Pālekt uz saturu


Foto

Kristru C4 vecais buks


  • Please log in to reply
165 atbildes uz šo tēmu

#1 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 06 April 2015 - 20:14

*
POPULĀRS RAKSTS!

Sveiki, tātad par manu auto. Auto iegādājos apmēram pirms diviem gadiem, pēctam kad biju laimīgi ticis vaļā no vājprātā izrūsējuša e36. Kad sāku jauna auto meklējumus zināju kad gribu  Audi 100 c4, un tā arī aradu savu auto. Pie pirmās apskates secināju kad bildēs viss vienmēr izskatās labāks nekā ir. No vizuālā jau uzreiz iekrita acīs kad abi priekšējie spārni  bija metami, priekšējais bampers samocīts, un motora pārsegs ..... nu jā, un pluss vel daudzas rūsas pēdas un pamatīgi tekoš stūres pastiprinātējs. Bet nu vienalga piekritu tomēr testa braucienam. Un pēc tā secināju, kad iepriekšējais saimnieks braucis pēc principa ‘’ Kamēr nekrīt nost nekas, tikmēr var braukt.’’ Bremzes labi ja strādāja par 40%, visticamākais mazāk, priekšā piekarē kaut kas nenormāli grabēja, ātrumpārslēgs lāga vietā neturējās. Lai pārslēgtos nācās izmantot diezgan lielu veiklību.  Bet beigu geigās ar diezgan lielu cenas aprunāšanu tomēr paņēm uz glābšanu savu A100C4Q.

Par cik auto paņēmu agrā pavasarī nācās gaidīt siltākus laikapstākļus lai varētu ko sākt darīt, un tā viss sākās.

Pirmais pie kā ķēros bija stūres pastiprinātāja maiņa, par sprātīgu dabūju lietotu un labu no c5 un tika nomainīts sekmīgi.Kā arī tika nomainīts degvielas sūknis, jo vecajam bija smags raksturs. Pēctam protams sekoja motortelpas satīrīšana.Nu pēc skata likās kad caur stūre pastiprinātāju tika mērķtiecīgi izdzīts vismaz kādi 5l eļļas kas nosmērēja VISU ar  ventilātora palīdzību. Bildēs redzēsiet.   Un protams tika nomainītas visas siksnas un viss kas ar tām saaistīts.

b.sized.jpg

d.sized.jpg

 

Nedaudz eļļas  ?

e.sized.jpg

i.sized.jpg

 

Un protams arī diezgan auto apakšā gandrīz visā garumā, tākā tecējis pamatīgi un ilgi.

m.sized.jpg

 

Kad tas bija paveikts ķēros pie piekares, varētu teikt kad priekšā nācās samainīt visas bukses, putekļgumijas utt. Brīnījos kā vispār pusrāmis vel nebija nokritis ar visu motoru. (Vispār daudz bilžu trūkst ,jo parasti rokas bija netīras vai nebija ar ko nobildēt.)

k.sized.jpg

j.sized.jpg

020420131109.sized.jpg

 

Un bija pienācis laiks visiem 4 suportiem, tos nācās pilnībā izjaukt, satīrīt, sakrāsot un visas iekšas un gumijas salikt pa jaunu. Kā arī protams nomainīt pāris bremžu trubiņas.

020420131110.sized.jpg

180320131073.sized.jpg

200320131079.sized.jpg

200320131083.sized.jpg

 

Kad šie darbi tika pabeigti un viss salikts, ķēros pie ļumīgā ātrumkloķa. Ja pareizi nosaucu, kulei visas kniede bija nost un nekā neturējās, viss tika aizstāts ar skrūvēm un turas kā mūra māja.

2014-09-15-13-01-51.sized.jpg

 

Kad viss tika pabeigts tika vaikts testa brauciens, gluži kā braikt ar citu auto, slēdzas labi bremzējas kā nākas, nekas negrab zem auto.

Tad bija pienācis laiks virsbūvei, Pirmais pie kā pieķēros bija priekšējais  bampera, varēja redzēt kad ticis glābts vairākas reizes..... ilgi domāju un beigās apņēmos vel pēdējo reizi saglābt.

220420131148.sized.jpg

220420131149.sized.jpg

DSC09548.sized.jpg

 

Nākosais tika atrast cits motora pārsegs, jo šis sastāveja no ....

230420131153.sized.jpg

230420131151.sized.jpg

 

Protams pēctam ķēros pie pārējās virsbūves ...

DSC09541.sized.jpg

DSC09538.sized.jpg

 

Pēc...

