Pālekt uz saturu


Foto

2.7t no k03 uz k04

turbīna k03 k04 2.7 2.7t

  • Please log in to reply
104 atbildes uz šo tēmu

#31 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 September 2016 - 09:15

Foruma īpašneikam nepatiks ko tu raksti :D Jā es audirs forumos ar lasu, bet tomēr dubults neplīst :)

Jautājums par wastgate aktuatoriem - uz kādu speidienu un uz cik kg svaru viņiem būtu jābūt pilnībā atvērtiem? Un vai ieteicams viņus mainīt profilaksei (jo ar laik uatspere nogurst utml.), pārbaudīju uz 1bar tur, noplūdes nav, staigā brīvi.

Variants atstāt vecos un uzlikt ārējo atsperi papildus vai nu likt wg ar spēcīgāku iekšējo atsperi.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#32 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 26 September 2016 - 11:08

Arejo atsperi tev nevajag viniem.
Kamer labi atstaj oem wg tam turbam.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#33 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 September 2016 - 11:49

Ir oem KKK wg abi, vienam virspusēja lokāla korozija bet apstrādāju, vēl nopūtīšu ar cinku un karsumizturīgo krāsu, uzlikšu ņeržas skrūvītes (jo esošās no karstuma vnk sabrukušas), beigās jānosinhronizē būs abas kopā pie kompresora.

Šeit virspusējs salīdzinājums k03, k04 rs6 (no citiem forumiem), hibrīdiem saprotams izvirpoti vel lielakas vietas lapstinam.

 

turbo1.jpg

 

photo-27.jpg

 

TurboWheels.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 26 September 2016 - 12:57

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#34 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 September 2016 - 12:00

Kādam ir atsauksmes par "Billet" kompresora lāpstiņām attiecībā pret oriģinālajām? 

Tipa vieglākas, lāpstiņas pagarinātas uz sāniem un augšu + mazāks centrs (leilāks lāpstiņu virsmas laukums), bet kā ir patiesībā?

Cik zināms tad Billet no alumīnija frēzē laukā.

 

billet-vs-cast-compressor-wheel.png


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#35 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 28 September 2016 - 18:47

Lietoju tādu, nekāda vaina

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#36 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 30 September 2016 - 07:31

ka izplūdes puse (čuguns) tā var salipt kopā ar kārtridžu (chra) ka ne ar wd-40, ne karsēšanu ne prātīgi ar āmuru nenāk vaļā? :@


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#37 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 04 October 2016 - 22:34

Iemetu uz pāris dienām kannā ar dīzeli, benzīnu, elju utt. izplūdes pusi.

Tad atspiedu korpusu pret 3 skrūvēm, kas palikušas pie izplūdes puses, eļļas pievadā ieskrūvēju skrūvi (lai nenolūzt stūris) un no apakšas situ iekšā kaltiņu + nedaudz ar āmuru pa korpusu (mietīgi).

Nekas nekustējās. Tad ar gāzes grelku uzkaršeju gandrīz sarkanu (istenībā mazāk), iesitu kaltiņu dziļāk un izskrūvēju skrūvītes par vēl pus apgriezinu, un tā vēlreiz, līdz dzelži padevās :)

Šeit atdalīta izplūdes puse:

 

MG_0003.jpg

 

Kā jau izskatījās lāpstiņas tīri ok:

 

MG_0006.jpg

 

MG_0010.jpg

 

Iepriekšējais īpašnieks vītnēs bija atstājis skrūves vītņu paliekas, labāk laicīgi iztīrīju:

 

MG_0019.jpg

 

Kā jau minēju ir no rūpnīcas nelieli nelīdzenimu, tos vajadzēs noportēt ar karbīda uzgaļiem un smilšpapīra uzgaļiem:

 

MG_0012.jpg

 

Nākošais solis UZMANĪGI (netraumējot lāpstiņas) iespiest skrūvspīlēs + aizsargāt ar kādu lupatiņu un uz ieplūdes daļas centra uzlikt 10 atslēgu un tad nopresēt nost kompresora daļu.

 

Svarīgi pieminēt - ka visas detaļas ir sanumurētas + iesvītrotas pozīcijas vienai pret otru.

