Pālekt uz saturu


Foto

2.5TDI V6 dzinēja jaudas palielināšana


  • Please log in to reply
173 atbildes uz šo tēmu

#151 Ridiks

Ridiks
  • Lietotājs
  • 988 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ādaži
  • Intereses:Audi.

Pievienots 15 January 2017 - 18:51

Bet vaitad no rupnicas nenak kautkas ap 8 sec?

 

Atradu ka A4 V6 rupnica nak jau ar 9.8


Šo rakstu rediģēja Ridiks: 15 January 2017 - 18:55

A6 C5 2.5 tdi 


#152 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 15 January 2017 - 19:50

Kādam auto tev ir 10,8? Kur tu tā ieberzies?! Cik tad bij rūpnīcas datos? Čips atdzīvināja mirušos ponijus?! tev veicas, topika autoram gan ne

#153 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 January 2017 - 20:33

Nu b5, nevis mirusos ponijus bet neesmu nekads stigs pie stures, jo tos rupnicas datus nereali sasniegt, nedomaju ka ieberzos

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#154 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 15 January 2017 - 20:36

Baigā diskusija izvērtās par sekundēm. protams es ar neesu apmierināts ar rezultātu. Un zinu, ka viss šaurākais kakls ir sūknis. Žēl, ka neviens līdz šim nav atkodis to sūkni, lai no viņa kko vairāk izspiestu. Pagaidām uz stendu dzīt negribu, kamēr nebūs izplūde nomainīta.

Ir gadu pabraukts un liekas, ka auto iet labāk nekā pirms tam. Var būt, ka tur kkas pieslīpējies. Pavasarī, kad uzlikšu atpakaļ vasaras ritēņus, joka pēc pamērīšu velreiz sekundes. Moš kkas ir mainijies. Tad jau manīs. Protams 1K uz 2 sec nav labs rādītājs. Bet 1.9 iekšā likt netaisos. Jo motors strādā labi ieguldījumus neprasa. Viss savās vietās. Regulāri griežu līdz redlainam. Nezinu, kas tur citiem birst nost. 


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 15 January 2017 - 20:39

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#155 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 15 January 2017 - 20:40

2,5 ir letakais variants ka tikt pie 200zs, man gan vis beidzas ar diviem izjukusiem blokiem, jo sprauslas leja un nokarseja virzuli, kas nokileja, beigas iemetu pd130

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#156 k04

k04
  • Lietotājs
  • 247 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga

Pievienots 16 January 2017 - 10:04

Divas sekundes ir diezgan labs uzlabojums laika ziņā pie pirmā upgrede, pēc tam nākamās sekundes ir arvien grūtākas un varbūt krietni dārgākas nekā 1k. Nav tas tik vienkārši, samainīšu šito un to un būs man piecas sekundes klāt uz 100. Ir projekti, kas ar gadiem būvējas un pēc tam rokas nolaižas un tiek izjaukti vai pārdoti. Ar dīzeļiem ir vēl grūtāk, slodzes uz dzinēju ir lielākas.  Cik novērots 1,9D ir procentuāli labākais rezultāts trasē adekvāti litrāžai.



#157 andzha

andzha
  • Moderators
  • 9600 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Valmiera
  • Intereses:Nodarīt TO skaisti..

Pievienots 16 January 2017 - 10:09

2,5 ir letakais variants ka tikt pie 200zs, man gan vis beidzas ar diviem izjukusiem blokiem, jo sprauslas leja un nokarseja virzuli, kas nokileja, beigas iemetu pd130

Kadi ir tagadējā dzinēja jaudas cipari?


Audi 80 B4 2.3 1.9TDI

Audi A6 C5 1.9 TDI

Audi A6 C4 1.9 TDI

Audi 80 B3 under construction..


#158 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 January 2017 - 11:58

mazāki


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#159 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 23 July 2017 - 09:47

*
POPULĀRS RAKSTS!

Kas jauns? Kapēc topiks miris? Cik man zināms pēdējā laikā daudzi griež savus v6 dīzeļus, tik neviens c5 vēl zem 7sekundēm nav palīdis :D .....

 

Jāpaturpina turbīnu tēmu.... Daudzi grib likt garetus no 2.7;3.0 tdi, bet problēma ir turbīnas cena un vadība. Risinājums - Lieciet salīdzinoši lētāko kkk no 3.0 , pēc izmēriem idenstiska turbīna. Jau pasen iepirku vienu kkk un vienu garetu, lai liktu virsū uz kāda sava v6 2.5, bet laika trūkums izsaka visu, nomainijās jau 4ras mašīnas, līdz saņēmos tomēr uzlikt :D .  Mans aicinājums bija nevis jaudas iegūšana, bet atkratīties no tizlās vnt20, kas regulāri ķīlē un galvenais aicinājums bija uzlikt oriģinālo kkk vadību. Elektrisko aktuātoru.