DSC09663.sized.jpg

DSC09659.sized.jpg

DSC09657.sized.jpg

DSC09665.sized.jpg

 

Tad sākās braukšanas prieki, vecais salons arī protams tika satīrīts

Pirms

DSC09319.sized.jpg

 

Pēc

DSC09655.sized.jpg

Pēctam tika ielikti jauni pagriena  lukturi, jo vecie bija nokalpojuši savu un palikši neglīti.

Tad pienāca laiks izplūdes maiņai, tiesa šis ir pašlaik tikai pagaidu varinats(ar laiku varbūt klusāks jātaisa), vienkārši vecos bunduļus nebija jēga metināt, tagat aizmugurē bindulis no 2.8.

2014-06-01-20-47-01.sized.jpg

2014-06-01-20-46-37.sized.jpg

 

Tad vienu dienu izlēmu apbraukāt vietējos šrotus un apskatīt vai kas kārdinoš nav uzradies. Un protams bija, bēšīgais salons tā nu aizrunāju un pāris dienas vēlāk braucu ravēt āŗā no donora. Kad tas tika izdarīts viss tika vests uz mājām jo protam bija jāsamazgā. Donorma jau vija viens slieksnis izkriest un dirvis ārā, laikapstākļi bija paspējuši iedarboties. Bet nekas nesatīrāms. Tikai zēl kad ādas sēdekļi bija nepilns komplekts, jo kāds p***is bija pa tām pāris dienām (kad jau biju aizrunājis) nofenderējis aizmugurējam sēdeklim apakšējo daļu.

Bildes no mazgāšanas procesiem ...

Pirms

2014-09-03-19-23-50.sized.jpg

Pēc

2014-09-03-19-38-44.sized.jpg

2014-09-06-13-02-32.sized.jpg

2014-09-03-17-46-34.sized.jpg

2014-09-04-22-32-57.sized.jpg

2014-09-04-22-48-59.sized.png

2014-09-04-13-19-34.sized.jpg

2014-09-06-14-14-36.sized.jpg

Un te jau viss samazgāts izņemot pašu paneli kā jau redzat, bet tas ar tika izdarīts...

2014-09-07-17-45-18.sized.jpg

 

Kad tas tika izdarīts izdomāju arī griestu drēbi nomainīt, tur sanāca neliels čakar dēļ auduma bet pirmajai reizei sanāca labi.

2014-09-28-12-50-29.sized.jpg

 

Un tad pienāca laiks pārkrāmēšanai, tur ar negāja garlaicīgi. Jo jaunajam panelim bija kronšteini kas vecajam nemaz nebija, nācās braukt un tos ar nolasīt, un pēctam atiecīgi piestiprināt lai visu var salikt kā pienākas. Tika vel veikti pāris darbi parcik tika viss salons izcelts, tepiķis nedaudz patīrīts ( siltākiem laikiem sākoties plānoju dabūt un ielikt melno), un vel citi nieki. Diemžēl vienīgā bilde no tiek darbiem.

2014-09-14-15-56-24.sized.jpg

 

Pirmais piegājiens 2014-09-25-15-37-47.sized.jpg

 

Tad dabūju citu stūri un nomainīju salonam apgaismojumu, un uzšuvu ātrumpārslēgam jaciņu...

2014-09-21-21-59-58.sized.jpg

2014-10-07-21-55-59.sized.jpg

2014-10-29-16-34-17.sized.jpg

 

Kā jau redzat rokturi un sliekšņa plastmasi ir melni, rokturi stāv garaža arī gaišie, bet sliekšņi diemžēl donoram nebija. Kā arī atstāju melno plastmasu veltilācijas regulātoriem un pelntraukam, nevis ar koka apdari, man šādi pašam labāk tīk.

 

 

2015-01-27-15-18-40.sized.jpg

 

Daudz kas ir izdarīts, un protams daudz kas vel jādara, pašlaik liElākais ar ko jātiek galā ir šprice un vel daži sīkumi.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#2 Gvidoo

Gvidoo
  • Moderators
  • 900 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Zolitūde
  • Intereses:Četri riņķi !

Pievienots 06 April 2015 - 20:22

Tagad simpātisks c4 :) 
Tik par beņķiem neaizmirsti šie izskatās savu nokalpojuši ! 


Audi a4 1.8 20v Quattro
Honda prelude 1.8 dual carb 2gen
Audi coupe 2.3 NG FWD
Audi 100 c4 2.8 Quattro LPG

#3 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1512 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 06 April 2015 - 20:23

Cepuri nost par apņēmību! :good:


Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#4 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 06 April 2015 - 20:59

Gana liels darbs padarīts.. Veiksmi turpmāk  :ok:



#5 Dadzēns

Dadzēns
  • Lietotājs
  • 173 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Gulbene
  • Intereses:Auto lietas kas veido skaistu auto.
    Burvīgas meitenes.

