Pālekt uz saturu


Foto

Atsauksmes par Audi A6 C6


  • Please log in to reply
480 atbildes uz šo tēmu

#1 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 18 July 2015 - 18:46

*
POPULĀRS RAKSTS!

Laiki mainās, cilvēki tāpat, arī vēlmes un intereses pamazām virzās citviet, bet četri gredzeni nepazūd. Sava īsajā mūžā nu jau otro reizi kā mainu riteņus zem dupša, bet, ko darīt, ja tik ļoti kārojas braukt ar oligarhu ex automašīnām un nauda birst no kabatām? Kāmēr katrs no mums atradīs, manuprāt, labu vai retāk arī ne tik labu pielietojumu savai sūri un grūti pelnītai naudiņai, es labprātāk pabīdu auto latiņu mazliet augstāk, un tā katru gadu. Ar pirmajiem diviem A4 nu jau kā kopā noripoti teju divi gadi, pirmais B5 vien manā īpašumā sabija pusgadu, arī A4 B6 netika braukāts vairāk kā pusgadu, pārējais laiks pavadīts teju vai stāvot pagalmā.

 

Tad nu ķeršos vērsim pie ragiem, ierastais teiciens, bet, jā, īpašumā pēc dažu dienu meklējumiem nonācis Audi A6 C6 3.0TDI Quattro, tomāts, īstenībā, ticēsiet, ja teikšu, ka līdz pēdējajam brīdim nezināju ar ko braukšu? Te vienu brīdi A4 B7, jau nākamajā E91, bet tad vēl traka doma, varbūt tomēr E61? Pāris eksemplāri tika apskatīti un 4 katlu e91'ninieki tika atmest un atpakaļ neatskatījos, par manām naudām arī kārtīgu E61 nevarēja sazīmēt un tad vēl labus eksemplārus jāmeklē kā ar uguni, Rumbulnieki arī paskopi ar labiem Audi palikuši. Pārsvarā melnie toņi, multitronic kārbas (nav gluži tas mīļākais paveids), bet visi mani apskatītie B7 bija pliki, labi nopakotie sanāca vien 2005. gada, un arī TĀ BALTĀ KOŽA, arghh, tik vecam auto viņa ir drausmīgā stāvoklī teju vai visos eksemplāros. Kā jau minēju iepriekš, bija tikai viens konkrēts eksemplārs A6, bet tam cena bija kosmoss un pārdevējs nebija atsaucīgs, ticiet vai nē, liktenis saveda mani kopā tieši ar to auto.

 

Kopumā trīs dienas pavadītas meklējot auto, otrajā dienā jau zinājām, ka jāmeklē tieši C6, avantu, kā sacīts jāsaka - saimniecībā noderēs, un praktisks arī, bet tā jau es saku katru reizi. :D Tomāts bija MUST HAVE kopā ar kožu, jo tā tomēr ir ērtība/ekstra, kuru vienreiz nomēģinājis, tā kārtīgi, otreiz vairs nespēsi atturēties! Visas manas kvēlākās domas par manuāļiem izgaisa jau kopš pirmā auto iegādes, kurš bija tomāts.

 

Izpētot ss.lv pieejamo un saprotot, ka vairāk kā puse tāpat ir Rumbulā, apskatījām divus ārpus Rīgas, abi itāļi, abiem savi plusi un mīnusi, katrs LV jau sabijis teju gadu. Abi bija sudraba krāsas avanti ar lieliem R18 pakaviem, viens bija apskrambāts visapkārt, kasjakus nebija grūti atrast, taču motors TĪRS, kā ar mēli izlaizīts, vai nu jau kopš dzimšanas vai izpidarasīts, kopumā rūca patīkamāk, vairāk ekstru, arī ne no rūpnīcas uzlikti LED'i aizmugurē, krāsainais displejs, navigācija, bet tad jau vizuālais tiešām tāds pabružāts, otrs - ar brūnu kožu, arī itālis, likās, ka kāds makaronēdājs viņu bija nokrāsojis, un arī koža bija pāršūta brūna, vecais displejs centrā, bet MMI jau 2G. Nevienam, protams, nebija dirsas apsilde, taču ABI dūmoja, brūnās kožas Audi pat bija jūtama vibrācija? 

