Pālekt uz saturu


Foto

2.7t čipošana

chip 2.7t čipošana a6

  • Please log in to reply
27 atbildes uz šo tēmu

#1 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 September 2014 - 11:16

Sveiki!

Interesē kādas ir atsauksmes attiecībā uz 2.7t quattro čipošanu 250zs vai līdzīgi.
Audi a6 c5 2000.g.
1) kā ir ar degvielas patēriņa izmaiņām;

2) kā ir ar sajūga svilšanu/slīdēšanu;

3) ja ir benzīns/gāze tad gāzi jāpārprogrammē pēc benzīna uzstādījumiem?
4) citi ieteikumi?

 

Vēlme dažus zirgus pielikt, bet negribētos lai patēriņš kosmosā. Uz doto brīdi vidējais ~12.6-13.6l/100km
Izgraizīta ieplūde un izplūde, pārējais stock.

 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#2 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 September 2014 - 11:21

Ja brauksi kā brauci- patēriņš nokritīsies, bet parasti visi sāk braukt agresīvāk...

Ja nemaldos Tev arī divmasnieks- ja tas būs padilis- tad ātrāk pienāks gals...


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#3 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 22 September 2014 - 12:01

sajūgs jau 2x mainīts 5 gadu laikā, vienreiz komplekts kopā ar kurvi un izspiedējgultni otreiz tikai sajūga disks.
Cik zināms visiem ar manuālo kārbu tāda problēma ka netur slodzi. Ja nu vienīgi keramisko uzmet, labākajā gadījumā 2x ilgāk ies mosh.\

 

Mēnesī 2tk nobraucu nav baigi daudz, nav maz, tāpēc patēriņš diezgan noteicošs. Iespiest pedāli protams patīk, tomēr cenšos arī piedomāt pie ekonomijas :D


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#4 dragijs

dragijs
  • Lietotājs
  • 5160 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga
  • Intereses:No visa pa mazam

Pievienots 22 September 2014 - 12:42

Tad jāņem 3,0 tdi


Audi Q7 3.0 TDI ; Audi A4 B8 2,0 TDI

Audi TT 1,8 T 180 hp ;  Quadzilla ram smc 250

Audi A6 C6 3,0 TDI Quattro powered by Jonix,    Audi A6 C5 2,8 30V Quattro

Audi A6 C4 2,8 12V Quattro,   Audi Coupe un 90 B3 2,3 NG bezpiedziņa

 


#5 Vikings

Vikings
  • Lietotājs
  • 1331 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga; Dobele
  • Intereses:nr. 29812384

Pievienots 22 September 2014 - 15:15

man videjais paterins ap 10 litri.
Audi S4 B5 avant'98 2,7 K04 biturbo Stage 2 - 320 hp 510 nm, 0-100 km/h - 4,9 sec. /powered by Kaross

Celtniecibas un remontdarbi.
Kvalitate,termiņi un pienemamas cenas. PM

#6 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 24 September 2014 - 09:33

Viking tev čipots? Kādi uzlabojumi veikti?

Labprāt arī samazinātu patēriņu, gadā savācās naudās tas viss :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#7 DK5000

DK5000
  • Lietotājs
  • 2077 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 24 September 2014 - 16:22

*
POPULĀRS RAKSTS!

Galvenais ir nopirkt 2,7 T priekš ekonomijas .


Lukturu regulēšana un bremžu pārbaude Rīgā A|S biedriem bez maksas - 29856825

#8 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3296 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 24 September 2014 - 16:52

a2P46pY_700b.jpg


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
uzlīmes beigušās

WWW.TDR.LV

 


#9 waarna

waarna
  • Lietotājs
  • 509 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 24 September 2014 - 20:14

Ir atšķirība. B5 un C5!!! Svars... C5 nekad nedabūs patēriņu kā B5


S4 V8.

Ziema nāk.


#10 janisma

janisma
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:ALLROAD

Pievienots 15 December 2014 - 21:04

JG27 vai  ir izdevies nočipot, ja jā tad kāds rezultāts?



#11 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 17 December 2014 - 20:41

paigaidām vēl nav sanācis, mani sagruzīja ka patēriņš nesamazinās, tikai paliek agresīvāks braukšanas stikls (pie lielākas jaudas) + sajūgs ar vairs nav konfekte :D 
Bet vēl galīgi neesmu izmetis šo domu :)


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#12 janisma

janisma
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 6 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ozolnieki
  • Intereses:ALLROAD

Pievienots 24 December 2014 - 22:31

Cik izmaksā nočipot 2.7 BT 250 HP. Gribas lai labāk ceļ. Un par cik palielināsies jauda vai kāds var nokomentēt!!!



