Pālekt uz saturu


Foto

Sandras A6 C6

A6 C6

  • Please log in to reply
184 atbildes uz šo tēmu

#1 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 06 August 2015 - 17:58

*
POPULĀRS RAKSTS!

Uzreiz brīdinu – šī tēma nebūs par to, kā es kaut ko izjaucu, salaboju vai nomainu :D . Bet tā kā forumā mēdzu uzrakstīt arī ko izvērstāku par savu pieredzi ar C6, tad domāju, ka beidzot laiks to visu apkopot vienā vietā. Šī tēma drīzāk būs par vēl viena C6 pirkšanu un dzīves gaitām Latvijā, par ko tagad forumā bieži izvēršas plašas diskusijas, kopumā par to, kā iet ar šādas mašīnas uzturēšanu, vai vienkārši par sievietes skatījumu uz auto…

 

Īsi par pašu mašīnīti. Pirmā reģistrācija 2004.gada oktobris, 3.0 TDI, 165kw, automāts, ievests Latvijā no Vācijas 2015.gada februārī ar nobraukumu „214 000” (reāli pāri 300 000, ko pierādīs tālāk atrodamā nobraukuma tabula). Daudzas detaļas līdz 2012.gadam Vācijā pirktas Audi centrā, līdz tam laikam no lielākām lietām nomainīts labās puses spriegotājs, ieplūdes kolektors, EGR vārsts. Auto ir divas strādājošas atslēgas, servisa grāmatiņa, biezās pamācību grāmatas, nobružāta oriģinālā komplektācijas lapa, kā arī uzlīme bagāžniekā. Par ekstrām būs atrodams tālāk tekstā.

 

Esmu jau stāstījusi par savu C6. Tad nu sākumā iekopēju vienu no saviem vaļsirdīgajiem prozas gabaliem – par to, kā notika šī C6 iegādes process un kas atklājās par to, ko šis auto ir pārdzīvojis visdrīzāk 2014. gada jūnijā, kad sistēmā parādījušies daudzi ieraksti par kļūdām.

 

Manas violetās mīlules

DSC-0738_1.sized.jpg

 

Pēc apmēram gadu ilgas domāšanas, lasīšanas un info analizēšanas nolēmām, ka pāriesim no sava pirmā auto – superuzticamā un izturīgā 1991.gada B trijnieciņa – uz C6, 3,0 TDI Q automātu un kāda 2004., 2005.gada izlaiduma, lai ir mazāk visādu gudro un pie remonta dārgo lietu. Lēciens jau protams milzīgs…. Bija doma arī par Volkswagen Passat sedanu, bet kaut kā īsti nepatika dizains un tā mīlestība pret Audi darīja savu… :)

 

Galvenais arguments modeļa izvēlē – vajadzīgs liels un jaudīgs auto. C5 netika izskatīts tikai viena dziļi subjektīva iemesla dēļ – man ļoti nepatīk aizmugures dizains. Tās bija vienīgās mašīnas, par kurām, mūs uz ceļa apdzenot, es domāju, ak dies, cik nesmuka aizmugure. Otrs – tikai sedans, jo atkal tikai dziļi subjektīvi un no bērnības iespaidiem avantus es uztveru kā tirgus mašīnas.

 

Trešais – tika stingri nolemts, ka mašīna jāpasūta no Vācijas, lai nav izdauzīta pa Latvijas ceļiem un ar cerību, ka vācietis būs pedantiski apkopis mašīnu pie dīlera. Tā nu apzvanīju vairākas firmas, kas ved mašīnas no Vācijas. Pārsteidza visu apzvanīto neatsaucība un neieinteresētība, viens pat tiešā tekstā pateica, ja nebūs uz mana plača, kur es parasti braucu, tad nevedīšu. Nu ok…

 

Izrādījās, ka darbā viens kolēģis vedot mašīnas no Vācijas, meklējot īpaši tādas, ko pārdod paši īpašnieki. Tā nu pasūtījām viņam, lai pameklē, paskatās. Pirmās 3 apskatītās tika izbrāķētas. Tā nu viena pēc tam tika atzīta par labu esam un piedāvāta mums. Tā kā bijām 2 mēnešus nodzīvojuši pilnīgā bezcerī un klusumā no citiem pārdevējiem (ziemā, kad mašīnu tirgus nav tika aktīvs), pēc īsas apskates (p.s. kā cilvēki, kas no mašīnām nesaprot pilnībā neko, un tāpēc pilnā uzticībā it kā zinošajam kolēģim) nolēmām, ka jāņem.

