Pālekt uz saturu


Foto

A4 B5 vai B5 Passata iegāde.

A4 Passat B5 1.9

  • Please log in to reply
36 atbildes uz šo tēmu

#31 Val

Val
  • Administrators
  • 11353 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 18 August 2015 - 15:58

:D
tiešām ir tik traki?

Otrais gads bez aizrādījumiem, varbūt Mellajam vēl bija "nulltais" gads tāds pat.
Nesūdzos. Karoč, buļļa kakas tā muldēšana par švako piekari.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#32 IvarsV

IvarsV
  • Lietotājs
  • 4307 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 18 August 2015 - 16:10

Cik nobrauc gadā?


speedgang.lv

#33 Val

Val
  • Administrators
  • 11353 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 18 August 2015 - 16:26

Tikai ~25k, jo nav vienīgā mašīna.
:arrow: Pārdodu S4/C4/B5/V8 un citas vecu krabju detaļas
:arrow: Pārdodu diagnostikas kabeļus kopā ar VCDS (VAG-COM) un/vai 2x2 pāreju.

audi 80 b2 5vt gte quattro

#34 grandans

grandans
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:preiļi

Pievienots 02 April 2016 - 19:24

Sveiki, esmu jauniņais forumā, tagad parvietojos ar b5 passatu, ir vajadzība pēc otra ekanomiska auto, budžetā ap 1.500EUR, kā īsti ir ar a6 c4 un 100 c4, kādas atšķirības starp viņiem?



#35 wolfenstein

wolfenstein
  • Moderators
  • 2279 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 April 2016 - 19:33

virsbūves minimālas atšķirības (lukturi priekšējie/spārni/moldingi krāsotie)



#36 grandans

grandans
  • Lietotājs
  • 18 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:preiļi

Pievienots 02 April 2016 - 19:36

Uz ko būtu jāskatās, vājās vietas, gribētos 2.5 TDI?



#37 Jonis

Jonis
  • Lietotājs
  • 606 raksti
  • Dzīvesvieta:Rēzekne

Pievienots 03 April 2016 - 18:09

Neesmu liels rakstītājs, bet ja vēl nav tekstu, tad atļaušos.

Skatīties uz visu, galvenais, lai nebūtu bijis aptīts ap koku, uzbraucis ceļa rullis.(traumētās vietas parasti rūsē, jo remonta tehnoloģija atpaliek no rūpnīcas apstrādes)

Priekšējie spārni būs izrūsējuši, ja nav mainīti no dzimšanas, būs špaktelēti un krāsoti (pastāv variācijas), var būt nomainīti un tas ir labākais variants.

Prātīgāk samaksāt vīram , kurš labo, krāso virsbūves un uzaicināt uz apskati.

Vājā vieta ir viena- VECUMS. Autiņam ir 20 gadi. Tas nav traģiski, ja bijis normālās rokās bez avārijām, tas par virsbūvi.

Dzinējs izturīgs, bet ne mūžīgs. Kompresiju mērīt diez vai kāds ļaus, bet VAG-COMu pieslēgt droši vien.

Neesmu diagnostikas speciālists, bet ja iesmidzināšanas apsteidze ir lielāka par 5 grādiem, noteikti aizdomātos par dzinēja izdilumu (salā grūti iedarbināms ar mazāku apsteidzi)

Pārējais ir labojams, maināms par demokrātiskām cenām, ja vien sīkumi nesalasās pirkuma cenā.

Piemēram dzinēja nomaiņa no UK ar normālu kompresiju, kuru var iegādāties ,,pliku" par 200 eiro, var nostāties uz 1200 eiro.

Domāju, ka par 1500 eiro autiņam būs mazākas, vai lielākas problēmas. Ieteikums, skatīt kopā ar speciālistu.

P.S. Savu 1996.g. A6C4 2,5 TDI es tiešām par 1500 vēl kādu laiku neatdotu.







Also tagged with one or more of these keywords: A4, Passat, B5, 1.9

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)