Pālekt uz saturu


Foto

Sandras A6 C6

A6 C6

  • Please log in to reply
246 atbildes uz šo tēmu

#181 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 13 March 2018 - 12:52

Sveiciens visiem Jaunajā gadā!

 

Tad nu bija pienācis laiks mainīt eļļu manai mīļajai mašīnītei. Parasti tad ieplānoju klāt citus apkopes darbiņus, bet šoreiz tie jau tika paveikti rudenī, kad, iestājoties tumšajam laikam, sapratu, ka auto acu skatiens kļūst arvien blāvāks un blāvāks, turklāt labās puses aci jau ilgu laiku nomoka kataraktai līdzīgi simptomi.

 

Manā personā tika nolemts, ka nepieciešams lukturus nopulēt, bet mans Audi meistars ieteica lukturiem savest kārtībā ne tikai āriņu, bet arī iekšiņu. Tad nu tika veikta lukturu izjaukšana, lēcu tīrīšana, visu spuldžu nomaiņa (žēl, ka nepajautāju kādas salika), lukturu pulēšana un lakošana. No cita meistara, kas veica šo darbiņu, tika saņemtas piezīmes, ka viņa pieredzē tik iekšēji netīri lukturi vēl nebija redzēti un vairākām spuldzēm derīguma termiņš bija beidzies 2007. un 2012.gadā. Žēl, ka iepriekšējie īpašnieki galīgi nebija uzpasējuši auto redzokļus, taču prieks, ka manā gādībā tie beidzot savesti kārtībā, un gan vizuālais, gan gaismas spožuma rezultāts mani ļoti apmierina.

 

Tika veikta arī pirms gada iegādāto jauno Zimmerman bremžu disku virpošana. Kādus 5 tūkstošus km pabraucām un kā vienmēr sākās ļoti nepatīkama vibrēšana pie bremzēšanas. Bet šo tēmu te jau esam daudzkārt iztirzājuši un man te nav vairs ko piebilst. Zinu, ka visu šajā lietā daru nepareizi – diski tika nopirkti nepareizie pēc izmēra, arī virpošana nav nekāda labā prakse, bet nu tā es daru un iztieku, cenšoties par to vairs daudz galvu nelauzīt.

 

Ielieku te arī ikgadējo savu atskaiti par aizvadīto gadu un šī gada iesākumu. Tiem, kam interesē viss, kas noticis ar šo auto, kopš tas nonācis manās rokās, šajā topikā atradīs arī 2015. un 2016.gada atskaites. Kāda ir mana subjektīvā kopējā viedokļa esence par uzturēšanu šajos gados? Tagad tā noformulējusies jau ļoti konkrēti – ja kaut kas saplīst, gatavo 100 eiro!

 

Bez 100 eiro šai mašīnai vispār klāt pieiet nevar! Eļļas maiņa – 100 eiro. Starteris salūza – 100 eiro. Aizmugurējais lukturis nedeg – 100 eiro. Sprauslu maiņas darbs – 100. Kvēlsveces – 100. Par to lai varētu normāli nomazgāt priekšējo logu ar šķidrumu – 100. Gribu normāli nobremzēt – 100 katrai pusei. Salabot durvis, lai var atvērt ar pirmo reizi – 100. Savest kārtībā lukturus (bez spuldzēm) – 100. Un tā vēl varu turpināt...

 

Bet es pilnībā saprotu arī to, ka šīs cenas vēl pievienojamas kategorijai “pa lēto”, jo daudzas detaļas tiek izmantotas lietotas un daudz kas pirkts ar pazīšanās atlaidīti. Taču vislielākais prieks, ka esmu atradusi savu uzticamu meistaru, kas vienmēr ar visu tiek ātri galā, turklāt vienmēr visu detalizēti paskaidro manai auto lietās neko nesaprotošajai, taču ļoti zinātkārajai blondajai galviņai. Uzskatu, ka ar auto ir tāpat kā ar cilvēkiem – katram jāatrod savs ārsts, kurš vislabāk izjūt savu pacientu. Tad nu man arī šajā ziņā ir paveicies – šis meistars ļoti labi izjūt mūsu 13 gadus vecā Audi dvēselīti un organismu, vienmēr ātri iztulkojot manas miglaini izklāstītās sūdzības par to, kas šoreiz grab un izdarās ne tā kā agrāk, un uzreiz precīzi nosakot vainu!