 

Jau iepriekš par šiem C6 bijām dzirdējuši, ka ir pārsvarā divi varianti, kas atnāk pie mums, - sasistas vai ar nodzītiem motoriem. Šajā loterijā izvilkām lozi ar sadursmē bijušu mašīnu.. Rakstu šo visu ne ar mērķi virtuāli pačīkstēt, bet ar domu, ka par šādām lietām ir jārunā! Par to, kas un kā vispār notiek autotirgū...

 

Pēc nopirkšanas uzreiz ķēros pie mašīnas sakopšanas un atradu meistaru, kas nomainīs eļļu un visus filtrus. Eļļa nomainīta uz Castrol 5w30. Pie reizes tika arī palūgts paskatīties kreisās puses spoguli, kuram motoriņš īsti nestrādā. Meistars noņēma stikliņu un teica, ka tur kaut kas ir līmēts. Un ka arī vadītāja logs, veroties vaļā, mazliet ieķeras. Teica, ka kaut kas laikam nav labi ar pašām durvīm un vēl ka nav bijis iespējams pieslēgties elektronikai. Tas bija pirmais signāls, kas man radīja miglainas, nelāgas aizdomas, ka kaut kas nav īsti labi.

 

Pēc tam kārtīgā saules gaismā ievēroju, ka kreisas lukturis ir spožāks nekā labais, tātad mainīts. Vairākas dienas par to domāju un nolēmu, ka jāpārstāj akli uzticēties „baigajiem mašīnspeciem” un pa nopietno jābrauc uz Audi centru uz diagnostiku. Tur pateica, ka mašīnai ir bijis sasists kreisais stūris, ka kaut kas ir labots, bet ne līdz galam. Daudz kas no elektronikas ir atvienots, lai nekas neuzrādās, un ka ar elektroniku ir padarbojušies zinoši speciālisti – ka patiesais iespējamais nobraukums un citas lietas ir notīrītas bez pēdām. Elektroniku arī nobloķējuši tā, lai kurš katrs entuziasts nevarētu tikt klāt. Tad arī bilde kļuva skaidra un bijām lēmuma priekšā – ātri tikt vaļā vai remontēt. Protams, izvēlējāmies godīgu cilvēku ceļu, un bija sajūta, ka viss – šī mašīna ir mūsējā un taisīsim priekš sevis! (p.s. es ticu, ka mašīnas ar saviem jaunajiem saimniekiem nesastopas nejauši, kaut kāda mistika tajā auto pirkšanā ir, un ka katrs nopirks to mašīnu, ko domās ir pasūtījis vai ko ar savu rīcību dzīvē ir nopelnījis vai ko liktenis vienkārši viņam lēmis).

 

Vēl skaidrāks un biedējošāks viss kļuva, kad skaistā, saulainā dienā kārtējo reizi pucēju mašīnīti. Pamanīju, ka kreisās puses priekšējās un aizmugurējās durvis iekšpusē pēc krāsas (asfalta zila) izskatās savādāk nekā labajā pusē (izteikti lillā). Tad man kļuva skaidrs, ka arī laikam abas durvis ir mainītas. Atcerējos, ka, vedot mašīnu uz remontu pie Alda, pirmais, kas tika pateiks, ka visa mašīna ir pārkrāsota (vēlāk no kāda cita uzzināju, ka oriģinālo lillā sauktu arī par baklažāna krāsu nav nemaz tik viegli uzjaukt, lai dabūtu īsto toni, nu kaut kā tā… un laikam tāpēc pārkrāsojuši asfalta zilu). Tad vispār sajutās iezagās stindzinošs aukstums. No Alda puses tika arī piemetināts, ka mašīna nav labi nopulēta, tā nu vēl darāmo darbu sarakstā pievienoju pulēšanu... (kas vēl nav izdarīts, jo neesmu bijusi pie speciālista, lai noskaidrotu, cik vispār kvalitatīvi mašīnīte ir nokrāsota un kur vajag piepulēt un kur nē).

 

Remontā tika novērstas pārdošanas īstā iemesla – sadursmes sekas un visādi citādi mašīna aplaimota ar visādu citu mazāku vainu saremontēšanu. Audi centrā pirms tam tika uzzināts, ka līdz 2012.gadam mašīna rūpīgi kopta pie dīlera, ir nomainīts ieplūdes kolektors, ķēdes spriegotājs labajā pusē, (kas protams atkal apstiprina, ka mašīnai nav 214 000 nobraukums, kas pašlaik rādās), nomainīts EGR vārsts, salona apsildes vārstu bloks, logu tīrītāju motoriņš un vēl visādas mazākas lietas. Vēl teica, ka pēc cipariem visas sprauslas strādā labi un ka kopumā diagnostikas cipari rāda, citēju: „dzinējs nav nodzīts”. Tāpat iepriekš no cita mašīnspeciālista saņēmām vārdus par labu ātrumkārbu. Nu vismaz kāds cerību stars.

