Pālekt uz saturu


Foto

2.5TDI V6 dzinēja jaudas palielināšana


  • Please log in to reply
173 atbildes uz šo tēmu

#1 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 04 August 2014 - 22:24

Sveiki A/S biedri.
Šet būs apraks, kā uzlabot jaudu 2.5TDI V6 dzinējam. Konkrēti turbo, sprauslu un interkūlera nomaiņa.
Objekts: Audi A4 B6 Quttro 2.5TDI BDH (180zs stock)
Detaļas, kas tiks nomainītas:
Turbo: VNT20 -> GTB1756VK + vakuuma aktuātors
Interkūlers: Standarta divi interkūleri -> viens aftermarketa 550x180x65 mm
Smidzinātāji: Standarta 2.5 BDH -> Bosio PowerPlus 683 AFB korpusos
 
Šodien tika veikti pamatā jaukšanas darbi. Dažas bildes ieskatam.
IMG-20140804-222800.jpg
 
IMG-20140804-222808.jpg
Pie reizes maksimāli iztīrīšu, mazliet aizaugušo, ieplūdes kolektoru.
 
IMG-20140804-222820.jpg
Sadalenas ar Ok.
 
Te dažas salīdzinājuma bildes.
IMG-20140804-222841.jpg
Te salīdzinātas turbīnas. GTB17 pat vizuāli izskatās mazliet mazāk nekā VNT20. GTB17 jau ar pārtaisītu VNT mehānisma vadību uz vakuuma aktuātoru.
 
IMG-20140804-222935.jpg
 
IMG-20140804-223050.jpg
Te interkūleru salīdzinājums. Viens no orģinālajiem interkūleriem jau bija pabeidzies. Kkur pārsits un jau ir pūš garām. Otrs gan ok.
Dzēsēšanas laukums aptuveni vienāds.
 
Pagaidām viss. Rīt būs turpinājums. Plānā pabeikt jaukšanau un pamazām stutēt virsū GTB17.

Šo rakstu rediģēja Jan1s: 09 August 2014 - 08:51

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#2 arts

arts
  • Moderators
  • 3924 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:7

Pievienots 04 August 2014 - 22:30

Galvā, ieplūdes caurumus, tīri kārtīgi, jo viņam nav ieplūdes vārsti vienā pusē, viņam ir abi ieplūdnieki virzulim priekšā, vai aizmugurē, tādēļ viens kanāls aizaug pamatīgi.


Bez turbo nav nākotnes :D

Braucu ar "Sātana izdzimumu"©Wth, Corratec un Fobiju

 


#3 RC

RC
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava

Pievienots 04 August 2014 - 23:08

Sen jau gaidiju, kad paradisies topiks par V6 TDI jaudas palielināšanu. Bus kur smelties informaciju savam V6
Pirmais jautajums, ka reguleji smidzinatajus? Cik runāts ar musu A/S dīzelistiem, šiem V6 nav gudri vnk pārskrūvet smidzinatajus. Vai tomer var?

Audi A6 C4 avant 2.5TDI quattro Powered by Kaross
Audi A6 C5 avant 2.5TDI quattro BDH Powered by ABT

Audi A6 C6 S-line quattro


#4 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 04 August 2014 - 23:15

Vel neesu jaucis smidzinātājus. (vēlāk būs ar apraksts par tiem) Bet cik uzzināju, tad pietiek tikai viņus pārskrūvēt un viss. Spiedienu regulēt nav nepieciešams.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#5 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 04 August 2014 - 23:17

Really? No way.



#6 RC

RC
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava

Pievienots 04 August 2014 - 23:30

Spiediens tas ir viens. Bet vel cik dzirdēju, jazin kurā pozicija attiecība pret sprauslas korpusu, pieskrūvet smidzinataju. Cik sapratu V veidniekam, nav ka rindiniekam, ka vienalga kada pozicija pieskrūvet mīzēju. Jo V6 ta iesmidzinašana notiek zem leņķa.
P.S lai pakomēnte, kads zinošs cilvēks. Varbut kļudos par to smidzinataja pieskrūvēšanu

