Pālekt uz saturu


Foto

Sandras A6 C6

A6 C6

  • Please log in to reply
246 atbildes uz šo tēmu

#61 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 November 2015 - 12:38

Varbūt antena mitrā laikā slikti uzvedas. Mēģināji kādu mp3 palaist? Ja antena, tad ar VCDS arī jāvar ieraudzīt kļūdu...

#62 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 17 November 2015 - 14:28

Avantu BOSE pastiprinātāji mēdz iet uz galu - ebajā ik pa brīdim uzpeld ar piebildi "DEFEKT", bet es par laimi nezinu kā izpaužas viņu miršana.



#63 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 November 2015 - 20:11

Es vasarā to c6 ritīgi pamazgāju automātā, kur bija +36 grādi.

Pec tam padzēru kafiju,piekurbulēju un maucu ārā uz Lielceļa.Un te sapratu,ka man neskan radio.Displejs rāda ka nav nevienas stacijas utt.Ieslēdzu diskus, skaņa ok,braucu laikam kāds stundas 6,bet radio nav kā nav.Bezmaz jau sāku domāt kam zvanīt ,ja vel kas apstāsies un taa.. Tad ievācu info,ka tādos gad. vajgot stundu uzgaidīt pie izslēgta motora.Nākamajā dienā protams viss strādāja ok un vairāk nav atkārtojies, nu jau pusgads būs pagājis.



#64 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 18 November 2015 - 10:54

paldies jums par viedokļiem! :) tiešām šajā lietainajā laikā antena laikam būs saniķojusies.

 

mašīnai šī būs pirmā ziema LV, tāpēc vēl par visu ir nedaudz bailīgi. redzēs kā ziemā viņa jutīsies.

 

tad gan jau gads būs apkārt, mašīna būs iepazīta visos gadalaikos un cerams būs izķerti visi zemūdens akmeņi.



#65 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 December 2015 - 10:54

izmēģinājām svecei, kura neskrūvējas ārā, ieteikto WD. sapūta un atstāja uz divām dienām. rezultāts 0. nevarēja atgriezt.

 

es pieļauju, ka bija pārāk īss iedarbībai atvēlētais laiks un otrs - ka motors pa tām dienām tā arī nemaz nebija iekarsis. vēl jau tas līdzeklis tur gan jau palika, varbūt pēc kāda tālā brauciena viss tur būs izsilis un paeļļojies.

 

tad nu apbruņojos ar pacietību šajā lietā.



#66 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2015 - 11:03

Lietotājs Nigers piedāvā ieēdušos sveču izņemšanu. Izbrauc arī pie klienta.


speedgang.lv

#67 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 675 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 01 December 2015 - 11:54

Mans meistars lielījās, ka viņam kvēlsveces nav problēma, galvenais ir skrūvēt karstu, bet, ja pat tad nekustās, tad ne tikai karstu, bet arī iedarbinātu, tad gan fiksi tā kvēlsvece ārā nākot.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#68 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5213 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 01 December 2015 - 12:02

Sandra- Aldonis nevar Tev palīdzēt?

40 WD uz Wurth fona ir maigi sakot nekam nederīgs ...


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#69 sandis902

sandis902
  • Lietotājs
  • 173 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepaja

Pievienots 01 December 2015 - 15:36

Ritīgi uzsildi motoru un mēģini tad izskrūvet.

#70 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 01 December 2015 - 17:00

paldies par padomiem. nu man tad pēdējais plāns ir pēc kāda īsti garā brauciena ātri iekšā kādā servisā un pamēģināt tiešām kārtīgi karstu skrūvēt. re, te saka, ka pat iedarbinātu skrūvēt. to tad atstāju kā rezerves plānu.

 

ja arī pēc šī neizdosies, tad uzreiz pie meistara.