 

Secinājumi no šī visa daudz un dažādi. Patiesībā ilgi nevarēju no tā visa tā pa īstam atgūties. Vienīgais man ir skaidrs – necentīšos to slēpt vai pa naktīm raudāt spilvenā. Problēmas ir jārisina, un esmu jau diezgan tālu tikusi. Tāpēc arī to visu uzrakstīju, lai atskatītos no malas, un varbūt kāds pēc šī stāsta pie auto iegādes vēlreiz visam uzmetīs aci vai arī pasauks palīgā kādu īsteni zinošu cilvēku, kas arī bija mana galvenā kļūda.

 

Pirms tam biju noskatījusies kaudzi video par to, kas jāskatās pie C6 iegādes, bet, kad pienāca īstā diena un „lielais eksāmens”, neko no tā arī neliku lietā. Vien uzmetu aci visam kopumā un piezvanīju Audi centram par datu bāzē esošo pēdējo nobraukumu. Kur bija arī otra lielā kļūda – paļaušanās uz emocijām, kas auto pirkšanas eiforijā krietni aizmiglo veselo saprātu

 

Te arī info par auto nobraukumu, kas, protams, liek aizdomāties…

nobraukums.sized.jpg

 

Te arī gabaliņš, ka par spīti visam nenožēloju C6 iegādi un tieši šī mašīna man ļoti patīk!

 

Bet nu nevienu sekundi neesmu nožēlojusi C6 izvēli. Neaizstājama ir tā drošības un stabilitātes sajūta, kas šajā auto ir uz ceļa. Mašīna ir smaga un plata, un šķiet kā pielipusi pie ceļa. Ja mūsu B3 juta katru spēcīgāku vēja brāzmu vai jau pie 120 apdzenot sāka bailīgi vibrēt, tad ar šo auto izrādās esmu, blakus sēžot, braukusi uz 160 un to pat nepamanījusi, nejutusi līdz vīrs pajautāja – kāpēc ta vēl par ātrumu nebļauj? :D

 

Nenovērtējama ir arī BOSE mūzikas sistēma. Esmu pieķērusi sevi pie domas, ka vairs nespēju klausīties radio citos auto, ka manas mājas tumbas ar visu sabuferi skan vienkārši šausmīgi utt. :D Tā skaņas kvalitāte, dzidrums un basi nav ne ar ko salīdzināmi. Lai gan sākumā tas pat neietilpa pie prasībām, tagad nevaru iedomāties savu auto bez tās. Un par ādas salonu tas pats. Man pat ādas saloni nepatika. Vecie lauku cilvēku stereotipi par kraukšķēšanu, karsēšanos utt. Bet tagad visas nākamās mašīnas arī gribēšu tikai ar ādas salonu. Tas izskatās tik eleganti un ir tik viegli kopjams.

 

Nu un protams visas tās "gudrās mašīnas" ekstras, kas man kā reizēm izklaidīgajai blondīnei ļoti palīdz, - pati sāk tīrīt logu lietus laikā un kad vajag sāk tīrīt ātrāk, pati uzliek rokas bremzi, ja esmu nostājusies stāvumā, pati pēc kāda laika aizslēdz vaļā atstātās durvis, pavada ar gaismiņām uz mājām, kas lielā lauku mājas pagalmā tumšos vakaros ir super forši, pati nobloķējas un neļauj braukt atpakaļgaitā, ja siena vai kāds cits šķērslis jau ir bīstami tuvu. Vēl auto ir no durvīm izvelkamie saules sargi, kas saulei neļauj karsēt salonu un iepirkumu maisus, lūka, kas ļauj braucot palūkoties arī uz vasaras zilajām debesīm, ir nolokāmi aizmugurējie sēdekļi, u.c. Nezinu, vai spētu tagad pārsēsties uz auto, kur visu šo foršo lietu nav. Cilvēks tik ļoti un ātri pierod pie ērtībām..

 

Pēc 5 mēnešiem

 

Īsi no tā, kas izdarīts, – nomainīta eļļa, visi filtri, novērstas līdz galam nesataisītās sekas no sadursmes (nomainīta saliektā kreisā svira, sabojātais interkūlers u.c., paldies Valteram/ Aldim par darbu un cik sapratu – paldies Rinaldam par detaļām no uz to brīdi tieši tikko atvesta C6), nomainīti priekšējie bremžu diski, kluči, nopirkts otrs disku komplekts – R17 diski no Vācijas atvesta B8, tikai gadu braukti pa LV, bet ar uz beigām ejošām vasaras riepām. Visam kam priekš šīs mašīnas pāris mēnešu laikā iztērēts vairāk nekā tūkstoš eiro. Tāpēc visiem, kuri plāno iegādāties C6, arī es iesaku kādu tūkstoti jau uzreiz sagatavot rezervei. Protams arī atšķirībā no B3, šis auto dzīvo stāvlaukumā (kam arī ik mēnesi ir jāvelta sava summa), jo to negribas turēt un tam arī tīri praktiski nepietiek vietas parasti automašīnām piebāztā daudzstāvu māju pagalmā.