Audi A6 C4 avant 2.5TDI quattro Powered by Kaross
Audi A6 C5 avant 2.5TDI quattro BDH Powered by ABT

Audi A6 C6 S-line quattro


#7 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 05 August 2014 - 06:28

necepjaties. Ganjau autors pastāstīs. Autors izmanto afb korpusus jo ar eke korpusiem būtu problēma ar tukšgaitu un nestabila darbība. Itkāviss vienāds,bet tomēr tā ir. Ja sprauslas pirms tam pārbauda un atvēršanās spiedieni ir +/- vienādi,tad droši pārskrūvē vienkārši smidzinātajus,nekāda regulēšana nav vajadzīga. Prātīgāk gan ir pārskrūvēt kādam,kam ie piejama +/- tīra vide, varbūt ultraskaņā vēl pamazgāt pie viena. Mīzēju uz v6 spauslas nepareizi nevar uzlikt,ir pins uz kura viņs fiksējas



#8 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 August 2014 - 07:49

kasparuci, tu jau teici, ka v6  nav iespējams palielināt jaudu. Tagad dziedi citu dziesmu.

PS vēlāk parādīšu kā jāskrūvē v6.



#9 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 05 August 2014 - 09:27

1. Nepiesārņo topiku
2. Nepareizi. Galvenais strīds bij par to,ka originalais spararats netur tavu apgalvojumu
3. Laiks nestāv uz vietas. Pirms 3gadi visi teica ka uz c5 automāta būra nevar uzlikt manuāli

#10 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 August 2014 - 13:47

Neparto vien, vēl stāstīji par tukšgaitu utt. Man spararats točna turēs to jaudu.



#11 bodX

bodX
  • Lietotājs
  • 317 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska, RĪGA

Pievienots 05 August 2014 - 13:52

Ļoti interesanti, man tieši tāds pats dzinējs! Esmu daudz lasijis, 300hp var dabūt bez desmitu tūkstošu eināru!

AUDI A4 QUATTRO 2.5 TDI V6 BDH 180HP powered by Jonix
AUDI A6 Quattro 2.5 TDI V6 AKE 180HP NOZAGTS!<p>AUDI A4 1.9 TDI AJM 115HP


#12 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 05 August 2014 - 14:04

300 hp var dabūt ar sprauslu,turbo un sajūga nomaiņu. Augstākminētās sprauslas tam noteikti neder.



#13 bodX

bodX
  • Lietotājs
  • 317 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Bauska, RĪGA

Pievienots 05 August 2014 - 14:09

Cik zinu tad pat sprauslas nemainija, mainija tikai smidzinātājus! Smidzinātāji populāri ir CPC costum ( info Googlē )

AUDI A4 QUATTRO 2.5 TDI V6 BDH 180HP powered by Jonix
AUDI A6 Quattro 2.5 TDI V6 AKE 180HP NOZAGTS!<p>AUDI A4 1.9 TDI AJM 115HP


#14 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 05 August 2014 - 17:44

:wink1:

Ja kādam ir lieka beigta AFB sprausla dodat ziņu! 

Salauzu mainot smidzinātājus.  :pohas:


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#15 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 05 August 2014 - 22:35

Šodien smaga diena.

Sāku ar smidzinātāju maiņu

DSC-0998.jpg

 

DSC-0999.jpg

Te noskrūvēta čaula un noņemts vecais smidzinātājs.

 

DSC-1000.jpg

Te jau ar jauno smidzinātāju.

 

5cus smidzinātājus sakrūvēju kā nākas, bet 6to kā vilku, tā pārplīsa tā skrūvējamā čaula. :ermm:  Ja nu, kādam ir dodat tik ziņu. 

 

Pēc tam jau tika likta virsū turbīna, kur atkal jau sākās problēmas.

Augstā gala ieplūde atdūrās pret ieplūdes kolektoru. EGR's ar jau bišķi sāka maisīt. Iespējams viņu likvidēšu. Kad uzmetināšu izplūdes pāreju no turbīnas uz izpūtēju, tad manīs, ko ar to EGR darīt.

 

Te velviena bilde ar pārtaisīto vakuuma aktuātoru.

