Pālekt uz saturu


Foto

Bremžu nevienmērīga darbība

Vājas bremzes atgaisošana nevienmērīgas bremzes

  • Please log in to reply
68 atbildes uz šo tēmu

#1 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 12 October 2014 - 16:04

Sveiciens AUDI faniem!Esmu saskāries ar vienu problēmu,kuru paša spēkiem pašlaik neizdodas atrisināt.Tātad par visu no sākuma.Auto ir Audi A6 C4 2,5 Tdi,FWD avant.Auto ir BEZ bremžu regulatora.TA izbrāķēja ar nevienmērīgu aizmugurējo bremžu darbību un labā suporta šķidruma noplūdi.Bremzes bija Kreisā 2;labā 1,2.Rokas bremze ideāla.Nomainiju suportu(Rūpnīcas restaurēto).Nekadas izmaiņas,joprojām bremzes nevienmērīgas.Tad ķēros pie kolēģu ieteikumiem.Pārbaudiju,(šķiet tos laikam sauc par pretspiediena vārstiem).Atrodas tie bremžu maģistrālē piestiprināti pie aizmugurējās piekares.Beigu beigās man ieteica visu to sastāvu,kas tajos ir iekšā izmest  ārā,jo daudziem C4 vispār tādu neesot.Tā arī izdariju.Nav vairs vārsti,bet gan vnk liela diametra bremžu maģistrāle.Pēc šīm manipulācijām nekas nemainijās.Ja vienīgi (nezinu kurā brīdī šī lieta parādijās)vai sakritība,jeb kas cits,taču bremžu pedālis tagad pēc uzpumpēšanas aiziet grīdā.Ļoti lēnām,bet aiziet grīdā.Tālāk nomainiju visas bremžu galvenā cilindra gumijas.Joprojām nekādu izmaiņu.Nu jau bremzes pārbaudīt nav vērts,jo pirmais spiediens uz bremzēm ir gandrīz grīdā.Pēc uzpumpēšanas ir,bet lēnām aiziet grīdā.Atgaisots ir bezjēgā.Nu jau 1,5l bremžu šķidruma ir izgāzti cauri.Man vairs nav ideju,kur meklēt problēmu.ABS bloks nevar ko tādu darīt?Varbūt ir kādas versijas?Būšu ļoti pateicīgs par jebkuru pamatotu versiju.


Šo rakstu rediģēja Lauric: 06 November 2014 - 09:20

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#2 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 October 2014 - 16:17

Kāpēc bez bremžu spēka regulātora aizugurē?



#3 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 12 October 2014 - 16:45

Man vnk tāds nav nekad bijis.Cik zinu,tad ir modeļi ar bremžu regulatoru,ir bez.Man ir bez.


A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#4 Intars23

Intars23
  • Lietotājs
  • 456 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jēkabpils
  • Intereses:Elektronika.

Pievienots 12 October 2014 - 16:47

vajadzēja parbaudit klučus, vadiklas un bremžu diskus nevis kaut ko sapist jaucot un metot arā visu pēc kārtas.


Audi A4 B5 AFN 1.9TDI quattro 

www.aretaplus.lv - Grāmatvedības pakalpojumi.


#5 Milicis

Milicis
  • Lietotājs
  • 674 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 12 October 2014 - 16:59

Nu ne jau a6 c4 bez regulatora!!! tqad gateris!! i use to drink coca cola.. :D nax



#6 DieselTime

DieselTime
  • Lietotājs
  • 642 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 12 October 2014 - 17:00

uz audi 100 c4 ir regulatora uz a6 nav ,signals iet no ABS bloka,Vari parbaudit ABS datciku vai ABS gredzenu jo daudziem vini jau norusejusi un datciks nevar nolasit atrumu 


Audi  A6 C4 2.5TDI Quattro Nogaro Blue


#7 PelekaisXXXL

PelekaisXXXL
  • Lietotājs
  • 105 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži-Dobele
  • Intereses:Ir...
    Datori
    Navigacijas

Pievienots 12 October 2014 - 18:06

vajadzēja parbaudit klučus, vadiklas un bremžu diskus nevis kaut ko sapist jaucot un metot arā visu pēc kārtas.