 

Par cik atkal bija noķīlējis vnt mehānisms, tad nu.... jārauj nost.... Un divu stundu tīrīšanas vietā izvēlējos 4 stundu laikā uzlikt citu gliemezi.

Par frekvencēm un niansēm var pieteikties individuāli(vienkāši pievienojot n75 vadus pie šī, nefffiga nenotiks )

 

Ņemam to pašu augstāk atrunāto flanci, bet taisam viņu 30mm biezu, tad tas viss skaisti apsēžas un nekur nespiežas un nav jāmeklē nekādas pārejas, trubas utt, viss kas jāmetina/jāveido no jauna ir izplūde. Es šoreiz neiespringu uz diametriem, bet vienkārši savienoju kopā (paldies Mārtiņam par metināšanu).

Eļļas atplūdi uzliku no gareta, pa vidu pārgriežot, gumijas blīvgredzens pa vidu un atlikušo nogriezto daļu var uzģērbt virsū apgriežot otrādi un tad pat garums der perfekti. ( pirmajā dienā ņēmu vnt20 trubiņu, bet jāsaīsina par 3cm, pa vidu sastiķēju ar gumijas trubu un žņaugu, bet pēc 10km eļļa karterī beidzās :D

Pieskrūvēt vienkārši, bet pašam jāizurbj jauni caurumi un jāiedzen vītnes, jo kkk ir tizls eļļas atplūdes flancis.....

IMG-1392.sized.jpg

 

IMG-1391.sized.jpg

IMG-1406.sized.jpg

 

Foto no otras dienas, kas pagalmā nācās jau ņemt to visu nost un eļļas atplūdi pārtaisīt :D

 

Ar vadību ir vienkāršī, sākumā likās, ka būs grūtāk. Gan oriģināli n75 tiek vadīts ar pwm , gan kkk vadība strādā ar pwm. Tas nozīmē, ka oriģinālā vadība spēj vadīt šo gliemzi bez pārbūves uz vakuumu utt.

 

http://foto2.inbox.l...17/IMG-1393.mov

 

 

 

Bet protams, ka šeit svira darbojas uz otru pusi, tāpēc liek to ačgārno sēni.... Arī ar aktuātoru ir tā pati problēma, kad iebaro viņam signālu viņam saprotamā veidā, tad viss strādā forši, tikai uz otru pusi. 20% pwm uz aktuātora ir 80% atvērums. Ok, bez stresa, sarakstu karti uz otru pusi. Sāk pūst, bet te tev nu bija, vadībai eksistē vēl arī PIDs, kas automātiski veic korekciju vadoties pēc spiediena ( tā paša iemesla pēc nevar uzlikt parasto sēni uz šī turbo no otras puses ). Tobiš - ja turbīna pārpūš, vadība mēģina automātiski piekoriģēt aktuātoru, lai samazinātu spiedienu, bet par cik mums viss ir otrādi, tad sanāk, ka vadība vēl vairāk liek pārpūst. Uz doto brīdi es vienkārši motora vadības blokā esu ATSLĒDZIS automātisko korekciju(PIDu) un pēc iespējas precīzāk izveidojis n75 karti.... Nu tas auto ir forši braucams....

Uz priekšdienām gan taisīšu signāla pārveidotāju lai 20%pwm no komja būtu 80% uz aktuātora un slēgšu atpakaļ iekšā PIDu, jo tik perfekti precīzu n75 karti izveidot nav iespējams, kā arī šis ekspermenta auto ir 99 gada ar vecu kompi un nākas raustīt čipus, nevis flešot :D

Pašlaik plānā ir salodēt signāla pārveidotāju, kas derēs jeburam gribētājam, vienkārši to iespraužot starp n75 štekeri un turbīnu, tad nebūs jums jāmokās ar čipošanas pakalpojumiem, kā arī strādās stabilāk, jo čekos līdzi aktuātora fīdbek signālam un kļūdes gadījumā arī resetos to.....  Šajā jautājumā konsultējos ar "wth" un cik drīz tas taps būs atkarīgs no tā, cik alus izsūksim.....


Šo rakstu rediģēja kasparucis: 23 July 2017 - 10:28


#160 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 23 July 2017 - 12:40

Laiks, laiks, laiks.... kura nekad nav tad kad viņu vajag.  :D

 

Man ar mētājās KKK BV50 no 3.0TDi Q7. Vai būtu vērts viņu aizstāt ar esošo GTB17?