 

Bet lielo apskatu par visu paveikto šī auto remontos un uzlabojumos domāju rakstīt pēc nākamās tehniskās skates iziešanas, un līdz tam laikam rakstīt par uz to brīdi aktuālajām lietām.

 

Kas vēl man bija/ir apdomājamo lietu sarakstā. Viens – čipošana, kas nu jau kļuvusi par modes lietu 3.0 TDI, bet vai mums tas maz ir vajadzīgs un vai vērts mašīnu, par kuras tehnisko stāvokli vēl nav 100% pārliecības, vest uz čipošanu. Otrs: DPF – cik labā stāvoklī šim auto tas ir un vai griezt vai negriezt ārā. Bet nu vispirms ir jāatrisina sprauslu jautājums, kas beigās var prasīt nopietnus finansiālus ieguldījumus, un slapjums aizmugurē, labajā pusē pasažiera kāju vietā, kas var liecināt par aizsērējušām drenāžām vai vēl ko citu. Tāpat vēl sarakstā ir turbīnas vadības kļūda (059198201A).

 

Tad nu ceru kaut kad drīzumā domāju ielikt aprakstu, kā savam C6 sprauslas pārbaudīju un ko par tām uzzināju.

 

 



#2 ervains91

ervains91
  • Lietotājs
  • 1780 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Audi, Futbols

Pievienots 09 August 2015 - 19:05

Lai labi braucas. Cepuri nost par uzņēmibu ":))



#3 rralfs9

rralfs9
  • Lietotājs
  • 691 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga,Imanta
  • Intereses:rallijs

Pievienots 09 August 2015 - 20:45

pati nobloķējas un neļauj braukt atpakaļgaitā, ja siena vai kāds cits šķērslis jau ir bīstami tuvu

Šito ''ekstru''var atslēgt?


Kāda māte saka dēlam lidotājam:lido dēliņ labi zemu un labi lēni.

AUDI A4 B6 AVANT 1.9TDI


#4 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 14 August 2015 - 11:28

Šīs nedēļas lielākais jaunums – manai mašīnai DPF filtra NAV! :o (lai gan Audi centrā teica, ka ir :o )

 

To man atklāja mūsu pilsētas un Audi-style forumā cienīts auto elektronikas guru un piebilda, ka tas ir arī izprogrammēts, un parādīja, kā tīri praktiski pārliecināties, ka kvēpu filtra nav.

 

12082015413.sized.jpg

 

 

No vienas puses – viens no maniem auto dienas kārtības jautājumiem nu ir atrisinājies pats no sevis, no otras – viela pārdomām, jo auto tā kā no Vācijas, kur šo filtru ārā negriež...

 

Diez kurā brīdī mašīna savu DPF filtru pazaudējusi. Varbūt pa ceļam paviesojusies Lietuvā. Varbūt filtru izgriezuši turpat Vācijā, kad novērsa sadursmes redzamās sekas jau zinādami, ka filtrs arī jau ir beigts un ka auto tāpat sūtīs prom no Vācijas. Tad nu tagad domā domādams...

 

Vēl diagnostikā parādījās kļūda par divām kvēlsvecēm (laikam servisā toreiz abas nomainīja, bet nenodzēsa kļūdu) un kļūda par ieplūdes kolektoru. Es uzreiz saku, ka kaut kāds ieplūdes kolektors ir mainīts (ko uzzinājām no servisa vēstures Audi centrā). Meistars saka, nē - abi kolektori ir no 2004. gada un kreisais izskatās tāds šaubīgs. Jauns kolektors - 600 eiro, maiņa - 60 eiro. Bet lai braucam tālāk, jo, ja kas notiks, iedegsies check engine. Bet var arī pēc kāda laika nodiagnosticēt vēlreiz, ko arī domāju vajadzēs izdarīt. Ir kādam bijusi pieredze ar šaubīgu ieplūdes kolektoru vai kolektoru maiņu? Labprāt uzzinātu to :)

 

Tā nu nākas secināt, ka, ja vācietis ir Audi centrā nopircis jaunu kolektoru, tas vēl nenozīmē, ka to ir ielicis tajā konkrētajā mašīnā. Un jā, es atcerējos, ka, tikko nopērkot mūsu Audi, mašīnā bija vācu tehniskās apskates dokumenti arī par vēl vienu tādu pašu C6. Tātad tam vācietim bijuši divi C6 un drīzāk, ka otrs aplaimots ar to jaunu kolektoru.