 

Neviens man negribēja dot VCDS kabeli, tāpēc nācās iepirkt pašam savu, jo kā izrādās, auto tikai CAN līniju vien ņem pretīm visos blokos. Gandrīz jau paņēmām Siguldieti, atlika vien zvanīt un saukt uz CSDD, jo, lai arī dūmoja, 72-77 grupas bija labas, četras sprauslas vispār rādija 0 visos laukos, bet pirmās divas ar minimāliem ms, respektīvi, 10 un 6, 14. grupā gan skats bija bēdīgāks un vienai korekcija bija pat vairāk kā 2.2 mg/str, pārējam tuvu pie 1mg/str. Mīnusos vai plusos - neatminos. 

 

Labi, neaizbraukšu galīgās auzās, pēdējā brīdī aizbraucām atpakaļ uz Rumbulu uzmest aci tam vienam A6 C6, kas tikko tik bija ticis pie LV numuriem un atdzīts no DE. Kā reiz satikām arī pašu pārdevēju, slidens tips, galīgi negribēja mest cenu, teica, ka labāku kožu neatradīsim nekur, orižinal nobraukums 217k, pārbaudīts Audi centrā, ko darīja iepriekšējais potenciālais pircējs. Neticu, pūta pīles, stabili paši DE ļautiņi tur bija tinuši, arī servisgrāmata tāda nekāda - izskatījās pirkta, varbūt pedantiskie vācieši viņu bija padirsuši apkopjoties pie dīlera pirmos četrus gadus, tfu, sadirsu, divus, jo izskatījās, ka tur nobraukums pie 43 tūkstošiem gadā. Bet, džeki, lai vai kā arī nebūtu ar to nobraukumu, autiņš nopakots BRUTĀLI - solārā lūka (laikam?), el. krēsli, apsildes dibenam, koža melnā, navigācija ar jaunāko disku, klima, kruīzs, lietus sensors, Bi-Xenon, parkošanās sensori abos galos, protams, piekare parastā. 

 

Pa lielam laimīgs, viena sprausla gan tāda pajēla -18ms rādīja, bet, oh well, nedūmo un neraustās, vispār nav dūma, šorīt gan starteris pagriežot apklusa vienu reizi apgriezis un vairāk negriezās, bet ar otro mēģinājumu aizgāja kā nākas, protams, bikses pilnas, jo dragijs jau man sastāstīja, ka tā ir zīme par beigu sākumu sprausl-ai/-ām. Brauksim, redzēsim.

 

Pa lielam, uz virsbūves ir mazas skrāpītes, prasās nopulēt, jo piķis salipis pa bāni dragājot, piefiksēju mājās, ka griežot stūri dažkārt uz labo pusi ir tāda padebīla skaņa, it kā - " tik, tik, tik, tik", panelī retu reizi izmet Brems Licht, laikam aizmugurējā centrālā lampa gļučī, arī sapratu, ka zaļais laikam? :D Citādi - laimīgs, ar šo C6 nu gan būs jāpabrauc mazliet ilgāk, jo C7 vēl ilgu laiku nebūs man pa kabatai, bet neko labāku neatradīšu! :)

 

Eļla - motul, mazā apkope uztaisīta, filtri nomainīti (Knecht, MANN), spriegotāji vēl savu dara labi, nekas nenograb, tagad tikai jāgasī! Dzenoties no Rīgas uz Jēkabpili ar tukšu bāku, bez kondiškas, vidējais uz 95-100km/h neticami mazs - 6.4 l/100km

 

Starp citu, jā, lielais kasjaks, appisa mani, kāds sūdīgi nokrāsojis disku, viens ir ļoti pretīgi apkrāsots un pēc mazgāšanas nobira tā krāsa, nu man jāmēģina atrast kādu, kurš man pārkrāsos diskus divus, jo pārējie ir +/- labi, placī neredzēju, jo ēnā bija auto un diski nebija Nr. 1 prioritāte, vienmēr kaut kas tiek palaists garām... haha. :D

 

Sanāca daudz gudri pa[censored], bet re, bildes arī dažas sanāca uztaisīt:

 

5vYFhQX.jpg

 

FnGh6HF.jpg

 

RBXOzR4.jpg

 

2PYah3R.jpg

 

HfqeoBi.jpg

 

 

dsDaOGe.jpg

 

pS6S3CY.jpg

 

Nākotnes plānos:

 

Krāsot diskus;

70% tonējums;

R16 pakavi ar kārtīgām ziemenēm;

Čips? Nezinu vai vajag, bet runājot jau, ka vajag..;

IESPĒJAMS, bet tas vēl uz jautājumzīmes, viena jauna sprausla, skatīsimies kā ekspluatācijā kalpos;


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 18 July 2015 - 19:11

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#2 Aldonis

Aldonis
  • Lietotājs
  • 589 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rudzāti,Rīga
  • Intereses:QUATTRO

Pievienots 19 July 2015 - 09:17

vis drizak viena dziva un 5 beiktas kamer neuzliksi uz stenda tad nezinasi jo caur kompi nevar pateikt 


Q7 3.0 tdiq sline

b7 3,0 tdiq 204zs s

B4 COMPETITION 1,9 TDIQ

B2 CUOPE QUATTRO 2.2 20VT E-85


#3 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 19 July 2015 - 09:20

Tas jau skan bēdīgāk.. :D 

Tiešām tik traģiski?

