Pālekt uz saturu


Foto

2.7t no k03 uz k04

turbīna k03 k04 2.7 2.7t

  • Please log in to reply
104 atbildes uz šo tēmu

#61 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 13 November 2016 - 14:21

Visus remkomplektus taisa ķīnā, tai skaitā ko leik Nērings un citi LV "meistari", pat moller auto nepeidāvās tādus un pats Borg Wagner.

Ir jau redzēts ka ķīniešiem uzlimē savu nosaukumu un uzleik uzceonojumu, daži uzķeras ar.

Gan jau piebalancēs, lapstiņas jau pašas par sevi ir piebalansētas no apakšējās plaknes + man piem oe lāpstiņām augšējā plaknē bija nelieli kā ieborējumi virsmā.

 

Te daži avoti:

 


Šo rakstu rediģēja JG27: 13 November 2016 - 14:26

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#62 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 18 November 2016 - 14:18

Sagādāts korpuss no 2.3 B4 (noņemts no ražošanas, bet šrotos protams ir).  priekš 60mm Bosch 044 Motorsport degvielas sūkņa

 

MG_0010.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 18 November 2016 - 16:46

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#63 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 01 December 2016 - 18:19

Atbraucis ar Bosch motorsport 044 sērijas degvielas sūknis (0 580 254 044). Svarīgi lai ir aizsardzības uzlīme.

 

MG_0022.jpg

 

Maisiņš aizkarsēts ar Bosch uzrakstiem

 

MG_0025.jpg

 

AIzpresējums nav ar tievu svītru iespiests bet gan šāds:

 

MG_0026.jpg

 

Ražots tikai un vienīgi čehu republikā, posmā kur ir burti virsma ir kā pulēta:

 

MG_0028.jpg

 

Un pati vieglākā pazīme vītne nav vienkārši izvirpota bet ir ievietots "Helicoil", latvisko nosaukumu nezinu:

 

MG_0031.jpg

 

Jāuzmanās no pakaļdarinājumiem, piem dzeltenajās kastītēs kuras gadiem jau netiek ražotas vai pārejas posma kastītēs - zilas ar Bosch svītrām. 

Šeit daži avoti kā pārbaudīt vecā tipa sūkņus (dzeltenos un zili svītrainos iepakojumos).

 

Lūk ir viens fake sūknis:

 

https://ru.aliexpres...oryId=200000219

 

šeit salīdzinājumi:

 

https://driven2autom...-044-fuel-pump-


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#64 Val

Val
  • Administrators
  • 11896 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 01 December 2016 - 18:27

Te vēl salīdzinājums.
http://www.s2forum.c...ead.php?t=75264
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeli kopā ar VCDS (VAG-COM) un 2x2 pāreju.
:arrow: B5-B6, C4-C5 šrotu OEM radio pin kodu atgūšana: RNS-D, RNS-E, Concert, Chorus utt. PM

audi 80 b2 5vt gte quattro
audi a4 b5 1.6 fl fwd

#65 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 01 December 2016 - 18:33

Jā pirmie pakaļdarinājumi esot bijuši vispār ar citiem diametriem :D un jā gravējums ļoti zemas kvalitātes utt.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#66 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 04 December 2016 - 21:44

Kādu laiku atpakaļ tika arī pārmetināti 90mm intercooleri - bar and plate tipa, sānos, tā kā negribējās purnu čakarēt un caurules pārtaisīt.

 

Pirms: 

 

MG_0004_2.jpg

 

mazi iekšējie diametri (ārējais ~51mm..) + līkumi kā stock.

 

Procesā: (zāģējam nost cīsiņus, pielaikojam un piedzenam jaunās 63mm caurules - bez līkumiem - līdzīgi kā rs4 ic.

MG_0012_E.jpg

 

34i0md2.jpg

 

Šeit var redzēt cik daudz stock plastmasa piekļaujas interkulera virsmai (uz a6 un leikas s4 arī, rs4 protams tā nav :D )

MG_0020.jpg

 

nedaudz peizāģējam brilli, stūres šķidruma šļauku, ic stiprinājumus.., piemēram 10 reizes

MG_0031.jpg

 

paplašinātās plastmasas ar epoksīdu un nu to kas bija uz vietas pieejams, izmantojot stock bāzi

MG_0045.jpg

 

Šeit ic jau sametināts un nāk no spiediena pārbaudes baļļā ar ūdeni, atrasti pāris mikrocaurumiņi, viens redzams foto apvilkts.