 

MG_0023.jpg

 

Šodien diemžēl vairs nesanāca neko izdarīt :(


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#38 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 06 October 2016 - 22:42

Ok, tātad šodien sanāca bik laiks - noņēmu kompresora pusi (pirmstam pakarseju lai lime elastigaka). Jaizdoma vai ir jega likt billet kompresoru jo oe ir labi. Lai atskrūvētu kompresora lapstiņu jāskrūvē PRETĒJI!!

MG_0028.jpg

 

Jāizpulē kompresora iekšpuse, biju arī pārsteigts cik porains ir tas leitais aluminijs.

 

MG_0031.jpg

 

Šeit izjaukšanas proces pēc kārtas.

Kompresora lapstinas arī nācās pakarsēt lai nonāktu nost.

 

MG_0034.jpg

 

Otrpus numurs liekas lāpstiņu tipam

 

MG_0038.jpg

 

Kompresora korpusa apakšdaļa

 

MG_0040.jpg

 

Tā izskatās pēc tā noņemšanas

 

MG_0043.jpg

 

Tālāk jau easy.

 

MG_0050.jpg

 

MG_0057.jpg

 

MG_0058.jpg

 

Nākošais "Thrust bearing" kas oe nak ar vienu mazu caurumu, bet aftermark ar vienu leilu vidu un diviem maziem malas (katrā pa vienam). Liekas ar eļļas caurumiem uz LEJU!

 

MG_0062.jpg

 

MG_0067.jpg

 

Nomaucu tagad nost visu kārtridzū (chra) la ivieglāk darboties.

 

MG_0068.jpg

 

Uz ass ir ļoti virspusejs vizuāls iznēsājums, nav padziļinājums. Ko sakat, ir ok?

 

MG_0080.jpg

 

Te noņemtais kārtridžs, ko arī izjaucu līdz galam. Bildes pievienošu vēlāk.

 

MG_0085.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 06 October 2016 - 22:44

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#39 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 07 October 2016 - 10:47

Šeit tālākais process - izņemt metāla gredzenu un tad pašu "gultni" pēdiņās, to vienkāŗši izslidonot laukā apgriežot dewtaļu ar kājām gaisā. Apakšē vēl ir iespiesta šaibīte, bet to neaiztieku, nemaisa :)

 

MG_0092.jpg

 

MG_0095.jpg

 

Šeit var redzēt ka asij oriģināli eļļošana peināk tikai pa vienu mazu caurumiņu.

 

MG_0098.jpg

 

Šeit visas izņemtās detaļas secībā. Katrā ziņā nekā kosmiska te nav.

 

MG_0100_numurets.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#40 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 07 October 2016 - 15:52

Uzlabotajā upgrade thrust bearing nāk ar 3 caurumiņiem eļļošanai:

 

111.png

 

un ass "gultnis' ar leilu caurumu vidū un diviem maziem pa malām.

 

2222.png

 

Bildes mazas, bet saprast gan jau ka var.

Kāds ir licis šādu, ir kādas atsauksmes?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#41 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 07 October 2016 - 16:54

Kas tie par uzlabotiem? Kitajozi? ja orģinālās turbīnas spēl noiet 300k km un vēl nezinu ko tur daudz iespringt uz 'uzlabošanu'.



#42 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 07 October 2016 - 18:07

Butu aizvedis pie normaliem dzekiem,kuriem nav tikai jutigi pirksti uz brivkustibam,parveidojis auksto galu lai nesitas pret pusrami un metis ieksa.
Pec tam jasies ar balansesanas meistariem,wg bus pa daudz vala vai vel kadi sikumi.

Katrs jau dara ka grib,bet vai bus liela jega,es saubos.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#43 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 08 October 2016 - 10:34

ja liek leilāku spiedienu nekā stock tad vienmēr vēlams vairāk eļļošana. wg nosinhronizēt nav nekādu problēmu + ir atzīmes kur stock stāvēja.

nu man nav kur steigties, lēnā garā saliks. nu tā ir ka 99% remkomplektus kitajozas taisa. Auksto galu drīz grizīšu nost, jāpalūr kurai īsti :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#44 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 08 October 2016 - 13:09

Nedaudz noņemam ieplūdes kanti, lai varētu uzlikt leilāku ieplūdes caurules iešējo diemaetru bez asas pārejas - no ~44,5 uz ~49mm.