 

Tad nu jaunā gada siltā laika braukšanas sezonā visiem novēlu, lai jūsu dzelzs zirdziņi vienmēr ir pareizo meistaru rokās un vispār – lai pie viņiem ir jāciemojas reti!

 

20170621-164840.sized.jpg

 

 

2017.gads

Eļļas maiņa uz Motul 5w40 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 12465 km)

Eļļas filtra maiņa

Salona filtra maiņa

Gaisa filtra maiņa

Bremžu eļļas maiņa

Antifrīza trauka mazgāšana un antifrīza maiņa

Klimatkontroles vārstu iztīrīšana

Logu šķidruma trauka maiņa

Loga tīrīšanas slotiņu maiņa

Loga sprauslu tīrīšana

Ģeneratora siksna pārbaudīta – ir ok

Sūkņa piedziņsiksna pārbaudīta – ir ok

Ritošā daļa pārbaudīta – ir ok

Auto apskate un konsultācija Audi centrā par iespējamajiem salona slapjuma iemesliem – žēl, ka bez vērā ņemamiem rezultātiem

Došanās pie jauna puiša, ko ieteica kā Audi salona lietu speciālistu. Divas dienas cītīgi meklēja salona “applūšanas” iemeslu, līdz atrada, ka pa priekšējā labā lonžerona tehnoloģisko caurumu lonžeronā iet iekšā ūdens – tad nu šis caurums aiztaisīts ar gumijas aizbāzni un aizlīmēts ar silikonu. Slapjums salonā vairs nav redzēts

Labās puses miglas luktura noregulēšana

Bremžu disku noņemšana un virpošana

Abu priekšējo lukturu izjaukšana un lēcu tīrīšana

Abos lukturos nomainītas visas spuldzes

Lukturu pulēšana un lakošana

Lukturu regulēšana

Motora pārsega turētājs jauns – no iepriekšējā iztecēja kaut kāds šķidrums un savas funkcijas tas vairs neveica

 

2018.gads

Eļļas maiņa Valvoline 5w30 (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 11650 km)

Eļļas filtra maiņa

Vadītāja durvju slēdzenes, vadības bloka maiņa – lietots

Saulessarga salabošana – to kārtīgi raustīja nepacietīgā ome, līdz izrāva tiktāl, ka tas vairs nespēja pats ierullēties atpakaļ


Šo rakstu rediģēja Sandra: 13 March 2018 - 12:56


#182 Min_tik

Min_tik
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 05 April 2018 - 23:37

Tu tiešām neesi apsvērusi domu to mašīnu pārdot? stipri nervi.... 


Brauc ar Audi un dzīvi baudi!

#183 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 06 April 2018 - 07:09

*
POPULĀRS RAKSTS!

Ja pats neesi remontspējīgs, tad jebkura mašīna ekspluatācijā izmaksā daudz dārgāk


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#184 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9321 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 06 April 2018 - 16:36

Tu tiešām neesi apsvērusi domu to mašīnu pārdot? stipri nervi.... 

 

Nu bet ko tad lai viņa vietā pērk? B4? :crazy: 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#185 Min_tik

Min_tik
  • Lietotājs
  • 30 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 07 April 2018 - 07:54

Vietā kaut vai tādu pašu. Bet, ja atklāj, ka ir sista + notīta, tad remontiem galu neredzēs... bet nu protams lai veicas saremontēt visu!!!


Brauc ar Audi un dzīvi baudi!

#186 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 July 2018 - 13:29

eh, nu arī beidzot manu cē sešinieci skārusi kāda vaina, kas mani sāk ļoti uztraukt - kad spiež gāzi grīdā vairs neuzņem ātrumu tik labi kā agrāk, gadās pat reizes, ka šķiet neuzņem ātrumu vispār! :(

 

pirms tam bija sūdzības, ka pie 4. vai 5.ātruma pārslēgšanās strauji gāzējot varēja dzirdēt tādu ka svilpienu.

 

uz ko jūs liekat, kas tur pie vainas varētu būt - turbīna vai kārba vai ...?

 

 

Min_tik, jā šķiet, ka galu neredz - kā liekas, ka viss smuki apremontēts, pusgadu miers un klusums, bet tad atkal kaut kas izlien.

