Pālekt uz saturu


Foto

2.7T Y-caurule

y-pipe 2.7 2.7t ieplūde

  • Please log in to reply
33 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 29 June 2015 - 21:16

Lēnā garā jāsāk domāt uzmetināt Y cauruli tā kā OEM caurule ir ar sašaurinātām trubām galos (bottle neck) un riņķa laukums vienā un otrā galā ir ļoti atšķirīgs.

Šeit uzskatāmi redzams sašaurinājums (nav mana bilde):

 

aa0184_img_0292.jpg

 

Šeit salīdzinājumam stock S4 un RS4 y caurules gaisa plūsmas salīdzinājums un apraksts:

http://www.myaudis4....pipe-flow-test/

 

 

Tā kā man jau MAF sensora caurule ir uzmetināta ar iekšejo diametru 85mm tad prātīgi būtu arī tālāk 85mm kā Rs un izejas uz 65mm, ventilācijas caurili drošivien diametru saglabāšu.

 

Šeit dažas "aftermarket" caurules par kosmiskām summām:

http://www.ecstuning...S4--2.7T/ES461/

http://store.034moto...a6-allroad.html

 

šeit kosmoss ar vēl lielāku ieejas diametru:

http://www.emmanuele...on-fiver-y-pipe

 

Jāsapērk caurules ar ne pārkāk biezu sieniņu, kas nu būs veicī uz vietas (kā parasti Alfa metāls, kur ja vajadzēs nogriezīs arī 10cm...)

Vajadzēs cauruli ar iekšējo diametru 85mm, tādu pašu 90 grādu līkumu, cauruli ar iekšējo 65mm un divus līkumus (vai iveni 90 grādu griešanai).

Stiprinājumiem un ventilācijai no atgriezumiem gan jau kautkas derēs...

 

 

 

 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 23 July 2015 - 14:00

Tagad jāatrod rs4 gumijas/silikona caurules pie y-pipe galiem, jo s4 iekšējais diametrs mazāks.

NT caurules sapirktas.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#3 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 17 March 2016 - 19:33

oem RS4 gumijas sagādātas. Pielikumā arī salīdzinājums ar s4 cauruli - rs4 ~ 62mm ienakoshais, s4 - ~55mm.
jāsāk taisīt tālāk brīvā brīdī :) caurules iegūtas caur izsoli, kur pārdevējs no lv (romāns).

 

29xdvmo.jpg

 

 

r8e4pt.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#4 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 18 March 2016 - 10:11

man uz silikona dereja 63mm caurule ieksa.

domaju, ka tev ari vareja deret.

CAM01203.sized.jpg?1458288309


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#5 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 18 March 2016 - 13:37

Skatos ar jau meistaro :) Tev viņas s4 varianta izstieptas vai rs4? Vēlāk nost dabūs? :D 
Tāpat nedārgi dabūju. Moš pie reizes uzmetini divas y-caurules? :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#6 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 18 March 2016 - 15:44

man vinas salidzinosi miksti gaja virsu.

uz s4 stock Y pipe ari bija kartigak japievelk, ka ar stock gumijam.

man vinam ieksejais izmers 61-62mm.

es pielauju, ka rs silikoni.

to armeto silikonu nemaz tik viegli nevar pastiept.

 

pa dargo bus divus uztaisit;)


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#7 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 19 March 2016 - 11:52

Nezini kādu krāsu parasti uzklāj uz metāla lai mazāk karsējas trubas? Dzirdēts ka kkas uz silikona bazes vai lidzigi


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#8 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 19 March 2016 - 16:47

Vina tapat karsesies, jo tur visu karstums nak no dzineja, pasa iepludes kolektora.
Nevajadzetu tik ietit lenta to Y, lai tas karstums ilgi tur neuzturas, cik runats ar gudru viru, kurs uzbuvejis ko lidzigu.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#9 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 19 March 2016 - 19:38

doma bi-caurules nopūst lai neķer karstumu no radiatora :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#10 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 March 2016 - 17:09

Sāku taisīt beidzot, bet kā izrādās kāds man otru pusi caurules piesavinājies :@

 

IMG_4833.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#11 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 24 March 2016 - 18:09

man nedaudz savadaks rasejums.

nebus vismaz abiem vienadas :ok:


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#12 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 March 2016 - 19:14

Ka var vel savadak? :?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#13 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 04 April 2016 - 17:41

Y pipe gandrīz gatava, pa lielam palicis uztaisīt stiprinājumus.CAM01276.sized.jpg?1459784247

CAM01272.sized.jpg?1459784298


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#14 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 April 2016 - 10:00

Es ar nopirku cauruli gabalu, kuru kāds bija aizņēmies un sagatavoju metināšanai, no sākuma sametinās sākuma gabalu - tad izslīpēšu iekšpusi un tikai tad sametinās kopā :) Kādas tev izmēra caurules?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#15 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 10 April 2016 - 15:19

procesā :) sametinats 3 daļās lai var izslīpēt savienojumus.

 

MG_0621_E.jpg

 

MG_0635.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#16 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 694 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 10 April 2016 - 19:45

Skatos, ka tev Forge vai kādi citi aftermarketa bypass vārsti. Šodien netīšām uzgāju, ka šamos pneimatiskos var aizvietot ar pilnīgā elektriskajiem no TFSI motoriem. Ieguvums tāds, ka perfekti var nokontrolēt kurā brīdī jāver vaļā un vēl viena lieka vakuuma sistēma noravēta.


Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv

#17 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 April 2016 - 16:21

neesmu redzejis un 2.7t elektriskus diverter varstus, bet gan jau ka var uzmest. japapeta :)

tātad y-caurule sametināta, izslīpētā, jāpieķer tikai viena kājiņa (domāju pietiks) un jānopūš ar kko izolējošu, varbūt šķidro gumiju vai kautko uz silikona bāzes. kur taisa keramikas krāsojumu neatrosu.

 

IMG_4868.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#18 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 April 2016 - 16:38

http://www.zircotec.com/

Tuvākais pārstāvis Lietuvā. Vedīsi krāsot ,pie reizes paķer līdz izplūdes kolektorus utt..



#19 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 April 2016 - 18:09

pats nevar sapirkt kautkādu vienreizējo ekipējumu un tad vecā cepeškrāsnī iemest uz 200 grādiem? :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#20 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 April 2016 - 18:28

Priekš ieplūdes derēs arī šis variants http://www.korund.lv/



#21 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 April 2016 - 18:44

nu nez vai shitadiem brinumiem ticet ka aiztur 1mm 50mm akmensvati, kurai siltumvaditspeja lambda =~0,036, putu plastam 0,030-0,033, poliuratanam 0,020-0,025, pat vakuuma paneļi nav tik silti ka ;sis brinumlidzeklis.

Uzjautāšu pazīstamam energoauditoram - ko viņš par tādu saka :)


Šo rakstu rediģēja JG27: 24 April 2016 - 18:52

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#22 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 April 2016 - 19:50

Man šķiet no nepareizā materiāla esi to kolektoru uzbūvējis. Tavām prasībām nav zināms ,vai šitas būs gana labs https://www.youtube....h?v=Pp9Yax8UNoM

Vienkāršs krāsas testiņš https://www.youtube....h?v=MqwDy4tTvHg



#23 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 25 April 2016 - 16:45

Atbilde par to Korund:

 

Pilnīgs fufelis, tas jau tika kādus 5 gadus atpakaļ iesmērēts pāris iedzīvotājiem, no siltinājuma viedokļa viņš neko nedod, bet viņam ir spēja neielaist āra mitrumu konstrukcijā.
 

/Sertificēts pasīvo ēku dizaineris/


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#24 ainis

ainis
  • Lietotājs
  • 1777 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 April 2016 - 21:41

Vēl jau ir pieejams aizokeāna izstrādājums http://www.falkors.l...dex.php?page=83

Līdzīgs ,kā iepriekšminētais,laikam tikpat nederīgs.

Ja nav noslēpums ,vai bija kādi ieteikumi,padomi šajā sakarā no speciālista puses.

Vissakarīgākais liekas-likties mierā,jo pa rupjo piemetot caurp[lūstošā gaisa daudzumu-diezvai viņš  būtiski spēs to sasildīt. Var viņu vnk. nopulēt,varbūt tiks iegūts kāds atstarojošs efekts,ja nē-nekas,vismaz būs pieklājīgs izskats.

Bišku iespringt varētu uz galvenajiem karstuma avotiem-izplūdes kolektori un tālāk pa ķēdīti.



#25 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 26 April 2016 - 06:45

Nevar tev nepiekrist aini, pm to pasu centos jg parliecinat, bet vinam nedaudz cita pieeja lietam, vai pareizaka, kludos apgalvot.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#26 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 April 2016 - 13:59

manā skatījumā visas cvaurules strādā līdzīgi kā intercoolers (protams nav tik daudz nodalījumu un mazāks virsmas laukums), bet katrā ziņā gaiss tiek nedaudz sasildīts y-caurulē, tad nedaudz atdzesēts intercooleraa un atkal sasildīts bi-caurulēs un ieplūdes kolektorā. uzpūtīšu kkādu gubiju/kaučuku, lai vismaz kautkas, gan jau sliktāk nebūs :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#27 Mad182

Mad182
  • Lietotājs
  • 1017 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ogre/Rīga
  • Intereses:fleksis

Pievienots 26 April 2016 - 14:05

Man jau liekas, ka tam pus metram caurules virsma ir minimāla un gaiss cauri skrien lielā daudzumā un ātrumā, un gluži gar izplūdes kolektoru jau arī tās trubas neiet, diez vai gaiss tur paspēj uzsilt izmērāmā daudzumā, tad jau tik pat labi vari sākt skaitīt, cik tas kaučuks palielina auto masu  :crazy:

 

Un ja ļoti gribās skaldīt matus, būtu interesanti pamērīt cik grādi ir ieplūdē un cik braucot motortelpā virs dzinēja. Interkūleris jau gaisu gluži līdz āra temperatūrai neatdzesē, šaubos vai tur starpība būs liela.

 

Labāk nupulē lai smuki izskatās.


Šo rakstu rediģēja Mad182: 26 April 2016 - 14:33

Coupe 2.0E fwd
A4 1.8T Quattro + LPG
Cabrio 1.8T AJL + LPG TurbokobrisTM
Subaru Forester SF 2.0 + LPG

VW Multivan T6


#28 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 April 2016 - 15:05

vienkārši pēc brauciena Jūrmala-Rīga-Jūrmala, pieliekot roku pie tās caurules jūtami sakarsusi tāpēc par to tā aizdomājos. nopulēta protams izskatīsies super :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#29 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 26 April 2016 - 19:17

pēc brauciena pieliec pie oem Y pipe, busi parsteigts.

 

es savu viennozimigi pulesu, neko neputisu.

ir runats ar cilveku, kuram tada kadu laiku jau uzbuveta, temperatura tada pati, ka ar oem.


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#30 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 27 April 2016 - 09:35

nu katrā ziņā vismaz ņeržaveika daudz mazāk vada siltumu salīdzinot ar aluminija trubām, par plastmasu saprotams ne :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: y-pipe, 2.7, 2.7t, ieplūde

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)