DSC-0136.jpg

Šinī gadiju vakuumnieks nāk notās pašas puses, kur pienāk eļļošanas caurulīte. Līdz ar to būs jātaisa pagarīnāta skrūve, lai paceltu eļošanas trubiņu virs vkumnieka mehānisma.

 

Pa lielam tas ar viss šodienai. Redzēs, kādus pārsteigumu nesīs rītdiena.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 07 August 2014 - 06:37

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#16 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 06 August 2014 - 10:03

Man ir smidzinātāja fiksators.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#17 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 06 August 2014 - 23:38

Pirmkārt, Liels paldies Jonix'am par smidzinātāja fiksatoru. Nebiju gaidijis uz tik ātru atsaucību.

Līdz ar to smidzinātāju jautājums ir atrisināts. 

 

Nākamā lieta turbīna. Galvassāpes!!! Pašlaik tiek taisīti jauni flanči. Iepriekš uztaisītais īsti nederēja. Ceru, ka rīt būs gatavi.

 

Te iepriekš minētā problēma ar to ieplūdes kolektoru.

DSC-1002.jpg

 

DSC-1003.jpg

 

Rēdzēs, kā izskatīsies rīt ar jauno flanci. Varbūt turbo pamainīs mazliet savu vietu un pietiks vietas uzlikt virsū filtra cauruli.

 

Rītā vel tiks metināts posms starp turbo un izlūdi.

DSC-1001.jpg


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 07 August 2014 - 06:35

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#18 RC

RC
  • Lietotājs
  • 348 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Iecava

Pievienots 07 August 2014 - 09:04

Varbut noderes, kada informacija. Čalis diezgan sīki apraksta turbinas nomaiņu
http://www.audi-club...ad.php?t=358116

Audi A6 C4 avant 2.5TDI quattro Powered by Kaross
Audi A6 C5 avant 2.5TDI quattro BDH Powered by ABT

Audi A6 C6 S-line quattro


#19 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 07 August 2014 - 11:30

Jā, biju atradis šo lapu. No turienes ņēmu rasējumus priekš frančiem.

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#20 jurgon

jurgon
  • Lietotājs
  • 482 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Madona

Pievienots 07 August 2014 - 20:14

Kas par IC? Kur? cik?



#21 coldars

coldars
  • Lietotājs
  • 336 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Rīga, Ķekava

Pievienots 07 August 2014 - 20:47

Kāpēc vispār tika mainīts interkūleris, ja virsmas laukumi aptuveni vienādi vecajiem un jaunajiem?

Vispār, cik ir plānots pacelt jaudu izdarot visus plānotos darbus?

 

Veiksmi darbos, cīnies tālāk un stāsti par progresu arī citiem  :)


Audi 80 B3 2.0 16V (6A+9A+ABF) fwd

Audi A6 C5 1.9tdi (AFN) quattro

Audi A3 8L 1.9tdi (ASV) fwd (UK edition)

 


#22 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 07 August 2014 - 22:22

Kas par IC? Kur? cik?

 

http://tuningparts.l...&product_id=233


Kāpēc vispār tika mainīts interkūleris, ja virsmas laukumi aptuveni vienādi vecajiem un jaunajiem?

Vispār, cik ir plānots pacelt jaudu izdarot visus plānotos darbus?

 

Veiksmi darbos, cīnies tālāk un stāsti par progresu arī citiem  :)

Kā jau piepriekš minēju, viens no IC bij beigts. OEM IC neatstāju jo pie viņem piekļūst pārāk maz gaisa pa miglinieku lūkām caur plastmasas tuneļiem, kur viens no tiem ar bija saplīsis.

Par jaudu nezinu. Varu tik minēt. 250 ZS<...


Šodiena - Lieliska diena. Turbīna ir virsū!!!  :yahoo:

Darbā kolēģis uztaisija jaunu flanci. Paldies viņam.  :hi:

 

DSC-1004.jpg

 

Jaunais flancis 20 mm, bet vecais 12mm.

 

DSC-1006.jpg

 

Flanča rasējumus ņemu no RC minētās lapas. http://www.audi-club...ad.php?t=358116

 

DSC-1007.jpg

Tā flancis izskatās uzskrūvets virsū.