#71 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 01 December 2015 - 21:19

Galvenais nenočakarēt tur visu tik tālu, ka meistaram vairs nav kur pieķerties.
speedgang.lv

#72 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 01 December 2015 - 21:50

Ja nenomaina kvēlsveces, tad aukstam kausēs virzuļus :)



#73 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 22 December 2015 - 18:48

Turpinot stāstu – Sandras C6 pirmā ziema Latvijā

 

Tātad līdz ar mīnusiem sākās sliktāka pielēkšana, domājām, ka vaina tikai divās nestrādājošās kvēlsvecēs, no kurām viena tika nomainīta, bet tad sākās jauni brīnumi.

 

Kad rudenī vēl braukājām tālos gabalus, viss bija ok. Tagad decembrī tik tāda mašīnas raustīšana vien sanāca – līdz veikalam un atpakaļ. Un atkal stāv. Sāka pielēkt arvien švakāk un švakāk, līdz apklusa pavisam.

 

Meistars apskatījās, ka datorā nekādas kļūdas nerāda, palādēja no sava akumulatora un mana C6 pielēca kā bitīte. Saņēmu ieteikumu iegādāties jaunu akumulatoru, jo esošais pat izskatoties pēc oriģinālā (VartaDE 12V 110Ah 850 A) – tātad ir 10 gadus vecs.

 

Tā nu tagad mašīna ir aplaimota ar jaunu, piekodētu akumulatoru – Bosch S5015 12V 110Ah 920 A. Tagad domāju, ka toreiz tas radio skaņas „gļuks” pie iedarbināšanas arī varēja būt no tā, ka akumulators jau sāka niķoties. Tas man vēlreiz atgādina, ka rūpīgi jāvēro viss, kas notiek ar mašīnu. Žēl tikai, ka es tā īsti nesaprotu viņas valodu.

 

Aah, un noticis arī Ziemassvētku brīnums! Meistaram ar klusu cerību lūdzu pie reizes pamēģināt pierunāt to iesēdušos 3.kvēlsveci nākt ārā. Varbūt viņam veiksmīgākas vai maigākas rokas. Pēc vairākām aizvadītām darba stundām meistars ziņo, ka izdevies pakustināt, bet nākt ārā spītīgi atsakās. Jau samierinājos ar to, ka arī šoreiz neizdosies, bet, saņemot mašīnu, dzirdam prieka vēsti, ka viņam tomēr izdevies sveci dabūt ārā un nomainīt uz jauno!!! Un rāda, kāda tā svece bijusi – augšpusē saliekta (skat.bildi). Tā nu arī šis jautājums beidzot laimīgi atrisinājies :) Paldies meistaram!

 

IMG-0543.sized.jpg



#74 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4335 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 23 December 2015 - 00:25

Kas par meistaru? 


speedgang.lv


#75 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 23 December 2015 - 08:31

Šalders?
speedgang.lv

#76 TomiX

TomiX
  • Lietotājs
  • 226 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 23 December 2015 - 08:51

Šalders?

Loģiski :D Tas jau mums te ir Audi guru jelgavā :D


Audi 100 C4 2.5TDI Quattro
 


#77 cabrio2.0

cabrio2.0
  • Lietotājs
  • 407 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, vidzeme
  • Intereses:auto, mūzika, laba laika pavadīšana u.c.

Pievienots 03 January 2016 - 18:18

Šodien man liekas, ka Tevi redzēju pie vosa dīķa, vismaz audi ļoti līdzīgs;)
Audi Cabrio 97. B4 2.0. 85kwBMW Z4 03' E85 3.0i 172kwSubaru Impreza wrx-sti 05' 2.5T 252kwAudi A6 C7 11' 3.0d quattro [s]180kw 213kw audi A6 C4 96' 2,5 Tdi quattro 132kw

#78 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 04 January 2016 - 10:18

cabrio 2.0, man bij doma izbraukumam, bet, kad es ieraudzīju to puteni un ceļus, kas vakar bija ārā, nolēmu labāk nekur nedoties :).



#79 tower9

tower9
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 04 January 2016 - 10:36

Es kad vakar ieraudzīju puteni, neviens mani mājās nespēja noturēt :) Līdz 1 naktī mājās nerādījos

#80 cabrio2.0

cabrio2.0
  • Lietotājs
  • 407 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, vidzeme
  • Intereses:auto, mūzika, laba laika pavadīšana u.c.