Ar nepacietību agidīšu, kad uzcepsiet signālu pārveidotāju. Jo ļoti gribas tik vaļa no tās vakuumu padarīšanas.  :D


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#161 djenkurs

djenkurs
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Autostikli

Pievienots 18 March 2019 - 22:43

Arī būvēju, pi..os, beigās vnk paņēmu b8 3.0 tdi uzliku pilnīgi taisno trubu, wagner colleru, map un 350 hp ar 700 Nm, nafig projektus. Jaudas pietiek ka smaids uz acīm vienmēr iespiežot pedāli ;)



#162 Jukums

Jukums
  • Lietotājs
  • 330 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Kalnciems

Pievienots 19 March 2019 - 20:08

Arī būvēju, pi..os, beigās vnk paņēmu b8 3.0 tdi uzliku pilnīgi taisno trubu, wagner colleru, map un 350 hp ar 700 Nm, nafig projektus. Jaudas pietiek ka smaids uz acīm vienmēr iespiežot pedāli ;)

Labs rezultāts, uz kura stenda mērīji jaudu ? 


Audi 80 B4 1.9TDR - 380Hp un 632Nm

1.9TDI un 2.5TDI VP sprauslu regulēšana/pārbaude.


#163 djenkurs

djenkurs
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Autostikli

Pievienots 19 March 2019 - 20:21

Labs rezultāts, uz kura stenda mērīji jaudu ?

Tas ne LV... Bet šitiem motoriem tas tīri pienami, vairāk nelika jo s tronic tur 730 Nm, nācās vēl pielauzt lai liek 700 Nm.
Zinu kas maina s tronic sajūgu hybrid un mauc tuvu pie 900 Nm.

#164 Veitulss

Veitulss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepupe

Pievienots 16 September 2019 - 08:19

Varbūt kādam viedoklis, kā šādu jaudu turētu 5ātrumu automātiskā q kārba?

#165 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 September 2019 - 08:56

c5 kārba 350zs un 700nm neturēs


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#166 Veitulss

Veitulss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepupe

Pievienots 16 September 2019 - 09:24

c5 kārba 350zs un 700nm neturēs


Domāju par topika aizsācēja sabūvēto, diezvaj tur ir 350 hp un 700 nm

#167 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 16 September 2019 - 09:26

topika autoram ir manuālā kārba un nekur nav teikts ka ir 350zs


A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#168 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 16 September 2019 - 13:17

Ar šo setupu netuvu nevar dabūt 350zs


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#169 Ernests

Ernests
  • Lietotājs
  • 74 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 16 September 2019 - 14:12

Sen vispār nav bijis nekāds update. Kas labs vai slikts notiek?


  • RC atbalsta

A4 B5 1.9Tdi AFN 97'

A4 B5 1.8T AEB 99'

A4 B5 1.9Tdi AFN Quattro 97'

A3 8L 1.9Tdi AXR 2003'

A4 B6 2.5Tdi AKE Quattro 2002'


#170 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 16 September 2019 - 21:20

Jau kādu laiciņu naglās.

Izbeidzās sūknis un nogrūdu. Jaunais īpašnieks aizlaida uz utilizāciju.  :(  Dzīve iet uz priekšu. Nav ko ikdienā ar veciem VP dīzeļiem ripināties. Tgd ripinos ar 3.0 CR.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 17 September 2019 - 07:07

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#171 Veitulss

Veitulss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepupe

Pievienots 18 September 2019 - 17:01

Žēl par auto, bet taisnība, nav ko ar vecām lamatām vizināties. Bet jautājums paliek atuāls, līdz cik zs, nm turētu automātiskā 5gang kārba, ir dzirdēts kad viņas ļoti neizturīgs.

#172 djenkurs

djenkurs
  • Lietotājs
  • 31 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga
  • Intereses:Autostikli

Pievienots 18 September 2019 - 17:09

Tu pats atbildēji, ka viņas netur. Labāk liec manuāli un nebūs problēmu :)
Bet zinu pēc pieredzes, bik piekrāj un paņem jaunāku. Tik daudz naudas sagrūsta projektos....

Šo rakstu rediģēja djenkurs: 18 September 2019 - 17:10


#173 Sir Raitis

Sir Raitis
  • Administrators
  • 3547 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Riga

Pievienots 18 September 2019 - 17:33

Žēl par auto, bet taisnība, nav ko ar vecām lamatām vizināties. Bet jautājums paliek atuāls, līdz cik zs, nm turētu automātiskā 5gang kārba, ir dzirdēts kad viņas ļoti neizturīgs.

Ja pareizi atceros kkas ap 400nm
Nu ir ta ka manuali chipo smagak un tomatu maigak jo vnk karba nm netur tas par c5


Sent from my iPhone using Tapatalk

A3 1.9 TDR ECU pwrd by Jonix
Audi 319d
Audi 430d

WWW.TDR.LV

 


#174 Veitulss

Veitulss
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 13 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Liepupe

Pievienots 23 September 2019 - 21:03

Ja pareizi atceros kkas ap 400nm
Nu ir ta ka manuali chipo smagak un tomatu maigak jo vnk karba nm netur tas par c5
Sent from my iPhone using Tapatalk

Paldies par info.




0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)