Pālekt uz saturu


Foto

Kārtējais TDI neJiet topiks

afn tdi n75 n108 g71 nav jaudas

  • Please log in to reply
1 atbilde šai tēmai

#1 Kavacky

Kavacky
  • Lietotājs
  • 181 raksti
  • Dzimums:Vīrietis

Pievienots 19 April 2014 - 13:21

AFN.

Pareizāk sakot, nevis neJiet, bet iet tā, it kā būtu jāiet, tikai uz siltā laika atgriešano atgriezās arī vecā vaina - dažreiz 2. ātruma, bet tipiski, protams, 3. galā ir pāris sekunžu aizture, pirms cēlies turpinās.

Tā kā samērā nesen, kad ārā bija pagalam auksts, biju diagnosticēties, bet neko neatradām, jo pa ziemu šaize bija pazudusi, tad domāju, ka lēnā garā gan jau kaut kā līdz tam tiks...

Līdz nejauši sanāca pieslēgties pie kompja, kur stāvēja lietas, par ko žoklis noslīdēja līdz grīdai:
 

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent



Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 Short to Plus - Intermittent



00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference



005533 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 Open or Short to Ground



01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 Open or Short to Ground - Intermittent

Šo nodzēsām, uzreiz atpakaļ uzleca, tikai bez Intermittent:
 

01269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground

Izgāju testa braucienā, pēc kura bija nu jau:
 

Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 Short to Plus - Intermittent



1269 - Commencement of Injection Valve (N108)

31-10 - Open or Short to Ground

Starp iepriekšējo pārbaudi un šo brīdi ir mainīta zobsiksna. Tas kaut kā varētu ietekmēt to N108 kļūdu, jebšu tas ir par ko citu? Un vai tas var būt kaut kā saistīts ar to, ka šad un tad, jaudai nezūdot, tiek izpūsti melni dūmi, kad dod mizā? Jo parasti dūmu nav vispār.

Man jau iepriekš, kad bija neiešana, likās, ka pienācis N75 laiks, bet tagad nu šķiet, ka ir pa īstam. Tikai kāpēc visas tās MAF un MAP kļūdas samestas? Ķipa salasījos, ka, ja N75 neregulē, tad kompis sajūdzas un izdomā, ka arī tie mērījumi neatbilst patiesībai un ieslēdz. Tā tas ir?

Tad nu te ir logs no izbrauciena*. Apakšējā mazajā grafikā ar peli var iezīmēt posmu, ko apskatīt tuvāk lielajā - ļoti noderīgi, citādi neko tur tāpat nevar saprast.

Tad nu pēc šitā es sajutos, ka nu ir galīgi pizdohen. Pirmais atvilciens - neskaitot raustīšanos 3. roba beigās un 4. robā, pirmie divi vnk skaisti ~2.5 bar prasīto 1.95 vietā... te arī 2. roba beigās bija jau minētais ~sekundes iebremzējiens, tāpat arī 3. beigās.

Nākamajos atvilcienos var redzēt, ka esošais spiediens tik augstu uzlec tikai nedaudz un tad atkal nokrītas, bet tāpat līmenis vislaik raustās kā puņķis uz drāts. Te jāpiezīmē, ka pirms atvilkšanas neilgi bija pasēņots - ķipa var manīt, ka ieķeras, bet, iekustināts atkal iet neeedaudz labāk.

Par ko tas liecina? Tīri N75, vai izskatās, ka pati sēne/turbīna jau arī ķeras?

* - laipni lūgtum izmantot šo rīku, ko uzcepu logu apskatei. Pagaidām ļoti nepabeigts, jo uz ātro pagaidām neko vairāk nepaspēju sataisīt.

 



#2 Dīzelists

Dīzelists
  • Lietotājs
  • 1646 raksti
  • Dzimums:Vīrietis
  • Dzīvesvieta:Ventspils

Pievienots 19 April 2014 - 14:50

Izlasi kļūdas.







Also tagged with one or more of these keywords: afn, tdi, n75, n108, g71, nav jaudas

0 Lietotāji(s) lasa šo tēmu

0 biedri(s), 0 viesi(s), 0 anonīmi(s) lietotāji(s)