Pālekt uz saturu


Foto

Allroad kompresors

kompresors

  • Please log in to reply
18 atbildes uz šo tēmu

#1 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 23 June 2014 - 10:39

sveiki visiem! 

jūtu ka mans allroad pneimo kompresors iet uz beigām! vēlējos pajautāt vai kādam nav mājās beigts kompresors, kuru varētu man aizdot uz īsu brīdi, lai varētu šo to upgreidot!!! sīkāk PM.

ir šādas tādas idejas, lai nav jāpērk jauns kompresors!! 



#2 Agris112

Agris112
  • Lietotājs
  • 262 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Cesis

Pievienots 24 June 2014 - 12:37

Visus vadus parbaudiji? Nava nekur parivejusies? (gaisa vadi)


Šo rakstu rediģēja Agris112: 24 June 2014 - 12:51


#3 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 669 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 24 June 2014 - 13:22

Remkomplekts tam kompresoram maksā kapeikas,izdilst virzuļa gredzens,(pumpē ilgāk,termo slēdzis atslēdz kompresoru jo kompresors nespējot uzpumpēt sistēmu pārkārst).

D3 to var izdarīt stundas laikā,ir mainīts sev un palīdzets druganam...

p.s pats kompresors ar mazām pārbūvēm der no vesela lēruma air suspension automobīļiem,x5,mercedes,land rover etc...



#4 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 25 June 2014 - 21:15

par gredzenu maiņu man var nestāstīt! :) viss jau sen izpētīts krustām šķērsām!! pamanīju ka izdilumi ir uz paša cilindra sieniņām, līdz ar to zūd kompresija. man pumpē kādus 9 bar un vairāk nespēj!! vajag cilindrā iepresēt čaulu lai būtu cilindrs smuks apaļš bez izbīdījumiem!!!

kaut kā tā!!! meklēju donoru! :)



#5 Aig

Aig
  • Lietotājs
  • 3389 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 25 June 2014 - 22:45

cik barus tam kompresoram būtu jāpumpē?



#6 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 26 June 2014 - 20:41

jauns pumpē ap 16 BAR. un jo mazāk sāk pumpēt jo biežāk ieslēdzās un jo ātrāk tas padara sev galu! :D



#7 Mākonis

Mākonis
  • Lietotājs
  • 669 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Nekurzeme..

Pievienots 26 June 2014 - 21:23

nobeidz viņus gaisa noplūdes no sistēmas,gaiss pazūd,sūknis tik pumpē bez apstājas kamēr to vairs nespēj izdarīt,jo ir izdilis.



#8 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 28 June 2014 - 09:19

gaisa noplūde sistēmā, tas ir tikai sākums! pēc tam jau gredzens un tad arī cilindrs! bet tāpat katrai detaļai ir savs resurs! 



#9 laccels

laccels
  • Nepieredzējis lietotājs
  • 2 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:kurzeme

Pievienots 15 July 2014 - 10:21

sveiki allroad lietotaji varbut kads varetu pastastit par so auto ko noderigu jo velos iegadaties allroad ar manualo karbu un ne vecaku ka 2003gada 2,5tdi ar bagatu konplektaciju un lowride iespeju... nedaudz mani biedee visi ar ko aprunajos par to pneimo bet vini pasi nelieto tadu auto tikai runaa tadell gribetos dzirdet kadu padomu no pasiem allroad lietotajiem vai ir tik traki ar to pneimo un to izmaksam...

#10 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 15 July 2014 - 11:10

man pašam ir 2001.g. allroad! ir tā...ja pašam rokas aug no paireizās vietas un patīk skrūvēt un galvenais ka ir vieta kur, tad ir ok! :) pneimo piekares vājākās vietas : pneimo spilveni, kompresors, augstuma devēji.!!! 

tātad- pneimo spilvens - gumijas zābaks(konisks), kurš ceļot auto augšā lejā šaurākā daļa lokās iekšā platākajā galā, līdz ar to visi putekļi un smiltis, kas atrodas uz spilvena ielokās kopā ar to. smiltis beržas gar pneimo spilvenu un ar laiku, atkarībā no ceļiem utt, pārberžas un sāk laist gaisu garām!! var uzlikt pašizgatavotu putekļu gumiju tam apkārt, tas paildzinās tā mūžu! priekšējie aptuveni tur +-4 gadus!!! jaunus orģinālos var nopirkt ap 200Ls, ir ss.lv čaļi kur pārpresē tikai to gumiju, kura ir pārberzusies un prasa ap 200 eiro. tas arī ir variants un nav nemaz tik slikts variants! :)