 

 

Uzzināju arī svarīgas lietas par sprauslām, tās šeit uzrakstīšu pa brīvdienām.

 

 

ervains91, paldies! braucas ļoti forši un mašīnai ir labs raksturs :) un galvenais, ka šādā auto uz ceļa jūtos droši.

 

rralfs9, es gan nezinu, vai to atpakaļgaitas lietu var atslēgt. varbūt kāds cits no šejieniešiem zina un varēs Tev atbildēt.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 14 August 2015 - 12:21


#5 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5108 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 14 August 2015 - 12:03

laba ziņa par ieplūdi- to arī var izprogrammēt...  Par DPF - kur pazuda - zīlniece pat nepateiks..  :D

izpūtēja iekšpuse melna- tas jau normāli- kaut kur jau tie kvēpi skrien ārā... 


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#6 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 14 August 2015 - 12:10

dragijs, jā, man ar jau sāk šķist, ka jāiet pie zīlnieces, lai vispār saprastu no kurienes mašīna ir :D  tā ir ar mūsu foršajiem autotirgotājiem.

 

un it kā mūsdienu informācijas un tehnoloģiju laikmets, bet izsekot auto vēsturei tāpat nav iespējams. Skaidrs, ka līdz 2012.gadam bijusi Vācijā, bet kur bijusi un ko darījusi pārējos 2 gadus, jāiet zīlēt :D

 

par to ieplūdi būšu modra. ja kas parādīsies, došos atkal pie meistara.



#7 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 592 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 15 August 2015 - 08:15

pirmajiem c6 nebij kvepa divi katalizaturi


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#8 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 17 August 2015 - 10:53

par DPF klātbūtni no rūpnīcas arī liecina bagažniekā uz komplektācijas uzlīmes burti "DPF" pie dzinēja atšifrējuma



#9 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 17 August 2015 - 14:08

20150817-145314-resized.sized.jpgF

 

Burtus "DPF" nekur neredz. Tad jau sanāk, ka nemaz no rūpnīcas tāds nav bijis. Nu tad esam nonākuši pie patiesības vismaz šajā jautājumā. Paldies! :)


Šo rakstu rediģēja Sandra: 17 August 2015 - 14:12


#10 ugoxx

ugoxx
  • Lietotājs
  • 59 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 17 August 2015 - 17:17

Tiko apskatījos savējam - jā pie pie motora jaudas ir klāt 132kw DPFM6S, tātad tev nav bijis no rūpnīcas.



#11 Muxa

Muxa
  • Lietotājs
  • 2370 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zolitude
  • Intereses:quattro

Pievienots 17 August 2015 - 17:28

Sandra, uzraksti PM ar VIN un e-mail, izsūtīšu PDF ar pilno info.


> www.elmimotors.lv <

Kvalitatīvu autodaļu veikals tiem, kas  :oooo: 


#12 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 17 August 2015 - 18:43

Cik interesanti. Vēl laikam paies kāds laiciņš līdz visu par auto uzzināšu :) Prieks, ka ar foruma palīdzību iet vieglāk :)



#13 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 19 August 2015 - 08:50

Taustīšanās tumsā jeb kā Sandra savam C6 sprauslas pārbaudīja

 

1.Forumā ieteiktie eksprestesti

Uzreiz pēc auto iegādes martā intereses pēc izmēģināju forumā vairākās vietās ieteikto un par rezultātiem spriedu tik uz aci un, protams, bez lielas sajēgas, kam tur vajadzētu vai nevajadzētu būt.

 

1.tests – lai auto parūc 10 min brīvgaitā, ja gaiši vai zili dūmi parādās un vai arī pēc uzgāzēšanas parādās – iespējams sprauslām beigas.

 

Rezultāts: darbinot brīvgaitā auto bija gaiši dūmi, drīzāk tāds kā tvaiks. Arī pēc 10 min dūmi nebija pārāk biezi vai izteikti balti, biezi vai zili. Paskatījos piemērus iekš Youtube, un tādi, kā tur, tiešām nebij.

 

2.tests – kad uzsilis motors noslāpē, pēc 5-10 min šķil klāt, ja starteris noraustās, arī iespējams sprauslas.

 

Rezultāts: tādas noraustīšanās nebija. Likās, ka iedarbinājās tāpat kā parasti.

Pēc ātrajiem eksprestestiem nospriedu, ka viss labi, un par sprauslām vairs neko daudz neinteresējos, jo jau pašā sākumā sapratu, ka tā ir sarežģīta tēma un prasīs lielu laiku lai iedziļinātos.