 

par pārdošanu domas spēcīgas bija sākumā, bet tagad, kad tik pat naudas, cik pašas mašīnas vērtība, ir viņā iegāzts iekšā, rokas vairs neceļas pārdot.

 

un pareiz - ko tad pirkt vietā? šeit es vismaz zinu, kas ir darīts, kas vēl nav kustināts. nopirkšu citu, un sākšu visu no gala..

 

nervi jau sāk šūpoties, bet visu remontēšanas garu vēl dzīvu laikam uztur mana spītība un perfekcionisma gars. un laikam aklā mīlestība pret lielām mašīnām, precīzāk, lieliem sedaniem :wub: .

 

ceru, ka kādu dienu viss būs apremotēts tik tāl, ka būs ilgāku laiku miers. bet tad jau sāks plīst tas, ar ko tika sākts :D

 

jau ziņu par sevi dod pirms pārdošanas uz ātro kādā krūmu kantorī pārkrāsotā virsbūve, un viņu ieliktais lietotais Audi stikls acīmredzot bija nemākulīgi izzāgēts, kā rezultātā pēc šīs bargās ziemas iepaisāja un turpina plīst tālāk uz augšu.

 

no mūsu puses - šogad netika ieliets Castrol, bet Valvoline, un uz to apvainojās spriegotāji un sāka nejaukāk grabināties. mēģināju viņus apklusināt, ielejot kaut ko sauktu par Nano. pagaidām šķiet viņi ar situāciju ir samierinājušies.

 

skaties no kuras puses gribi, šāda mašīna ir melnais caurums, kur pazūd nauda.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 01 July 2018 - 15:30


#187 iPad

iPad
  • Lietotājs
  • 41 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 July 2018 - 18:32

*
POPULĀRS RAKSTS!

Sandra, ļoti novērtēju Tavu atklātību un to, ka detalizēti apraksti veiktos darbus. Vairums cilvēku šādās situācijās neatzītu, ka ir iegrābušies un mēģinātu smērēt tālāk. Novēlu auto savest pilnīgā kārtībā un aizmirst par remontiem uz ilgu laiku. Arī ticu karmai - šitie visi smērētāji arī kādreiz ieberzīsies tā, ka maz neliksies.

#188 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 July 2018 - 20:08

iPad, man ļoti patīk lasīt citu lietotāju detalizētos un saturīgos aprakstus (kuru par C6 nav īpaši daudz), no tiem guvu daudz vērtīgas informācijas un knifiņu, kas palīdz atpazīt, kas varētu būt par vainu.

 

tad arī nolēmu, ka nav ko no foruma tikai ņemt, bet vajag arī kaut ko dot. tā nu, kad uznāk iedvesma, nopublicēju savas liriskās atskaites :D

 

tikai žēl, ka tās nav uz īpaši pozitīvas nots, ka ir daudz darāmā, lai savestu kārtībā tekošās vainas un arī atskaņas no avārijas, kura notikusi sazin kad un kur. bet nu kopumā prieku dod tas, ka, viņu apremontējot, kādu pusgadu atkal mierīgi var braukt un ne par ko neuztraukties. ka viņa iet, tad iet. nav nekādu mazu kaišu, kas kristu uz nerviem vai traucētu ikdienā.

 

es arī ticu karmai - gan tam, ka negodīgums auto biznesā (un jebkur citur dzīvē) nekad labi nebeigsies (ja ne šajā, tad citā dzīvē), gan tam, ka tāds ir arī mūsu liktenis - atdot daudz tieši šai mašīnītei. kāpēc mēs nopirkām tieši viņu, es varētu teikt, ka tā laikam arī vienkārši bija likteņa sakritība. it kā jau neeesam galīgi muļķi, daudz ko dzīvē analizējam, stratēģiski pārdomājam, nerīkojamies pārsteidzīgi, bet šajā situācijā bijām tiešām galīgi muļķi... un tādu noteikti ir daudz. jo tad nezeltu un neplauktu šādu auto tirdzniecība.