Izdari šo, kas te rakstīts. Man bij apdeguši bremžu diski un kluči.


Audi A6 C5 2.5 TDI


#8 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 01:00

Neesmu pārliecināts, bet šķiet ka 94. gada A6 vēl bija aprīkoti ar spēka regulatoriem. Pēctam tos aizstāja ar droselēm(4A0611789C). Darba kolēģim bija identiska kaite, viņa autiņam pie vainas bija, nepateikšu kā sauc un katalogā arī nezkāpēc neatradu, bremžu maģistrālē, automašīnas pakaļējā daļā. Iespējams ka uz tilta vai virs tā, neliels cilindrisks elements. Tas esot bijis sapuvis. Tā kā pats to verķi redzējis neesmu, tad par informācijas patiesumu galvot nevaru!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#9 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 13 October 2014 - 07:12

ceshkai ir regulators,ja tu to izmeti ara un bremzes tapat nav, tad sac domat par abs bloka gljuku ... jo galvenais cilindrs ta nevar darit, tad ir 2 ritenjiem jabremze un 2ljoti shvaki.

kas te bij rakstits par abs gredzeniem, kapec tas japiemin? pilnig garaaam.ir jeb nav gredzni beikti ,bet bremzem tapat jabut .

pedalis grida delj beikta galvena cilindra, delj gaisa sistema delj gaiisa abs blokaa. mainit gumijas galvenajaa ir lieki izmesta nauda.

p.s interesanti kadas resnas caurules trubas ieliki..... ir tak spec'savienojumi... un uz skati tevi pof pof pof  kada h** pec tev ir izrauts reguators :D

a bremzhu diski ir labi? biezums ok? dilums normals? man bij ar priekshejam bremzem tada lieta, samainiju diskus un viss ok.


white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#10 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 09:10

Tā saucamā ceška tika ražpta laika posmā no 91. līdz 97. gadam. Un kā jau iepriekš tika minēts uz A6 spēka regulatorus vairs neuzstādija, izņēmums varētu būt 94. gada A6, bet tā vietā, bremžu caurulēs pirms supportiem ielika droseles!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#11 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 13 October 2014 - 13:45

Neesmu pārliecināts, bet šķiet ka 94. gada A6 vēl bija aprīkoti ar spēka regulatoriem. Pēctam tos aizstāja ar droselēm(4A0611789C). Darba kolēģim bija identiska kaite, viņa autiņam pie vainas bija, nepateikšu kā sauc un katalogā arī nezkāpēc neatradu, bremžu maģistrālē, automašīnas pakaļējā daļā. Iespējams ka uz tilta vai virs tā, neliels cilindrisks elements. Tas esot bijis sapuvis. Tā kā pats to verķi redzējis neesmu, tad par informācijas patiesumu galvot nevaru!

Tas cilindriskās formas objekts ir ar nummuru 25 Tevis dotajā shēmā.Un tieši tam man ieteica izmest visu saturu ārā.Vai tikai nebūs tā,ka tā būs bijusi lielākā kļūda ko izdariju.Tieši pie tilta tas ir pieskrūvēts bremžu maģistrālē.


Tā saucamā ceška tika ražpta laika posmā no 91. līdz 97. gadam. Un kā jau iepriekš tika minēts uz A6 spēka regulatorus vairs neuzstādija, izņēmums varētu būt 94. gada A6, bet tā vietā, bremžu caurulēs pirms supportiem ielika droseles!

Šķiet,ka tā varētu būt taisnība.Man darba kolēģiem kopā ir 5 vēl tādi C4 kā man.Man ir 97 gads.Kolēģiem vecāki.Un man vienīgajam nav bremžu spēka regulators un ir tie cilindriskās formas objekti bremžu maģistrālē pie aimugurējā tilta.