 

2.Simptomu pārbaude.Vēlāk forumā atkal aktualizējās jautājums par sprauslām, un, lasot tam arī agrāk veltītās daudzās tēmas, apkopoju visādus simptomus, kas tika piedēvēti C6 ar beigtām sprauslām, un salīdzināju, vai manam spēkratam tādi ir vai nav.

 

Auto dūmošana – nē, nekādi pastiprināti dūmi nav novēroti.

Auto raustīšanās tukšgaitā vai slodzē – nē, nekāda raustīšanās nekad nav novērota.

Auto ir novērots zems degvielas patēriņš arī ap un zem 6,5 l, kas liecina, ka sprauslas īsti pareizi nestrādā – nē, mazākais cipars, kas pārsvarā visbiežāk uz šosejas redzēts, ir 7,2 l.

Auto iedarbinot gadās, ka starteris, iegriež, tad apstājas un tad auto pielec normāli – lūk, šis mani pirmo reizi darīja bažīgu. Kaut kas tāds diezgan retu reizi, bet tomēr bija novērots. Domāju, ka tas no nevērīgas un paviršas atslēgas griešanas, bet izrādās var būt arī pie beigtām sprauslām.

 

3.Sprauslu cipari diagnostikā ar datoru. Tad nu sāku lasīt tēmas, kur tas bija apspriests. No Audi centrā veiktās diagnostikas man bija pabieza lapu kaudze, kurā tad arī atradu par sprauslām vēstošās rindiņas.

13. un 14. grupa:forumā rakstīts, ka vērtības var būt +/- 2,99 – uz manas lapas tās bija noteiktajās robežās.

72.-77. grupa: vērtībai pirmajā logā jābūt ne lielākai par -45, bet otrajā logā ne lielākai par -15 – nē, neviena vērtība nebija lielāka par šīm robežām.

Nevar būt vērtības plusos – nebija nevienas vērtības ar + zīmi.

Labi, ja vērtības ir tuvu nullei – pusei sprauslu cipari bija tuvu 0, bet otrai pusei bij arī daži mazliet lielāki cipari.

 

4. Sprauslu piekodēšana. No diagnostikas Audi centrā atcerējos, ka tika teikts, ka pirmā sprausla nav piekodēta. Vēl viņi teica, ka noņēma kaut kādu kļūdu, kā rezultātā sprauslu cipari, otrreiz testējot, uzlabojās un rādīja arī mazāku degvielas patēriņu.
Parakos forumā, lai saprastu, ko nozīmē tā sprauslu piekodēšana, un no tā secināju, ka ar to 1.sprauslu noteikti ir kaut kas darīts, ja jau tā atrodas nepiekodētā stāvoklī. Aizgāju pie auto un atvēru kapotu, lai vispār paskatītos, kur tās sprauslas atrodas, kā izskatās un kur tie kodi redzami. Pamanīju, ka pie sprauslām ir uzkrāsoti dīvaini zaļi punktiņi. Reāli redzams, ka kāds tos uzzīmējis. Tātad laikam ap sprauslām ir kas darīts, tās varbūt testētas/mainītas un tad kaut kas atzīmēts…

Tā nu nolēmu vērsties pie kāda, kurš var to pirmo sprauslu piekodēt un pie reizes vēlreiz pārbaudīt sprauslu ciparus un beigās paklausīties, ko zinātājs par tiem cipariem teiks. Tad arī beigās izlemt vai ir reāls pamats satraukties un vest sprauslas uz pārbaudi uz stenda (kas nedzīvotājam Rīgā nemaz nav tik vienkārši) vai rādītāji priekš 10 gadus vecas mašīnas ir normas robežās un var vēl kādu laiku var braukāt.

 

5. Diagnostika pie auto elektronikas eksperta.

Eksperts uzreiz jautā – vai sprauslas ir mainītas. Raustu plecus, saku, ka nezinu. Uz to atbild, ka aizdomīgi labi cipari – kā jaunām sprauslām. Vēl norāda, ka sprauslas nesen ir programmētas. To dara divos gadījumos:

  • ja sprauslas mainītas;
  • vai sliktos nolūkos, lai noslēptu īstos sprauslu ciparus un liktu rādīt labākus.

Labā ziņa – ka vismaz pieprogrammētas pareizi. Uzzināju, ka 13. un 14. grupā maksimālā vērtība var būt 1,5. Starp visām sliktākais rādītājs bija 6.sprauslai – 0,89, pārējām zemāki. 72.-77.grupā arī visi cipari tuvu nullei, kas skaitās labi.