 

DSC-1008.jpg

Te jau turbo jaunās mājas.  :)

 

DSC-1009.jpg

 

Visa fiška bija flancī. Vajadzēja turbo pacelt augstāk. Tagat brīvi uzgāja virsū augstā gala ieplūdes truba.

Pārējais ar ok. Eļļas izplūde brīnumainā kārtā ar sakrita ar veco turbo. Pat neko nevajadzēja locīt. smuki ielikās blokā. Eļļošanas pievads ar smuki pacelts virs vakuumnieka mehānisma.

Un karstā gala izplūde ar gandrīz sametināta. Vel tik jāveic sīkas korekcijas.

 

Rit pieskrūvēšu izplūdi un tad ar sākšu ķerties klāt Interkūlera pasākumam.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 09 August 2014 - 08:56

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#23 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 07 August 2014 - 22:50

Kāpēc vispār tika mainīts interkūleris, ja virsmas laukumi aptuveni vienādi vecajiem un jaunajiem?

Vispār, cik ir plānots pacelt jaudu izdarot visus plānotos darbus?

 

Veiksmi darbos, cīnies tālāk un stāsti par progresu arī citiem  :)

Ar šiem smidzinātājiem ap 230-240.


Šo rakstu rediģēja Dīzelists: 07 August 2014 - 23:12


#24 Jonix

Jonix
  • Root Admin
  • 6309 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:RG20
  • Intereses:AUDI
    Chiptuning
    Dzinēju vadības bloki

Pievienots 07 August 2014 - 23:12

ap 225zs un pārlieku agresīvu čipu var dabūt jau ar standarta AFB sprauslām, tas ir arī tuvu GT20 limitam uz šī dzinēja, vēl jo vairāk sanāktu pateicoties gtb!

 

Tie, kuri runā par 230ZS ar pp smidzinātājiem, tikai ar čipu sasniedz max 200..205ZS kas ir samērā viduvējš rādītājs. Tas ir tādēļ, ka lielākā daļa tuninga kompāniju čipo šos dzinējus tā pat kā 1.9TDI, tomēr daudz informācijas atrodas sūknī, kuru pie vienkārša chiptuninga nevar izmainīt, savukārt vadības blokā ir daudz apslēptas informācijas, kuru ir jāmāk atrast un pareizi koriģēt.


usbr2.png

Audi, VW, Toyota, Lexus, BMW, Volvo, MB, Opel, Seat, Skoda, Saab, Renault, Peugeot, Citroen etc.
INDIVIDUĀLS CHIPTUNING | REGULĒŠANA AUTOSERVISS | IMMO OFF | DIAGNOSTIKA


 

Saziņai:

29861891 (9:00-19:00)

Facebook.com/Remap.lv

Remap.lv


#25 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 08 August 2014 - 22:40

Kārtējā diena aizvadīta. Un es pat teiktu ļoti veiksmīgi.

 

Varam ievilkt velvienu ķesīti sarakstā. Turbo ir pilnībā saskrūvēts.

Šodien tika pabeigts savienojuma posms star turbo un izplūdi.

DSC-1010.jpg

Tāc nu viņš sanāca. žēl, ka nav gludi apaļš, bet gan jau būs labi.

 

Turbo eļļošana ar jau pievienota. Tā kā turbo varam likt mierā.

Vienīgi vārētu, kāds pastāstīt cik daudz vajag ieskrūvēt adures skrīvi. Lai varu droši braukt kāmēr nav kārtīgi saregulēts.

 

Nākamā lielā lieta. Interkūlera pasākums ar salikts.  B)

DSC-1011.jpg

 

DSC-1012.jpg

 

DSC-1013.jpg

IC sanāca diezgan stingri pieskrūvēt. Un trubas ar ļoti smuki sagāja. Visi leņķi ar čotka, bez kasjakiem.

No visiem IC atrubūtiem tiki izmantoti pilnībā visi posmi. nekas nepalika pāri. Ja neskaita dažus alumīnija atgriezumus. Būšu veiksmīgi iepircies.  :)

 

Te nedaudz demo bilde, kā varētu izskatīties ar bamperi.