#13 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1641 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 24 December 2014 - 23:15

290HP



#14 papaya

papaya
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 31 January 2015 - 20:59

sveiki, jautājums par dzinēju . Ar kādu spēku jāpievelk skrūves klaņiem. 2.7T 30v
paldies

#15 audihp

audihp
  • Lietotājs
  • 154 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga-Ape
  • Intereses:SIA "DL motors" autoserviss

    Auto diagnostika un remonts

    A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

    Strenču iela 5, Rīga. 25619574

Pievienots 31 January 2015 - 22:15

sveiki, jautājums par dzinēju . Ar kādu spēku jāpievelk skrūves klaņiem. 2.7T 30v
paldies

Autodata vai Vivid būs Tavs draugs. Un ja jau reiz Tev rodas tāds jautājums, tad labāk pats neķeries klāt tam nabagam  :smartass:


SIA "DL motors" autoserviss

A/S lietotājiem atlaides gan detaļām, gan darbam.

Strenču iela 5, Rīga. 25619574

#16 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 31 January 2015 - 22:28

100 gadus nebiju slēdzis vag-com klāt savam 2.7t quattro. izmeta čupu ar kļūdām, nezinu pat ar ko sākt.. cik noprotu tad lamda zondes un v;el kautkas (nezinu vai tās lamda zondes negļuči no tā ka taisna truba..), pārējo pat nezinu

 

VCDS-Lite
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 1.2
www.Ross-Tech.com
Workshop Code: 000 00000
Self-Diagnosis Log
Saturday, 31 January 2015, 22:10:47.
VIN Number: License Plate: VF72
Mileage: 174091 Repair Order:
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,22,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.LBL
Controller: 4B0 907 551 K
Component: 2.7l V6/5VT G 0005
Coding: 06612
Shop #: WSC 02325
VCID: 2C2B87B3CF13
8 Faults Found:
16826 - EVAP Emission Control Sys: Small Leak
P0442 - 35-00 - -
17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1128 - 35-00 - Please Register/Activate
17538 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1130 - 35-00 - Please Register/Activate
17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal
P1539 - 35-00 - -
16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0441 - 35-00 - Please Register/Activate
17521 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1113 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16514 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0130 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: 0010 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
Controller: 8E0 614 111 A
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D10
Coding: 0273004284
Shop #: BB 24334
VCID: 1C4B57739FB3
No fault code found.

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#17 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 15 March 2015 - 11:35

Uz 2.7T A6 C5 kuzova der "downpipes" pēc turbīnām, kas paredētas uz S4? Nav savādāks izliekums vai leņķis?

image.jpg

Vai lētāks variants izķeksēt pre-katalizatorus no oem caurulēm, lētāk bet drošivien ne tik efektīvi kā aftermarket trubas, kas jau nāk ar lielāku diematru.

 

piggies016.jpg

 

http://forums.vwvort...-2-7t-downpipes


Šo rakstu rediģēja JG27: 05 June 2015 - 22:19

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#18 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 11 April 2015 - 11:39

Vēl paliek uzreiz pēc turbīnām uzlikt 3" trubas, galvu vāku blīves nomainīt lai eļļa netek un izlabot kļūdas ko kompis met laukā, tau skaitā atslēgt aizmugures lambda.

f21usp.jpg

 

15g858y.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 11 April 2015 - 11:40

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#19 Acex

Acex
  • Lietotājs
  • 46 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 28 April 2015 - 19:44

Jautājums ne par 2.7t

3.2fsi var nočipot? Cik zirgus/nm var dabūt klāt? Vai neturbo motorus nav jēgas čipot?

#20 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 28 April 2015 - 21:42

Nočipot jau var, bet uz neturbo benzīnnieka liekas ka liels jaudas pieaugums nav gaidāms - kādi +20zs, moš kāds ir čipojis zinās sīkāk. 


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#21 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 17 May 2015 - 17:19

Kāds nezinās pateikt ja pie kartera ventilācijas izvades pie y-pipe uzliek eļļas ķērāju (oil catch can) vai obligāti atkal jālaiž ieplūdē to draņķi vai var viankārši caur filtriņu mest ārā zem haubes?