Pievienots 06 April 2015 - 21:01

Apņēmība ir liela un darba arī iegūldīts daudz, jo no sākuma viss bija tādā bēdīgā stāvoklī :)

Galvenais turēt buru un lai auto negrab un neklab.


Galvenais lai siltas kājas :)

Nedari otram tā kā pašam nepatīk.


#6 wonder92

wonder92
  • Lietotājs
  • 33 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 06 April 2015 - 21:01

Visu cieņu! Lai labi ripo! 



#7 Marshall9

Marshall9
  • Lietotājs
  • 114 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 06 April 2015 - 21:03

 Gvidoo + par benķiem, bet tā jau kopumā super viss nostrādāts! 

 

Kādus diskus taisies likt? :)


VW Golf III 1.9td Audi 80 B4 2.0Q Audi A4 B6 2.5tdiQ BMW e38 730d

:blackrs4:  A4 B7 2.0tdi

3D BIM modeling


#8 Mārelss

Mārelss
  • Lietotājs
  • 69 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 06 April 2015 - 21:48

Tiešām labi pastrādāts. Lai apņēmība nepamet  :ok:


AUDI A6 C4 2.5 TDI  :blackrs4:


#9 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 07 April 2015 - 02:44

Par sēdekļiem, garažā stāv nepilns koplekts ar gaišās ādas sēdekļiem, ir doma kkad to savest kārtībā un nokomplektēt.

Par diskiem ir vairāki varianti padomā, bet pašlaikt tas nav primārais.

Pašlaik sarakstā ir:

1) savest šprici kārtībā jo kādas 3 nedēlas atpakaļ saniķojās un sāka bez īpašām pazīmēm tērēt/rīt 20l/100km.

2) sakārtot dažus vizuālus defektus, priekšējo spārnu kur man kāds pie mājām iekāpināja un iespieda, vieta starp priekšējo kreiso riteni un durvi( cik varēts pataisnots jau), nomāinīt apakšējos moldingus jo tie ar savu noklpojuši, un vel dažas lietas...

 

Kā jau minēju daudz izdarīts un vel daudz jādara.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#10 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 07 April 2015 - 06:43

taa sture visu skatu saboja... beshku atcert.brr. bet taa smuka ceshka.


white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#11 Miedziņš

Miedziņš
  • Lietotājs
  • 436 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Bauska
  • Intereses:Ceška, fotogrāfija, miegs.

Pievienots 07 April 2015 - 08:03

Autiņš redzēts dzīvē. Simpātisks! Piekritīšu dzintars@ par stūri. :mrgreen:



#12 Barda

Barda
  • Lietotājs
  • 311 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 07 April 2015 - 09:44

Gadijuma gaze ari nebija virsu??
Audi 100c3 2.3 NF-Sold
Audi a4b5 2.5v6 tdi AFB-Sold
Audi a4b6 2.5v6 tdi AKE Q
Audi 80b2 1.3 fwd

#13 AStanga.

AStanga.
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 8 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi
  • Intereses:Audi un BMW

Pievienots 07 April 2015 - 15:10

Dažreiz ir samanīts Talsos, patīk ko esi izdarijis ar salonu, tā turēt. :ok:


Braucu ar BMW, bet mīlu Audī.


#14 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 07 April 2015 - 16:35

Nu manā īpašumā gāze nav bijusi virsū, varbūt iepriekšējais ir braucis, bet par to info nav.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#15 Andzhus

Andzhus
  • Lietotājs
  • 295 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 07 April 2015 - 17:12

Talsos ir manīts!

Labi esi pastrādājis pie auto, tā turpini! :)


               3M Auto Pulēšana - Talsos 

VW Polo 98' 1.9D                                     Audi 90 fwd 85' 2.2kv

Audi A4 /Facelift/ 1.9 TDi                         Audi 90 Quattro 85' 2.2kv

Audi 80 Quattro 1983 2.2 10VT               Audi 80 Quattro 84'' 2.2 10vt

Audi A4 97' 1.9TDi                                   Audi A4 '07 TDi Quattro


#16 Barda

Barda
  • Lietotājs
  • 311 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 07 April 2015 - 18:25

Ja Talsos pirki,tad iepriekš virsu bija gaze.


Audi 100c3 2.3 NF-Sold
Audi a4b5 2.5v6 tdi AFB-Sold
Audi a4b6 2.5v6 tdi AKE Q
Audi 80b2 1.3 fwd

#17 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 08 April 2015 - 15:54

Šodien nedaudz padarbojos, noņēmu ieplūdes kolektoram augšējo daļu, tad vel vārstu vāku un vel šo to, vārstu vākam blīve bija kā plastmass ciets, nav brīnums kad leķēja.