Pievienots 04 January 2016 - 12:02

Es kad vakar ieraudzīju puteni, neviens mani mājās nespēja noturēt :) Līdz 1 naktī mājās nerādījos

+100 ;)


Audi Cabrio 97. B4 2.0. 85kwBMW Z4 03' E85 3.0i 172kwSubaru Impreza wrx-sti 05' 2.5T 252kwAudi A6 C7 11' 3.0d quattro [s]180kw 213kw audi A6 C4 96' 2,5 Tdi quattro 132kw

#81 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 17 March 2016 - 12:19

*
POPULĀRS RAKSTS!

Sandras C6 pirmais gads Latvijā

 

Šonedēļ veiksmīgi ar pirmo reizi izieta tehniskā apskate. Tad nu varu atskatīties uz aizvadīto gadu kopā ar mūsu lielu patiku un uzticību iemantojušo Audi zirdziņu.

 

09042015360.sized.jpg

 

 

Mašīnai mainīts/pirkts:

 

2015. gads

Dzinēja un ritošās daļas diagnostika Audi centrā

Eļļas maiņa Castrol 5w30

Eļļas filtrs

Degvielas filtrs

Gaisa filtrs

Salona filtrs

Priekšējie bremžu diski

Priekšējās bremžu uzlikas

Priekšējā pusrāmja aizmugurējās bukses

Priekšējā kreisā augšējo sviru bukse

Priekšējā kreisā lielā svira

Interkūlera radiators

Interkūlera radiatora bukse

Daudzi kronšteini

Stikla mazgāšanas sprauslas

Stikla mazgāšanas sprauslu vadi salodēti

Miglas labais lukturis

Aizmugurējais piepīpētājs (iepriekšējo bij pazaudējuši, bet man gribas, lai viss ir smuki)

Savirzes regulēšana

A/C sistēmas uzpildīšana

Sprauslu diagnostika pie INC

Divas kvēlsveces

Akumulators BOSCH S5015 12V 110Ah 920 A

Audi oriģinālie diski R17 no B8

IMG-0725.sized.jpg

 

 

2016.gads

Eļļas maiņa Castrol 5w40 EDGE (pa gadu ar iepriekšējo eļļu nobraukti 9890 km)

Eļļas filtrs

Startera bendikss

Bremžu disku virpošana

Vadītāja durvju gumija

Lukturis labais aizmugurējais

Sprauslu pārbaude uz stenda Distehnikā

Jaunas visas sprauslas BOSCH 0 445 115 078

 

Par visādiem darbiem mašīnas uzturēšanā var lasīt iepriekšējos postus, tāpēc turpināšu ar pašu jaunāko, nozīmīgāko un dārgāko no visiem – sprauslu maiņa. Iepriekš jau biju pa to tēmu rakusies un galu galā likusies mierā, domājot, ka gan jau viss ok, ja jau nekādu būtisku beigtu sprauslu pazīmju mūsu C6 nav (skat. iepriekšējos postos ir vesels domraksts par to, kā Sandra sprauslas testēja :D). Kā tad es atkal nonācu pie sprauslu jautājuma?

 

Tātad līdz ar pirmajiem nopietnajiem aukstumiem sākās problēmas ar pielekšanu. Izrādījās oriģinālais Audi akumulators ziņoja par savu izbeigšanos pēc 11 uzcītīga darba gadiem. Tas tika nomainīts uz jaunu. Pēc kāda laika atkal parādījās problēmas ar pielekšanu, šoreiz jau pavisam nopietnas – ar ausij un sirdij nepatīkamu krakšķēšanu pie iedarbināšanas. Sākumā bij aizdomas par startera ievilcēju, bet beigās izrādījās, ka pie vainas startera bendikss, un tad nu tas tika saremontēts. Kādu īsu brītiņu viss bija ok, bet tad vīrs atkal saklausa dīvainu pieskaņu pie startera iedarbināšanas, kad dzinējs silts un brītiņu pastāvējis. Tāda sajūta, ka starteris ieķeras. Atkal vedam pie mūsu foršā meistara, un viņš tik nopietni noteic: sprauslas, sprauslas….