 

ALrGKE5.jpg

 

wj1jDTb.jpg

 

XBUha8X.jpg


Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#4 Satanz9

Satanz9
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 19 July 2015 - 14:33

Nu, man liekas ka šiem dzinējiem it īpaši NE FL modeļiem tas ir pirmais kas jādara, jabrauc pie lietotāja Aldonis vai dīzeļcentru vai nezinu kur un jaliek sprauslas uz stenda. Tāpat kā iepriekšējai paaudzei sadalenes bija pirmais kas jāparbauda.

Naivi cerēt ka fricis grūdīs naudu vecā autiņā, viņi nepisas kā mēs,  pie pirmājām pazīmēme ka kaut kas neiet auto tiks uzsists gaisā!!! 


Šo rakstu rediģēja Satanz9: 19 July 2015 - 14:34


#5 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 852 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 19 July 2015 - 18:25

Tuksgaitaa eed  0.93l. Tas takaa arii ir pa daudz.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#6 xobers

xobers
  • Lietotājs
  • 24 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 July 2015 - 19:48

Nu, man liekas ka šiem dzinējiem it īpaši NE FL modeļiem tas ir pirmais kas jādara, jabrauc pie lietotāja Aldonis vai dīzeļcentru vai nezinu kur un jaliek sprauslas uz stenda. Tāpat kā iepriekšējai paaudzei sadalenes bija pirmais kas jāparbauda.

Naivi cerēt ka fricis grūdīs naudu vecā autiņā, viņi nepisas kā mēs,  pie pirmājām pazīmēme ka kaut kas neiet auto tiks uzsists gaisā!!! 

Piekrītu. Vidēji vācietis nobrauc ar dīzeļiem ~30 000-50 000km gadā, un tas pat daudz viņiem neskaitās. Kamēr auto ir ražotāja garantija un apkopes, tikmēr neiespringst. Kā beidzās garantija un sākās nopietnākas problēmas, tā sit gaisā. Vācietis ir skops, labāk paņems jaunu un neiesprings par remontiem un citām bēdām. Paziņa kas dzīvo Vācijā, jau gadiem tā dara.

Tantes runā, ka šādiem motoriem pie 300.000km sāk rasties problēmas ar sprauslām un dažreiz motora ķēdi(pastiepjas, grab..utt).



#7 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 19 July 2015 - 21:01

Šodienas prieki:
 
               P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 217870 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.07.19
                    Time: 19:50:31
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3339 /min
                    Torque: 354.9 Nm
                    Speed: 113.1 km/h
                    Absolute Pres.: 2274.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1356.6 mbar
                    Mass Air / Rev.: 616.9 mg/str
                    Temperature: 25.2°C
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Laikam būšu iegrābis nopisteni, haha, nu jāsāk meklēt problēmas cēloni, džeki, kurš mezgls ir tas, kurš visdrīzāk vainīgs pie šīs kļūdas? Vakūma trubas it kā vietās, vismaz tā likās, rītdien jāpskatās cītīgāk. Noprotu, ka vai nu aktuators (actuator), nezinu kā pareizi sauc, vai tas pats N75 slavenais, ko visiem saviem agregātiem esmu mainījis.
 
 
 

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#8 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 852 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 19 July 2015 - 21:16

http://www.vwaudifor...Tdi-turbo-issue

3 posta pamacibu vari paskatities.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#9 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 19 July 2015 - 21:22

Vairs jau šonakt ārā no mājas nelīdīšu, bet pa lielam - tas tests atsaucas uz pašas turbīnas darbību vai kādas no komponentēm? Pamēģināju ar roku pastumdīt to actuator slēdzi, ļipiņu, sauciet kā gribat, pretestība ir pietiekoši liela, bet kustās teiksim tā - brīvi.