 

MG_0033.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#67 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 December 2016 - 13:51

Pirmā skice izplūdes sistēmai no 3,0" uz 2,5" duālā sistēma. Liekas būtu ideāli palaist uz 2,6 vai 2,75", bet tādi glušaki maz pieejami.

izputeji_Model.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 25 December 2016 - 13:59

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#68 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 04 February 2017 - 19:02

Ir sarūpēta duālā 2,75" (69mm id) performance izplūde (no MIlltek) RS6 C5 - leiktās caurules, rezonatori + aizmugures bunduļi, uzgaļus kko uzmetinās :)

Vismaz nebūs jāčakarējas un jāmetina un arī tehnisko izies bez problēmām + diematrs tieši vaajdzīgais starp 2,5 un 3,0 :D

 

MG_0133.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#69 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 10 February 2017 - 14:39

Lai samazinātu kompresiju - derēs galvu blīves no 2.8? 2.7T blīves nāk 1,4mm, bet 2,8 ir 1,8mm biezs varianst viens.


Šo rakstu rediģēja JG27: 12 February 2017 - 10:16

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#70 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 10 February 2017 - 15:15

neaizmirsti ruditas spilkas, un bistamo slieksni neaizmirsti.

respektivi- prieks stock apaksas, atlauts ir viss, kas ir lidz k04.rs6 k04 jau skaitas bistama teorija :ok:


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#71 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 11 February 2017 - 14:58

nu apakšu negribas aiztikt, neeesmu baigais specs motoros :D 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#72 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 08 May 2017 - 10:48

Kādu iturbīnas lāpstiņu skrūves vītnes fiksatora "līmi" var izmantot - kāda temperatūra un cik Nm noturība (ipelūdes puse)?

Noskaidroju ka nav vītnes fiksatora "līme" tikai marķējums zaļais..


Šo rakstu rediģēja JG27: 11 May 2017 - 14:30

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#73 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 11 May 2017 - 14:29

Ja kādam interesē skrūvju un uzgriežņu pievilkšanas spēki utt. (saņēmu no Borg Wagner (KKK)):

 

Please see info:.

unnamed.png

 

 

Step 1:                         Step 2  Step 3:

unnamed_1.png

 

 

Step 2 (missing): After 2 min: 1 to 2 turns of the lock nut untighten.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#74 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 16 May 2017 - 21:25

Sadabūts hermētiķis kompresora puses korpusa stiprināšanai (pēc Borg Wagner specifikācijas).

2017-05-16_09.59.06.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#75 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 16 May 2017 - 22:19

Saprotu, ka offtopiks, bet kaut kā neliek mierā doma, ka vajadzētu pamēģināt VNT, uz 2.7 kāreiz kādas divas 2256V. Protams, apzinos, ka pat tad, ja nokaušu k03, tik un tā pie tādām arī palikšu tīri saprāta pēc dēļ auto lietošanas ikdienā un, sekojoši, nepieciešamības pēc pietiekami augstas uzticības.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#76 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 334 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 17 May 2017 - 08:00

Tev ir skaidrs iemesls, kāpēc VNT turbīnas netiek izmantotas benzīna motoram ? Izņemot retus gadījumus.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Šo rakstu rediģēja Jukums: 17 May 2017 - 08:02

Audi 80 B4 1.9TDR - 380Hp un 632Nm

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#77 IMAGin

IMAGin
  • Lietotājs
  • 3030 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 17 May 2017 - 08:39

jukum beidz... Jelgavā tai sierrai bija VNT turba!  :rofl:  :rofl:  :rofl:


VW Golf 4 PD TDI FWD / 301.5HP / 586.5Nm POW'ERED BY BlackSheep

// Race cars are like strippers - I just keep throwing money at them hoping for the ride of my life.


