Pālekt uz saturu


Foto

B4 bremzes ķīlē

b4 audi 80 suporti bremzes ķīlē bremzes bremzes nestrādā

  • Please log in to reply
13 atbildes uz šo tēmu

#1 3dB

3dB
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone
  • Intereses:Elektronika, mūzika & cope.

Pievienots 28 July 2015 - 12:38

Subjekts 1995. gada Audi 80 B4 1.9TDi 1z. Stock bremzes, bet bik kaut kā neiet man ar tām. Nopirku auto pagājušā gada oktobrī, nu jau remontētas ir 3x šajā laikā pie tam 2 dažādos servisos. Bija savērpušies priekšējie diski, nestrādāja aizmugurējais suports(i), izbeidzās centrālais bremžu cilindrs. Burbulis bremžu trubās, protams, neskaitās. :) Braukts ar ir daudz: 27k. Pēdējo reizi jauni remkomplekti visiem suportiem un jauni diski, kluči. Uzliktas papildus atvelkošās atsperes roķenes mēlītēm. Tā pat kreiso aizmugurējo ratu nedaudz ķīlē, gan uz roceni, gan uz pedāļa. Braucot nejūt, bet kad apstājas un pastumj auto, tad dzird bremžu čīkstoņu no rata. Padauzot ar kāju pret ratu atnāk vaļā.

 

Kā īsti ir? B4 bremzes defaultā ir mēsls, vai vienk. man trāpījies sūdīgs suports, kas jāmaina? Jeb arī man vienk. jāliekas mierā, un kā šeit forumā reizēm dzirdēts, jāļauj motoram strādāt? :)



#2 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 July 2015 - 12:54

Bremzēm ar motora darbību ir mazs sakars.

Ķīlējošs suports nav tā lieta, par kuru vajadzētu "aizmirst"

 

Uzliec jaunu suportu un miers. 

Uz savas ādas pārbaudīju - nav vērts un neatmaksājas viņus remontēt.


Šo rakstu rediģēja IvarsV: 28 July 2015 - 12:56

speedgang.lv

#3 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 28 July 2015 - 13:47

nu... samainot rem komplektu ar problema atrisinas,95% gadijumu.,ja rocenes asite ir laba.

samainijis esi visu, BET skavaa kur klucis sezh,to vietu paskatijies? ganjau tur ir bedre un klucis aizkjeras.

papildus atsperes uz roceni? varbut trosites vnk nestaiga.. 


Šo rakstu rediģēja dzintars@: 28 July 2015 - 13:48

white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#4 3dB

3dB
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone
  • Intereses:Elektronika, mūzika & cope.

Pievienots 28 July 2015 - 18:23

Būs pie brīva brīža pašam jāskatās kas suportam vēderā. Roķene šoreiz nav vainīga, ar atsperi mēlīte staigā līdz galam. Varbūt ir kaut kur kāds info kā suports jaucās un kādas smērvielas lieto utt?

#5 fleksis

fleksis
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Netālu no Ogres
  • Intereses:Dzin;eju izjaukšana un salikšana
    Pēc 22:00 labāk nezvanīt sieva dusmīga un tad es īgns ar palieku un negribīgi atbildu
    28819923

Pievienots 28 July 2015 - 19:19

gan jau hujova servi sataisīja, pēdējā laikā redzu, ka daudzkur izmanto parasto gultņu smēri manžetēm kas saēd to gumiju līd zar to suporti sāk ķīlēt. 


Nedari ne vienam neko labu, un nekas slikts tev par to nebūs.


#6 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1480 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 28 July 2015 - 19:53

Varbūt ir kaut kur kāds info kā suports jaucās un kādas smērvielas lieto utt?

Youtubā pietiekami daudz var redzēt. Piemēram:

 

Virzulim liekot kopā suportu gumijas sasmērē ar bremžu šķidrumu, vadīklām silikonu. Un skavām (tikai galos, kur saskaras ar klučiem) vara smēri.


Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#7 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 28 July 2015 - 22:24

Būs pie brīva brīža pašam jāskatās kas suportam vēderā. Roķene šoreiz nav vainīga, ar atsperi mēlīte staigā līdz galam. Varbūt ir kaut kur kāds info kā suports jaucās un kādas smērvielas lieto utt?