Process : karbīda uzgalis, 80 grid uzgalis, 120 grid uzgalis, 320 grid uzgalis u ntad jau ūdes smilšpapīri - 400, 800, 1500, 2000, 2500 un beigās goija pasta.

Ar uzgaļiem mierīgi, nevajag speist, lai instruments pats dara savu lietu un nevajag to turēt vienā punktā..

Iekšpusē noņemam tikai mikronu lai nepalielinātos attālums starp korpusu un lāpstiņu (lai pazūd virpošanas rievas - šeit tikai ūdens smilšpapīri un pasta). 

Forši protams ja ir virpa, bet man nav :D

 

MG_0102.jpg

 

MG_0112.jpg

 

MG_0124.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#45 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 16 October 2016 - 12:07

Izskatās ka tā turba, kurai jāsaīsina snīpis (pareizāk sakot leņķis jānomaina) ir pasažiera pusē. Gribētos to jau tagad izdarīt, lai vēlāk var ātri uzmest virsū, bet labāk 7 reiz nomērīt :D

 

219145750.png

 

Vakar bija nedaudz brīvs laiks, tad arī iesāku paportēt šofera puses kompresora korpusu - ieeju un izeju. Vēl jāuztaisa pagarinātājs lai visu iekšpusi varētu uztaisīt gludu (kā jau leitais alumīnijs ir matēts).

 

MG_0236.jpg

 

Pirms

 

MG_0240.jpg

 

Pēc + salīdzinājums. Lai pāreja pie savienojuma ir līdzena. Vēl tikai rupji sagatavots, tā kā vēl iekša jāapstrādā :) nevajadzētu arī atstāt ļoti plānu palu tai nenolauztu..

 

MG_0257.jpg

 

Saņemta arī paciņa

 

MG_0272.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 16 October 2016 - 15:58

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#46 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 October 2016 - 13:22

Uzsūtītas ņeržas bikses ar hibrīda flancēm k03, k04/k06, tik būs jāpārmetina gals no 2,5 uz 3,0" :)

Ja kādam interesē tad būs pieejamas oe bikses, izportētas, bez cat. Vai nu uzreiz mest birsū vai projektam.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#47 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 06 November 2016 - 14:34

Bija brīvs brītiņš, nedaudz pastrādāju pie izplūdes puses housinga - noņemot nelīdzenumus, kas radušies liešanas procesā.

Atdalošā plāsne

MG_0279.jpg

 

MG_0298.jpg

 

Vēl jāpabeidz kolektora peislēguma vieta

 

MG_0295.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#48 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 12 November 2016 - 11:12

Šeit vispārējs lāpstiņu salīdzinājums. Vēlāk pievienošu upgrade tipa remkomplekta salīdzinājumu.

 

Iesākumā billet (kaltās) lāpstiņas pret oe lietajām:

MG_0024_E.jpg

 

Kā jau redzams no augšskata - leilākā atšķirība ir centra izmērs un pagarinātās lāpstiņu apakšdaļas, bet ne tikai.

oe lāpstiņas:

MG_0034_E.jpg

 

Billet lāpstiņas:

MG_0036_E.jpg

 

Tātad augšējā plaknē lāpstiņas ir katra par 1mm garāka uz centra samazinājuma rēķina

 

Arī augstuma ziņā, billet ir pagarinātas:

MG_0027_E.jpg

 

Šeit izmēri:

oe

MG_0044_E.jpg

 

billet:

MG_0041_E.jpg

 

Tātad + 1,9mm augstumā

 

Tālāk lāpstiņu pagarinājums apakšdaļā:

oe

MG_0045_E.jpg

 

billet:

MG_0047_E.jpg

 

Tātad aptuveni 2,5mm pagarinājumi apakšdaļā

 

Un pie tā visa ir arī svara starpība, pamatā uz tā paša vidus rēķina, tā ka pie kalšanas to var uztaisināt mazāku:

oe lāpstiņas:

 

MG_0030_E.jpg

 

vs billet:

 

MG_0032_E.jpg

 

Atšķirība varētu šķist niecīga 4 grammi, bet tomēr tie ir 12%, un vajadzētu nedaudz atsaukties uz turbīnas atsaucību, vismaz uz papīra :)

Tātad rezumē - billet ir platākas, augstākas ar leilāku plakni lāpstinās, pei tā vēl vieglākas. Uzliks redzēs kā būs uz auto.