 

Bet nu tagad domā, kurš no abiem variantiem ir īstais sprauslu programmēšanas iemesls. Eksperts noteica, ka ja otrais – gan par to tāpat pēc kāda laika uzzināšu. Jautāju, vai vest sprauslas pārbaudīt uz stenda, uz ko saņēmu īsu atbildi – ko tas dos? Tā pārbaude jau arī neesot simtprocentīgi informatīva un precīza. Tā, ka lai braukāju tālāk un laiks rādīs. Ja būs problēmas ar sprauslām, parādīsies zili, smirdīgi dūmi vai jau iepriekš minētā dzinēja raustīšanās, bieža startera noraustīšanās u.c.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 19 August 2015 - 08:50


#14 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 19 August 2015 - 12:05

Vēl arī jautāju arī par virzuļu izdegšanu/izkušanu. Saņēmu nomierinošu atbildi, ka tas vairāk gan iespējams Vācijā, kur ilgstoši brauc uz 200 km/h un kur ir labāka degviela nekā pie mums, kuras dēļ zilos dūmus, kas jau savlaicīgi liecina par tuvojošos bēdu, tik labi neredz.



#15 kasiits

kasiits
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava

Pievienots 22 August 2015 - 10:27

pazīstamam sanāca tā tepat LV, protams, braucot virs simta kadu brīdi, cik nu mūsu taisnie ceļi ļauj.

un tas par to startera raustīšanos iedarbinot, tā ir ta pazīme kad viss jau ir slikti ar tam sprauslām.. pec pieredzes varu teikt, ka čoms ir devis parbaudīt uz pilēšanu vairākus sprauslu komplektus un rezultātā lietojama ir tikai kada 1 vai 2 sprauslas.


Audi200 TDI/Q powered by inc


#16 ugoxx

ugoxx
  • Lietotājs
  • 59 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 23 August 2015 - 08:51

 

72.-77. grupa: vērtībai pirmajā logā jābūt ne lielākai par -45, bet otrajā logā ne lielākai par -15 – nē, neviena vērtība nebija lielāka par šīm robežām.

Nevar būt vērtības plusos – nebija nevienas vērtības ar + zīmi.

 

Nu par šo varētu nepiekrist

Man pašlaik 72-77 grupā ir tikai skaitļi ar "+" zīmi, max vērtība svārstās ap 40, min ap "6", nav nevienas vētības ar "-" zīmi.

Nekādas problēmas dzinēja startēšanā un darbībā nav novērotas.


Šo rakstu rediģēja ugoxx: 23 August 2015 - 08:52


#17 kapostnieks

kapostnieks
  • Lietotājs
  • 458 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežciems

Pievienots 23 August 2015 - 10:42

Nu *.ru forumos par rādītājiem + virzienā, norādā ka sprauslas aizsērējušas un ko lieki nestresot. Tiesa, papildus jāpievēršu uzmanība 13 un 14 grupai.

http://www.audi-club...ad.php?t=287197

Pašam arī stirpi plusos.

Par cik jaunas sprauslas oooo ~6x560EUR vai Bosch atjaunotas ~6x300EUR tad ...... ;D


Šo rakstu rediģēja kapostnieks: 23 August 2015 - 13:06

A6 Avant Q 2.5TDI+ 99'
A6 Avant Q 3.0TDI+ 06'


#18 krauklis

krauklis
  • Lietotājs
  • 376 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja
  • Intereses:subatomārā kodolfizika

Pievienots 04 September 2015 - 13:25

Kas jauns Sandras melodrāmā? Pārdots? :hihi:


A4 B5 AFN

Santa Fe II

XRV 750 Africa Twin

Scania R440
 


#19 traxais

traxais
  • Lietotājs
  • 206 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava, Valka

Pievienots 05 September 2015 - 01:16

Un es vēl biju piesārņojis sev domas, ka varētu ieķert dīzeli...

izlasot šo - nu nē, paldies, neviens nepārliecinās...


S4 Avants - laba ģimenes mašīna

#20 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1020 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 05 September 2015 - 08:45

*
POPULĀRS RAKSTS!

Pēc viena motora nav gudri spriest par dīzeļiem kopumā...

1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#21 Esconte

Esconte
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils

Pievienots 05 September 2015 - 19:40

ar šitiem 2.7-3.0 tdi viss ir skaidrs,katram otrajam ja ne vēl biežāk ir beigtas sprauslas un citi defekti!!!

Lai arī salīdzinot ar c4, c5 liekas,ka baigi jaunie un labie auto,bet reāli nav


Šo rakstu rediģēja Esconte: 05 September 2015 - 19:41


#22 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 751 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 05 September 2015 - 19:57

Pag, bet ir jau pamainījušies arī dzinēji, tb pēdējos 2.7-3.0 tdi viss tas pats?



