Pālekt uz saturu


Foto

2.7t bi-pipe caurules

2.7t bipipe gaisa caurule

  • Please log in to reply
10 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 10 May 2015 - 16:28

Tā kā oem bi-caurule ir ar samērā mazu diametru un maina šķērsgriezumu četrās vietās + pipsiki uz bypass vārtu izmešanai ir mazi - nolēmu tās nomainīt.

Pirkt gatavu produktu likās sālīti, tad jātaisa tik augšā.

 

Te daži info:

 

http://www.myaudis4....s4-bipipe-test/

http://www.goapr.com...cts/bipipe.html

http://www.ngpracing...lroad-2.7t.html

 

Nolēmu taisīt no 54x2mm nerūsējošā tērauda caurulēm (iekšējais diametrs 50mm), var protams plānāku sieniņu, veicī uz vietas nebija (Alfa metāls).

Bypass caurules ar iek''sjo diametru 24mm (var +-25mm), lai mazāks trubīnai pretsitiens.
Pēc manas shēmas vagadzīgi:

* 0,8m 54mm caurules

* kādi 15-20cm 1" caurules

* trīs līkumi - divi 90 grādi, divi 45 grādi ( pārzāģēju 90 grādus uz pusēm).

 

Štrumenti: fleksis, vīle, smilšpapīrs, skrūvgriezis vai 7mm atslēga cauruļu noskrūvēšanai + seškante ja nemaldos 5mm + varbūt vēl kas.. un 25mm boris, kas man nebija :@

 

Te oem caurules

rstwdj.jpg

 

Salīdzinājumam bypass caurule

 

358qgrm.jpg

 

Pamazām piemēru uz auto un piezāģēju, uzlieku atmetkas un sakočoju :) P.S. Uz šitāda izmēra caurulēm nedaudz jāpieslīpē ventilators, pati caurule un siksnas vāciņš :) Man nedaudz traucē gāzes padeves caurules pie throttle body, kuram jānomaina caurule uz silikona, jo kā zināms šī gumijas detaļa plaisā un laiž garām spiedienu :)

 

e8ri9t.jpg

 

Tā izskatās puspabeigtas caurules, sagatavotas metināšanai (pats nemetināšu), uz nākamnedēļu jābūt sametinātām + uzmetinātām kantēm trubu galos, lai nemaucas nost šlangas zem spiediena!

 

apg0o4.jpg

 

Bypass caurules liekas nedaudz ieslīpi + pie apaļas plaknes, tāpēc lielumu piefleksēju un tad uzliekot smilšpapīru pie caurules ( pie tās kuras metināsies klāt) noslīpēju ieapaļu. Šīm caurulēm arī jānomaina 90 grādu gumijas caurules uz lielāku diametru, tā kā oem caurulēs neielīdīs! Jāpieslīpē arī kārtīgi visas griezumu vietas lai nav asumu un skaidiņu, kas varētu nonākt dzinējā...

 

5tv0uw.jpg

 

 

2rohwmt.jpg

 

Kopā caurules izmaksāja kādi 23 eur ja pareizi atminos. Tagad tikai jāgaida kad paziņa sametinās. Bildēs nav redzamas divas detaļas - austiņa pie kura caurule pieskrūvējas pie dzinēja - tur vēl vajag nedaudz NT plāksni, ko uztaisīju no caurules virsmas atlikumiem :) Būs turpinājums..

 

 

 

 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 957 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 10 May 2015 - 16:41

buus kaa RS4 :)


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#3 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 May 2015 - 13:12

Silikona caurules nu arī ir atbraukušas. Izdevās ar pārdevēju sarunāt lai nomaina 90 grādu līkumus, kas slēdzas pie bi-caurulēm uz lielāka diametra.

+ galvenais bija saņemt droseles silikona cauruli, kas ir vājš 2.7t punkts - bieži plaisā un laiž garām spiedienu.

Ņemt tikai šo detaļu nelikās izdevīgi, tāpēc ja maina, tad maina visas caurules no gumijas uz silikona.

Jārēķinās ka šī prece ir jāatmuito (sākot no 22eur preces vērtības). Kurjers par šo procedūru vēlas noplēst 24eur, bet no rīta pa 10 min to var izdarīt pats lidostas muitā..

 

MG_0208_E.jpg

 

Atliek sagaidīt sametinātās caurules, teicu lai nesteidzās, ka nav degoši :)


Šo rakstu rediģēja JG27: 24 May 2015 - 13:13

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#4 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 May 2015 - 15:03

Pirms likt silikona caurules jāuzstāda eļļas ķērāju (oil catch can) kartera utt. ventilācijai, kas viss tiek pirsts iekšā pa Y-pipe iekš dzinēja.

Rezultātā eļļas tvaiko nonāk ieplūdes sistēmā, kas nav labi, to skaitā silikonam.

 

Princips eļļas ķērājam primitīvs:

1486347d1412525339-blow-valve-into-exhau

Var sameistarot pats no kādas bundžas, filtra vai jebkā cita. Man gan gribējās lai izskatās kaut cik zolīdi - tāpēc pasūtīju to.

Kā arī sānā var redzēt cik eļļas ir noķerts.

