Pālekt uz saturu


Foto

AEL turbīnas skaņa pie slodzes.


  • Please log in to reply
17 atbildes uz šo tēmu

#1 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 23 November 2014 - 14:45

Vai tas ir normāli ka tagad pie slodzes turbīnas skaņa ir palikusi diezgan skaļāka?

Un vai ir iespējams pārbaudīt turbīnas asi vai viņa kustās neko sevišķi neizjaucot?


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#2 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1655 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 23 November 2014 - 15:44

Kā tas ir ka tagad? Kaut kas tika darīts?



#3 chaba

chaba
  • Lietotājs
  • 568 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:auto gan tehniski gan skataami

Pievienots 23 November 2014 - 17:56

viens ir skaidrs, normali ir tik ilgi kamer auto iet un need ellu vairak par degvielu, tad ir normali! parbaudit var mazliet pajaucot, bet ka pakustinot secinat pec cik km izbeigsies, nezinu!


V8 limo 2,5 TDI ap 200zs

ALUMĪNIJA metinašana, nerusejosa terauda izpludes sistemu metinasanas pakalpojumi 26209211 vai pm...


#4 @Didzmeistars

@Didzmeistars
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Viesīte-Jelgava

Pievienots 23 November 2014 - 18:21

nu pēc manas pieredzes ar 1z 1.9 tdi (laigan kāda starpība tam kāds motors, šajā gadijumā) bet karoč tad, kad braucot var saklausīt turbo tad tur jau kautkas sāk izbeigties ! 

 

manā kontā pa cik jau 4tras turbības, tad jā :D  laigan ar tādu turbo var ilgi braukāt :) 

 

pārbaudīt cik liela ir kustība var noskrūvējot no turbo augstā gala gumijoto trubu un ar pirkstiem pakustinot asīti var just brīvkustību.. tur galvenais ir lai nav aksiālās kustības (ti. tā ass nedrīgst kustēties uz iekšu/ uz āru )  

 

tas vai eļļu ēd/ need pie reizes kad noņemta tā truba no turbo augstā gala - izskauki smuki turbo rīklīti un tad neliekot to trubu virsū iedarbini auto, lai parūc un skaties kas notiek :) , bet eļļu spļauj ārā tikai tad , kad jau IR aksiālā kustība asītei . 



#5 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 24 November 2014 - 10:18

Brīvdienās būs jāpaskatās ceru ka nekas traks nebūs. Ja nu tomēr viņa nobeigsies tad cik sarežģīti ir uzstādīt K16 turbīnu?


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#6 Vucins

Vucins
  • Lietotājs
  • 805 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:zem tilta, kartona kastē ...
  • Intereses:0,5 vismaz, ideāli 0,7 ...

Pievienots 24 November 2014 - 11:46

tikpat saržeģīti cik dzimto K14 nomainīt


kravu pārvadājumi no/uz PL, SE, IT, DE ziemeļiem, TR, EE, LT

kā arī transporta, tai skaitā express, pakalpojumi Baltijas teritorijā ar Renault Master busiņiem. ;)


#7 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 24 November 2014 - 13:01

tikpat saržeģīti cik dzimto K14 nomainīt

izplūdes kolektors der tas pats?

Pietiktu tikai ar pašu turbīnas nomaiņu un vadību?


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#8 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 24 November 2014 - 14:26

chota nepiekritishu,ja turbina sak svilpot tad driz jau gals...  interesanti kada ir ta skanja tev pie slodzes...

gals bus kad sparninji saks est auksto galu jeb vnk laidis ellju gar asiiti..


izplūdes kolektors der tas pats?

Pietiktu tikai ar pašu turbīnas nomaiņu un vadību?

k14 ir k16, atshkjiriba ir vnk putiena, 14ta sak atrak (man ap 1800jau sak svilpot), bet 16 velak.(ap 2000 tik saka svilpot uz ceshkas)


white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#9 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 24 November 2014 - 16:03

chota nepiekritishu,ja turbina sak svilpot tad driz jau gals...  interesanti kada ir ta skanja tev pie slodzes...

gals bus kad sparninji saks est auksto galu jeb vnk laidis ellju gar asiiti..

Kaut kad mēģināšu ierakstīt to švilpoņu.

 

Skaidrs. Jaudas pieaugums ir jūtams vai labāk saņemties un ielikt ko nopietnāku? Neko baigi nopietnu negribu bet ap 200zs nebūtu slikti. Man it kā teica ka ar čipu vien var dabūt tuvu pie 180.


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#10 krisiits

krisiits
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 November 2014 - 16:48

Man pēc dpf likvidēšanas sāka labi dzirdēt turbīnu,bet džeks teica ka tas esot normāli.Zinu daudzus kam svilpo turbīnas un pats domāju ka tas ir normāli.


www.audi-austrumi.lv
 


#11 Edzyx

Edzyx
  • Lietotājs
  • 1538 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera

Pievienots 24 November 2014 - 16:53

Kaut kad mēģināšu ierakstīt to švilpoņu.

 

Skaidrs. Jaudas pieaugums ir jūtams vai labāk saņemties un ielikt ko nopietnāku? Neko baigi nopietnu negribu bet ap 200zs nebūtu slikti. Man it kā teica ka ar čipu vien var dabūt tuvu pie 180.