#189 Samich

Samich
  • Lietotājs
  • 641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Cabrio
    Provokatīva tukšpļūtīšana

Pievienots 01 July 2018 - 20:25

Ja reiz tam tici, un to piemini, tad apskaties uz to no otras puses.
Varbūt ka tirgotājs bija godīgs (vienkārši nezināja patiesību), un tieši Karma Tev piespēlēja šādu auto par nopelniem?
Grāmatas nelasu, bet ir viedoklis

#190 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 July 2018 - 20:39

Samich, tieši Karma Tev piespēlēja šādu auto par nopelniem - šim es pilnībā piekrītu. noteikti manas karmas artava tajā visā ir!

 

Varbūt ka tirgotājs bija godīgs - šim gan nē. jebkurš, kas LV ievedis vairāk par 3 auto no ārzemēm (un es zinu, ka viņš ir ievedis ļoti daudz), noteikti to būtu ievērojis. cilvēks, kas tajā jomā darbojas, to nevarēja neredzēt. un vēlāk galvā pārtinot un izanalizējot sarunas, atcerējos vairākas frāzes, kas liecināja, ka viņš tiešām zināja, ko pārdod.

 

es domāju, ka šādi auto tirgoņi, vienmēr ļoti labi zina, ko pārdod. viņiem pietiek tikai iesēsties mašīnā, lai saprastu, vai tā vēl ir dzīva vai nav. tas ir profesionālisms un čujs, kas rodas ar gadiem jebkurā jomā.



#191 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5188 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 02 July 2018 - 16:29

Izmanto Liqui Moly eļļi top tech 4200 -spriegotājs apklusīs , tie Castroļi ir labi izreklamēti mēsli....

 

Pēc visa izkalusās pēc  turbīnas, Tev DPF bija izgriezsts- ja nē pieļauju  domu ka DPF ir ciet, attiecīgi likumsakarīgi ka tiek nokauta turbīna 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#192 dieselpower

dieselpower
  • Lietotājs
  • 26 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:salacgrīva

Pievienots 02 July 2018 - 19:14

Izmanto Liqui Moly eļļi top tech 4200 -spriegotājs apklusīs , tie Castroļi ir labi izreklamēti mēsli....

 

Pēc visa izkalusās pēc  turbīnas, Tev DPF bija izgriezsts- ja nē pieļauju  domu ka DPF ir ciet, attiecīgi likumsakarīgi ka tiek nokauta turbīna 

šim gadam dpf nenāk ,ja nekļūdos tad no 08 gada tikai ,manam 07 gada nav dpf,

kad savu pirku bija kas līdzīgs ,ģeometrija ķērās.


a6c6 07 2.7tdi-------a6c6 11 3.0tdi


#193 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 02 July 2018 - 20:03

dragij, DPF nebija jau no rūpnīcas. manai mašīnītei rit jau 14 gads :hi: :lol:

 

es, cik parakos pa forumu, arī sliecos uz turbīnas pusi.

 

saucās - vīrs mēnesi pa Rīgu pabraukāja un mašīnīte jau čīkst par to.

 

līdz tam viņa laimīga ripoja tikai lielos gabalus uz laukiem. tagad mokās pa Rīgu. drīz teikšu, lai viņu liek mierā un brauc ar savu Meridu :D


Šo rakstu rediģēja Sandra: 02 July 2018 - 20:06


#194 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5188 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 03 July 2018 - 11:59

šim gadam dpf nenāk ,ja nekļūdos tad no 08 gada tikai ,manam 07 gada nav dpf,

kad savu pirku bija kas līdzīgs ,ģeometrija ķērās.

 

Manam ex C6 2005g bija DPF


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#195 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 04 July 2018 - 06:43

Manam 2007. gada arī ir DPF, kas strādā nevainojami.



#196 Source

Source
  • Moderators
  • 4316 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 04 July 2018 - 09:39

šim gadam dpf nenāk ,ja nekļūdos tad no 08 gada tikai ,manam 07 gada nav dpf,

kad savu pirku bija kas līdzīgs ,ģeometrija ķērās.

 

Iekakāšu arī es, ka DPF ir arī pirms 2008.gada - zinu 2007. modeļa gada auto, kas ražots 2006. un ir dpf.


S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#197 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9321 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 04 July 2018 - 11:21

Sandra, ļoti novērtēju Tavu atklātību un to, ka detalizēti apraksti veiktos darbus. Vairums cilvēku šādās situācijās neatzītu, ka ir iegrābušies un mēģinātu smērēt tālāk. Novēlu auto savest pilnīgā kārtībā un aizmirst par remontiem uz ilgu laiku. Arī ticu karmai - šitie visi smērētāji arī kādreiz ieberzīsies tā, ka maz neliksies.