Bremžu diski,kluči,suporti un to vadīklas ir ideālā stāvoklī.Tur noteikti nav problēma.Viss ir samainīts.Bet man tagad rodas jautājums,kādu funkciju pilda tā augstāk minētā drosele?


Šo rakstu rediģēja Lauric: 13 October 2014 - 13:46

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#12 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 16:45

To Lauric!
Tas detaļas numurs, ko es rakstīju, tās ir droseles un tās skrūvējas supportu elastīgajās caurulēs. Tas ka tu viņas izmeti nav nekas slikts, viss kas mainīsies dēļ to neesamības ir tas, ka pakaļējās bremzes būs asākas/agrākas, jo spiediena pieaugums supportā netiks ierobežots dēļ reducētā šķērsgriezuma laukuma! Cilindriskais objekts par ko runāju, ja tik tiešām tāds ir, ir ievērojami lielāks par droseli un pie tā pievienojas metāla/kapara hidraulikas vadi! Ar ļoti lielu pārliecību varu apgalvot, ka ar 96. gada februāri A6 nāk bez spēka regulatora!


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#13 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 17:06

Kas par droselēm elastīgajās šlaukās ?  :pohas:


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#14 BLOW

BLOW
  • Lietotājs
  • 491 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:AUDI, AUDI un AUDI.

Pievienots 13 October 2014 - 18:41

Man audi a6 96. Q. ir pavisam vienkārša shēma Galvenais cilindrs > ABS > suporti. Pa vidu nav nekādu droseļu, spēka regulatoru vai vel sazin kas! Viss ir oriģināls kā no rūpnīcas! Tehniskajā bremzes kā jaunai mašīnai!

 

Pieļauju ka tur cilvēks ir nedaudz par dziļu ieracies, tas viss drošivien ir vienkāršāk nekā izskatās.


AUDI S6 2.2 t, AAN, AWD, -powered by jonix -- Going for VS

VW Golf 6 1,2TFSI, FWD -stock - SELL

(VW Golf 4 1,9SDI, FWDstock ; AUDI S6 2.5TDI, AEL, AWDpowered by jonix ;  AUDI 200 2.2 t, MC, FWD,stock;  VW Golf 3GTI, 2.0,  2E, FWDstock ) -- SOLD


#15 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 19:04

Kas par droselēm elastīgajās šlaukās ?  :pohas:

Neuzvelcies!
Tā kā Lauric bija jautājis par priekšpiedziņas auto, tad es par priekšpiedziņu arī runāju. Quattrām nav ne droseļu ne spēka regulatora un patiesībā tie arī nav vajadzīgi, par cik tilti ir sajugti kopā! Bremzēšanas moments no viena tilta daļēji tiek pārvests uz otru un vice versa! Īpaši tev paskaidrošu: drosele ir tāds elements, kas ierobežo plūsmu, galvenokārt šķidrumu un gāzu! Vēl gan drosele iedalās regulējamā un neregulējamā.  Nu tad šīs ir tas gadījums kur ir neregulējamā drosele, ja tas bija tas kā Tev pietrūka! Pāris postus iepriekš pat ir detaļas numurs no kataloga, tā kā svinīgi iesaku apstīties pirms bārstīties ar saviem pārmetumiem!   :crazy: 

P.s. nevis šļaukās, bet caurulēs!


Šo rakstu rediģēja Gz-Unit: 13 October 2014 - 19:24

A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#16 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 20:05

Tu dabā esi redzējis kur atrodas detaļa ar 25 numuru ? Vai tik cik bildītēs esi manījis .


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#17 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 13 October 2014 - 20:10

Nu tas cilindriskais objekts(shēmā 25 nr) bremžu maģistrālē pirms aizmugurējā suporta ir ap 3-4cm diametrā un 6-8 cm garš.4dien tikšu pie auto un ielikšu foto kāds izskatās.Bet pagaidām īsti nav sajēga,kur tālāk meklēt manu problēmu.Vai var būt tā,ka nevar atgaisot?Ir ar spiedienu spiests iekšā.Bez izmaiņām.Sajūta ir tāda,kā liels daudzums gaisa būtu iekšā,tikai kur!!!Ja nevar dabūt ārā.....