To pašu postu arī biju uzracis, rītdien veikšu testu un atrādīšu rezultātus, vakarā biju nodevis vēlreiz skaidu un nekas tāds nerādījās, tātad problēma pagaidām vēl nav paliekoša, bet jārikojas jau laicīgi.


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 19 July 2015 - 21:24

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#10 zhagars

zhagars
  • Lietotājs
  • 852 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:vietalva
  • Intereses:snowboard audi

Pievienots 19 July 2015 - 21:25

Tieshi uz turbinu.


audi a6 c5 1.9 tdi  AFN


#11 jaspers

jaspers
  • Lietotājs
  • 890 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 20 July 2015 - 12:39

Lai labi ripo! Saktos, ka ksenons tāds stipri zilāks, kā parasti, bet tur laikam spuldzes ar citiem kelviniem ieliktas.

Patēriņu skati tikai pēc bākas principa, man kompis rādīja par 1 L mazāk nekā reāli. Bet jā, ja am nobraukta, tad guldīsi labi iekšā, bet gan jau tā nebūs!:)


VW Passat B7 2.0tdi DSG un VW Golf 6 1.6tdi DSG
A6 3.0 TDI Quattro chip by Jonix
A6 3.0 Quattro
A4 1.8 Avant
A 80 2.0


#12 Woodoo

Woodoo
  • Lietotājs
  • 58 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska

Pievienots 20 July 2015 - 13:42

Par patēriņu ļoti atkarīgs, mans c6 kompis uz bāku rāda identiski, varbūt starpība ir pāris grami! Problēmu ar vidus stop signālu atrisināsi tikai viņu nomainot! Lai labi ripo!


a4 b7 3.0 tdi Quattro, ručka. PDK 300hp.

 

a6 c6 3.0 tdi quattro s-line powered by Jonix

audi coupe 2.8 quattro


#13 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 192 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 20 July 2015 - 17:05

citējot: "pirmais kas jādara... jāliek sprauslas uz stenda". es šito nesaprotu. kā tēvs mācīja, kamēr mašīna iet - tikmēr nemeklē kašķi!

 

bet ja pa nopietno. kā var zināt, ka tās sprauslas ir beigtas un kas notiek, ja brauc ar tām beigtajām? es veicu vismaz 3 forumā ieteiktos testus - nekas nedūmoja, negrabēja, startējot neķērās un degvielas patēriņš arī ir tāds kā aptuvenais vidējais - 10l/100km. nekādas problēmas pie braukšanas netiek novērotas. nobraukums saprotams, ka nav 220tk, kas redzams odometra, pēc servisa grāmatiņas dīvainajiem ierakstiem var spriest, ka jābūt uz kādiem 300tk.

 

kad tad būtu jāsāk uztraukties par tām sprauslām? vai tiešām jādodas pārbaudīt uzreiz?

 

pētu šeit un citās tēmās ieliktos sprauslu rādītājus. protams, neko no tā nesaprotu. bet man ir savi sprauslu rādītāji, ko ieguvu Audi centrā uzreiz pēc mašīnas nopirkšanas un tie ir:

 

13.1. -0.85 mg/H

13.2.  0.66 mg/H

13.3. -0,47 mg/H

 

14.1   0.24 mg/H

14.2. -0.09 mg/H

14.3.  0.47 mg/H

 

 

varbūt kāds zinātājs var pakomentēt, kā šie rādītāji izskatās - labi vai slikti? bet ja jau pēc tiem neko īsti nevar pateikt, kā saka Aldonis, tad kāda jēga vispār, ka viņus mēra?


anddiiss, prieks, ka esi pievienojies C6 stūrētāju pulkam Latvijā :lv2: :) lai izdodas novērst visas kļūmītes un mašīna kalpo ilgi un uzticami!