 

Es pa diagonāli pārlasīju topiku un rūpīgi izlasīju ikgadējos pārskatus, bet man kaut kā neizdodas ieraudzīt "iegrābšanos". Kāpēc kādam liekas ka 2005. gada ražojuma premiuma mašīnai ar vidēja izmēra ķīseli, lietotai ārzemēs, būtu jābūt neplīstošai? Tādas vēlmes varētu gribēt no 2005. gada mk5 golfa, aprīkota ar vismazāko benzīnnieku, tikko atdzīta no vācijas, pieklājīgā vizuālajā stāvoklī - tāds droši vien būtu ar mazu un patiesu nobraukumu un visu no tā izrietošo. 


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#198 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 574 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 04 July 2018 - 19:50

Tu pats saproti ko raksti?


Sent from my iPhone using Tapatalk

#199 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1564 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 July 2018 - 21:16

Visu pareizi pateica-jo sarežģītāks(mūsdienīgāks) auto,vairāk fīčas un navaroti,tas viss krietni pabraukts/palietots,jo lielāka iespēja,ka kaut kas kaut kad noplīsīs.

Tas salīdzināts ar auto,kam nav nekā un kas ir ,tas maksā krietni lētāk.

Pēdējais par turbo-pilnīgi normāli,ka viņš kaut kad beidzas-remonts,maiņa utt. Kaut pēc rakstītā- nebraukšanas sekas,pliks pilsētas režīms,kas nedod iespēju turbīnai pašattīrīties. Varbūt pat pietiek tikkai iztīrīt.



#200 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 04 July 2018 - 22:45

Šis ir šausmīgi, ka šāds auto netiek "piesaistīts" kāda zinoša motor/dator speciālista sākotnējajai diagnostikai un tālākajai uzraudzībai.

Vai tiešām Jelgavā nav tādu? Vai forumā nav ??

Nu tak nevar nespeciālists pašrocīgi visu izprast un tikt galā ar tādu auto.

Nav bijis Dpf- tas nozīmē, ka motoram nepareizi strādājot, tie kvēpi un dūmi var būt tikuši producēti tonnām un neviens to nezinātu.Tapc ka Dpfs nobeigtos un būtu zināms- bet te nee, kamēr nenobeigsies kāds cits mezgls (vai cit-i...)Tāpat sprauslu stāvoklis- es neatceros, kas te viņai bija ar to.Ja turbīnas ģeometrija ir iekoksējusies- pārspiedieni, nedaspiedieni,,-simtpunkt, ka tas tūlinj sajaas vēl kaut ko.

Bremzes tur vibrē un vibrēs kamēr vien tas auto brauks, un tur neko nekas nelīdzēs, abet šajā gadījumā ir jabrauc steidzigi uz diagnostiku pie zinoša speciālista.Nevis pie viena "konstatēt" ka "kaut kas konkrēti" ir bojāts un pie 3 citiem neveiksmīgi to taisīt un visu mainīt, bet gan uz vienu konkrētu vietu- kur atbild par savu bazāru un kur rezultātā konkrēti sataisa to auto.  



#201 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9364 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 05 July 2018 - 07:26

Parādi to pēdējo "vietu" kur viss tik skaisti un dajebkādai sīkai piebraukšanai nav rinda 3 nedēļām uz priekšu. Pašiem vien jācīnās, tik vien kā vajag erudīciju tehniskos jautājumos..


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#202 Didzha

Didzha
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 05 July 2018 - 07:57

Šis ir šausmīgi, ka šāds auto netiek "piesaistīts" kāda zinoša motor/dator speciālista sākotnējajai diagnostikai un tālākajai uzraudzībai.

Vai tiešām Jelgavā nav tādu? Vai forumā nav ??

Nu tak nevar nespeciālists pašrocīgi visu izprast un tikt galā ar tādu auto.