DSC-1018.jpg

Bampers pilnībā neuzgāja virsū. Pietrīka tikai, kadi 2 cm. IC atdūrās pret iekšējo bampera alumīnija rāmi. Mazliet nāksies pafleksēties, bet domāju beigās būs ok.

 

Pa lielam tas ar viss šodienai.

Rītdienas plānos pabeikt šo projektu.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 11 October 2014 - 15:04

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#26 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1656 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 08 August 2014 - 23:16

ap 225zs un pārlieku agresīvu čipu var dabūt jau ar standarta AFB sprauslām, tas ir arī tuvu GT20 limitam uz šī dzinēja, vēl jo vairāk sanāktu pateicoties gtb!

 

Tie, kuri runā par 230ZS ar pp smidzinātājiem, tikai ar čipu sasniedz max 200..205ZS kas ir samērā viduvējš rādītājs. Tas ir tādēļ, ka lielākā daļa tuninga kompāniju čipo šos dzinējus tā pat kā 1.9TDI, tomēr daudz informācijas atrodas sūknī, kuru pie vienkārša chiptuninga nevar izmainīt, savukārt vadības blokā ir daudz apslēptas informācijas, kuru ir jāmāk atrast un pareizi koriģēt.

Pareizi, es vairāk runāju par 150zs versiju.



#27 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 09 August 2014 - 18:48

Nav pienākus nakts, ka auto jau pabeigts.

 

Saliku visus atlikušos pribambasus. Un sāku sist dziesmā.

 

DSC-1020.jpg

Bilde pirms ievilkšanas.

 

Pieleca salīdzinoši ātri. Biš paraustijās, bet beigās aizgāja. Pirmajās minūtēs likās, ka nestrādāja visi stobri. Bet parūcinot bišku ilgāk rūcas salīdzinoši labi. Tukšgaitā gan motors sācis mazliet vibrēt. Laikam dēļ jaunajiems smidzinātājiem.

Bišku pabraucu, bet baigi spiest pedāļi negrībējās, jo nekas nav regulēts.

 

DSC-1021.jpg

Mission complete!

Bampers ar virsū. Samērā viegli uzgāja. Nācās nedaudz pagarizīt.bet acīm neuzkrītami. Visvairāk žēl orģinālās restītes, ka nācās graizīt dēlļ iz trubām. Iespējams vēlāk nopūtīšu melnus tos hromētos līkumus lai nedurās acīs. Man kkā nevisai, ka viņi tur rēgojās.

 

Nu vairs palicis tik pēdējais posms. Regulēšana un pārčipošana.


Šo rakstu rediģēja Jan1s: 11 October 2014 - 15:05

Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#28 mcs

mcs
  • Lietotājs
  • 548 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Smiltene, Sigulda
  • Intereses:20VT

Pievienots 09 August 2014 - 18:54

Jaunās restes jau sagraizītas  :shock:


quattro + turbo = audi
 

Audi 80 B3 1991 1.8 mono LPG

Audi A3 1.8 20v LPG

Audi C4 AAN


#29 Jan1s

Jan1s
  • Lietotājs
  • 804 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Pie Siguldas
  • Intereses:Auto Elektrība
    FPV Freestyle Droni

Pievienots 09 August 2014 - 19:08

Jaunās restes jau sagraizītas  :shock:

Jā diemžēl...  :( bet nebij varianti.


Audi A6 C5 Avant 2.5 TDI Powered by Jonix

Audi A4 B6 Avant 2.5 TDI Quattro S-line Powered by Jonix & Me

Audi A4 Stock-258hp

VW Scirocco GT MK2 - Projekts

Un visādas krūmu tačkas


#30 kasparucis

kasparucis
  • Lietotājs
  • 3117 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Salaspils
  • Intereses:Kosmossss

Pievienots 09 August 2014 - 21:34

un? uz pirmo? starpība ir? Es tik ceru,ka tec visas sprauslas strādā. Galvenā problēma v6 sprauslām ir,ka pēc pārskrūvēšanas neveras vaļā,tāpēc ir liela nepieciešamība pārbaudīt kautvai uz donkrata pēc pārskrūvēšanas mājas apstākļos






0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)