 

Kas varētu būt sačakarēt kad auto kādreiz ir gājis uz gāzi un izraisīt tagat tik krasu degvielas patēriņa pieaugumu?

Pašlaik radās variants kad varu dabūt visu kas saaistīts ar šprici par 30euro, bet protams nav garantija kad viss ok, cena par visu ir normāla ?


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#18 RichLV

RichLV
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ķekava
  • Intereses:Audi, IT, Taibokss

Pievienots 08 April 2015 - 16:29

Sveikts C4 pulkā, man ar nesen parādījās. %)

 

Jetronikam tur ir vesela ķēde ar potenciālajiem bēdu brāļiem. Visbiežāk nolietojas spiediena diska potenciometrs, kā arī sprauslām ir mehānisks nolietojums. Sāc pa vienam čekot, gan jau uzradīsies vaininieks. Ja saproti po russki, ieteiktu sačekot krievu forumus, tur ar informāciju neskopojas.


Quattroclub.lv


#19 Jazznfunk

Jazznfunk
  • Lietotājs
  • 215 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Passat B5.5

Pievienots 08 April 2015 - 16:45

Nāais! :)


tavaskana.lv yoursound.lv

#20 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 09 April 2015 - 00:49

Kas varētu būt sačakarēt kad auto kādreiz ir gājis uz gāzi un izraisīt tagat tik krasu degvielas patēriņa pieaugumu?

Pašlaik radās variants kad varu dabūt visu kas saaistīts ar šprici par 30euro, bet protams nav garantija kad viss ok, cena par visu ir normāla ?

 

Vai tiešām jādod links uz topiku, tik grūti atrast? 

 

Pa 30 eirām ņemt var, dārgi tas nav.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#21 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9501 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 09 April 2015 - 07:25

pa tādu naudu ejoša šprice būtu lēti


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#22 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 09 April 2015 - 15:27

Ne ne linku nevajag, vaidzigais jau izdrukāts uz papīra. Šodien savācu to šprici, papildus vel paķēru droseli,kapēc nē ja var pa velti dabūt, manai tur bijis veikt savilcējremonts, kā arī papildus izvilku no donora orģinālos vadus aķīša pārvietošanai zem aizmugures sēdekļa.

2015-04-08-13-49-15.sized.jpg


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#23 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 14 April 2015 - 21:05

Šodien pārbaudīti iesmidzinātāji visi strādāja godam, uzlikta jaunā drosele, nomainītā vārstu vāka blīve un viss salikts. Tad izmērīts sistēmas un vadības spiediens ar tiem arī viss itkā ok, kā arī spiediena regulators pie pagriestas aizdedzes rēdīja 90.1mA.  Uzliku arī citu brīvgaitas regulātoru, tik nepārbaudīju.

 

Bet pēc droseles un regulētora maiņas ir parādījušās labas un sliktas lietas. Piestartējot apgriezieni patīkami nostabilizējas kā vajadzētu, tiesa kad startēju apgirezieni nokrītas par bet pēc mirkļa nostabilizējas. Kad vāirāk tiek sagāzēts ar auto tad parādās kas nepatīkamāks. Auto sāk slāpt. Pēctam piestartēt var bet atkal slāps. Ar minimāli, ļoti minimālu gāzes pieturēšanu viss ok.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#24 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 14 April 2015 - 21:40

Lambda darbojas? Degmaisījumu esi regulējis?

 

Kādi ir brīvgaitas apgriezieni siltam motoram, atvienojot brīvgaitas vārstu?


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#25 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 15 April 2015 - 14:45

Darbojas. Nop neko pats neesmu regulējis. Kā jau minēju pija patēriņš 20l/100. Pirmstam brīvagita citreiz bija par augstu bet tā dabūbā nebija sūdzības, tik patēriņš liels. Pēc visa ko tgt sadarīju ar otru brivagitas regulātoru apgriezieni ok, bet pēc kāda laika noslāpst un nevar pielaist, atvienojot vadu no regulatora var pielais bet apgriezieni lēka 1000-1300. Pieliekot veco regulātoru apgriezieni tik 700, atvienojot arī sāk lēkāt tā pat, un sagāžējot kka uzķeras uz 1000 vai nedaudz virs un stabili stāv. Vai pie patēriņa varētu būt vainīga starta sprausla kad tā neatslēdzas ?


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#26 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 April 2015 - 16:50

Kā zini ka lambda darbojas?