Nav bijis Dpf- tas nozīmē, ka motoram nepareizi strādājot, tie kvēpi un dūmi var būt tikuši producēti tonnām un neviens to nezinātu.Tapc ka Dpfs nobeigtos un būtu zināms- bet te nee, kamēr nenobeigsies kāds cits mezgls (vai cit-i...)Tāpat sprauslu stāvoklis- es neatceros, kas te viņai bija ar to.Ja turbīnas ģeometrija ir iekoksējusies- pārspiedieni, nedaspiedieni,,-simtpunkt, ka tas tūlinj sajaas vēl kaut ko.

Bremzes tur vibrē un vibrēs kamēr vien tas auto brauks, un tur neko nekas nelīdzēs, abet šajā gadījumā ir jabrauc steidzigi uz diagnostiku pie zinoša speciālista.Nevis pie viena "konstatēt" ka "kaut kas konkrēti" ir bojāts un pie 3 citiem neveiksmīgi to taisīt un visu mainīt, bet gan uz vienu konkrētu vietu- kur atbild par savu bazāru un kur rezultātā konkrēti sataisa to auto.  

 

Var par šo sīkāk? Kāpēc nekas nelīdzēs? Tagad nesen pamanīju, ka manam C6, pie ātruma ap 100km/h, mazliet stiprāk bremzējot, auto riktīgi vibrē, bet pie mazākiem ātrumiem tā nav. 



#203 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 July 2018 - 09:11

Tas tāpēc, ka tas tur tā notiek standartā un ir normāla parādība :D 

Pazīstams nopirka c6 kādus gadus 3 atpakaļ, ar kaut kādiem 270k km uz tāfeles. Sprauslas protams, bija beigtas, saliku visas jaunas bosch, pabrauca laiciņu atteicās egr, arī to atslēdzu. Nobraukti tagad ap 100k vismaz, vienīgā problēma tam motoram - jāmaina eļļa, vairāk nekā. Tā kā jā, kādam var trāpīties labāks eksemplārs, kādam sūdīgāks, bet ar sprauslām ņemsies gandrīz katrs :D 



#204 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 463 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 05 July 2018 - 09:15

Par tām bremzēm ir krustu šķērsu jau forumā rakstīts. Ja priekšā ir mazās brezmes, 320mm bremzes  tad tā vnk ir un viss. Ilgāk par kādiem 10-15tkm tas viss neeiet.

RU forumi pareizāko veidu iesaka migrēt uz A8  bremzēm ... tad gad minimālais disku izmērs ir 17" ( kaut kāds konkrēts OOOO disku modelis)

Lētais vairiants ir atstāt esošo 16" suportu, nomainīt tikai skavas uz 17" un  likt 347mm diskus un atttiecīgas bremžu uzlikas. Itkā arī esot labāk.


A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#205 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 05 July 2018 - 10:57

Jā, tieši tā- 10kkm un atkal maini vai vismaz aiztiec tās bremzes.Jo 32cm disks ir kaut kādam golfam varbūt normāls, ne šim smagsvaram.Reku uz c7 ir 356mm, un i tad nav ka 100% nevarētu atrast kur piejaaties.Turklāt, tur tajā c6 bremžu mehānismā esot kaut kāds oem tehnisks brāķis.Nedomāju, ka te kāds maina vai manīs uz to 347mm, jo 12g laikā šādu piemēru te neesmu dzirdējis.Samainīt visas vadīklās, novirpot, lietot keramiskas uzlikas, nebraukt peļķēs un pēc tam uzreiz nestāties, ja ir gadījies iebraukt, uttt, viss tas var noderēt..Tas, ka visi (''visi") maina sprauslas- tas arī ir fufelis.Man reiz bija 3g tāds auto, kā arī redzu viņš vel šodien brauc un nekas tur sprauslās neesot mainīts.Ar to starpību tikai, ka es te visu ceļu aiz-rīdamies aicināju nebraukt ar pliku ddegvielu.Skeptiķi ir vienmēr da-uja gudri,tikai līdz Tam brīdim, kamēr konkrēti "viņējais" speciĀlais gadījums ņem vietu- tad lūk ir cita saruna uzreiz. 



#206 2fast 4you

2fast 4you
  • Lietotājs
  • 230 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:Tehnika

Pievienots 05 July 2018 - 11:28

"Tāpat sprauslu stāvoklis- es neatceros, kas te viņai bija ar to"
Tās ir jaunas.