Ja ilgi braukāsi ar cauru spilvenu( spilvenā rodas mikroplaisas, kuras nav tā ka uzreiz nolaiž, tas notiek pamazām), kompresors biežāk slēgsies iekšā, vairāk karsīs un ātrāk nomirs!!!  kompresors sastāv no elektromotora, kurš dzenā virzulīti, uz kura ir grafītveidīgs gredzens, pa cilindru. Gredzens nodilst un vairs nav tik blīvs, līdz ar to kompresija zūd - kompresors mirst!!! :) gredzenu remkomplektu var ebay pasūtīt pa 25 eiro. ja būs bojāta cilindra galva, kas ar laiku tā arī notiek, kompresoru var izmest!! kā arī ja sadeg elektromotors! Esmu izvirpojis savam cilindram jaunu čaulu un iepresējis cilindrā līdz ar to strādā kā jauns!!! Jauna kompresora darba spiediens ir līdz 16 Bar. jo vājāk tas pūtīs, jo lēnāk auto celsies un ja būs pa visam vājš, tad auto augstāk par 2 līmeni tev nepacelsies!!! jauns kopresors ap 200Ls arī. ja visam seko līdzi, tad kompresors kalpos ilgi!!! grūti pateikt cik ilgi, bet ilgi, tik ik pēc 5 gadiem mainīsi gredzenu pa 25 eiro! :) kompresoram iekšā ir granulas, kuras uzsūc mitrumu, tās profilaksei vajag izžāvēt vai nomainīt, vēlams reizi gadā, jo ja trubiņās būs mitrums, kondensāts, tad ja tas būs ļoti daudz, ziemā pie lieliem mīnusiem, trubiņas aizsals un tev auto ne celsies ne laidīsies lejā!!! kamēr neiebrauksi siltā telpā un neatsaldēsi! :)

runājot par līmeņa devējiem kas ir uz katru riteni, tie no LV sāļiem un smiltīm arī mēdz nomirt un tad nedod signālu cik augstu vai zemu ir auto!! tie mirst reti es esmu nomainījis tikai 1 pa 3 gadiem, jauns maksā ap 40 eiro(laikam).

Un vēl.....ļoti bieži sastopama problēma ir kad allrod aizmugure šūpojās, it kā būtu beigti amīši, ļoti liela iespēja ka tā ir, bet bieži ir tā ka iekš aizm. amīšiem tas mehānisms kurš regulē cik cietiem tiem ir jābūt, ierūsē un tad amīts ir metams vai remontējams pa manai metodei! :))))) ja jūti ka auto šūpojās tad nekavējoties vajag pārbaudīt, vai amīts nav sācis tecēt, jo amīts ir izmaukts cauri spilvenam un spilvena gaisa izplūdes caurule ir tieši apakšā, ja amīts tek, tad visa eļļa nonāk lejā un ietek tieši gaisa izplūdes caurulē, ar gaisa plūsmu tos ierauj tieši vārstu dalītāja blokā(tas kontrolē cik daudz gaisa nepieciešams katrā spilvenā) un viss...aizdir..ās ciet un no turienes eļļu nav iespējams dabūt ārā. tas ir metams ārā...jāpērk vietā cits, var jaunu var lietotu, jo tie nemirst ja nedabū iekšā eļļu, tas pa šrotiem ap 200 eiro arī!!! standartiņš! :) aizmugurējie amīši ja gribi jaunus pirkt ir kaut kādi 300eiro(aizmugurējie) šrotos neiesaku pirkt, jo 90% tie arī ir metami ārā!! ierūsējuši utt...lieki izmesta nauda, ja ne uzreiz tad pēc īsa brīža tie tev šūposies utt. šrotos vienmēr saka ka ideālā stāvoklī, uz vietas pārbaudot liksies ka tiešām ciets un lēnām nāk ārā štoks, bet kā uzliksi uz auto būs auzas!! pēc savas pieredzes vados! bet var arī paveikties! :)

var visu šo pirkt lietotu bet tas ir kā kaķis maisā, t.i. kompreors, spilveni, amīši. cena būs lētāka uzreiz, bet cik ilgi kalpos hvz!!

un vēl ļoti iesaku ja ir šāds te auto, lai pašam ir savs diagnostikas kabelis un progza, ar ko visu nočekot ja nu pēkšņi izmetās pneimo piekares simbols, jo ja kaut kas elektronikai nepatiks tas uzreiz izmetīs kļūdu un tu īsti nezinās cik tas ir nopietni, bet katru reizi braukājot pie diagnostikas večiem maksāsi naudiņu!! ar progzu tu arī redzi cik stipri kačā kompresors, līdz ar to vari noteikt tā stāvokli!! utt

par motoru neko neteikšu jo pašam ir 2.7BiT benzīns. :)

tā ka kaut kā tā....uzrakstīju gari, liekas ka kosmosa kuģis, bet nu tā nav!! ja daudz maz rubī autiņos! 

