Pālekt uz saturu


Foto

2.7T vārstu vāka blīves maiņa

blīve 2.7t vāks vārstu

  • Please log in to reply
2 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 01 May 2015 - 19:09

Tātad nesen mainīju sveces - uz dažām no augšas satecējusi eļļa , tātad centru blīves čupā.

Tālāl vislaik smird gaisa padeve salonā pēc degušas eļļas - no vārstu vāku blīves apakšpuses un aizmugures daļas viss tek virsū uz izplūdes kolektoriem un vēl viskautko.

Apnika indēties nost gāzes kamerā un arī cik var liet klāt sintētisko eļļu :)

 

Labāk protams to visu darīt telpās lai nepūš vējš un nav citas kataklizmas. Es tomēr izmantoju to ka labs laiks laukā.

Šofera puse nedaudz grūtāka, tāpēc varbūt labāk sākt ar to lai uz beigām nav jābesās. + Jāsagatavo savilcēji tā kā oriģinālos atpakaļ neatliks - viss kas pie y pipe slēdzas + divi mazie savilcēji gumijas caurulēm.

 

Jāsāk ar to ka jāņem nost viss leikais - gaisa filtrs ar visu kasti, masas mērītājs, Y-pipe, tosola bačoks (var meģināt tikai pabīdīt malā, es gan noņēmu), gaisa pieplūdes caurules un citi sīkumi.

 

MG_0872.jpg

 

Gaisa kaste stiprinās uz vienas skrūves blakus spārnam, un izmaucas ārā uz diviem pipsikiem. Jāatvieno dačiki uz gaisa kastes un masas mērītāja.

 

MG_0879.jpg

 

Noskrūvē no svecēm spoles, atvieno viņas ( vadus diezgan grūti sajaukt tā kā iet rindiņā). Pirms vāku noņemšanas silti iesaku aptīrīt nelielu laukumu ap vāku - lai nedod dievs tiek smiltis iekšā..

Plusā vēl viena gumijas caurulīte jāatvieno kas iet pāri - tas abās pusēs. Es skrūvēju pamazām + drošibāi nedaudz wd-40 :) - sākumā tikai dabūju visas vaļā sākot ne centra un tad jau pamazām skrūvēju nost visas.

Vāki diezgan netīri + virsma korodēta, piemērots laiks ja viņus grib arī kā nokrāsot, es gan tikai notīrīji ar bremžu tīrāmo aerosolu :) Bija doma uzpulēt, bet tā korozija..

 

MG_0882.jpg

 

Blīves vizuāli nebija nekur pušu, tikai palikušas cietas, iespējams kādas mikro plaisiņas.

 

MG_0883.jpg

 

No iekšpuses vāki tīri ok, tīrīt netaisos, neesmu tāds pedants.

 

MG_0895.jpg

 

Iegādājos komplektu Elring blīves (bildē jau izņemta sveču caurumu blīve), + silikoni vw, audi vākiem + eļļu pieliešanai, ja ņem nost tosola bačoku - tad iespējams kādi 200g iztecēs zemē.

 

MG_0887.jpg

 

Gan vāki gan otra puse kārtīgi jānotīra - sākumā ar tīru lupatiņu no kuras nekrīt drazas, tad ar jaunu (neņemat lietotu kam ir rievas) žilešu nazi pa plakni notīra vecās blīves paliekas, beigās vēl papildus attaukoju ar to pašu bremžu tīrāmo. Ar nazi uzmanīgi, neuztaisiet š'vīkas aluminijā!

 

MG_0892.jpg

 

Priekšpusē un aizmugurē nepārspīlējot uzspiež silikonu, nedaudz pārlaižot pār stūri. Ja būs pa daudz saspiedīs dzinējā.

 

MG_0893.jpg

 

Jāpārbauda vai silikons ir uzspiests bez pārtraukumiem.

 

MG_0898.jpg

 

Liekam virsū jaunās blīves, sākumā uzsēdinām uz skrūvju vietām, tālāk izlīdzina, vietās kur ies[iest silikons blīvi iespiež savā vietā, uzmanīgi ar vietu kur blīvē ir trijstūra izvirzījums, tā tā tizlāk sēžas. Lieko silikonu ar skrūvgrieža kalu noņem. Var vēl uzspiest silikonu pašos stūrīšos nedaudz augšpuses kārtā.

 

MG_0904.jpg

 

Liekam atpakaļ notīrītos vākus, sākam pievilt ar centra skrūvēm, tad ārpusi - un tā vairākas reizes. Es pievilku uz 95%, pārējos 5% pievilku, kad silikons būs nedaudz pastāvējis ( pēc dažām h). Visas skrūves jāpievelk ar vienādu spēku, ļoti labi ir ja ir tāds instruments... man nav..

 

MG_0908.jpg

 

Šofera puse viss identiski, vienīgais uzmanīgi ar apakšējām vāka skrūvēm kautur nenomest + vajadzētu lojano galviņas atslēgu.

 

MG_0911.jpg

 

 

Vienīgā vieta kas man maisīja šofera pusē bija tosola caurule, es to nedaudz paliecu malā ( uz savu atbildību). 

 

MG_0912.jpg

 

Atkārto to pašu ko otrā pusē. Nu var sākt skrūvēt visu atpakaļ. Es auto vēl nelaidīšu klāt, atļaušu silikonam nošūt vismaz 24h. Nu var arī pieliet eļļu, tā kā tā visulaiku lija gar blīvēm.

Es leju 5w-30 pilno sintētiku.

 

MG_0844.jpg

 

Gan jau kautko piemirsu.

 

Nākošais projekts - jāsametina 50mm bi-pipes no NT caurulēm (bez šķērsgriezuma maiņas, kā oriģināli) + ar lielākām caurulēm bypass vārstiem ( 1" ). 

 

MG_0865.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts


#2 fleksis

fleksis
  • Lietotājs
  • 185 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Netālu no Ogres
  • Intereses:Dzin;eju izjaukšana un salikšana
    Pēc 22:00 labāk nezvanīt sieva dusmīga un tad es īgns ar palieku un negribīgi atbildu
    28819923

Pievienots 04 May 2015 - 19:41

Viss būtu labi, bet tā silikona vietā labāk tomēr izmantot kādu sealant bāzes smēri, silikonam, ja kaut nedaudz būs kautkur eļļa būs apakšā ar 100% garantiju laidīs garām. 

 

http://www.amazon.co...GN7D3MR4R9VWHTF

 

pats izmantoju šadu un nedzirdu sūdzības par punķiem. 

Pat viktors šim netur līdzi

plus viņam pat tolkam mazgāt neko nevajag tikai noslaucīt kārtīgi lieko drazu. ļoti labi noder alumīnija karteriem. 


Nedari ne vienam neko labu, un nekas slikts tev par to nebūs.


#3 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 803 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 05 May 2015 - 09:09

Itkā speciāli vw un audi blīvēm silikons, jānobrauc ilgāku laiku un jāskatās kā uzvedīsies :) 

Bet paldies par ieteikumu, citreiz noderēs :) Pagaidām salonā vēl nesmird, viss kārtībā :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

Kā arī leitotas a6 c5 daļas: VAG Audi parts






Also tagged with one or more of these keywords: blīve, 2.7t, vāks, vārstu

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)