Šo rakstu rediģēja Lauric: 13 October 2014 - 20:11

A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#18 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 20:35

Tu dabā esi redzējis kur atrodas detaļa ar 25 numuru ? Vai tik cik bildītēs esi manījis .

Iepriekš gan bija cits jautājums! Uz tā laikam aplauzāmies!
Ja esi tik neadekvāts, tad neizrādi to te!
Atbildot uz Tavu, jau otro jautājumu, tad jā esmu redzējis dzīvē!

Savam avantam diemžēl mainīju, jo bija sapuvušas un viena nolūza caurulē!
Varu uzdāvināt kā suvenīrus, neesmu izmetis!


Nu tas cilindriskais objekts(shēmā 25 nr) bremžu maģistrālē pirms aizmugurējā suporta ir ap 3-4cm diametrā un 6-8 cm garš.4dien tikšu pie auto un ielikšu foto kāds izskatās.Bet pagaidām īsti nav sajēga,kur tālāk meklēt manu problēmu.Vai var būt tā,ka nevar atgaisot?Ir ar spiedienu spiests iekšā.Bez izmaiņām.Sajūta ir tāda,kā liels daudzums gaisa būtu iekšā,tikai kur!!!Ja nevar dabūt ārā.....

Jā, 25. ir tas iztrūkstošais elements, kuru neieraudzīju! Darba kolēģim bija tieši tie paši simptomi: rocene laba un vienmērīga, darba bremzes aizmugurē ar ļoti lielu diferenci! Pie vainas esot bijusi tieši 25. detaļa.


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#19 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 20:42

Nu ja pedālis aiziet grīdā, sistēmā ir gaiss.  Un kā priekšējās bremzes ? Nav arī pa diognāli sliktas?


audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#20 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 20:44

Prātvēder , izlasi  ko pats rakstīji 12 postā !


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#21 gatis

gatis
  • Lietotājs
  • 1385 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 20:50

bļin, ierakstot google, tiešām kaut kādas dīzes tur ir ..

 

https://www.google.l...ved=0CAYQ_AUoAQ


audi 80q typ81 2.2 10vtq(procesaa)
audi A6/C4 2.5Tdi
 

 


#22 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 20:51

Prātvēder , izlasi  ko pats rakstīji 12 postā !

Par to prātvēderu būsi ko sajaucis!  :kasp: 
Varbūt vari norādīt, kur es kļūdījos, jo pagaidām es visam sevis rakstītajam piekrītu!
Bet ja Tev ir sakrājies kas sakāms man, tad varbūt privāti?


bļin, ierakstot google, tiešām kaut kādas dīzes tur ir ..

 

https://www.google.l...ved=0CAYQ_AUoAQ

Bingo!  :ok:


A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#23 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2080 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 13 October 2014 - 20:56

Salīdzini ko raksti 12 un ko 18 postā par detaļu 25.


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#24 Gz-Unit

Gz-Unit
  • Lietotājs
  • 252 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils <-> Gulbene

Pievienots 13 October 2014 - 21:00

Salīdzini ko raksti 12 un ko 18 postā par detaļu 25.

Nu tādā gadījumā par 25 detaļu vari izlasīt 8. postā!!
Jā tik tiešām 18. postā atbildot uz tavu jautājumu es kļūdījies, jo biju pārliecināts pārliecināts, ka 25. detaļa arī ir drosele, bet kā pēctam izrādījās, tā tomēr ir tā detaļa par kuru 8. postā pieminēju, ka pats nēsmu saskaries ar to!