Pietiks arī ar čipu tikai. Parasti cik manīts, tad čipotam AELam ir 160-180zs, atkarībā no paša vēlmēm, čipotāja, utt. Daudz izrunāta tēma. Jā, un starpība ir pat ļoti jūtama ;)


Audi A6 C4 2.5 TDI quattro '97

Audi A6 C4 1.9 TDI '96
Audi S6 C4 2.2 20V turbo '96
                                                                                                                                 "Haters gonna hate. Ignore them." :mrgreen:
 


#12 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 26 November 2014 - 07:48

kljudijos, k14 pie 1600 sak svilpot B)


Šo rakstu rediģēja dzintars@: 26 November 2014 - 07:51

white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#13 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 26 November 2014 - 16:42

Skaidrs redzēs cik ilgi man šī turbīna novilks kā nekā ziema tuvojas un "Tās dienas" arī nav aiz kalniem un tad ja būs iespēja likšu K16.

 

 

kljudijos, k14 pie 1600 sak svilpot B)

Es gan kaut ko sāku just ap 2000 un dzirdēt pēc 3000.


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#14 krisiits

krisiits
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2014 - 16:55

Skaidrs redzēs cik ilgi man šī turbīna novilks kā nekā ziema tuvojas un "Tās dienas" arī nav aiz kalniem un tad ja būs iespēja likšu K16.
 
 

Es gan kaut ko sāku just ap 2000 un dzirdēt pēc 3000.

Galvenais nemīz :D mizo kamēr iet un pēctam tik maini

www.audi-austrumi.lv
 


#15 Brema

Brema
  • Lietotājs
  • 191 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Quattro un vēl datori utt.

Pievienots 26 November 2014 - 16:56

Galvenais nemīz :D mizo kamēr iet un pēctam tik maini

Zinu Zinu :D Ceru ka pēc ziemas priekiem mašīna vēl būs braucama ar visiem bamperiem :D


Mazda 323F BA 1.5
Audi A6 C4 Quattro 2.5TDI AEL 


#16 krisiits

krisiits
  • Lietotājs
  • 255 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 26 November 2014 - 18:31

Zinu Zinu :D Ceru ka pēc ziemas priekiem mašīna vēl būs braucama ar visiem bamperiem :D


Buss labi,ja kas bamberus uzreiz vari nonemt lidz pavasarim

www.audi-austrumi.lv
 


#17 Agrels

Agrels
  • Lietotājs
  • 240 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mērsrags

Pievienots 27 April 2015 - 16:14

Manam audim pēc zobsiksnas maiņas, apmēram 1 mēnesi vēlāk parādijās klusa, bet dzirdama turbo svilpšana pie apgriezieniem. Man liekas ka tagad ēd eļļu vairāk kā pirms tam. Ieliec pirkstu izpūtējā un izņem - pirksts ir mitri melns, tas vrb tāpēc ka kondensāts izpūtējā? Video var redzēt kā dodot gāzi, tek kondensāts no izpūtēja vidus, bet vaitad nav pa daudz? :D bet atmetot gāzi, tā skaņa no turbīnes jau normāla man šķiet, galvenai ka, lai nesvilpo pie gāzes došanas... Ja kas, tad dūmu nav!!!

 

Liekas, ka turbīnes svilpšana parādijās, kad kopā ar zobeni, mainīja arī gaisa filtru, vrb kādus sūdus iebirdinājis gaisa filtra kastē un tgd sarāva iekšā un atsita spārnus?

 

Un ci ktad šis kvatra to eļļu vsp ēd? 1l uz 5000km? Esmu nobraucis 3000 km un pielēju pus līmeni un vēl pirms tam kko bik biju ielējis...

 

Tev būs video:


Šo rakstu rediģēja Agrels: 27 April 2015 - 16:51

2002. gada A4 B6 2.5 TDI 132 Kw/180 zs V6 AKE Quattro S-line, 6 pak manual - Avant LY9H/LY9H

 
 
 
 

#18 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 22 May 2015 - 23:29

Kaut kad mēģināšu ierakstīt to švilpoņu.

 

Skaidrs. Jaudas pieaugums ir jūtams vai labāk saņemties un ielikt ko nopietnāku? Neko baigi nopietnu negribu bet ap 200zs nebūtu slikti. Man it kā teica ka ar čipu vien var dabūt tuvu pie 180.

Negribu apbēdināt un nevienam arī nepārmetu, bet 180 zirgi?!! Vēlu veiksmi!! No veca motora, kurš LABĀKAJĀ gadījumā ir zaudējis 10...12 zirgus un ar vadības pārrakstīšanu panākt 180 zirgus! Nedomāju gan. Pat ja kaut ko tuvu tam varētu nosmelt, tad tas būtu ļoti īslaicīgi, nevis ikdienā ekspluatējams motors! 165 nu varbūt 170 ļoti laba motora gadījumā sanāktu sakasīt, bet ne vairāk! Vispār būtu ļoti pateicīgs, ja kāds pēc tiem apgalvotajiem 180 zirgiem uzbrauktu uz ruļļiem un nomērītos, lai cilvēki mazliet nolaistos uz zemes!!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)





0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)