 

Tā nu nolēmu, ka beidzot jādara gals tam sprauslu jautājumam, cik var galvu lauzīt, cik nervus dedzināt. Aizveda sprauslas pārbaudīt uz stenda Distehnikā. Rezultāts: 5 sprauslas beigtas (izdilušas), 1 – ok. Ko darīt? Jāteic, šis lēmums man nāca ātri un viegli. Pirms tam biju izlasījusi gandrīz visas tēmas forumā, kur kaut pusvārdiņš minēts par sprauslām un pie sevis biju secinājusi, ka iegādāties lietotas, restaurētas utt. sprauslas ir kā „pirkt kaķi maisā” un ka arī uz sprauslām ļoti labi attiecināms teiciens „skopais maksā divreiz”. Tā kā gribu ar šo auto braukt vēl ilgi un neesmu no tiem cilvēkiem, kas mašīnas maina kā zeķes, nolēmu, ka jāpērk jaunas. Tad nu tika iegādātas BOSCH sprauslas, ieliktas, piekodētas. Interesanti, ka vienai sprauslai kalibrējamais kods ir gandrīz kā cilvēka vārds – ALISHEI :) Līdz ar sprauslu maiņu ir pazudusi dīvainā pieskaņa piedarbinot mašīnu un manāmi uzlabojusies jauda. Un, protams, arī sirdī beidzot ir miers, jo tagad ir pilnīgi skaidrs, kas tam lācītim vēderā.

 

IMG-20160316-WA0004_1.sized.jpg

 

Kas vēl nākotnes iecerēs? Ļoti gribētos auto nodot kāda laba pulētāja rokās, lai nospodrina mašīnu un lukturus ar. Vēl derētu iztīrīt klimatkontroles/ lūkas drenāžas, ko vēl joprojām neesmu noorganizējusi, un cik esmu sapratusi – ne kurš katrs meistars to pieprot. Jānopērk vasaras riepas R17 diskiem. Domāju, ka jāņem mazlietotas, jo jaunas tīri reāli mēs nenobrauksim.

 

Tāds nu tas kopsavilkums. Mašīnā ir ieguldīts daudz. Daudzas tipiskās C6 vainas. Vienīgais ķēdes spriegotāji nav likuši par sevi manīt, jo 2011.gadā Vācijā jau labās puses nomainīts. Gada laikā atklātas arī visādas citas ne tik tipiskas vainas un zemūdens akmeņi – gan tie, kurus pie pirkšanas mēs kā auto „nespeciālisti” neredzējām un nesapratām, gan tie, kurus tirgoņi bija rūpīgi un ļoti prasmīgi noslēpuši – nobloķējuši pieeju auto elektronikai, ko mums atbloķēja Audi centrā, pārprogrammējuši sprauslu ciparus, lai tie izskatītos „rožaini skaisti” un protams atvienojuši daudzus vadus, lai brīdinājuma lampiņas nedeg.

 

11032015353.sized.jpg

 

Bet joprojām esmu apmierināta ar C6 izvēli. Mūsu tālajos braucienos uz laukiem mašīna pilnīgi laimīgi murrā, un arī pilsētā nepiekāpjas lielīgajiem bembistiem, tādiem reizēm arī parādot, ka pie zaļā aizbrauks pirmā :D Un, protams, izcilais komforts, visādas patīkamas ekstras un lielā bagāžnieka ietilpība. Man vairs nav jācepas par to, kur un kā visu salikt un ka kāda soma vienmēr bija jāliek arī uz aizmugurējā sēdekļa. Mīlestība pret Audi ir tikai pieņēmusies spēkā, un visiem Audi cienītājiem novēlu foršu un piedzīvojumiem bagātu pavasari un vasaru!


Šo rakstu rediģēja Sandra: 18 March 2016 - 12:36


#82 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 17 March 2016 - 12:51

Laba atskaite!

Ja nav noslēpums, cik liela summa ir ieguldīta pirmā gada laikā? Vismaz +/- :)

Tīri veselīga interese par C6 izmaksām.

