Pālekt uz saturu


Foto

2.7t no k03 uz k04

turbīna k03 k04 2.7 2.7t

  • Please log in to reply
104 atbildes uz šo tēmu

#91 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 June 2017 - 15:49

Bija brīvs brītiņs izlēmu padarboties pirmo reizi ar stiklašķiedru - respektīvu uztaisīt aukstā gaisa nodalījumu lielākas virsmas gaisa filtram.

Viss sākās ar vecās kastes izņemšanu un šablona izveidošanu no kartona:

 

2017-01-24_20.59.43.jpg

 

Kartonu no ārpuses nolīmēju ar caurspīdīgo skoču, lai vēlāk var kartonu noraut.

 

2017-01-24_20.59.29.jpg

 

Izmantoju divkomponentu epoksīdu, stiklašķiedras austo audumu, stiklašķiedras skaidas, kas nu bija ieejams pa rokai. Diemžēl pa vidu bildes pazudušas :(

Tālāk pieslīpējam, piešpaktelējam, pieslīpējam un liekam karstumizturīgo krāsu, piemērojam vēlreiz uz auto:

 

2017-06-26_14.03.33.jpg

 

Pagaidām forma bez cauruma.

Stiprinām kronšteinu:

 

2017-06-26_14.03.39.jpg

 

Nācās nedaudz pārlikt gāzes vadus pie filtra lai ielīstu filtrs nodalījumā.

Izborējam lielo caurumu, uzliekam caurumam nobeiguma profilu, augšā izolāciju lai piespiežas pie haubes, izborējam caurumu drenāžai ja nu ūdens no lietus tiek:

MG_0181.jpg

 

90% izstrādājums gatavs, vēl svarīgi izdomāt kur stiprināt aizdedzes komutatoru dzesēšanu! Ideāli būtu gaisa kastes nodalījumā lai ir gaisa plūsma, ja nē tad uztaisīt pasīvo dzesēšanu ar kādu vecu aluminija radiatorinu.

 

MG_0175.jpg

 

MG_0177.jpg

 

Diemžēl pietrūka silikona caurule, bildē redzamā NT caurule tikai piemērīšanai :)

 

Uzlabojam aizdedzes komutatoru dzesēšanu, aluminija gabals + divi AL pasīvie dzesētāji, saskrūvēti kopā, pa vidu termo pasta, vēl jāiedabon iekš gaisa kastes lai dzesē:

MG_0287.jpg

 

MG_0289.jpg

 

Kā redzams komutatori jau no cita auto..


Šo rakstu rediģēja JG27: 06 July 2017 - 15:16

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#92 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 02 July 2017 - 23:01

Top izplūdes bikses. Vairāk šeit:

http://audi-style.lv...zplūdes-bikses/


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#93 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 663 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 22 July 2017 - 02:11

Tads jautajums: a galvas sim motoram ir standarta izpildijuma?


bt avant quattro

typ85 quattro


#94 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 July 2017 - 09:08

Kamer ir standarta bet bus no 2.8 ar lielajiem portiem vai izporteshu 2.7t galvas. Varsti jaskatas.

Ta varstu izmeri itka identiski ar 2.8, bet porti 2x mazaki.


Šo rakstu rediģēja JG27: 22 July 2017 - 09:48

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#95 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 663 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 22 July 2017 - 09:47

klist baumas, ka ne veti cosworth uztaisija mazakus izpludes kanalus, interesanti bus dzirdet atsauksmi.


bt avant quattro

typ85 quattro


#96 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 July 2017 - 09:51

a6 un s4 nak vienas galvas ja nekludos 2.7t 230-265zs

uz rs4 2.7t portu izmers ir pa vidu starp a6/s4 un 2.8 - 380zs

2.8 galvas ~ 10mm plataki porti - parasti uz stage 3 setup liek (450 un uz aug'su)

 

2.8_ports_vs_2.7.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 22 July 2017 - 09:55

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#97 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 30 July 2017 - 20:44

Gandrīz pabeidzu ņemties ar boost guage montēšanu

 

https://youtu.be/kQqyUxCgpJs


Šo rakstu rediģēja JG27: 30 July 2017 - 20:48

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#98 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 663 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 31 July 2017 - 00:34

a6 un s4 nak vienas galvas ja nekludos 2.7t 230-265zs

uz rs4 2.7t portu izmers ir pa vidu starp a6/s4 un 2.8 - 380zs

2.8 galvas ~ 10mm plataki porti - parasti uz stage 3 setup liek (450 un uz aug'su)

 

 

 

Ko sada gadijuma darit ar iepludes kolektoru, kuram tikpat tievas riklas?


bt avant quattro

typ85 quattro


#99 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 July 2017 - 19:15

Cik redzets parasti pieportee galos pie galvam, vai liek karbiida starpliku ar diametra pareju, iekshpusi tikai piegludina visus nelidzenumus.