#14 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 20 July 2015 - 17:24

Lasot un pētot foruma ierakstus, kurus veikuši biedri, kas tomēr auto lietās saprot vairāk, esmu nonācis pie secinājuma, ka pat ar visiem datoriem, vadiem un kādām tik vēl ne uzpariktēm patiesos sprauslu dzīvīguma rādītājus nevar uzzināt, par piemēru ņemot kaut vai manus testus, manas vērtības ir plusos, kas "teorētiski" nozīmētu aizkavētu iesmidzināšanu, iespējams, jo sprausla ir aizsērējusi no nekvalitatīvas degvielas? Ja jau auto no DE, tad kāda vēl nekvalitatīva degviela? Tiem tak tur viss TOP NOTCH. Laikam realitāte ir tāda, ka visas sprauslas ir jēlas un viena dzīva, jo tā vienīgā testā rādījās ar mīnusu priekšgalā un beigu beigās, neķeru krenķi, jā, labi, šo visu dienu laikā es 3x saskāros ar problēmu, ka starteris pārstāj griezt pēc pirmā pusapgrieziena, bet pa lielam galvenais jau ir dūms uz ko fiksē to stāvokli, laikam.. Un, protams, auto nevienmērīgā darbība, kas man izpaužas arī kā 5rpm samazinājums un palielinājums, bet tieši tas pats bija ar pārējiem A6, ko skatījos par naudu, ko varēju atļauties tērēt, proti, 7.5k eiro. Tā kā, pa lielam visi lētie laikam sanāk nopisteņi no DE un tagad mēs varēsim likt jaunas sprauslas kāmēr friči bliezīs ar jaunajiem Audi. Pagaidām pats esmu bez dūmiem, ar auto ir jābrauc, kad prasīs remontu - remontēsim. ;)

 

Šodien, piemēram, noskaidroju, ka akumulators ir galīgi čauu, jo pusstunda mūzikas un ekrānā parādās akumulatora brīdinājums, lūk, jau jāsāk arī to lūkot jaunu.

 

Arī par sprauslām vēl paturpinot, tam vienam testam, ko veicu, piecas sprauslas rādīja pa nullēm un vienai bija neliels pluss, tas tak teorētiski nozīmētu PERFEKTAS sprauslas, bet, nēe.. No izpūtējiem nāca balti dūmi. ;)

 

Konkrētie kompensēšanas laiki man liekas pieņemami, bet tajā pašā laikā palieli, lai gan vienam no tiem A6, ko skatījos, kompensēšanas laiks bija pat ar +2.12mg/H, kas gan ir slikti, un viņi gan DŪMOJA. 


Šo rakstu rediģēja anddiiss: 20 July 2015 - 17:28

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#15 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 192 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 20 July 2015 - 18:03

Te padalos ar sava auto nobraukuma tabuliņu, ko izveidoju pēc visiem servisa grāmatiņā reģistrētajiem ierakstiem.

 

Pēc tās var labi spriest, cik gadā nobraucis pirmais saimnieks - vācietis, kas izdarīts uzreiz pēc garantijas beigām... un kas atkal pirms kārtējās pārdošanas ...

 

nobraukums.sized.jpg


Tas tīri uzskatāms piemērs tiem, kas vēl domā, ka Vācijā ar A6 gadā nobrauc tikai 30 000..


Un vēl manās pārdomās un no daudzviet lasītajiem stāstiem par tiem C6, kas atnāk uz Latviju, nereti prātā iezogas doma, ka tieši avanti un s-line ir švakākā stāvoklī... ka sedani vēl kaut cik.. bet varbūt tas arī tikai tīri subjektīvi man tā šķiet.



#16 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4998 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 20 July 2015 - 18:17

Sandra, beigtas sprauslas noved pie izdegušiem virzuļiem u.c. prieka.
Par mērījumiem 0,00 nomet adoptāciju, kādu laiku arī būs 0,00... ja kas...
Par aķi... Ja kas aķi pēc tam jāpiekodē...
Ja ir pusapgrieziens un tad startē tālāk... 99% ka sprauslas...
Nav vainaVāciešos, vaina tirgoņos, jo labs auto DE maksā dārgāk kā Lv ... Līdz ar to bizness nesanākt, pērk cenu nevis auto... Cik zinu pārpircēji šrotos pērk vecos DPF lai mazinātu dūmainību...
Tāpēc vēlreiz teikšu, piem ja šobrīd savu tirgotu , zem 8,5-9,0 tkst nepārdotu, sprauslas nepilnas 2 štukas, visas eļļas OOOO u.t.t
Paziņa arī dzen auto no DE, pērk cenu, pēctam sapulē, piekrāso , un aidā... Kā arī jāatceras- tā vairs nav vecā Vācija, cik tur daudz ir iebraucēju un arī viņu šrotus šeit tirgo kā Vācu mācītāju auto...
Lielākā daļa ss.lv no Sline irtikai emblēma, tā pat kā lietie diski ss.lv jauni pa 150 eur gabalā oriģinālie....

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#17 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 20 July 2015 - 19:42

Nē, nē, tas neizpaužas kā pusapgrieziens, ir tā, ka mazliet noraustās un viss, respektīvi, starteris iegriež pusīti un apstājas, bet tas ir bijis 3x uz kādām 50x, laikam jau arī sprauslas, cik tas stenda prieks aizņem laiku un naudu? It kā jau nedeg, auto kust, savas funkcijas pilda, minēju jau, ka vizuāli nav novērojams tas, ka sprauslām ir galīgs čau.