Ievēroju ka y-caurulē pie ieplūdes no kartera ventilācijas tādas eļļainas sieniņas + aiz interkuleriem krājas nedaudz eļļa. Ceru ka vienkārši no eļļas tvaikiem interkūlerā sakondensējas.

6519_x800.jpg


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#22 squirle69

squirle69
  • Lietotājs
  • 54 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:ogre

Pievienots 07 June 2015 - 22:35

Bus vajadzgi iejaukshanas ecu. Man vajag kadu kas spes manam 2.7t allroad elektroniski atslegt gmm un man vel jautajums vai ari var lamdas kuras nak aiz katjika atslegt, jo katjiku vairs nav un vinjas gljuko nereali. Un ari pie reizes izskaidrot kljudas un ko var sadarit.
kr4 man vajag chali pie kura var pieslegt audi un kursh rubii fishku un zin ko var saregulet. Principa idealak rakstit man pm un ari aptuveno izcenojumu.
vai ari kads var man kaross nr iedot.

#23 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6278 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 07 June 2015 - 22:56

Otrās Lambdas atslēgt nav problēma, to var nosaukt par ābeci.

Bet šiem benzīniekiem atslēgt GMM gan nav tas labākais risinājums - patēriņš būs kosmosā. Tas nav dīzelis!


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#24 squirle69

squirle69
  • Lietotājs
  • 54 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:ogre

Pievienots 08 June 2015 - 03:01

A nu par gmm es vel shaubijos, jo vnk ir aizdoma ka delj lamdam abaam gljuuki metas. Nu tas izpauzhas taa - tgd deg chech engine lampinja, kad brauc mierigi ir ok, bet kad iespied lidz gridai, aiz 3k apgeiezieniem sak trojit un ir taka jaudas zudumi, pec kadam pars sekundem chech engine lampinja sak mirgot un voaljaa, autinsh atveras un iet kaa naakas. Tad jau jautajums tads, vai tas varetu but izteikti delj lamdam, vai vel kaut kur buus problema?

#25 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 08 June 2015 - 20:54

Dzirdēts ka lambdas uzliek uz pagarinātiem soketiem (tā kā aizdedzes sveču apakšiņām) itkā gļuki pazūt pēc nodzēšanas, bet neesmu drošs. Pašam vislaik deg check engine pec aizmugures katalizatoru likvidēšanas.

Nezinu vai no tā baigi var zust jauda :?

RearO2sinplace.jpg


Šo rakstu rediģēja JG27: 08 June 2015 - 20:54

Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#26 Sancho

Sancho
  • Lietotājs
  • 888 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:London

Pievienots 08 June 2015 - 23:38

Pre-katus izkjekseet nebuus viegli... taas shuunas nav keramiskas, bet kaut kaadas metaaliskas.. chakars labs


Audi S6 V10 - weekend, Audi A7 S-Line quattro tdi - daily

 

Interesee nopirkt veel kaadu typ43, varbuut typ44 Quattro, Audi 80 Quattro B2 vai veco VW Passat 2.0 syncro


#27 JG27

JG27
  • Lietotājs
  • 733 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jurmala
  • Intereses:Piedāvāju jaunas detaļas - pm ar detaļas numru, auto marku/modeli, gadu, dzinēju un jaudu.

    Audi, quattro, dzelži, arhitektūra

Pievienots 09 June 2015 - 20:30

Nu jā variants griest vaļā, izķejsēt un metināt ciet. Vai otrs variants pirkt gatavas pre-cat trubas + lielaku diametru visa garumā.


Audi A6 (C5) 2.7TT quattro

VAG Audi parts


#28 Instigater

Instigater
  • Lietotājs
  • 640 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jūrmala

Pievienots 18 October 2015 - 12:14

JG27, uzrakst, ko savam auto esi sadarījis - smuki tev tur motorcehs bildē izskatās.
Dažu VAG detaļu tirdziņš - viss pa sviestmaizi - pēdējās izmaiņas 2016.gada 1.maijs
 
Audi A6 C5 Allroad 2,7 biturbo Stage 1 (SAI, N249 delete; TFSI COPs; LPG; chip by Instigater); 484 Nm, 299 Zs
Hostings un serveru noma - Projektam.lv





Also tagged with one or more of these keywords: chip, 2.7t, čipošana, a6

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)