Šo rakstu rediģēja IvarsV: 17 March 2016 - 12:51

speedgang.lv

#83 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 379 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 17 March 2016 - 12:52

Pa pirmo! :ok:


A4 B5 AFN

Santa Fe II

XRV 750 Africa Twin

Scania R440
 


#84 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1479 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 17 March 2016 - 12:56

Apraksts :good:


Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#85 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 March 2016 - 13:09

Nu ļoti ticams Apraksts..

Labi ka kāds(-a) ne tikai ka jautā, bet arī iedod savu atskaiti.

Kas inreresanti- 15.g lieta kasās gar "bremžu diskiem", bet 16.g atkal tas tiek pieminēts, pēc salīdzinoši neliela nobraukuma.Aptuveni jau var Nojaust, pa ko šis bazārs. Par šo c6 problēmu varētu diskutēt visu dienu- c6 tīkotājiem tas būtu noderīgi, vnk vai ir vērts skaistu topiku ar strīdiem piegānīt;)



#86 Source

Source
  • Moderators
  • 4330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi, Rīga

Pievienots 17 March 2016 - 14:20

Viss skaisti un jauki, bet es nesaprotu tikai, ja mērķis ir braukt vēl ilgi ar to auto, kāda velna pēc ir jāvirpo bremžu diski? Nopietni?

Un mazlietotas riepas, jo jaunas nevarēs nobraukt...

 

Viss būtu jauki un skaisti, ja nebūtu šo divu lietu, kuras abas turklāt ir tieši saistītas ar pašu drošību. Nopērk C6, nopērk jaunas sprauslas, bet nevar jaunas riepas un bremžu diskus nopirkt... Es visnotaļ atvainojos, tomēr atļaušos apgalvot, ka tas nav normāli braukt ar Premium brand auto, bet taupīt kapeiku uz tādiem sīkumiem.


Šo rakstu rediģēja Source: 17 March 2016 - 14:21

S4 = 2226cm20V turbo quattro


Source


#87 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 March 2016 - 14:45

Nu ja viņa brauc salīdzinoši nedaudz un nelien nekur tālu, tad lietotās riepas ir risinājums.

Uz 17 un 225 platuma nav tik kritiski, var izcelt arī tīri labas.Tas ar 245 ir tā ka jau ar 6mm sākot ir reāli uz miskasti.

Viņai jau tā ievērojami izdevumi - acīmredzt reāli rēķina kas svarīgāk.

Ja tur ar bremžu diskiem ir kāda tradicionālā c6 jezga, tad vienalga vai virpot vai likt jaunus- pec 6 vai 9 kkm tāpat vai nu velreizi virpot vai uz miskasti.Jauni samērā naudu maksā, ja salīdzina ar tipa apvirpot.Kamēr vienus virpo, var ar otriem kādu laiku ok braukt;)



#88 MMMax

MMMax
  • Lietotājs
  • 575 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Dobele

Pievienots 17 March 2016 - 14:57

Vo, tulīt sāksies apspriede par riepām. 



#89 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 17 March 2016 - 15:00

ESPoff, pagāšgad bremžu diskus nomainīja uz labākiem Audi oriģinālajiem lietotiem, šogad ap viņiem bija jāķimerējas, jo mašīna pa ziemu bij vairāk pastāvējusi un ārā, tāpēc pie bremzēšanas bija jūtama neliela vibrācija. Vai tos diskus virpoja vai ko citu darīja es nezinu, klāt nestāvēju, citēju to, kas rēķinā bij rakstīts :)

 

Source, es nododu mašīnu meistaram un uzticos viņa lēmumiem. ja viņš paskatījās, ka var pielabot un vasaru vēl varu nobraukt, lai tā būtu.