Gan jau pie vainas nesasmērēts rocenes bīdstienis. Iespējams, pat, ka sarūsējis tā, ka ķeras, nabadziņš un seeeeeeervisā neviens nav viņu notīrījis un sasmērējis ar adekvātu pareizo smēri.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#8 DreimanisR

DreimanisR
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Sigulda/Ragana

Pievienots 22 September 2015 - 23:25

Manam B4 iepriekšējais īpašnieks bija uzmeistarojis kaut ko pavisam īpašu. Viss sākās ar to, ka paliku bez bremzēm uz zeminieka. Pazuda galvenās suporta skrūves, un no suporta izkrita bremžu kluči, pēc kā suports karājās šļaukās. Varat iedomāties kas notika tālāk. Bet ok. Visi vesali, arī mašīna. Aizdzinu uz servisu, a tur izrādās, ka ir opeļa suports un audi rāmītis (vadīklas) pielocītas lai der. Uzliku īsto audi suportu, taču ar to viss nebeidzās. Rāmītis arī tika nomainīts, un šodien attapos uz šosejas bez bremzēm, kad suports nokrita no rāmīša un atkal karājās šļaukās.

 

Sāku neuzticēties Audi suportu drošībai. Abas reizes aizmugurējais kreisais rats.



#9 mdz

mdz
  • Lietotājs
  • 5537 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Hektors, krokodils, fwd un bezatsperu automobīļi

Pievienots 22 September 2015 - 23:30

*
POPULĀRS RAKSTS!

Jāsak neuzticēties tam servisam, kas skrūves nešarī pievilkt.

1-3-4-2

Listen to SLAYER

R.I.P. Divlitrīgais alus


#10 Ronaldo

Ronaldo
  • Lietotājs
  • 709 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Limbaži&Rīga
  • Intereses:Zināt un saprast.

Pievienots 23 September 2015 - 00:33

Vel esmu novērojis, ka daudziem mehāniķiem vai remontētājiem patīk ieziest manžeti un putekļu gumijas ,arī vadīklas ar kaut kādu gultņu smēri vai kapara ziedi. rezultātā viss piepūšas un ķīlē.. ne daudz bet tomēr. vadiklām vel tā, bet pašu manžeti ja sasmērē tad gan var uzķīlēt. ķip no sērijas lai labāk virzulītis iekšā iesēžas būs jāsasmērē ar smērīti.

 

////izlasiju visas atbildes, te jau kāds arī minēja to pašu ko es.


Šo rakstu rediģēja Ronaldo: 23 September 2015 - 00:42

100 C3 1983 1/2 quattro

VOLVO 940  1993  RWD D24TIC Inline6cyl Diesel  /POWERED BY SKRŪVČIPS./

Visa veida auto remonts un diagnostika. (metināšana,virsbūve, šasija, motori), Alumīnija un nerūsējošā tērauda metināšana. 27111097

                                                                                                                                                                                                                                                   


#11 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 September 2015 - 08:49

*
POPULĀRS RAKSTS!

Dažu servisu attieksme nebeidz pārsteigt, un to saku es, garāželes skrūvētājelis. Tak mūsdienās speciālā bremžu smēre ir nopērkama teju uz katra stūra un ne velna nemaksā. Jā, pa sauso liekot virzuli - vai pat vienkārši stumjot to iekšā pie kluču maiņas - daudzi ieplēš manžetes un pēc tam ir pārsteigti, kas virzulis ķīlē un tek. Lai vieglāk uzliktu putekļugumiju, daudzi sasmērē virzulīti ar bremžu šķidrumu, kas, protams, ir eļļains (tas ir labi), bet viņš maita ir arī higroskopisks, pēc laika ārējā daļā sarautais mitrums sarauj rūsu uz virzuļa un ko viņš sāk darīt? Ķīlēt, protams. Par rocenes "kišku" smērēšanu vispār nerunāšu, daži sasmērē karodziņa kātu ar grafīta smēri, kas būdama uz minerālās eļļas bāzes momentā saēd blīvgredzenu bīdstieņa galā un suports sāk tecēt, pēc tam sarūsē karodziņa kāts un iestājas kapi. Nākamais triks ir sasmērēt vadotnes un rocenes karodziņu ar pusasu smēri - šis triks strādā, vismaz manžetes un blīvgredzenus nesaēd un tad... tad izrādās, ka molibdēns karstumā + mitrumā (jo rocenes karodziņam blīvslēga vieta parasti ir norūsējusi un nepieguļ, arī vadotņu gumijām sēžas nepieguļ pārmēru hermētiski, jo tās ir aprūsējušas) saraujas kunkuļos, kā rezultātā tā smēre zaudē jebkādas lubricējošās īpašības un beigās pārvēršas cementa gabalā un vadotnes nosprūst un karodziņš nenāk atpakaļ un viss ir slikti...