 

Ja kas vaicā, došu padomus, ja varēšu! :)



#11 Smoke

Smoke
  • Lietotājs
  • 149 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 15 July 2014 - 13:57

Pie šīs pašam tēmas, kompresors pumpā viss cilājas, ir oki. Vienīgi nevaru saprast kapēc kompresors kad izslēdzas braucot piem apstajos pie krustojuma viņs atslēdzas ar tādu kā būkšķi, tjipa gaisa vārsts skaļi nostrāda. Citos vārstu virināšanās gadījumos neesmu neko tādu manījis. Gribās zināt kas draud.


A4 1.8T avant
S4 C4 2.2TQ

Allroad 2,5tdi

Citas markas 4x4


#12 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 15 July 2014 - 14:10

drīzāk apskaties vai kompresora kāda no stiprinājuma ķepiņām nav nolūzusi vai atgriezusies!!! tas parasti notiek kad stājās un atsitās pret kādu citu detaļu!! man šitā līdzīgi bija kad bija nolūzusi viena no stiprinājuma asītīm, kad stājos baigi kaut kas aizmugurē ierūcās!! :)


Šo rakstu rediģēja kedinieks: 15 July 2014 - 14:21


#13 DogyDog

DogyDog
  • Lietotājs
  • 88 raksti

Pievienots 16 July 2014 - 08:11

Vari sīkāk apstāstīt par mitruma savācēju kompresora augšējā daļā? Kā īsti viņu var izžāvēt?



#14 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 16 July 2014 - 23:51

karoč baigi grūti tā izstāstīt...:) re kur ir enciklopēdija no Russias! :) http://www.audi-club...ht=


#15 andzha65

andzha65
  • Lietotājs
  • 99 raksti

Pievienots 13 September 2017 - 18:09

Sveiki!Ir kāds sūtījis  šādu remkomplektu? https://ru.aliexpres...0104.0.0.8KNHP8 .Kādas atsauksmes?



#16 aicis2525

aicis2525
  • Lietotājs
  • 816 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Jelgava

Pievienots 13 September 2017 - 20:53

Kaut kā šādu tēmu biju palaidis garām.

Varbūt kedinieks vari pastāstīt ko biji domājis ar šo tekstu (Un vēl.....ļoti bieži sastopama problēma ir kad allrod aizmugure šūpojās, it kā būtu beigti amīši, ļoti liela iespēja ka tā ir, bet bieži ir tā ka iekš aizm. amīšiem tas mehānisms kurš regulē cik cietiem tiem ir jābūt, ierūsē un tad amīts ir metams vai remontējams pa manai metodei!)

Kāda ir tā tavējā metode kā var remontēt?

Kur atrodas tas mehānisms kas regulē amartizātoru cietību?


Unversālā ekskavatora,ķēžu ekskavātora,pašizgāzēja pakalpojumi.Dīķu un būvbedru rakšana.Sniega tirišana-izvešana.Smilts,grants,melnzemes un šķembu piegāde. T 29735405

#17 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 17 September 2017 - 09:36

tas ir tas mehānisms aizmugurējā amīša apakšā, tas izbīdījums kas ir uz amīša! no spilvena iet gaisa truba uz amīti, tur kur tā ieiet, tur ir tapiņa, kura ar gaisa spiedienu no spilvena bīda šurpu turpu to tapiņu, kura savukārt atver vai aizver papildus eļļas kambari. tas arī regulē to cietību! tā tapiņa, pa ventilācijas caurumu dabū mitrumu un sūdus un ierūsē! tā nu arī noķīlē un tad visi kambari ir atvērti un eļļa bez pretestības staigā šurpu turpu, un tas savukārt izraisa amīša mīkstumu!! es to amīša daļu izjaucu un vnk uztaisu visu pa cieto, lai amītis strādā kā normāls amis! vienīgā problēma, ka pēc tam ir jāuztaisa nipelis, lai dabūtu tur gāzi iekšā, jo tur iekšā ir arī nedaudz gāzes!!! 



#18 lmp

lmp
  • Lietotājs
  • 4271 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Intereses:speedgang.lv

Pievienots 17 September 2017 - 10:51

Kāda gāze tur nāk?


Sent from my iPhone using Tapatalk

speedgang.lv


#19 kedinieks

kedinieks
  • Lietotājs
  • 119 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Mežiks
  • Intereses:sports, audi...

Pievienots 17 September 2017 - 11:02

man liekās ka slāpeklis! 







Also tagged with one or more of these keywords: kompresors

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)