Jārēķinās kā tā ir tikai tukšā bundža, kas nekādu efektu nedos.

 

2zoagl0.jpg

 

No nerūsējošas caurules sagatavoju ieplūdi, ar izborētiem caurumiem sānos (manā gadījumā vara caurule) - lai ceļoties līmenim bundžā būtu kur pūst :)

Ielīmēju to ar divkomponentu epoksīda līmi nipelī, precīzi iesēdās savā vietā.

 

23mtrt5.jpg

 

Kā filtru izmantošu katliņu beržamo no metāla skaidām - liela virsma kur kondensēties eļļai un notecēt bundžā :)

 

24y4bc1.jpg

 

No apakšas vēl piespiedu ar vara sietiņu + savilcēju, lai nekrīt lejā (bilde nav)

Beigās visu nohermetizēju ar blīvju silikonu, kas palika pāri no kartera vāku blīvju līmēšanas.

 

i23ntj.jpg

 

Daudzi liek bundžu blakām stūres iekārdas šķidruma bačokam, es tomēr nolēmu taisīt īsāku ceļu un likt pie motora telpas sienas (grūtāk izņemt, bet neko drīt).

Jāņem vērā ka caurulēm jābūt eļļas noturīgām, ar dārza šļūtenēm problēma tās izliekt, bet ar fēnu varētu sanākt to izdarīt. Ar 22mm iekšējo diametru caurules neatradu.

 

f5un4.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#5 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 26 June 2015 - 20:24

Šodien gandrīz kā ziemassvētki - saņēmu sametinātas un apvirpotas caurules :)

Jāiet pielaikot. Sapirkti arī nerūsējošā tērauda pastiprinātie, platie savilcēji visām trubām.

Meistars labi pastrādājis, šuves smukas, virpojums lai nemaucas nost :)

Izvalsēt galus neatradu kur tāpēc izdomāts šādi.

 

 

9hl9pf.jpg

 

2rg0qyc.jpg

 

5ozcxl.jpg

 

mha834.jpg

 

do5oqx.jpg

 

140dcpf.jpg

 

Palika apslīpēt ventilatoru un pareizās vietas skrūvēm (stiprinājumam) sataisīt :) Un drošivien nebūtu slikti karstumizolēt viņas lai neuzsūc karstumu.

 

Vēl pie reizes mainot gumijas caurules atklājās ka pie F trubiņas vienvirziena vārsts no ieplūdes kolektora laiž garām spiedienu, dabūts jauns.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#6 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 27 June 2015 - 18:44

Vēl jānomaina apakšējās caurules, slinkums to tagad darīt un tad jāpārbauda uz spiediena noplūdi. Izmetu līkumu jūtami mazāks pretsitiens pārslēdzoties vai atlaizot gāzi (tā kā lielāks izvads uz izmešanu).

Nedaudz jāsakārto visi vadi citādi kapots nevaras līdz galam ciet :D

 

Jāpiezīmē vēl ja tās silikona caurules ir jāpiegriež nedaudz pēc garuma dažas - pie droselvārsta un pie y-caurules. Vismaz man tā bija.

 

Nākošais jāsagatavo y-caurule bez sašaurinājumiem galos.

 

Procesā (viss der kā uzliets, tikai kā jau bija zināms tad 1 mm no ventilatora):

 

 

 

MG_0301.jpg

 

MG_0320.jpg

 

MG_0308.jpg

 

MG_0281.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 27 June 2015 - 18:44

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#7 kalkuns

kalkuns
  • Lietotājs
  • 213 raksti

Pievienots 27 June 2015 - 18:54

labi nostrādāts  :ok:



#8 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1337 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Eleja, Jelgava
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 04 April 2016 - 17:37

neesmu vēl uzlicis, gaidu brīvdienas, bet būvējot bi pipes, taisījām tā ,lai nav ventilators jāpietrin.

caurule 57mm NT.

visi garumi un leņki vienādi, atšķiras tikai šofera pusē bypasa izvads, jo tur traucē ščups.

 

CAM01285.sized.jpg?1459783436CAM01286.sized.jpg?1459783942CAM01287.sized.jpg?1459783980

 

apvirpot galus nav nepieciešams līdz 2bar ar labiem savilcējiem nav jāpūš nost trubas.


Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#9 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 April 2016 - 10:01

izskatās labi. Kā ar galiem - nevirposi lai nemaucas nost?


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#10 AIVIS//S2

AIVIS//S2
  • Lietotājs
  • 1405 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera - 28326205

Pievienots 05 April 2016 - 10:06

Vikings tak uzrakstīja!

Šo rakstu rediģēja AIVIS//S2: 05 April 2016 - 14:43

Audi 80 b3 quattro 2.0 16v Sport Edition
Audi 80 b4 quattro 2.0 16v 2.2 20vT Competition
Projekts //S2 sedan Powered by TURBOCHIP

Audi a4 b6 2004 - ģimenes auto :)

Honda Hornet CB900F; JAWA 350


#11 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 April 2016 - 10:49

Jā, kautkā zem bildes nelasiju :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: 2.7t, bipipe, gaisa caurule

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)