#78 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 May 2017 - 09:14

Nu bet ne jau ikdienas braukšanai, drīzāk uz 1-2 gonkām uzliec un pēc tam atkal maini izkusušo vnt


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#79 Platinum

Platinum
  • Lietotājs
  • 4626 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:Olga :)
    Quattro TDI

Pievienots 17 May 2017 - 09:17

Galvenais VNT vadību līkt manuālo  :hihi:



#80 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 17 May 2017 - 13:30

Jā, jo ražotājam garantiju jānodrošina vismaz uz 150 tk km, kamēr VNT maz ticams, ka nodzīvos virs 100 tk km pat pie braukšanas pa ielu, nemaz nerunājot, kas notiek gonkās.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#81 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 334 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 17 May 2017 - 13:37

Labi. Izskatās ka domu neesi uztvēris.
Kāda ir benzīna motora izplūdes gāzu temperatūra ?
Uzreiz pateikšu priekšā ka vnt turbīnas ir paredzētas līdz 850 grādiem pēc Celsija.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi 80 B4 1.9TDR - 380Hp un 632Nm

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#82 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 May 2017 - 13:40

100K neizdzīvo pat dažādi gateri uz dīzeļa, kur nu vēl bendžas. Plus tie kas uz šādu lietu parakstās, to nedarīs smukuma pēc


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#83 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 17 May 2017 - 13:45

Jukums, un kā manis teiktais ir pretrunā ar tavējo? Temperatūras nav nemaz tik atšķirīgas, aptuveni 100 grādu benzīnam vairāk nekā dīzeļam, ja viss pareizi darbojas. Un kā jau andzha raksta, ka sagrozīti dīzeļi arī VNT kauj nost.

 

Bildē fārenheiti.

k03_vs_k04_egt.jpg


Šo rakstu rediģēja Instigater: 17 May 2017 - 13:47

Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#84 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 17 May 2017 - 14:02

2.7t liekas ka EGT ierobežots uz 980 grādiem (lai nepārsneigtu 1000), cik reāli uzkarst dzīvē nav pētīts.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#85 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9707 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 17 May 2017 - 15:36

http://forums.tdiclu...ad.php?t=257691


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#86 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 334 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 17 May 2017 - 17:03

Laikam jau ar to, ka Tavs izteiktais it viena tante teica, bez jeb kāda loģiska un fizikāla pamatojuma, bet ko gan tur, Audi inženierus Tu noteikti pārspēj ! 

Andzha neko nepareizi nepateica, uz gaterēta dīzeļa, akcents ir uz gaterēta, kur nav ne jausmas, kāds ir kolektora spiediens, EGT, degviela salieta uz dullo un AFR ir pakaļā, kā rezultātā arī TDI sasniedz un pārsniedz šos 1000 grādus pēc celsija. 

Cik daudz dīzeļus Tu esi redzējis ar baltkvēlē sarkanu zirnekli un turbīnas gliemezi un cik benzīniekus ? Tas jau vairāk kā pasaka priekšā, ko, kas un kā. 


Audi 80 B4 1.9TDR - 380Hp un 632Nm

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#87 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 18 May 2017 - 09:09

labāk paņem izsolē k04 vai arī pārbūvē uz single turbo (no benzīna) :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#88 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 21 May 2017 - 20:41

Ir vnt jeb vgt turbas uz dažiem porschiem, varetu pameģinat un uzlikt, jautajums ir kas to procesu spēs vadit, tad jau vadība ar no porshe jaliek


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#89 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 21 May 2017 - 23:50

Kā jau teicu, nagi niez, bet tas viss tā arī paliks teorijā. Ja būtu vēl kāds skrūvējams hobija auto, tad varētu mēģināt. Nedomāju, ka būtu liela sāpe vadīt arī ar jau esošo softu, tāpat N75 vadība vien ir un ME7.1 pietiekami daudz turbas vadības kartes ir, kur visu var ņemt vērā. Varbūt nebūs ideāli, bet noteikti ir jāvar to visu dabūt strādāt apmierinošā līmenī. Intereses pēc papētīju, ka porka šīs Borg Warner turbas liek no 2005.gada un arī izmanto Motronic, tikai noteikti jaunāku. Ne Garret laikam tāpēc, ka Borgam tur viss stipri masīvāk un nedaudz citādā principā strādā.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#90 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 May 2017 - 12:54

Tās grafīta, papīra izplūdes blīves tur, nelaiž garām ,neizjūk?

s-l1600.jpg

 

Paņemti divi blīvju kompelkti rs6 turbām, komplekta izplūde turbībai abas puses, eļošana un tosols.

 

 

 

Labāk protams laikam metāla blīves..


Šo rakstu rediģēja JG27: 28 June 2017 - 15:40

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: turbīna, k03, k04, 2.7, 2.7t

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)