 

Labi, piedošanu, nepilnīgi uzrakstīju - kādi ir brīvgaitas apgriezieni kad atvieno brīvgaitas vārstam štekeri UN vadības spiediena regulatoram?

 

Ja starta sprausla būtu vaļā, tu ar to mašīnu nepabrauktu, un ja arī brauktu, patēriņš būtu jūtami lielāks - no pieredzes...  :wacko: Manam A90 bija sagājis uz īso brīvgaitas vārsts ar starta sprauslu, tb tas impulss, ko visu laiku pievada vārstam, turēja vaļā arī sprauslu - ar pedāli grīdā pusotru kilometru līdz darbam aizbraukt varēja, borta kompim rēķinot patēriņu vairākus desmitus litru uz sotaku. Braucot pa šoseju kruīzā uz 110, motors jūtami raustījās un degvielas rādītājs aizbraucot 17 km līdz liepājai, pa ceļam acīm redzami kritās, aizbraucot uz pilsētu, siltam motoram ar brīvgaitas regulatoru - labo kāju - varēja noturēt kaut kādus apgriezienus, kur šis uz 2-3 katliem purpināja, atlaist pedāli nebija motivācijas, jo trūka ticības ka tas motors pēc tam ar starteri lektu. No izpūtēja arī nāca kārtīgs spēks ārā. Atpakaļceļā, dēļ tā ka bija apriebusies raustīšanās, atvilku uz kādiem 170, pēc tam 2 kilometrus robā ripinot, silts motors bija tā aizliets, ka izņemot no roba un ieminot gāzi grīdā, uz 50-60 kmph vēl sanāca noripināties pārsimts metrus, līdz motors atgāja, izspļāvis lielu dūmu mākoni... :crazy:


Šo rakstu rediģēja mshathlonxp: 15 April 2015 - 16:52

1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#27 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 15 April 2015 - 19:23

Kad sākās problēmas ar patēriņu, iebraucu servisā lai pārbauda, biju divos, abos teica kad zonde strādājot kā vajag.  Rīt izdarīšu ko rakstīji ar abiem regulatoriem, šodien darbs un auto garāža.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#28 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 15 April 2015 - 23:06

Nu bet kā tajos abos to noteica - tiešām veselos divos talsu servisos māk lietot oscilogrāfu un sajēdz KE-jeta darbības principus? :hihi:


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:


#29 kristru

kristru
  • Lietotājs
  • 136 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Talsi

Pievienots 16 April 2015 - 08:09

:D Noteikti nē, ja jau jēgtu tad laikam labāk aizdzītu lai pārbauda saregulē visu kā vajag. Vienā servisā ar parasto testera metodi ko pats ar varēju izdarīt, otrajā itkā izmantoja oscilogrāfu.


Mitsubishi Eclipse G1 1994 2.0 WRECKED

BMW E36 2.5 RUSTED AND SOLD

Audi 100 C4 2.3 Quattro  SELLING

Audi A4 B6 3.0i Quattro   DAILY CAR


#30 mshathlonxp

mshathlonxp
  • Lietotājs
  • 9494 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:dziļie dziļie lauki - liepājas pusē
  • Intereses:Vecais labais joks ar rijīgiem un neejošiem benzīnniekiem

Pievienots 16 April 2015 - 08:29

Spēlēšanās ar testeri ir pilnībā bezjēdzīga, tā tikai parāda ka tā lambda tikai KAUT KO dod laukā, bet nevis kā tā darbojas. Vienreiz bija pie manis atbraukusi viena kupeja, kurai padeve bija auzās, un to ar miliampērmetra metodi nevarēja noregulēt - jo lambda bija uz miršanas robežas, ar reakcijas laiku, kas mērāms sekundēs - tādai testeris joprojām kaut ko rādītu. Lieki teikt ka pēc normālas ielikšanas varēja gan padevi noregulēt, gan līkās padeves izraisītās anomālijas pazuda.

 

Ja ar oscilogrāfu testējot bija kaut kas šitāds  tad ir normāli, jā. 


KE-jetam tomēr ir tāda ērtība ka atvienojot vadības spiediena regulatoru un nikni rīkojoties ar droseli, var likt degmaisījumam treknināties un noliesēt.


1987 B3 A90q - piemineklis

1989 mk2 1.3 karbo ar četrgangu Ghetto GTI powered by VEMS - oficiāls DIVLITRIS

divi velosipēdi ar līkiem rāmjiem [stāv pusizjaukti] trīsritenis - divi mazi ripuļi priekšā, viens liels aizmugurē, kājas priekšgalā, galva pakaļgalā - FTW!  :crazy:





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)