 

Nu jā, dažas gandrīz visas no šīm lietām esmu izmēģinājis pats (neviens nepiedzimst perfekts), tāpēc zinu par ko runāju :hihi:

 

Pāris izvilkumi no Elzas par to, kā jāapietas ar bremžu detaļām:

 

 

The surface of the piston and sealing ring should be cleaned using only methylated spirits and then dried. 

 
Thinly coat piston and sealing ring with assembly paste G 052 150 A2 before inserting. 

 

G052150A2 savietojamas vai vismaz līdzīgas bremžu smēres, kā jau teicu, var dabūt uz katra stūra. Es personīgi izmantoju šo - nopērkama BAPā, milzīga tūba maksāja zem 10EUR, pārjauktas es jau esmu skaitu pazaudējis cik mašīnas, bet tur vēl ir DAUDZ iekšā):

66e0574s-960.jpg

 

It sevišķi ņemot vērā faktu, ka Teves/Ate ir viens no oriģinālo bremžu ražotājiem.

 

 

Important

Mineral oil, petrol and cleaning agents cause damage to rubber components of the brake system (sleeves, sealing rings).
 
Even tiny amounts contacting a sealing ring or a sleeve will affect these components and may adversely affect the functioning of the brake. The consequences of a contaminated brake system only become apparent after months, but can cause considerable costs, particularly for vehicles with ABS.
 
Šis ir pārbaudīts dabā (kā jau teicu, esmu dzīvē izmēģinājis visu ko). Varat pārbaudīt paši, nopērkot remkomplektu pa dažiem eur un iemetot jaunās gumijas, teiksim, benzīnā uz pāris minūtēm. Vai sasmērējot ar Maximas grafīta smēri, tikai tad jāatstāj nedaudz ilgāk, bet uzpūšas un paliek mīksti viņi šā vai tā...

Šo rakstu rediģēja wth: 23 September 2015 - 08:51

Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#12 3dB

3dB
  • Lietotājs
  • 474 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Baldone
  • Intereses:Elektronika, mūzika & cope.

Pievienots 23 September 2015 - 19:13

wth, paldies par noderīgu informāciju. :ok:  Nezinātājam, kā man, izstāsti lūdzu līdz galam, kā saka "priekš tējkannas"... :rofl:  Gribētu vienreiz pats sākt savas bremzes pārskatīt, tieši stāv neuzlikts salasīts G60 komplekts, kas jāpārlasa, kā arī uzmest aci roķenei... Kā tad īsti ir? Cilindru, cik sapratu, smērē ar to ziedi, kuru norādiji. Vadīklas, aizmugures suporta roķenes karodziņu arī ar to pašu vai ko citu? Bremžu disku, ja ņem nost, arī smērē ar kaut ko vietās, kur stiprinās klāt?



#13 wth

wth
  • Lietotājs
  • 3133 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:Einen Flammenwerfer bitte, einen Flammenwerfer!