Šo rakstu rediģēja JG27: 12 November 2016 - 11:13

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#49 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 November 2016 - 11:27

b06e39725cf379f93cc92fff45be41c7.jpg

nu manējais pūš vēlāk, arī vieglāks un lielāks


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#50 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 12 November 2016 - 11:47

Jā pūš vēlāk tapēc ka vairāk lāpstiņas - jo vairāk lāpstiņu tad jauda pie leiliem apgriezieniem, jo mazak lapstinju jo labaks spool up bet pie augstiem apgriezieniem nokrit jauda.

Skatos tev 6+6 lāpstiņas, bet oriģināli 5+5.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#51 k04

k04
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 November 2016 - 12:50

Cik atceros, šī tipa lāpstiņas maksimālo boostu sasniedz 500apgr./m ātrāk  un gaisa masas apjoms palielinās par10%. Konkrēti jūsu tipa lāpstiņas pūtīs labāk apakšējo un vidējo apgriezienu diapozonā, bet uzliekot šāda tipa lāpstiņas ir jāprogrammē arī dzinēja vadības bloks.


Šo rakstu rediģēja k04: 13 November 2016 - 13:28


#52 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 12 November 2016 - 13:01

šā kā tā liekot rs6 turbīnas jāpārprogrammē :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#53 k04

k04
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 12 November 2016 - 13:06

Tas bija domāts vispārēji, ja liek stock turbīnā. :hihi:



#54 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 12 November 2016 - 13:39

Ok, to gan nezināju :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#55 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 November 2016 - 18:48

Man bija 6+6 orizinal, bilde vnk bmw rotors kas bija uz rokas

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#56 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 13 November 2016 - 10:27

Vispār esmu dzirdējis, ja uzliek vieglākus spārnus turbīna iegriežas vēlāk, kāpēc to gan nezinu.



#57 k04

k04
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 November 2016 - 11:18

It kā jau nevajadzētu, turbīnas lāpstiņas ar atgāzēm iegriež kompresora lāpstiņas, kuras ir vieglākas. Iespējams, ka tas pūtiena sākums drīzāk ir atkarīgs no lāpstiņu skaita, leņķa un stāvuma, kā arī no konkrēta dzinēja tehniskiem parametriem un dzinēja vadības programmēšanas.


Šo rakstu rediģēja k04: 13 November 2016 - 11:19


#58 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 13 November 2016 - 12:24

Šeit remkomplekts ar 360 grādu thrust bearing ar 3 portiem eļļošanai un arī "gultnis" ar lielāku eļļošanas portu centrā un mazākiem malās.

 

MG_0001_Copy.jpg

 

MG_0021_E.jpg

 

MG_0023_E.jpg

 

MG_0016_E.jpg

 

Pārējais rempkompeltā standarta izpildījumā, cerams būs ok, kā nekā pirmā turbīna ko jaucu laukā ;)


Šo rakstu rediģēja JG27: 13 November 2016 - 12:25

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#59 k04

k04
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 13 November 2016 - 12:52

Šajā specifiskajā nozarē citi strādā desmitiem gadu un ievāc pieredzi, jo samainot tikai detaļas tas var nenest vēlamo rezultātu. Bet ir bijuši pozitīvi gadījumi kad viss arī sanāk, biju aizvedis pilnīgi jaunu ķīniešu k04 turbīnu pie meistara izjaucām uz vietas, viss tur bija slikti, sākot ar tur ielikto remkomplektu un brīvkustībām. Saka, ka uzliekot šīs billet lāpstiņas var arī nepārbalansēt turbīnu, bet es gan to nedarītu.
Kādas firmas remkomplekts?


Šo rakstu rediģēja k04: 13 November 2016 - 12:54


#60 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3580 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 13 November 2016 - 12:54

Pie vienada svara bet dazada izmera inerce atskiras, reali svars talak no rotoracijas centra, kas ari viens no svarigakajiem iemesliem, ka ar ka ievirpos tas lapstas tur, pagaidam nezinu kur labi ar mazu spraugu to izdaris

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 






Also tagged with one or more of these keywords: turbīna, k03, k04, 2.7, 2.7t

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)