 

Es vispār sāku domāt, tam auto visu ir jāpiekodē? Varbūt logu tīrāmās slotiņas arī kādā sadaļā jāpiekodē, ko?  :rofl: Ja ar kodēšanu domāts - sērijas numura ierakstīšana, nespēju saprast, kādēļ tādiem, it kā sīkumiem, kaut kas tāds maz ir nepieciešams.

 

Starp citu, zem kura cipara iekš engine blokā var baudīt DPF filtra stāvokli?  :roll:

 

Šodien auto izbaudīts un no jaudas zuduma problēmas nav ne miņas, centos patestēt 33 grupu iekš VCDS, bet, uzspiežot pogu off/on/next (kaut kā tā), visos lodziņos parādās error. Savādi.  :acute:


Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#18 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 192 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 20 July 2015 - 20:06

anddiiss "ir tā, ka mazliet noraustās un viss, respektīvi, starteris iegriež pusīti un apstājas" - manam auto arī kas līdzīgs novērots, bet kopumā arī diezgan reti - 1x no 100. mazliet noraustās, bet pēc tam aši iedarbinās un pēc tam ilgāku laiku tā negadās.

manā gadījumā visbiežāk tas novērojams tad, kad pārāk ātri un nevērīgi sanāk pagriezt aizdedzes atslēgu.


Šo rakstu rediģēja Sandra: 20 July 2015 - 20:13


#19 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4998 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 20 July 2015 - 20:14

Tā ir pazīme par sprauslām, pēc pieredžes, testējot lietotus trīs komplektus.. Un tad uzliekot uz stenda...
Esmu tam jau izgājis cauri... Arī cerēju... beigās no sešām beigtas sešas, kaut gan kompis rādija ka viss ok arī13 grupā...

Par kodēšanu, bez kompja nedomā aizmugures bremžu klučus mainīt...

Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#20 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 192 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 20 July 2015 - 20:18

Uh, laikam būs jāieplāno sprauslu pārbaude uz stenda.


Tikai diez, kur to varētu labi Jelgavā izdarīt.



#21 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 20 July 2015 - 21:00

Par to kodēšanu, tas laikam dēļ elektroniskās bremzes, ne? Cik es te pa fikso iemetu aci, tad vispirms tie caliperi ir jāatver ar kompi un tikai tad drīkst mainīt bremžu klučus.. Trakums, it kā tādas sīkas procedūras, bet bez datora nu nekādīgi... Laikam industrija iet uz to, lai autiņus pašrocīgi neremontētu.

 

Sandra, nezinu kā ir Jelgavā, taču Rīgā pie mūsu pašu Aldoņa var sarunāt vizīti.


Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#22 arnisd

arnisd
  • Lietotājs
  • 1722 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltenes novads

Pievienots 20 July 2015 - 22:45

man distehnika testeja sprauslas. Pateica, ka ir OK, kompis ar radija pasaku. Tapat vecas izmetu un nomainiju uz jaunam. Nezinu kapec, bet man distehnika kludaini nodiagnosticeja. Laikam tikai galigus kapus tur pasaka, bet viduveju dilumu laida cauri. Es nez vai es nakamreiz nestu uz parbaudi - lieka naudas teresana. Ja ir problemas, tad jamaina nost un viss.

#23 El_Camino

El_Camino
  • Lietotājs
  • 88 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 21 July 2015 - 10:42

Nē, nē, tas neizpaužas kā pusapgrieziens, ir tā, ka mazliet noraustās un viss, respektīvi, starteris iegriež pusīti un apstājas, bet tas ir bijis 3x uz kādām 50x, laikam jau arī sprauslas, cik tas stenda prieks aizņem laiku un naudu? It kā jau nedeg, auto kust, savas funkcijas pilda, minēju jau, ka vizuāli nav novērojams tas, ka sprauslām ir galīgs čau.

Notestēt maksā 70EUR pie Aldoņa!

Izdari to ASAP un nomaini beigtās sprauslas!

 

Ar to būs kā man - divi norauti klaņi un 3500EUR remonts

 

Tā aizrīšanās ir no tā ka degviela sapil cilindros un kad kurbulē nodetonē, ja auto pastāv ilgāk tas dīzelis satek eļļā, un eļļa zaudē viskozitāti - vairs neeļļo...