 

Par tām riepām man maz saprašanas. Kaut kur lasīju, ka maz braucot tām riepām ātrāk derīguma termiņš var beigties, nekā tīri mehāniski viņas būs nolietotas. Un ja tagad CSDD tos termiņus sāk skatīties. Varbūt kāds var vairāk apgaismot šajā jaunu/lietotu riepu jautājumā, kāds ir labākais risinājums, ja gadā kopējais nobraukums ir ap 10 000.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 17 March 2016 - 15:38


#90 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2159 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 17 March 2016 - 15:57

Vibrācija priekšējiem c6 br.d. rodas arī pilnīgi Jauniem- atslēga ir jēdzienā vnk kad iebraukt pa ceļam uz mājām pāris peļķēs un nolikt pa nakti Aukstumā.Tas ir 32cm br.disku konstrukcijas audi inženieru kasjaks un tapc no 09.g feislifta c6 modeļiem nāk 34cm br.diski, kam ši prob.ir gandrīz novērsta.

Krievijas forumā ir tēmas uz 200 lapām par to, un risinājuma tā arī Nav.Kam ir 32cm, tie vnk ik pa 5-8kkm priekšējās br.pārlasa un apkopj, bet arī tur jēgas maz.Maina ragus pa kuriem staigā tie kluči, vadīklas, liek remkomplektus utttt.Kamēr tikko uzlabots, ir +- ok, tikko kas tā atkal viss no jauna.es personīgi jau 2kompl Jaunus c6 priekš.br.d. esu izmetis un tagd pec ziemas kāreiz Atkal plānoju tur jaukties. Jo Nav ok.

Tie, kas iegulda milzu naudu un uzliek mazo disku vietā lielos 349mm diskus ar visiem suportiem- tiem esot uzreiz viss kārtībā...

Iekšējais klucis uz 32cm diskiem dilst ar 4x lielāku ātrumu nekā ārējais-kapc tā, to neviens nezin.Eksotiskākā Prognoze- lietus devējs saistīts ar bremžu žāvēšanu un pie ieslēgtiem stiklu tīrītājiem pārtrauktajā režimā iekšējais klucis tiek bremzēts.Vai tas Taisnība- figviņzin, bet tas nav Mans izgudrojums, un simtiem lietotāju šo lietu joprojām neveiksmīgi cenšas risināt. Acīmredzot, regulāra apkope ir vienīgā izeja.Ja kāds brauc 10k gadā- tas nav tik traki.Vnk daudzi cilvēki pamatoti domā, ka br.diski jebkuram pat draņķa markas auto kalpos savi 50-80kkm.

 

Riepām ir tā, ka to ko tu nopērc Jaunu, ta tu zini cik tur būs tev caurumu un tu brauc praktiskos "pirmos" 2-3mm no jauna 8mm stāvokļa.Jo- ar 5mm dziļu protektoru 225 platuma riepa ir šaubīga, bet piem tāda jau 245mm platuma ir jau ar 6mm droši metama miskastē- braucor pa peļķēm viņa vnk peld.Turklāt- arī tas nav viennozīmīgi, jo ultra/extra klases riepai ar Y ātrumindeksu var izrādīties Laba gumija (kas ātri dilst;)un pa mitru asfaltu viņa var braukt labāk par jaunu šaubīga nosaukuma riepu no Maxima veikala ar 8mm.

Ta ka pa peļķi maukt tur strādā protektors, bet pa mitru asfaltu ir svarīga gumijas kvalitāte,Tu vari ar 8mm ok braukt pa 10cm ūdeni, bet pie vnk mitra asfalta tev pēkšņi var izrādīties ka tas bremzē vai līkumā iet vnk kā pa ziepēm.Kā uzzināt kas ir "labas markas" riepa- da nekā- lasīt internetu.Vai pie daudzmaz normālas materiālās situētības vnk pirkt vienmēr labāko ražotāju labākos modeļus.

Ja lietotu- vislabāk ja no privātpersonas, kas piem pārdevusi auto un tev iedod labas riepas ar 6,5mm.Ja nopirkt no ss mēslus ar 5mm- tas nozīmē, ka nākamgad pirksi atkal un turklāt oktobī pirms ziemas pa slapjumu tev nāksies braukt jau ar 4mm draņķi. Cik tas viss galarezultātā izmaksā- vajag kalkulaatoru. Sorrii ka tik gari... 







Also tagged with one or more of these keywords: A6 C6

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)