir Labāka Vadāmība ,bet ka pa LV tas dynamic ir praktiski nelietojams sūdīga asfalta dēļ? Kur tu viņu ikdienā lieto? Tas ir kā- tu tiešām Katrreiz viņu slēdz ārpus pilsētas vai vnk pārreiz ieslēdzi/izmēģināji? Es gan nezinu kā uz Dpili,lai gan katram savas izjūtas.Kādreiz tur braucu katru otro ned,tagd paldies Dievam gadus 3 neesu tur līdis,hvz vai tur vispār ceļš ir.Mož autosrāde tgd uzbūvēta..Bet nu piem pa jūrmalas  ceļu no tā dynamic jēgas nav itin nekādas

 

 

Rīga- Madona, Rīga- Preiļi ( it sevišķi sākot no Pļaviņām kad līkumi ...) 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#8 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 07 September 2015 - 18:59

Aa, ok, skaidrs, tur tajā rajonā moška arī varētu kko dynamizēt.

Es ilgu laiku tā aiz intereses vizuāli vēroju kā kurš brauc- te nevienu c6 neesu manijis braucam uz leju nolaistā režīmā, vismaz allroadu točna nē.

Atliek noskaidrot ko nozīmē vārds "adaptīvā" piekare.Es tajā automātā kad tagad ilgstoši braucu- man liekas, ka tur kaut kas drusku mainās arī nelielos pilsētas ātrumos- nu tāds kā drusku stingrāks/savāktāks, nekā uz comfort. Bet es īsti neesmu novērojis uz paneļa iedegamies zaļo bultiņu uz leju, kad ir 120. Varbuut viņš pa kluso visu pats dara un man neko nesaka?



#9 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4993 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 10 September 2015 - 06:29

Auto režīmā bultiņas iedegas mmi ekrānā

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#10 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 740 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 September 2015 - 07:52

Rekur ir A8 piekare aprakstīta: http://www.volkspage...ssp/SSP_292.pdf, arī tie režimi. Neesmu gan īsti sapratis tiešu atšķirību starp allroud piekari un šo piekari kas nāk A6 un A8, ne allroud variantiem.

Viens teoretiski esmu ievērojis pēc bildēm un video, ko esmu pētījis, ka allroud  ir tie gaisa spilvēni vēl, bet ne allroud ir tikai amits, bez spilvena.


Šo rakstu rediģēja Sems: 10 September 2015 - 08:01


#11 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 11 September 2015 - 16:36

Sems, tā tava diagramma gan attiecas uz 2003.g mod.a8- priekšējai piekarei tur gan izskatās ir kkas līdzīgs jau kā c6, nekā tobrīd aktuālajam C5-allroad.Bet tam a8 aizmugures konstrukcija ir drusku citāda nekā tagad c6. 

C6 allroādam (t.i., arī parastam c6 ar pneimo)ir konkrēti precīzi šis te variants:

http://www.volkspage.../SSP_344_d1.pdf

Priekšā atšķiras no c5, ka pats gaisa spilvens ir "noslēpts" alumīnija korpusā- tipa sāls un citi mēsli vairs netiek klāt kā tas bija c5 gadijumā.

Aizmugurē gaisa spilvens tomēr ir atsevišķi- abet pats amīts nebūt nav "prasts"- tas ir ar kkādu elektrības štekeri klāt un hvz vēl tur kko.Vajadzības gadijumā jauns tādu neoriginal neeksistē un oem audi tas maksā uz 600e/gab.

Toties Usa firma Arnott, kas slavena ar c5 pneimo uzlabojumiem ar lifetime garantiju- tiem ir pašlaik vismaz c6 priekša (ap 600usd/gab, plus core depozīts 200usd/gab- tas ir, ka tu veco aizsūti viņiem vietā, tev atdod atpakaļ tos 200) ,kā arī pats pneimo sūknis (arī kkādi 600usd).Aizmugures amīšu uz c6 viņiem vismaz pagadām Nav.

 

Te dragijs sacija ka "automātic" režīmā tās cilāšanās bultiņas redzamas mmi ekrānā- ok,palaidu garām to, būs jāpārbauda.Man tur vnk radio vislaik ieslēgts.Biju gaidijis ka mirgos tā zaļā bultiņa iekš paša paneļa.

Kas vel- vienreiz gadijās ventiļa dēļ ar pusnolaistu ziemas riepu drusku pabraukt. Tas man likās sensacionāli, jo panelis rādija zaļo bultiņu- domāju nu ir kkāds kirdiks klāt, bet nee- izrādās šis tik gudrs un piefiksējis, ka viens stūris pa pāris cm kļuvis zemāks...

 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)