#207 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 05 July 2018 - 16:48

Es nekādi negribētu noniecināt vai kritizēt šo konkrēto gadījumu.Bet, ja saimniece/braucēja ir Sieviete, viņai vēl jo vairāk būtu vajadzīgs tiešām kompetents uzraugošais speciālists.Es no laika gala zinu tikai 2 tādus- Remap vienā galā un Inc otrā galā.Turklāt, ja arī tas otrais ,iespējams, ir drusku tā kā "pagājis" malā no šīm problēmām un problēmas gadījumā neviens no tiem principā neatbalsta lētu "kaktu risinājumu", tad vismaz tas viņu diagnostikas viedoklis varētu atsvērt ļoti daudz gaidāmās problēmas un kļūdas.Es personīgi esmu dažiem saviem auto pat vienlaicīgi izmantojis abu viņu viedokļus savas sirdapziņas nomierināšanai un "pareizās"ievirzes saprašanai.Ja šis nebūtu darīts- nu tad auzas konkrētas.Ja runa par "jaunām" sparuslām- ok, tas ir labi.Bet- cik zināms, tad jaunas sprauslas nerodas no nekā.Tātad, kādu laiku šis auto ir braucis ar nepareiziem parametriem, kā rezultātā pastiprināti ir bijuši noslogoti citi motora komponenti.Šis tak nav kkāds volvo, kam vienu lietu sataisi un brauc- te viena problēma mēdz aizkadrā uztaisīt vel vismaz piecas citas, kuras atklājas vēlāk.



#208 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 05 July 2018 - 17:29

ESPoff, pilnīgi piekrītu, ka vajag labu diagnostiķi un meistaru. Pie Inc esmu paciemojusies, savulaik šo to palīdzēja atrisināt un, tā kā Tu saki, deva pareizo ievirzi nākamajiem darbiem. Tālāk mana mašīnīte visu laiku bija otra Jelgavas Audi guru drošajās rokās! :oooo:

 

Pieturos arī pie minētā princpa - ja kaut kas nav, uzreiz pie meistara, lai neiedzīvotos vēl lielākās likstās.

 

Tad nu par jaunāko ātruma neuzņemšanas problēmu - turbīna nav pie vainas, šoreiz vaininieces ir ieplūdes kolektora klapītes!



#209 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2156 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 06 July 2018 - 00:35

Nu lūk,ok, tas ir jau tuvāk pie lietas.Ar piebildi, ka savulaik līdzīga kolektor-tēma te tika vairākkārt tirzāta attiecībā uz c5 V6 2,5Tdi, kam kolektoros tēlaini runājot to c6 klapīšu vietā ir vnk čābīga metāla truba,kura laika un kilometru gaitā mēdz neredzami iekšā pārlūzt. Salūzušie gabali tur tad savstarpēji kratās,rīvējās un producē metāla skaidas.Kāreiz nākamais solis celā uz turbīnas "veselību".Gan no viena, gan no otra mēdz nolūzt pa sīkam metāla gabaliņam,kurš dažkārt ielido turbīnas mehānismā.Tāpat arī klapīšu gadījumā- ja tur tas ir pussadedzis un sadrupis, kāds tas fragments var mierīgi aizlidot kosmosā.Cilvēks tad ko dara- aizbrauc pie turborestaurātora Vasjas,samaksā tam naudu un ir "ok".Pēc mēneša "jaunajai" turbīnai atkal kirdiks, jo  ir atlidojis nākamais metāla kusaks.Vasja tak nav Inc, Vasja neko nav par tādām lietām dzirdējis un viņam uz to ir pilnīgi po...., viņam (-ņiem..) jo vairāk klientu jo labāk;))  



#210 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5188 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 06 July 2018 - 09:12

Par bremzēm- nezinu toreiz uzliku ATE diskus - klučus nekādu problēmu- iespējams problēma ražotājā


Var par šo sīkāk? Kāpēc nekas nelīdzēs? Tagad nesen pamanīju, ka manam C6, pie ātruma ap 100km/h, mazliet stiprāk bremzējot, auto riktīgi vibrē, bet pie mazākiem ātrumiem tā nav. 

 

 

Tev stūre vibrē vai visa mašīna- ja stūre priekšas br diskus maini, ja mašīna aizmugures- iesaku ATE


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 






Also tagged with one or more of these keywords: A6 C6

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)