Pievienots 23 September 2015 - 21:46

Nekad neesmu smērējis bremžu disku. Teorētiski to var - iespējams ka pat vajag - sasmērēt ar vara smēri tajā vietā, kur piespiežas riteņa disks, ja ir lietie diski, jo tērauds ar alumīniju mitrumā un siltumā veido neveselīgu elektroķīmisko pāri un pēc tam tos ir grūti atdalīt. Nekad gan nav nācies ar to saskārties tajā vietā, manuprāt būtu svarīgāk notīrīt un sasmērēt ir pašu rumbas centru - tur gan uzrūsējums piespiež jebkuru disku kā ar atskabargu un alumīnijs tajā vietā tiešām labi piekorodē.

 

Visādi citādi priekšējās bremzes ir vienkārši - virzuļi tīri vai jauni, manžetes jaunas, putekļugumijas jaunas, visu sasmērējam un stūķējam tik iekšā. Neslikts triks ir sasmērēt virzuļa putekļugumiju ar to ziedi no IEKŠAS - pabiezā kārtā, neskopojoties, bet nu protams tā, lai nespiežas pa visām malām laukā. Tā smēre ir higrofobiska, tā ka tur mazāk krāsies mitrums un protams no puteklenes tā pamazām pārvietosies uz cilindrīti un palīdzēs saglabāt to nesarūsējušu. Jāuzmanās, lai smēre baigajā kārtā nesalien zem manžetes - nekas slikts manžetei nenotiks, bet spiežot iekšā virzuli tā smēres pika var pastumt manžeti laukā no sēžas un virzulis to saplēsīs - attiecīgi manžete gan priekšai gan aizmugurei rūpīgi jāizspaida, lai iesēžas savā vietā un visu lieko izspiež laukā. Jā, pašam ir tāds tizlums sanācis... :roll:

 

Aizmugurējās bremzes ir interesantāk - rocenes karodziņa vietu es parasti pieštopēju tā, ka tā smēre (jā - tā pati smēre) nedaudz izspiežas uz āru, uz virzuļa pusi. Lieko savācu, bišku apsmērējot visas malas, tai skaitā cilindra sienas, tik daudz, lai viss tur uz smēres nespiežas uz āru un var ielikt vietā bīdstienīti. Liekot kopā sasmērēju vītni ar to pašu smēri, bišku tiek arī virzulīša "kiškām" un, protams, ārpusei. Vispār aizmugurējos suportos tiek sasmērēts viss, kam es tieku klāt :D

 

Vadotnēm arī ir nianses - jaunām vadotnēm parasti nāk līdzi kaut kas sarkans tūbiņā, 100% neesmu sapratis, kas tas ir, bet esmu smērējis arī to pašu, ko virzuļos un nekas nesprūst un kustās adekvāti arī pēc pāris gadiem, tad jau laikam ir ok :D Vadotnēs var arī piesmērēt pusasu smēri, tikai jāņem vērā, ka ja tur iekšā tiks mitrums - tā aši pārvērtīsies klucī un nosprūdīs. Un, protams, visu veco mēslu čupu no vadotņu ligzdām iztīrīt. Rūpīgi.


Thanks for nothing, I'll be on my way to hell.

Kein Kompressor kein Spaß. Ja ja wirklich.

Neizskaidrojami, bet palīdz - padomā un sapratīsi, varbūt!  :smartass:  © BalticLPG

Es esmu kā kaķīts. Nē, ne mīļš un pūkains, bet tas, ka man viss pofiq.


#14 fleksis

fleksis
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Netālu no Ogres
  • Intereses:Dzin;eju izjaukšana un salikšana
    Pēc 22:00 labāk nezvanīt sieva dusmīga un tad es īgns ar palieku un negribīgi atbildu
    28819923

Pievienots 26 September 2015 - 16:33

Tie sarkanie ir tjipa Lāču tauki ir speciāli nopērkami ar pindzeli iekškanniņas, bet labāks manuprāt ir Ate zilā Tūbiņa ko WTH jau paspēja ielikt. Ar to var un vajag sasmērēt visas bremžu sistēmas gumijas daļas, arī priekšējo cilindru gumijas vadotnes, ar to jāsmērē tad tās tapiņas kustās viegli un brīvi. 


Nedari ne vienam neko labu, un nekas slikts tev par to nebūs.






Also tagged with one or more of these keywords: b4, audi 80, suporti, bremzes ķīlē, bremzes, bremzes nestrādā

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)