Vai ja sanak panemt rs4 kolektoru ar droselvarstu leikas bija leilaks. Ir redzets ari ka metina no nulles kolektoru bet nezinu vai baiga jega.

Paskaties 'saj'a lap'a ir daudz testu uz gaisa plusmas daudzumu, ne tikai kolektoriem, japaloznjaa:

http://www.myaudis4....fold-flow-test/


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#100 grundey

grundey
  • Lietotājs
  • 63 raksti
  • Dzīvesvieta:Smiltene

Pievienots 31 July 2017 - 22:20

flow bench testi nav vērā ņemami turbo motoriem...

Viss darbojas  šādi -> jo lielāks gāzes plūsmas ātrums, jo zemāks spiediens un otrādi, kas ir pamatprincips divkameru ieplūdes kolektoram

 

2.7 atmosfērai ir lielāki kanāli jo gaiss ir jāsūc un uz lielāka virsmas laukuma var iesūkt vairāk, teorētiski krājtelpas tilpumam vajadzētu arī būt lielākam, nekā tas ir turbo motoram

 

2.7tt gaisu dzen iekšā ar varu un izmanto augstāk minēto principu - tievākos kanālos ir zemāks spiediens, bet lielāks gāzes ātrums 

 

!!!->ja gāze ir statiska un nekustīga spiediens ir vienāds visos virzienos, bet tiklīdz gāze ir kustībā, tā spiediens ir atkarīgs no kustības virziena

 

Tas tāds vienkārš skaidrojums...

 

2xYE5c1.jpg

h6TgTge.jpg

ho35Smd.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 


Alumīnija TIG metināšana un apstrāde

                www.metinat.lv

 

 


#101 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 July 2017 - 22:34

Un ir baigā jēga no custom ieplūdnieka? varbūt ja virs 1000hp..


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#102 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 663 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 01 August 2017 - 10:21

Nu piem. es no augstakraskstita saprotu, kad neaiztiksu galvas un kolektoru. Bet kas ar sadalenem? Izpludes cik saprotu, visiem vienadi, 2,8 it ka niknaki, beeet ta info ir par US 2,8


bt avant quattro

typ85 quattro


#103 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5639 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 07 August 2017 - 16:34

klist baumas, ka ne veti cosworth uztaisija mazakus izpludes kanalus

Jo mazāks diametrs = lielāks plūsmas ātrums = vairāk nm zemo apgriezienu diapazonā. No lielo portu galvas jēga parādās tikai tad, kad porta diametrs sak ierobežot caurplūdi un tas nav pie pārsimt hp, līdz tam likt lielo portu pauri ir tikai downgrade. Pietam, mazo portu galvas ir stingrakas/izturīgākas.
Ar ieplūdnieku viss atkarīgs no kostrukcijas. Oriģinālais nebūs ideals, bet kompromiss starp pieejamo vietu, izmaksām un faktu, ka tas ir ielas auto.Kolektoru var uzbūvēt labāku konkrētam mērķim, liels efekts nebūs, bet pa sīkumiem tieši viss salasās.
Sadalenes turbomotoram jau standartā ir optimalais variants. Atmosfēram viņas ir agresīvākas un ieliekot tās turbodzinējā būs neliels ieguvums augšējā apgriezienu diapazonā, savukārt tiks zaudēts apakšējajā. Maza izmēra turbīnām ieguvuma praktiski nebūs.
Tāpec, pirms vispār sakt kautko būvēt, jāizdomā kādam mērķim tas tiks darīts, no tā arī būs atkarīgs ko vajag darīt un ko nē. Ikdienas braukšanai un kartinga tipa trasēm mazo portu dzinējs ar neliela izmēra turbīnu un attiecīgam modifikācijām = win. Šis nav dīzeļtunings, kur lielax labax, te darbojas fizika.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#104 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 June 2018 - 15:49

Kā izrādās A6 nav tik dziļa bāka, mēģināsim 044 sūkni iebāst savādāk :) Cerams sanāks

IMG_20180604_203646.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#105 Jzp

Jzp
  • Lietotājs
  • 663 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:nav

Pievienots 09 August 2018 - 11:49

ir ari kkadi cipari? kadas atsauksmes par tiem k04? nav ta, ka krietni velak sapusas? kas ar ecu regulacijam?


bt avant quattro

typ85 quattro






Also tagged with one or more of these keywords: turbīna, k03, k04, 2.7, 2.7t

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)