#23 audicoupe

audicoupe
  • Lietotājs
  • 157 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepāja - Nīca

Pievienots 05 September 2015 - 20:33

ar feisliftu ,no 2008 .09. sprauslas esot izturīgākas


VW Touran 2004 2.0 TDI 16V DSG + čipsis


#24 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2066 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 September 2015 - 15:06

Nevajag pirkt pirmo gadu modeļus par LĒTO , nebūs problēmu!  :hihi:


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#25 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 751 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 06 September 2015 - 16:38

nuu ja tā paskatās tad pirmo gadu modeļi, "pa lēto" ir 5k-6k bet facelift ir sākot no 10k, parasti ap 13k, cenu starpība pilnīgi kompensē sprauslu nomaiņu, tik jautājums vai tur ir uzlabotas iespējams vispār ielikt...



#26 Fridrihs

Fridrihs
  • Lietotājs
  • 968 raksti
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 07 September 2015 - 09:32

Nevajag pirkt pirmo gadu modeļus par LĒTO , nebūs problēmu!  :hihi:

Diemžēl iepirkšanās pa DĀRGO nenozīmē, ka ar to visas problēmas ir/būs atrisinātas.


Atradu kvatru! Pārdevu kvatru.
A6 C4 AAH


#27 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 194 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 07 September 2015 - 11:57

krauklis, nē, nav pārdots! braucam bez bēdu!  ^_^ pusgada laikā pēc tā pirmreizējā lielā remonta principā nav bijis nekādu problēmu. pa šo laiku bija parādījies tikai viens paziņojums, ka izdegusi left dipped headlight spuldze. āah, un otrs, ka izbeidzies logu tīrīšanas šķidrums :D

 

tikko vēl taisīju otro degvielas patēriņa eksperimentu ar pilnas bākas metodi. brīdinājums ieslēdzās pie 815 km un tad vēl nobraucu līdz 854 km un rāda ka vēl 30 km var nobraukt ar to, kas bākā palicis. tad nu sanāk, ka braucot pārsvarā pa šoseju var iekļauties arī 9l uz 100km.

 

DK5000, mašīna netika pirkta pa lēto. cena nebija ne 5, ne 6 tūkstoši.

 

Fridrihs, pilnīgi Tev piekrītu, ka ne vienmēr cena daudz ko parāda par mašīnas īsto tehnisko stāvokli.



#28 Sems

Sems
  • Lietotājs
  • 751 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 07 September 2015 - 21:58

atļaušos apšaubīt rezultātu...pilnas bākas metode ir ir pieliet pilnu bāku nobraukt kilometrus un pieliet atkal pilnu, paņemot nobrauktos km un otrās uzpildes litrus, kā reāli nodedzināto un tad rēķinot patēriņu(pieņom ka sūknis stacija ir kalibrēts un nedarbojas pēc principa - precīza uzskaite sākas pēc pirmajiem 5 vai 10 litriem). Var jau būt ka šim auto ir ļoti precīzs degvielas bākas devējs un elektronika super precīzi aprēķina izlietoto un atplūdē plūstošo degvielas daudzumu.

Bet personīgi neesmu vēl braucis ar auto kas apakšējo līmeni precīzi attēlotu un kompja aprēķins neatšķirtos vismaz pa 0.5l.

Un es šo nerakstu tāpēc ka gribu kasīties, bet tāpēc ka ir reāla interese pa šādu auto un cītīgi apsveru tāda iegādi.


Šo rakstu rediģēja Sems: 07 September 2015 - 21:59


#29 Klobsters

Klobsters
  • Lietotājs
  • 1020 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Zoļiks, UK

Pievienots 07 September 2015 - 22:02

Neesmu nekad centies pārbaudīt, bet domāju, ka apakšējā robeža tiek apzināti rādīta nepareizi, lai būtu mazāka iespēja, ka šoferīts izbrauks pavisam tukšu. 


1986 Audi 80 GT 1.8 FWD apaudzis sūnām  :/ 
1994 Audi 80 Competition 2.0 16V Quattro  :ok: 
Programmēšana, 3D modelēšana un printēšana.


#30 cigors66

cigors66
  • Lietotājs
  • 91 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Latvija

Pievienots 08 September 2015 - 06:31

Ta ari ir. Nezinu ka ir ar audi,bet 10.gada vw ir ta,kad lampina deg un kompis rada,ka nobraukt var 0km,reali vel ap 30km var nobraukt un vel nav sausa baka. Tas pec pieredzes. Pec nostastiem pec nullites vel 50 varot!





Also tagged with one or more of these keywords: A6 C6

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)