 

Vēl vari aizbraukt uz Auto Union ganību dambja un Lugažue ielas krustā, pieslēgs pēc kompja un pēc korekcijām pateiks +/- par sprauslām.

Bet tas ka kompis rāda mazāku patēriņu kā ir reāli, manuprāt tieši norāda uz to ka sprauslas ir beigtas, jo kompis uzskata ka špricē iekšā mazāk degvielas, ne kā reāli,

Man pēc sprauslu maiņas par 95-98% sakrīt kompja un reālais patēriņš!


Šo rakstu rediģēja El_Camino: 21 July 2015 - 10:45


#24 anddiiss

anddiiss
  • Lietotājs
  • 160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kolhozs
  • Intereses:Inženierija

Pievienots 21 July 2015 - 11:39

Dotajā momentā nav pa kabatai nolikt 2000 eiro sprauslu nomaiņā pie varianta, ka visas ir beigtas, mazliet jāpaciešās, noprotu, ka šīs Piezo sprauslas kā nevar, tā nevar restaurēt?

Oligarhs ar: Neīsto auto   :D 

Ex:

Audi A6 C6 3.0TDI Q 

Audi A4 B6 2.5TDI Q V6

Audi A4 B5 1.9TDI PD


#25 schiizo

schiizo
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 July 2015 - 11:49

Sprauslu diagnostika pēc kompja tiešām neko skaidri neparāda. Savējam pie 3 dažādiem meistariem/kompjiem slēdzu, visur rādīja normas robežās. Valmierā dīzeļcentrā par 120eur diagnosticēju - 4 galīgi mirušas, 2 mirušas. Dūmoja tukšgaitā pamatīgi. Šaubos, vai ir vērts taisīt diagnostiku, kas ar viņu noņemšanu/uzlikšanu, pārbaudi izmaksā vēl 150-200eur, ja ir visi simptomi par sprauslu bojājumiem. Latvijā ievestās mašīnas jau nu toč ir pusmiroņi no Vācijas, lielākoties. Kautkāds iemesls jau nu tam ir, ka LV viņas maksā krietni zemāk kā DE, neskaitot to, ka viņas taču šurp ir arī jāatved un kautkas jānopelna. Un tirgoņiem ir 101 paņēmiens kā noslēpt dažnedažādākos defektus. Par tām pašām sprauslām - noteikti ir ķīmijas/degvielas piedevas ko pirms pārdošanas iegāzt dzinējā. Manējais, piemēram, pirmās 2 nedēļas pēc nopirkšanas nedūmoja vispār, pēc tam pāris dienu laikā sāka kupēt kā traks. Neba nu es pa 2 nedēļām un 1000km pieliku punktu sprauslu dzīvībai.

Restaurēt nevar, taisnība.

a6 c6 3.0tdi


#26 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2087 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 21 July 2015 - 12:03

Sorrii, neizturēju neiesaistījies :hihi:

Tak nopērc Tonnu vai Mucu tādas Piedevas- brauksi turpmāko gadu tāpat kā tās Divas "laimīgās" nedēļjas un būs 3x lētāk par diagnostiku un 188x lētāk par jaunu/citu sprauslu cenu 

Manuprāt pēc Diagnostikas datiem var gan noteikt gan sprauslu stāvokli, gan tuvākās perspektīvas- vienkārši jāzin kurā logā skatīties un pareizi iztulkot kas tur ir redzams......

Citādi sanāk kā vienmēr- visiem interesentiem pilla māja diagnostikas iekārtu, visi pirms pirkšanas itin visu pārbauda un nākamajā dienā neskatoties ne uz ko atkal ir jāmeklē 2k

Tas ka tu ieliec 2k iekš sprauslām un 3k iekš pārējā- tas nebūt nenozīmē ka to hlamu varēs pārdot par tirgus cenu+ ieliktie 5k.