Šo rakstu rediģēja Gz-Unit: 13 October 2014 - 21:05

A6 c4 2.5 TDIq (Powered by my self)


#25 dzintars@

dzintars@
  • Lietotājs
  • 2014 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:jelgava
  • Intereses:nocelt paris ljimonus un sedet saimaa :)

Pievienots 14 October 2014 - 07:42

karoche biee izmet tos shtruntus lauka  ! un nav vinji 6-8cm bet max 3cm garuma!!!  es ar no sakuma neiebracu par kadu shtruntu trubas iet runa,,bet ieraudziju bildees un sapratu xe


white audi c4a6 96. 2,5tdi 


#26 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 06 November 2014 - 09:33

Paturpināšu šo tēmu,jo joprojām netieku galā ar šo mistiku.Klāt pie visa izdarītā vēl ir nomainīts galvenais bremžu cilindrs + vel viens litrs DOT4 izlaists cauri sistēmai.Bez rezultātiem.Pedālis joprojām grīdā pirmajā spiedienā.Uzpumpēt var,bet tad turot tik un tā lēnām aiziet grīdā.Vecie simptomi.KO DARĪT?IR VĒL KĀDAS VERSIJAS?Atgaisošanu veicām ar pedāļa sapumpēšanu.Speciāla sistēma bremžu atgaisošanai netika pielietota.(Tantes runā,ka esot tāda,bet redzējis neesmu).Vai var būt,ka ir tik šausmīgi grūti atgaisot sistēmu?Tas ir pirmais variants,ko apspriežu.Otrs, un vienīgais kas nav nomainīts no elementiem ir ABS  un bremžu vadības boks.Vai tas var šādu "šaizi" taisīt?Veči palīdzat ar padomu,ja mani paziņas un kolēģi arī vairs nezin ko ieteikt.


A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#27 nuugjis

nuugjis
  • Lietotājs
  • 155 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 06 November 2014 - 12:09

Abs bloka vieta ieliec troinikus prosta, tada veida zinasi vai abs pis smadzeni vai ne

#28 Lauric

Lauric
  • Lietotājs
  • 401 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Velo,MTB,Motospotrs,autosports,tunings.Makšķerēšana

Pievienots 06 December 2014 - 18:49

Ja nu kādam kas noder.Problēmas atrisinājums tika rasts,tikai atbilde,kur bija problēma joprojām nav skaidra.Viens ir skaidrs,ka problēma bija saistībā ar priekšējām bremzēm.Tika nomainīti abi suporti un kluči.Un galu galā uzlikts lietos(oriģinālais Lucas) bremžu galvenais cilindrs,jo ar jauno(Matelli) neizdevās dabūt bremzes.Mistisks gadijums.


A3 8L 1,9 TDI

A6 C4 2,5 TDI Avant (Powered by Kaross)
Audi 80 (B3) 2.0 16V (6A)
Audi 80 (B3) 2.0 8V (Destroyed)


#29 Martins-

Martins-
  • Lietotājs
  • 17 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 10 December 2014 - 18:34

Kadus gadus atpakal vienai mazdai gaisoju un brinijos kapec nevar atgaisot. Likas , ka bremzu skidrums ir pietiekosi bacoka, bet kad peleju klat un gaisojot nelavu tam nokristies lidz min tad ar izdevas :D Secinaju, ka rava  gaisu ieksa kautgan limenis nebija zem min. Ta dumji man sanaca :D



#30 JohnDe

JohnDe
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 1 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 02 July 2015 - 18:58

ČAU VISIEM!

 

Man radusies ķibele ar AUDI A6 2005.g. elektronisko rokas bremzi, paneļa displejā rāda - Parking brake malfunction!!! Braucot un ripinot auto jūtu, ka mašīna bremzējas, neripo kā nākas. Pārbaudīju kā uzkarst bremžu diski un secināju, ka aizmugurējais kreisais ritenis nav atslēdzies no el. rokas bremzes, jo bremžu disks pārkarsis salīdzinājumā ar labā riteņa bremžu disku. Sāku slēgāt rokas bremzi līdz vienu brīdi viss aizgāja, nebija ne brīdinājuma displejā, ne bremzējoša sajūta ripinot auto.

Jautājums -> Problēma varētu būt tīri elektronikā un jāslēdz pie kompja, vai problēma varētu būt nopietnāka ar šī kreisā riteņa rokas bremzes "sistēmu" ??

 

PALDIES!!!!!! :) 






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)