Tādam c6 manuprāt vispār pat  pa tirgus cenu noieta nav un normāls cilvēks to nepirks- ta ka  viss, ko katrs esam ielikuši, paliks vien pašu lietošanai un vnk ir jābrauc kamēr to hlamu kādam pēc gadiem 3 pa 3k varēs iemānīt



#27 schiizo

schiizo
  • Lietotājs
  • 34 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 21 July 2015 - 12:14

Noiets jau nu ir gan, kā redzam. Tas, ka ieguldīto naudu neatgūt, pats par sevi saprotams. Es tikai runāju par to, ka pa 6-7k euro tur tā mašīna teicamā stāvoklī vienkārši nevar būt. Es savam sprauslas nomainīju, nu neko darīt, jābrauc tik. Nav jau vērts iegrūst 2k + vēl visos pārējos sīkumos un tad tirgot pēc gada par tirgus cenu. Reālo tirgus cenu var novērtēt pēc mobile.de. Ja tur ir lētais gals pa 4-5k euro, tālāk ir 8-9k euro par labā/normālā stāvoklī esošām, tad Latvijas "tiko no Vācijas" nez no kura plaukta ir? Gadās jau arī protams pa izņēmumam un veiksmes stāstam. Bet cik te forumā tēmas par C6, visur viens un tas pats - mūžīgā tēma sprauslas.

a6 c6 3.0tdi


#28 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 4998 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 21 July 2015 - 12:24

anddiss- nočeko spraulsas- sliktākais scenārijs visas beigtas- sākumā nomaini vienai pusei... pē pusgada otrai... 

Par kompja patēriņu- pieslēdz pie vada veic -korekcijas- es kad savu tirgošu speciāli uzlikšu lai rāda par 15% mazāk... tas tā ja godīgi... ja nemaldos bija 0,85-1,15 korekciju iespējams likt ar soli 0,05- tagad man ir uz 1,00- bet rāda vairāk kā ir, Jonix saka ka pēc noklusējuma esot 0,95- būs jāpārliek... 

 

 

 

Instrument Cluster Адрес - 17, далее Адаптация / Adaptation (Функция – 10), выбераем канал №3 Коррекция расхода топлива / Verbrauchskorrektur Оценка сигнала расхода топлива регулируется в %, которые установлены посредством кодировки (предварительная установка: 100% расход = значение 100) и таким образом исправляет индикацию в бортовом компьютере. Реальные значения - это 85% - 115%. Переданный двигателем сигнал расхода изменяется вокруг установленного значения. Таким образом могут исправляться отклонения от фактического расхода. Коррекция имеет влияние на текущий расход, средний расход, прогноз пробега и индикацию резервного остатка топлива.


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#29 Sandra

Sandra
  • Lietotājs
  • 192 raksti
  • Dzimums:Sieviete
  • Intereses:C6 3.0 TDI 2004 sedans

Pievienots 21 July 2015 - 13:40

salasījos vēl te forumā par sprauslām visādas lietas un atcerējos, ka Audi centrā pēc diagnostikas man teica, ka viena sprausla ir jāpiekodē.

 

no lasītā sapratu, ka datorā jāsakrīt kodam, kas ir vadības blokā, un kodam, kas reāli ir uz sprauslas.

 

bet ja jau tai vienai sprauslai kaut kas nav ar kodiem, tad iespējams tā jau ir bijusi mainīta, ņemta ārā jeb kaut kas jau ar viņu bijis darīts?



#30 ESPoff

ESPoff
  • Lietotājs
  • 2087 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Online
  • Intereses:DSP (dodu stulbus padomus)

Pievienots 21 July 2015 - 13:49

Es neesmu dator-diagnostikas specs,negribu iedziļināties, kur nav mans- bet redzu šeit augstāk, ka Neviens no piestādītajiem cipariem īsti nav tas, kurš izsaka "brīdinājumu" ka sprauslas iet uz galu.Nu vienīgi ja (varbūt..) ir galīgi pz..., tad  varbūt tie jūsu minētie cipari kko izsaka. Katrā gadījumā- ja ir pieredzējis "lasītājs", tad nu tur neko tā "Uzlikt" nesanāks..

 

Pilnīgi skaidrs- kā var būt "no DE" mašīna "laba",kad redzam Mobilē sludinājumus ka paši Vācieši ir vnk jukuši- teorētiski "labs" auto tur maksā 2x "tirgus cenu" LV.

Konkrēti mans auto- ja es gribu reāli ... tikt vaļā, tas maksā teiksim 8,5k, ja gribu tādu pašu ļerkatu no DE paņemt vietā- tas maksā jau ap 15k.Gadi aptuveni ir tie paši.Tā ka atliek ielikt sprauslas un mēģināt pāris gadus pabraukt.

 

Drīzāk "lētai" cenai var ticēt ,ja ir kāds "ne-DE" auto (ir tak cilvēki kas sadarbojas ar visādiem līzinga kantoriem utt, dažkārt tur kko izceļ..)- protams,ja papīri kārtībā un, ieejot CSDD kārtot papīrus, nav jādomā ar ko šodien brauksi mājās...






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)